loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 1411 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (223)

 گزارش نیمه اول

 

ساعت 23:30 بازی با سوت داور شروع میشه ! این اولین بازی از لیگ برتر براب یونایتد هستش ! به امید خدا خوب شروع کنیم و خوب هم تموم کنیم .

 2 : بازی سرعت خوبی داره ! تو یه صحنه نانی می تونست مدافع رو به رو جا بذاره و تک به تک بشه اما موفق نبود

 4: نانی اولین کارت زرد رو به خاطر تکل خطرناکش می گیره

 6 : کرنر اول برای اورتون که بی ثمر هست

 8 : یونایتد کم کم داره رو بازی سوار میشه ! بازی رو با پاس کار های خوبمون به دست گرفتیم

 9 : یه پاس عمقی عالــــــــی از کاگاوا برای رونی اما به خوبی استفاده نشد !!! در ادامه هم اسکولز یه ضربه کم جون رو به طرف دروازه زد و هاوارد در دو ضرب توپ رو گرفت .

 12 : خوب بازی می کنیم ! نانی خوب بوده ! والنسیا هم بد نیست ! اسکولز و کلورلی به خوبی وسط رو جمع کردند ! داریم خیلی منطقی و خوب بازی می کنیم

 14 : اسکولز یه کارت زرد می گیره ! از اون تکل های همیشگیش

 15 : موقعیت برای اورتوووووووووووون !!! تیرک دروازه !!!!!!! فلینی به راحتی دفاع رو جا گذاشت !!!

 16 : درصد مالکیت 50 - 50

 17 : موقعیت برای اورتون ! سانتر اما ده حیا به خوبی دفع می کنه ! ده حیا رو زمین افتاده و احساس ناراحتی می کنه !!!!!

 19 : خوب خدا رو شکر ده حیا می تونه ادامه بده ! اورتون جلو کشیده ! نباید اجازه بدیم سوار شن رو بازی

 21 : موقعیت برای یونایتد !!!! ضربه ولبک به مدافع حریف بر خورد می کنه ! موقعیت خیلی خوبی بود

 23 : کاگاوا خیلی زیبا بازی می کنه ! واقعآ چشم نواز بازی می کنه ! خیلی راحت با توپ کار می کنه !  شووووووووووووت از نانی !!!! با اختلافی کم به بیرون میره

 25 : واااااای ! یه موقعیت برای اورتون !!! ده حیا به کرنر می فرسته توپ رو !!!! حالا تو کرنر ! باز هم موقعیت !!!!!!!! ضربه سر پینار رو باز هم به زیبایی ده حیا به کرنر میفرسته ! در ادامه کرنر هم بی ثمر بود ! یه مقدار عقب کشیدیم !

 موقیعت گل 6-3 برای اورتون !

 29 : ضربه ایستگاهی در موقعیتی خوب برای یونایتد ! رونی پشت توپ ! وااااااااااااییییی ! به کرنر میره

 31 : یونایتد باز هم داره جلو می کشه

 33 : باز هم موقعیت برای اورتون !!!!!!! شوت رو ده حیا به زیبایی دفع می کنه !!!! اورتون خیلی داره خوب بازی می کنه !!

35 : موقعیت گل 9-4 برای اورتون ! 

37 : درصد تصاحب 64 - 36 برای اورتون

38 : موقعیت برای یونایتد !!!! رونی توپ رو با پای چپش زد !!!! از سمت دیگه ولبک با پاس کاگاوا تو موقعیت خوبی قرار می گیره ! وااااای ! به بیرون میره

41 : یه واکنش عالـــــــــــــــــــــــی از ده حیا ! از 6 قدم شوت محکم رو به زیبایی دفع کرد

44 : بازی همچنان بدون اتفاق خاصی دنبال میشه !

 45 : ضربه ایستگاهی برای اورتون ! بینس پشت توپ ! باز هم ده حیاااااااااااا !!!! باز هم واکنش عالـــــــــی از ده حیا !!! بهترین بازیکن یونایتد تا به اینجای کار

2 دقیقه وقت اضافه

 




 

 نیمه اول با حساب 0-0 تموم میشه ! اورتون بهتر کار کرد و از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کرده ! نکته جالب نشون دادن فان پرسی بود که بار ها دوربین روش زوم کرد ! باید ببینیم در نیمه دوم چه اتفاقی میوفته ! آیا فان پرسی اولین بازیش برای یونایتد رو انجام میده یا نه ! راستی اینم بگم که  کاگاوا خیلی خوب بود ! چند تا پاس عمقی خوب داد !

 


خوب نیمه دوم با سوت داور آغاز میشه . به امید یک نیمه بهتر از یونایتد و برد در اولین بازی فصل...

 48 : بازی بدون اتفاق خاصی دنبال میشه ! یه شوت از گیبسون که با اختلاف زیاد به بیرون میره

50 : واییییییییییی ! تیرک یونایتد باز هم می لرزه !این دفعه خیلی شانس اوردیم !!!!!!!!!!! فلینی هر کاری می خواد می کنه ! با سر یه پاس عالی به اسمان میده و اسمان با تمام قدرت توپ رو به تیرک میزنه

50 : در ادامه همون توپ به ولبک رسید و یه ضد حمله خطرناک ایجاد شد اما مدافعین اورتون با هوشیاری توپ رو گرفتن

 52 : اورتون خیلی خوب بوده ! فلینی ، بینس ، پینار و یلاویچ خیلی اذیتمون کردن !!!!

 خوب اون صحنه که توپ رو از ولبک گرفتن دوباره نشون دادن ! مشکوک به خطا بود !!!! 

 54 : کاگاوا چند بار خوب جا خالی داده یا با پشت پاش پاس های خوبی داده ! اما هیچکدوم به مقصد نرسیده ! بهتره بگم بازیکنای ما نتونستن توپ رو بگیرن ! یه جورایی عادت ندارن به همچین خلاقیتی انگار نیشخند

 56 : موقعیت برای یونایتد ! ضربه پای چپ رونی با اختلاف زیاد به بیرون میره

 57 : درصد تصاحب توپ 50 - 50 . کرنر برای اورتون . گل برای اورتون ! فلینی !!!! 1-0 به نفع اورتون

 59 : فان پرسی بلند میشه و گرم می کنه

61 : باز هم ثبات رو تو وسط زمین نداریم ! فلینی خیلی عالی اونجا رو برای خودش کرده !!!!

 62 : کرنر برای یونایتد . بی ثمر ...

64 : تمامی ضربات سر رو فلینی میزنه !!!!

65 : باز هم فلینی !!!! خیلی راحت رو سر ویدیچ ضربه سر رو میزنه اما ده حیا با جا گیری خوبش توپ رو می گیره

67 : وااااااااااااااااایییییییییییییییی !!!!!!!!!!!!!!!!ضربه کلورلی رو از رو خط دروازه بیرون کشیدن ! اه !!!!!!!!

69 :فان پرسی به جای ولبک !!!!!!!!!!!!!!

 71 : یه سانتر از اورا و ضربه سر ویدیچ که با اختلاف به بیرون میره

 76 : ببخشید من 5 دقیقه نتم قطع شد ! اتفاق خاصی نیوفتاده ! یانگ می خواد به زمین بیاد

 یانگ به جای نانی 

 79 : اورتون کار دفاع رو شروع کرده . فرصت برای کاگاوا !!!!!!!! پاس عالی فان پرسی برای کاگاوا اما فرصت از دست میره

10 دقیقه پایانی بازی ! یونایتد باید تلاش کنه .

83 : اورا خیلی ضعیف شده ! باورم نمیشه این همون اورا سابقه !!!

85 : یونایتد تلاش چندانی نمیکنه هرچند اورتون هم به شدت در لاک دفاعی دفته

 اندرسون به جای کلورلی

88 : همه جلو کشیدن !!!! یونایتد باید بیشترین تلاشش رو بکنه

90 : اورا چرا اینجوریه ! جا مونده !! اما اصلآ درست نمیدوئه تا پوشش بده !!!

 4 دقیقه وقت اضافه

91 : وایییییییییی ! ضربه اندرسون به بیرون میره 

92 : زمان به نفع اورتون داره میگذره

94 : کرنر برای یونایتد

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad sadegh در تاریخ 1348/10/11 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

منچستریونایتد که شینجی کاگاوا، خرید جدید خود را از ابتدا در ترکیب داشت نیمه نخست را با خلق چند موقعیت خوب و البته درخشش دروازه‌بان خود یعنی داوید دهیا با تساوی بدون گل به رختکن رفت. در نیمه دوم هم تیم میزبان موفق شد با گل فیلانی بازی را به سود خود به پایان برساند و تیم منچستریونایتد با وجود در اختیار داشتن فن پرسی در ۲۰ دقیقه پایانی بازی اولین شکست فصل را متحمل شود.

اما با نگاهی به فصول گذشته در لیگ برتر انگلستان و نتایج منچستریونایتد در ابتدای فصل متوجه می شویم که یونایتد معمولا پس از یک شروع ضعیف در رقابت های لیگ به سرعت به شرایط آرمانی بازگشته و در انتهای فصل قهرمان شده است.

فصل ۱۹۹۳-۱۹۹۲ اولین فصلی بود که رقابت های دسته اول انگلستان به لیگ برتر انگلستان تغییر نام پیدا کرده بود و ۲۲ تیم در این مسابقات شرکت داشتند، منچستریونایتد تحت رهبری آلکس فرگوسن و جوانان آن روزهای خود مانند دیود بکهام، رایان گیگز و پل اسکولز اولین بازی فصل را با شکست ۲-۱ مقابل تیم شفیلدیونایتد و بعد از آن باخت سنگین ۳-۰ مقابل اورتون در اولدترافورد آغاز کرد تا همگان اینگونه سخن بگویند که یونایتد جایی در میان مدعیان نخواهد داشت، هفته بیست و یکم و دقیقا در نیم فصل یونایتد تنها ۹ برد را کسب کرده بود و جایی میان مدعیان نداشت اما این پایان کار نبود و ۲۱ بازی دیگر در لیگ برای یونایتد باقی مانده بود! شاگردان آلکس فرگوسن با پیروزی در ۱۵ بازی از ۲۱ بازی نیم فصل دوم،۴ تساوی و تنها ۲ شکست تمامی ناکامی​های نیم​فصل نخست را به دست فراموشی سپرده و در پایان با کسب ۸۴ امتیاز بالاتر از بلکبرن ۷۴ امتیازی جام قهرمانی رقابت های لیگ برتر انگلستان را بعد از ۲۶ سال بالای سر برد.
فصل ۱۹۹۶-۱۹۹۵ برای شاگردان سر آلکس فرگوسن که دیگر اصلی​ترین مدعی برای قهرمانی در انگلستان به حساب می آمدند با شکست ۳-۱ خارج از خانه مقابل آستون ویلا آغاز شد اما نتایج خوب یونایتد در بازی های خانگی به نحوی که هرگز در طول فصل شکستی را در اولدترافورد متحمل نشدند، باعث شد که این تیم در پایان فصل باز هم عنوان قهرمانی رقابت​های لیگ برتر انگلستان را با ۸۲ امتیاز مال خود کند.
شاید رویایی​ترین فصل تاریخ باشگاه منچستریونایتد فصل ۱۹۹۹-۱۹۹۸ بود که با کسب هر سه جام معتبر برای این تیم همراه بود. اما جالب است بدانید منچستریونایتد فصل را با شکست ۳-۰ مقابل آرسنال در رقابت های چاریتی شیلد آغاز کرد و در ۲ بازی نخست خود در رقابت های لیگ​برتر انگلستان هم، مقابل لسترسیتی و وستهام یونایتد متوقف شد تا مجددا یونایتد شروعی نا امید کننده داشته باشد، فصل،بسیار سخت برای یونایتد پیش می رفت طوری که هم گروه شدن با بارسلونا و بایرن مونیخ در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بدترین خبر برای شاگردان آلکس فرگوسن بود و مشخص شد در بازی های رفت گروهی یونایتد در حالی باید به مصاف این دو تیم برود که حدفاصل میان این ۲ بازی دشوار یونایتد می بایست مقابل آرسنال و لیورپول نیز صف​آرایی می​کرد.

۴بازی سرنوشت ساز یونایتدی ها با تساوی ۳-۳ مقابل بارسلونا آغاز شد و شکست ۳-۰ مقابل آرسنال در هایبری کار را برای شاگردان فرگوسن دشوار کرد، اما پیروزی ۲-۰ مقابل حریف همیشگی یعنی لیورپول امید را به اردوی یونایتد باز گرداند و در نهایت تساوی ۲-۲ در مونیخ مقابل بایرن باعث شد تا منچستریونایتد بازی های سخت خود را تا حدودی ناامید کننده پشت سر بگذارد. پایان فصل نتایج باور نکردنی برای یونایتد رقم خورد! قهرمانی در لیگ برتر انگلستان بهترین اتفاق برای طرفداران منچستریونایتد بود زیرا آنها تنها با یک امتیاز اختلاف آرسنال را پشت سر گذاشته بودند. در ادامه منچستریونایتد با پیروزی ۲-۰ برابر نیوکاسل قهرمان اف​ای کاپ انگلستان شد تا همگان منتظر دیدار پایانی این تیم در لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ باشند. دراماتیک​ترین فصل تاریخ باشگاه منچستریونایتد با دراماتیک​ترین شب تاریخ این باشگاه همراه شد و یونایتد در ۲ دقیقه پایانی بازی با بایرن مونیخ جام قهرمانی اروپا را در نیوکمپ مال خود کرد.

فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ یکی دیگر از فصولی بود که یونایتد شروع خوبی را تجربه نکرد و شکست تلخ ۲-۱ مقابل رقیب خود یعنی آرسنال جام چاریتی شیلد را به این تیم لندنی رساند. در آغاز رقابت های لیگ برتر یونایتد می بایست مقابل اورتون صف آرایی می​کرد و این بار نیز با توقف مقابل این تیم و کسب نتیجه ۱-۱ یونایتدی​ها فصل را شروع کردند. یک شروع بد دیگر برای یونایتد و هواداران این تیم باعث شد تا تیم تحت رهبری آلکس فرگوسن که حالا ديگر به لقب "سر" رسيده بود، به فکر جبران در ادامه رقابت​ها باشد. اما بازهم همانند فصول گذشته ای که یونایتد فصل را ناامید کننده شروع می کرد، در انتها قهرمان لیگ برتر انگلستان شدند تا هیچ​گاه نتایج ابتدای فصل یونایتد برای نتیجه گیری در انتهای فصل ملاک نباشد. پیروزی ۳-۲ در آنفیلد و قهرمانی در انگلیس بهترین نتایج این فصل یونایتد بود اما شکست ۵-۰ مقابل چلسی در استمفورد بریج و باخت ناباورانه ۳-۲ در نیمه نهایی اروپا مقابل رئال مادرید آن هم در اولدترافورد نقاط تاریک فصل سرآلکس فرگوسن بود.
فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ در حالی برای یونایتد آغاز شد که چلسی با آمدن آبراموویچ و به خدمت گرفتن ژوزه مورینیو و البته هزینه های چند صد میلیون دلاری خود اصلی​ترین رقیب منچستریونایتد برای قهرمانی به شمار می​رفت. یونایتد باز هم در رقابت کاميونیتی شیلد ۳-۱ مغلوب آرسنال شد و در اولین بازی خود در رقابت های لیگ برتر نیز مقابل چلسی ۱-۰ بازنده شد. این بار شرایط با فصول گذشته کاملا متفاوت بود و یونایتد فصل را با رتبه ای بهتر از سومی به پایان نرساند! تیم های چلسی و آرسنال به ترتیب بالاتر از یونایتد قرار گرفتند تا منچستریونایتد یکی از ضعیف​ترین نتیجه های تاریخ خود در لیگ برتر را با حضور در رتبه سوم تجربه کند!
منچستریونایتد فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ را هم با نتایج دور از انتظاری آغاز کرد. بازی​هایی که روی کاغذ آسان به نظر می رسید باعث دردسر یونایتدی ها شد و ۲ تساوی مقابل تیم های ریدینگ و پورتسموث و شکست ۱-۰ خارج خانه مقابل منچسترسیتی هواداران این تیم را نا امید کرده بود. اما حضور ستاره ای همچون کریستیانو رونالدو و گلزنی های متعدد او در کنار کارلوس توز و وین رونی یکی از بهترین مثلث های تاریخ فوتبال انگلستان را تشکیل داد تا یونایتد در انتهای فصل با قهرمانی در لیگ برتر انگلستان و لیگ قهرمانان اروپا یکی از بهترین فصل های تاریخ خود را تجربه کند. پیروزی مقابل بارسلونا، دابل کردن لیورپول، پیروزی ۴-۰ مقابل آرسنال در اف ای کاپ و شکست دادن چلسی در ضربات پنالتی و قهرمانی اروپا بهترین لحظات فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ یونایتد بود و تنها نقطه تاریک فصل شکست در اولدترافورد مقابل سیتی بود که در پنجاهمین سالگرد سقوط هواپیمای حامل بازیکنان این تیم برگزار شد.
آغاز فصل ۲۰۰۹-۲۰۰۸ نیز برای یونایتد چندان خوش آیند نبود و در حالی که طرفداران این تیم منتظر یک پیروزی پرگل مقابل نیوکاسل بودند شاگردان سرآلکس فرگوسن با خوش شانسی به تساوی ۱-۱ مقابل این تیم در اولدترافورد دست یافتند. اما باز هم فرگوسن نشان داد که نتایج ابتدای فصل گویای همه چیز نیست و تیمش آمادگی کاملی برای رقابت بر سر عنوان قهرمانی در انگلستان دارد. قهرمانی در انگلستان و حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتایج خیره کننده فصول اخیر یونایتد را کامل کرد تا مشخص شود که منچستریونایتد تیمی نیست که با توقف یا شکست در گام نخست امید خود را از دست بدهد.
فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ که دیشب برای یونایتد آغاز شد نیز با شکست مقابل اورتون همراه بود. با توجه به سوابقی که از شروع های ناامیدکننده تیم تحت رهبری سر آلکس فرگوسن سراغ داریم اگر منچستریونایتد در انتهای فصل پیش رو قهرمان انگلستان شد نباید تعجب کرد و با توجه به خرید های این تیم شاید باید منتظر درخشش مجدد در لیگ قهرمانان اروپا باشیم.
جالب است بدانید که در فصل ۱۹۶۸-۱۹۶۷ که یونایتد برای اولین بار قهرمانی در اروپا را تجربه کرد نیز شکست ۳-۱ مقابل اورتون آغاز کار این تیم بود و در پایان منچستریونایتد با پیروزی ۴-۱ مقابل بنفیکا بر بام اروپا ایستاد.
آیا این بار هم فرگوسن با وجود شروع بد فصل را رویایی تمام می کند؟ تنها باید نشست و تماشا کرد!

این نظر توسط ون پرسی خائن در تاریخ 1348/10/11 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

صحنه ی به آتیش کشیدن پیراهن ون پرسی http://meydan.ir/sites/default/files/18-arsenalburnpersie_1.jpg تهدید ون پرسی و همسرش : جرات داری در امارات بازی کن همسرت را می کشیم !
شخصی دیگر فن پرسی و خانواده اش را همانند یهودا دانسته است" همسرت و کل خانواده شما همانند یهودا خائن هستید"
در این بین پیام های تهدید آمیزتری نیز به چشم می خورد" زودتر از لندن به منچستر نقل مکان کنید، زیرا اگر شما را در اینجا ببینیم، بلایی که لیاقتش را دارد، بر سرتان می آوریم"

این نظر توسط sk26 در تاریخ 1348/10/11 و 14:20 دقیقه ارسال شده است

آقا بهتره بیخیال باخت دبشب بشیم حتما آخرین فصلی که قهرمان لیگ شدیم یادتونه که تا هفته 7 یا 8 تم همش یا مساوی بود یا باخت دقیقا یکی از اون مساوی ها هم با فولام و اورتون بود ولی بعدش چی شد تیم ها لوله بودن با اینکه کسی رو نداشتیم. به قول دوستمون تا بیان با خلاقیت کاگاوا خودشون رو وفق بدن یه کم طول میکشه.بعدشم ون پرسی یه هفته هم نیست بهمون اضافه شده توقع ندارید که همه رو دریبل بزنه بعد بزنه تو گل.پس بیاین دشمن شاد کن نباشیم و به تیم و رئیس اعتماد کنیم ما که 26 سال اعتماد کردیم چند روز دیگه هم روش.پس فقط حمایتشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mehran-mu در تاریخ 1348/10/11 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

چی میشد فصل رو بدون شکست شروع میکردیمشکلک

این نظر توسط siamak در تاریخ 1348/10/11 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

باید بگم هر کی تو بازار بورس میره به دنبال سودجویی خودشه پس نمی شه زیاد بهشون خوش بین بودشکلکشکلک

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

آقا من دیشب بعد بازی 1 ساعت خوابم نگرفت و فکر میکردم و به این نتیجه رسیدم ظاهرا منچستر همیشگی هستیمشکلکچون بازی فصل رو بد شروع کردیمشکلک
ولی دوستان هم گفتن ما دیشب از دفاع نمیتونستیم توپ رو برسونیم به کلورلی و اسکولز که بازی سازی کنند.
تازه گزاشتن ولبک به عنوان وینگر اشتباه محض بود.وی فرگی کم کم قلق تیم بیاد دستش تیمها رو لوله میکنیم.امیدوارم بهتر بشیم و مصدومکمتر بدیم.شکلک

این نظر توسط farzad در تاریخ 1348/10/11 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

بابا هايلايت رو بزاريد_باختيم كه باختيم مشكلي كه نيست ففط ميتونم بكم درود بر ده خيا

این نظر توسط وين حسين در تاریخ 1348/10/11 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

اقا اين فليني عاليه!!!حتي از اين يارو توره بهتره!!!!تازه توره ٣٠ سالشه و فليني ٢٤!كاش فرگي بره دنبالششکلک

این نظر توسط معین در تاریخ 1348/10/11 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

خوب مثل اینکه یک میلیاردر آمریکایی به اسم جورج سوروس سهام عرضه شده در بورس نیویورک رو خریده و در حال حاضر 87.5% از سهام کلاس ای باشگاه مال اونه. سهام کلاس بی هم که قسمت عمدش در اختیار گلیزرها هستش. امیدوارم این سوروس مثل گلیزرها نباشه و تنها به منافع شخصیش فکر نکنه.

این نظر توسط mr25 در تاریخ 1348/10/11 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

خبرای جدیدی نشد؟هیچ خبری از بوتنر آنجلو هررا کاکا یا... نیست؟پست اصلی هررا چیه؟
توالمپیک چه طور بود؟


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...22 23 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 359
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 128,948
  • بازدید کلی : 1,716,990
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2