loading...
منچستريونايتد Manchester United
رامین بازدید : 427 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (12)

سر الکس تو را بعنوان دروازه بان يونايتد برای 10 سال آينده ميبيند-آيا اين هدف توست؟ مسلماً بگذاريد اميدوار باشيم که اين موضوع حقيقت داشته باشد.

- هر روز من اينجا بيشتر احساس ميکنم که در خانه خودم هستم بنابراين ميتوانم تمام دوران ورزشيم را در يونايتد باشم.در انگلستان خيلی راحتم و از فوتبالم در اينجا لذت ميبرم.

 

 

 

رابطه ات در باشگاه با چه کسی بهتر از بقيه است؟  رابطه ام با همه همتيميهايم خوب است اما فکر ميکنم با چيچاريتو و ولنسيا بهتر است. آنها خيلی ماهر و کمک خوبی وقتی وارد باشگاه شدم برايم بودند، هر سؤالی که داشتم  جواب ميدادند و برايم ترجمه هم ميکردند.خاوير هرناندز  خارج زمين يک فرد پر انرژی و فعال است. او به هر اطاقی که وارد ميشود افراد ان اطاق را به جنب و جوش وا ميدارد و  شور و اشتياق او مسريست و به همه سرايت ميکند.

 

 

 

 

رفلکت ها و واکنش های عالی داری. آيا اين را تمرين کردی يا يک استعداد و توانايی خداداديست؟ قطعاً تمرين زيادی روی ان کرده ام،اما عقيده دارم  اين چنين چيزی غريزيست.يک خواننده با صدايی عالی و خوب متولد ميشود، يک مهاجم به طور طبيعی ميتواند يک موقعيت گل را بيابد و خلق کند و فکر ميکنم  اين برای انعطاف پذير بودن يک دروازه بان نيز صدق ميکند.

 

 

 

 

از چه نوع موسيقی خوشت می آيد؟ گروه های متال و راک  مثل Avenged Sevenfold وMetallica  را دوست دارم.وقتی داخل رختکن اين موسقی ها را ميگذارم همه شروع به نق زدن ميکنند!اکثر بازيکنان ديگر به سبک هيپ هاپ علاقه دارند.همچنين آهنگ This Is The One [by the Stone Roses] را دوست دارم، اهنگی که وقتی وارد زمين در الد ترافورد ميشويم-اين آهنگ به من برای مسابقه روحيه بزرگی ميدهد.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ميلادويديج در تاریخ 1348/10/11 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

باباشهاب جون سياوش قميشي منو ببخش
‏*تافرصت هنوزم هست بركردبه خودت بركرد نوشو كه اين تكرار تورو از تو دورت كرد*
واي شهاب اين اهنك جديدش تركونده واقعاايول به سياوششکلکشکلک
پاسخ : این آهنگش منو بارها ترغیب کرده یه دو ماهی برم بشینم پای درس و مشقم شکلک
اخه تمام کار و زندگیم شده الان این سایت! به هیچ کاری نمی رسم. یه دوماه برم آخرین ترمه بخونم، بعد با قدرت برگردم پیش امیر و رامین و شهاب زمانی و میلاد جراح زاده شکلک

این نظر توسط ميلادويديج در تاریخ 1348/10/11 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

بابابه خدا خيلي ناراحتم
شهاب جان من تو همون نظراول هم كفتم كه ازاين شوخي هابكزريم
بس قصدشوخي داشتم
باباشهاب بكو كه به دل نكرفتي
پاسخ : میلاد جون من مخلصتم بابا بی خــــیـــــال! شکلک
اصلا چیزی پیش نیومده بود! سو تفاهم شد شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 18:35 دقیقه ارسال شده است

آخه Metallica هم شد گروه؟
پاسخ : منم موافقم شکلک

این نظر توسط ميلادويديج در تاریخ 1348/10/11 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

داداش شهاب بابا من شوخي كردم نكو كه به خودت كرفتي
من غلط بكنم شماروناراحت بكنم
اكه ناراحتت كردم واقعاشرمندم ببخشي
پاسخ : چی شده؟!!!
نه بابا جان میلاد! من چیزی نگفتم که. فقط گفتم که من نگفتم لیندگارد بهتره! چون راستش رو بخوای هیچ وقت به همچین چیزی که لیندگارد از دخیا بهتره اعتقاد نداشتم شکلک

این نظر توسط امیر بیطرف در تاریخ 1348/10/11 و 16:35 دقیقه ارسال شده است

mesle khodam rock bazo metal bazeeeeeeee !!!
hame chi tamoome ! 5,6 kiloo bendaz ro vaznet mishi behtarin darvaze bane jahan
پاسخ : منو جا انداختی امير جون
D:

این نظر توسط raman در تاریخ 1348/10/11 و 16:31 دقیقه ارسال شده است

naaaaaaaaaaaaaaaaaaa,eival
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,eival
khosham umad agh david.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اره داويد بچه خوبيه معلوم ميشه از ان بازيکنايه بی حاشيس

این نظر توسط امیر بیطرف در تاریخ 1348/10/11 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

asheghet shodam Daviiiiiiiiiiiiiiiid !!!!!! شکلکشکلک

این نظر توسط ميلادويديج در تاریخ 1348/10/11 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

خيلي دوست دارم دويد ازهمون اولي كه اومدي من طرفدارت بودم حتي با بدترين اشتباه ها
ولي يادمه اين شهابه ميكفت فقط ليندكاردشکلکشکلک
هي شهاب حالابه حرف من رسيديشکلک
ازشوخي كذشته خيلي بيشرفت كرده دمش هات
راستي ازاين به بعد ايام عيد سرم خلوت تره بيشتربهتون سرميزنم
بيشابيش عيد روهم به همه ي نويسندكان كل ومديريت محترم سايت تبريك ميكم وهمجنين به دوستان كل منجستري
1000سال زنده باشيد
بايشکلکشکلکشکلک
پاسخ : http://manchester-united.rozblog.com/post/21
میلاد جون یه لطفی بکن، کامنت من زیر این لینکی که نوشتم بخون حتما. مرسی
پاسخ : مرسی ميلاد جون پيشاپيش ماله تو هم مبارک باشه.آره داويد داره ميشه ون در سار هنوز هيچی نشده
پاسخ : میلاد اینم خبر مصدومیت لیندگارد بود، زیر این هم چیزی نمی بینم من:
http://manchester-united.rozblog.com/post/38
پاسخ : نظر من زیر این پست هم هست:
http://manchester-united.rozblog.com/post/69
کلا اینها تنها دفعاتی بود که من درباره لیندگارد نظر دادم تا قبل از درخشش دخیا در دوران غیبت لیندگارد. بعد از اونم واقعا با درخششی که دخیا داشته، اگر همچین حرفی زده باشم، احمقم. نمی دونم رو چه حسابی اینو گفتی. چون خودم مطمئنم هیچ وقت همچین حرفی نزدم
پاسخ : عید تو هم مبارک میلاد جان...منم از همون اول به دیوید علاقه خاصی داشتم و امید داشتم بهش...شکلک
پاسخ : شهاب جون ناراحت نشو با با حالا اين ميلادم ميخواسته يه جوی داده باشه فضا عوض بشه مگه نه ميلاد؟؟
D:

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

چه قد دوست دارم؟اینقد999999900000000000000000000000000000000000000999999999999999999999999999999999999999999999990000000000000000000000


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 251
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 410
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,244
  • بازدید ماه : 2,244
  • بازدید سال : 130,833
  • بازدید کلی : 1,718,875
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2