loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 646 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (57)
  • Dailymail: باشگاه بورساسپور ترکیه می خواهد قراردادی قرضی به ارزش یک میلیون پوند برای جذب ماکدا به یونایتد پیشنهاد دهد و دیلی میل اذعان کرده که فرگوسن علی رغم مصدومیت رونی، نسبت به انتقال قرضی ماکدا بی میل نیست.

  • thedailystar.net: به نوشتۀ این سایت دیروز روزنامه های ژاپنی به تمجید از کاگاوا و گلزنیش از فاصله نزدیک در اولین دیدار خانگی برای یونایتد پرداختند. روزنامۀ Sports Nippon در صفحۀ اولش نوشت: "در حالی که وین رونی از ترکیب بیرون مانده بود، کاگاوا نقشی محوری در خط آتش یونایتد ایفا کرد."
    Nikkan Sports نیز نوشت: "کاگاوا به ستاره تئاتر رؤیاها مبدل شد"
    کاگاوا نیز پس از مسابقه در گفتگو با رسانۀ زاپنی Jiji Press اذعان کرد مطمئن است انتظارات از خودش را برآورده می کند.
  • تلگراف: این روزنامه نیز ادعا کرده است که مصدومیت رونی با توجه به عمق و وسعت جراحت (وسعت 15 سانتیمتر و تا عمق استخوان!) می  تواند او را پس از عمل پزشکان تا دو ماه دور از میادین نگاه دارد. فرگوسن پذیرفته که بازیکن فولام، رودالگا در این برخورد عمدی نداشته است، ولی با توجه به عمق جراحت حاصل از استوکهای رودالگا، ابراز نگرانی کرده است.

  • دیلی میل ساعتی قبل یک پست کامل درباره بازی دیروز گذاشته که در قسمتی از اون به حضور افتخاری بولت در ورزشگاه اشاره کرده و نوشته:
    بولت که در تمام دوران زندگیش هوادار یونایتد بوده است، از هواداران خواسته (یه سری می گن پای بلند گو! راسته؟ مترجم) که فرگوسن رو ترغیب کنن بولت رو به خدمت بگیره. ضمن اینکه بولت به اعتقاد خودش نقشش رو در پیروزی دیروز ایفا کرده!
    "من با اونها دست دادم قبل اینکه به زمین برن بنابراین من فکر می کنم که من بودم که برای آنها خوش شانسی آوردم!"
    ضمن اینکه دیلی میل با اشاره به عکس بالا که فرگوسن بعد بازی به خوش و بش با قهرمان جامائیکایی المپیک پرداخته، حدس زده که شاید احتمالا ممکنه که فرگی می خواد بولت رو جانشین رونی مصدوم بکنه!!! فقط و فقط حدس دیلی میله و هیچ پایه و اساسی نداره البته!!!

  • ladbrokes.com: این سایت نیز اعلام کرده که یونایتد به دنبال حبران هزینۀ 50 میلیون پوندی خود در این تابستان، ممکن است به دنبال فروش نانی و اندرسون (!!) باشد و ویاش بواش که تنها یک امتیاز از دو بازی ابتدایی خود کسب کرده، می تواند با جذب یک یا هر دوی این هافبکهای یونایتد، مشکلات تیمش را کاهش دهد. (مترجم: شایعه خونمون اومده بود پایین گفتم یه خورده شایعه بذارم نیشخند)

Shahab

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1348/10/11 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

خبر رونی راستهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لطفا بگید شایعه نیست

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1348/10/11 و 11:18 دقیقه ارسال شده است

میدونم شهاب جان توشروع نمیکنی.شکلکمن نمیگم بحث نکنید فقط اینجا جاش نیست

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1348/10/11 و 7:54 دقیقه ارسال شده است

آقا شهاب شرمنده اینو میگم ولی خوب شاید حرف خیلی از بچه ها باشه.نمیشه جروبحثهای خصوصی رو از کامنتها حذف کنید.بخدااومدم کامنتهای بچه هاروبخونم میبینم همش .... کلا حاشیه ها زیاد شده هرچند نه خبردارم ازشون نه دوست دارم که باخبر شم.جو دوستانه اینجا ازهرچیزی مهم تره به خدا.بازم معذرت
پاسخ : آره سعید جان جای این بحثها اینجا نیست درست می گی. البته اگر از اول مرورشون کنی من شروعش نکردم و بارها هم توی بحث خواستم که بحث متوقف بشه چون می دونستم بچه های دیگه اصلا خوششون نمیاد از این جر و بحثها. من سعی می کنم جواب ندم دیگه (اگه نگن چرا جواب نمی دی!) شکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 7:29 دقیقه ارسال شده است

راستی زیال ترکونده ها!!!!!رونالدو 2 تا بازیه به عنوان بدترین بازیکن زمین انتخاب میشه.2 بازی 1 امتیاز!!!
پاسخ : امسال اسپانیا فقط عشق من دپورتیـــــــــــــــو!! دندون لق رئال و بارسا شکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 7:18 دقیقه ارسال شده است

منم که از اول گفتم دخیا مقصر بود. راستی شهاب جون این سری کوفتم شد دیدم چون سیتی تونست مساوی بگیره.حالا لفظ بیا تا بفرستنم ماموریت دیگه هیچی نبینمشکلک
پاسخ : نه بابا شوخی کردم مأموریت نرووووو شکلک
کوفتت "نشه" سید انقدر فوتبال می بینی شکلک

این نظر توسط خالد از لارستان در تاریخ 1348/10/11 و 7:17 دقیقه ارسال شده است

در خصوص رنگارنگ نمودن قسمت پاسخ ها هم مجدداً و برای هشتاد و چهارمین یا هشتاد و پنجمین بار، پیشنهاد میکنم، طرف جواب دهنده با رنگ سیاه قبل پاسخش اسم خودش رو بنویسه و بعد پاسخ بده. کوررنگی گرفتیم از بس صفحات پاسخها رنگارنگ شده.مثال:
خالد: کاکا چی شد؟
شهاب غ: یه چیزی شد...!
امیر اورتون: خبر ندارم...!
امیر بیطرف: تو راهه...!
خداشاهده بهتر نیست؟!
نه گفتم خدا شاهده، بهتر نیست؟
جون داداش بهتر نیست؟
لیورپولو کفن کنن بهتر نیست؟
حالا باز از فردا دوباره شروع به رنگارنگ نمودن صفحات پاسخها نکنیدآ. باز رنگ انتخابی شهاب خوبه ولی مابقی دیگه خیلی یجوریه...!
پاسخ : خوب رنگ من که خوبه!! خدا رو شکر شکلک
ولی در کل بستگی به نظر بقیه نویسنده ها داره اگه بخوان اسم بنویسیم خوب اسم مینویسیم.

این نظر توسط خالد از لارستان در تاریخ 1348/10/11 و 6:57 دقیقه ارسال شده است

شایعه خونمون اومده بود پایین گفتم یه خورده شایعه بذارم...
با همچین جملاتی خیلی حال میکنم...
روحیه م عوض میشه وقتی یه متلک جدید میشنوم...
یه جاهایی بعد از خوندن کلی پست تیتروار اخباری، همچین متلکایی جگر آدمو حال میاره...
راستی شهاب در خصوص اون موضوعی که اون شب با فرگی صحبت میکردم و همش آمار شهابو میپرسید، خواستم بگم سوءتفاهم برطرف شد، منظورش شهاب عباسی کارگردان خنده بازار بوده...در جریانی که؟!
شکلک
پاسخ : در جریان چی؟! شکلک نه در جریان نیستم شکلک

این نظر توسط pouya در تاریخ 1348/10/11 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

اقا قربون نویسنده های گل این سایت برم که تا میای ببینی نظرت ثبت شده یا نه میبینی جوابتو دادن.واقعا دست مریزاد ایشالله در دو بلاتون بخوره تو سره هر چی چسلی و سیتی و لیورشول و طرفداراش دمتون گرم بابا شمام مث ون پرسی 20 هستین شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آقا دور از جون شکلک شکلک
شما هم بخواب دیگه! فرگی گفته آدم باید شب زود بخوابه! رضا می دونه قضیه شو کامل خود رضا استاده توی نقل قولهای فرگی شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 4:00 دقیقه ارسال شده است

من رفتم بای فردا جوابتو میخونم کلا بیخیال امشب ولی اصلا اونا نظر شخصی من نبودن
پاسخ : شبت به خیر امشب هم واقعا خسته شدم بعد این یه ساعت بحث خبرها باشه فردا! باور کن این بحثها هیچ نتیجه ای جز خسته شدن من و تو و کم شدن بازده کار جفتمون نداره

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

مطمئن باش اونقدری غرور دارم که اگه احساس کنم مغرور شدین دیگه نیام


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 287
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 128,876
  • بازدید کلی : 1,716,918
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2