loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 1172 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (24)

ون پرسی با به ثمر رساندن اولین هتریکش توانست خود را از شرمندگی و نا امیدی به خاطر از دست دادن پنالتی در نیمه دوم دور سازد.

 

ون پرسی که توانست در دومین بازی که از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد هتریک کند اذعان کرد بعد از خراب کردن پنالتی در نیمه دوم کاملا نا امید شده بود ! او در گفت و گو با MUTV و Sky Sports گفت :

"این بازی سه‌ امتیاز داشت و من بعد از پنالتی سر درد گرفتم . هنگام زدن پنالتی گیج شدم ! می‌خواستم مثل همیشه محکم به توپ ضربه بزنم اما در آخرین لحظه تغییر عقیده دادم. زمانی‌ که شما در این شرایط هستید ، ۲-۱ عقب هستید ، نمی توانید پنالتی را به این نحو بزنید. کسی‌ که باید شرمنده باشد من هستم! در بعضی‌ موقع نمیدانم چه اشتباهی‌ کردم که این مشکل بزرگی‌ است ، باید روی بهبود آن کار کنم."

سر الکس فرگوسن شوک خود بعد از پنالتی را اینگونه توصیف کرد:

"واقعا از نحوه ضربه زدن او شگفت زده شدم. او معمولا پنالتی‌ها را به بهترین شکل ممکن می زند. تمامی‌ ضربات پنالتی که قبلآ از او دیدم به سمت چپ یا راست بود. شاید به خاطر اعتماد به نفس زیاد این گونه ضربه زد. به هر حال او با ۲ گل پایانیش ما را نجات داد."


در حالی‌ که یونایتد در ساوتهمپتون شخصیتی باور نکردنی را بازی کرد ، فرگوسن نه تنها به هتریک قهرمانانه رابین بلکه به تمامی‌ بازیکنان تیم ادای احترام کرد .

 

در حالی‌ که رئیس هزارمین حضورش را روی نیمکت یونایتد در لیگ برتر تجربه می کرد دیگر بازیکنانش از جمله اسکولز ، فردیناند و چیچاریتو نیز مورد ستایش قرار گرفتند. فرگی در گفت و گو با MUTV گفت :

 

"ما هیچ وقت دست از تلاش نمی کشیم! البته که این موضوع در کتاب‌های تاریخ نیز ثبت شده است !! یک بازگشت عالی‌ . ما در این باشگاه  بازگشت‌های زیادی تجربه کردیم ، فکر می‌کنم در هر فصل ما ۱۰ بازگشت داریم ! این باور کردنی نیست. اما تا قبل از ورود اسکولز به زمین این گونه بازی نمی‌کردیم ! استحکام او به میانه میدان ، بازی را به سمت ما برد. ما در نیمه اول کنترل منطقی‌ بر بازی داشتیم اما بر روی یک سانتر گل خوردیم ، چیزی که کّل هفته روی آن تمرین کرده بودیم ! اما تیم حریف به خوبی‌ عمل کرد و ما را به عقب راند. گل فوق العاده رابین باعث شد در نیمه دوم همگی‌ به دنبال هدف اصلیمان باشیم. یک بازی خوب از ساوتهمپتون. مهاجمن آنها به خوبی‌ توپ را حفظ میکردند همچنین هافبک هایشان بسیار عالی‌ بودند. آنها تا زمانی‌ که ۲-۱ جلو افتادند تیم برتر زمین بودند اما با آمدن اسکولز به زمین همه چیز عوض شد. رابین در دومین شروعش ۴ گل به ثمر رسانده است. آماری فوق‌العاده. او همچنین پیشرفت می‌کند ! چیچا نیز با ورودش تفاوت را در زمین ایجاد کرد. او با دوندگی اش آنها را تحت تاثیر قرار داد و من را از عملکردش خوشحال ساخت ."

در حالی‌ که یونایتد دو گل دریافت کرد رئیس معتقد است که خط دفاع نیز بهبود می‌یابد.

"من فکر می‌کنم زمانی‌ که شما از دو دفاع وسط استفاده می‌کنید به نتیجه راضی‌ کننده‌ای می‌رسید.ما در این فصل ۴ مدافع وسط داریم در حالی‌ که کریک نیز در این پست بازی می‌کند ، والنسیا نیز توانایی بازی در خط راست دفاعی را دارد. اگر شما بهترین‌های دنیا را نیز داشته باشید باز هم همه چیز به خوبی‌ و کامل پیش نمی رود. ریو بازگشته است او در نیمه دوم بهتر بود. نمانیا نیز به طور کامل برگشته است ، فکر می‌کنم اگر این دو در آمادگی باشد برای ما بهترین شانس باشد. در دروازه یک تصمیم مهم گرفتیم. من فکر می‌کنم داوید در بازی قبل گل بدی خورد. او به سرعت همه چیز را یاد می‌گیرد. او بعد استراحت از بازی‌های ملی‌ بازی کرده است اما این اولین بازی لیندگارد بود. فکر می‌کنم او کمی‌ عصبی بود اما او دروازه بان بسیار خوبی‌ است. فکر نمیکنم این مشکل بزرگی‌ باشد اما باید با آن برخورد شود."

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed-utd در تاریخ 1348/10/11 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

داداش من 2-0 به نفع من یو پیشبینی کرده بودم ولی نزده بودی!!!!!!!!
تو جدول به اسم سعید یونایتد

این نظر توسط alireza_as در تاریخ 1348/10/11 و 11:02 دقیقه ارسال شده است

شهاب جان دستت دزد نکنه.مخلسیمشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 8:28 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوبه که ون پرسی با وجود هت تریک کردنش به خاطر از دست دادن پنالتی عذرخواهی میکنه و بهونه نمیاره.
هرناندز هم میتونه یه سولشائر جدید بشه.همیشه وقتی تعویضی میاد تو عالیه.

این نظر توسط smem در تاریخ 1348/10/11 و 2:13 دقیقه ارسال شده است

آقا شهاب پیش بینی منو چک کنید من گفته بودم 2-1 میبریم
من شنبه حدودا ساعت 5:30 صبح نظر دادم
این 4 امتیاز رو از من نگیرین.
شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 1:43 دقیقه ارسال شده است

شهاب من امتیازاتم مشکلی نداره ولی این ستون پیش بینی غلط-1 روی مخمه این در چه صورتی برای یه نفر حساب میشه؟شکلک
پاسخ : برا كسيه كه مشمول هيچ بندي نشه!

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1348/10/11 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

نه شهاب.زیر پست خودش گداشتم
من بازی اول رو پیش بینی نکردم ولی بازی با فولهام رو 2-0 پیش بینی کردم
اگر پیدا نکردی بیخیال.از این بازی بزار شکلک
پاسخ : بازي با فولام رو هنوز نگشتم تصحيح نكردم
ولي بازي با ساوتهمپتون پيشبيني از تو نديدم
فولام رو به زودي تصحيح ميكنم

این نظر توسط aren در تاریخ 1348/10/11 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

ای بابا باز که درست پیش بینی کردیم کهشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

نفهما هي المپيك المپيك راه انداختن اونجا واسه مسلمانها مكانهايي واسه افطاركردن تعيين كرده بودن اونوقت اين همه ميگن ورزش رو با سياست قاطي نكنيد اينه وضعمون!بايد اوناهم نميذاشتن ما المپيك شركت كنيم!

این نظر توسط united در تاریخ 1348/10/11 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

خاک تو سر شبکه 3 و صدا سیما
اخه این همه فوتبال داشته امروز نباید شما پخش کنید.اگه ایران و انگلیس از لحاظ سیاسی مشکل دارن به تو شبکه 3 چه ربطی داره که نه اخبار انگلیس می گی نه فوتبالش رو پخش می کنی.یکی بگه اخه شبکه 3 تو سر پیازه یا ته پیاز.اگه این طوری باشه که امسال ایران اصلا نباید تو المپیک شرکت می کرد.واقعا برا یه سری افراد کوته فکر متاسفم که ریاست ومدیریت صدا و سیما در دست دارن.امروز عجب بازیایی داشت:لیورپول-ارسنال/یونایتد-ساوتهمپتون/اینتر-رم+بازیای رئال و بارسا.یکی بگه اخه اگه ما نخواییم دونگ یی و خانه اجاره ای و باقی سریالای لوس و بی مزه که فقط بیت المال رو حروم می کنید رو ببینیم چی کار باید بکنیم

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

ياشاسين شهابشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 482
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 482
  • بازدید ماه : 482
  • بازدید سال : 129,071
  • بازدید کلی : 1,717,113
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2