loading...
منچستريونايتد Manchester United
رضا بازدید : 845 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (9)

Man Utd are expected to reveal reduced profits

انتظار می رود منچستر یونایتد گزارش افت درآمد و سود خود را، در روز سه شنبه، به عنوان نتیجه ي عدم موفقيت باشگاه در لیگ قهرمانان فصل گذشته اعلام كند.

 

باشگاه در روز سه شنبه نتایج کامل سال -منتهي به تاريخ 30 ژوئن 2012 - را اعلام خواهد کرد.

 

در برآورد مميزي ارائه شده به سرمایه گذاران بالقوه در ماه گذشته، باشگاه سقوط  درآمدها را بین 3٪ تا 5٪ تخمین زده است كه پيش بيني مي شود در حدود 315 ميليون پوند تا 320 ميليون پوند باشد كه با درآمد 334 ميليون پوندي پایان ژوئن سال  2011 مقايسه مي شود.

 

همچنین انتظار می رود که اين گزارش نشان دهد که دستمزدها حدود 10 درصد در مقایسه با سال 2011 افزایش یافته اند، اما معاملات تجاری مانند همكاري با شركت DHL ، نیز با 13٪ افزايش به 117 ميليون پوند رسيده است، كه ضربه ي ناشي از كاهش درآمد پخش بازي ها و همچنين كاهش پول جایزه ي فوتبال اروپا را كم مي كند.

 

افت كلي درآمد به طور کلی نتیجه ي مستقیم شکست منچستريونايتد در رسيدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپاست، به خصوص اينكه با فصل 2010-2011 زمانی که آنها به بازي فينال رسیدند مقايسه مي شود -كه سودآورترين فينال تا كنون بوده است.

 

همچنين حذف از دور چهارم جام حذفی، يك تاثير منفي بر درآمد باشگاه داشت.

 

نتایج، وجود فشار را بر روی قیمت سهام نشان مي دهند. در مجموع 10 درصد از باشگاه، در بورس اوراق بهادار نیویورک در ماه گذشته، فروخته شد.

 

گليزرها قيمت سهام را بین 16 و 20 دلار آمریکا ارزش گذاري كرده بودند، اما به قيمت 14 دلار فروخته شد و در حال حاضر قیمت آن به 12 دلار کاهش یافته است.

 

عدم درآمد مرحله ي حذفي لیگ قهرمانان،كه براي يونايتد، 14 ميليون پوند در درآمد حاصل از UEFA هزينه داشت كه با فصل قبل مقايسه مي شود.همچنين يك سقوط 10 ميليون پوندي در درآمدها، بعلت چهار بازی خانگي كمتر، اتفاق افتاده است.

 

با این حال، يونايتد هنوز به راحتی در جایگاه سوم جدول پردرآمد ترين باشگاههاي جهان، پس از رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد.

 

درآمد رئال مادرید برای سال مالی 2011-2012 ،514 ميليون یورو (415 ميليون پوند) بوده است كه يك افزایش 7 درصدي داشته است، در حالی که درآمد بارسلونا 494.9 ميليون یورو (399 ميليون پوند) بوده كه نشان دهنده یک افزایش 4.5 درصدي است.

 

هنگامی که يونايتد  گزارش سه ماهه سوم خود را برای نه ماه منتهی به تاريخ 31 مارس را منتشر كرد،  افزایش 9.9 درصدي دستمزد بازیکنان جدید و قراردادهای جدید را نشان مي داد.

 

گزارش مالی میان دوره ای نشان مي دهد كه: "این افزایش تا حد زیادی مربوط به افزايش پاداش بازيكن ها است، كه توسط بازیکن های جدید گرفته شده و مذاکرات قراردادی بیشتر به همراه افزایش هزینه ها و کارکنان، ناشی از رشد مداوم اسپانسر و قراردادهاي تجاری است."

ميلاد بازدید : 1108 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (14)

s

طرفداری - پل اسکولز، اسطوره منچستر یونایتد سرانجام موفق شد به رکورد 700 بازی با پیراهن این تیم دست پیدا کند.

 

 " بزرگ‌ترین حسرت من بازی نکردن در کنار پل اسکولز است! " این جمله شاید یکی از معروف‌ترین نقل‌قول‌هاي زین الدین زیدان افسانه‌ای باشد. بازیکنی که در کنار بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ حضور پیدا کرده و به بازی پرداخته اما، از اینکه نتوانسته در کنار پل اسکولز بازی کند، همواره حسرت می‌خورد.

 

  • به بهانه هفتصدمین بازی پل اسکولز با پیراهن منچستر یونایتد، قصد داريم مروري داشته باشيم به کارنامه ورزشي اين نابغه سرخ‌پوش

در ادامه مطلب

ميلاد بازدید : 769 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (6)

 

MU

بابت تاخیر ببخشید ولی خب در عوض لینکهای مطمئن پیدا کردم.نیشخند

دانلود نکنید از دستتون رفته گل های سوم و چهارم خیلی قشنگ بودند.

Manchester United 4-0 Wigan Athletic

1-0e:: Scholes 51' :: TrainBit - Hotfile

2-0e:: Hernandez 63' :: TrainBit - Hotfile 

 3-0e:: Büttner 66' :: TrainBit - Hotfile

4-0e:: Powell 82' :: TrainBit - Hotfile 

 

:: Highlights ::

1st Half | Download - Hotfile (~10 minutes)i

2nd Half | Download - Hotfile (~13 minutes)i

امير بازدید : 819 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (9)

1

پول اسکولز که در مدت ۱۸ سال حضورش برای منچستر یونایتد به عنوان هافبک در بسیاری از موفقیت‌ها نقش داشته است اعلام کرد به ترکیب کنونی تیم برای کسب جام‌ها امید بسیاری دارد...

متن کامل در ادامه مطلب

 

امير بازدید : 560 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (10)

یونایتد که در این فصل لیگ قهرمانان با گالاتاسراي، براگا و کلوژ هم‌گروه شده است ساعاتی قبل لیست بازیکنان خود برای این رقابت ها را اعلام کرد . نکته جالب حضور درن فلچر در این لیست است.


دروازه‌بان‌ها: داويد دخئا، آندرس ليندگارد، سام جانستن*

مدافعان: رافائل داسيلوا، پاتريس اورا، فيل جونز، ريو فرديناند، جاني ايونز، کريس اسمالينگ، نمانيا ويديچ، الکساندر باتنر، مايکل کين*

هافبک‌ها: آنتونيو والنسيا، اندرسون، رايان گيگز، مايکل کريک، ناني، اشلي يانگ، پل اسکولز، تام کلورلي، دارن فلچر، نيک پاول، لارن کول*، جس لينگارد*، مارنيک ورميل*، رايان تانيکليف*

مهاجمان: وين روني، چيچاريتو، دني ولبک، روبين ون‌پرسي، شينجي کاگاوا، فدريکو ماکدا*، جاش کينگ*

بازيکنان ليست B با * مشخص شده اند.

امير بازدید : 1173 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (200)

 

 

خیلی مهم

سلام به همه کاربر های عزیز بهترین تیم دنیا ! این پست شاید یکی از مهم ترین پست های این سایت تا به حال باشه !! در واقع می تونه باعث تغییرات خیلی زیادی بشه و مسیر اینجا رو تغییر بده !! بدون هیچ مقدمه ای میرم سر اصل مطلب . 

اول یه توضیح در مورد این قالب جدید می دم ! این قالب فعلآ موقته ! چون قالب قبلی خراب شده بود تصمیم گرفتم چند روزی این قالب بمونه . پس این قالب دائمی نیست .

اما علت اصلی این پست ! روزی که این بلاگ رو تاسیس کردیم باورمون نمی شد روزی به این حد و اندازه برسه ! بدون شک وجود همه ی شما دوستای عزیز باعث این پیشرفت چشم گیر شد ! بعد از یک سری صحبت ها تصمیم به خرید هاست گرفتیم . برای دوستانی که از هاست اطلاعی ندارن این توضیح رو بدم : با خرید هاست ما به طور کامل حرفه ای میشیم ! در واقع دیگه هر کاری بخوایم می تونیم انجام بدیم . می تونیم کلی امکانات به سایت اضافه کنیم ! ظاهر سایت رو از این رو به اون رو کنیم ! کلی مزیت داره ! به طور مثال سایت گل ! یه چیزی شبیه به اون اما فقط برای هوادارای منچستر ! چند مشکل سر راه وجود داره ! یکیش خرج این کار هست ! با توجه به برآورد های انجام شده این کار حدود 260 هزار تومن خرج داره ! من با طراح قالب به این توافق رسیدم که این مبلغ رو در 4 ماه پرداخت کنم . اما به تنهایی این کار برام غیر ممکنه ! تا به اینجای کار هم کم برای این سایت از جیب خودمون خرج نشده ! امروز چند نفر از کاربر ها گفتن که این پست رو بذارم  و از شما برای پیشرفت این سایت کمک بخوام ! 

محاسبات به ایین طریق انجام میشه : 

60 تومان خرج هاست + 200 تومان خرج قالب و پنل مدیریت = جمعآ 260 تومان

این مبلغ قراره تو 4 ماه پرداخت بشه . یعنی 260/4 = 65 تومان ! یعنی باید ماهیانه 65 تومان پرداخت کنیم ! حالا همه چی بستگی به تعداد افراد داره !!! به طور مثال اگر 15 نفر بشیم باید ماهیانه فقط حدود 4500 تومان نفری بدیم که فکر نمی کنم اصلآ مبلغ سنگینی باشه ! اگر تعداد بیشتر بشه که کم تر هم میشه !!!!! ما تو 4 ماه این مبلغ رو به راحتی و بدون فشار به شخص خاصی پرداخت می کنیم. حالا من از دوستانی که توانایی پرداخت ماهی 4500 تومن رو دارن تقاضا می کنم تو قسمت نظرات همین پست اعلام کنن ! هر چی تعداد بیشتر باشه همین مبلغ کم تر هم میشه ! امیدوارم که به حد کافی برسه تا بتونیم به عنوان بهترین سایت یونایتد تو ایران لقب بگیریم ! منتظریم ...

 

امير بازدید : 732 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (39)

1

 

چند روزی بود که رامین نویسنده عزیز سایت غیبت داشت . متاسفانه با خبر شدیم که پدربزرگشون به رحمت خدا رفته .

همینجا از طرف همه ی نویسنده ها و کاربرها به رامین و خانواده عزیزش تسلیت می گیم و از خدا می خوایم که همیشه در شادی هاشون شرکت کنیم...

نویسندگان و کاربران سایت

ميلاد بازدید : 1328 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (141)

فردا صد و بیستمین سالگرد انتخاب اولین سرمربی منچستریونایتد است

Manchester United Manager Sir Alex Ferguson

 درست در 4 سپتامبر 1892بود كه آلبوت به عنوان اولين سرمربي تاريخ منچستريونايتد انتخاب شد و از آن زمان تاكنون به مانند الكس فرگوسن اسكاتلندي كه حدود 26 سال است عهده دار شياطين سرخ بوده، تمامي 20 مربی قبلی یونایتد در طول 120 سال از كشورهاي بريتانيايي بودند، به همين بهانه و آغاز صد و بيستمين سالگرد انتخاب اولين سرمربی سرخپوشان اولدترافورد، تاريخچه سرمربي هاي اين تيم را مورد بررسي قرار مي دهيم.

سایت گل

ادامه مقاله در ادامه مطلب

ميلاد بازدید : 1866 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (165)

c

 

رونالدو هواي منچستر را کرده است

مطبوعات اسپانيا و به خصوص مطبوعات هوادار رئال مادريد اعلام کردند که مهاجم پرتغالي اين تيم دوست دارد به منچستر يونايتد بازگردد.

بقیه گزارش در ادامه مطلب

ميلاد بازدید : 679 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (24)

MU    3   -    2  S

 :: Goals ::

0-1e:: Lambert 16' :: TrainBit - Hotfile

1-1e:: Persie 23' :: TrainBit - Hotfile

1-2e:: Schneiderlin 55' :: TrainBit - Hotfile

2-2e:: Persie 87' :: TrainBit - Hotfile

3-2e:: Persie 92' :: TrainBit - Hotfile 

 :: Highlights ::

بزودی

 1st Half | Download - Mediafire - Trainbit - Hotfile

2nd Half | Download - Mediafire - Trainbit - Hotfile

 

با تشکر از افشین برای های لایت بازی 

امير بازدید : 1171 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (24)

w

ون پرسی 3 - 2 ساوتهمپتون

   فن پرسی (23،87،90)    -     لمبرت (16) اشنیدرلین (55)

 

در ادامه مطلب بخوانید:

  • آرامش برای رابین 
  • رئیس : باور کردنی نیست 

- جدول پیش بینی هفتۀ دوم - نفرات 1 تا 100 - کلیک کنید -

- جدول پیش بینی هفتۀ دوم - نفرات 101 تا 224 - کلیک کنید -

 (با تشکر از شهاب برای آماده سازی جدول اونم تو مسافرت!!)

امیر

 

امير بازدید : 1909 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (406)

گزارش زنده 

w

 

سلام . با گزارش زنده بازی ساوتهمپتون - منچستریونایتد از ساعت 19:30 در خدمتتون هستیم. ترکیب هم همونطور که تو عکس می بینین اعلام شده. این هم ذخیره ها:

De Gea, Evans, Giggs, Hernandez, Nani, Scholes, Powell

 

امیر

گزارش کامل در ادامه مطلب


 تموووووووووووووووووووووووووم !!! مرسی رابیــــــــــــــــن

 می خوام اینجارو بترکونین !!!!!!!!!

ميلاد بازدید : 3587 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (12)

دو کانال به صورت رایگان این بازی رو پوشش میدن IDMANTV و RUSSIA2:

کانال

  • برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.

فرکانس IDMANTV:

turksat3a/10964/h/12800/5-6

برای مشاهده فرکانس شبکه RUssia2 کلیک کنید.


 

دوستان من ترافیکم تموم شده و از سرویس محدود استفاده میکنم هر سایتی رو نمیتونم باز کنم ولی به سایت زیر برید:

کلیک کنید 

لینک پخش آنلاین هر بازی رو میزاره و میتونید لینک برای بازی امروز رو پیدا کنید بدین به من بزارم تو همین پست.

 

کانال شماره یک (پخش آنلاین) 

امير بازدید : 354 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (33)

سلام بچه ها ! من چند روزی نبودم ! یه کار خیری پیش اومده بود درگیر اون موضوع بودم ! خوشبختانه تو این سایت کسایی هستند که باید قدرشون رو بدونین ! یه نگاه به پست های قبلی بندازین ! اسم ممد گیگز تقریبآ آخر هر پست اومده ! حتی کسایی رو داریم که با گوشی میان خبر ترجمه می کنن ، اون همه متن رو با گوشیشون می نویسن و می فرستن ! مرسی شهاب !! دست همه درد نکنه تو این یه هفته که من نبودم.

خوب خبر مهم این چند روز ، رفتن بربا بود! بازیکنی که به خیلی ها درس اخلاق داد ! اخلاق حرفه ای که داشت از ذهن هیچکسی حتی مخالفانش پاک نمیشه . متاسفانه بربا قربانی تغییر تاکتیک یونایتد شد و هیچ شکی تو توانایی هاش نیست ! می خوام تو این پست ، تو قسمت نظرات هم از بربا و هم از نویسنده های گل این سایت یه تشکر جانانه بکنین.

بازم مرســـــــــــــــی

1

 

امیر

ميلاد بازدید : 1233 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (194)

CL12

 

 مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان امشب انجام خواهد شد و تیم های مختلف، رقبای مرحله گروهی شان را خواهند شناخت. همچنین بهترین بازیکن فصل قبل از بین مسی، رونالدو و اینیستا انتخاب خواهند شد.

 

- در این مراسم مسی در کنار پدرش حضور دارد و احتمال همسر او به دلیل سپری کردن ماه های آخر بارداری غایب است اما رونالدو که پشت سر او نشسته، در کنار نامزدش، ایرینا شیک دیده می شود.

 

- اولین مهمانی که روی سن آمد، فرانک لمپارد بود که با جام قهرمانی وارد شد و از برآورده شدن آرزویش برای قهرمانی در این رقابت ها گفت.

 

 

- مهمان بعدی دنیس لوو، اسطوره باشگاه منچستریونایتد بود که در مورد قهرمانی این تیم در رقابت های چمپیونزلیگ سال 1968 صحبت کرد و از سرمربی و هم تیمی های قدیمی اش تشکر کرد.

 

- پس از این جانی اینفانتینو، دبیر کل یوفا و جورجیو مارکتی، مدیر برگزاری رقابت های چمپینزلیگ روی سن آمدند تا مراسم قرعه کشی آغاز شود.

 

- مهمان بعدی استیو مک منمن، ستاره سابق لیورپول و رئال مادرید بود که به عنوان سفیر امسال دیدار فینال چمپیونزلیگ انتخاب شده است.

http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/Draws/01/85/34/31/1853431_w1.jpg 

 

 بهترین بازیکن اروپا آندرس اینیستا با 19 رای.

تصاویر مراسم اضافه شد 

قرعه کشی در ادامه مطلب.

 

آرمان داوطلب بازدید : 336 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (15)

تام کلورلی از بازی با هم تیمی جدیدش شینجی کاگاوا لذت می برد.

 کلورلی یکی از مردانیست که وظیفه داشت تا توپ را به کاگاوا برساند و معتقد است شینجی کاگاوا برساند و هافبک شیاطین سرخ معتقد است که بازیکن سابق بورسیا دورتموند که یکی از ارکان اصلی قهرمانی دورتموندی ها در دو جام بود،خریدی عالی برای تیم می باشد.

کلورلی گفت:او مثل برلیان است. او به خوبی در تیم جا افتاده است.او هافبک را به حمله وصل می کند(رابط بین دو خط).او از نیمه خودی توپ را می گیرد و موقعیت گل خلق می کند.

من نمی توانم به اندازه کافی از او حرف بزنم.بازیکنی دوپا که فوتبالی با انرژی ارائه می دهد.ما بدر کنار هم به کار ادامه می دهیم. 

.

ashkan1375 بازدید : 618 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (4)

سلام به دوستان قرمز خودم این اولین تصاویری هست که براتون میذارم امیدوارم ازشون لذت ببرین

منچستر یونایتد - فولهام

بقیه در ادامه مطلب

ارسال شده توسط اشکان

ميلاد بازدید : 906 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (64)

 

 

خب بالاخره لینک ها قرار گرفتند 

لینک دانلود گل ها

 

Duff     Van Persie    Kagawa   Rafael   Vidic

کیفیت گل ها HQ

 

کلیپ دریبل فوق العاده توسط دخیا 

با تشکر از شهاب ز برای کلیپ ده خیا

1st Half | Download 12 minutes

2nd Half | Download10 minutes

بالاخره کامل شدند.

امير بازدید : 233 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (7)

وین رونی بعد از برد ۳-۲ برابر فولهام به دلیل زخم عمیقی که پایش را شکافته بود راهی‌ بیمارستان شد.

رونی در مقابل یک ضربه ایستگاهی شجاعانه خود را به جلو پرتاب کرد اما هوگو ردلگا بازیکن سابق ویگان هنگام فرود بر روی زمین با استوک خود بر روی پای رونی قرار گرفت و زخم عمیق و شدیدی ایجاد کرد. رونی سریع روی پاهای خود ایستاد اما دیری نپایید که بالای زانوی خود را با دستانش گرفت ، داور بازی به سرعت بازی را متوقف کرد و بعد از یک درمان طولانی‌ وی با برانکارد از زمین خارج شد. فرگوسن اعلام کرد که رونی مستقیم به بیمارستان انتقال داده شد. وی به MUTV گفت:

"مصدومیت بدی بود ! او مستقیم به بیمارستان رفت ! روشن است که وی را حدود ۴ هفته از دست داده‌ایم. من نفهمیدم دقیقا چه شد . بازیکن حریف بعد از شوت زدن بر روی پای وین قرار گرفت ! واقعا مصدومیت بدی بود."

امیر

امير بازدید : 374 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (6)

 

2

سر الکس فرگوسن از این که فان پرسی استعداد خود در حمله را به سمت منچستر یونایتد آورده است شگفت زده است.

بازیکن سابق آرسنال در بازی مقابل اورتون به عنوان یار تعویضی به زمین آمد هر چند که فرصت کافی‌ نداشت. خوشبختانه زمانی‌ که بتواند با هم تیمی‌های جدیدش به هماهنگی‌ برسد این موضوع تغییر خواهد یافت.

فرگوسن گفت : "من به شخصه در مورد فان پرسی شگفت زده هستم ، او بازیکن بسیار خوبی‌ است که استعداد خط حمله ما را افزایش داده است.من به دنبال این هستم که او را از ابتدا در ترکیب قرار دهم. مهم‌ترین چیز برای ما این است که او برای تیم موفقیت‌هایی‌ را به همراه خواهد آورد. رکورد سال گذشته او می تواند به خط حمله ما کمک کند. وین (رونی) فصل گذشته برای ما ۳۰ گل به ثمر رسند، او در ۵ ساله گذشته در این امر پیشرفت داشته است. ما نیازمند چنین مشارکت در گل زنی‌ از سو‌ی‌ همهٔ مهاجمان هستیم. ما می‌دانیم چیچاریتو توانایی بالایی‌ در گل زدن دارد اما با روش مخصوص به خود که با وین و رابین فرق دارد، دنی ولبک نیز بازیکنی با خصوصیات دیگر است. همهٔ اینها باعث می شوند که انتخاب‌های زیادی داشته باشیم."

اگرچه فان پرسی به طور کامل در تور پیش فصل آرسنال حضور نداشته است اما رئیس اشاره کرد که فان پرسی برای بازی در مقابل فولهام در ترکیب اصلی‌ قرار دارد.

امیر

ميلاد بازدید : 298 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (3)

خب شماره ی الکساندر باتنر هم مشخص شد و شماره 28 به او رسید.

buttner
الکساندر باتنر که به صورت رسمی به یونایتد پیوست شماره 28 رو بر تن خواهد کرد.
این بازیکن 23 ساله امروز صبح در کارینگتون از شماره اش پرده برداری شد.
باتنر در مصاحبه ای اعلام کرد:من نمیتوانم صبر کنم برای پیوستن به هم تیمی هایم . نقش من در این باشگاه کمک کردن و بدست آورد ن موفقیت است.
امير بازدید : 1246 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (37)

 

خبرگزاری فارس: وقتی معمار قهرمانی از اولدترافورد رفت/دلمان تنگ‌ تو شده کی‌روش!

هواداران تیم فوتبال منچستریونایتد با ابراز ناراحتی از شرایط این تیم، از کی‌روش به عنوان کسی که موفقیت‌های این تیم مرهون او بود یاد کردند.

این مطلب رو حتمآ (!) بخونین !!!! فوق العاده است !!! من که 100 درصد موافقم.

 

 

به نقل از بلیچر اسپورت، سال 2002 بود که سر الکس فرگوسن در تصمیمی شجاعانه و رویایی کارلوس کی‌روش را به عنوان دستیار خود انتخاب کرد.

این یک تصمیم بزرگ در راستای مدرن کردن یونایتد در اروپا بود تا بتواند این تیم را وارد قرن 21 کند. اکنون 10 سال از این موضوع گذشته و یونایتدها به دوران پیش از کی‌روش، یعنی به فرم بریتانیایی خود بازگشته‌اند. این موضوع برای هواداران این تیم به هیچ وجه قابل پذیرش نیست... بقیه در ادامه مطلب 

 

ترجمه : خبرگزاری فارس


امروز تولد یکی از منچستری های خفن سایت هست. داداش گلمون امروز 24 ساله شد!!!! علیرضا جون تولدت مبارک ! ایشالله 1000 سال زنده باشی تو این 1000 سال 999 بار هم سه گانه تجربه کنیم دور همی نیشخنداون یه بارشم 2 گانه باشه یه جام حذفی رو میذاریم برای یکی از این باشگاه های درپیت زبان

 

تبریکاتون رو ببینم تو نظرات قلب

 

امیر

 

امير بازدید : 1196 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (181)

1           2

   پست ثابت پیش بینی 

منچستریونایتد - فولهام


آغاز بازی:شنبه ساعت 18:30 به وقت تهران

اطلاعات مسابقۀ پیش بینی در ادامۀ مطلب - کلیک کنید -

پیش بینی رو به هیچ عنوان در نظر خصوصی اعلام نکنید. (ایمیل خصوصی اشکال نداره)

آرمان داوطلب بازدید : 1084 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (83)

....

خوب با پیوستن رسمی این بازیکن به منچستر یه کلیپ حدودا 5 دیقه ای ازش اومده بیرونکه  براتون می ذارمش

به محض اینکه خودم دانلودش بکنم(سرعتم الان افتضاحه داره با سرعت لاک پشت دانلودش می کنه نیشخند تو یه سایت درست حسابی آپلود می کنم فقط ممنون میشم یه چنتا سایت خوب برا آپلود تو نظرات بذارید) 

چیری که تو این کلیپ از همه بارزتره تکنیک،سرعت و قدرت شوتزنیه باتنره. 

 

دانلود 

امير بازدید : 432 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (23)

هنریکز به یونایتد پیوست

بعد از کش و قوس های فراوان باشگاه یونایتد اعلام کرد که این مهاجم 18 ساله شیلیایی را به خدمت گرفته است. اطلاعات تکمیلی به زودی...

امیر

رضا بازدید : 420 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (21)

با سلام خدمت تمام دوستان.من رضاپويا نويسنده جديد سايت هستم.از امروز در خدمت شما هستم.اميدوارم بتونيم لحظات خوبي را در كنار هم داشته باشيم.

 

سر الکس فرگوسن از عملکرد کلی يونايتد ستایش كرد - اما از ضعف در كناره هاي زمين اظهار تاسف كرد - همانطور كه ضعف در كناره ها باعث شکست روز اول شد.

 

تنها برای چهارمین بار در 21 فصل لیگ برتر است كه، سرخ پوشان هفته ي اول رو با شكست شروع مي كنند، با وجود اينكه يك بازي منطقي و خلاقانه در مقابل اورتون در ورزشگاه گودیسن پارک ارائه دادند.

 

سر الکس به MUTV گفت : "من فکر می کنم این یک بازی واقعاً خیلی زيبا بود.ما موقعيت هاي زيادي به دست آورديم و مي توانستيم يك شروع خوب داشته باشيم اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتيم.اما من امشب هیچ انتقادي از تیمم ندارم، آنها وظايشان را به خوبي انجام دادند. "

 

دیوید دخيا دروازه بان يونايتد ، واكنش هاي بيشتري نسبت به همتاي اورتوني خود يعني تيم هاوارد - دروازه بان سابق شياطين سرخ - داشت.اين بازيكن اسپانیولی چندين واكنش عالي داشت و باعث شد نتيجه ي 0-0 در نيمه ي اول رقم بخورد.

 

سر الكس ادامه مي دهد:

" يك تفاوت اصلی بين این دو بازيكن وجود داشت اين بود كه آنها ضربات خود را به خوبي به سمت دروازه ما مي زدند و دروازه بان ما عملكرد خيلي خوبي داشت ".

 

"ما در زمان هايي از بازي به گل زدن خيلي نزديك بوديم.من فکر کردم دني ولبك تحت فشار قرار گرفت،هنگامي كه او وارد محوطه جريمه شد.این یک لحظه بزرگ بود و شوت تام كلورلي كه توسط فیل جاگيلكا در نیمه دوم در مهار شد."

 

"ما واقعا فوتبال خوبي در تمام زمان بازي ارائه داديم. ما همچنين بازی ترکیب خوبی رو نشان داديم. "

 

" نتيجه ي این بازی هنگامي مشخص شد كه دارن گیبسون - بازیکن سابق يونايتد - ضربه ي كرنر را از سمت راست براي مروانه فلايني بلژيكي - كه در مساوي 4-4 ماه آوريل گذشته نقش مهمي داشت - ارسال كرد و او با يك ضربه ي سر از فاصله ي نزديك دروازه ي دخيا را باز كرد و يك بار ديگر بازي موثر خود را در بازي مقابل شياطين سرخ نشان داد."

 

سر الکس اعتراف مي كند: " فلايني يك بازيكن خاص است.او داراي فيزيك بدني خوب، قد بلند وانرژي زيادي است وآنها در تمام زمان بازي فقط توپ را به او مي دادند.در نهايت آنها اين كار را انجام دادند و اين يك تاكتيك برنامه ريزي شده بود وگلزني او براي اورتون قابل توجیه است."

 

شینجي كاگاوا در اولین بازي خود را در خط میانی همه را تحت تاثیر قرار داد و تلاش خيلي خوبي براي به تساوي كشيدن بازي و حتي برد داشت. اما سر الكس احساس مي كند رابین فن پرسی - به عنوان بازیکني كه تازه سه روز قبل به يونايتد پيوسته - بهترین كمك را از هم تیمی های جدید خود را دریافت نمی كند.

 

"من فکر می کنم ما بيش از حد با رابین بازی كرديم.به اندازه کافی نفوذ نكرديم. وقتي از رابین در تیم خود استفاده مي کنید، شما واقعاً می خواهید از توانایی های او در پشت مدافعان مركزي حريف،استفاده كنيد، او در آن شرایط بسیار خوب عمل مي كند اما ما از آن استفاده نكرديم. "

رضا

ميلاد بازدید : 590 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (15)

درود بر منچستری های گل.

های لایت بازی رو که نزدیک 2قیقه است رو میزارم البته ناقصه میگردم بهترشو پیدا کردم میزام ولی فعلا همینو دانلود کنید.

راستی شانس شما مدیافایر آی پی مو از بن در اوورد تونستم اکانت بسازم آخه آی پی تا همین دیروز بن بودنیشخند

دانلود های لایت بازی:

DL

 و اما 5 سیو برتر دروازه بان ها رو توی هفته اول میزارم که دوتا شون مال ده خیا است.نیشخند

از یه جهت خوشحالم و از یه جهت ناراحت.

DL

 همونطور که قول داده بودم گشتم و های لایت مناسب پیدا کردم دانلود از مدیا فایر:

نیمه اول 13 دقیقه کیفیت HD 

1st Half | Mediafire 

نیمه دوم 10دقیقه کیفیت HD

2nd Half | Mediafire

امير بازدید : 1409 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (223)

گزارش زنده

 1

سلام بچه ها کم تر از یک ساعت دیگه بازی شروع میشه . 

این هم ترکیب : 

Manchester United XI vs Everton: De Gea, Valencia, Vidic, Carrick, Evra, Scholes, Cleverley, Nani, Kagawa, Welbeck & Rooney. 

ذخیره ها :

Lindegaard, Rafael, Wootton, Anderson, Young, Berbatov, van Persie

با گزارش زنده از ساعت 23:30 در خدمتتون هستیم ، نظرتون رو در مورد ترکیب بگین ...

 


گزارش کامل بازی در ادامه مطلب قرار گرفت


 بازی به اتمام میرسه و متاسفانه شکست خوردیم ! اصلآ خوب نبودیم ! مشکل همیشگی باز هم اجازه خودنمایی نداد ! جایی که فلینی به راحتی جولون می داد و ما کسی رو نداشتیم که اون منطقه رو به خوبی پوشش بده . اورا خیلی خیلی بد ! والنسیا با چشمایی بسته بازی میکرد ! فقط می خواست سانتر کنه !!! نانی جالب نبود ! یانگ هم نتوست اصلآ مفید باشه ! ویدیچ هنوز نیاز به زمان داره ! روی گل مقصر بود . فان پرسی موقعیتی براش پیش نیومد که خود نمایی کنه . کاگاوا خیلی خوب بود . ده حیا عالی بود !!! بقیه هم کاملآ متوسط بودن ...

خوب بازی اول بود و شاید همین باعث ناهماهنگی بود ! فراموش نکنین سال 2008 که یونایتد قهرمان اروپا وانگلیس شد بدترین شروع فصلش تو تاریخ لیگ برتر رو داشت !!!! البته خوب نیست که اینجوری توجیه کنیم ! به هر حال ما یونایتدیم ! این فصل مطمئنآ سخت تر از فصل قبل خواهد بود !!! و هر امتیاز می تونه حکم قهرمانی رو برامون رقم بزنه...

 امیر


امير بازدید : 468 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (36)

گزارشات موجود در رسانه‌های هلندی از توافق یونایتد و الکساندر بوتنر مدافع چپ هلندی خبر دادند.

بوتنر ۲۳ ساله که برای تیم ویتس توپ میزند محصول آکادمی آیاکس است و تا به حال هیچ گونه تجربه ملی‌ چشم گیری نداشته است. به گزارش از De Telegraaf که منبع قابل اعتمادی است توافقات انجام شده و این بازیکن خود را برای تست پزشکی‌ آماده کرده است.

باشگاه ساوتهمپتون برای جذب این بازیکن نیز اقدام کرده بود اما به نقل از مطبوعات وی در تست‌های پزشکی‌ رد شد. اما به نظر می‌رسد که این مساله شک بر انگیز است ! گمانه زنی‌‌ها بر این است که باشگاه وی به دنبال مبلغ بیشتری بوده است ! به هر حال یونایتد امیدوار است که این مشکل برای آن‌ها پیش نیاید و بتوانند به راحتی این بازیکن را جذب کنند، به گفته Gelderlander تست‌های پزشکی‌ فردا به زودی زود انجام خواهد شد.

قابل ذکر است که این بازیکن یک مدافع چپ است و توانایی بازی در وینگ چپ را نیز دارد.

امیر

آرمان داوطلب بازدید : 513 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (53)

اول از همه باید بخاطر غیبت دو سه هفته ایم عذر خواهی کنم! 

شهاب و امیر در جریانن درگیرم...

و با یه خبر بد اومدم(که احتمال دروغ بودنش زیاده چون منبع دیلی میله!)

-------------------------------------

فرگوسن برای بازنشسته شدن بعد از دوفصل دیگر برنامه ریزی کرده است و بعد از ساختن آخرین تیم فوق العاده اش بر پایه وین رونی و خرید 24 میلیون پوندیش،رابین فان پرسی از مربیگری کناره گیری خواهد کرد.

سرمربی افسانه ای الدترافورد،که شب دوشنبه 28 امین فصل حضورش در تئاتر رویاها را آغاز می کند،آشکار ساخت که اگر او دوباره برای خرید لیتون بینز تا آخرین مهلت نقل و انتقالات (31 آگوست)وارد عمل شود گلیزرها مانع او نخواهند شد.

فرگوسن 70 ساله شخصا کنترل پروژه ی فان پرسی را در دست گرفت و با سرمربی آرسنال آرسن ونگر صحبت کرد تا مطمئن شود آخرین فصل او در الدترافورد با موفقیت همراه باشد.فرگوسن پارسال جام را در روز آخر فصل در ماه می به روبرتو مانچینی باخت.

و بنابراین او به گلیزرها فشار آورد که مبلغ 64 میلیون پوند برای خرید فان پرسی و پرداخت دستمزد او خرج کنند.

یک منبع گفت:الکس برای دو فصل دیگر سرمربی خواهد بود بنابراین این هنگامی بود که گلیزرها به او چیزی که می خواهد را بدهند.آن چیز فان پرسی بود.

حتی ممکن است که فرگوسن برای خرید لیتون بینز که قیمت او 17 میلیونپوند تعیین شده است ورد عمل  شود.

 وی گفت:تنها یک پست است که ما بطور خاص به آن نگاه می کنیم.ما مبلغ قابل توجهی در این فصل خرج کرده ایم اما مطمئن هستم اگر به نزد گلیزرها بروم آنها جواب مثبت خواهند داد.

فرگوسن با توجه به نمایش فان پرسی در طی دو جلسه تمرینی در مورد اینکه خرید جدیدش بازی دوشنبه شب مقابل اورتون را از ابتدا آغاز کند تصمیم خواهد گرفت.

فرگوسن در روز شنبه در ورزشگاه کریون کاتیج تا بازی تیم حریفش در هفته بعد،فولهام را زیر نظر بگیرد.

یونایتدی ها با سوالاتی از دو باشگاه ایتالیایی در رابطه با دیمیتار برباتوف مواجه شده اند.

دارن فلچر 28 ساله که با بیماریش مبارزه می کند نیز در راه بازگشتش به ترکیب در دیدار منچستر یونایتد و استوک سیتی در چهارچوب رقابت های لیگ برتر زیر 21 ساله ها 90 دقیقه بازی تمیش که با نتیجه 1-0 پیروز شد به میدان رفت. 

 f  

 

armandante 

امير بازدید : 440 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (54)

2

مدافع 33 ساله در جریان تمرینات دیروز به دلیل ناراحتی از کشاله ران به جمع دیگر مصدومان خط دفاعی پیوست ! گزارشات از دوری 2 ماهه فردیناند می گویند !!!! 

با نبود اونز ، اسمالینگ و جونز در بازی فردا و مصدومیت فردیناند باید دید سر الکس فرگوسن از چه بازیکنی در خط دفاعی استفاده می کند.


فعلآ که سایت باشگاه چیزی نگفته ! امیدوارم شایعه باشه ناراحتگریه

امیر

امير بازدید : 291 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (19)

 رونی از پيوستن فن پرسي به منچستر يونايتد خوشحال است.


وین رونی از بازي كردن در كنار رابین فن پرسی در آينده اي نزديك، لذت مي برد.

مرد هلندی، كه در فصل گذشته با به ثمر رساندن 37 گل در كل فصل، كفش طلایی لیگ برتر انگلستان را به دست آورد، انتقال خود را به منچستر یونایتد در روز جمعه به پايان رساند و انتظار می رود برای اولين بازی سرخ پوشان در فصل 2012/13 كه دوشنبه شب در ورزشگاه گوديسون پارک برگزار ميشود،حضور داشته باشد .

رونی كه فصل قبل مسئوليت به ثمر رساندن بيشتر گل هاي تيم را برعهده داشت، به خبرنگار ManUtd.com گفت:"او نمی تواند خوشحالي خود را به خاطر اضافه شدن بازيكن جديد يونايتد پنهان كند."

"برای بازیکنان و طرفداران اضافه شدن یک بازیکن فوق العاده مثل رابین بسيار عالي است." او گفت. "هر دوي ما برای به دست آوردن كفش طلايي فصل قبل در حال رقابت با همديگر بوديم و اكنون هر دوي ما به بازي در كنار هم اميدوار هستيم."

"البته ما باید بیش از چند هفته آینده کار كنيم و سعی کنیم یک درک متقابل از همديگر داشته باشيم. امیدوارم به سرعت به اين مرحله برسيم و ما بتوانيم يك همکاری خوب را با هم به وجود آوريم."

رونی این مسئله را که ورود فن پرسی به برداشتن فشاراز روي دوشش کمک مي كند، را رد مي كند واعتراف مي كند: اوهنوز دراین فصل در مورد نقشي كه در بازي از او خواسته می شود مطمئن نيست."

او گفت: "من در مورد اينكه نقش من چگونه تغییر خواهد کرد فکر نكرده ام. من فقط با رابين براي اولين بار در روز جمعه تمرين كردم.مهم نیست که سر الكس چه وظيفه اي براي بازي اي كه بايد انجام دهيم از من یا رابین،بخواهد."

"من می دانم که بیش از دو یا سه سال گذشته من گلزن مهم تيم بودم،اما شما نمی توانید بدون بازیکناني كه به شما کمک می كنند،اين كار را انجام دهید .هنوز هم انتظارات از من بالاست و من آن انتظارات را براي خودم روشن كردم. تنها چیزی که ممکن است تغییر كند، این است که ما قادر خواهيم بود گل هاي بيشتري به ثمر برسانيم ؟"

"ما همچنین بازيكناني مانند دنی ولبك و چيچاريتورا در اختيار داريم، که می توانند خيلي بهمون كمك كنند ویک نقش مهم داشته باشند.بنابراين چهار یا پنج نفر از ما كه مي توانند براي بازي در اين دو پست تهاجمي،رقابت كنند.اين براي ما فوق العاده خواهد بود كه گل هاي بيشتري به ثمر برسانيم بخصوص اينكه ما ليگ رو در فصل قبل به شكل نااميد كننده اي از دست داديم."

سر الکس فرگوسن در حال حاضر، رضایت خود براي در اختیار داشتن گزينه هاي متعدد در خط حمله را در این فصل اعلام کرده است و تعداد زيادي از طرفداران نيز، براي ديدن بازي رابين فن پرسی دركنار وین رونی، بسیار هیجان زده هستند.

فن پرسی گفته: "البته من بازي در كنار وین را دوست دارم. من قبلاً چند بار گفته ام: او یک بازیکن در سطح جهانی است."

"هنگامی که به بازیکنان تيم نگاه می کنم، متوجه مي شوم كه آنها می توانند خود را با همه ي شرايط هماهنگ كنند، و وين می تواند گل هاي بيشتري به ثمر برساند و همينطور پاس هاي گل بيشتري بدهد.همچنين او بسيار سخت كار مي كند."
"اسکولز و گیگز بازيكناني در كلاس جهاني هستند و اين مطلب را براي 20 سال اثبات كرده اند.من دوست دارم اين موضوع را بگویم که همه ي ما با هم برای رسیدن به هدفي بزرگ تلاش مي كنيم و براي كسب موفقيت، نقش هر كدام از بازیکنان تيم به يك اندازه مهم است."

ترجمه شده توسط کاربر رضا پویا

امير بازدید : 955 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (16)

 1

فان پرسی به خاطر پیوستن به یونایتد افتخار می‌کند.

فان پرسی گفت هنگام تصمیم گیری به کودک درونش گوش داد و از آرسنال به یونایتد پیوست. این مهاجم هلندی که ۸ سال موفقیت آمیز را با توپ چی‌‌ها گذرانده بوده در روز جمعه به طور رسمی‌ به یونایتد پیوست...

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

امیر


امير بازدید : 1708 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (34)

 

علاقه ی RvP یونایتد بود

سر الکس فرگوسن فاش کرد که علاقه ی روبین فن پرسی در انتقال خیره کننده ی وی به یونایتد تعیین کننده بود. 

بقیه در ادامه مطلب

 


عکس تمرینات امروز !

این عکسا دیدن داره ها خنده

بقیه در ادامه مطلب

امیر

ميلاد بازدید : 464 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (12)
فن پرسی
رابین ون پرسی تست پزشکی خود را به اتمام رسانده است ، و با توافقات شخصی با  منچستر یونایتد با قراردادی چهار ساله تا ژوئن 2016 به منچستر یونایتد پیوست.
این مهاجم 29 ساله هلندی استارت خود را در فصل 2012/13 برای یونایتد میزند.
سر الکس درباره ی او میگوید:"رابین یک مهاجم در کلاس جهانی است.وسابقه ای اثبات شده در فوتبال انگلیس و اروپا دارد.او احتیاج به مقدمه ای برای معرفی به طرفداران ندارد او جایگاه خاصی در استراتژی های باشگاه دارد.و از همه مهم تر توانایی های برجسته و خاصی دارد."
رابین ون پرسیی نیز گفته:"این یک افتخار بزرگ است که با منچستر یونایتد قرارداد ببندم.من مشتاقانه منتظر شروع فصل هستم تا بتوانم کمک بسزایی در موفقیت های تیم داشته باشم."
 
نویسنده:Milad007
  الان این 31 که روی لباس نوشته شمارشه؟
امير بازدید : 820 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (33)

5

 

سر الکس از گزینه های موجود در خط حمله ي تيم هیجان زده شده است.

 

بعد از اينکه انتقال مهاجم آرسنال رابین ون پرسی به منچستر يونايتد در مراحل نهايي قرار گرفته است، سر الکس فكر مي كند در این فصل یکی از قوی ترین خط حملات اروپا  را دراختيار دارد.

سرخ پوشان منچستر،عصر روز چهارشنبه اعلام کردند: این باشگاه با آرسنال براي شركت اين مهاجم هلندي در تست پزشكي باشگاه منچستر يونايتد در روز پنج شنبه به توافق رسيده است.

انتظار می رود، فن پرسی، قرارداد خود را در24ساعت آینده نهايي كند و سر الکس نمي تواند براي خوش آمد گويي به او در تيم لحظه شماري كند.

فرگوسن در پاسخ اين سوال كه زوج وين روني و فن پرسي در كنار هم چگونه خواهند بود؟گفت: "هر دوي آنها دو بازیکناني فوق العاده هستند.اما در حال حاضر،اين چیزی است كه به ما  قدرت بیشتري در استفاده از ترکیب های مختلف می دهد. اگر شما به فصل 99 برگردید مي بينيد كه من اندی کول و دوایت یورک و همچنین تدی شرینگهام و اوله گونار سولشير را به عنوان مهاجم در اختيار داشتم.كه تمام اين چهار بازيكن ها جز بهترين مهاجمان اروپا بودند.اما من در حال حاضر وین روني، رابین فن پرسي، دنی ولبك، شينجي كاگاوا و چيچاريتو- یک مجموعه فوق العاده از بازیکنان - را دراختيار دارم وامیدوارم بتوانم يك ترکیب مناسب از اين نفرات را انتخاب كنم."

"این فوق العاده است كه در آینده یک بازیکن عالي مثل فن پرسی  در تیم ما باشد و من از اين بابت واقعا خوشحال هستم."

سرمربي منچستر يونايتد همچنین تایید مي كند:" که این قرارداد به زودي نهايي مي شود و او امیدوار است كه اين بازيكن 29 ساله را بازي مقابل اورتون در اختيار داشته باشد.همچنين قبلا  در مورد مبلغ قرارداد توافق شده است وما از اين مورد خوشحال هستيم." 

 

ترجمه شده توسط کاربر عزیز رضا پویا
امير بازدید : 1367 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (28)

 2

 این پست مربوط به قبل خرید فان پرسی هست ! نظرتون رو بگین بچه ها

نقل وانتقالات منچستر يونايتد: 4 بازیکني كه احتمال خريدشان در تابستان آينده وجود دارد.

سر الکس فرگوسن به اندازه ي كافي در تابستان امسال مشغول خريد بازيكن بوده است،اما شاید اون چيزي رو كه دوست داشته به دست بياورد به دست نياورده است.

بدون شك ،هنگامی که ماه به پایان می رسد، و با بسته شدن پنجره نقل وانتقال فعلی، ،او موفقیت ها و شکست هاي خود را درنقل و انتقالات ، ،منعکس خواهد كرد.

او تا حالا از به خدمت گرفتن شينجي كاگاوا و نیک پاول مطمئن است، اما به طور قطع،ادن هازارد و لوكاس مورا كه جزء مهمترين اهداف فرگوسن بودند، از دست رفته اند.

و او هنوز در حال تهيه ي يك ليست خريد جديد براي باشگاه براي تابستان آينده است.

در اینجا به معرفي 4 بازيكن خواهيم پرداخت كه احتمال پيوستن شان به منچستر يونايتد بيشتر از بقيه است :

لطفآ به ادامه مطلب بروید

ترجمه شده توسط کاربر عزیز رضا پویا
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1019
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 648
  • باردید دیروز : 608
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,662
  • بازدید ماه : 23,596
  • بازدید سال : 126,268
  • بازدید کلی : 1,714,310
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2