loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 567 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (5)

Nick Powell talks to MUTV

نیک پاول به دنبال گل های زیاد

نیک پاول بعد از انجام اولین بازی اش برای تیم و زدن یک گل زیبا از راه دور،مشتاق است که شمء گلزنی اش را توضیح دهد.

نیک پاول که در بازی با ویگان چهارمین گل یونایتد را زد ، مایل است که تهدید خط هافبک تیم را برای مدافعان حریف افزایش دهد و گلزنی خط هافبک تیم را بهبود بخشد.

پاول به MUTV گفت : این عالیست که من اولین بازی ام را انجام دادم و بعد از این گلزنی چیزی بود که من روی آن کار میکردم.داریو(گارادی،یکی از اعضای تیم کرو) به من می گفت که بازی من فقط به حمله و دفاع ختم نمیشود و باید گل بزنم.من هم فصل پیش این کار را برای کرو انجام دادم و خوشبختانه این فصل میتوانم برای یونایتد انجام دهم.

برخلاف بازی فوق العاده اش ،خرید تابستانی شیاطین سرخ تاکیید میکند که خودش را آماده بازی قرار میدهد و به یادگیری از هم تیمی های باتجربه اش ادامه میدهد.

پاول خندید و گفت : پدرم حساب من را خواهد رسید،من این را به شما میگم.نه من فقط دارم میرم خونه و این احساس خارق العاده رو دارم و خودم رو روی پا نگه میدارم.(ترجمش رو شک دارم).

منصفانه باشیم ، ابتدا که وارد زمین شدم،یکم ترسیده بودم چون که من به جمعیت 5000 نفری عادت داشتم اما اینجا این جو عظیم - هواداران عالی هستند.این بازی سختی نبود چرا که آنها(هم تیمی ها) بازی را برای من راحت تر کرده بودند اما به هر حال من خوشحالم که تونستم دقایقی در زمین حضور داشته باشم.

من هر روز یاد میگیرم،مخصوصا از هافبک هایی مثل کریک ، اسکولز،گیگزی. آنها فوق العاده اند و در تیم بوده اند و جام های بسیاری را برده اند.این چیزی است که من هم میخواهم انجام دهم،پس امیدوارم که هر روز از آنها چیزهایی یاد بگیرم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1348/10/11 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

بهترین گزینه برای جانشینی اسکولز همینه همه جیزش عالیه لامصب!هرچی دردوبلا داره بخوره تو سر اندرسون!شکلک

این نظر توسط [ONLY MUFC] در تاریخ 1348/10/11 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

نه . من فکر نکنم بره رئال . چون خودشم انگلیسیه حساب بکام را باید کنار گذاشت . الان اوضاع فرق کرده . اون موقع راحت تر میشد یکی مثل کریست جوون و با استعداد را با قیمت خوب پیدا کرد . الان هرکی به منچستر میرسه قیمتش چند برابر میشه . نمونش همین رودریگز و لوکاس مورا . از زیر 20 میلیون یورو رسیدن 40 ..خورده ای میلیون یورو .

این نظر توسط ممد نانی در تاریخ 1348/10/11 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

ایشااله بشی یک اسکولز جدیدشکلک

این نظر توسط PAUL WESLEY در تاریخ 1348/10/11 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

Salam,mishe az bazihaye dishab ax bezarid ?
پاسخ : الآن میذارم داداش

این نظر توسط Nevi.M در تاریخ 1348/10/11 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم
امیدورام تو هم مثله بقیه جوونا که شدن ستاره و رفتن رئال نشی.شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 452
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 452
  • بازدید ماه : 452
  • بازدید سال : 129,041
  • بازدید کلی : 1,717,083
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2