loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 412 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (25)

اخبار کوتاه

  • مصدومیت ولبک جدی نیست - herald: اسکنها نشان داد که علی رغم ترس اولیۀ فوتبال انگلستان از شکستگی پای دنی ولبک در دربی منچستر، او دچار شکستگی نشده است و انتظار می رود بتواند سه شیرها را در یورو 2012 همراهی کند. ولی هنوز امکان حضور او در دو دیدار آیندۀ شیاطین سرخ در لیگ برتر تأیید نشده است.
  • بلکبرن قهرمان لیگ بازیکنان آکادمی - Lancashiretelegraph: امروز بلکبرن با نتیجۀ 1-0 آکادمی یونایتد (زیر 18 ساله ها) را شکست داد و قهرمانی خود را در لیگ مسجل کرد.
  • تکذیب انتقال ویدیچ به یووه - Clubcall: سیلوانو مارتینا، مدیر برنامه های نمانیا ویدیچ شایعاتی را که این روزها پیرامون انتقال ویدیچ به یوونتوس ایتالیا وجود آمده است، قویا تکذیب کرد: "ویدیچ هنوز به دلیل مصدومیت رباط صلیبی توانایی بازی ندارد. آیندۀ ویدیچ در ایتالیا؟؟؟ شما باید این را در نظر بگیرید که او پاسپورت غیر اروپایی non-EU دارد و برایش بسیار سخت خواهد بود که بخواهد به سری آ ملحق شود. من به شما این اطمینان را میدهم که به هیچ عنوان با هیچ فردی از یوونتوس دربارۀ نمانیا صحبت نکرده ام."
    (مترجم: این یووه چشه؟؟!! کل تیمو بخر راحت کن خودتو دیگه!!)
  • برخورد بد فرگوسن با اسمالینگ - click-manchester: طبق گزارشات و نوشتۀ روزنامۀ The Sun، پس از باخت یونایتد برابر سیتی، فرگوسن با  اسمالینگ جدا گانه صحبت کرده و او را به دلیل کوتاهی در شکست برابر سیتی نکوهش کرده است. (اصطلاح Hairdryer Treatment یا سشوار کاری که یه جورایی میشه بری جلو یارو همچین داد بزنی سرش که مثل سشوار موهاش رو باد ببره. اصطلاحی که دربارۀ برخودها و دعواهای فرگی با بکام، استام، فورلان، هانیزه و ... هم به کار رفته بود). این مدافع مرکزی در کرنر سیتی نتوانست مانع رسیدن توپ به کمپانی شود و فرگی پس از بازی به صراحت در کنفرانس گفته بود که "اگر شما روی یک ضربۀ ایستگاهی گل بخورید، تنها خود شمایید که در آن گل مقصر بوده اید."
  • بن فاستر هاجسون را از فرگی هم برتر می داند - Soccernet: فاستر که زیر نظر هر دو مربی در یونایتد و وستبروم کار کرده است در این باره می گوید: "قطعا فرگی در نگه داشتن کل قسمتها و مدیریت نفرات (و مربیان ورزشی) و این قبیل مسایل بهترین است. ولی تا جایی که کاری به مربیان ورزشی(واسطه های سرمربی و بازیکنان) نداشته باشیم، قطعا روی (هاجسون) بهترین مردی است که من با او کار کرده ام. او هواداران کمی دارد ولی من مطمئنم که نتیجۀ لازم را می گیرد. برخلاف عقیدۀ بعضی ها که او را یک Yes-man (مردی که اراده ندارد و به هرکسی می گوید بله) می نامند، ولی من اورا مردی دوست داشتنی میبینم که به خوبی کارش را بلد است. او با فوتبال زندگی می کند و نفس می کشد."
    فاستر دربارۀ تصمیمی که مبنی بر بازنشستگی از تیم ملی گرفته بود نیز گفت: "من هنوز سر حرفم هستم و با سرمربی شدن هاجسون، به تیم ملی برنخواهم گشت. امسال رابرت گرین در چمپیونشیپ و جان رودی عالی کار کرده اند و خیانت در حق این دو خواهد بود که من صرفا به دلیل سرمربی شدن هاجسون، از بازنشستگی بازگردم"
  • داچرتی: مویس بهترین جانشین برای فرگوسن - givemefootball: سرمربی پیشین یونایتد، داچرتی حدس میزند که به فرگی این امکان داده شود تا جانشینش را خودش انتخاب کند و باز حدس میزند که فرگی به احتمال زیاد مویس را انتخاب کند: "او (مویس) نیز یک بازیکن فوتبال بوده است، البته نه بازیکنی بزرگ. درست مانند خود فرگی که او هم بازیکن بزرگی نبوده است. ولی رکورد مربیگری هردو خارق العاده بوده است."
  • صعود تیم ذخیره ها به فینال جام پیشکسوتان لنکشایر - oldhamathletic.co: گویا تیم ذخیره ها که برای بازی در نیمه نهایی برابر بلکپول، ریکی براون را نیز از تیم اولدهام فراخوانده بود، با درخشش این بازیکن و لیندگارد، یک تساوی بدون گل گرفتند و در ضربات پنالتی نیز با درخشش لیندگارد، به فینال راه پیدا کردند که باید به مصاف Accrington Stanley بروند.
  • حضور هازارد در ورزشگاه اتحاد و تماشای دربی منچستر - football-talk: هازارد با حضور در ورزشگاه اتحاد برای تماشای دربی، شایعات پیوستش به یکی از دو تیم یونایتد و سیتی را بیش از پیش شعله ور کرد. روزنامۀ میرور نیز هفتۀ پیش گزارش داده بود که هم پاتریک ویرا نمایندۀ سیتی و هم مارتین فرگوسن استعداد یاب یونایتد در پیروزی 2-1 لیل برابر پاریس سینت ژرمن که با گلزنی هازارد حاصل شد، در جایگاه درخشش این ستاره را تماشا می کردند. میرور در نقل قولهایی از هازارد نیز آورده است: "هدف اصلی من لیگ برتر است. من می خواهم که در انگلیس بازی کنم." "هدف من رفتن به لیگ برتر است. چرا که من به اندازه کافی وقت در فرانسه صرف کرده ام." "شاید در آینده من به فرانسه بازگردم. اما اکنون من تمرکز کرده ام که این فصل را با لیل در بهترین فرم به پایان ببرم و سپس به انگلیس بروم"
    سؤال: بچه ها به نظرتون سیتی میره یا میاد یونایتد؟ چقدر میتونه حضور هموطنش وینسنت کمپانی تو سیتی رو انتخاب سیتی به جای یونایتد مؤثر باشه؟
امير بازدید : 360 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (21)


روزي حداقل 100 نفر آدم مختلف ميان تو اين وب ! خيلياشون نظر نمي دن ! اشكال نداره ! ندن ! اما نمي دونم چرا يه رآي ساده رو نمي دين !!!! خوبه گفتم 10 ثانيه بيشتر طول نمي كشه !!!!بعضي مواقع آدم پشيمون ميشه از كاري كه براي بقيه مي كنه ! اونايي كه ميان اينجا و فقط مي خونن كه هيچ ! اونايي هم كه ميان بدون منبع كپي مي زنن هم كاري ندارم !!!! حداقل اونايي كه براي منچستر و اين سايت ارزش قائلند رآي بدن ! هيچ كار خاصي نداره !!! فقط وارد صفحه بشين و Vote رو بزنين ! رآي خودش براي ما حساب ميشه! به خدا اگر هر روز يه بار رآي ميدادين الآن بالا 1000 تا رآي داشتيم  !!! ببينم چي كار مي كنين !


كليك كنيد 



من وقتي اين پست رو گذاشتم 5 دقيقه بعد كه چك كردم 10 تا رآي اضافه شده بود!!!!!!!!‌ بابا شما كه اينقدر زيادين زشته به خدا الكي عقب بيوفتيم !!!!

امير بازدید : 365 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (20)

بچه ها اين قسمت يكي از بخش هاي سايت رسمي باشگاه هست . سعي مي كنم هر وقت كه تونستم براتون ترجمه كنم.


          روزنامه ها : خرج 100 ميليون پوندي يونايتد؟
  • The Daily Express: سر الکس فرگوسن برای جلوگیری از برتری سیتی قصد ولخرجی دارد.با توجه به شکست دوشنبه ممکن است یونایتد این فصل را بدون جام به پایان برساند ! اتفاقی‌ که در ۲۳ سال اخیر تنها ۵ بار اتفاق افتاده است.اگر باز هم سیتی دچار لغزش شود و یونایتد گوی سبقت را برباید باز هم فرگوسن می‌داند که نیاز به قوی کردن ترکیب تیم خود دارد.(به خصوص بعد از حذف ناباورانه و آسان یونایتد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا).او به دنبال ادن هازارد بازیکن جوان لیل و لوکا مودریچ هافبک تاتنهام است تا بر قوای خلاقیت تیم خود بیفزاید.همچنین او به فرناندو یورنته مهاجم نوک تیم اتلتیک بیلبائو که در هر دو بازی رفت و برگشت لیگ اروپا دروازه یونایتد را باز کرد نیز چشم دارد تا بتواند قدرت تهاجمی یونایتد را بالا ببرد.در قسمت دفاعی فرگوسن دو بازیکن گوش را در نظر دارد.رافائل در این پست نامطمئن نشان داده و پاتریس اورا با ۳۱ سال سن نیازمند یک رقیب و یک جانشین است.دفاع گوش تيم والنسیا، یوردی آلبا یکی‌ از بازیکنان مد نظر فرگوسن در این پست است.در مورد خروجیها_بربا و اوون به احتمال زیاد باشگاه را ترک میکنند.به نظر می‌رسد اندرسون و ماکدا هم فروخته شوند.فابیو دا سیلوا نیز به طور قرضی باشگاه را به مقصد بنفیکا ترک خواهد کرد.
  • The Daily Star نیز به خرید‌های احتمالی‌ یونایتد پرداخته و از دیگر بازیکنانی همچون وزلی اسنایدر و جرارد پیکه مدافع سابق یونایتد نام برده است.این روزنامه باور دارد که پوگبا نیز در حال پیوستن به یوونتوس است.
  • The Times با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا مصاحبه ای داشته و رایولا اعلام کرده است که موکلش هنوز تصمیم قطعی‌ برای آینده اش را نگرفته و نتیجه ي نهايي در هفته جاری اعلام خواهد شد.

امير بازدید : 356 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (12)

امروز تولد ديوید بكهام یکی از بازیکنان بزرگ یونایتد هستش ! بازیکنی که هیچ وقت پاس‌های عالیش و ضربات ایستگاهیش از یادم نمیره. اسطوره‌ دوران کودکی من ! بازیکنی که به جرات می‌تونم بگم که میپرستیدمش.وقتی‌ تو میلان بود و جلو یونایتد قرار گرفت ، برای یونایتد بغض كرده بود ! هیچ وقت اون اشک‌هایی‌ که بعد از ورودت به زمین ریختی رو فراموش نمی کنم.هيچ وقت اون شال سبز و زردي كه به نشونه اعتراض دور گردت انداختي رو فراموش نمي كنم. امیدوارم هر جا هست موفق باشه و یه روز به خونه ي خودش برگرده !

تولدت مبارک ديوید



صحنه ي اشك ريختن بكهام بعد از ورود به زمين


دانلود



رامین بازدید : 480 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

مایکل جیمز اوون متولد 14 دسامبر 1979 در شهر چستر انگلستان است .
پسر فوتبالیست سابق تری اوون ، کار حرفه ای خود را از سال 1996 در لیورپول آغاز کرد . او پیشرفت خود را ادامه داد تا اینکه در می 1997 موفق شد اولین بازی خود را برای لیورپول انجام دهد و در همین مسابقه نیز موفق به گلزنی شد .

ادامه مطلب

شهاب بازدید : 276 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (6)

اخبار کوتاه

  • کریک بهترین بازیکن بازی با سیتی به انتخاب هواداران - سایت باشگاه: کاریک با 47% آرا بهترین بازیکن یونایتد در دربی به انتخاب هواداران لقب گرفت. پس از او فردیناند با 19% و اورا با 12% آرا قرار دارند. نانی و فیل جونز نیز دو نامزد دیگر سایت باشگاه در این نظر سنجی بودند.
  • قانونگذار کار انگلیس تصریح کرد که پیش بینی مشاور این سازمان Peter Mooney مبنی بر غیبت تقریبا یک پنجم کارمندان امروز شهر منچستر به حقیقت پیوسته و بر کار ادارات این شهر اثر گذاشته است. "پیش از این نیز پیش بینی میشد که هر تیمی که از این بازی نتیجه بگیرد، هوادارانش تا نزدیکی صبح به پایکوبی و جشن گرفتن بپردازند و صبح تماسهای متعدد مبنی بر بیماریهای عجیب غریب متعدد (دروغین) و عدم توانایی برای حضور در محل کار مشاهده شود. از آنجایی که بردن لیگ برای هواداران سیتی مسئلۀ قابل اهمیتتری است تا هواداران یونایتد، با توجه به نتیجه گرفتن سیتی ما پیش بینی می کنیم که امروز کارمندان بیشتری در منچستر به این بیماریهای مرموز مبتلا شده باشند!" - مترجم: خودم می دونم یه خورده شبیه اون دست خبرهایی بود که این یارو مازیار فلاح از انگلیس ارسال می کنه
  • حضور چیچاریتو در تیم ملی المپیک مکزیک در تابستان - Sportwitness: لوئیز فرناندو تنا Tena مربی تیم المپیک مکزیک در سفرش برای استعداد یابی در اروپا، با خاویر هرناندز برای حضور در تیم المپیک صحبت کرده است که او نیز علاقۀ خود را پیش از این اعلام کرده بود. این خبر برای سرالکس خوش آیند نخواهد بود چرا که پیش از این نیز سرالکس از اینکه احتمال دارد حدود 11 بازیکنش را به دلیل مسابقات المپیک در اختیار نداشته باشد، ابراز نارضایتی کرده بود. گفته می شود کارلوس ولا -مهاجم آرسنال که قرضی در رئال سوسیداد توپ می زند و نیز جیووانی دوس سانتوز - مهاجم تاتنهام از دیگر گزینه های تنا برای تیم المپیک هستند. تیم مکزیک در این بازی ها جزو چهار تیم سید برتر قرار گرفته است و با تیمهای گابون، سوئیس و کرۀ جنوبی همگروه است.
  • پیشنهادهای جدی از آلمان برای کوژاک - Sportinglife: کوژاک که در این تابستان قراردادش با یونایتد به پایان می رسد، اعلام کرد که چند پیشنهاد جدی از آلمان دارد و علی رغم علاقۀ خودش و خانواده اش به زندگی در انگلیس، خود را برای ترک جزیره آماده می کند: او دربارۀ ترک یونایتد نیز گفت: "من در منچستر زمان خیلی زیادی را در روی نیمکت سپری کردم. من این حقیقت را پذیرفته بودم برای اینکه می دانم آنها تا چه اندازه تیم بزرگی هستند. ولی این (نشستن روی نیمکت) برای من کافی نیست. من تصمیم گرفته ام که اینجارا ترک کنم تا به تیم اصلی راه پیدا کنم. من نمی خواهم بیشتر از این یک بازیکن جایگزین باشم. مدیر برنامه های من در حال حاضر روی یک انتقال بسیار مثبت به بوندسلیگا کار می کند."
  • آرزوی شی گیون برای ناکامی یونایتد در قهرمانی جزیره - سایت باشگاه نیوکاسل: در آستانۀ دیدار نیوکاسل برابر منچسترسیتی، یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ نیوکاسل، شی گیون اعلام کرد که یونایتد تا به حال بیش از حد لیگ برتر را برده است و همۀ جزیره خوشحال خواهند شد که تیمی غیر از این تیم قهرمان جزیره بشود: "برای لیگ برتر خارق العاده خواهد بود که، خدایا خواهش می کنم، که منچستر سیتی جام را ببرد. من یونایتد به اندازۀ کافی آن را برده است. من هنوز دوستان خوبی در منچسترسیتی دارم که برایم عالی خواهد بود که آنها جام را بالای سر ببرند." شی درمورد قهرمانی سیتی با پول گفت: " سالها قبل من در بلکبرن بودم. و جک واکر پول زیادی در این باشگاه سرمایه گذاری کرد و تیم لیگ را برد. (بلکبرن تنها تیم غیر از چلسی، آرسنال و یونایتد هستش که لیگ برتر رو برده) و من فکر میکنم که حتی در موفقیتهای اخیر نیز چلسی و منچستر یونایتد هم (مانند سیتی) سرمایه گذاری های مالی زیادی کرده اند. تنها تفاوت منچستر سیتی این است که این سرمایه گذاری را در زمانی کوتاهتر انجام داده است. ولی این پول خرج کردنها جزئی از فوتبال مدرن است." (مترجم: کته کله جان، بلکبرن اون سال کلی عقب یونایتد بود... کانتونا که جفت پا رفت تو سینۀ هوادار کریستال پالاس و 6 ماه محروم شد، کم کم بلکبرن اومد رسید یونایتد رو تو صدر گرفت... سرمایه گذاری کیلو چنده)
    (مترجم: بچه ها با این مصاحبۀ شی گیون که تو "سایت باشگاه نیوکاسل" بازتاب داده شده، چشمتون هنوز آب می خوره نیوکاسل در راه ما قدم برداره و سیتی رو ببره؟)
  • اولتیماتوم دورتموند به کاگاوا - Setanta: مدیر دورتموند اعلام کرد که کاگاوا تنها تا دوشنبه (شش روز دیگر) فرصت دارد برای تمدید قرارداد سه ساله با دورتموند پاسخ دهد وگرنه باشگاه به فکر فروش او و پیدا کردن بازیکن جایگزین خواهد بود.
mohammadfatehi بازدید : 429 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (11)

به نام خدا

پس از باخت دیشب در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر خیلی از طرفداران منچستر یونایتد از قهرمانی ناامید شدند که متوانیم بگوییم حق دارند اخر کدام طرفداری است که بحذف از جام حذفی ، حذف از لیگ قهرمانان ، حذف از لیگ اروپا و جام اتحادیه انگلیس همچنین باخت های عجیب مثل باخت 6-1 را ببیند و ناراحت و ناامید نشود درست است که همیشه میگوییم رئیس کارها را ردیف می کند اما مگر او خداست که همیشه مشکلات را حل کندو برایش مشکلی پیش نیاید؟دیشب باخت به دلیل ترکیب بدی که چیده بود و همچنین فشاری که روی منچستر یونایتد وارد بود اما باز میتوان به او اعتماد کرد و گفت رئیس!



دیشب فرگوسن ان شادی همیشگی را نداشت بازیکنان خسته و ناکتعادل نشان میدادند و چهره بازیکنان سیتی نشان میداد از ما ترسی ندارند تیمی که قبلا جایگاه لیورپول الان را هم نداشت و در ارزوی برد ما بود الان مدعی قهرمانی شده است اما من نمیخواهم از سیتی دفاع کنم مگر ما از وقتی تیممون تاسیس شد لقبش بهترین تیم انگلیس بود؟حالا چرا فکر میکنیم تیم دیگری به این لقب نباید برسد؟اشتباه نکنید درست است که آنها خیلی پول خرج میکنند اما در نهایت فوتبال بازی می کنند آیا غیر از این است؟!پس بیایید به انها احترام بگذاریم و حدقل ب خاطر تاریخچه ننگشان انها را مسخره نکنیم.


نکته بعدی درباره سال 2009-2010 می باشد سالی که cr7 ما را تناه گذاشته بود در این فصل فقط یک جام بردیم جام اتحادیه!آیا شما هنوز هم با آن یک جام ذوق نمی کنید؟در همان فصل چلسی قهرمان شد قهرمانی که میدنیم حقش را نداشت اما چه می شود کرد؟جز منتظر ماندن؟آری منتظر ماندیم و فصل بهد قهرمان شدیم و باز کلی ذوق و خوشحالی کردیم؟اینطور نیست؟پس بیایید به دو بازی باقی مانده باز هم به تیممان عاشق بمانیم و دعایش کنیم به این امید که سیتی 2 امتیازی را از دست بدهد همه میدانیم نیوکاسل با باخت به ویگان و پیروزی تاتنهام جایگاهش به رده پنجن نزول پیدا کرد و اکنون در خانه خود به دنبال برتری است که شاید با یک امتیاز تاتنهام را جا بگذارد و به لیگ قهرمانان برسد این بازی بازی با منچستر سیتی است که در خارج از خانه زورش به کمتر تیمی می رسد حالا چه برسد به نیوکاسل تیم فوق العاده این فصل!



پس نگرانی را از خود دور کنید و امیدوار باشید من دیشب استخاره کردم و خیلی خوب امد و مطمئنم قهرمان می شویم یک جمله دیگر می گوییم تا سرتان را درد نیاورم این جمله خطاب به مزدک میرزایی :

دیشب توی بازی گفتی : <منچستر سیتی با قهرمانی به تیم اول منچستر تبدیل میشه>اخه مردک بارسلونایی از جام نگرفتن تیم ناپاکت و رفتن مربی اش سوخته ای به چه حق به میلیون ها طرفدار منچستر یونایتد احانت میکنی؟نکنه تیمی جدید پیدا کرده ای تا زخم های خودت را ترمیم کنی؟حالم از گزارش هایت بهم می خورد الحق که نامردی و به همین دلیل است که عادل فردوسی پور را دوست دارم!مردک.

پایان


ارسال شده توسط كاربر mohammad fatehi

امير بازدید : 407 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (20)


  • بچه ها فكر كنم وقتشه كه به حالت عادي برگرديم و بازي با سيتي رو فراموش كنيم ! خبر داغي كه امروز تو خبرهاي ورزشي مي ديدم بازي دوستانه بين منچستر يونايتد و رئال هست كه 14 خرداد ماه در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار ميشه ! اين اولين باري هست كه رونالدو بعد از ترك اولدترافورد در مقابل تيم سابقش قرار ميگيره ! به شدت منتظر اين بازي هستم ! يكي از آرزوهام اينه كه يه بار تو فينال ليگ قهرمانان با رئال بازي كنيم.
رآي به سايت يادتون نره


آپلود

شهاب بازدید : 392 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (12)

اخبار کوتاه

  • مرد کهنه کار یونایتد، علاقه مند به تمدید قرارداد - Click-Manchester: پل اسکولز دیروز سر انجام به شکلی واضح از زمان بازگشتش از بازنشستگی، اعلام کرد که می خواهد یک فصل دیگر بازیکن ترکیب اول یونایتد باشد. او که در مصاحبه ای به همراه هم تیمی سابقش فابین بارتز دربارۀ دوران کوتاه مربی گریش (در آکادمی باشگاه) شرکت کرده بود، گفت: "شاید من به اندازۀ کافی (برای مربی گری) آماده نبودم، من نمی دوانم آینده چه رقم خواهد زد، ولی من یک بار دیگر شانس خودم را یک دو سال در مربی گری آزمایش خواهم کرد."
  • به گفتۀ شبکه های ایتالیایی: پوگبا  در راه یوونتوس - Sportwitness: پیش از این شبکه های ورزشی ایتالیایی مثل کالچیامرکاتو و  TMW اعلام کرده بودن که یونایتد به پوگبا پیشنهاد 1.2 میلیون یورو در هر فصل برای ماندن داده است که سال به سال نیز این حقوق قابل افزایش است. به گفتۀ این دو سایت، این حقوق از حقوق پیشنهادی یووه بیشتر بود. ولی اکنون (دیروز) TMW اعلام کرد که در سایت ایتالیایی SkySports اعلام شده که پوگبا دیروز در آخر تصمیمش را مبنی بر ترک یونایتد و پیوستن به یوونتوس گرفته است و قرارداد نیز به زودی رسمی می شود. سایت SportWitness اعلام کرده که این اولین بار نیست که ورژن ایتالیایی SkySports از نهایی شدن قرارداد پل پوگبا با یووه حرف میزنه! گفته پس زیاد جدی نگیرید تا اخبار قطعی!
  • آیا ولبک یورو 2012 را از دست خواهد داد؟ - Teamtalk: ولبک دیشب ورزشگاه اتحاد را با کفش محافظ قوزک ترک کرد و موجب نگرانی انگلیس برای یورو 2012 شد. گویا ولبک روی همان تکل خشن نایجل دی یانگ دچار مصدومیت شد که موجب درگیری لفظی شدید بین مانچینی و فرگوسن در کنار زمین نیز شد.
  • اندرسون آمادۀ ترک منچستر - Click-Manchester: با توجه به گزارشها، اندرسون در آخر فصل آمادۀ ترک باشگاه است. گزارشها حاکی از آن است که اندرسون به خانوادۀ نزدیکش در Porto Alegre پرتقال گفته است که مشتاق به ترک اولدترافورد است. این هافبک 24 ساله که فصلی وحشتناک توأم با مصدومیت را سپری کرد، مورد توجه بنفیکا قرار دارد.
شهاب بازدید : 622 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (18)



در ادامۀ مطلب بخوانید:

  1. مصاحبۀ سرالکس: سیتی در موقعیت برتر برای قهرمانی - ترجمۀ اختصاصی
  2. گری نویل:سرالکس میداند که باید در تابستان تیم را تقویت کند-ترجمۀ اختصاصی
  3. نمرات و بررسی عملکرد بازیکنان از سایت بلیچرریپورت - ترجمۀ اختصاصی

- نقشۀ حرارتی بازی دیشب - کلیک کنید -

این نقشۀ حرارتی بازی دیشب از سایت ساکرنت که میانگین حضور بازیکنان دو تیم در نقاط زمین رو نشون میده برام جالب بود. تا حالا این نقشه رو اینجوری که هیچ تیمی تو یک سوم دفاعی حریف نبوده باشه ندیده بودم! هیچ وقت! بسیار بسیار عجیبه! نمی دونم این نقشه که این شکل رو گرفته تقصیر 5 میانۀ اول بازی فرگیه، یا تقصیر اضافه کردن هافبک دفاعی ها و مدافعا توسط مانچینی تو نیمۀ دوم! یا شاید هم هر دو! این نقشه هم داره داد میزنه که بازی دیشب چرا اصلا زیبا نبود... جدا چرا هیچ تیمی دیشب تلاش نکرد توپ رو به سمت دروازه حریف ببره؟ برای اینکه یه مقایسه دستتون بیاد، نقشۀ حرارتی اورتون و یونایتد رو تو تساوی 4-4 هفتۀ پیش هم زیرش آوردم... مقایسه با خودتون!



گویا ولبک هم دیشب با کفش محافظ ورزشگاه اتحاد رو ترک کرده... باید منتظر جواب تیم پزشکی برای احتمال مصدومیتش باشیم... میگن شاید دیگه دو بازی این فصل به بازی برنگرده

اندرسون هم به نقل از Click-Manchester به خونوادۀ نزدیکش اعلام کرده که می خواد آخر فصل باشگاه رو ترک کنه... بنفیکا می خوادش مثکه...
کسی جو مثقال خبر خوب نداره این روز مزخرف به ما بده؟!! اعصابم بدجور خورده همینجورم خبر داره از در و دیوار می باره

چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 121

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 101
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 390
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,224
  • بازدید ماه : 2,224
  • بازدید سال : 130,813
  • بازدید کلی : 1,718,855
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2