loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 275 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (6)

اخبار کوتاه

  • کریک بهترین بازیکن بازی با سیتی به انتخاب هواداران - سایت باشگاه: کاریک با 47% آرا بهترین بازیکن یونایتد در دربی به انتخاب هواداران لقب گرفت. پس از او فردیناند با 19% و اورا با 12% آرا قرار دارند. نانی و فیل جونز نیز دو نامزد دیگر سایت باشگاه در این نظر سنجی بودند.
  • قانونگذار کار انگلیس تصریح کرد که پیش بینی مشاور این سازمان Peter Mooney مبنی بر غیبت تقریبا یک پنجم کارمندان امروز شهر منچستر به حقیقت پیوسته و بر کار ادارات این شهر اثر گذاشته است. "پیش از این نیز پیش بینی میشد که هر تیمی که از این بازی نتیجه بگیرد، هوادارانش تا نزدیکی صبح به پایکوبی و جشن گرفتن بپردازند و صبح تماسهای متعدد مبنی بر بیماریهای عجیب غریب متعدد (دروغین) و عدم توانایی برای حضور در محل کار مشاهده شود. از آنجایی که بردن لیگ برای هواداران سیتی مسئلۀ قابل اهمیتتری است تا هواداران یونایتد، با توجه به نتیجه گرفتن سیتی ما پیش بینی می کنیم که امروز کارمندان بیشتری در منچستر به این بیماریهای مرموز مبتلا شده باشند!" - مترجم: خودم می دونم یه خورده شبیه اون دست خبرهایی بود که این یارو مازیار فلاح از انگلیس ارسال می کنه
  • حضور چیچاریتو در تیم ملی المپیک مکزیک در تابستان - Sportwitness: لوئیز فرناندو تنا Tena مربی تیم المپیک مکزیک در سفرش برای استعداد یابی در اروپا، با خاویر هرناندز برای حضور در تیم المپیک صحبت کرده است که او نیز علاقۀ خود را پیش از این اعلام کرده بود. این خبر برای سرالکس خوش آیند نخواهد بود چرا که پیش از این نیز سرالکس از اینکه احتمال دارد حدود 11 بازیکنش را به دلیل مسابقات المپیک در اختیار نداشته باشد، ابراز نارضایتی کرده بود. گفته می شود کارلوس ولا -مهاجم آرسنال که قرضی در رئال سوسیداد توپ می زند و نیز جیووانی دوس سانتوز - مهاجم تاتنهام از دیگر گزینه های تنا برای تیم المپیک هستند. تیم مکزیک در این بازی ها جزو چهار تیم سید برتر قرار گرفته است و با تیمهای گابون، سوئیس و کرۀ جنوبی همگروه است.
  • پیشنهادهای جدی از آلمان برای کوژاک - Sportinglife: کوژاک که در این تابستان قراردادش با یونایتد به پایان می رسد، اعلام کرد که چند پیشنهاد جدی از آلمان دارد و علی رغم علاقۀ خودش و خانواده اش به زندگی در انگلیس، خود را برای ترک جزیره آماده می کند: او دربارۀ ترک یونایتد نیز گفت: "من در منچستر زمان خیلی زیادی را در روی نیمکت سپری کردم. من این حقیقت را پذیرفته بودم برای اینکه می دانم آنها تا چه اندازه تیم بزرگی هستند. ولی این (نشستن روی نیمکت) برای من کافی نیست. من تصمیم گرفته ام که اینجارا ترک کنم تا به تیم اصلی راه پیدا کنم. من نمی خواهم بیشتر از این یک بازیکن جایگزین باشم. مدیر برنامه های من در حال حاضر روی یک انتقال بسیار مثبت به بوندسلیگا کار می کند."
  • آرزوی شی گیون برای ناکامی یونایتد در قهرمانی جزیره - سایت باشگاه نیوکاسل: در آستانۀ دیدار نیوکاسل برابر منچسترسیتی، یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ نیوکاسل، شی گیون اعلام کرد که یونایتد تا به حال بیش از حد لیگ برتر را برده است و همۀ جزیره خوشحال خواهند شد که تیمی غیر از این تیم قهرمان جزیره بشود: "برای لیگ برتر خارق العاده خواهد بود که، خدایا خواهش می کنم، که منچستر سیتی جام را ببرد. من یونایتد به اندازۀ کافی آن را برده است. من هنوز دوستان خوبی در منچسترسیتی دارم که برایم عالی خواهد بود که آنها جام را بالای سر ببرند." شی درمورد قهرمانی سیتی با پول گفت: " سالها قبل من در بلکبرن بودم. و جک واکر پول زیادی در این باشگاه سرمایه گذاری کرد و تیم لیگ را برد. (بلکبرن تنها تیم غیر از چلسی، آرسنال و یونایتد هستش که لیگ برتر رو برده) و من فکر میکنم که حتی در موفقیتهای اخیر نیز چلسی و منچستر یونایتد هم (مانند سیتی) سرمایه گذاری های مالی زیادی کرده اند. تنها تفاوت منچستر سیتی این است که این سرمایه گذاری را در زمانی کوتاهتر انجام داده است. ولی این پول خرج کردنها جزئی از فوتبال مدرن است." (مترجم: کته کله جان، بلکبرن اون سال کلی عقب یونایتد بود... کانتونا که جفت پا رفت تو سینۀ هوادار کریستال پالاس و 6 ماه محروم شد، کم کم بلکبرن اومد رسید یونایتد رو تو صدر گرفت... سرمایه گذاری کیلو چنده)
    (مترجم: بچه ها با این مصاحبۀ شی گیون که تو "سایت باشگاه نیوکاسل" بازتاب داده شده، چشمتون هنوز آب می خوره نیوکاسل در راه ما قدم برداره و سیتی رو ببره؟)
  • اولتیماتوم دورتموند به کاگاوا - Setanta: مدیر دورتموند اعلام کرد که کاگاوا تنها تا دوشنبه (شش روز دیگر) فرصت دارد برای تمدید قرارداد سه ساله با دورتموند پاسخ دهد وگرنه باشگاه به فکر فروش او و پیدا کردن بازیکن جایگزین خواهد بود.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alividic در تاریخ 1348/10/11 و 12:35 دقیقه ارسال شده است

خوبیش اینه که بازیکنایه نیوکاسل خیلی تخسن دی:
ولی من کاری به این کارا ندارم فقط بگم میتونم حتی با تفاضل گل هم قهرمان بشیم خدا وکیلی تیم بخواد هر چی ممکنه آرسنالو 8 تا زدیم اینکه سوانسیه باید جوونا رو بزاریم تو بترکونن
ده هئا
فابیو اوانز اسمالینگ رافائل
یانگ کریک اسکولز والنسیا
رونی ولبک
ولی اگه من بودم این سیستم میکردمش
ده هئا
جونز اوانز اسمالینگ
یانگ کریک اسکولز والنسیا
نانی رونی ولبک
پاسخ : کاملا درسته هنوز هم می تونیم با تفاضل گل قهرمان بشیم...
یا حتی من عقیده دارم که حتی اگر هم نشدنیه، باید حد اکثر تلاشمون رو بکنیم تا اگه قهرمانی رو به سیتی واگذار کردیم، از روی تفاضل گل باشه نه چیز دیگه... یعنی باید دو بازی بعدی رو حتما ببریم...

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 11:58 دقیقه ارسال شده است

این گیون هم برا خودش یه پا جنگ روانیه ها.....
اگر کل نیوکاسل هم خوب باشه اگر این گیونه یه 5تا گل به خودی میزنه سیتی ببره....شکلک
پاسخ : نه شکر خدا الآن دروازه بان نیوکسل تیم کرول هلندیه که از شی گیون هم خیلی بهتره... شی گیون پارسال نیمکت نشین هارت تو سیتی بود که طاقت نیاورد و رفت استون ویلا تا جای خالی برد فریدلی رو پر کنه که رفت تاتنهام جای اورلیو گومژ شکلک شکلک

این نظر توسط alireza در تاریخ 1348/10/11 و 10:33 دقیقه ارسال شده است

شي گيون شكر زيادي ميخوره كه به نظرش سيتي بايد قهرمان شه
لياقتش همونه كه پل اسكولز دقيقه 92 بياد بذاره درش تا كف كنه!
پاسخ : آخ آخ آخ پل اسکولز... وای تو این کلیپ منچستر هم بود دیشب دوباره دیدم اون گل رو شکلک

این نظر توسط خالداز لارستان در تاریخ 1348/10/11 و 8:35 دقیقه ارسال شده است

بعد یک روز، تازه الآن سرحال اومدم.
خیلی حالم گرفته شد، نه بخاطر شکست بلکه بخاطر اینکه یک شوت درست و حسابی هم تو نود دقیقه نتونستیم بزنیم...
دلم برا ویدیچ ستون و بازیکن فانتزی مثل رونالدو تنگ شده بود...
دلم گرفت که تعویضای سرالکس هم خودشون نیاز به تعویض مجدد داشت...!!
والنسیا و ولبک واسه چی رو نیمکت بودن؟!
بفرض قهرمانیم، دیگه اون طور که باید به دل بچسبه نمیچسبه، نه اینکه بد باشه ولی...
جونز، پرتلاش بی فکر
گیگز، نادرگیر
رونی، ناجنگنده
ریو، پرسوتی
پارک، پارک بود!
اعصابم خرد میشه وقتی میبینم که بهترین بازیکنمون کریک بوده که خودش ...
بخر...
بازیکن بزرگ بخر...
هافبک طراح خوب بخر...
دفاع وسط ششدانگ بخر...
این تیم فصل بعدم مشکل داره...
این تیم نیاز به جراحی داره...
یک فصل، از همه چی حذف شدیم حداقل نگذارید از زندگی حذف بشیم...!
زندگی ما رنگ سرخست،
نگذارید سرخی خون جگر را بخوریم!
پاسخ : بازی پریشب یه تاتکتیک پنهونی پشتش بود خالد جون... بازی دیشب یه چیزی داشت جلو بازی زیبا رو میگرفت... نمیشه بازیکنا رو با بازی پریشب محک زد... می گم من تا حالا تو نقشۀ حرارتی اصلا ندیده بودم که هیچ کدوم از تیما به یک سوم دفاعی حریف نزده باشن... شطرنج بود نه فوتبال

این نظر توسط alividic در تاریخ 1348/10/11 و 0:42 دقیقه ارسال شده است

نیوکاسل به نظرم یه بازی با کیفیتو تو خونه نشون میده جلو سیتی چون اونا باید تو خونشو دیگه حداقل امتیازو بگیرن اگه میخوان اروپایی بشن چون تیم ششم باید قید اروپا رو بزنه
نیوکاسل منو یاد تاتنهام میندازه که سال 2010 چلسی رو میخکوب کرد تو خونش وایت هارت لین
به هر حال بازی نیوکاسل حساسه و دو ساعت زودتر برگزار میشه و اگه سیتی ببره ما هم باید یک بازی پرگل سوانسی رو ببریم
من فقط امیدوارم اگه سیتی بازیشو برد با اختلاف یک گل ببره گرچه به نظرم اون بازی گرفتن امتیاز توسط نیوکاسل تموم میشه چون پاردیو مثل فرگوسن نیست که بازیکن های رو فرمشو باز ینده بیاد پارکو بعد از یک نیم فصل فیکس کنه
نیوکاسل تو خونش بازیکنایی مثل بن افرا کولوچینی تایلر سیمسون کارول با پیسه کابایه اوبرتان گوتیرز و تیوته رو داره و همینطور بازیکن خوبی مثل عشق من سانتون
به خدا قسم اگه فرگوسن ترکیب بازی قبلشو میذاشت الان با امتیاز از بازی با سیتی اومده بودیم بیرون واقعا نمیدونم چرا به والنسیا یانگ ولبک و رافائل واقعا آماده باز ینداد
میاد به اوانز سوتی بها میده ولی رافائلی که کل فصل هر وقت بازی کرده خوب بوده رو واسه یه بازی بد میندازه بیرون حداقل رافائل بازیکن هجومی خیلی خوبیه!
به هر حال به نظر من شانس قهرمانی منچستر یونایتد بیشتره
پاسخ : خوبی نیوکاسل اینه که دروازه بان و مدافعای فوق العاده ای داره و سیتی نمی تونه دو دفاع بشینه و چشم به ضد حمله داشته باشه... که همین به نیوکاسل کمک می کنه گل بزنه... فقط باید دعا کنیم گل اول رو سیتی نزنه... وگرنه مانچینی خیلی خوب بلده چه جوری از یک گل دفاع کنه و گل نخوره

این نظر توسط امير بيطرف در تاریخ 1348/10/11 و 0:30 دقیقه ارسال شده است

عجب خريه اين گيون !شکلکشکلک
پاسخ : قبرسی!


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 345
  • بازدید ماه : 345
  • بازدید سال : 128,934
  • بازدید کلی : 1,716,976
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2