loading...
منچستريونايتد Manchester United
رامین بازدید : 351 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (11)

Daily Mail گمان ميکند که يونايتد آخرين باشگاهيست که به نلسون الیویرا Nelson Oliveira علاقه نشان داده است.اين مهاجم تيم بنفيکا همچنين با تيمهای چلسی و منچستر سيتی لينک شده است.

 

 

مدير ورزشی باشگاه تورينو جيانلوکا پتراچی ادعا ميکند که برخی باشگاه های بزرگ اروپايی که شامل منچستر يونايتد هم هست علاقه بسيار زيادی به انجلو اگبونا دارند و اگر اين دفاع چند پسته بتواند در اين فصل از رقابتهای سری A بدرخشد ميتواند به قيمت فزونی 16 ميليون پوند ارزشگذاری شود.

 

او به tuttomercatoweb.com گفت:"ميتوانم ضمانت کنم که  مشاهده کننده های زيادی از باشگاه های خارجی  شامل استعداد يابهای يونايتد  که بازيهايمان را دنبال ميکنند داريم."

 

"بيشتر اوقات انها فقط برای ديدن بازی اگبونا ميآيند بدليل اينکه او بازيکنيست که  داری پتانسيل و استعداد زياديست.سال گذشته ما مبلغ پيشنهادی 10 ميليون پوند را برای او رد کردیم اما واضح است که او بيشتر از 16 ميليون پوند

می ارزد."

 

"هنگامی که پيشنهادی ارائه شود،حرف آخر را خود بازيکن خواهد زد.انجلو قطعاً ارزو و ميل دارد که بهتر کار کند اما عقيده دارم او بايد با تورينو رشد و پيشرفت کند چرا که هدف اصلی وی پيشرفتش با تيم ما است."

  

 

Liberte در الجزاير عقيده دارد که علاقه يونايتد به سوفيان فقولی يک راز برملا شده است.با اينکه  گفته ميشود او با والنسيا قراردادی جديد همانطور که قرارداد خودش که در سال 2014 پايان ميابد ميبندد،هنوز شايعات مبنی بر اينکه او ميتواند به الدترافورد يا اسپارتاک مسکو در فصل آينده برود پيرامونش وجود دارد.

 

 

بنا به گفته Record يونايتد به زير نظر داشتن لوکاس اوانجليستاLucas  Evangelista  ادامه ميدهد .هافبک تيم دسپورتيووی برزيل در تيم اندرلخت بطور ازمايشی بسر ميبرد و  گمانه زنی هایی نام اين نوجوان را با تيم فلوميننزه لينک کرده اند،امّا  باز هم گزارش شده که شياطين سرخ انتخابی را برای امضای قرارداد با اين بازيکن 17 ساله دارند.(نويسنده:اين بازيکن سال پيش هم با يونايتد به طور ازمايشی بوده و بعضی سايت ها اعلام کردند که يونايتد با اين بازيکن قرارداد امضا کرده ولی تا وقتی به سن 18 سالگی که تا فوريه سال آينده خواهد بود نرسه قرارداد نميتونه نهايی بشه)

رضا بازدید : 397 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (19)

حدس زده مي شود كه منچستر یونایتد با يك انتقال غافل گير كننده در ژانویه، برای به خدمت گرفتن مروانه فلايني هافبک اورتون اقدام خواهد كرد.

 با این حال، چلسی نیز ميخواهد به اين بازيكن بلژیکی پيشنهاد بدهد، دیوید مويس سرمربي اورتون نيز تاييد مي كند که آینده ي اين بازیکن بعد از ماه ژانویه، اصلاً مشخص نیست.

 

فلايني يك قرارداد پنج ساله در گوديسون پارك دارد و اورتون یک مبلغ زياد برای اين بازیکن درخواست كرده است.

 

اين بازيكن 24 ساله در سال 2008 با مبلغ 15 ميليون پوند از تيم استاندارد لیژ به اورتون پیوست و تافی ها (لقب تيم اورتون) می خواهند سود قابل توجهی از سرمایه گذاری اولیه خود به دست آورند.

 

سر الکس فرگوسن، اين بازيكن را بسيار تحسين كرده است.كسي كه يكي از بازيكنان ثابت تيم اورتون در سال های اخیر بوده است.

 

با این حال، چلسی نیز با اين بازیکن لينك شده است، كسي كه گزارش شده قيمت خيلي زيادي در حدود 30 ميليون پوند دارد.

 

دیوید مويس تنها تاييد مي كند که اين بازیکن حداقل چهار ماه آینده در اورتون خواهد بود.پنجره ي نقل و انتقالات در ماه ژانویه باز مي شود و او می داند که با توجه به قرارداد فعلی اين بازیکن، احتمال ترك اورتون بسيار زياد است.

 

فلايني در فصل جدید، يك شروع عالي داشته است. ضربه ي سر او منجر به پيروزي يك بر صفر اورتون مقابل منچستر يونايتد شد، همچنين او چند روز بعد در مقابل استون ويلا براي اورتون موفق به گلزني شد.

رامین بازدید : 404 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (14)

Sport Mediaset عقيده دارد يونايتد پيگير  بازی دفاع مرکزی تيم تورينو انجلو اوگبونا ميباشد و افرادی را برای ديدن بازی تورينو و اينتر ميلان خواهد فرستاد.گزارش بر اين موضوع اشاره دارد که سر الکس فرگوسن همچنين از تحسين کننده های دفاع تيم اينتر،اندری رانوکيا نيز ميباشد.

خوزه مورينيو صحبت هايی مبنی بر ترک کريستيانو رونالدو  برای پيوستن به يونايتد يا سيتی را رد کرده است." ميخواهم به هر يک از باشگاه ها بگويم که فراموشش کنند.وقت خودتان را تلف نکنيد-ما مناسب همديگر هستيم.اگر او ناراحت است ولی در عوض خوب بازی ميکند،پس مشکلی نيست و اين خوب است."

رامین بازدید : 345 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (5)

Calciomercato.com گزارش ميدهد که يونايتد دو نفر از استعداديابهای خود را در شب چهار شنبه در فلورانس برای ديدن بازی هافبک نوجوان تیم فیورنتینا Luzayadio 'Andy' Bangu مستقر کرده بود..اين بازيکن خوش اتيه کنگويی در برخی نقاط  به 'رود گوليد' جديد تشبيه شده است و اقرار ميکند که اندرس اينيستا الهام بخش وی ميباشد.

ديلی استار ايرلند ادعا ميکند رقيب روز شنبه يونايتد،ويگان اتلتيک و  تيم ديگر ليگ برتری،نوريچ سيتی احتمالاً در ژانويه علاقمند به جذب  قرضی رابی بردی هستند.

       

            

بال تيم رئال بتيس الوارو واديو مجدد و اين بار توسط روزنامه سان با يونايتد لينک شده است.اين نوجوان فصل گذشته  از مصدوميت جدی زانو رنج ميبرد اما بنا به گزارشات به رادار يونايتد باز گشته است.

   

        

مايکل اوون از صفحه توييتر خود برای  شفاف کردن  توضيحات و صحبتهايش راجع به يونايتد استفاده کرده و تاًکيد کرده که او  "تک تک دقايق حضورش در الدترافورد را دوست داشته" اما در انتظار  شروع  حرفه جديدش در تيم استوک می باشد.

        

رامین بازدید : 328 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (3)

روزنامه سان گمان ميکند که يونايتد از نزديک دفاع چپ تيم پيتربورا Kgosi Ntlhe ،را زير نظر دارد.اين بازيکن اهل افريقای جنوبی فقط 18 سال سن دارد اما فصل را در شرايطی خوب اغاز کرده و مدير فوتبال بری فرای به اين روزنامه گفت:"Kgosi بازيکن بزرگ بعدی خواهد بود که از اينجا ميرود."

مارونه فلينی شايعات مبنی بر خوشحال نبودنش در تيم اورتون را با تأکيد بر اينکه او در ليورپول جا افتاده است تکذيب کرد.اين بازيکن بلژيکی،که نامش با يونايتد لينک شده است در روزنامه Daily Mirror  و جايی ديگر نقل قول کرد و گفت:"اخيراً فصل پنجم حضورم در اورتون را شروع کردم-اين يکی از آخرين فصلهايم است.در ژانويه يا در انتهای فصل،به تيم ديگر يا به ليگ ديگری ميروم."

به گفته  Gazzetta di Modena يونايتد در صدد ارسال استعداديابهای خود برای زير نظر گرفتن دومنيکو براردی در سری B ايتاليا در اين فصل ميباشد .اين مهاجم 18 ساله با تيم  Sassuolo  در حال درخشش است و توجه بسياری را بعد از راه پيدا کردن به تيم اول و اصلی به خود جلب کرده است.

رابی بردی در روزنامه ايرلندی Independent عنوان کرده و قبول دارد که علاقه دارد تا مجدداً در اين فصل بطور قرضی به تيم ديگری بپيوندد."من با سر الکس اوايل ماه پيش هنگامی که او مرا بعنوان يار پوششی در اختيار داشت و ميخواست که من در تيم بمانم صحبت کردم.اما آنها هم اکنون يار پوششی برای دفاع چپ در اختيار دارند،و من ميخواهم تا جايی که ميتوانم بازی کنم بنابراين شايد يک انتقال قرضی ديگر خوب باشد.در تيم هال که بودم از فصل لذت بردم،ان طولانيترين فصلم بدون مصدوميت بود و من به عدد عجيب 40 بازی که بيشترين تعداد که تا بحال در يک فصل بازی کرده ام  رسیدم و واقعاً از ان لذت بردم"

شهاب بازدید : 628 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (13)

اسپورتویتنس: رسانه های اسپانیایی می گویند که منچستریونایتد در صدد است تا بفهمد رونالدو مایل به برگشت هست یا خیر

اخبار دیروز انگلیس مبنی بر علاقۀ شدید منچستریونایتد برای انتقال رونالدو، عکس العملی شدید را در اسپانیا به همراه داشته است. تقریبا تمامی منابع خبری اسپانیا امروز این خبر را بیان کرده اند و هر منبعی قسمتی از ماجرا را عنوان کرده است که جالبترین خبر، خبر روزنامۀ موندو دپورتیوو بود که ادعا کرده منچستریونایتد و روزنامۀ میرور با هم زد و بند کرده اند تا بهفمند رونالدو می خواهد به یونایتد بازگردد یا که خیر.

موندو می گوید: "این رسانۀ بریتانیایی دیروز یک بالون اکتشافی (کنایه، منظور برای بررسی اوضاع) به هوا فرستاد تا دستش بیاید که رونالدو در مود بازگشت به منچستریونایتد در آیندۀ نزدیک هست یا خیر".
این اصطلاح موندو معادل همان "چشیدن آب در انگلیسی" است (مترجم: مزه مزه کردن شرایط). و احتمالا موندو گمان می کند که رسانه ها در انگلیس به جای کار کردن علیه باشگاه ها و جنجال آفرینی، با تبانی با آنها به نفعشان کارمی کنند! موندو خودش روزنامه ای است که معمولا بحث انتقال یک بازیکن به بارسلونا را وسط می اندازد و همیشه متهم بوده است که بازیکنان تیمهای دیگر را (با ایجاد این شایعات) به سود تیم کاتالانی می شوراند. پس خیلی عجیب نیست که فکر کنند بقیه رسانه ها هم همین کار را می کنند.

شاید جالبتر باشد که آنها بحث احتمال کمک نایک به این انتقال را پیش می کشند. منچستریونایتد توسط نایک حمایت می شود در حالی که اسپانسر باشگاه رئال، رقیب نایک یعنی آدیداس است، کریستیانو رونالدو نیز با نایک قرارداد دارد.

Sport.es، AS و مارکا نیز همگی داستان را بیان کرده اند ولی عنوان کرده اند که احتمال ماندن رونالدو در قهرمان لالیگا بیشتر است ولی در حال حاضر احتمال این انتقال از هر زمان دیگری در گذشته بیشتر است، و البته بسیار به خواستۀ خود بازیکن بستگی دارد. ملاقات این هفتۀ رونالدو و فلورنتینو پرز احتمالا تکلیف این قضیه را روشن کند.

(مترجم: چند روز پیش من تو یه خبر خوندم که رئال می خواد با رونالدو یه قول نامه امضا کنه که طبق اون رئال قرارداد رونالدو رو تمدید کنه و حمایت همه جانبه ش رو هم از استحقاق رونالدو برای گرفتن توپ طلا عنوان کنه، و در عوض رونالدو دیگه حرف تشنج آمیزی در مورد آینده ش نزنه. خواستم بگم فقط اینم مد نظرتون باشه. همین)

رامین بازدید : 398 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (5)

براساس Aftenposten تیم مولده هنوز هم ميتواند سعی در جذب قرضی جاشوا کينگ داشته باشد، اين مهاجم سرزنده و با نشاط به ترکيب تيم ملی نروژ برای رقابتهای انتخابی جام جهانی فرا خوانده شده است.

Gazzetta dello Sport گزارش ميدهد که مربی تيم زنيت سنت پترزبورگ لوسيانو اسپالتی اين طور بنظر ميرسد که شانس به خدمت گرفتن هدف اول خود نانی را از دست ميدهد.اظهار شده که با وجود پيشنهادی 25 ميليونی،هر انتقالی پيش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات روسيه(پنج شنبه) بعيد و غير محتمل است.

روبرت لواندووسکی قبول دارد که احتمال جدايی وی از تيم دورتموند در انتهای فصل وجود دارد.او که 2 سال از قراردادش با اين باشگاه المانی باقی مانده و مورد توجه باشگاه های چلسی،منچستر يونايتد،يوونتوس و بايرن مونيخ قرار دارد به روزنامه اي المانی گفت:"هيچ مرزی را برای خودم تعيين نمي کنم.نميدانم بعد از اين فصل چه پيش خواهد آمد.نميتوانم و نميخواهم هيچ چيز را غير قابل امکان بدانم.اين حرفه اي نخواهد بود."او اضافه کرد: "دو سال ديگر از قراردادم باقيمانده است.اين مدت زياديست.مجبور نيستم که امروز تصميم بگيرم که ميخواهم تمديد کنم يا نه.اما، همانطور که گفتم،هم اکنون فقط بروی بورسيا دورتموند تمرکز کرده ام.

رامین بازدید : 419 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (7)

گزارش بزرگ 'اختصاصی' روزنامه سان در مورد  پيشنهاد روز آخر بازار نقل و انتقالات از سوی يونايتد برای ستاره باشگاه سانتوس نيمار بطور گسترده توسط تمام حزب ها تکذيب شد.يونايتد بر خلاف هميشه طولی نکشيد که اين گزارش را رد کرد و تًاکيد کرد که هيچ پيشنهادی برای اين مهاجم در هيچ مقطعی از پنجره نقل و انتقالات تابستانی نشده است. در همين حال،مدير فوتبال باشگاه سانتوس فليپه فارو به Globo Esporte گفت:"هيچ ايده اي ندارم که اين خبر از کجا آمده اما واقعيت ندارد.".پدر نيمار هم اين خبر را تکذيب کرده است.

 

 

 

روزنامه ديلی ميل گمان ميکند که يونايتد در تلاش برای شکار مهاجم برزيلی لئوناردو داميائو ميباشد.اين مهاجم خطرناک تيم اينترناسيئونال که در المپيک نيز بازی کرد مدتيست که نامش بطور جدی با تاتنهام لينک شده است اما گزارشات ادعا ميکنند که  نمايندگان شياطين سرخ مدير برنامه های اين بازيکن را در فرودگاه سائو پائولو در روز دوشنبه برای طرح پيشنهادی در ماه ژانويه ملاقات کردند.

 

زنيت سنت پترزبورگ امضای دو قرارداد خيره کننده با دو بازيکن،هالک از پورتو و اکسل ويتسل ازبنفيکا را به پايان رساند.ويتسل نامش با يونايتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی لينک شده بود در حالی که باشگاه زنيت سعی کرد تا قبل از به پايان رسيدن پنجره نقل و انتقالات روسيه با ولخرجی نام و بازیکنان بزرگی را

که شامل نانی هم بود به خدمت بگيرد.

 

            

                                            

در شب قبل از بازی در ساتهمپتون،ناتانيل کلاين به روزنامه سان گفت که شياطين سرخ علاقمند به جذب وی از تيم کريستال پالاس بودند."قراردادم در پالاس به پايان رسيده بود و صحبتهايی با چند باشگاه مثل يونايتد که من را زير نظر داشتند بود.اما ميدانستم که اگر به ساتهمپتون بيايم زمان زيادی برای بازی خواهم داشت."

 

محمد مقدسي بازدید : 814 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (64)

رونالدو خواهان ترک رئال

رونالدو در برد 3-0 رئال برابر گرانادا دو گل زد و 150 گله شد اما خوشحالی نکرد و گفت :خوشحالی نکردم چون ناراحتم.

 رونالدو از زندگی اش در مادرید ناراحت است و در دو گلی که زد هیچ خوشحالی نکرد.

رونالدو گفت :من به یک دلیل حرفه ای ناراحت هستم و باشگاه این را میداند.به همین خاطر گل های را جشن نگرفتم چون که خوشحال نیستم.افراد در باشگاه میدانند چرا.من با اینکه اینیستا بهترین بازیکن شد کاری ندارم و دیگر در موردش حرف نمیزنم و روی بازی های پرتغال تمرکز میکنم و چیزهای مهم تر از این زیاد است.افراد در باشگاه در این مورد میدانند و من چیز دیگری نمیگویم.

 

 

 

دوستان لطف کنید به سایت meydan.ir برید و در نظرسنجی سمت راست به منچستر یونایتد رای بدید.اگر دوست دارید بازیهای منچستر پخش زنده بشه حتما برید.خیلی عقبیم.غیرت خودتونو نشون بدیدا. 

 

ممدگیگگز

محمد مقدسي بازدید : 315 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (9)

Darren Fletcher

تیم زیر 21 ساله های یونایتد آماده بازی با تاتنهام

یونایتد بازی های خانگی را در رقابت های زیر 21 سال لیگ برتر، چهارشنبه شب مقابل تاتنهام آغاز میکند.

تیم زیر 21 ساله های منچستر بعد از شکست دادن استوک سیتی میخواهد این روند را ادامه دهد و همان طور که تیم زیر 18 ساله ها تاتنهام را شکست داد،آنها هم این کار را تکرار کنند.

وارن جویس به MANUTD.COM گفت :تیم زیر21 ساله های تاتنهام اولین بازی اش را 6-4 مقابل نیوکاسل شکست خورد اما ما آنها را به خوبی نمیشناسیم و آنها کمی برای ما ناشناخته هستند.فکرنمیکنم که قبلا در سطح رزروها با تاتنهام بازی های زیادی انجام داده بودیم.به هر حال آنقدر کم بوده که من نمیتوانم در سالهای اخیر بازی با تاتنهام را به یاد بیاورم.

درن فلچر در بازی ابتدایی برابر استوک کاپیتانی تیم را به عهده داشت و درخشش همیشگی اش را داشت و عزمش را برای بازی در تیم اصلی جزم کرده.

جویس در این باره افزود : این برای فلچ عالی بود و فکر میکنم که در بازی خیلی خوب عمل کرد،او نقشش را به خوبی ایفا کرد و این کار را در شرایطی انجام داد که بازیکن های سن بالای استوک هم در مقابل او حضور داشتند.او واقعا تاثیر گذار بود و این برای او عالی بود که 90 دقیقه به این شکل بازی کرد.

او برای همه یک الگوی عالی است چون که همان نگاهی را به بازی ها دارد که به بازی های تیم اصلی دارد و انگار که دارد در تیم اصلی بازی میکند.

Dimitar Berbatov training on the DHL pre-season tour

روزنامه ها : انتقال بربا بلاک شد

مصدومیت رونی انتقال بربا را خراب میکند

منچستریونایتد قبل از اجازه دادن به برباتوف برای ترک باشگاه و پیوستن به فیورنتینا، شدت مصدومیت رونی را ارزیابی خواهد کرد .باشگاه ایتالیایی مطمئن هست که یک پیشنهاد 5 میلیون پوندی برای مهاجم 31 ساله پذیرفته خواهد شد،هرچند مصدومیت رونی که قبلا توسط رییس 4 هفته پیش بینی شده بود ، الان طولانی تر است و این مانع ثبت قرارداد برباتوف میشود.رونی در بازی با فولام جراحت شدیدی در ران پایش ایجاد شد و اگر ماهیچه اش آسیب دیده باشد ،پیش بینی رییس که گفته بود رونی 4 هفته از میادین دور خواهد بود ،دو برابر میشود.با این وجود باشگاه فیورنتینا مطمئن است که بعد از پیشنهاد 3.2 میلیون پوندی به مدت دو سال،مهاجم بلغاری الدترافورد را ترک میکند.برخلاف مایکل اوون که در زمان حضورش در منچستر به بازی در لیگ کاپ راضی بود ،برباتوف نمیخواهد در باشگاهی باشد که زیاد بهش بازی نرسد.حتی با مصدویمت رونی هم ،برباتوف هنوز گزینه چهارم برای بازی در زمین است و نگه داشتن او تا آخر قراردادش در باشگاه میتواند 4 میلیون پوند به باشگاه ضرر وارد کند.

ممدگیگگز

شهاب بازدید : 646 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (57)
  • Dailymail: باشگاه بورساسپور ترکیه می خواهد قراردادی قرضی به ارزش یک میلیون پوند برای جذب ماکدا به یونایتد پیشنهاد دهد و دیلی میل اذعان کرده که فرگوسن علی رغم مصدومیت رونی، نسبت به انتقال قرضی ماکدا بی میل نیست.

  • thedailystar.net: به نوشتۀ این سایت دیروز روزنامه های ژاپنی به تمجید از کاگاوا و گلزنیش از فاصله نزدیک در اولین دیدار خانگی برای یونایتد پرداختند. روزنامۀ Sports Nippon در صفحۀ اولش نوشت: "در حالی که وین رونی از ترکیب بیرون مانده بود، کاگاوا نقشی محوری در خط آتش یونایتد ایفا کرد."
    Nikkan Sports نیز نوشت: "کاگاوا به ستاره تئاتر رؤیاها مبدل شد"
    کاگاوا نیز پس از مسابقه در گفتگو با رسانۀ زاپنی Jiji Press اذعان کرد مطمئن است انتظارات از خودش را برآورده می کند.
  • تلگراف: این روزنامه نیز ادعا کرده است که مصدومیت رونی با توجه به عمق و وسعت جراحت (وسعت 15 سانتیمتر و تا عمق استخوان!) می  تواند او را پس از عمل پزشکان تا دو ماه دور از میادین نگاه دارد. فرگوسن پذیرفته که بازیکن فولام، رودالگا در این برخورد عمدی نداشته است، ولی با توجه به عمق جراحت حاصل از استوکهای رودالگا، ابراز نگرانی کرده است.

  • دیلی میل ساعتی قبل یک پست کامل درباره بازی دیروز گذاشته که در قسمتی از اون به حضور افتخاری بولت در ورزشگاه اشاره کرده و نوشته:
    بولت که در تمام دوران زندگیش هوادار یونایتد بوده است، از هواداران خواسته (یه سری می گن پای بلند گو! راسته؟ مترجم) که فرگوسن رو ترغیب کنن بولت رو به خدمت بگیره. ضمن اینکه بولت به اعتقاد خودش نقشش رو در پیروزی دیروز ایفا کرده!
    "من با اونها دست دادم قبل اینکه به زمین برن بنابراین من فکر می کنم که من بودم که برای آنها خوش شانسی آوردم!"
    ضمن اینکه دیلی میل با اشاره به عکس بالا که فرگوسن بعد بازی به خوش و بش با قهرمان جامائیکایی المپیک پرداخته، حدس زده که شاید احتمالا ممکنه که فرگی می خواد بولت رو جانشین رونی مصدوم بکنه!!! فقط و فقط حدس دیلی میله و هیچ پایه و اساسی نداره البته!!!

  • ladbrokes.com: این سایت نیز اعلام کرده که یونایتد به دنبال حبران هزینۀ 50 میلیون پوندی خود در این تابستان، ممکن است به دنبال فروش نانی و اندرسون (!!) باشد و ویاش بواش که تنها یک امتیاز از دو بازی ابتدایی خود کسب کرده، می تواند با جذب یک یا هر دوی این هافبکهای یونایتد، مشکلات تیمش را کاهش دهد. (مترجم: شایعه خونمون اومده بود پایین گفتم یه خورده شایعه بذارم نیشخند)

Shahab

محمد مقدسي بازدید : 405 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (14)

شایعات ماه آگوست:

ازکیل فرایرز به انتقال عجیبش به تیم استاندارد لییج پایان داد.این مدافع تابستان وقتی که قراردادش با یونایتد به پایان رسید تیم را ترک کرد و به نظر میرسید که به تاتنهام بپیوندد و حتی با آنها در پیش فصل تمرین هم کرد اما با قراردادی دو ساله به این تیم بلژیکی پیوست.

به گفته خبرگزاری "سان "نانی به منظور توافق بر سر تمدید قراردادش با یونایتد مبلغ درخواستی اش از باشگاه را کاهش داد .

تیم فوتبال ولوز در نظر دارد تا با قراردادی 1.2 میلیون پوندی رابی بردی را به خدمت بگیرد.این بازیکن که در تور تابستانی برای منچستر در پست دفاع چپ بازی کرد ،ظاهرا جانشین مناسبی برای مت جارویس است.

ممدگیگگز

ميلاد بازدید : 298 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (3)

خب شماره ی الکساندر باتنر هم مشخص شد و شماره 28 به او رسید.

buttner
الکساندر باتنر که به صورت رسمی به یونایتد پیوست شماره 28 رو بر تن خواهد کرد.
این بازیکن 23 ساله امروز صبح در کارینگتون از شماره اش پرده برداری شد.
باتنر در مصاحبه ای اعلام کرد:من نمیتوانم صبر کنم برای پیوستن به هم تیمی هایم . نقش من در این باشگاه کمک کردن و بدست آورد ن موفقیت است.
محمد مقدسي بازدید : 430 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (19)

رییس باشگاه پاچوکا میگوید هکتور هررا پیشنهاد زندگی اش را توسط منچستر یونایتد دریافت کرده

هکتور هررا در مرکز یک جریان انتقال بین المللی قرارگرفته و مردم را به سویی برده که در مورد او چیزهای بیشتری بدانند و از پتانسیل هایی که او دارد آگاه شوند.هکتور خودش را مرتبط به یکی از بزرگترین باشگاه های جهان میبیند و این باید یک چیز جدید برای این جوان باشد که به تازگی با مدال طلا از رقابت های المپیک بازگشته.

هرچند معاون باشگاه اندرس فاسی میگوید که این بازیکن به خاطر کارها و تلاش هایی که در طی دو سال اخیر انجام داده،لیاقت همه این توجهات و دریافت پیشنهاد زندگی اش را از منچستر یونایتد دارد.

به نظر میرسد که آندرس فاسی نمیتواند در مورد علاقه منچستریونایتد به این بازیکن ساکت باشد،او بود که برای اولین بار فاش کرد که منچستر یک تیم استعداد یاب برای دیدن بازی او فرستاده و همچنین به رسانه ها گفت که یک منبع رسمی از باشگاه ، در انگلستان با منچستر درباره احتمال این انتقال مذاکره کرده.

دیروز گفته هایی از او (اندس فاسی)منتشر شد که به طور رسمی از منچستر درخواست کرده که این بازیکن را به خدمت بگیرند و امروز هم او گفت که هررا لایق هر آنچه که در آینده به دست بیاورد است.

اندرس فاسی گفت :فکر میکنم که این یک دستاورد است،او پسری است که به آرامی بزرگ شده ، سالهای زیادی است که دارد در این تیم تمرین میکند.این تصادفی نیست که او در تولن بهترین بازیکن بود و در آخرین تورنومنت هم که یکی از بهترین بازیکنان تیمی بود که مدال طلای المپیک را برد.

من گفته ام که او دارد پیشرفت میکند و یکی از مهم ترین استعدادهایی است که مکزیک در سالهای اخیر به خود دیده و همچنین این که او یک شخصیت بزرگ و برجسته است،اورا به بازیکنی تبدیل کرده که در موردش حرف بزنیم.

در واقع این تمجید بسیار زیاد فاسی از هررا است اما این مشهود است که او کاملا مایل به فروش این هافبک است و احتمالا دارد تلاش میکند که قیمت این بازیکن را بالا ببرد.

MAMADGIGGS

امير بازدید : 432 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (23)

هنریکز به یونایتد پیوست

بعد از کش و قوس های فراوان باشگاه یونایتد اعلام کرد که این مهاجم 18 ساله شیلیایی را به خدمت گرفته است. اطلاعات تکمیلی به زودی...

امیر

رامین بازدید : 635 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (25)

الکساندر بوتنر امروز تست پزشکی را پشت سر گذاشت و بعد از توافق مسائل شخصی با منچستر يونايتد قراردادی 5 ساله تا سال 2017 بست

اين بازيکن 23 ساله که بخشی از ترکيب ابتدايی هلند در اين تابستان برای مسابقات اروپايی بود،از تيم ويتس ارنهم جايی که 119 بار در 4 سال گذشته در ترکيب اين تيم حضور داشت به يونايتد پيوست.

سر الکس فرگوسن گفت:"الکساندر يکی از بهترين جوانان در پست دفاع چپ در اروپا ميباشد و ما از جذب وی خرسنديم.او کسيست که ما مدتيست وی را زير نظر گرفته ايم.او به ما انتخابهايی جالب برای ان جايگاه ميدهد."

الکساندر بوتنر گفت:"پيوستن به منچستر يونايتد يکی از بهترين روزهای زندگيم است.يونايتد تيميست که من ان را برای سالهای زيادی تحسين ميکنم و نميتوانم بيش از اين برای پيوستن به  همتيميهايم و ایفای نقشم  برای کمک به باشگاه برای موفقيت صبر کنم."

رامین

امير بازدید : 468 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (59)

خوب مثل اینکه این انتقال هم نهایی شده !!!! بوتنر مدافع چپ 23 ساله هلندی به یونایتد پیوسته. این هم عکسش با لباس باشگاه ! نمی خواین تو نظرات بهش خوش آمد بگین ؟؟؟؟ قلب

با تشکر از میلاد برای ارسال عکس

 

امیر 

محمد مقدسي بازدید : 365 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (13)

Kaka

روزنامه ها : اول RVP، حالا کاکا ؟

نیل اشتن و کریس ویلر در دیلی میل مینویسند....

اسطوره برزیلی در قراردادی شکه کننده به یونایتد پیشنهاد شد.

از آنجایی که رئال مادرید خودش را آماده حضور لوکا مودریچ کرده،کاکا توسط رئال مادرید به عنوان بازیکن قرضی به منچستر پیشنهاد شد.گالاتسرای و باشگاه سابق کاکا ای سی میلان علاقه خود را به جذب بهترین بازیکن جهان در سال 2007 اعلام کرده اند اما یونایتد مناسب ترین گزینه برای کاکا است.سرالکس شرایط کاکا را به طور جدی پیگیری میکند اما از بابت آمادگی این بازیکن 30 ساله بعد از این همه مصدومیت نگران است.یونایتد که امروز رابین ون پرسی را روی نیمکت خود در بازی برابر اورتون دارد،با قراردادی 3.9 میلیون پوندی الکساندر باتنر 23 ساله را به خدمت گرفته .آنها بدون ریو فردیناند که دچار مصدومیت شده ،به گودیسون پارک میروند.فرگی فروش برباتوف را به ساندرلند را بررسی میکند اما قصد ندارد هیچ بازیکن دیگری را بفروشد.کاکا در بازی اول رئال که 1-1 شد ، یک تعویضی بدون استفاده بود .همچنین او جایگاهش در ترکیب برزیل را هم از دست داده.کاکا باید برای حضور در ترکیب اصلی رئال با جابی آلونسو،دیماریا،لاس دیارا،مسوت ازیل،سامی کدیرا و حتی بعد از خرید مودریچ از تاتنهام باید با او هم رقابت کند.

MAMADGIGGS

امير بازدید : 468 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (36)

گزارشات موجود در رسانه‌های هلندی از توافق یونایتد و الکساندر بوتنر مدافع چپ هلندی خبر دادند.

بوتنر ۲۳ ساله که برای تیم ویتس توپ میزند محصول آکادمی آیاکس است و تا به حال هیچ گونه تجربه ملی‌ چشم گیری نداشته است. به گزارش از De Telegraaf که منبع قابل اعتمادی است توافقات انجام شده و این بازیکن خود را برای تست پزشکی‌ آماده کرده است.

باشگاه ساوتهمپتون برای جذب این بازیکن نیز اقدام کرده بود اما به نقل از مطبوعات وی در تست‌های پزشکی‌ رد شد. اما به نظر می‌رسد که این مساله شک بر انگیز است ! گمانه زنی‌‌ها بر این است که باشگاه وی به دنبال مبلغ بیشتری بوده است ! به هر حال یونایتد امیدوار است که این مشکل برای آن‌ها پیش نیاید و بتوانند به راحتی این بازیکن را جذب کنند، به گفته Gelderlander تست‌های پزشکی‌ فردا به زودی زود انجام خواهد شد.

قابل ذکر است که این بازیکن یک مدافع چپ است و توانایی بازی در وینگ چپ را نیز دارد.

امیر

شهاب بازدید : 481 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (20)

چراغ قرمز یونایتد برای چلسی! به چیچا نزدیک نشو!

یونایتد پیشنهاد چلسی برای چیچاریتو را رد کرد!

طبق گزارشگر ESPNFC در لندن، میگوئل دلینی، یونایتد روز جمعه یک پیشنهاد چلسی برای جذب خاویر هرناندز را رد کرده است.
اگرچه چلسی پیشنهاد رسمی ارائه نداد، ولی پرس و جوهایی مبنی بر علاقه یونایتد به فروش چیچاریتو از یونایتد کرده بود با توجه به اینکه یونایتد اکنون با جذب ون پرسی در خط حمله غنی است.
چلسی با جدایی دیدیر دروگبا، در خط حمله دچار کمبود گزینه است. فرناندو تورس در حال حاضر تنها فوروارد اصلی ترکیب است و جذب یک مهاجم پشتیبان در ترکیب برای ترکیب احتمالی 4-2-3-1 در چلسی حیاتی به نظر میرسد. اگرچه پرس و جوی آنها بلافصله و بدون درنگ توسط یونایتد زمین زده شد.



درست پنجاه سال پیش در چنین روزی در سال 1962، خرید تازۀ سر مت بازبی، دنیس لاو برای اولین بار در لباس یونایتد برابر وست برومویچ در چهارچوب لیگ دسته یک به میدان رفت که پس از گلزنی دیوید هرد Herd در دقیقه 1 برای یونایتد، لاو نیز برای یونایتد در دقیقه 7 گل دوم یونایتد و اولین گل از 171 گلش برای باشگاه را به ثمر رساند. لاو با 171 گل پس از بابی چارلتون و جک راولی، سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه است.

تولد امروز(شنبه):

John Herbert Norton Fitzpatrick

جان فیتزپاتریک مدافع اسکاتلندی متولد 1946 بود که در سال 1963 توسط سر مت بازبی از آکادمی باشگاه جذب شد و در ده سال بازی تا سن 27 سالگی، برای یونایتد در 147 بازی 10 گل به ثمر رساند. فیتزپاتریک در 18 سالگی با باشگاه اف ای کاپ جوانان سال 1964 را برد و در قهرمانی های لیگ در سالهای 65 و 67 و قهرمانی اروپا در سال 1968 با آن تیم قدر، یکی از نیمکتنشینان تیم بود که بعضا در تیم حضور پیدا می کرد. متأسفانه فیتزپاتریک در سن 27 سالگی در سال 1973 به دلیل مصدومیت مجبور به خداحافظی از فوتبال شد. اکنون فیتزپاتریک به شغل شریف واردات مشروب مشغول است نیشخند

تولد دیروز(جمعه):

Henry "Harry" Baird

هنری بِیرد، مهاجمی بود که در سال 1913 در بفست ایرلند شمالی (که آنزمان جزو ایرلند بود) متولد شد. بیرد پس از قهرمانی در لیگ ایرلند با تیم لینفلد Linfield، در ژانویۀ 1937 با مبلغ 3500 پوند به یونایتدی پیوست که برای فرار از سقوط تقلا می کرد، ولی نتوانست مانع سقوط تیم شود و یونایتد در پایان فصل 1936/37 به دسته دوم سقوط کرد. ولی هنری بیرد به کمک بازیکنانی همچون جانی کِی ری Cary، جک راولی، تامی برین، اشتان پیرسون و تامی بامفورد کمک کرد که یونایتد بلافاصله در فصل بعد به دستۀ برتر بازگردد. او و بامفورد در آن فصل با زدن 15 گل به صورت مشترک بهترین گلزنان یونایتد بودند. بیرد در سال 1938 به هادرزفیلد پیوست و به آنها کمک کرد که به نیمه نهایی اف ای کاپ 1939 برسند. در طول جنگ جهانی دوم (شروع از 1938، بیرد به خدمت نیروی هوایی در آمد و در طول این مدت در تقریبا 6 یا 7 تیم به صورت میهمان بازی کرد که آخرینشان ایپسوئیچ بود که با خاتمۀ جنگ در سال 1946 نیز بیرد به بازی در ایپسوئیچ به صورت ثابت ادامه داد. پست او به هافبک تغییر کرد و در طول 216 بازی برای ایپسوئیچ نیز، 6 گل به ثمر رساند. هنری بیرد بیست و دوم می 1973 در سن 60 سالگی در گذشت. روحش شاد

 Shahab

ميلاد بازدید : 464 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (12)
فن پرسی
رابین ون پرسی تست پزشکی خود را به اتمام رسانده است ، و با توافقات شخصی با  منچستر یونایتد با قراردادی چهار ساله تا ژوئن 2016 به منچستر یونایتد پیوست.
این مهاجم 29 ساله هلندی استارت خود را در فصل 2012/13 برای یونایتد میزند.
سر الکس درباره ی او میگوید:"رابین یک مهاجم در کلاس جهانی است.وسابقه ای اثبات شده در فوتبال انگلیس و اروپا دارد.او احتیاج به مقدمه ای برای معرفی به طرفداران ندارد او جایگاه خاصی در استراتژی های باشگاه دارد.و از همه مهم تر توانایی های برجسته و خاصی دارد."
رابین ون پرسیی نیز گفته:"این یک افتخار بزرگ است که با منچستر یونایتد قرارداد ببندم.من مشتاقانه منتظر شروع فصل هستم تا بتوانم کمک بسزایی در موفقیت های تیم داشته باشم."
 
نویسنده:Milad007
  الان این 31 که روی لباس نوشته شمارشه؟
رامین بازدید : 386 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (18)

انخلو هنريکز در مصاحبه اي اختصاصی با La Tercera  فاش کرده که او در حقيقت آمده پيوستن به يونايتد است.او گفت:"من در حال تحقّق رويايی طولانی مدت هستم و قادر خواهم بود که ان را به زودی به حقيقت تبديل کنم.با سر الکس در روز چهارشنبه ملاقات خواهم کرد و درباره انچه که او از من ميخواهد صحبت خواهيم کرد.نميتوانم اين شانس را از دست بدهم بدليل اينکه اين چيزيست که تمام زندگی خواسته ام.مهاجم تيم يونيورسيداد شيلی ميگويد که مدير برنامه هايش،فرناندو فليسويچ،با باشگاه برای مشخص کردن فوری آينده اش ملاقات خواهد کرد- ارزوی خود او بازی برای تيم اول يونايتد است اما اگر تصميم بر اين شد که اول او قرض داده خواهد شد،او ترجيح ميدهد که به تيم يونيورسيداد بازگردد.هيچکدام از دو باشگاه هنوز انجام معامله اي را اعلام نکرده اند.

 

برخی اخبار از اسپانيا مانند روزنامه مارکا تأکيد ميکند  که  پيشنهاد مطرح شده انتقال لوکا مودريچ به رئال مادريد سر انجام در حال اغاز برای مبلغ 32 ميليون يورو بعلاوه مبلغی پرداختی اضافی در آينده  که هنوز بايد در موردش تصميم گيری شود(بر اساس گزارشات بين 6 تا 8 ميليون يورو)خواهد بود.همين روزنامه همچنين تًاکيد ميکند بازيکن ديگری که با يونايتد لينک شده يعنی نوری ساهين، به باشگاهی در ليگ برتر و بطور قرضی منتقل خواهد شد.اين ملی پوش

ترک  ميخواهد که به ارسنال ملحق شود اما خوزه مورينيو ترجيح ميدهد که او به ليورپول بپيوندد.

 

موسا دمبله با رسانه ها در حاليکه با تيم بلژيک در مأموريت ملی بسر ميبرد  گفتگو کرده و اين هافبک قبول دارد که  تماس هايی با مدير برنامه هايش بعد از لينک شدن با تيمهای يونايتد،چلسی،رئال مادريد،فيورنتينتا و باقی تيمها  بوده است اما در Gazet van Antwerpenاضافه میکند :"من قراردادی 2 ساله با فولهام دارم-يکسال بعلاوه يک سال اختياری.

 

 

ايگور ليچنووسکی يکی از همتيمیهای انخلو هنريکز در تيم يونيورسيداد شيلی،عقيده دارد که اين مهاجم  فردی موفق در الدترافورد اگر او اين انتقال را تکميل کند خواهد بود.او بهRadio Bio Bio  گفت:"ما خيلی برای انخلو خوشحاليم.انتظار داريم که او عملکرد خوبی داشته باشد.او مستحق چنين چيزی برای انچه در Copa Libertadores انجام داد و بخاطر  شخصی که هست ميباشد.اين برای تيم بسيار مهم است چون باعث تشويق و دلگرمی گسترده بين بقيه اعضای تيم ميشود."

 

 

Daily Mirror عقيده دارد که روبين فن پرسی در استانه انتقال به يونايتد با مبلغی بيشتر از 20 ميليون پوند بعد از اينکه ارسنال  بطور رسمی مذاکرات را با شياطين سرخ اغاز کرد میباشد.Daily Telegraphاحساس ميکند قيمت خيلی کمتر از اين ميباشد اما يونايتد مبلغ پيشنهادی 12 ميليون پوندی اوليه را بالا برده و  توافق بر سر اين انتقال ميتواند حاصل شود.

 

رامین

رامین بازدید : 432 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (45)

 

 

صحبتهای زيادی در مورد نقل و انتقالات امروز صبح دوباره در اطراف يونايتد  بعد از آرامش  نسبی اخير وجود دارد. Mirrorميگويد سر الکس تقاضای شخصی به ارسن ونگر برای حل موضوع روبين فن پرسی داده است در حاليکه The Sun بر اين باور است که ارسنال دست از مخالفت برداشته و به کاپيتان خود اجازه داده تا با مبلغ 22 ميليون پوند به يونايتد بپيوندد.

 

Daily Mail دريافته است که دنی ولبک بعد از انجام مذاکرات برای مفاد جديد  در استانه امضای  قراردادی 5 ساله ميباشد. باشگاه امروز صبح فاش کرد که مهاجمی که قرارداد با باشگاه به ثبت رساند  جوان ايرلندی سم بيرنه (Sam Byrne) میباشد.

گفته ميشود که فرناندو يورنته  هدفی 30 ميليون پوندی در نزاعی بين دو تيم يونايتد و سيتی برای بخدمت گرفتن وی  ميباشد. بر اساس Daily Express ،عقيده بر اين است که يوونتوس تيم محبوب برای امضای قرارداد به مبلغی کمتر از ان اندازه بدليل اينکه فقط يکسال از قرارداد این بازیکن باقيست ميباشد،هرچند گفته ميشود که دو باشگاه شهر منچستر مدت طولانيست که ازتحسين کننده های وی بحساب ميآيند.

 

 

 

Daily Mirrorعقيده دارد نيل تيلور  هدفی برای يونايتد بعنوان دفاع چپ پوششی برای پاتريس اورا  ميباشد.دفاع تيم سوانسی  در رقابتهای المپيک برای تيم انگليس  ظاهر شد.

La Tercera در شیلی اظهار ميکند انخلو هنريکز بدنبال تعهدات تيم ملی زير 20 سال برای دادن تست پزشکی  برای يونايتد در اروپا مانده است.علاقه شياطين سرخ به اين مهاجم تيم يونيورساد شيلی به خوبی مستند است و بعد از  حرکات جالب و خوب ظاهر شدنش در رقابتها ميلک کاپ،ادعا شده که اين جوان ميتواند يک قدم ديگر برای انتقال به انگليس نزديکتر شده باشد.با وجود بحث اخير ابراز علاقه از سوی سيتی،که بنظر ريشه ان از سوی Daily Mirror نشات ميگيرد،گزارش شده که يونايتد  گزينه اصلی برای  به خدمت گرفتن سريع اين هدف دراز مدت ميباشد.

 

رامین

امير بازدید : 619 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (18)

سر الکس آماده افزایش پیشنهاد برای فن پرسی

فرگوسن آماده است تا با یک پیشنهاد 20 میلیون پوندی فن پرسی را قبل از شروع قصل به خدمت بگیرد. پیشنهاد 15 میلیونی سرمربی یونایتد برای این مهاجم هلندی به بن بست خورد.

فرگوسن امیدوار است که این پیشنهاد برای به خدمت گرفتن فن پرسی که فصل آینده قرارداد او با آرسنال به اتمام می رسد کافی باشد.اما فرگوسن ار این موضوع آگاه است که ونگر نمی خواهد فن پرسی به یونایتد برود و ترجیح می دهد وی را به یوونتوس بفروشد. یونایتد همچنان بر سر این موضوع که شخص فن پرسی دوست دارد به اولدترافورد بیابد حساب باز کرده است. آن ها از موضع گیری آرسنال نا امید هستند اما معتقدند که افزایش مبلغ پیشنهاد به 20 میلیون پوند سران آرسنال را برای فروش فن پرسی متقاعد می کند.

به گفته The Sun فن پرسی در بازی دیروز مقابل کلن توسط هواداران هو شد !! فن پرسی که در 20 دقیقه آخر به زمین آمده بود توسط 1500 طرفدار آرسنال که به آلمان سفر کرده بودند هو شد.

بعد از آن ونگر گفت: "هیچ خبری در مورد فن پرسی نیست. هواداران ما می خواهند که او بماند و شما می توانید بفهمید که هیجان زده هستند. هر چیزی که بتوانم در باره ی فن پرسی به شما بگویم دروغ است زیرا او بازیکن ماست. ما می خواهیم او را حفظ کنیم. من نمی توانم بیشتر از این چیزی بگویم چون در حال حاضر اطلاعات بیشتری ندارم."


همونطور که محمد عزیز تو پست پایین گفت ولبک هم در شرف امضای یک قرارداد 5 ساله با حقوق هفتکی 75 هزار پوند است.برای خوندن خبر کامل پست پایین رو بخونین...

امیر

رامین بازدید : 490 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (70)

 

 

Onet.pl با استناد به Eurosport اظهار ميکند يونايتد پيشنهادی 30 ميليون يورويی برای روبرت لواندووسکی ارائه داده و اماده است تا به اين مهاجم لهستانی پيشنهادی 5 ساله بدهد.تيم بورسيا دورتمند مدتهاست بر سر اينکه انها اين مهاجم مرکزی را بعد از واگذاری و از دست دادن شينجی کاگاوا به يونايتد، نخواهند فروخت پافشاری ميکند.

 

 

رئيس باشگاه اتلتيک بيلبائو Josu Urrutia  در کنفرانس مطبوعاتی که در صبح دوشنبه برگذار کرد تأييد کرد که مهاجم و ستاره اين تيم فرناندو يورنته قراردادش را با اين باشگاه باسکی تمديد نخواهد کرد.يورنته با باشگاه های یوونتوس ،يونايتد و سيتی لينک شده است .

رامین بازدید : 295 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (12)

Robin van Persie: Was booed on Sunday

مربی ارسنال تأکيد کرد که هيچ چيز در مورد مرد هلندی تغيير نکرده است

 

 

مربی ارسنال ارسن ونگر  ادامه داد که ميخواهد رابين فن پرسی را نگاه دارد،و تأکيد کرد که هيچ چيز جديدی در مورد آينده اش وجود ندارد.

 

 

فن پرسی در اين تابستان توسط باشگاهای منچستر يونايتد،سيتی و يوونتوس تحت تعقيب بوده اما هيچکدام قادر به توافق با باشگاه ارسنال بر سر مفاد قرارداد نبوده اند.

 

  

اين مرد هلندی که هنوز بطور رسمی کاپيتان ارسنال ميباشد،اوايل تابستان اشکار کرد که قراردادش را که فقط 12 ماه ان باقيمانده را تمديد نخواهد کرد.

 

 

فن پرسی اولين بازی پيش فصل خود را در روز يکشنبه در حاليکه بعنوان يار تعويضی در پيروزی 4-0 اين تيم برابر کلن انجاميد به ميدان رفت اما توسط عده اي از هواداران ارسنال هو شد.

 

 

نبودن خبر جدید

 

 

با وجود اين،ونگر تأکيد کرد که  موضعش تغييری نکرده و گفت:"خبر جديدی در مورد فن پرسی نيست.هواداران ما ميخواهند که او در تيم بماند بنابراين ميتوانيد درک کنيد که انها شگفت زده هستند."

 

 

"هرچيزی که بتوانم راجع به فن پرسی بگويم دروغ خواهد بود بخاطر اينکه او بازيکن ماست و  تمام."

  

 

"روبين 30 گل فصل گذشته به ثمر رساند و شما ميخواهيد که بهترين بازيکنتان را حفظ کنيد.او بازيکن سال در انگليس بود.ما ميخواهيم که او را حفظ کنيم.نميتوانم بيشتر از اين در حال حاظر چيزی بگويم چون بيشتر از اين نميدانم."

رامین

رامین بازدید : 544 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (65)

براساس Sunday Mirror 

،جک رادول در معرض علاقه باشگا ه های منچستر سيتی ، يونايتد، و چلسی قرار دارد.هافبک تيم اورتون که در ترکيب اخير روی هاجسون برای تيم ملی انگليس قرار دارد ظاهراً از اهداف اصلی برای روبرتو مانچينی بحساب می اید اما شياطين سرخ و برنده جام قهرمانان اروپا هم شرايط را از نزديک تحت نظر دارند.

The Mail on Sunday ميگويد سر الکس از اين ميترسد که ارسن ونگر روبين فن پرسی را به يونايتد نخواهد فروخت.بر اساس گزارشات،پيشنهادی 15 ميليون پوندی برای اين ملی پوش هلندی رد شده است اما The Mail on Sunday فکر ميکند که شياطين سرخ 5 ميليون پوند ديگر به پيشنهاد خود در اين هفته در تلاش برای بستن قرارداد با اين بازيکن اضافه خواهد کرد.

رامین

رامین بازدید : 411 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (12)

روزنامه  مستقر در تورين Tuttosport اظهار ميکند که باشگاه اتلتيک بيلبائو حدود 22 ميليون يورو بابت فروش يورنته طلب خواهد کرد.ادعا شده که يوونتوس مبلغ 16 ميليون يورو پيشنهاد داده و مذاکرات در شرف ادامه ميباشد.يونايتد هم با اين مهاجم مرکزی اسپانيايی برای انتقالی ازاد در سال بعد بدليل عدم امضای قرارداد جديد با بيلبائو لينک شده است. El Correo  در بيلبائو ميگويد منابع بر اين باور هستند که احتمال انتقال وی به ايتاليا  با وجود علاقه رقيبانی چون منچستر يونايتد ، منچستر سيتی ، و تاتنهام بيشتر است.

 

ستون داخلی در Daily Mail  فکر ميکند سر الکس  در حال  يافتن يک راه ممکن برای به خدمت گرفتن دفاع چپ تيم مالاگا ناچو مونرئال(چپ) و بال چند پسته اين تيم اليسو(راست) ميباشد اما هرگونه شانس برای اتفاق اين موضوع را 2 به 5 ميداند.

 

 

 

O Jogo  عقيده دارد يونايتد و رئال مادريد در حال جنگ برای به خدمت گرفتن اکسل ويتسل ميباشند.گزارشات حاکی از ان است که علاقه رئال بستگی به اينکه ایا لوکا مدريچ بتواند انتقالش را از تاتنهام به مارديد کامل کند دارد درحاليکه ادعا شده که شياطين سرخ مبلغی بين 30 تا 33 ميليون يورو را برای اين بلژيکی ملی پوش ارائه داده اند.

 

عکس بازیکنان در ادامه مطلب

رامین

رامین بازدید : 392 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (39)

 

ايجنت لوکاس مورا فاش کرده که اين بال برزيلی بسيار نزديک به عقد قرارداد با يونايتد بوده است.در مصاحبه اي با UOL نماينده اين بازيکن برزيلی گفت:"همه چيز بين سائو پائولو و منچستر يونايتد توافق شده بود.قرارداد نوشته شده بود و فقط احتياج بود که امضا شود.اما پس از ان لئوناردو با من تماس گرفت و درخواست کرد که با لوکاس صحبت کند.انها صحبت کردند و امکان زندگی در پاريس-شهری خوشايندتر(از نظر شرایط اب و هوایی) از منچستر-همچنين در تصميمش اثر گذاشت.اما طرحها و پروژه های پی اس جی بود که او را تحت تًاثير قرار داد."

The Daily Telegraph  گزارش ميدهد که يونايتد  تمايل دارد که به روبين فن پرسی دستمزدی برابر با بيشترين دريافت کننده حقوق وین رونی پيشنهاد بدهد.The Daily Mirror  اضافه ميکند که  ارسنال برای اين بازيکن کسی که سال بعد قراردادش به اتمام ميرسد مبلغ 25 ميليون پوند از شياطين سرخ ميخواهد، ،و 20 ميليون پوند از تيمی غیر رغيب طلب خواهد کرد.

 

 

تيم روس انژی ماخاچکالا به نظر  برای جذب اکسل ويتسل از تيمهای منچستر يونايتد و رئال مادريد با ارائه يک پيشنهاد 31.5 ميليون پوندی برای اين هافبک تيم بنفيکا گوی سبقت را ربوده است.

 

talkSPORT  در اوايل هفته اشکار کرد که اين تيم روسی،که توسط گاس هيدينگ هدايت ميشود و از بازيکنانی نظير يوری ژيرکوف و ساموّئل اتو در ترکيب خود بهره ميبرد هم اکنون علاقه دارد تا اين بازيکن 23 ساله را يکی از  گرانترين بازيکنان به خدمت در اورده اخير خود کند. و روزنامه پرتغالی Recordادعا ميکند هيدينگ خواستار بحث و گفتمان سريع با رئيس باشگاه بنفيکا برای سرعت بخشیدن این انتقال شده است.

 

 

به گزارش خبرگزاري رويترز از لندن،‌ فرديناند به بولت پيشنهاد کرده است که در صورت تمايل وي، موافقت آلکس فرگوسن مربي منچستر يونايتد را براي حضور بولت در اين تيم جلب کند. بولت پيش از اين اعلام کرده بود اگر فرصتي براي حضور آزمايشي وي در منچستر يونايتد فراهم شود، به سرعت از آن استفاده خواهد کرد. فرديناند در يک متن اينترنتي خطاب به بولت نوشت: «اگر مي خواهي به صورت آزمايشي در منچستر يونايتد حضور داشته باشي به من بگو تا با مربي صحبت کنم. در 100 متر کار بسيار خوبي انجام دادي و منتظرم تا رکورد 200 متر را بشکني.» بولت سابقه آشنايي با تعدادي از بازيکنان منچستر يونايتد را دارد. وي چند سال قبل در يک مسابقه نمايشي در خيابانهاي شهر منچستر شرکت کرد و هنگام حضور کريستيانو رونالدو در منچستر يونايتد مدتي در تمرينات به اين بازيکن در بالا بردن سرعت دويدن کمک مي کرد.

رامین

امير بازدید : 598 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (86)

چند تا خبر دیگه هم تو همین پست اضافه کردم

4

 

لوکاس مورا تایید کرد می خواهد به پاریس سنت ژرمن برود تا خطی بر روی امید های یونایتد برای جذب این بازیکن برزیلی بکشد .

 

سر الکس فرگوسن تایید کرد که در ماه گذشته در تلاش برای به خدمت گرفتن وی بود و حتی بازی دوستانه در مقابل والرنگا را از دست داد و در انگلیس ماند تا بتواند این معامله را سر دهد.

به نظر می رسید شیاطین سرخ بر سر مبلغ قرارداد این بازیکن تا حدی با سائوپائولو به توافق رسیده بودند اما پیشنهاد عظیم باشگاه فرانسوی همه چیز را خراب کرد. گزارشات حاکی از آن بود که یونایتد تمایلی به خواسته های مدیر برنامه های لوکاس نداشتد و همین امر باعث شد تا انتقال لوکاس به یونایتد عقب بیوفتد.

لوکاس اعتراف کرد که مذاکرات هم اکنون با باشگاه پاریس سنت ژرمن بر قرار است و انتظار دارد که در ماه ژانویه به هم وطنانش یعنی تیاگو سیلوا و لئوناردو (مدیر ورزشی پاریس سنت ژرمن) بپیوندد. مورا بعد از بازی نیمه نهایی برابر کره جنوبی به Folha گفت:

"این کار خوبی است.من تا پایان سال در سائوپائولو می مانم ، همه چیز به خوبی پیش می رود."

او همچنین به Globo Esporte گفت : "بهتر از این نمی شود چون می توانم کمی بیشتر به سائوپائولو کمک کنم. همیشه گفته ام که دوست دارم قبل از ترک باشگاه به افتخاری برسم و می خواهم کاری کنم که تیم برای جام لیبرتادورس واجد شرایط باشد.اگر این اتفاق در ژانویه بیفتد من می توانم این کار را برای سائوپائولو انجام دهم.من بر روی تیم ملی تمرکز کرده ام و فعلآ نمی توانم چیزی بگویم. یک سری از صحبت ها در جریان است اما چیزی انجام نشده است.با تیاگو سیلوا و لئوناردو صحبت کردم و آن ها چیز های خوبی از باشگاه به من گفتند. پروژه آن ها در حال اجرا است."

 


دیگه خودش به صراحت اعلام کرد و همه رو از گیج بودن در آورد. تو جذب این بازیکن شکست خوردیم ! استعداد خوبی بود. اما یونایتد همچنان برجاست !!! تو این چند روز اوضاع سایت مناسب نبود ، خیلی از بچه ها سر این انتقال اعصابشون خورد بود و از جاهای دیگه غافل بودند. خواهش می کنم فکر لوکاس رو کنار بذارین و به بازی امشب برابر بارسلونا امید داشته باشید. ایشالله که می زنیم لهشون می کنیم !! ترکیب دو تیم هم تقریبآ کامله و از این نظر این بازی خیلی برامون مهمه. 

One Love , One Heart , One United

امیر
 

1
 
یورنته ، هدف دو باشگاه یونایتد و سیتی : می خواهم بروم
به گفته ETB یورنته به مسئولان بیلبائو گفته است می خواهد تا پایای این ماه و قبل از پایان یافتن نقل و انتقالات تابستانی تیم را ترک کند. این مهاجم اسپانیایی کم تر از یک سال است که زیر رادار دو باشگاه شهر منچستر قرار دارد.
 
2
 
زنیت سنت پترزبورگ به دنبال برباتوف
قیمت بربا از سوی یونایتد 5 میلیون پوند اعلام شده است و سران باشگاه روسی معتقدند که به مذاکرات پیشرفته ای با شخص برباتوف و باشگاه منچستریونایتد رسیده اند. آن ها مطمئنند که در آینده ای نزدیک با این بازیکن قرارداد امضا می کنند.
 
3
 
ریو فردیناند احساس می کند نیک پاول خرید جدید یونایتد یکی از امید های آینده فوتبال است.
او انتظار کار های بزرگ از این جوان 18 ساله را دارد اما خاطر نشان کرد که هواداران برای دیدن وی در لباس یونایتد باید اندکی صبر کنند.
"نیک پاول وظایفش در تور را به خوبی انجام داد.او بازیکن بسیار خوبی است ، به نظر من او یک استعداد واقعی است. این که ما چه قدر وی را در بازی ها ببینیم بستگی به مربی دارد اما او پتاسیل بالایی دارد."
 
رامین بازدید : 364 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (25)

Lucas Moura: Wanted by PSG and other European heavyweights

سائو پائولو تأييد کرده که پاريس سنت ژرمن برای  بخدمت گرفتن لوکاس مورا با اين باشگاه تماس داشته است.

 

 

منچستر يونايتد قبلاً برای اين نوجوان در اين تابستان پيشنهاد داده است،ضمن اينکه باشگاه اينتر ميلان هم با اين بازيکن 19 ساله صحبت کرده است.اما،هيچکدام از تيم های يونايتد و اينتر قادر به پرداخت و رسيدن به مبلغ درخواستی سائو پائولو نشده اند-که بر اساس گزارشات دوروبر 45 ميليون پوند(حدود۵۶ ميليون يورو) ميباشد.

 

 

رئيس باشگاه اينتر  روز يکشنبه گفت که باشگاه پی اس جی در واقع پيشنهادی ارائه داده که با مبلغ ارزش گذاری شده از سوی سائو پائولو رو اين بازيکن مطابقت ميکند.

 

 

اکنون در صحبت با روزنامه Le 10 Sport مستقر در فرانسه ، نايب رئيس باشگاه سائو پائولو جائو پاولو دخسوس لوپز  تأييد کرده که باشگاه پاريس سنت ژرمن با اين باشگاه تماس داشته است.

  

 

علاقه

 

 

او اقرار کرد:"ما از سوی پی اس جی در مورد لوکاس پرس و جو شده ايم."

 

 

مقام عاليرتبه باشگاه برزيلی همچنين تأييد کرد که ستاره پيشين سائو پائولو و مدیر ورزشی حال حاضر  پی اس جی،لوناردو مرتب با انها در تماس بوده است. او گفت:"لئوناردو رابطه خيلی خوبی با سائو پائولو دارد.اما در حال حاضر هيچ چيز قطعی نيست."

 

 

اعتقاد بر اين است که پيشنهاد پی اس جی مورا را تا ماه ژانويه در برزيل نگاه  خواهد داشت،اما لوپز ميگويد که این خود بازيکن است که آخرين تصميم در مورد آينده اش را ميگيرد.

 

 

"امکانش وجود دارد اما اين به علاقه و ميل خود بازيکن بستگی دارد.سياست سائو پائولو دنبال کردن ميل و خواسته های بازيکن است.اگر بازيکن بخواهد که برود،سائو پائولو مانعی ايجاد نخواهد کرد.اماما بايد  پيشنهادی دريافت کنيم که  مناسب باشد."

 

 

"اين يک مسئله ماليست.پاريس سنت ژرمن باشگاهی بزرگ در فوتبال اروپا است و اگر علايق بازيکن و همچنين باشگاه ملاقات شود(پرداخته شود)،دليلی نميبينم که چرا ان اتفاق نيفتد."

 

 

(نويسنده:خودشم نميفهمه چی ميگه اولش ميگه سياست باشگاه دنبال کردن ميل بازيکن است،بعد ميگه اين يک مسئله ماليست)

رامین

رامین بازدید : 270 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (19)

اکسل ويتسل به گفته نشريه Relvaldo هدف يونايتد برای خط ميآنی است.از سوی باشگاه رئال مادريد هم به اين ستاره تيم بنفيکا ابراز علاقه شده است اما ادعا شده که يونايتد ميل و قصد پرداخت مبلغ هنگفت 40 ميليون يوروی  مفاد قرارداش برای جدايی زود هنگام را دارد.اين بار اولی نيست که نام اين ملی پوش بلژيکی  در ارتباط با الدترافورد در اين تابستان ذکر شده است.

 

Sunday People  ادعا ميکند که يونايتد در تعقيب بال تيم مالاگا ايسکو ميباشد.ان بدان معنيست که يک پيشنهاد رسمی در اين هفته ميتواند از سوی يونايتد  با اينکه او هنوز چهار سال ديگر با اين باشگاه قرارداد دارد داده شود.اين بازيکن 20 ساله درتيم ناموفق المپيک اسپانيا بخشی از اين تيم بود.

 

 

Daily Mirror هم گزارش ميدهد که تيم منچستر سيتی از گردانه تيمها برای جذب ربين فن پرسی خارج شده است و اين مهاجم ممکن است در اقدامی نظرش را عوض و در ارسنال باقی بماند.ربرتو مانچينی در اینباره و گفت:"فن پرسی؟ نه،فکر نميکنم او به اينجا بيايد"

 

 

Globo Esportes در برزيل عقيده دارد لوکاس مورا انتخاب کرده که به تيم پاری سنت ژرمن بپيوندد و در ژانويه به اين تيم فرانسوی ملحق خواهد شد.گزارش شده است که سر الکس تمام روز يکشنبه را سعی داشته که با اين بال تيم سائو پالو صحبت کند اما اين بازيکن امريکای جنوبی پاريس را به منچستر ترجيح ميدهد.(نويسنده:اين خبر رو خودمم قبول ندارم ولی خوب چون تو سايت اصلی باشگاه بود گفتم بذارم)

 

 رامین

 

امير بازدید : 532 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (29)

Twinkle toes: Lucas Moura will move to Old Trafford

به گفته سایت دیلی میل و تلگراف یونایتد با مبلغ 30 میلیون پوند برای به خدمت گرفتن لوکاس به توافق رسیده است و سر الکس فرگوسن امیدوار است که بتواند تا آخر این هفته رابین فن پرسی را نیز به خدمت بگیرد . این دو انتقال برای یونایتد 50 میلیون پوند خرج خواهد داشت. به گفته این دو سایت لوکاس امروز از نیوکاسل جایی که دیشب در برابر هندوراس در قالب تیم ملی برزیل به پیروزی رسیدند به منچستر می رود تا در تست های پزشکی باشگاه شرکت کند.در حالی که تیم برای انجام بازی دوستانه به نروژ رفته فرگوسن گفته است برای انجام یک سری کارهای باشگاه مانده است!!!!! 

 


 

از طرف دیگر فرگی به دنبال مهاجم هلندی آرسنال فن پرسی است و بسیار خوشبین است که بتواند این انتقال را تا آخر هفته نهایی کند. فرگوسن حاضر است برای فن پرسی 20 میلیون پوند خرج کند در حالی که مبلغ پیشنهادی سران آرسنال 25 میلیون پوند است.

شایعه ی این که بودجه کافی برای فرگوسن موجود نیست مدت ها پیرامون باشگاه وجود داشته اما فرگوسن در طول دو هفته اخیر این صحبت ها را رد کرده است.باید دید که یونایتد در ادامه فصل نقل و انتقالات چگونه عمل می کند .

از طرف دیگه سایت دیلی میل در مورد بازی دوستانه در مقابل والرنگا نروژ گفته و این موضوع که ستاره های منچستریونایتد از جمله رونی ، اورا و احتمالآ ویدیچ در این بازی حضور دارند.

در مورد انتقال مورا باید صبر کرد ! اگر این خبر راست باشه تا 24 الی 48 ساعت آینده معلوم میشه ! یکم دیگه دندون رو جیگر بذاریننیشخند

 


 

این هم اولین گل پاول برای یونایتد که مقابل استون ویلا به ثمر رسوند ! حجمش هم کمه ! دانلود کنین قلب

دانلود

 امیر

رامین بازدید : 317 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (12)

روزنامه بارسلونا اسپورت عقيده دارد يونايتد در تلاش برای جذب فرناندو يورنته از تيم اتلتيک بيلبائو در انتقالی ازاد در سال 2013 ميباشد.اين مهاجم مرکزی در رقابتهای فصل گذشته ليگ اروپا بسيار عالی بود و از امضای قرارداد جديد با بيلباو سر باز زده است که در نتيجه، او ميتواند با يک تيم ليگ برتری در ماه ژانويه برای بستن پيش قرارداد به توافق برسد و در ازای هيچ مبلغی در تابستان راهی اين ليگ شود.

به گفته سایت caughtoffside منبع ايتاليايی Tutto Mercato گزارش ميدهد که منچستر يونايتد با تیم بورسيا دورتموند  بر سر  انتقال مهاجم ملی پوش لهستانی روبرت لواندووسکی در تابستان آينده  و پيش روی فصل 2013/14 به توافق رسيده است

 

 

 

اين مهاجم 23 ساله  شديداً نامش برای انتقال به منچستر يونايتد قبل از فينال مسابقات يورو 2012 لينک شده بود اما توافقی حاصل نشد و بنظر ميرسد که لواندووسکی برای فصل آينده در اين تيم بوندسليگايی باقی بماند.اين مهاجم قدرتمند فصل گذشته 30 گل به ثمر رساند و به تيم يورگن کلوپ در به دست اوردن  دو گانه بومی کمک کرد.

 

 

گويا دانستن موضوع به دست اوردن لواندووسکی در  سکوت اشکار فرگوسن در اجازه دادن به ملی پوش بلغارستانی،برباتف برای ترک باشگاه در اين تابستان نقش دارد.

 

 

مرد سال های قبل تاتنهام قراردادش را تابستان آينده تمام شده خواهد ديد،که در نتيجه این موضوع اجازه خواهد داد فضای بيشتری به لحاظ تئوری برای خوش امد گويی لواندووسکی به الدترافورد وجود داشته باشد.


 

 

 به نظرم اين خبر تا حدی ميتونه درست باشه چون با احتمال رفتن برباتف تو  اين تابستون و کم بودن سن لواندووسکی با توجه به علاقه شديد فرگی به اين بازيکن و قانون جوان گراييش من که فکر ميکنم فصل 14/2013 در الدترافورد و در کنار رونی خواهيم ديدش .شما چی فکر ميکنيد؟  

رامين

امير بازدید : 427 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (33)

از دیشب چند تا منبع خبری که سر دستشون اسکای ایتالیا بود گفتن اینتر و سائوپائولو به توافق رسیدن و همه چی تموم شد رفت ! چند تا سایت ایرانی هم سریع این خبر رو گذاشتن ! من رفتم باز هم تحقیق کردم و به این حرف های معاون سائو پائولو رسیدم :

طبق گزارشات Lanecent یکی از منابع معتبر برزیل خسوس لوپز ، معاون باشگاه سائو پائولو ، اعلام کرده که هیچی از اینتر نمی دونه اما مذاکره با منچستر یونایتد رو تایید کرده . من این رو از خود سایت برزیلی براتون نقل می کنم . لوپز گفته :

" من این اطلاعاتی که در مورد اینتر می گویید را نمی دانم ! دیروز و امروز با جووینکو ( رئیس باشگاه سائوپائولو ) صحبتی داشتیم و در مورد مذاکرات با منچسنریونایتد گفت و گو کردیم اما مبلغ پیشنهادی آن ها هنوز راضی کننده نیست. "

همین لوپز 2 هفته پیش گفت منچستر یونایتد یه پیشنهاد 35 میلیون یورویی داده که برای ما خیلی مهمه ! اگه اونا یکم مبلغ رو بالا تر ببرن لوکاس فروخته میشه ! بحث اینجاست ، چه طور پیشنهاد 35 میلیونی منچستر رد میشه اما 27 میلیون یورویی اینتر قبول ؟؟؟

حالا واقعآ باید دید مطبوعات ایتالیا دروغ می گن یا ...

 


همین الآن (ساعت 2:04) خود اسکای هم خبرش در مورد پیشنهاد اینتر رو عوض کرد !این هم تیتر خبر :

هیچ پیشنهادی برای لوکاس داده نشده است

 

امیر 

امير بازدید : 1198 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (143)

5

خانواده لوکاس خطاب به باشگاه سائوپائولو : او فقط می خواهد به منچستریونایتد برود

به نظر می رسد باشگاه منچستریونایتد قصد دارد بعد از 5 روز عقب نشینی برای جذب مورا حرکت عظیمی انجام دهد. تا هفته گذشته به نظر می رسید این معامله بسیار نزدیک به مراحل پایانی است اما دوباره سر و کله اینتر پیدا شد و ماجرا باز هم پیچیده شد.

ما قبلآ گفتیم : 

باشگاه اینتر میلان توانست یک شرکت چینی را پیدا کند تا درصدی از مبلغ مورد نیاز برای خرید لوکاس را پرداخت کند .

به نقل از روزنامه ایتالیایی گازتا مدیر اجرایی اینترمیلان ،مارکو برانکا، روز گذشته بعد از تایید شدن سرمایه گذاری چینی ها برای این خرید با مسئولان باشگاه سائوپائولو صحبت کرده است. برانکا می خواست از شرایط باشگاه سائوپائولو برای فروش لوکاس آگاه شود و در کنار این موضوع سران باشگاه سائوپائولو را از پولی که از طریق چینیها به آن ها رسیده است آگاه کند. (یعنی بهشون بفهمونه که چینیا برای خرید بازیکنتون به ما پول دادن)

با این حال گزارشات جدیدی از برزیل به دست رسیده است که این معامله همچنان به سمت یونایتد چربش دارد. به نقل از ESPN Brasil ، خانواده لوکاس با جوونکیو ،رئیس سائوپائولو، صحبت کرده اند و به او گفته اند که پسرشان می خواهد به منچستریونایتد برود.

باشگاه سائوپائولو پدر و مادر لوکاس را از پیشنهاد بهتر باشگاه آنژی و علاقه اینتر آگاه ساخته است اما والدین لوکاس آن را بی اهمیت دانسته و گفته اند که لوکاس علاقه دارد که زیر دست فرگوسن باشد.

در حال حاضر علاقه لوکاس برای پیوستن به منچستر یونایتد باعث شده است که این انتقال برای یونایتد همچنان در حالت روشن بماند.

 


من نمی تونم این خبر رو 100 % تایید کنم ! اما منبع این خبر سایت اسپورت ویتنس هست که تا به حال همه خبرهاش درست بوده و حرفاش بر حسب منطق و واقعیات هست.

امیر

امير بازدید : 488 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (39)

Nani celebrates scoring for Manchester United

طبق گزارشات باشگاه رئال مادرید خود را برای یک انتقال تکان دهنده آماده کرده است. قرارداد نانی تا سال 2014 با منچستریونایتد اعتبار دارد و در حال حاضر مذاکرات بین باشگاه و نانی برای تمدید قرارداد ادامه دارد. به گزارش protransfers.ru  باشگاه اسپانیایی آماده است در صورتی که این مذاکرات به بن بست رسید پیشنهاد 19.7(!) میلیون پوندی را برای این گوش 25 ساله ارائه کند. 

قهرمان اسپانیا معتقد است با توجه به اینکه مدیر برنامه های نانی از نمایندگان و دوستان رونالدو و مورینیو است احتمال اینکه پیشنهاد آنها مورد قبول واقع شود زیاد است.

از سمت دیگر باشگاه روسی آنژی ماخاچکالا نیز یکی از علاقه مندان این وینگ پرتغالی است .



skysport.com معتقد است یونایتد و دیگر باشگاه های بزرگ انگلیس به دنبال نیل تیلور هستند. مدافع گوش باشگاه سوانسی که تنها 22 سال سن دارد یکی از اعضای تیم بریتانیا در المپیک است.طبق گزارشات علاوه بر یونایتد ; تاتنهام و چلسی از علاقه مندان به این بازیکن هستند.

 


EPL: Nemanja Vidic, Manchester United v Newcastle United 

یه خبر عالـــــــی هم از کاپیتان ، به گفته سر الکس فرگوسن ، ویدیچ برای بازی دوستانه 15 مرداد مقابل والرنگا آماده است.

بزن دست قشنگه رو به افتخار کاپیتان

 

امیر

hossein-fergosein بازدید : 218 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (9)

 

ستاره ی برزیلی توسط سر آلکس فرگوسن به بازیکن افسانه ای برزیل( جرزینیو )تشیبه شده.

لوکاس گفت: سرالکس به او گفته او را با جرزینیو مقایسه می کند،به همین دلیل مفتخرم فرگوسن من را به  جرزینیو تشبیه کرده!

لوکاس گفت:وقتی جرزینیو فوتبال بازی می کرد،من به دنیا نیامده بودم! ولی من می دانم بسیاری از مردم فکر می کنند راه بازی کردن من مثل او است! این من را خوش حال می کند؛ولی،من می خواهم به عنوان لوکاس برنده شوم و داستان خودم را در فوتبال داشته باشم.(تریبال فوتبال) 

این مطلب توسط کاربر عزیز hossein-fergosein ارسال شده است.

hossein-fergosein بازدید : 609 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (28)

 

به نقل از تریبال فوتبال،ستاره ی باشگاه سایو پایولو اذعان می کند از این که منچستر یونایتد به اوعلاقه دارد هیجان زده شده است!

ستاره ی برزیلی المپیک یک هدف مهم برای سر آلکس فرگوسن است!

او گفت:من واقعا خوش حالم که می دانم این به نفع باشگاه منچستر یونایتد است!باشگاهی بزرگ و مهم با امکانات فوق العاده!حالا،هر چند نمی خواهم درباره ی این که چه چیزی در آینده ی من اتفاق می افتد فکر کنم،ولی بعد از المپیک لندن تصمیم گیری می کنم!!ولی الآن ایجنت و پدر من روی این انتقال کار می کنند!

این مطلب توسط کاربر عزیز hossein-fergosein ارسال شده است.

امير بازدید : 259 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (6)

باشگاه هال سیتی اعلام کرد بن آموس دروازه بان جوان یونایتد را به صورت قرضی به خدمت گرفته است. 

این دروازه بان بلند قامت در سن 11 سالگی به باشگاه پیوست و توانست یکی از اعضای آکادمی باشگاه لقب بگیرد. از همین جا براش آرزوی موفقیت می کنیم.قلب


خوب امروز ساعت 2 هم جواب های کنکور میاد ! امیدوارم همه بچه های کنکوری این سایت از نتیجشون راضی باشن و به حقشون رسیده باشن . ما رو هم بی خبر نذارین ، منتظر خبرای خوبتون هستیمقلبقلب

 امیر

 

چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1019
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 649
  • باردید دیروز : 608
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,663
  • بازدید ماه : 23,597
  • بازدید سال : 126,269
  • بازدید کلی : 1,714,311
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2