loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 423 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (37)

صحبت هایی از برباتوف:

"من پیشنهاد سیتی را رد کردم تا برای بهترین باشگاه جهان بازی کنم.زمانم در یونایتد به پایان رسیده و باید جای دیگری را برای بازی پیدا کنم.در حال حاضر احساس میکنم که کامل نیستم.من یک بازیکن نیمکت نشین نیستم و قطعا زمان من در یونایتد تمام شده.هدفم در زندگی زسیدن به اوج بود و منچستریونایتد دقیقا همین بود.من کاری شبیه به کاری که توز کرد را انجام نخواهم داد.توز خلاف کرد.من فرصت پیوستن به سیتی را داشتم اما یونایتد را انتخاب کردم.سیتی قهرمان لیگ شد اما از نظر من آنها فقط جام را خریدند.مطمئن هستم که فصل بعد منچستر یونایتد دوباره به اوج باز خواهد گشت.فرگوسن راستگو است.او میداند که با هر کس چطور صحبت کند.بعد از صحبت کردن با او شما خیلی با انگیزه میشوی،طوری که میخواهی بر دنیا چیره شوی.من برای پیدا کردن جایگاهی در تیم می جنگیدم و تلاش میکردم اما قطعا تیم بر مبنای بازیکنان جوان بنا شده."

"من فقط دوست دارم که از فرصت استفاده کنم تا از همه در منچستریونایتد تشکر کنم،شما همه برای من در طی 4 سال بسیار عالی بودید.سپاس گذارم.

صحبت های بربا در زمان حضورش در منچستر:

"من از بازی کردن در این تیم احساس خوشحالی میکنم.رایان گیگز از اول در این باشگاه بوده و میگوید که هرگز دوست نداشته که به جای دیگری برود.من هم نمی خواهم هیچ جای دیگری بروم."

"من فقط خودم هستم.دوست ندارم با هیچ کسی مقایسه شوم مخصوصا با یک اسطوره مانند اریک کانتونا."

"من برای خودم بازی نمیکنم،من برای تیم بازی میکنم.در هر بازی شما 75،000 نفر را داری که حمایتت میکنند و موفق ترین مریی جهان و بهترین بازیکنان جهان .بهتر از این چی میخوای."

"من خوش شانسم،من عاشق دوره ام در منچستر یونایتد بوده ام.من از دست خودم ناراحتم که نتوانستم همه هواداران را خوشحال کنم.من قبلا هم گفته ام که مردم منچستریونایتد قضاوت میکنند و این شیوه ای هست که باید باشد.این تیم برای آنهاست . من یک میهمانم،یک میهمان ویژه."

او یکی از موفق ترین رییس های تاریخ فوتبال است.من در مورد نحوه تمرین و نحوه برخورد او با مردم چیزهایی نوشته ام .اینجا مثل یک مدرسه است،شما با بهترین رییس هستی و کنار بهترین بازیکنان جهان و من سعی میکنم که یاد بگیرم.من در بزرگترین باشگاه جهان بازی میکنم و اگر جایی برای یادگیری باشد،آن اینجاست."

وکیلم به من زنگ زد تا بگوید که منچستر یونایتد به من علاقه دارد.من گفتم : با من شوخی نکن و او گفت که جدی است.بعدش من شکه شده بودم(نمی توانستم حرف بزنم).وقتی که بزرگترین باشگاه جهان با شما ارتباط برقرار میکند ، این یک قرارداد بزرگ برای من است که از یک کشور کوچک مانند بلغارستان آمده ام."

"من با پیوستن به یونایتد به همه چیز رسیدم"

"حقیقت این است که من عاشق این باشگاه هستم اما اگر من بازی نکنم ،برای کسی هم مفید نیستم.من میخواهم بازی کنم و کمک کنم.اما به دلایل نامعلومی یا این اتفاق نمی افتد یا شانس هایم محدود میشود.پس این برای همه بهتر است که بگوییم << خدا نگهدار >>.

ممدگیگگز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza93=ayob در تاریخ 1348/10/11 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

با حرفاش گریمو در آورد شکلکشکلکشکلک
ای کاش 10 سال جوون تر میشدی و2باره میتونستی برگردی شکلکشکلکشکلک
ولی اینو بدون که عاشقت هستیمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1348/10/11 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mobin در تاریخ 1348/10/11 و 10:32 دقیقه ارسال شده است

مردی به مولا

این نظر توسط farshad در تاریخ 1348/10/11 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

عاشقتم بربا...شکلک
به تو میگن یه منچستری اصیلشکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

مرسی بربا.
واقعا پیشنهادهای مالی بهتری رو رد کرد تا بیاد منچستر.در موردش بی مهری کردن.یادمه 3 سال پیش جلوی بلکبرن مصدوم شد ولی همه بازیکن های خودمون بازی رو ادامه میدادن.خیلی دلم براش سوخت.فرگوسن هم بدجور از دست بازیکن ها عصبانی شد.
پاسخ : ممدگیگگز : من موندم کی بهش بی مهری نکرد.سایت رسمی باشگاه هم فقط خبر خروجش رو گذاشت و یه کلیپ .واقعا بربا خیلی مظلومانه رفت.بدون اینکه ازش تشکری کنن و .... خیلی ناراحت شدم شکلک

این نظر توسط mr25 در تاریخ 1348/10/11 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

پاول بازی قبلی تیم زیر 21ساله ها تو ترکیب اصلی بود.

این نظر توسط ابوالفضل یونایتد در تاریخ 1348/10/11 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

خوب یکی حرف بزنه دیگه....کسی خبر داره چرا وبلاگ محمد فاتحی بالا نمیاد.....بگید دیگهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چند روز پیش محمد فاتحی اینجا یه کامنت داده بود و گفته بود: وبش رو هک کردن.بعدشم حذف.

این نظر توسط Nima در تاریخ 1348/10/11 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

فکر کنم همین طرفا داره میچرخه بازی زیر 21 با تاتنهام تو ورزشگاه بود

این نظر توسط ماركوس فينيكس در تاریخ 1348/10/11 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

هنريكوئز كجاست...

این نظر توسط Nima در تاریخ 1348/10/11 و 18:03 دقیقه ارسال شده است

پاول رو منم موندم چرا پیداش نیست تو زیر 21 هم فکر نکم بازی کرده باشه این هفته ولی بوتنر این هفته ثابت بازی میکنه خود فرگی گفت گویا اورا یه مصدومیت کوچیک داره


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 556
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,390
  • بازدید ماه : 2,390
  • بازدید سال : 130,979
  • بازدید کلی : 1,719,021
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2