loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 418 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (12)

Anderson scores a stunning goal to give Manchester United the lead against Newcastle United

Man United   2

Anderson (44), Cleverley (58)

Newcastle   1

Cisse (62)

Wednesday 26 September Old Trafford | Attendance: 46,358

 

یک برد عالی با دو گل فوق العاده زیبا از دو هافبکمون اندرسون و کلورلی، در کنار یه دیرک زیبا از چیچا در حالی که رونی علی رغم اینکه توی این بازی انتظار زیادی ازش نمی رفت و دوندگی زیادی نداشت، ولی خیلی عالی کار کرد توی کارهای تیمی و پاسهاش. این پاپیس سیسه عجب موی دماغیه خدایی! شانس آوردیم دیرکش گل نشد. ورمیل هم خیلی بد بود ناراحت بعید میدونم چیزی از این جوون با استعداد در بیاد چون اعتماد به نفسش زیر صفره. حالا دیگه باید بجزبیم به لیگ برتر و دهن لندنیها رو سرویس کنیم. اولش هم از همین تاتنهام هفتۀ بعد شروع میکنیم! لندن آماده باش که منچستری ها دارن میان!

اما جدول پیش بینی و نتایجش:
امروز دنیا به کام عصا به دست های جدول پیش بینی بود و دومین برد 2-1 پیاپی دنیا رو به کام این افراد محافظه کار شیرین کرد  زبان

24 نفر امروز هم تونستن نتیجه رو کامل درست بگن.
نحوۀ اعتراض به جدول پیش بینی: جدید و خیلی مهم
من احتمال اشتباهم زیاده
هرکس سریع و فوری و قبل از گذاشتن پست بعدی امتیاز خودش رو چک کنه، اگر پیش بینیش رو اشتباه وارد کرده بودم، از پست "ثابت جدول پیش بینی این بازی - کلیک کنید" پیش بینیش رو پیدا کنه، "تاریخ و ساعت نظرش رو که توش پیش بینی کرده بود" رو برای من توی نظرات "همین پست نتایج پیش بینی" کامنت کنه و بگه که شهاب پیش بینی ما این بوده برای ما تصحیح کن. بنده هم ضمن عذر خواهی فراوان از این عزیزان در اسرع وقت پیش بینیشون رو سریعا عوض میکنم. تأکید میکنم که فقط اعتراضهایی که پیش بینیشون رو خودشون توی پست پیش بینی پیدا کردن و تاریخ و ساعتش رو گفتن قبول میکنیم و در غیر اینصورت از پذیرفتن اعتراضهایی که پیش بینیشون توی پست پیش بینی ثبت نشده و الآن خودشون هم نمی تونن پیداش کنن معذوریم. ببخشید دیگه اینجا رو من شرمندۀ شما میشم.

- جدول پیش بینی هفتۀ هفتم - کلیک کنید -

نتایج اعتراضات جدول پیش بینی:

1- پیش بینی های dagonet و hojjat که پیش بینیهاشون رو پس از سوت بازی و در دقیقه 20 وارد کرده بودند، این بار استثنائا وارد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط dagonet در تاریخ 1391/07/07 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

ببخشيد؛من منظورم ديرتر بود نه زودترشکلک

این نظر توسط dagonet در تاریخ 1391/07/07 و 22:54 دقیقه ارسال شده است

آقا من شرمندم؛راستش من ساعت دقيق بازی رو نميدونستم؛حدث ميزدم بازی15 دقيقه زود تر شروع ميشه؛چون معمولا گزارش بازی رو ميزاشتين؛ديدم چيزی نوشته نيست فكر كردم حدسم درسته؛به ساعت بازی هم دقت نكرده بودم؛اين شد كه اين شد!بازم شرمندهشکلک
پاسخ : فدا سرت داداش شکلک

این نظر توسط dagonet در تاریخ 1391/07/07 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

من بازی با نيوكاسل؛دقيقه3بازی پيش بينيم رو كه3-1برد بوده رو ارسال كردم؛ولی شما تو جدول زدين عدم پيش بينیشکلکشکلک
پاسخ : داگونت چون من مخلصتم. والا من خودم اهل مته به خشخاش گذاشتن نیستم همیشه ده دقیقه اول هم اگر گلی به ثمر نرسیده بود، پیش بینی بچه ها رو ثبت می کردم. ولی مسئله اینه که شما دقیقه 25 پیش بینی کردید نه دقیقه 3. حالا این بار هم استثنائا چون بردیم و همه برد رو پیش بینی کرده بودن برای شما و حجت رو وارد می کنم. ولی این مورد استثنا هست و رسمش اینه که من پیش بینی های بعد شروع بازی رو اصلا وارد نمی کنم. از دفعه های دیگه سر وقت بذارید چون منم معمولا اقلا دو روز زودتر پست پیش بینی رو میذارم شکلک
البته که کلا اینا برا دور همیه خیلی ارزش نداره انقدر روش دقیق بشم من همین گرم کردن فضاش مهمه شکلک
پس من فعلا شما و حجت رو که دقیقه 25 بازی پیش بینی کرده بودید وارد می کنم

این نظر توسط mj$ در تاریخ 1391/07/07 و 13:08 دقیقه ارسال شده است

Man asheghe unitedM va age manfi ham emtiaz begiram hamiaheo united bere bala khoshal misham va ien tafanonie ama ye soal daram age migoftam to penalti mibare oon vaght cheghad emtiaz midadin?
پاسخ : کلا سیستم ما اینجوریه که برای بازیهای عادی که باید نتیجه بگن بچه ها.
ولی برای بازیهای تک حذفی که ممکنه به وقت اضافه و پنالتی بکشه، پارسال روالمون این بوده که بچه ها باز هم فقط نتیجه می گفتن، و ما نتیجه بچه ها رو اگر به وقت اضافه می کشید، با نتیجه پایان 120 دقیقه مقایسه می کردیم، و اگر نمی کشید، با نتیجه پایان 90 دقیقه مقایسه می کردیم.
دیگه کاری هم نداشتیم که کی تو پنالتی می بره و ... این بازی هم من حواسم نبود که بازی حذفیه وگرنه زودتر اعلام می کردم که همون روند پارساله... ما همیشه با نتیجه کار کردیم و هیچ وقت اینکه کسی شفاهی گفته یک تیم میبره رو در مسابقه دخالت ندادیم. اون سیستم سایت طرفداری بود که از مسابقات یورو بساط جدید راه انداخته بودن و به پیش بینی برنده در پنالتی ها هم امتیاز میدادن.
ما سیستم قدیمی خودمون رو داشتیم و داریم و فکر هم می کنم منطقی باشه و نیازی به تغییرش نباشه. به هر حال هر سایتی رویه خودشو داره

این نظر توسط mj$ در تاریخ 1391/07/06 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

Bebin asan manish ien. Ahse daar penalti mibare ama time dorosto moshakas beshe khob yani ien ke 3 emtiaz digenchon time barandaro doros goftam
پاسخ : مهرداد جان شما پارسال هم از اول جدول با ما همراه بودی، می دونی که ما همیشه تأکید کردیم که نیتجه کامل رو تأثیرمیدیم توی پیش بینی و نمی تونیم کسانی که اشاره به برد یا باخت تیمی می کنن توی جدول تأثیر بدیم. فقط با نتیجه کار می کنیم.نتیجه شما هم 1-1 بوده. ما هیچ وقت نه پارسال و نه امسال نقل قول افراد مبنی بر اینکه "یک تیم میبره" یا "می بازه" رو توی جدول تأثیر ندادیم و همیشه خواستیم که "نتیجه کامل" رو بیان کنید. البته که این 2 امتیاز اصلا ارزش این حرفا رو نداره شکلک
ولی می خوام قانون برای همه یکسان عمل بشه و کسایی که اول همین فصل مثلا گفته بودن یونایتد میبره و ما امتیازشون رو نداده بودیم، حقشون ضایع نشه.
به عنوان مثال برات بگم اگر شما تساوی 0-0 پیش بینی کرده بودی، ما بهت -1 امتیاز میدادیم. در واقع اینکه کسی برد یا باخت رو پیش بینی کنه، یه جورایی خودش رو از امتیاز منفی تبرئه کرده. در صورتی که امتیاز منفی (برای پیش بینی کاملا غلط) هم جزئی از قوانین این مسابقه است.

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/07/06 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

نه بابا اونقدرم نااميد نشدم آرن رو گفتمشکلک

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1391/07/06 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

بالآخره ما هم یه دفعه درست پیش بینی کردیم
چه سعودی کردم من از52به 22 اومدم .
هااا خیلی حال وکردم
شکلکشکلک
پاسخ : البته کلی لشکر آدم رو هم من حذف کردم از جدول شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/07/06 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

دفعه بعد بگو ايميل ندادي حذفيشکلکآخه من نميتونم گل خوردن يونايتدو بنويسم واسه همين عقب ميفتمشکلک
پاسخ : هـــان؟! حذفت کنم؟! شکلک

این نظر توسط mj در تاریخ 1391/07/06 و 11:21 دقیقه ارسال شده است

Bebin man bazio 1_1 goftam ama nahayat goftam united mibare yani natijeye nahaiwoo doros goftam bayad behem3emtiaz bedi
پاسخ : مهرداد جان شرمنده نمی تونم
آخه به فاصلۀ 15 دقیقه زیر کامنتت جوابت رو دادم که اون 1-1 رو نتیجه پایان 120 دقیقه حساب می کنم. خدایی یعنی چی که 1-1 میشه ولی یونایتد میبره؟!
وقتی میگی یک یک میشه اما نهایت یونایتد میبره، یعنی یونایتد توی پنالتی میبره
ضمن اینکه توی خود پست من تأکید کردم من فقط میتونم نتیجه شما رو وارد فایل بکنم و اینکه کی میبره رو نمی تونم وارد کنم. من خودم پیش بینی کرده بودم 2-2 میشه، که منظورم نتیجه پایان 120 دقیقه بود. پس باید به خودم هم سه امتیاز بدم با این حساب شکلک
ولی نمی شه خدایی شکلک

این نظر توسط خالد از لارستان در تاریخ 1391/07/06 و 9:36 دقیقه ارسال شده است

منم با حذف آرن موافقم...!


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 128,841
  • بازدید کلی : 1,716,883
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2