loading...
منچستريونايتد Manchester United
آرمان داوطلب بازدید : 336 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (15)

تام کلورلی از بازی با هم تیمی جدیدش شینجی کاگاوا لذت می برد.

 کلورلی یکی از مردانیست که وظیفه داشت تا توپ را به کاگاوا برساند و معتقد است شینجی کاگاوا برساند و هافبک شیاطین سرخ معتقد است که بازیکن سابق بورسیا دورتموند که یکی از ارکان اصلی قهرمانی دورتموندی ها در دو جام بود،خریدی عالی برای تیم می باشد.

کلورلی گفت:او مثل برلیان است. او به خوبی در تیم جا افتاده است.او هافبک را به حمله وصل می کند(رابط بین دو خط).او از نیمه خودی توپ را می گیرد و موقعیت گل خلق می کند.

من نمی توانم به اندازه کافی از او حرف بزنم.بازیکنی دوپا که فوتبالی با انرژی ارائه می دهد.ما بدر کنار هم به کار ادامه می دهیم. 

.

آرمان داوطلب بازدید : 1084 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (83)

....

خوب با پیوستن رسمی این بازیکن به منچستر یه کلیپ حدودا 5 دیقه ای ازش اومده بیرونکه  براتون می ذارمش

به محض اینکه خودم دانلودش بکنم(سرعتم الان افتضاحه داره با سرعت لاک پشت دانلودش می کنه نیشخند تو یه سایت درست حسابی آپلود می کنم فقط ممنون میشم یه چنتا سایت خوب برا آپلود تو نظرات بذارید) 

چیری که تو این کلیپ از همه بارزتره تکنیک،سرعت و قدرت شوتزنیه باتنره. 

 

دانلود 

آرمان داوطلب بازدید : 513 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (53)

اول از همه باید بخاطر غیبت دو سه هفته ایم عذر خواهی کنم! 

شهاب و امیر در جریانن درگیرم...

و با یه خبر بد اومدم(که احتمال دروغ بودنش زیاده چون منبع دیلی میله!)

-------------------------------------

فرگوسن برای بازنشسته شدن بعد از دوفصل دیگر برنامه ریزی کرده است و بعد از ساختن آخرین تیم فوق العاده اش بر پایه وین رونی و خرید 24 میلیون پوندیش،رابین فان پرسی از مربیگری کناره گیری خواهد کرد.

سرمربی افسانه ای الدترافورد،که شب دوشنبه 28 امین فصل حضورش در تئاتر رویاها را آغاز می کند،آشکار ساخت که اگر او دوباره برای خرید لیتون بینز تا آخرین مهلت نقل و انتقالات (31 آگوست)وارد عمل شود گلیزرها مانع او نخواهند شد.

فرگوسن 70 ساله شخصا کنترل پروژه ی فان پرسی را در دست گرفت و با سرمربی آرسنال آرسن ونگر صحبت کرد تا مطمئن شود آخرین فصل او در الدترافورد با موفقیت همراه باشد.فرگوسن پارسال جام را در روز آخر فصل در ماه می به روبرتو مانچینی باخت.

و بنابراین او به گلیزرها فشار آورد که مبلغ 64 میلیون پوند برای خرید فان پرسی و پرداخت دستمزد او خرج کنند.

یک منبع گفت:الکس برای دو فصل دیگر سرمربی خواهد بود بنابراین این هنگامی بود که گلیزرها به او چیزی که می خواهد را بدهند.آن چیز فان پرسی بود.

حتی ممکن است که فرگوسن برای خرید لیتون بینز که قیمت او 17 میلیونپوند تعیین شده است ورد عمل  شود.

 وی گفت:تنها یک پست است که ما بطور خاص به آن نگاه می کنیم.ما مبلغ قابل توجهی در این فصل خرج کرده ایم اما مطمئن هستم اگر به نزد گلیزرها بروم آنها جواب مثبت خواهند داد.

فرگوسن با توجه به نمایش فان پرسی در طی دو جلسه تمرینی در مورد اینکه خرید جدیدش بازی دوشنبه شب مقابل اورتون را از ابتدا آغاز کند تصمیم خواهد گرفت.

فرگوسن در روز شنبه در ورزشگاه کریون کاتیج تا بازی تیم حریفش در هفته بعد،فولهام را زیر نظر بگیرد.

یونایتدی ها با سوالاتی از دو باشگاه ایتالیایی در رابطه با دیمیتار برباتوف مواجه شده اند.

دارن فلچر 28 ساله که با بیماریش مبارزه می کند نیز در راه بازگشتش به ترکیب در دیدار منچستر یونایتد و استوک سیتی در چهارچوب رقابت های لیگ برتر زیر 21 ساله ها 90 دقیقه بازی تمیش که با نتیجه 1-0 پیروز شد به میدان رفت. 

 f  

 

armandante 

آرمان داوطلب بازدید : 479 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (27)

 منچستری ها آماده هستند تا بحقوق 220000 پوند د رهفته ای به فن پرسی پرداخت کنند.

روزنامه  Express چاپ شنبه گزارش می دهد فن پرسی آماده انتقال به منچستر یونایتد است،در صورتی که حقوقی معادل با حقوق وین رونی در این تیم دریافت کند.

و بنظر می رسد یونایتدی ها آماده اند تا با حفوف پرداختی مرد هلندی موافقت کنند،درصورتی که بتوانند مبلغی کمتر از 20 میلیون پوند با آرسنال به توافق برسند.

آرسنالی ها برای فن پرسی سی میلیون پوند می خواهند.(لازم می دونم یه بار دیگه از بلندترین انگشت دست استفاده کنمنیشخند

 r armanadante 

آرمان داوطلب بازدید : 420 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (23)

dailystar:فن پرسی در صورتی که حقوقی برابر با حقوق بسیار زیاد رونی بگیرد،به منچستر یونایتد خواهد پیوست.

گفته میشود سوپراستار انگلیسی دستمزدی معدل 220000 پوند در هفته میگیر،بیشتتر از هرکدام از هم تیمیهایش.

و رابین فن پرسی نیز برای پیوستن به یونایتدی قراردادی یکسان با رونی می خواهد تا گران ترین خط حمله تاریخ الدترافورد را شکل دهد.

سرمربی کنونی بازیکن،آرسن ونگر از صحبت پیرامون انتقال ستاره هلندی که فصل بعد قراردادش تمام میشود و از قصد بستن قرارداد جدیدی ندارد،خودداری می کند.

و برخلاف اینکه ونگر اعلام کرد هیچ پیشنهاد رسمی ای از سوی یونایتد ارائه نشده است،یک پیشنهاد رسمی 20 میلیون پوندی برای بردن بازکین به الدترافورد کافی خواهد بود.

سر الکس فرگوسن بیش از هر موقع دیگری مطمئن است که بازیکنش(فن پرسی) را  پس از صبر برای بسته شدن قرارداد در طول تابستان گرفته است.

فرگوسن در طول تابستان شینجی کاگاوا 12 میلیون پوندی(جلل خالق!هرکی یه قیمتیو میگه!)و نیک پاول را از کرو به خدمت گرفته است و قول داده که به نقل و انتقالات تابستانی برگردد.

و حالا فرگوسن نمی تواند برای خرید ماشین گلزنی هلندی در راستای تقویت تیمش و پس گرفتن عنوان قهرمانی از سیتی صبر کند.

سرمربی آّی ها روبرتو مانچینی اگر رقابت برای خرید فن پرسی را به یونایتد ببازد عصبانی خواهد شد.

بنظر میرسد یونایتد برای خرید rvp بین دو تیم منچستری اس،بعد از اینکه گزارش داده شد علاقه یوونتوس برای خرید فن پرسی فروکش کرده است. 

 اما یونایتدی ها بعد از اینکه کارگزاران سیتی به اندازه کافی سریع عمل نکرده اند از آنها پیش افتاده است.

مانچینی گفت:فن پرسی یکی از بهترین مهاجمان دنیاست  و خرید او دشوار است.آیا ما پپیشنهادی ارائه کرده ایم؟اینطور فکر نمیکنم.

rr 

آرمان داوطلب بازدید : 544 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (58)

تا به امروز بحث خرید لوکاس و فن پرسی ب خصوص لوکاس بسیار اعصاب خورد کن بوده.اما واقعا تنیم تا این حد محتاجه بازیکنه که این جوری سر اومدن هرکدومشون خوسحال یا واسه نیومدنشون ناراحت بشیم؟

یادتون نره اندرسون هم قبل اومدنش دست کمی از لوکاس نداشت اما مصدومیت ها نذاشتن که بازیکن ستاره ای بشه(تتا الان!) 

مهمترین مشکلی که میگن تیم ما داره مشکل بازیسازیه.

تیم ما با سییتم 4-4-2 بازی میکنه که خیلی ها ازش انتقاد می کنن.اما اگه دقیق نگا کنیم رونی بیشتر ازینکه مهاجم باشه،نقش یه بازیکن رابط ببین هافبک و حمله رو ایفا میکنه دقیقا نقشی که کاگاوا توی دورتموند داشت.و ما حالا کاگاوا رو خریدیم.کاگاوا رو خیلی ها ستاره نمیدونن و من هم همینطوره نظرم!از نظر من کاگاوا یه فوق ستاره اس!بازیکنی که توی بوندسلیگای پر از ستاره(شواینی،روبن،ریبری،لواندوفکسی،گوتزه،رویس و.... است.همینطور توی تیم منتخب فصل کلیه لیگ های اروپایی قرار گرفت جایی که حتی ژاوی حضور نداشت.

بسیار خوب.تو این سیستم کاگاوا دقیقا پستی مشابه رونی داره و مسلما اگه رونی بخواد توی این پست باقی بمونه کاگاوا نیمکت نشین میشه!

پس رونی باید یه خط جلوتر بره و بعنوان مهاجم نوک بازی کنه.آخرین بازی که رونی مهاجم نوک بود سال 2009 بود که قبل از مصدومیتش همه ی تیما رو نابود میکرد(خیلی ها می گفتن رونی اون موقع بهترین مهاجم دنیاس) و حالا با حضور کاگاوا رونی دوباره میتونه به پست سابقش برگرده.با این تفاوت که امسال بازیسازی مث ه ماگاوا پشت سرش بازی میکنه.

اما دوتا هافبک ما که یکی شون به احتمال قوی کریکه.انتقادای زیادی از کریک میشه بخاطر سوتیهایی که سابقا میداد.اون موق کریک از لحاظ روحیه واقعا افت کرد بود و بخاطر همین بود که سوتیهای مرگباری میاد اما فصل قبل نه تنها سوتی نداد بلکه یکی از بهترین هافبکهای لیگ بود.در کنار کریک هم احتمالا اسکلز،کلورلی ،گیگزیا اندرسون بازی کنن که بجز اندرسون تقریاب همه مون به گیگز و اسکلز و کلورلی ایمان کامل داریم.اسکلزی که پارسال درصد پاسای صحیحش حدود 94 درصد بود(تا جایی که یادمه ژاوی 92 بود!)و پایی ن ترین آار پاسهای صحیحش توی یه بازی 83 و بشترینش 98 درصد پاس صحیح بود!

 اما حتی در بین خستگی هایی که برای اسکلز بوجود میاد گیگز و کلورلیو اندرسون قرار نیست همه شون مصدوم باشن!

خیلی ها میگن سن اسکلز و گیگز بالاس اما این دونفر حدود 30 تا بازی که میتونن توی فصل برامون انجام بدن؟درسته؟لاوه براینها کلورلی فصل قبل با یه تکل خشن مصدوم شد و امیدوارم دیگه اوضاع اونجوری نشه.

در هر حال تیم ححال حاضر ما یکی از بزرگترین شانسهای قهرمانی توی تمامی رقابتهاست.این رو هم در نظر بگیرین که بزرکترین مربی تاریخ فوتبال روی نیمکت ماست و پارسال با جنازهه منچستر با تفاضل گل لیگو از دست داد.آیا امسال نمی تونیم حتی یه سه گانه رو تکرا ر کنیم؟ 

من که به تیم امیدوارم.... 

آرمان داوطلب بازدید : 638 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (70)

بشدت از شایعات خسته شدم!اما فقط بخاطر اینکه وظیفم گذاشتن اخبار(شایعات!)هست بازم میذارمشون...

--------------------------------------------------- 

سائوپائولو به مدیربرنامه های لوکاس واگنر ریبرو اجازه داده است که به صحبت با منچستر یونایتد ادامه دهد.

ریبرو دیروز تایید کرد که او به انگلستان سفر خواهد کرد اگر چه اصرار داشت که برای بستن قرارداد با منچستر یونایتد سفر نکرده است.

بله این درست است من دارم به انگلستان سفر میکنم.اما من می توانم به شما اطمینان دهم که برای بحث کردن با یونایتد به آنجا نمی روم.من تنها برای همراهی تیم فوتبال المپیک برزیل به آنجا میروم.

در هر حال Terra گزارش می دهد ریبرو در واقع به منچستر  برای بحث کردن درباره نقل و انتقال (لوکاس)با منچستر یونایتد،به دستور سائوپائولو، پرواز می کند.

  m 

 

 

آرمان داوطلب بازدید : 421 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (25)

راستش رو بخواین می خواستم دیگه راجع به لوکاس هیچ حرفی نزدم اما پشیمون شدمنیشخند 

توی وب سایت ساکر بلاگ به مطلب جالبی برخورد کردم و این خبرو اونا از وب سایت فوتبال برزیلی pitacodogringo گذاشته بودن تو سایتشون.

حرفای جالبی زده این یارو Wagner Ribeiro!

------------------------------------------------------------ 

به نقل از  pitacodogringo:

 لوکاس مورا به ینجتش گفته است که به صحبت با یونایتد ادامه دهد!

ادعاها و رد ادعاهای بسیاری از  باشگاه سائوپائولو و در رابطه با لوکا،توسط ایجنت او  واگنر ریبرو شده است.او یک تار در هم پیرامون امکان انتقال لوکاس به منچستر یونایتد تنیده است.(منظور گیج کردن ملت در رابطه با موضوعه!)

هم باشگاه و هم مدیر برنامه های بازیکن گفته اند که او در سائوپائولو خوشحال است. اما در عصر سه شنبه ریبرو به رادیو globo گفت که بازیکن به او دستور داده که به صحبت ها با یونایتد ادامه دهد:رئیس من بازیکن است.من همیش ه با او صحبت میکنم.او کسی است که تعیین می کند من باید چه کار کنم.راهنمای من بازیکن است.اگر او بگوید نمی خواهد تیم را ترک کند من هر پیشنهادی را رد میکنم.اما هنگامی که با او در مورد علاهق منچستر یونایتد صحبت کردم او گفت که به گفت و کو با یونایتد ادامه دهم.این یک پیشنهاد فوق العاده است.اگر این چیزی باشد که نتواند آنرا رد کند،مطمئنن او خواهد رفت.اما اواز بودن در سائوپائولو نیز خوشحال است و اگر او در باشگاه بماند زندگی ادامه خواهد یافت

m

 

کاملا معلومه که لوکاس دوس داره بیاد یونایتد!اگه این سائوپائولوی لعنتی و این وکلای پول دوستش بذارن یونایتدی میشه! 

آرمان داوطلب بازدید : 394 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (24)

 م

 

آخرین خبر از لوکاس حدود دوساعت پیش منتشر شده{#emotions_dlg.e28}

به نقل از دیلی استار.

 ستاره 30 میلیون پوندی برزیلی لوکاس مورا از انتقال بالقوه به یونایتد هیجان زده است. رافائل داسیلوا آشکار ساخت که لوکاس مورا از انتظار برای پیوستن به او در یونایتد هیجان زده است.

 سرالکس فرگوسن در یک نبرد سخت برای خرید هدف 30 میلیون پوندی خود لوکاس بازیکن سائوپائولوست. او همیچنین امیدهایش برای شکست دادن سیتی در خرید فن پرسی را از دست نداده و گوشه چشمی نیز به لیتون بینز دفاع جپ اورتون دارد.

 و رافائل به روزنامه دیلی استار روز شنبه گفت:بله،من به لوکاس گفتم که باید به یونایتد بیاید.البته!

و هنگامی که ما پرسیدیم آیا وینگر 19 ساله درباره ی آمدن به یونایتد هیجان زده است؟ رافائل جواب داد:بله،بله!

لوکاس همینطور میتواند در پست هافبک میانی بازی کند.او در شب جمعه در بازی دوستانه مقابل تیم منتخب بریتانیا درمیدلزبرو 22 دقیقه بعنوان یار تعویضی بازی کرد و نمایش درخشانی داشت.

سران یونایتد پیشنهادی برای خرید لوکاس ارائه کردند که رد شد و میخواهند بعد از المپیک دوباره اقدام کنند(مترجم:غلط کردی{#emotions_dlg.e28}المپیک شروع نشده میگیریمش{#emotions_dlg.e28}). فرگی،که تاکنون 23 میلیون پوند برای کاگاوا و نیک پاول پرداخت کرده است با شکست سیتی در قطعی ساختن قرارداد فن پرسی تا کنون نیز تحریک شده است.

همچنین دیلی استار روز شنبه میتواند بگوید که سیتی برای خرید بهترین بازیکن فصل قبل حزیره به اندازه سه هفته قبل مطمئن نیست.

سیتی برای در امان ماندن از قانون فیرپلی مالی یوفا مجبورند قبل از خرید بازیکن،بازیکنانشان را بفروشند. قهرمان جدید ایتالیا،یوونتوس نیز بدنبال خرید فن پرسی هستند.

رافائل در این بین به صحبت درباره ی آرزویش در المپیک پرداخت:ما تا کنون مدال طلای المپیک ر ا نبرده ایم.بنابراین ما این را بسیار جدی میگیریم و سخت تلاش میکنیم تا این را ببریم.ما در دوره قبل آرژانتین را دیدیم که مدال طلا را برمیداشت و ما میخواهیم احساس آنها در آن لحظه را تجربه کنیم.

در برزیل ما جام جهانی و تقریبا هر رقابتی را برده ایم اما این یکی را هیچگاه.

من در ترکیب 22 نفره ی تیم نبودم اما برای برخی بازیکنان مصدومیت پیش آمد. شانس به من رو کرده بود و من فکر میکنم در مقابل بریتانیا کاملا خوب بازی کردم.من باید از سر الکس اجازه بگیرم،همیشه! اما او برای آمدن من به اینجا خوشحال بود.

این برای من یک فصل متفاوت خواهد بود زیرا برادرم فابیو بصورت قرضی به کویینز پارک رنجرز پیوسته است.

ما تا کنون همیشه با هم بودیم اما شاید این خوب باشد.

مطمئنا هنگامی که او در کویین پارک رنجرز است ما بسیار صحبت خواهیم کرد و میبینیم چه چیزی اتفاق می افتد.

اما من امیدوارم که ما دوباره در یونایتد کنار هم بازی خواهیم کرد. 


 
armandante

آرمان داوطلب بازدید : 317 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (16)

 

به نقل از میرور فوتبال:فن پرسی مال من است!

فرگوسن به نزدیکانش گفته است که نسبت به جذب فن پرسی اطمینان کامل دارد.

رئیس باور دارد rvp پیشنهادات همسایه ی آنها منچستر سیتی و یوونتوس قهرمان ایتالیا را رد خواهد کرد و با رونی هم بازی می شود. 

 منچستریها بر این باورند که مسابقه ی 20 میلیون پوندی برای جذب فن پرسی را برده اند.

سر الکس فرگوسن مطمئن است که فن پرسی در کنار رونی یک خط حمله نیرومند را تشکیل میدهند و میتوانند جام قهرمانی را باز پس بگیرند. 

فن پرسی در فصل قبل لیگ برتر 30 گل سثمر رساند در حالی که رونی 27 بار برای تیمش موفق به گلزنی شد.

فرگوسن به آشنایان فونبالیش گفته است که معتقد است فن پرسی به الدترافورد انتقال پیدا خواهد کرد،علی رغم علاقه مندی همسایه های ثروتمندشان و  قهرمانان لیگ ایتالیا یوونتوس.

 برای آرسن ونگر واگذاری کاپیتان تیمش به منچستر یونایتد یک ضربه بزرگ خواهد بود.تنها 12 ماه از تابستانی که آرسنالی ها شاهد فروش سمیر نصری به سیتی و سسک فابرگاس،کاپیتانشان به بارسا بودند.

 اما آرسنالی ها انتخاب های بسیار کمی بجز فروش فن پرسی دارند به این دلیل که آنها نمیخواهند فن پرسی را در تابستان بعدی بدون دریافت هیچ پولی از دست دهند و فن پرسی نیز آشکار ساخته که قرارداد جدیدی را برای ادامه همکاری با توپچی ها امضا نخواهد کرد.

 سیتی باید تعدادی از بازیکنانش را قبل از پرداخت پولهای بزرگ به فروش برساند و با وجود قدرت مالی فوق العاده آنها فن پرسی بسیار نزدیک به انتقال به الدترافورد است.

ستاره ی  28 ساله هلندی پس از یورو 2012 به تمرینات برگشت درحالی که پیشنهادات متعددی برایش ارائه شده بود و آرسنالی ها قصد دارند در مورد آینده ی او قبل از سفر آخر هفته شان در راستای تور پیش فصل به خاور دور تصمیم گیری کنند.

rvp


  جان کراس گزارشگر ویژه ی آرسنال برای سایت میرور یه مقاله راجع به فن پرسی نوشته و سعی میکنم اون رو ترجمه کنم توش گفته که منچستر یونایتد در کورس خرید فن پرسی پیشتازه.

 

 

armandante

آرمان داوطلب بازدید : 634 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (40)

 Lucas

منچستر يونايتد آماده ارائه پيشنهاد 32 ميليون پوندی برای جذب مورا

به گزارش سایت گل و به نقل از سایت طرفداری پس از رد پيشنهاد 27 ميليون پوندی در هفته گذشته، منچستر یونایتد آماده ارائه پيشنهادی جديد برای خريد لوكاس مورا 19 ساله می​باشد و با اعتماد به نفس از كافی بودن مقدار آن صحبت می​كند.

لوكاس مورا هافبك تيم سائو پائولو كه بخشی از تيم برزيل در مسابقات المپيك لندن می باشد و شب گذشته موفق به شكست دادن تيم بريتانيا شدند،​ از طرف سر الكس فرگوسن بعنوان نامزد ايده​آل براي پست هافبك بازيساز می​باشد. پستی كه قبل از مورا قرار بود با ادن هازارد ستاره بلژيكی پر شود اما چلسی زودتر از منچستر موفق به امپای قرارداد با وی شد. منچستر يونايتد پيشنهادی 32 ميليون پوندی به هازارد داده بود قبل از اينكه وی به استمفورد بريج نقل مكان كند.

منچستر يونايتد كه چندين بازيكن پرتغالی زبان همچون نانی​، رافائل داسيلوا و آندرسون دارد قصد دارد لوكاس مورا را قبل از شروع بازی​ها​ی المپيك به خدمت گيرد جايي كه ممكن است با درخشش مورا سبب افزايش قيمتش شود و منچستر ديگر نتواند برای به خدمت گرفتن وی به توافق رسد.

 


Van Persie

فرگوسن : " بله ، ما ون پرسی را می خواهیم ! "

طرفداران منچستریونایتد :" ما یک هافبک مرکزی می خواهیم. " 

شب گذشته فرگوسن به طور رسمی اعلام کرد که به ون پرسی علاقه منده ! اما مثل اینکه این حرف به مزاق طرافدار ها اصلا خوش نیومده ! دیشب سیل انتقادات منچستری ها تو توئیتر و فیسبوک دیده و از تلاش برای خرید ون پرسی 28 ساله به شدت انتقاد شد ! به نظر میرسه طرفداران یونایتد بیشتر به دنبال یک هافبک مرکزی هستند تا یک مهاجم !

 

 Evra

سر الکس فرگوسن:"باید به دنبای یک مدافع چپ باشیم."

فرگوسن در مصاحبه با دیلی میل گفت:

"ما دو بازیکن جوان در این پست داریم و در بازی مقابل آمازولو نیز به آنها فرصت دادیم اما آن ها هنوز خیلی جوانند ! پاتریس اورا بازیکن خوبی است و نشان داده است نگرش خوب و انعطاف پذیری بالایی برای بازی دارد اما او ماه بعد 31 ساله می شود."

 

 

 

دیروز دیلی میل یه خبر مضحک زده بود که یونایتد پیشنهاد 50 میلیون پونــــــدی برای لوکاس داده ! این دیگه از اون حرفا بود !!!!! جالبترش این بود که در ادامه نوشته بود این پیشنهاد رد هم شده !!! اما امروز خبر رو تصحیـــح کرده و به همون مورد های قبلی اشاره کرده ! واقعآ نمیشه در مورد این اینتقال زیاد خبر گذاشت ! چون خود لوکاس هم خیلی کم حرفه ! من هیچ جا از پیشنهاد 41 میلیون یورویی منچستر چیزی نخوندم چه برسه بخواد قبول هم شده باشه ، آخرین خبر رسمی در مورد اختلاف سران سائوپائولو بر سر قبول پیشنهاد 38 میلیون یورویی هست  ! به هر حال با هر حرفی خوشحال یا ناراحت نشید ! فصل نقل و انتقالات همینه دیگه ! 

 

 امیر

 




تمامی اخبار از به نقل از تریبال فوتبالند.

فرگوسن:کاگاوا در بازی پیش فصل در روز شنبه برابر آژاکس در کیپ تاون از ابتدا در ترکیب است. 

کاگاوا در مدت کوتاه حضورش در منچستر فرگوسن را شگفت زده کرده است. 

فرگوسن گفت:او برجسته بود.کارهایش در تمرینات بسیار خوب بود.او سه یا چهارروز پشت سردیگران بود اما او فردا(که الان شده امروزنیشخند)بازی خواهد کرد.

بازیکن سابق دورتموند که تمامی جامهای آلمان را یکی پس از دیگری برد  با پارک جی سونگ مقایسه میشود،کره ای محبوبی که اکنون به کویین پارک رنجرز پیوسته است.او با توپ بهتر از پارک کار میکند با این حال فرگوسن نقاط مشترکی را در عملکرد آنها میبیند.

او گفت:شباهتهایی به پارک وجود دارد.آنها هردو منظمند و سخت تلاش میکنند.همینطور آنان بازیکنانی فوق العاده حرفه ای اند و کار کردن با آنها فوق العاده است.

وی افزود:مشکلی برای جا افتادن او(کاگاوا)در تیم وجود نخواهد داشت.

چیزی که ما در کاگاوا شناسایی کردیم دقیقا همان چیزیست که الان میبینیم.تنها تفاوتی که وجود دارد این است که اکنون بازیکنانمان کیفیت بازی اورا دریافته اند.

او پاهای سریعی دارد دوپاست و توانایی گلزنی خوبی در دورتموند داشت.او خیلی خوب عمل میکند.

kagawa 

تیگو سیلوا:لوکاس میتواند موفقیت های رونالدو و نانی را در منچستر کسب کند.

خرید جدید پاریس سینت ژرمن تیاگو سیلوا از اینکه میبیند منچستر یونایتد برای خرید لوکاس دست به کار شده متعجب نیست.

سیلوا کاپیتان تیم ملی برزیل در رقابتهای المپیک است و بسیار به لوکاس نزدیک است.

او گفت:من امکان بسیار برای بازی کردن لوکاس در انگلیس میبینم.

با وجود اینکه او یک مرد کوچک است او بسیار قدرمند است.جلوی او را گرفتن و اقعا سخت است.

در فرهنگ فوتبالی منچستر یونایتد آنها از دو بال استفاده میکنند.سابقا رونالدو این نقش را بر عهده داشت و اکنون نانی.لوکاس کیفتی برابر با چنین بازیکنانی دارد.

(با توجه به نزدیکی زیاد سیلوا به لوکاس و این صحبتا  بنظر میاد احتمال خرید لوکاس تاحدودی بالاس)

silva

تاتنهامی ها قیمت پایه برای مودریچ تعین کردند.

سفید پوشان شهر لند نبرای هافبک جدایی طلبشان 40 میلیون پوند میخواهند!!

رئال مادرید مقصد احتمالی مودریچ است.اگرچه یونایتد و پاریس سنت ژرمن نیز علاقه مند به این بازیکن است.

مربی تاتنهام آندرس ویلاس بوآس علاقه مندی چند باشگاه به مودریچ را فاش کرد.

مرد پرتغالی گفت:علاقه مندی هایی از سه باشگاه ادامه دارد.اما این برای تاتنهام مهم است که حقوق خودش را حفظ کند.موقعیت کنونی او ادامه پیدا میکند تا هنگامی که قیمت مناسب برای خرید او ارائه شود.

مهم است که احساسات او را درک کنیم.من با او صحبت کرد و نظرش را میدانم و  او نیز نظر باشگاه را درک میکند.mod


armandante

 

--------------------------------------------------

دوستان ظاهرا بعضیهاتون با بودن من توی اینجا موافق نیستین!

فقط یه چیزیو بدونین که من دارم واسه ی هوادارای تیم و سایت زحمت میشکم حد اقل اگه تشکر نمیکنین به آدم نتوپین.اگه نمیخواین من اینجا باشم بگین تا کنار بکشم!

آرمان داوطلب بازدید : 334 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (21)

با تغییر موضع اعلام میکنم دیگه خریدنش خریت محضه:D

oneindia news:باشگاه سائوپائولو برای لوکاس تقاضای 50 میلیون پوند کردخوشمزه(ما هم رسما انگشت وسطو بهشون نشون میدیمنیشخند)

یونایتدی ها در ابتدا یک پیشنهاد  27 میلیون پوندی را ارائه کردند که باشگاه برزیلی آن زمان تنها 5 میلیون پوند بیشتر از آنرا درخواست کرد.

استعداد یاب قهرمان 19 دوره لیگ انگلیس یکی از استعداد یابهای باشگاه به نامJim Lawlor را به برزیل فرستاده بود تا برای خرید این بازیکن وارد مذاکره شوند اما تمامی پیشنهادات ارائه شده بوسیله یونایتد رد شد.همینطور سائوپائولو پیشنهاداتی را از طرف چلسی،رئال مادرید و اینتر رد کرده بود.

در هر حال یوناتدی ها میخواستند بازیکن 19 ساله را که هم اکنون بخاطر مسابقات المپیک در لندن بسر میبرد را ذب کنند.

Marco Aurelio Cunha یکی از مدیران سائوپائولو به dailymail گفته بود:یونایتدی ها یک پیشنهاد خیلی مهم 35 میلیون یورویی(27 میلیون پوندی)را ارائه کردند اما آنها باید مبلغ پیشنهادیشان را کمی بالاتر برند.

برای ما پس از نیمار او ارزشمند ترین بازیکن است و ما نمیخواهیم اورا به کمتر از این قیمت بفروشیم.

ما به پول نیاز نداریم.وضعیت اقتصادی برزیل بسیار خوب است تلویزیون پول خوبی به ما پرداخت میکند و ما ترجیح میدهیم یه جای اسکسناسهای فراوان در بانک بازیکنان خوب داشته باشیم.

یونایتدیها که هم اکنون در تور پیش فصل در آفریقای جنوبی به سر میبرند ستاره ی دورتموند شینجی کاگاوا را با 17 میلیون پوند خریداری کرده اند.

آنها همینطور به نوری شاهین هافبک 23 ساله ی تورک تبار زاده ی آلمان هم چشم دارند.بازیکنی که بخاطر عدم پیداکردن شانس برای بازی در تیم اول ناامید شده است.

با توجه به برچسب  20 میلیون پوندی که رئال برروی بازیکن گذاشته است بنظر میرسد یثونایتدی ها یک پیشنهاد قرضی را برای بازیکن تیم ملی ترکیه ارائه کنند.

گزارشات نشان میگویند که یونایتدیها محتمل تریین تیم برای جذب فان پرسی هستند اگرچه یوونتوس و سیتی وضعیت باشگاه شمال لندن را زیر نظر دارند

 

 

armandante

آرمان داوطلب بازدید : 261 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (4)

اول از همه یه عذرخواهی بهتون بدهکارم. بخاطر این چند روزی که نبودم.بخدا تقصیر منم نبود.شارژ ای دی اس الم تموم شده بود دوبار زدم شارژ کردم ولی وصل نشد ازون به بعد هروقت خواستم از خونه رفتم شارژش کنم بخش انتخاب مبلغو نمیاورد  رفتم کافی نت بازم نیاوردش آخر سر بابام رفت مخابرات و با کلی دنگ و فنگ وصلش کردن.قول میدم جبران کنم.

بازم شرمنده.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سایت رسمی باشگاه:والنسیا از پوشیدن پیراهن شماره 7 حساس غرور میکند.

بهترین بازیکن فصل 2012 باشگاه پس از رفتن اوون و خالی شدن شماره 7 آن را از سوی باشگاه دریافت کرد و گفت که خودش درخواست گرفتن این شماره را از باشگاه نکرده.

او در مصاحبه با شبکه رسمی باشگاه گفت:آن پیراهن(شماره)احترام  فراوانی دارد  و بازیکنان بزرگ بسیاری آن را پوشیده اند.من فقط امیدوارم بتوانم همانند کسانی که قبل از من این شماره را بر تن داشته اند بازی کنم زیرا بازیکنان بزرگ فراوانی این پیراهن را پوشیده اند.

 هنگامی که از او پرسیده شد آیا پوشیدن شماره 7 ایده ی او بود یا خیر گفت:نه نه.این اتفاق اینگونه نیفتاد.پیراهن به من داده شد.من برای گرفتن آن درخواست ندادم اما احترام فراوانی به پوشیدن آن میگذارم و سعی میکنم بهترین  بازیهایم را ارائه دهم.

 با وجود بردن جایزه بهترین بازیکن فصل باشگاه وینگر سابق ویگان هنوز به دنبال پیشرفت است و میخواهد تمامی افتخارات فردی دیگر را کسب کند. 

او گفت:من میخواهم هرچیزی را ببریم.لیگ و سایر جامها را.بیشترین افتخارات ممکن را.این چیزیست که وظیفه و ذهنیت هر بازیکنیست.ما میخواهیم همه چیز را برای باشگاه ببریم و سعی میکنم بهترین بازیهایمان را ازائه دهیم.

 کار من این است که خود را بهبود بخشم و مهمترین چیز سعی برای بردن لیگ است.

بازیکنان جدید تیم شینجی کاگاوا و نیک پاول به رقابت در هافبک و دفاع می افزایند اما والنسیا به آنها خوشامد گفت. 

وی گفت:این یک انگیزه  برای تمامی تیم است زیرا آنها بازیکنانی جوان هستند و بدیهی است که در دوران ورزشیشان بسیار خوب عمل کرده اند.این انگیزه را پیرامون تیم بالا میبرد بنابراین من مطمئنم تمامی ما میتوانیم بهترین بازیهایمان را ارائه دهیم تا از تیم جمایت کنیم.

vslen 

 کاگاوا در ماموریت!

کاگاوا از اولین هفته ی حضورش در منچستر خوشحال است و دوست دارد تواناییهایش را در پیراهن سرخ پوشان نشان دهد.

 بعد از انتقالی که خودش آنرا "مشتاقانه"نامید،کاگاوا هفته ی گذشته با هم تیمی هایش دیدار و تمرین کرد و اکنون در آفریقای جنوبی شوق و  شور هواداران را در تور پپیش فصل تجربه میکند.

قبل از بازی دوستانه با آمازولو اف سی در شهر دوربان او به mutv گفت که احساس میکرده در تیم جدیدش جا افتاده است و همینطور تاحدودی احوال پرسی انگلیسی را آموخته است.

 او از طریق مترجمش گفت:تمامی هم تیمیهای من بسیار گرم به من خوش امد گفتند و من از تک تک روزهایم در اینجا لذت میبرم.این باشگاه بسیار بزگریست و من بدنبال بازی کردن هستم.میخواهم خودم را در این راه اثبات کنم.

 من به باشگاه پیوسته ام اما پتانسیلم را نشان نداده ام.پس این اولین ماموریت من است و من میخواهم به تمامی هواداران نشان دهم که قادر به انجام چه کارهایی هستم.

کاگاوا 

ریو به دنبال اقلا 35 بازی در طول فصل.

ریوفردیناند باور دارد او میتواند بیش از 35 بازی در فصل 2012-2013 انجام دهد.

مدافع با تجربه تیم که در حال حاضر بعنوان کاپیتان تیم در آفریقا،در تور پیش فصل به سر میبرد تایید میکند که او سهم عادلانه ای از فوتبال در سالهای اخیر داشته است و مطمئن است که بدنش میتواند در مقابل لرزشها(مشکلات)فوتبال دوام بیاورد.

فردیناند که در یک کنفرانس شلوغ در دوربان قبل از بازی با آمازولو در روز چهارشنبه علاوه بر تقدیر از کادر پزشکی باشگاه گفت که او الان یک بازیکن با استعداد مصدومیت نیست.

او گفت:این کاملا مشخص است که من در سالهای اخیرمصدومیتهایی داشته ام اما فکر میکنم فصل قبل برای یونایتد نزدیک 35 بازی انجام دادم(او 38 بازی انجام داده بود).من فکر میکنم خودم را بخوبی در دوران نقاهتم مدیریت کردم.جا دارد از تیم علمی فیزیک و ورزش باشگاه تشکر کنم.آنان در طول این دوران به من کمک کردند.

این میزان بازی کردن ممکن است همچنان ادامه داشته باشد.بسیار امیدوارم این فصل بتوانم چیزی در حدود فصل قبل بازی کنم.این فوق العاده خواهد بود.

فردیناند در فصل قبل 38 بازی برای یونایتد انجام داد  و باورهایی مبنی بر اینکه او دیگر نمیتواند در سطح اول فوتبال بازی کند را مضحک نشان داد.

 او همچنان یکی از بهترین دفاعهای میانی دنیاست اما با این وجود پس از دعوت نشدن توسط هاجسون او هیچ برنامه ای برای برگشت به بازیهای ملی ندارد

او گفت:اگر بخواهم صادق باشم من به بازیهای ملی فکر نمیکنم. 

منچستر یونایتد مهم ترین مشغله ذهنی من است.این باشگاه من است و این چیزیست که من عاشق انجام دادن آن هستم حتی اگر هرچیز دیگری اتفاق بیفتد و بدنبال آن اتفاقاتی دیگر.

اما من به هیچ چیزی غیر از بازی برای یونایتد فکر نمیکنم.امیدوارم فصل بعد لیگ را پس بگیریم.

 rio

 

 armandante

آرمان داوطلب بازدید : 441 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (40)

من این خبرو یه بار بطور کامل ترجمه کردم اومدم بفرستمش اپرا زایید زیرشعصبانی مجبور شدم دوباره همشو از اول ترجمه کنمناراحت.

این خبر یا شایعه اس یا  اینکه گیل و گلیزرها رو برق سه فاز گرفتهنیشخند.

-------------------------------------------------------

پس از اینکه پیشنهاد اولیه ی یونایتدی ها برای مورا رد شد حالا آنها میخواهند پیشنهاد خودرا بهبود بخشند.با افزایش 20 میلیون پوندی آن!

منچستر یونایتد و سائوپائولو انتظار دارند که مذاکرات پس از رد شدن در خواست اولیه نیز ادامه پیدا کند.سه شنیه یک یم اداری از سوی منچستریونایتد عازم برزیل شد تا برای خرید لوکاس مورا پدید ه ی 19 ساله ی سائوپائولو وارد عمل شوند.اما پیشنهاد انها با رد شدن از سوی سائوپائولو  شکست خورد.

رئیس الدترافورد سر الکس فرگوسن میخواهد که لوکاس را قبل از المپیک 2012 لندن بخدمت بگیرد.مقامات مرتبط با باشگاه به رسانه ها گفته اند که فرگوسن ترجیح میدهد قرارداد لوکاس قبل از فرارسیدن تعطیلات پایان هفته بسته شودومربی افسانه ای شیاطین سرخ میخواهد لوکاس را در طول پیش فصل همراه تیم داشته باشد.

انتظار میرود در صورتی که لوکاس به شیاطین بپیوندد او پروسه ای همانند کریس رونالدو را در تیم طی کند.او در فصل گذشته در 35 دیدار برای سادئپائولو به میدان رفت و 9 بار موفق ب گلزنی شد و 7 پاس گل داد.

چلسی نیز چندی پیش پیشنهادی 32 میلیون پوندی برای لوکاس داده بود که با جواب منفی از سوی مسئولین باشگاه مواجه شد.

 باشگاههای زیادی بدنبال لوکاس هستند.یونتوس و پاریس سنت ژرمن منتظرند که در صورت شکست یونایتد در خرید وی وارد عمل شوند.همینطور رئال مادرید شدیدا به لوکاس چشم دوخته است.

لوکاس در مصاحبه با espn گفت:"شما هیچ وقت نمیدانید چه چیزی اتفاق خواهد افتاد من دیوانه وار بدنبال خریوج از سائوپائولو نیستم.اما هنگامی که وقت آن فرابرسد من با خانواده ام صحبت میکنم و بهترین تصمیمم را میگیرم.من قطعا در مورد آن فکر میکنم اما اجازه نمیدهم که این فکر ملکه ذهن من شود.وظیفه ی من فوتبال بازی کردن است و بنابراین تیمهای علاقه مند باید ادامه دهند. 

منچستریها بیش از یک سال لوکاس را تماشا کرده اند و حتی سرالکس فرگوسن پدر لوکاس که مدیربرنامه های او نیز هست را برای یک تور به منچستر دعوت کرد.پس از پایان تور پدر وی اذعان داشت که پسرش احتمالا به منچستر یونایتد می پیوندد. 

 

 lucas

منبع

 

armandante 

آرمان داوطلب بازدید : 276 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (5)

این پستو اینجا میذارم تا بعدن شهاب ببرتش تو معرفی نویسندگان.نیشخند

خوب دوستان عزیز بنا به فرموده ی آقامون شهابنیشخند گفتم خودمو معرفی کنمنیشخند 

آرمان داوطلب هستم متولد 20 دی 1373 که البته خانوادم لطف کردن و تاریخ تولدمو توی شناسنامه 30(یا 31 دقیق نمیدونمنیشخند)شهریور گرفتن تا یه سال از زندگی جلو بیفتمنیشخند ساکن زاهدانم مهد شیره و تریاکنیشخند امسال کنکور دادم و پیش بینیم اینه که رتبه ی خوبی بیارم(دو رقمینیشخند).

اگه بخوام سال منچستری شدنمو بگم که والا حدودا 2000-2001 که پلی استیشن خریدم خیلی از منچستر خوشم اومد و با دیدن بازیهای نیستلروی تو منچستر عاشقش شدم.واقعا از رفتن هیچکی به اندازه ی رود ناراحت نشدم.بازیکنای مورد علاقه دیگم هم اسکلزی و گیگز که صد البتهنیشخند+کاپیتان و والنسیا و رونی(البته همه ی بازیکنا رو دوس دارم ولی اینا یه چیز دیگنقلب)

بازیکن مورد علاقه غیر منچستریم هم توتی و دلپیرو . زیدان و باستین شواین اشتایگر و ژاوی رو میتونم نام ببرم.

اسطوره های تیم رو هم بنظرم باید دانکن ادواردز جورج بست کینگ اریک و بابی چارلتون(که البته اصن ازش خوشم نمیاد و بنظرم آدم حسودیه) + کین و گیگز و اسکلز دونست!

شماره ی پیراهن مورد علاقم هم مثه 99 درصد منچستریها 7 هست.

تیم ملی هم روی تیم خاصی چندان تعصبی ندارم ترجیحا انگلیس.

توی لیگ داخلیمون هم چندان هوادار متعصبی نیستم یه کوچولو استقلالیمنیشخند

در مورد سایر تیمهای غیزمنچستری هم طرفدار هیچکدوم نمیشه گفت که هستم.ولی رم رو تاحدودی دوست دارم. 

در مورد سرمربی هم معتقدم که بهترین سرمربیهای تاریخ مالم ا بودن و بنظرم کاری که سرمت بازبی کرده رو حتی سرالکس هم نکرده.اگر کمی شانس داشت الان هنوز جامهای سرالکس بهش نرسیده بود.واقعا این دونفرو بهترین مربیهای تاریخ میدونم.

 تیمهای منفورم به ترتیب نفرت(از کم به زیادنیشخند)لوزرفول ،ريال و یوفاسلونانیشخند بازیکنای منفورم هم کریس رونالدونیشخند اون مسی موزمارنیشخندو در راس همه شون سه تا سوپر استار هالیوود آلوز بوسکتس و پدرو هستند(دلیل اصلی تنفرم از بارسا همین سه نفرن).

مربی منفور هم رافا خیکیخنده

قبلنا به موسیقی بیشتر گوش میدادم  و سبکهای مورد علاقه ام هم راک و پاپ هستن.خواننده های مورد علاقه ام (ایرانی)ابی،داریوش معین و هایده و خارجی سلطان مایکل جکسون انریکه و ایمی لی(سرکرده ی گروهک تروریستی evanesceneنیشخند)+گروه linkin park هستم.

از جاستین بیبر نر ماده هم متنفرمنیشخند 

معتاد بازیهای کامپیوتریم بهترین بازی که تو عمرم کردم هم devil may cry 3 بوده.بازی کهه منو غرق رویا میکنهنیشخند و اینکه میبینین از اسم Armandante استفاده میکنم این دانته شخصیت اصلی همین باز و کلا سری بازیهای  devil may cry هست اخیرا زدن بازی رو ریبوت کردن و کلی مادر این کپ کامی ها رو مورد عنایت قراردادمنیشخندالبته جا داره همینجا به دیگر عشمنیشخند elder scroll skyrim  اشاره کنم یک کلام بهترین بازی نقش آفرینی تاریخه. کلا از بازیهای کریزی اکشن و همینطور نقش آفرینی خیلی خوشم میاد! 

امیدوارم بتونم اخبار و مقالات خوبی رو در اختیارتون قرار بدم میخواستم کلیپ هم بذارم که دیدم خیلی باهاش حال نمیکنین بی خیال شدمنیشخند

همین دیگهنیشخند 

راستی ا ضافه کنم ازین به بعد با همین رنگ نظر میدم

آرمان داوطلب بازدید : 281 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (18)

بنظر میرسد یونایتدی ها به نیکولاس گایتان ستاره بنفیکا نزدیک شده اند.

در حالی که در ماه فوریه گفته میشد توافق برای انتقال گایتان به یونایتد بین دو تیم نهایی شده،بدلیل افزایش قیمت گایتان توسط بنفیکا بستن این قرارداد به بن بست خورد. 

اما بنظر میرسد دوباره مذارکات از سر گرفته شده است. Record  گزارش میدهد که به یورگه خسوس سرمربی بنفیکا گفته شده است که برنامه ی تمرینات پیش فصل را با در نظر گرفتن به فروش رسیدن گایتان در تابستان تنظیم کند.

gaitan

یونایتد در این هفته پیشنهاد 20 میلیون پوندی برای موتینهو ارائه خواهد کرد.

به گزارش Times یونایتدی ها در این هفته پیشنهاد 20 میلیون پوندی خودرا برای موینهو ارائه میدهند.فرگوسن میخواهد این بازیکن را قبل از شروع تمرینات پیش فصل خریداری کند.گفته میشود تاتنهام نیز به دنبال این بازیکن است.

moutinho 

ایجنت علی سیسوخو برای مذاکرات به انگلیس سفر کرد.

TMW گزارش میدهد Pierre Mathey ایجنت سیسوخو دیروز به انگلستان سفر کرده تا نظرات تیکها علاقه مند به سیسوخو را بشنود.

منچستر یونایتد،نیوکاسل و لیورپول از هنگام بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه همگی به سیسوخو ارتباط داده شده اند.

aly cissokho

منچستریها مشتاق به یافتن خریدار برای اندرسون هستند.

daily star sunday گزارش میدهد پس از شگست اندرسون در بازگشت از مصدومیت آینده ی او در هاله ای از ابهام قراردارد.

پورتو،بنفیکا و باشگاه سابق اندرسون گرمیو نسبت به خرید او تمایل نشان داده اند.

anderson 

armandante 

آرمان داوطلب بازدید : 245 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (10)

میخواستم یه چنتا کلیپ بذارم اما بدلیل استقبال بیش از اندازه دوستان در دفه ی قبلنیشخند گفتم بهتره نذارمنیشخند

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تاتنهام بدنبال آنست که موتینهو را قبل از آمدن ویلاس بوآس به خدمت بگیرد.

Daily Star Sunday گزارش میدهد که تاتنهامی ها از مدت ها قبل بدنبال جذب موتینهو بوده اند از هنگامی که ردنپ سرمربی اسپرزی ها بود.

اما حالا آنها در رقابت برای بخدمت گرفتن ستاره ی 25 میلیون پوندی پورتو باید با منچستری رقابت کنند که طبق گزارشات شدیدا بدنبال موتینهو است.و البته گفته میشود لیورپول نیز علاقه مند به هافبک 25 ساله ی پورتوست.moutinho

فرگوسن:چلسی با فروش دروگبا ریسک بزرگی کرد.

از فرگوسن سوال پرسیده شد که چگونه چلسی میتواند فصل بعد را بدون دروگبا سپری کند.

در اولین حرکت پیش فصل سرمربی منچستر یونایتد گفت که هنگامی که خبر رفتن دروگبا را شنیده،شگفت زده شده است.او گفت:این یک خبر خوب برای ماست دروگبا در فینال لیگ قهرمانان با در مقابل بایرن با آن ضربه ی سر گل زد.کاری که در آن شرایط فقط دروگبا میتوانست انجام دهد.

drogba 

armandante 

آرمان داوطلب بازدید : 282 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (4)

سلام بچه ها

شرمندم نتونستم خبربذارم این چند روزه!کلی کار دارم یه مقاله هم میخوام راجع به بست بذارم توسایت اینا همه باهم دست در دست هم سرویس کردن دهنمونیشخند

گفتم یه کار مفید کرده باشم دوتا کلیپ  از جورج بست و دانکن ادواردز گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد!کس دیگه ای مدنظرتون بود بگین حتما ازش کلیپ میذارم.در ضمن اگه خواستین میتونم همین کلیپا رو با کیفیت پایین تر و کم حجم تر بذارم.

باری دانلود روی اسما کلیک کنید.لینکها مستقیمن.


george best

 

 

duncan edwardsgeorge best

duncan edwards

 

 armandante

 

آرمان داوطلب بازدید : 422 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (34)

tribalfootball:خوب تاتنهام ظاهرا مودریچو با جورج بست اشتباه گرفتهنیشخندو روی مودریچ برچسب 45 میلیون پوندی زدن!!!هافبک کروات تاتنهام اصلی ترین هدف تیمهای چلسی رئال مادرید و منچسر یونایتده و اونا دارن سعی خودشونو برای به خدمت گرفتنش میکنن و اسپرزی ها در حالی که سرمربی هم ندارن 45 میلیون پوند قیمت مودریچو تعیین کردن.


 

armandante

-------------------------------------------------------------------------

من همینجا یه چیزیو خدمت دوستان بگم واقعا انتظا این همه لطف و محبت رو از شما نداشتم و ندارم و شما انقد بامرامین که منو بیشتر ازونی که هستم میدونین.مخلص همهتون هستمقلب

آرمان داوطلب بازدید : 606 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (12)

مطلبی که در زیر میبینید تلفیقی از مطالب یک مقاله انگلیسی راجع به دانکن ادواردز و یک سری اطلاعات دیگه هست. امیدوارم مورد توجهتون قرار بگیره(هر چند که ادواردز اونقدر بزرگ هست که مورد توجه هرکسی قرار بگیره!ازین به بعد سعی میکنم هرچند وقت یکبار درمورد یکی از بزرگان تاریخ یونایتد چنین مطلبی رو بذارم.

 

duncan edwards

- ادامۀ مطلب - کلیک کنید -

آرمان داوطلب بازدید : 310 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (16)

با سلام به همه ی برادران عزیزنیشخندآرمان هستم نویسنده ی جدید سایتنیشخندامیدوارم از عملکردم راضی باشیننیشخند

--------------------------------------------------------------------------------------------------

tribalfootball:مجددا لوکا مودریچ!به گزارش منچستر ایونینگ نیوز حتی با وجود عدم علاقه رئال مادرید،منچستر نسبت به قیمت تعیین شده توسط تاتنهام برای مودریچ(بیش از 30 میلیون پوند)بی میل هست.

ظاهرا تا وقتی که تاتنهام درخواستشو کاهش نده،فرگوسن حاضر به مذاکره نیست.

رسانه های کرواسی اعلام کردن که یونایتد در این هفته یک پیشنهاد 22میلیون پوندی رو برای مودریچ ارائه کرده بودن.      

 

چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1019
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 647
  • باردید دیروز : 608
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,661
  • بازدید ماه : 23,595
  • بازدید سال : 126,267
  • بازدید کلی : 1,714,309
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2