loading...
منچستريونايتد Manchester United
ميلاد بازدید : 591 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (15)

درود بر منچستری های گل.

های لایت بازی رو که نزدیک 2قیقه است رو میزارم البته ناقصه میگردم بهترشو پیدا کردم میزام ولی فعلا همینو دانلود کنید.

راستی شانس شما مدیافایر آی پی مو از بن در اوورد تونستم اکانت بسازم آخه آی پی تا همین دیروز بن بودنیشخند

دانلود های لایت بازی:

DL

 و اما 5 سیو برتر دروازه بان ها رو توی هفته اول میزارم که دوتا شون مال ده خیا است.نیشخند

از یه جهت خوشحالم و از یه جهت ناراحت.

DL

 همونطور که قول داده بودم گشتم و های لایت مناسب پیدا کردم دانلود از مدیا فایر:

نیمه اول 13 دقیقه کیفیت HD

 

1st Half | Mediafire

 

نیمه دوم 10دقیقه کیفیت HD

2nd Half | Mediafire

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط salar در تاریخ 1348/10/11 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

aliiiiiiiiiiii bo0o0d keifiatt...merccccc mercccc.hatmann bade harbazii ba in keifiat bezaridd ke ye archive az baziaaye man utd dashte bashiiimm...bazam merccccccc

این نظر توسط saeedssv در تاریخ 1348/10/11 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

سرعت خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی پایین هست . مخصوصا لینک نیمه دومشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سعید جون من اینا رو از یه جا گیر اووردم تقصیر من نیست دیگه تازه مال مدیا فایر هست حالا اگر میخواید هات فایل هم بزارم...!؟شکلک

این نظر توسط mr25 در تاریخ 1348/10/11 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

خریدامون تموم شد؟هیچ خبری از آنجلو کاکا و هررا نیست؟پست اصلی هررا چیه؟

این نظر توسط امیر(ORTON) در تاریخ 1348/10/11 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

نه نويسنده اي جديدو ايمجور چيزا من ببخش دگه تكرار نميشهشکلک

این نظر توسط utd در تاریخ 1348/10/11 و 21:30 دقیقه ارسال شده است

alan didam na akhbar1kosi va na akhbare6chelo5 esmi az lige jazire biare. Khodaya man mundam akhe futbale englis cherabti be siasatesh dare ke ina nemigan?va qean bara khodemun moteasefamشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط utd در تاریخ 1348/10/11 و 21:28 دقیقه ارسال شده است

dametun garm nevisandegane blog babate gozareshe lahze be lahzeye bazia.

این نظر توسط امیر(ORTON) در تاریخ 1348/10/11 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

اقا يه سؤال چرا شهاب نيست؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : امیر جان من دو بار تو نظرات اعلام کردم خونه نیستم اینجا هم که هستم تلفنش قطعه و مجبورم با گوشیِ زاغارتِ خودم بیام نت گاه گاهی که خیلی خیلی سخته. به محضِ اینکه برسم خونه هم نتایجِ پیش بین رو میزنم, هم پست جدید پیش بینیو. شرمنده همگی مخصوصا نویسنده های دیگه.

پاسخ : پارسی سازی شدشکلک دشمنت شرمنده شهاب جون.شکلک

این نظر توسط sami در تاریخ 1348/10/11 و 20:37 دقیقه ارسال شده است

mercyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mohammad sadegh در تاریخ 1348/10/11 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

منچستریونایتد که شینجی کاگاوا، خرید جدید خود را از ابتدا در ترکیب داشت نیمه نخست را با خلق چند موقعیت خوب و البته درخشش دروازه‌بان خود یعنی داوید دهیا با تساوی بدون گل به رختکن رفت. در نیمه دوم هم تیم میزبان موفق شد با گل فیلانی بازی را به سود خود به پایان برساند و تیم منچستریونایتد با وجود در اختیار داشتن فن پرسی در ۲۰ دقیقه پایانی بازی اولین شکست فصل را متحمل شود.

اما با نگاهی به فصول گذشته در لیگ برتر انگلستان و نتایج منچستریونایتد در ابتدای فصل متوجه می شویم که یونایتد معمولا پس از یک شروع ضعیف در رقابت های لیگ به سرعت به شرایط آرمانی بازگشته و در انتهای فصل قهرمان شده است.

فصل ۱۹۹۳-۱۹۹۲ اولین فصلی بود که رقابت های دسته اول انگلستان به لیگ برتر انگلستان تغییر نام پیدا کرده بود و ۲۲ تیم در این مسابقات شرکت داشتند، منچستریونایتد تحت رهبری آلکس فرگوسن و جوانان آن روزهای خود مانند دیود بکهام، رایان گیگز و پل اسکولز اولین بازی فصل را با شکست ۲-۱ مقابل تیم شفیلدیونایتد و بعد از آن باخت سنگین ۳-۰ مقابل اورتون در اولدترافورد آغاز کرد تا همگان اینگونه سخن بگویند که یونایتد جایی در میان مدعیان نخواهد داشت، هفته بیست و یکم و دقیقا در نیم فصل یونایتد تنها ۹ برد را کسب کرده بود و جایی میان مدعیان نداشت اما این پایان کار نبود و ۲۱ بازی دیگر در لیگ برای یونایتد باقی مانده بود! شاگردان آلکس فرگوسن با پیروزی در ۱۵ بازی از ۲۱ بازی نیم فصل دوم،۴ تساوی و تنها ۲ شکست تمامی ناکامی​های نیم​فصل نخست را به دست فراموشی سپرده و در پایان با کسب ۸۴ امتیاز بالاتر از بلکبرن ۷۴ امتیازی جام قهرمانی رقابت های لیگ برتر انگلستان را بعد از ۲۶ سال بالای سر برد.
فصل ۱۹۹۶-۱۹۹۵ برای شاگردان سر آلکس فرگوسن که دیگر اصلی​ترین مدعی برای قهرمانی در انگلستان به حساب می آمدند با شکست ۳-۱ خارج از خانه مقابل آستون ویلا آغاز شد اما نتایج خوب یونایتد در بازی های خانگی به نحوی که هرگز در طول فصل شکستی را در اولدترافورد متحمل نشدند، باعث شد که این تیم در پایان فصل باز هم عنوان قهرمانی رقابت​های لیگ برتر انگلستان را با ۸۲ امتیاز مال خود کند.
شاید رویایی​ترین فصل تاریخ باشگاه منچستریونایتد فصل ۱۹۹۹-۱۹۹۸ بود که با کسب هر سه جام معتبر برای این تیم همراه بود. اما جالب است بدانید منچستریونایتد فصل را با شکست ۳-۰ مقابل آرسنال در رقابت های چاریتی شیلد آغاز کرد و در ۲ بازی نخست خود در رقابت های لیگ​برتر انگلستان هم، مقابل لسترسیتی و وستهام یونایتد متوقف شد تا مجددا یونایتد شروعی نا امید کننده داشته باشد، فصل،بسیار سخت برای یونایتد پیش می رفت طوری که هم گروه شدن با بارسلونا و بایرن مونیخ در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بدترین خبر برای شاگردان آلکس فرگوسن بود و مشخص شد در بازی های رفت گروهی یونایتد در حالی باید به مصاف این دو تیم برود که حدفاصل میان این ۲ بازی دشوار یونایتد می بایست مقابل آرسنال و لیورپول نیز صف​آرایی می​کرد.

۴بازی سرنوشت ساز یونایتدی ها با تساوی ۳-۳ مقابل بارسلونا آغاز شد و شکست ۳-۰ مقابل آرسنال در هایبری کار را برای شاگردان فرگوسن دشوار کرد، اما پیروزی ۲-۰ مقابل حریف همیشگی یعنی لیورپول امید را به اردوی یونایتد باز گرداند و در نهایت تساوی ۲-۲ در مونیخ مقابل بایرن باعث شد تا منچستریونایتد بازی های سخت خود را تا حدودی ناامید کننده پشت سر بگذارد. پایان فصل نتایج باور نکردنی برای یونایتد رقم خورد! قهرمانی در لیگ برتر انگلستان بهترین اتفاق برای طرفداران منچستریونایتد بود زیرا آنها تنها با یک امتیاز اختلاف آرسنال را پشت سر گذاشته بودند. در ادامه منچستریونایتد با پیروزی ۲-۰ برابر نیوکاسل قهرمان اف​ای کاپ انگلستان شد تا همگان منتظر دیدار پایانی این تیم در لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ باشند. دراماتیک​ترین فصل تاریخ باشگاه منچستریونایتد با دراماتیک​ترین شب تاریخ این باشگاه همراه شد و یونایتد در ۲ دقیقه پایانی بازی با بایرن مونیخ جام قهرمانی اروپا را در نیوکمپ مال خود کرد.

فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ یکی دیگر از فصولی بود که یونایتد شروع خوبی را تجربه نکرد و شکست تلخ ۲-۱ مقابل رقیب خود یعنی آرسنال جام چاریتی شیلد را به این تیم لندنی رساند. در آغاز رقابت های لیگ برتر یونایتد می بایست مقابل اورتون صف آرایی می​کرد و این بار نیز با توقف مقابل این تیم و کسب نتیجه ۱-۱ یونایتدی​ها فصل را شروع کردند. یک شروع بد دیگر برای یونایتد و هواداران این تیم باعث شد تا تیم تحت رهبری آلکس فرگوسن که حالا ديگر به لقب "سر" رسيده بود، به فکر جبران در ادامه رقابت​ها باشد. اما بازهم همانند فصول گذشته ای که یونایتد فصل را ناامید کننده شروع می کرد، در انتها قهرمان لیگ برتر انگلستان شدند تا هیچ​گاه نتایج ابتدای فصل یونایتد برای نتیجه گیری در انتهای فصل ملاک نباشد. پیروزی ۳-۲ در آنفیلد و قهرمانی در انگلیس بهترین نتایج این فصل یونایتد بود اما شکست ۵-۰ مقابل چلسی در استمفورد بریج و باخت ناباورانه ۳-۲ در نیمه نهایی اروپا مقابل رئال مادرید آن هم در اولدترافورد نقاط تاریک فصل سرآلکس فرگوسن بود.
فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ در حالی برای یونایتد آغاز شد که چلسی با آمدن آبراموویچ و به خدمت گرفتن ژوزه مورینیو و البته هزینه های چند صد میلیون دلاری خود اصلی​ترین رقیب منچستریونایتد برای قهرمانی به شمار می​رفت. یونایتد باز هم در رقابت کاميونیتی شیلد ۳-۱ مغلوب آرسنال شد و در اولین بازی خود در رقابت های لیگ برتر نیز مقابل چلسی ۱-۰ بازنده شد. این بار شرایط با فصول گذشته کاملا متفاوت بود و یونایتد فصل را با رتبه ای بهتر از سومی به پایان نرساند! تیم های چلسی و آرسنال به ترتیب بالاتر از یونایتد قرار گرفتند تا منچستریونایتد یکی از ضعیف​ترین نتیجه های تاریخ خود در لیگ برتر را با حضور در رتبه سوم تجربه کند!
منچستریونایتد فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ را هم با نتایج دور از انتظاری آغاز کرد. بازی​هایی که روی کاغذ آسان به نظر می رسید باعث دردسر یونایتدی ها شد و ۲ تساوی مقابل تیم های ریدینگ و پورتسموث و شکست ۱-۰ خارج خانه مقابل منچسترسیتی هواداران این تیم را نا امید کرده بود. اما حضور ستاره ای همچون کریستیانو رونالدو و گلزنی های متعدد او در کنار کارلوس توز و وین رونی یکی از بهترین مثلث های تاریخ فوتبال انگلستان را تشکیل داد تا یونایتد در انتهای فصل با قهرمانی در لیگ برتر انگلستان و لیگ قهرمانان اروپا یکی از بهترین فصل های تاریخ خود را تجربه کند. پیروزی مقابل بارسلونا، دابل کردن لیورپول، پیروزی ۴-۰ مقابل آرسنال در اف ای کاپ و شکست دادن چلسی در ضربات پنالتی و قهرمانی اروپا بهترین لحظات فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ یونایتد بود و تنها نقطه تاریک فصل شکست در اولدترافورد مقابل سیتی بود که در پنجاهمین سالگرد سقوط هواپیمای حامل بازیکنان این تیم برگزار شد.
آغاز فصل ۲۰۰۹-۲۰۰۸ نیز برای یونایتد چندان خوش آیند نبود و در حالی که طرفداران این تیم منتظر یک پیروزی پرگل مقابل نیوکاسل بودند شاگردان سرآلکس فرگوسن با خوش شانسی به تساوی ۱-۱ مقابل این تیم در اولدترافورد دست یافتند. اما باز هم فرگوسن نشان داد که نتایج ابتدای فصل گویای همه چیز نیست و تیمش آمادگی کاملی برای رقابت بر سر عنوان قهرمانی در انگلستان دارد. قهرمانی در انگلستان و حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتایج خیره کننده فصول اخیر یونایتد را کامل کرد تا مشخص شود که منچستریونایتد تیمی نیست که با توقف یا شکست در گام نخست امید خود را از دست بدهد.
فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ که دیشب برای یونایتد آغاز شد نیز با شکست مقابل اورتون همراه بود. با توجه به سوابقی که از شروع های ناامیدکننده تیم تحت رهبری سر آلکس فرگوسن سراغ داریم اگر منچستریونایتد در انتهای فصل پیش رو قهرمان انگلستان شد نباید تعجب کرد و با توجه به خرید های این تیم شاید باید منتظر درخشش مجدد در لیگ قهرمانان اروپا باشیم.
جالب است بدانید که در فصل ۱۹۶۸-۱۹۶۷ که یونایتد برای اولین بار قهرمانی در اروپا را تجربه کرد نیز شکست ۳-۱ مقابل اورتون آغاز کار این تیم بود و در پایان منچستریونایتد با پیروزی ۴-۱ مقابل بنفیکا بر بام اروپا ایستاد.
آیا این بار هم فرگوسن با وجود شروع بد فصل را رویایی تمام می کند؟ تنها باید نشست و تماشا کرد!

این نظر توسط محمد فاتحی در تاریخ 1348/10/11 و 17:16 دقیقه ارسال شده است

خوب میلاد چاکرتیم خوب شد؟شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 128,777
  • بازدید کلی : 1,716,819
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2