loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 518 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (9)

تیتر اخبار کوتاه

  • سایت باشگاه: تام تورپ، یکی از سه نمایندۀ یونایتد در تیم زیر 19 ساله های انگلیس، از اینکه به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شده است احساس غرور می کند: "بسیار مایۀ افتخار من است که بلیک (سرمربی) این پیشنهاد را به من داد. امیدوارم که بتوانم به خوبی سرمشق تیم باشم و از عهدۀ هدایت تیم در زمین بر بیایم. راستش را بخواهید من اصلا انتظار این پیشنهاد را نداشتم و کمی شوکه شدم. اما به هر حال اکنون با افتخار آمادۀ کاپیتانی هستم. درون زمین خیلی اوضاع برایم فرقی نکرده است ما آنجا 3 یا 4 نفر شایستۀ کاپیتانی داریم. من پیش از این نیز تجربۀ کاپیتانی را داشته ام. وقتی که ما در یونایتد اف ای کاپ جوانان را بردیم من کاپیتان بودم و تجربه ای عالی بود." انگلیس در اولین مسابقه شان فردا در کشور میزبان، استونی، به مصاف کرواسی خواهند رفت.
  • Hereisthecity: این سایت به سلیقۀ خودش از 5 گزینه به عنوان جایگزینهای لیتون بینز به عنوان بکاپ برای پاتریس اورا نام برده است:
    علی سیسوخو 24 ساله از لیون: سال 2009 با 12 میلیون پوند از پورتو به لیون پیوست و در سه فصل، بیش از 130 بازی برای لیون انجام داد. شایعات پیوستنش به یونایتد، روم و یوونتوس شنیده می شود و حتی خودش در مقطعی بر روی یونایتد به عنوان مقصد مورد علاقه اش تأکید کرده است. به گفتۀ این سایت با قیمتی حدود 10 میلیون پوند انتقال او امکان پذیر است.
    ژترو ویلمس 18 ساله از پی اس وی ایندهوون: در یورو نشان داد یک استعداد خام و نپخته است. به هر حال فصل گذشته برای او فصلی عالی بود چرا که در 17 سالگی به ترکیب اول ایندهوون راه یافت. شاید هواداران یونایتد به جای او یک دفاع تأثیر گذار تر را ترجیح بدهند چرا که فکر کنند او هم مانند فابیو نیاز به انتقال قرضی برای کسب تجربه داشته باشد. ولی به هر حال اگر یونایتد برای جذب او تمایل داشته باشد، او هم با قیمتی در حدود 10 میلیون پوند در دسترس خواهد بود.
    بریان او ویدو Bryan Oviedo 22 ساله از کپنهاگن: این مدافع چپ ملی پوش کاستاریکا، فصل گذشته 26 بازی داخلی و 4 بازی در لیگ اروپا برای باشگاه دانمارکیش انجام داد و به عنوان یک مدافع چپ، 10 پاس گل نیز ارسال کرد!! او از این نظر که تنها یک سال از قراردادش باقی است و می توان با مبلغی در حدود تنها 2 میلیون پوند او را به خدمت گرفت، مورد توجه است. او نیز مانند سیسوخو اعلام کرده که در بین گزینه ها یونایتد گزینۀ اول او خواهد بود. می تواند در جناح چپ هافبک نیز بازی کند.
    مارسل اشملزر Marcel Schmelzer 24 ساله از بروسیا دورتموند: دورتموند قطعا مایل نیست این ملی پوش آلمانی را از دست بدهد، به ویژه به یونایتدی که به تازگی کاگاوا را از آنها ربوده است. به هر حال او دو مدال بوندسلیگا دارد و به همین دلیل می تواند به دنبال رقابتی جدید در لیگی جدید باشد. او فصل گذشته در 28 دیدار، یک گل زد و 4 پاس گل ارسال کرد. سانتر او از ویژگیهای خوب بازیش محسوب می شود. اگر چه در تیم ملی زیر سایۀ فیلیپ لام قرار دارد ولی تا کنون 6 بازی ملی در کارنامه دارد.
    امرسون دی کونسیسائو Emerson de Conceicao 26 ساله از بنفیکا: متولد برزیل است ولی می تواند رای فرانسه هم بازی کند هرچند هنوز برای هیچ یک به میدان نرفته است. نمایشهای خیره کنندۀ او در فصل گذشته موجب شد که کاپدویا، قهرمان جام جهانی، در تیم بنفیکا نیمکت نشین او باشد. او نیز با قیمتی حدود 7 میلیون پوند می تواند خریداری شود.


  • List.Co: ریو فردیناند علی رغم لذت بردن از کمک به ضبط مسابقۀ تلویزیونی 'Let's Get Gold، (یک مسابقه نیمه ورزشکاری و رقص بین شرکت کنندگان)، اعلام کرد که همچنان به سرمربی گری بعد فوتبالش فکر می کند و کارهای تلویزیونی، جایی در برنامه اش نخواهند داشت: "من از ضبط این برنامه بسیار لذت بردم ولی من هنوز پس از ترک فوتبال، هدفم سرمربیگری فوتبال است. و فعلا تمایلم این است که به بازیم ادامه دهم و این کار را (ضبط تلویزیونی) به عنوان یک کار جانبی انجام دهم." ریو همچنین اعتراف کرد که نزدیک بود به جای یک فوتبالیست، یک رقاص شود! او توضیح می دهد: "من تقریبا 10 ساله بودم که این مرد مرا حین انجام ژیمناستیک دید و به من گفت که فکر می کند من در رقص باله موفق باشم. من هم موافقت کردم و پس از 4 سال (سه جلسه تمرین در هفته) این فن را (رقص) رها کردم. من رقصهای متنوعی انجام دادم و بسیار هم از این چند سال لذت بردم. ولی پدرم به من گفت که ریو تو باید بین فوتبال و رقص یکی رو انتخاب کنی! و خوشبختانه من فوتبال رو انتخاب کردم."
  • click-manchester: به عقیدۀ گلن هادل، سرمربی پیشین انگلیس، گل دنی ولبک بهترین و زیباترین گل یورو 2012 بود: "علی رغم گلهای زیبای متنوع در خاک لهستان و اوکراین، من فکر می کنم که زیباترین گل تورنومنت را دنی ولبک خودمون برابر سوئد به ثمر رساند. شیوه ای که او سانتر والکات رو با کنار پایش به گل تبدیل کرد، هنری ماورایی بود. اگه یک بازیکن امریکای جنوبی چنین گلی رو به ثمر می رسوند همه به به چه چه می کردند. به این نکته هم توجه کنید که گل در موقعیتی حساس موجب پیروزی 3-2 انگلیس برابر سوئد شد.
  • talksport: این سایت نوشته که تیمهای چلسی، یونایتد و رئال گوش به زنگ باشند چرا که بنفیکا تمایلش را برای کسب درآمد از طریق فروش آکسل ویتسل، بلژیکی ملی پوش خود اعلام کرد.
  • Sportwitness: این سایت نیز با استناد به نوشته های قدیم سایت ملیت ترکیه (که اینجا کامل بیان کردیم) و نیز نوشته های جدید سایت Haber ترکیه، اعلام کرده که در سکوت کامل، انتقال ماکدا به بشیکتاش ترکیه لحظه به لحظه محتمل تر می شود.
  • london24: آرون رمزی ابراز امیدواری کرد که در تیم المپیک بریتانیا، بتواند با بازی در کنار هموطنش، رایان گیگز، درسهای زیادی از این اسطورۀفوتبال فرابگیرد: "تجربۀ خوب و جدیدی خواهد بود... و البته رایان گیگز نیز در آنجا حضور دارد. او پیش از آنکه من به تیم ملی ولز بروم، از بازیهای ملی خداحافظی کرده بود. او در فوتبال ولز یک تمثال ویژه محسوب می شود. او به هرچه می خواسته رسیده و بسیاری از فوتبالیستها آرزوی بازی در کنار او را دارند. قطعا من می توانم از او درسهایی بیاموزم."
  • thisisnottingham: سرالکس فرگوسن، 3000 پوند برای ساخت مجسمه های دو اسطورۀ باشگاه ناتینگهام فارست، جیمی سیرِل و جک ویلر کمک کرد.
  • metro.co: این سایت نیز نوشته است که گانسو، هافبک خلاق برزیلی تیم سانتوز پیشنهاد تمدید قراردادش را رد کرده است و سایت مترو به تیمهای یونایتد و چلسی پیشنهاد داده است که گوش به زنگ باشند.
  • این هم عکسهای موتور سواری ستاره های لیگ برتر در LA که البته به گفتۀ دیلی میل، برخلاف انتظار خبری از وین رونی در این موتورسواری نبود:

نوشته شده توسط Shahab

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1348/10/11 و 16:33 دقیقه ارسال شده است

اقا دمت گرم.خیلی زحمت میکشی انصافا.واقعا ممنون بابت خبرا
پاسخ : نوکرتمشکلک
پاسخ : دارم از خنده پاره میشم اینکه برا من نبود .شهاب با تو بود .من به خودم گرفتم.شکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 15:24 دقیقه ارسال شده است

حالا بهترین گل یوفا کدوم گل شد؟شکلک

این نظر توسط alireza.as در تاریخ 1348/10/11 و 14:34 دقیقه ارسال شده است

ریو فردیناند هم شاده ها.من فکر کنم برا جایگزینیه اورا بینس بهتر از سیسوخو.بقیه هم که گفته گوش به زنگ باش.فرگی که نمیاد خورده پول بده برای بازیکنای نچندان مطرح

این نظر توسط معین در تاریخ 1348/10/11 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

به نظرتون قیمت این موتور آخریه چنده؟(این که 3تا چرخ داره رو میگم)!!!شکلک

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

من سیسوخو به همه ترجیح میدم هم قدرتیه هم سرعتی و استقامت خوبی داره اگه میخوایم وملز بگیریم هنوز تجربه کسب کنه همین فابیو خودمون عالیه این وملز خیلی کار داره تا یه بک چپ خوب بشه و تو کارهای دفاعی افتضاحه ولی استعداد خوبی داره گانسو هم خیلی نحیف و کم میدوه و به درد انگلیس نمیخوره و کلا بازیش خیلی تو چشم نیست به عنوان یه هافبک هجومی و از وقتی اسکار دوس سانتوس جاش اومده تو ترکیب اصلی برزیل,برزیل خیلی چشم نوازتر بازی میکنه

این نظر توسط sami در تاریخ 1348/10/11 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

بچه ها من عاشق بازی گانسو هستم عالیه اگه بگیریمش چی میشه

این نظر توسط raman در تاریخ 1348/10/11 و 8:47 دقیقه ارسال شده است

اقا ما دفاع چپ جوون بخايم بگيريم كه خوب همين فابيو هستش چه كاريه دو باره بريم يكي همسن اون بخريم،من احتمال ميدم اين فصل دفاع چپ نگيره يا اگه بگيره دير يا زود اورا رو كلا بفرسته بيرون.بين دفاع چپاي جوون فابيو ي خودمون اولويت داره.برا 2 فصل ديگه چپ و ميتركونه اگه اين فصل مصدوم نشه و تجربش بره بالا.

این نظر توسط NIMA در تاریخ 1348/10/11 و 2:10 دقیقه ارسال شده است

سیسوخو 10 میلیونه خودشم دلش میخواد بیاد یونایتد اون وقت فرگی دنبال بینز هست؟ اخه چرا؟شکلک

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 2:03 دقیقه ارسال شده است

بابا این سایته درست نوشته اینهمه مدافع چبه جوونو اینده دار باقیمته کم نسبت به سنشون فرگی گیرداده به لیتون بینس 28ساله تازه میخاد 15میلیون جاش بده .بعدحاضرنیست واسه مودریچ یایکی شبیه به اون که وسط زمین بهش احتیاج داریم هزینه کنه.به نظرم ازبین سیسوخو ویا امرسون یکیشونو بگیره فوق العاده میشه.فرگیم واسه همه مادره واسه مازن بابا.واسه تیمایه دیگه خوب 3000 بوند کمک میکنه ولی موقع بازیکن گرفتن گدابازیش گل میکنهشکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,864
  • بازدید ماه : 1,864
  • بازدید سال : 130,453
  • بازدید کلی : 1,718,495
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2