loading...
منچستريونايتد Manchester United
آرمان داوطلب بازدید : 442 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (40)

من این خبرو یه بار بطور کامل ترجمه کردم اومدم بفرستمش اپرا زایید زیرشعصبانی مجبور شدم دوباره همشو از اول ترجمه کنمناراحت.

این خبر یا شایعه اس یا  اینکه گیل و گلیزرها رو برق سه فاز گرفتهنیشخند.

-------------------------------------------------------

پس از اینکه پیشنهاد اولیه ی یونایتدی ها برای مورا رد شد حالا آنها میخواهند پیشنهاد خودرا بهبود بخشند.با افزایش 20 میلیون پوندی آن!

منچستر یونایتد و سائوپائولو انتظار دارند که مذاکرات پس از رد شدن در خواست اولیه نیز ادامه پیدا کند.سه شنیه یک یم اداری از سوی منچستریونایتد عازم برزیل شد تا برای خرید لوکاس مورا پدید ه ی 19 ساله ی سائوپائولو وارد عمل شوند.اما پیشنهاد انها با رد شدن از سوی سائوپائولو  شکست خورد.

رئیس الدترافورد سر الکس فرگوسن میخواهد که لوکاس را قبل از المپیک 2012 لندن بخدمت بگیرد.مقامات مرتبط با باشگاه به رسانه ها گفته اند که فرگوسن ترجیح میدهد قرارداد لوکاس قبل از فرارسیدن تعطیلات پایان هفته بسته شودومربی افسانه ای شیاطین سرخ میخواهد لوکاس را در طول پیش فصل همراه تیم داشته باشد.

انتظار میرود در صورتی که لوکاس به شیاطین بپیوندد او پروسه ای همانند کریس رونالدو را در تیم طی کند.او در فصل گذشته در 35 دیدار برای سادئپائولو به میدان رفت و 9 بار موفق ب گلزنی شد و 7 پاس گل داد.

چلسی نیز چندی پیش پیشنهادی 32 میلیون پوندی برای لوکاس داده بود که با جواب منفی از سوی مسئولین باشگاه مواجه شد.

 باشگاههای زیادی بدنبال لوکاس هستند.یونتوس و پاریس سنت ژرمن منتظرند که در صورت شکست یونایتد در خرید وی وارد عمل شوند.همینطور رئال مادرید شدیدا به لوکاس چشم دوخته است.

لوکاس در مصاحبه با espn گفت:"شما هیچ وقت نمیدانید چه چیزی اتفاق خواهد افتاد من دیوانه وار بدنبال خریوج از سائوپائولو نیستم.اما هنگامی که وقت آن فرابرسد من با خانواده ام صحبت میکنم و بهترین تصمیمم را میگیرم.من قطعا در مورد آن فکر میکنم اما اجازه نمیدهم که این فکر ملکه ذهن من شود.وظیفه ی من فوتبال بازی کردن است و بنابراین تیمهای علاقه مند باید ادامه دهند. 

منچستریها بیش از یک سال لوکاس را تماشا کرده اند و حتی سرالکس فرگوسن پدر لوکاس که مدیربرنامه های او نیز هست را برای یک تور به منچستر دعوت کرد.پس از پایان تور پدر وی اذعان داشت که پسرش احتمالا به منچستر یونایتد می پیوندد. 

 

 lucas

منبع

 

armandante 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 15:54 دقیقه ارسال شده است

از اون اقایی که پاسخم داد متشکرم.ولی فک کنم منظورش فروم اون سایته که گفتم 6 ماه پیش رفتم و کسی جوابمو نداد.اگرم گالری ویدیو منظور بوده که اونم ماله 2011 2012 رو داشت همش.
از ادمین این سایت میخوام تو رو خدا هر چی سریع تر برای من کمترین بازدیدکننده این وب یه پست اختصاصی بزنه و هایلایت های فصل 2010 2011 من یونایتدو قرار بده واسه دانلود خواهش میکنم و خواهش میکنمشکلک

کله فصلو میگما یعنی هم جام اتحادیه و هم خیریه و کلا پیش فصل البته اگه مقدوره. به خدا 6 ماهه منتظر این کلیپا هستم همونطور که گفتم.
حالا هم چشم به سایت شماست تابزارید برام.
قول میدم یکی از نویسنده هاتون بشم یا لااقل تبلیغ کننده هاتون.
من فقط دستم و امید اخرم به سایت شما بنده.خواهشا درکم کنید

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

kagawa


آره یه چیزایی نوشته این سایت میرور مثل اینکه مقامات منچستر برای امضای قرارداد به برزیل رفتند البته با جتشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

اين چي ميگه؟http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=lucas%20moura%20dont%20go%20to%20manchester%20united&source=web&cd=5&ved=0CGAQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.mirror.co.uk%2Fsport%2Ffootball%2Ftransfer-news%2Fmanchester-united-officials-fly-to-brazil-1141671&ei=C-__T8-nJJD6sgaVionjBg&usg=AFQjCNHvUj0KsA5gWu5wl2w2Ix8GjO6Tkg&sig2=yeT_ckybDqbDGCaYgqKczg

يكي كه فيلتر شكن داره بگه
پاسخ : نوشته که یونایتدیک جت اختصاصی فرستاده تا با مورا قرارداد ببندنن.Jim Lawlor استعداد یاب باشگاه هم مسئول بستن قرارداد هست.همینطور گفته که یونایتد میخواد 25 میلیون پوند پیشنهاد بده برای لوکاس(که فک کنم رد شده توسط سائوپائولوشکلک)
کلا به این رقمایی که میگن هیچ اعتمادی نمیشه کرد هرکی یه چیزی میگه یعنی یونایتد میخواد 20 تا بذاره روش و 45 تا درخواست بده؟شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

شنیدید رعال به موتینیو هم پیشنهاد داده بابا این رعال کیه تنهایی میخواد همرو بخره تو طول تاریخ یعنی بازیکنی هست که دو تیم کثیف اسپانیا بهش پیشنهاد نداده باشن به همه پیشنهاد دادن یکی رو هم از قلم ننداختن

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 13:01 دقیقه ارسال شده است

اون اقایی که دنبال گل های فصل قبله یه سر به سایت manutd.irبزن همش هست فقط قصد راهنمایی وکمک داشتم نه چیز دیگری.

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

مطمئنم مورا در آینده نزدیک در حد کریس رونالدو و مسی میشه. چندین بار کلیپشو دیدم و به قول فردوسی پور: عجب بازیکنیه این مورا!
اینم مطمئنم تمام پول پرداختی واسه مورا رو میشه از راه تبلیغات و بازاریابیهای مختلف بدست آورد از طرفی چند سال دیگه قیمت این بازیکن 2 تا 3 برابر ارزش حال حاضرش میشه. اینم مطمئنم که از نیمار اگه بهتر نباشه بدتر هم نیست.

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

من با خریدن مورا کاملا موافقم. نکته مهمش اینه که مطمئنا بعد از چند سال 2تا3 برابر پولی که الان واسش خرج میشه واسه باشگاه درآمد زایی داره.اینم یه لینک خبر که جالبه:
http://www.goal.com/iran/news/1825/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/2012/07/13/3238820/25-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%DA%A9%D9%88%D8%AA%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%88%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D8%AF
30 تا 35 میلیون می ارزه.

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 12:17 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستای من یونایتدی من خوبین؟
من که اصلا خوب نیستم.الن 5 ماهه دارم دنبال دانلود گلهای فصل 2010 -2011 میگردم واسه دانلود یا حتی خرید .پیدا نمیکنم.

season rewiev رو هم خریدم به درد نمیخوره اونجوری که من دوست داشتم نبود همش شادی گلها بود و جشن قهرمانی.

تورو خدا اگه کسی لینکی چیزی داره به من بده .از 6 ماه پیش رفتم تو سایتای من یونایتدی میگم لینکشو بزارید هیچکس جواب نداده تا الان.

دستم به دامنتون کمک کنید خیلی نیاز دارم.

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستای من یونایتدی من خوبین؟شکلک
من که اصلا خوب نیستم.الن 5 ماهه دارم دنبال دانلود گلهای فصل 2010 -2011 میگردم واسه دانلود یا حتی خرید .پیدا نمیکنم.شکلک

season rewiev رو هم خریدم به درد نمیخوره اونجوری که من دوست داشتم نبود همش شادی گلها بود و جشن قهرمانی.

تورو خدا اگه کسی لینکی چیزی داره به من بده .از 6 ماه پیش رفتم تو سایتای من یونایتدی میگم لینکشو بزارید هیچکس جواب نداده تا الان.

دستم به دامنتون کمک کنید خیلی نیاز دارم.شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

ali-s
راستی ربطش به کاگاوا این که هر دو هافبک هجومین پس با وجود کاگاوا هم رونی میدرخشه


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 526
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 526
  • بازدید ماه : 526
  • بازدید سال : 129,115
  • بازدید کلی : 1,717,157
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2