loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 956 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (16)

 3

فان پرسی به خاطر پیوستن به یونایتد افتخار می‌کند.

فان پرسی گفت هنگام تصمیم گیری به کودک درونش گوش داد و از آرسنال به یونایتد پیوست. این مهاجم هلندی که ۸ سال موفقیت آمیز را با توپ چی‌‌ها گذرانده بوده در روز جمعه به طور رسمی‌ به یونایتد پیوست.

بعد از شرکت در تمرینات امروز کارینگتون ، فان پرسی اذعان داشت از نبرد برای کسب جام‌ها با یونایتد لذت میبرد ، او برای یونایتد در این فصل شماره ۲۰ را خواهد پوشید.

او در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت : " من از بودن در اینجا خوشحالم و برای دستیابی به افتخارات بزرگ با یونایتد مشتاقم. آرسنال باشگاه بزرگی‌ است اما شناخت بازیکنان جدید در اینجا برای من چالش بزرگی‌ است. امروز صبح جلسه خوبی‌ داشتم. روابط در باشگاه بسیار دوستانه است همانطور که من دوست دارم ، پس در اینجا احساس غریبی نمیکنم. زبان همه در اینجا یکسان است."

 

طرفداران آرسنال از اینکه رابین فان پرسی بهترین بازیکن فصل گذشته شان و آقای گل لیگ در بهترین شرایط فنی اش باشگاه را ترک کرده است بسیار ناراحت هستند.


"بگذارید یک چیز را روشن کنم.نمی خواهم مسائل پیچیده شوند. از سو‌ی‌ من و از سوی آرسنال احساسات بدی وجود ندارد(دلخوری نیست بین من و باشگاه). برای من بعضی‌ مسائل حیاتی‌ و مهم هستند و ما دیدگاه‌های متفاوتی داریم. این زندگی‌ است . گاهی اوقات شما در بعضی‌ مسائل اختلاف نظر دارید اما در حال حاضر من اینجا هستم. مهم‌ترین چیزی که من مشتاق آن هستم یک چالش بزرگ است‌-بزرگترین اتفاقی‌ که در عمر فوتبالی من تا به حال افتاده است.

 سر الکس فرگوسن نیز از گزینه‌های موجود در خط حمله ابراز رضایت کرد،در حالی‌ که بسیاری از هواداران یونایتد مشتاق دیدن زوج رونی و فان پرسی هستند.


فان پرسی در رابطه با رونی گفت : "البته که من عاشق بازی‌ کردن با رونی هستم ! بار‌ها گفت بودم که او از هر لحاظ یک بازیکن ، با کلاس جهانی‌ است. من از دیدن بازیکنانی که خود را با همه چیز خود وفق میدهند لذت میبرم. او میتواند گل بزند ! پاس گل بدهد و سخت کار کند."


وی در ادامه گفت:"اسکولز و گیگز نیز بازیکنان بزرگی‌ هستند. آنها ۲۰ سال است که خود را اثبات کرده اند و این باعث تاثیر بسیار زیاد آنها می شود. می‌خواهم بگویم اینجا همه باهم هستیم تا به افتخارات عظیمی‌ دست پیدا کنیم. هر بازیکن نیز به طور جداگانه اهمیت خود را در این مسیر دارد."

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 8:44 دقیقه ارسال شده است

اگه اینجوری باشه که ون پرسی هر سال باید شماره ش رو عوض کنه.
تمام بازیکن های من سیتی هم باید لباس 3 بپوشن.شکلک

این نظر توسط eliunited در تاریخ 1348/10/11 و 4:20 دقیقه ارسال شده است

RvP : “I took the No. 20 shirt because I'm here to win the 20th league title for Manchester United.”

این نظر توسط حامد در تاریخ 1348/10/11 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

ون پرسی ورودت را ما هواداران منچستر تبریک میگیم و از صمیم قلب میخاهیم من سیتی را از دنیای فوتبال محو کنی شکلکشکلک

این نظر توسط خالد از لارستان در تاریخ 1348/10/11 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

پنجره نقل و انتقالات هنوز بسته نشده...
یادتون باشه رونی رو چنمدفصل پیش ثانیه های اخر نقل و انتقالات قطعیش کردیم(نه دیگه ثانیه های آخر....)
امیدوارم سوپرایز دو و سومی هم تو آستین رئیس باشه.
نانی چی شد؟تمدید کرد؟
دفاع چپ، جانشین اورا الآن کیه؟
دوقولوهای داسیلوا از هم جدا شدن یا هستن؟
فلچر بازی میکنه یا هنوز اسهال داره؟!
ماکدا و بربا چی؟!
به دلم زده بربا رو از دست میدیم ولو شده نیم فصل...
عکس بالایی هم فوق العادس ولی عکس کل تیم که روی صندلی نشستن رو ترجیح میدم.
خیلی برنامه ها و تغییرات وعده داده بودید بعد کنکور که ....!!
دوستون دارم

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 21:59 دقیقه ارسال شده است

یه نتجه گیری کردم من...شکلک
پارسال آرسنال رو 8-2 بردیم.2گل آرسنال رو ون پرسی زد الان اومده تیم ما این دفعه 10-0 میبریمشونشکلک
پاسخ : تازه یه پنالتی ون پرسی رو هم دخیا گرفت، یه تک به تک هم از ون پرسی گرفت شکلک
چون فابیانسکی از این عرضه ها نداره 12-0 می بریم شکلک

این نظر توسط farzad در تاریخ 1348/10/11 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

كاش روبرت لودانوسكي هم ميامد_انشالله هيج هوادار يونايتدي را نااميد ,مايوس و از خودت نرنجاني_

این نظر توسط THE DARK KNIGHT, Ali در تاریخ 1348/10/11 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

حالا شدیم یه تیم با خط حمله ای در حد بارسا و رئال...
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی رئیس از این خرید جیگرت رئیس جونم شکلکشکلک

این نظر توسط محمد علی در تاریخ 1348/10/11 و 20:22 دقیقه ارسال شده است

بایدم افتخار کنه!
و صد البته ما هم افتخار میکنیم

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

شینجی جون بابا کجا میخای بری ؟؟
حال میده بعد اینکه جلو ارسنالی ها گل زد بگیره پرچم روی لباس رو بوس کنهشکلک
راستی امسال آرسنال رو چندتایی کنیم؟؟شکلک

این نظر توسط محمد فاتحی در تاریخ 1348/10/11 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

امیر هنوز هم کامنتای منو پام میکنید؟شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 456
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 456
  • بازدید ماه : 456
  • بازدید سال : 129,045
  • بازدید کلی : 1,717,087
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2