loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 397 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (7)
امروز در اولدترافورد

توضیح: ساعتها، تماماً محلی هستند - یک ساعت جلوتر از انگلیس (2 ساعت و نیم عقب تر از تهران)

همانند سایت باشگاه رویدادها را بروید از پایین به بالا بخوانید!

           

گما تامپسون                                                    نیک کوپاک

 

18:59 نشست خبری تمام شد. عکس را مشاهده کنید. من و نیک اکنون مستقیم به جلسۀ آزاد تمرینی می رویم. بعدا برای دیدن عکسها و اخبار سر بزنید. (GT)

- عکس -

 

18:54 اکنون مایکل کریک مشغول صحبت است: "من یکی از طولانی ترین استراحتهای دوران بازیم را داشته ام - شاید چیزی حدود هفت هفته، اکنون من احساس تازگی و احیا شدگی دارم. بعضی مواقع شما به چنین استراحتی برای شروعی دوباره نیاز دارید. اشتیاق و انگیزۀ لازم در تیم وجود دارد و ما همگی مصمم هستیم که از فصل گذشته برگردیم. من نیز مصمم هستم که نقش خودم را در این بازگشت ایفا کنم. فصل را خوب آغاز کنم و به تیم کمک کنم تا جامها را برنده شود." (GT)

 

18:47 در مورد شینجی کاگاوا: "در مورد تعهد کاری و نظم و انضباطشان شباهاتی بین او و پارک وجود دارد. او در تمرینات عالی است و فردا بازی خواهد کرد. ما از او بسیار راضی هستیم. او مانند جی است - کار کردن با او عالی است، منظم است و مشکلی برای جا افتادن او در باشگاه وجود ندارد. بازیکنانی که با او تمرین می کنند نیز اکنون کیفیتهای کاری او را متوجه شده اند. او پاهایی سریع دارد، او دو پا است و آمار گلزنی خوبی نیز در دورتموند دارد. او بسیار خوب کار می کند و من بسیار خوشحال هستم." (GT)

 

18:45 دربارۀ استفاده از تیم کامل: "ما نزدیک 20 بازیکن با خودمان همراه آورده ایم و در نظر داریم که به همه آنها فرصت بازی داده شود. و البته ما همیشه امید را داریم که تور ها را بدون مصدوم به پایان برسانیم. ما برخی از بازیکنان را که ستون تیم ما محسوب می شوند، همراه نیاورده ایم، بازیکنانی که در یورو بوده اند و یا آنهایی که در المپیک حاضر هستند، و سه نفر دیگر که در حال بهبودی پس از مصدومیت هستند. البته که ما چند بازیکن با تجربه را همراه خودمان داریم - برباتف، کریک، چیچاریتوو، اسکولز، ریو. ما قویترین ترکیبمان را در شروع بازی فردا به میدان می فرستیم و سپس در طول بازی چند بازیکن جوان را وارد بازی می کنیم." (GT)

 

 18:42 سرالکس دربارۀ دو بازی در افریقای جنوبی: "ما از ادامۀ مسیرمان در تور خوشحالیم. ما بازی خوبی در دوربان داشتیم - بازی تقریبا پایاپای بود. ما در نیمۀ اول خوب کار کردیم و روحیۀ تیمی در این نیمه خوب بود. امیدوارم که فردا نیز با پر شدن ورزشگاه، همینگونه شود. ما سعی می کنیم که مفرح ترین نمایش را ارائه دهیم و احتمالا دو یا سه تغییر ایجاد کنیم. امیدواریم که بازی را ببریم و امیدواریم که همه از بازی لذت ببرند." (GT)

 

18:40 نشست خبری در حال انجرا است - سرالکس و مایکل کریک در نشست حضور دارند. سرالکس سخنانش را با تشکر از به وجود آوردن آب و هوای منچستر در کیپ تاون آغاز می کند! (GT)

 

18:24 اخبار MUTV را حتما تماشا کنید (مترجم: که به اعتراف فرگی برای ارائه پیشنهاد برای جذب RVP اشاره کرده بود. (GT)

 

16:41 یک ارکستر موسیقی از ریو فردیناند، کیکو و آنتونیو در قلعۀ Good Hope برای رونمایی پیراهن جدید استقبال کردند. باید اعتراف کنم که پیراهن جدید، با تزئینات قرمزش و آرم مشکیش، بسیار قشنگ و چشم نواز است و خیلی به تن بازیکنان  می آمد. این لباس با  شرتهای کتانی مشکی و جوربهای سفید کامل شده بود. یک طراحی هوشمندانه. (GT)

 

15:59 من همین الآن به قلعۀ کیپ تاون رسیدم، قدیمی ترین ساختمان شهر. بنای عظیمی است و واقعا جذابیت بالایی برای بیننده ها دارد. من برای معرفی لباس باشگاه آماده ام و منتظر رسیدن ریو فردیناند، کیکو ماکدا و آنتونیو والنسیا هستم. (GT)

- عکس ماکدا؛ والنسیا و فردیناند در پیراهن خارج خانه -

- عکس فردیناند در کیپ تاون -

- عکس ساختمان قلعه کیپ تاون -

- عکس هواداران که عکس جوانی سرالکس را در دست دارد -

 

15:37 شینجی کاگاوا، جس لینگارد و اندرسون به همراه کوئینتون فورچون و البته سر الکس فرگوسن در جلسۀ پرسش و پاسخ با هواداران در جلسۀ DHL ملاقات می کنند. من سعی می کنم که د رنقاط مختلف این جلسه شما را خبردار کنم. (NC)

 

15:00  من و نیک داریم سریع وسایلمون رو جمع می کنیم تا بریم و فعالیتهای تجاری مختلف را در آن واحد پوشش بدیم. من با سه نفر از بازیکنان می رویم تا در مراسم معرفی پیراهن خارج خانۀ باشگاه شرکت کنیم. ضمن اینکه نیک نیز با سرمربی و چند نفر از بازیکنا، به یک جلسه به میزبانی DHL در این نزدیکیها می روند. ما از هر دوی این رویدادها شما را مطلع می کنیم، و سپس مستقیم به نشست خبری در ورزشگاه می رویم که تمرین تیم نیز پس از آن انجام می شود. از حوالی ساعت 17:45 به وقت UK (نه و ربع به وقت تهران) منظر نشست خبری باشید. (GT)

 

13:38 قبل از اینکه ما دوربان رو ترک کنیم، من با دروازه بان پیشین یونایتد، گری بیلی که البته ملیت افریقای جنوبی نیز دارد، مصاحبه کرده ام. انی پرسش و پاسخ را از سایت باشگاه بخوانید. (NC)

 

13:00 جدی می گم کیپ تاون لازم نبود با بارون به استقبال ما بیای - ما به اندازۀ کافی از این بارونها در انگلیس خودمان هم داریم. اگر تنها بگویم اینجا هوا کمی مرطوب و بارانی است، حق مطلب رو ادا نکرده ام (اوضاع خیلی بدتره). بارون خیلی شدیده (شلاق گونه) و هوای اینجا نیز چند درجه ای از دوربان سرد تر هستش. البته هنوز هم بودن در اینجا لذت بخش است و من منتظرم که ببینم دومین مقصد تور نابستانی ما چه امکانات و دیدنیهایی دارد. (GT)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

علی فقیه (نظر خصوصی)، من بعد از ماجرای پریشب با امیر هماهنگ کردم، گفتم دیگه توی کار نویسنده های دیگه دخالت نمی کنم. آسمون به زمین بیاد، کاربرا هک شن، سایت هک شه دیگه به من ربطی نداره. به امیر گفتم اگه خودش براش مهم باشه یه فکری به حال اینترنتش بکنه بیاد سر و سامون بده. وگرنه من نمی تونم اینجا هم نویسندگی بکنم هم مدیریت هم به درسای دانشگاهم برسم هم به کارای خونه برسم. بنده از پریشب از این مسؤولیت استعفا دادم و این جور مسایل رو مستقیم با خود نویسنده ها یا با خود امیر در نظر بذارین شکلک

البته که منم بهت حق میدم ولی دیگه دخالت نمی کنم اصلا. جلو پستای نویسنده های دیگه از این به بعد فقط نقش کاربر رو خواهم داشت

راستی علی جان خیالت راحت اینجا ماههاست دختری سر نزده شکلک

از این نظر وبلاگمون نر کده ست خیالت راحت! یه ملیکا خانومی بود که آخرین بار دو ماه قبل اینجا من دیدم که سر یورو با رامان درباره آلمان بحث می کردن دیگه روؤیت نشدن! یه سوگل بود که شیش ماه پیش فقط یک بار توی جدول پیش بینی شرکت کرد! یه خانم پریسا نامی بود که طبق گفته خودشون از وقتی دیگه بررسی پس از مصاحبه رو از سایت باشگاه نذاشتیم، دیگه نیومدن سایت. یک نفر هم دوست امیر بود که امیر خودش یه ماهه نمی اد چه برسه دوست امیر! یه سحر و نازنین هستن که سایت منچستر و پرسپلیس دارن از بلاگ ما کپی می کردن که اونا هم یک ماهی هست کپی نکردن فهمیدم دیگه نمی آن! شکلک

یک سری افراد هم مقطعی در حد یکی دو بار سر زدن خانومها ویسه و مهنا و .... کلا از این نظر خیالت کاملا تخت و جمع باشه شکلک
پاسخ : اوووووووووووووف اسم همه رو هم حفظ کردیشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

یعنی پاول فردا بازی میکنه...فرگی که خودش گفته قوی ترین ترکیبه ممکن.....
پاسخ : صد در صد من احتمال میدم فردا پاول بیاد تو زمین. چون فرگی تو نشست خبری گفته که بازیکنا بدون بازی تور رو ترک نمی کنن...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب من ،مرض فصله نقل و انتقالات گرفتم...چی چی باید بکنم........؟
پاسخ : منم گرفته بودم... ولش کن! بی خیالش شو شکلک
من که الآن مرض شروع لیگ رو گرفتم! کی طاقت داره یک ماه دیگه صبر کنه شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

خودم میدونم شکلک
مخلص همه تون... شکلک

این نظر توسط حسين فرگوسين در تاریخ 1348/10/11 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

داداش حميد رضا راست ميگه من كه فقط مي گردم ببينم عكس داره يا نهشکلک

این نظر توسط justunited در تاریخ 1348/10/11 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

are rast mige

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

شهاب فکر نکنی کسی نظر نداده معنیش اینه که کسی این بخشو نمیخونه همه بچه ها میخونن منتهی هیچ نظری در این باره ندارنشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 282
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 569
  • باردید دیروز : 672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,866
  • بازدید ماه : 5,866
  • بازدید سال : 134,455
  • بازدید کلی : 1,722,497
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2