loading...
منچستريونايتد Manchester United
ميلاد بازدید : 1234 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (194)

 CL12

 

 مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان امشب انجام خواهد شد و تیم های مختلف، رقبای مرحله گروهی شان را خواهند شناخت. همچنین بهترین بازیکن فصل قبل از بین مسی، رونالدو و اینیستا انتخاب خواهند شد.

 

- در این مراسم مسی در کنار پدرش حضور دارد و احتمال همسر او به دلیل سپری کردن ماه های آخر بارداری غایب است اما رونالدو که پشت سر او نشسته، در کنار نامزدش، ایرینا شیک دیده می شود.

 

- اولین مهمانی که روی سن آمد، فرانک لمپارد بود که با جام قهرمانی وارد شد و از برآورده شدن آرزویش برای قهرمانی در این رقابت ها گفت.

 

 

- مهمان بعدی دنیس لوو، اسطوره باشگاه منچستریونایتد بود که در مورد قهرمانی این تیم در رقابت های چمپیونزلیگ سال 1968 صحبت کرد و از سرمربی و هم تیمی های قدیمی اش تشکر کرد.

 

- پس از این جانی اینفانتینو، دبیر کل یوفا و جورجیو مارکتی، مدیر برگزاری رقابت های چمپینزلیگ روی سن آمدند تا مراسم قرعه کشی آغاز شود.

 

- مهمان بعدی استیو مک منمن، ستاره سابق لیورپول و رئال مادرید بود که به عنوان سفیر امسال دیدار فینال چمپیونزلیگ انتخاب شده است.

http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/Draws/01/85/34/31/1853431_w1.jpg 

 

 بهترین بازیکن اروپا آندرس اینیستا با 19 رای.

 

گروه A:

1.پورتو 2.دیناموکیف 3.پاریس سنت جرمن 4.دیناموزاگرب

گروه B:

1.آرسنال 2.شالکه 3.المپیاکوس 4.مونتپلیر

گروه C:

1.میلان 2.زنیت 3.اندرلخت 4.مالاگا

گروه D:

1.رئال مادرید 2.منچستر سیتی 3.آژاکس 4.دورتموند

گروه E:

1.چلسی 2.شاختار دونتسک 3.یوونتوس 4.نورژلاند

گروه F:

1.بایرن مونیخ 2.والنسیا 3.لیل 4.باته بوریسوف

گروه G:

1.بارسلونا 2.بنفیکا 3.اسپارتاک موسکو 4.سلتیک

گروه H:

1.منچستر یونایتد 2.براگا 3.گالاتاسارای 4.کلوژ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

9

10

11

12

13

14

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شروين در تاریخ 1348/10/11 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

ميلاد جان مگه من جلادم؟ببين ممكنه تو عقيدت اين باشه و بگي از نظر من اينطوره به خدا من حرفي نميزنم ولي يكي بياد بگه نه من مطمئنم اينطوره و اين درسته در صورتي كه بر خلاف عقايد من باشه باهاش بحث ميكنم چون بحث كردنو دوست دارم اونم با سند و مدركش.تو همين وب بارها اختلاف نظر بوده و وقتي گفتن از نظر خود شخص فقط اينجوره من كوتاه اومدم و ادامه ندادم چون نظر هر كس محترمه

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

شکلکخداییش دمتون گرم عجب حوصله ایشکلک
یه چیز میگمشروین ناراحت نشه من اون حرف که نوشتم قانعم کردی زدم چون میدونستم اگر نگم یه روز مثل شهاب باید اینقدر تایپ کنم منم که بی حوصله همون اول خودمو خلاص کردمشکلک

این نظر توسط شروين در تاریخ 1348/10/11 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

سعيد جان اگه منظورت منم كه خودم يه سره ميگم از همتون كمتر حاليمه اينم كه درباره مسي و لاليگا ميگم استنباطم اينه كه شما شايد نتونستيو امكانش نبود لاليگا كامل ببيني ولي من تقريبا همه هفته هارو ديدم گفتم اين وسط حرف حق بزنم و واقعيت روشن شه.همين.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

سعيد اتفاقا همين رو ميخواستم تآكيد كنم كه وقتايي كه من با نام كاربري تو سايت نظر ميدم من رو به ديد نويسنده نبينيد اصلا به همين خاطره كه رنك آبي رو ول مي كنم ميام تو نظرات بحث مي كنم تا بتونم راحت بدون اينكه طرف مقابل هم واهمه اي از موضع قدرت رنك آبي به عنوان نويسنده داشته باشه فقط به عنوان يه كاربر با بجه ها بحث كنم
بنابراين منو با اون شهاب غ آبي اشتباه نكنيد!

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

ولي با دوستان يه خورده سنگين حرف زدن درست نيست آدم احساس كنه طرف ميخواد بفهمونه كه چيزي بارت نيست البته كاملا محترمانه...ياعلي

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

من نمي تونم صفحه دوم نظرات رو با كوشي موبايل باز كنم. هفته ديكه بعد دسترسي به نت و مرور نظرات جوابم رو ميكم البته حرف جديدي نيست جمع بندي نظراتم و جواب جزئي اين نظرات اخير كه خيلي هم حرف توش رد و بدل شده

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

بابا همه طرفدار يه تيم هستيم بحث همين جا همين پست ميمونه انشاا...كسي چيزي به دل نميگيره ماها مهمان شهاب هستيم و امير...

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

منظورم از رو در رو یعنی واضح بنویسیدشکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

من باید برم به عنوان آخرین حرف امشبم:
شروین این خط و نوشته:
"اگه اون فهم و شعور ميلاد ميخواي بگي به جون عزيزترين كسم و به مرگ خودم ته سوزنم منظورم تو نبودي."
شهاب نه به خطر تفاهمم با شروین جان ولی من کامنتهای بچه هارو تا جایی که بشه میخونم .تا حالا ندیدم به کسی بی احترامی کنه.حتی یه سری دیگه بحث با بچه ها بالا گرفته بود اصلا از ادب دور نشد. میخاستم به عنوان برادر کوچیکتر از جفتتون خواهش کنم اگه سو تفاهمی چیزی هست رو در رو بگید که رفع شه. شکلک

این نظر توسط شروين در تاریخ 1348/10/11 و 23:38 دقیقه ارسال شده است

احتمال با اسم من كامنت دادن يا تو چت باكس اراجيف گفتن.آقا شهاب من قبل اين به شما داداش شهاب ميگفتم و هميشه حرمت اين كلمه داداش واسم خيلي مقدسه و مطمئن باش اگه كسي چيزي دربارم بت گفته يا از طرف من چيزي گفته دروغه.
قبل از اينم واسم قابل احترام بودي چون بدون چشم داشتي واسه اين وب زحمت ميكشيدي.
اينام گفتم ربطي به بحثامون نداره


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...19 20 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 128,723
  • بازدید کلی : 1,716,765
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2