loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 1042 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (17)


هايلايت بازي



سخنان فرگوسن پس از بازی: این برد می تواند بسیار حیاتی باشد


سر الکس فرگوسن عقیده دارد که پیروزی لحظات پایانی یونایتد در زمین نورویچ که با نمایش خوب گیگز تمام نشدنی حاصل شد، می تواند نقشی اساسی در رقابت قهرمانی داشته باشد:

"این یک نتیجۀ عالی بود و در ادامۀ مسیر مؤقر خواهد بود. هر کسی باور دارد که ما هیچگاه تسلیم نشدیم، و اهمیتی نداشت که چه تیمی رودرروی ماست. آنها (بازیکنان) می دانند که باید تا آخرین دقیقۀ بازی محکم بازی کنند."

"اما باید بگویم که ما خوش شانس بودیم. نورویچ هدفمندتر بودند و تیم بهتر بودند. آنها توپهای زیادی را در محوطۀ ما ارسال کردند و اگر اونز، فردیناند و دخیا نبودند، ما بارها عقب افتاده بودیم. این سه فرد امروز درخشان ظاهر شدند."

"به نظر من ما روی توپ خیلی سست و بی رمق کار می کردیم. اما پس از دریافت گل، عالی بازی کردیم. این موضوع طبیعت بازیکنان را برای شما روشن می کند: آنها عصبی نشدند. آنها به بازی ادامه دادند و در بازی اوج گرفتند. و این برای ما خوش یمن بود."

"در واقع نورویچ امروز استحقاق یک امتیاز رو داشت. اما ما یک گل پیروزی بخش فوق العاده به ثمر رساندیم و فوق العاده بود که شما منچستریونایتدِ (واقعی) را می دید."

سر الکس دربارۀ گلزنی گیگز نیز افزود:
"به ثمر رساندن گل برتری، در آخرین ضربه ای که در نهصدمین بازیتان به توپ می زنید.... به نظر من دوران پرافتخار بازی او لیاقتِ این (همچین اتفاق دراماتیکی در نهصدمین بازی) را داشت. یک سانتر عالی از اشلی یانگ و ضربۀ نهایی حیرت آور از گیگز."

"به عنوان  یک بازیکن، بازی کردن نهصد بازی برای یک باشگاه، یک استثنا است و دیگر هرگز تکرار نخواهد شد - دوران بازی درخشان و یک مرد حیرت آور."


ترجمۀ اختصاصی

Manchester-United.ir



بررسی عملکرد بازیکنان از نظر سایت باشگاه


ترجمۀ اختصاصی mancheste-united.ir


دیوید دخیا: یک نمایش تمام و کمال از این مرد اسپانیایی که از سوت آغاز مسابقه بدون عیب بود. خیلی زود توسط یک شوت قوی از گرنت هالت آزمایش شد (و موفق بود) و همچنین سانترهای متعددی را گرفت. چند واکنش حیاتی هم داشت: با پایش مانع گلزنی Anthony Pilkington شد و با دو شیرجه، ضربات Grant Holt و Aaron Wilbraham را مهار کرد.


فیل جونز: او به خوبی توانایی ارسال سانترهای زهردار از جناح راست را دارد. دو بار رایان گیگز را در موقعیت به ثمر رساندن گل اول بازی قرار داد که یک بارش گیگز توپ را به تیر دروازۀ نورویچ زد. همچنین در دفاع محکم و خوش استیل بود میتوان استنباط کرد که بهترین پست بازی این بازیکن شناور، در حال حاضر دفاع راست است.


جانی اونز: هنگامی که توسط هالت تحت فشار قرار می گرفت، به دور از هیجان و در کمال خونسردی عمل می کرد. خیلی سختگیرانه به دلیل یک خطا روی Wes Hoolahan یک کارت زرد دریافت کرد در حالی که این بازیکن تعویضی پیش از خطای اونز به وضوح مرتکب هند شده بود. در نبردهای بیشماری پیروز بود و با آوردن توپ به جلو حملاتی را پایه گذاری می کرد.


ریو فردیناند: چند توپ خطرناک را با ضربۀ سر از محوطه خطر دور کرد و همچنین در میان سردرگمی مدافعان در محوطه روی ضربۀ آزاد David Fox، او بود که توپ را دور کرد. پس از اینکه در بازی میان هفته استراحت داشت، در این بازی خستگی ناپذیر بود و کاملا یک مدافع وسط در سحی عالی بود.


پاتریس اورا: علی رغم اینکه در یکی دو موقعیت به جلو آمد، اکثر بازی مجبور بود برای کنترل Anthony Pilkington عقب زمین بماند و یک بار نیز این بال نورویچ با فرار از دست اورا، توپی را شلیک کرد که دخیا توسط پا مهارش کرد. در یک حرکت انفجاری به دل نورویچ زد و یک موقعیت برای ولبک در نیمۀ دوم خلق کرد.


نانی: بازی را با اعتماد به نفسی بالا آغاز کرد. مهارتی فوق العاده را به نمایش گذاشت و در یکی دو موقعیت نیز یکی دو تا از تریکهایش را اجرا کرد. پس از آن که سانتر او توسط اسکولز به گل تبدیل شد، توسط یک تکل خشن از سوی  Bradley Johnson  به زمین خورد و کمی طول کشید تا دوباره به بازی برگردد. در نیمۀ دوم از او خواسته شده بود که به دنبال نفوذ باشد و در سمت راست دائما حرکت می کرد.


مایکل کریک: یکی دو پاس عمقی خوب ارسال کرد و در کمک به دفاع نیز موفق و سازمان یافته عمل می کرد. با یک پاس در عمق هوشمندانه، نزدیک بود رایان گیگز را صاحب یک موقعیت جدی کند. در اواخر بازی نیز در حالی که خودش فرصت شوتزنی داشت و می توانست گل بزند، سعی کرد توپ را به اشلی یانگ برساند.


پل اسکولز: نمایشی برجسته از این مرد کهنه کار. با یک ضربۀ سر از فاصلۀ نزدیک، گل اول بازی را به ثمر رساند. در نمایشی استادنه و آموزنده از یک هافبک، یک بار نیز به زیبایی با حرکت بدن Hoolahan را فریب داد و یک بار نیز توپ را با سینه در اختیار دخیا قرار داد. یک پاس سرگردان از طرف او به یک شوت روی دروازۀ یونایتد منجر شد. اما این تنها یک نقطه در عملکرد او بود چرا که او امروز یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.


رایان گیگز: درست مانند یک نمایشنامه بود! ضربۀ شلاقی او می توانست گل اول بازی باشد همچنین ضربه سر ضربش نیز در نیمۀ دوم به دیرک دروازه برخورد کرد. اما گویا نیرویش را برای آخرین ضربه اش نگه داشته بود. نمایش روان و شمردۀ او به بهترین نحو پایان یافت: با ضربۀ تمام کننده ی او در دقایق تلف شده و او نیز مانند هر یونایتدی دیگری که متوجه نقش پر ارزش او در پایان نهصدمین بازیش برای باشگاه شده باشد، به شدت از این موضوع خوشحال بود.


دنی ولبک: نمایشی پرتلاش و سرعتی و پر جنب و جوش، اما پس از اینکه گیگز قهرمانانه گل پیروزی را به ثمر رساند، نفس راحتی کشید. چرا که در اواخر بازی یک ضربۀ سر را از روی سانتر هم تیمی با تجربه اش به هدر داد. مهاجم ملی پوش انگلیس، همچنین در دو صحنه John Ruddy را واردار به عکس العملهایی دیدنی در هریک از دو نیمه کرد. و یک بار نیز که دروازه بان را شکست داده بود، Zak Whitbread مدافع نورویچ توپ را دفع کرد.


خاویر هرناندز: یک موقعیت برای زوج خط حمله اش ولبک خلق کرد و یک ضربۀ کمجونش نیز توشط دروازه بان جمع شد. پس از آنکه حرکات به سمت دروازه ای که از او انتظار می رفت را نتوانست پیاده کند، جای خودش را به اشلی یانگ داد.


تعویضی ها:


اشلی یانگ: به محض ورود به زمین، یک توپ خیلی زیبا را برای اورا مهیا کرد. یک شوتش به سمت دروازه بلاک شد و سانتر او بود که به گل دراماتیک گیگز منجر شد.


کریس اسمالینگ (دقیقه 93 به جای گیگز): تنها به زمین آمد تا زمان اندکی تلف شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی فقیه عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

آقایون مسوول توجه توجه :

من از اول تا حالا ازین جدول پیش بینی هیچ سر در نیاوردم . دیشب جدولو دیدم الان من از پیش بینی صحیح تیم برنده و تعداد گل یکی از تیمها هیچ امتیاز نگرفتم ؟ اگه گرفتم چرا صفر نوشتید ؟ من به شورای نگهبان شکایت میکنم شکلکشکلک

نه جدا چطوریه ؟ شکلک

رای مارو پس بدید رای مارو پس بدید شکلکشکلک
پاسخ : علی جدول اینجوریه: نحوۀ محاسبۀ امتیاز هر بازی:
از ستونهای سمت راست شروع میکنیم: اگر نتیجه کامل بود، هفت امتیاز میدیم و تمام. ولی اگر نبود میریم ستون بعدی، اگر تفاضل درست بود، چهار امتیاز میدیم و تمام. اگر نبود میریم ستون بعدی.....
اما فرم این جدول که عکسشو آپلود کردیم: ستون اول و دوم و سوم که اسم و ایمیل و رتبه است. ستون 4 تا 9، مثل جدول لیگ فوتباله که تعداد بازی، برد، باخت، مساوی رو توش میزنن. یعنی میگه شما تا حالا چند تا مثلا پیش بینی کامل داشتی، چندتا پیش بینی صحیح تفاضل گل و چندتا......
ستون ده امتیاز فرد پیش از بازیه. یعنی جمع امتیازهایی که شما از پیشبینیهای قبلیت گرفتی (جمع ستونهای 4تا9)
دو ستون بعدی پیش بینی شما در بازی این هفته و نتیجه حقیقیه.
ستون عدم پیش بینی هم چیزی نیست. گذاشتیم اکسل بفهمه اگه فرد پیش بینی نکرده بود، 0 بده بهش.
ستون یکی مونده به آخر امتیاز شما از این بازیه. که طبق همون رویه که اول کامنت گفتم حساب میشه با توجه به پیش بینی نتیجه فرد و نتیجۀ حقیقی.
ستون آخر هم امتیاز شما از این بازی رو به اضافۀ امتیاز شما پیش از بازی می کنه و میشه مجموع امتیازها تا پایان هفتۀ پنجم
بعد یه دگمه گذاشتم تو اکسل، هر هفته که تموم میشه، من اون دگمه رو میزنم، ستون آخر میاد در ستون امتیاز فرد پیش از بازی قرار میگیره. و عدد زیر ستون نوع پیش بینی ای هم که فرد داشته، یک دونه میره بالا جلوی اسمش. و جدول آمادۀ برگزاری مسابقۀ هفتۀ بعدی میشه.
مثلا برای شما: یک تا پیش از بازی با نورویچ:
یک عدم پیش بینی داشتی که بازی با لیورپول بوده. (0 امتیاز)
یک پیش بینی صحیح تفاضل گل داشتی که بازی تو هلند بوده که شما 3-1 گفتی ولی 2-0 شد. (4امتیاز)
دوتا هم پیش بینی غلط داشتی -2 امتیاز (بازی های با چلسی رو گفته بودی 4-1 میبریم که 3-3 شد. بازی برگشت با آیاکس هم گفتی 5-0 میبریم که 2-1 باختیم وشامل هیچ یک از ستون امتیازات نمیشه بنابراین پیش بینی غلط محسوب میشه)
پس امتیاز شما پیش از بازی میشه:
4+0-2=2 میشه دو امتیاز که در ستون امتیاز فرد پیش از بازی ثبت شده.
بازی با نورویچ رو هم 4-1 پیش بینی کردی که 2-1 شد، میشه پیش بینی صحیح تیم برنده و امتیاز فرد از بازی میشه 3 امتیاز.
با امتیاز پیش از بازی جمع بشه میشه 5 امتیاز که در ستون امتیاز فرد پس از بازی جلو اسم شما ثبت شده.
الان هفته بعد که من اون دگمه رو بزنم (الان زدم :دی) اون 5 میاد میشینه زی امتیاز فرد پیش از بازی (پیش از بازی با تاتنهام) و یکی به ستون پیش بینی صحیح تیم برندۀ علی فقیه علداللهی که الان صفره، اضافه میشه و میشه 1.
اگر ابهامی بود باز بگو حتما شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

ایول به اصغر فرهادی.با کمترین امکانات این همه جایزه گرفت.شکلک
باید کلاهامون رو از سرمون برداریم و براش دست بزنیم.

این نظر توسط Mohsen در تاریخ 1348/10/11 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

Mersi ! Migam shahab jan oon busby babs behtar booda.
tabrik migam bord ro . oscar ro ham tabrik migam شکلک
پاسخ : به نظر منم اون جالب تر بود. بعضی از بچه ها گفتن سایت باشگاه حتما باشه، گذاشتیم
ولی بازبی بیبز هم همونطور که گفتم روز بعد میاد. سعی می کنیم اون رو هم بزنیم.

این نظر توسط danial در تاریخ 1348/10/11 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

Salam
Ghasd Daram Ba SitetTabadole Banner Konam.
AgeMayeli In Bannere Mano Bezar Too sitet

http://s1.picofile.com/file/7288767739/34343555555556.gif

...bad az tarighe nazarat too sitam bia bannereto baram befrest
albate amaram yekam in rooza oomade paeena
Adrese site man : www.irooniha.ir

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید تبریک میگم به شدتشکلکاین بازیکنا چرا اینجوری میکنن بعد از گل گیگز فرگوسن داشت سکته میکرد یه بار دیگه ببینید من به جاش سکته کنم ولی نمیرم جوونم داره 20 سالم میشه جمعه گناه دارم

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1348/10/11 و 9:49 دقیقه ارسال شده است

خدارو شکر که بازیو ندیدم وگرنه سکته میکردم.تبریک به همه منچستریهای عزیزشکلکشکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 1:33 دقیقه ارسال شده است

گلزنان منچستریونایتد در فصل 2011-2012
Rooney……………….……..22
Hernandez………………….10
Berbatov…………………..…9
Wellbeck……………………..9
Nani…………………………….6
Young………………………….5
Valencia……………..……...4
Giggs……………………..…..4
Park……………………….…..3
Owen………………………….3
Anderson……………..……..2
Jones…………………………...2
Feletcher……………………..2
Carick…………………………..2
Scholes………………………....2
Smalling………………………..1
Macheda……………………….1
Own.goal...1
جمع گل ها88

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 1:04 دقیقه ارسال شده است

اگه همه بازیکنا اینقدر خوب بازی کردن پس چرا 2-1 شدیم اینجوری که سایت باشگاه نوشته باید 10-0 میشد نه 2-1شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 0:59 دقیقه ارسال شده است

وای لیور شوت میکی موس گرفت اگه ما جام نگیریم..........................................................................

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 0:54 دقیقه ارسال شده است

اره بخاطر تاتنهام و یکم منچستر اخه توی گزارش که داشتی دق میکردی ولی انشالا هفته دیگه 6 تا ما به تاتنهام میزنیم وقتی ارسنال 5 تا بزنه منچستر باید 10 تا بزنه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,857
  • بازدید ماه : 1,857
  • بازدید سال : 130,446
  • بازدید کلی : 1,718,488
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2