loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 448 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (9)

گالری:منچستری ها در چین

صدها هوادار در فرودگاه منتظر رسیدن تیم به شانگهای بودند تا بازیکنان را بعد از یک پرواز طولانی از آفریقای جنوبی زیارت کنند.

هواداران جیغ میزدند و شعار گلوری گلوری من یونایتد را در سالنی که بازیکنان رسیدند با صدایی بسیار بلند سر دادند و حتی این صدا وقتی که بازیکنان ایستادند تا امضا بدهند و عکس بیندازند بیشتر هم شد.

اتوبوس تیم بعدش به مجموعه ورزشی ای در آن نزدیکی رفت ،جایی که بازیکنان در یک جلسه تمرین نسبتا سبک در هوایی داغ و مرطوب شرکت کردند.مردان سرالکس برای 4 روز آینده در شانگهای خواهند بود و بازی دوستانه ای هم با تیم شانگهای شنهوا در چهارشنبه شب پیش رو دارند.

دانلود کلیپ استقبال هواداران از تیم:

دانلود کلیپ

 

عکس هایی از رسیدن تیم به چین و استقبال هواداران و تمرین کردن:

 

mamadgiggs

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

نه اون لباس فردیناند که تن اون مرده ست امضا میخواد

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

اقا من الان دچار دوگانگی ارزشی شدمشکلک
چرا پاسخ من خالیه؟شکلک
اصلا کی میخواست جواب بده که نداد؟شکلک
پاسخ : من بودم... نترس! شکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

اقا اینا لباس فصل بعد رو چی جوری گیر اوردن؟تو ایران اومده؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ :
پاسخ : لباس اول رو میگی ؟؟؟

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 4:28 دقیقه ارسال شده است

ایول داش ممدگیگز متوجه نشده بودم زیارت کنن خیلی جالبه اگه شهاب شهیده این تیکه شده من مفقودالاثر این تیکت شدمشکلکشکلکشکلکهان شهابشکلکشکلکشکلکشکلکالان به خودت داری میگی مفقودالاثر بهتراز شهید بودنه نهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : من فقط ریکم بازه .
پاسخ : هر جور فک میکنم معنی این جملتو نمی فهممشکلک
پاسخ : هر جور فک میکنم معنی این جملتو نمی فهممشکلک
پاسخ : از پلۀ چشات که بالا میرم
سر راه پیچ ابروهات شهیـــــدم شکلک
خدا بیامرز عطا... زنده است البته شکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 4:26 دقیقه ارسال شده است

یعنی شهاب شعر گفتنت تو حلقمشکلک
پاسخ : بابا شعرش این دیگه برا من نبود به خدا! ده بیست سال پیش امید هم خونده فاتحه این شعر خونده شده رفته شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 4:21 دقیقه ارسال شده است

چاکر داش ممدگیگز گل! کل این پست یه طرف، من شهید اون یه تیکه شدم که نوشتی تا بازیکنان را "زیارت" کنند! شکلکشکلک
یعنی خـــــــدا بود!
تو خود جلوه ی عشقی که پر از بشارتی
فصل سبز آرزویی مظهر نجابتی
اونقدر "مقدسی" که لایق زیارتی
بگو چی صدات کنم! شکلکشکلک
پاسخ : شکلک شکلک شکلک
دیگه چیکار کنیم .ما اینیم دیگه شکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 4:02 دقیقه ارسال شده است

ممنون ممد گیگز ...انشالله راسته...ولی من از قضیه اسنایدر پارسال خیلی ضربه خوردم چون نوشتن اومد که بارسا رو له کنیم تو وب علی جنی ولی نیومد ماهم جلو بیلباو له شدیمشکلکاما به هر حال خوشحال میشم راست باشه...
پاسخ : قربونت علی جون .ایشالا

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 3:50 دقیقه ارسال شده است

http://tarafdari.com/
بیا داشم
پاسخ : به نظر میرسه که حقیقت داره شکلک
توی میرور هم که دیدم .خوشبختانه میرور مثل دیلی میل نیست و کم تر دروغ میگه. ترجمش رو تا یه ساعت دیگه میزارم.
پاسخ : این کمتر دروغ میگه رو خوب اومدی ممد ! هاهاهاها ! پدر سگا اینقدر دروغ گفتن برای آدم اعصاب نذاشتن شکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 3:42 دقیقه ارسال شده است

سلام داش ممد خبر مورا چی بود تو سایت طرفداری زده ببینش نظرت چیه یعنی حقیقته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟برو ببین قربون دستت تا تو ی مورا نیومدین من سحر نمیخورمشکلک
پاسخ : سلام.لینکشو بدی ممنون میشم


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 102
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 531
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,365
  • بازدید ماه : 2,365
  • بازدید سال : 130,954
  • بازدید کلی : 1,718,996
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2