loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 647 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (22)
امروز در آلمان

توضیح: ساعتها، طبق همگی طبق ساعت محلی هستند.

همانند سایت باشگاه رویدادها را بروید از پایین به بالا بخوانید!

18:10 اکنون تا زمانی که به ورزشگاه برسم از شما خداحافظی می کنم. من به محض اینکه برسم ورزشگاه آنلاین می شوم.

17:53 خدمتتان عرض کنم که مکزیک در فینال المپیک برزیل را 2-1 شکست داد. برزیل یک گل در زمانهای تلف شده به ثمر رساند، ولی خیلی دیر شده بود. چیچاریتو امشب روی ابرها سیر می کند.

17:34 برخی از اعضای MUTV که با ما به آلمان آمده اند، به ورزشگاه رفته اند، من جمله فیلم بردار تام ریکی که یک عکس عالی از ورزشگاه گرفته که شما می توانید تماشا کنید.



17:17 خبر جدید درباره فینال المپیک اینکه مکزیک همچنان 1-0 در ومبلی از برزیل پیش است.

17:05 من می دانم که بازی امشب دوستانه است، ولی منچستریونایتد رکوردی عالی برابر تیمهای آلمانی داشته است. سرخهای منچستر 27 بار به مصاف آلمانی ها رفته اند که 14 بازی را برده اند، 7 بازی را مساوی کرده اند و 6 بازی را باخته اند. در آخرین سفر ما به آلمان، مردان سرالکس در سال 2011 شالکه را 2-0 شکست داده بودند.

16:12 اکنون فینال فوتبال المپیک است. مکزیک برابر برزیل و مکزیک 1-0 جلو است. خاویر هرناندز در گوتنبرگ به من گفت که امیدوار است بتواند بازی را ببیند.

15:55 من در ماه جولای با سرالکس دربارۀ بازی با اورتون که 4-4 تمام شده بود صحبت کردم. او به من گفت: "بزرگترین دلیل اتفاقات در رقابت قهرمانی ما، آنچه بود که در بازی با اورتون روی داد. ما 4-2 جلو بودیم، دی خانه بازی می کردیم و خوب هم بازی می کردیم. ما در یک سوی میدان توپ را به تیر عمودی کوبیدیم و در سمت دیگر آنها به بازی برگشتند و همه چیز تغییر کرد. از دست دادن برتری در آن بازی احمقانه بود. تمرکز همواره یکی از مسایلی است که من به بازیکنان گوشزد می کنم و من پیش از هر بازی روی اهمیت آن تأکید می کنم. ولی انگار آن آنها این حرف من را از یک گوششان میشنیدند و از گوش دیگرشان بیرون داده بودند." شما می توانید حرفهای بیشتر رئیس در این مورد را در مجلۀ این ماه اینساید یونایتد بخوانید.

15:14 اکنون اسکای اسپورتس آلمان دارد بازی یونایتد برابر اورتون را پخش می کند. دنی ولبک یک گل عالی به ثمر رساند و جمعیت اولدترافورد در حال خواند آواز هستند: "هیچی نمی تونه ما رو از جامون تکون بده"
اگر همین الآن تلویزیون ا خاموش کنم، می توانم وانمود کنم که 30 دقیقۀ تلخ پایان این بازی اصلا اتفاق نیفتاده است.

14:43 درست مانند منچستریونایتد، تاریخچۀ هانوفر 96 نیز با تراژدی و افتخار گره خورده است. دروازه بانشان روبرت انکه پس از جدال با افسردگی در نوامبر 2009 خود کشی کرد، در سن 32 سالگی. انکه دوره هایی را در بارسلونا، بنفیکا و فنرباغچه سپری کرده بود، ولی بهترین دورانش در هانوفر بوده است، ولی اگر خود کشی نکرده بود، احتمالا با تیم ملی آلمان عازم جام جهانی 2010 می شد. ورزشگاه هانوفر میزبان مراسم ترحیم او بود، مراسمی که 40 هزار نفر در آن شرکت کردند. رونالد رنگ Ronald Reng در کتابی تحت عنوان "زندگی بسیار کوتاه است"، بارقه هایی از زندگی انکه را به طرز غمناکی توضیح داده است.

12:56 من خودم هم نمی دانم چرا، ولی تلویزیون اسکای اسپورتس آلمان دارد بازی منچستر یونایتد و استون ویلا از فصل قبل را پخش می کند. به نظر می آید که انتخاب این بازی بیشتر از روی رندوم صورت گرفته است. ولی با این حال سورپرایز جالبی در استقبال از ما بود. دیدن اینکه کلورلی میانۀ میدان را در دست گرفته است عالی است. من واقعا امیدوارم که او این فصل روی فرم بمانم و فرم خوبی را که در المپیک نشان داد ادامه دهد.

12:31 یونایتد امشب لباس جدید اول قرمز رنگ خودش را در AWD Arena می پوشد. این لباس جدید در زمان اراه، اعتراضات زیادی را از هواداران دید، بیشتر به دلیل طراحی غیر متعارفش. ولی مد گیگنهام ریشه در صنعت کتان منچستر دارد و شما می توانید تمامی تاریخچۀ شهر را که در طراحی لباس یونایتد مؤثر بوده در وبسایت فوتبال نایک بخوانید.

11:46 روزهای بازی اقلا تا زمانی که بازیکنان پایشان را برای مسابقه در زمین می گذارند، روزهای استراحت محسوب می شود. بنابراین امروز بعد از ظهر خیلی اتفاق خاصی نمی افتد. بازیکنان مشغول صرف نهار هستند و سپس به اتاقهایشان می روند تا راحت باشند و استراحت کنند. البته اگر نکتۀ قابل گزارشی بود، من به اطلاع شما می رسانم.

11:27 ما در هتل هستیم و روز را برای بازی امشب استراحت می کنیم. اگرچه بازی امشب دوستانه است، ولی باشگاه هانوفر 96 اکنون در مسابقات رسمیش به سر می برد. آنها پنجشنبه تیم ایرلندی سین پاتریک را از دوبلین در مجموع دو دیدار 5-0 شکست دادند. تقریبا 25000 هوادار از آن دیدار دیدن کردند... عددی که بسیار پایینتر از عددی است که ما امشب انتظار داریم به ورزشگاه بیایند. کیه که نخواد بازی یونایتد رو تماشا کنه؟



11:05 به آلمان خوش آمدید. بعد از یک پرواز دو ساعته ما در آلمان فرود آمدیم و برای اولین بار در تور 2012 اینجا موقع بیرون آمدن از هواپیما هوا بارانی نیست! استقبال اینجا به گرمی تورهای آسیایی نیست، ولی باز تعدادی هوادار در فرودگاه هستند. برخی نیز خوش شانس بودند و تعدادی امضا جمع کردند.



08:33 اکثر بازکنان آمده اند و ما در سالن انتظار در حال صرف صبحانه هستیم و منتظر پروازمان رأس ساعت 09:00. طول پرواز دو ساعت است بنابراین ما باید در وسطهای روز به آلمان برسیم. به محض رسیدن من مجددا در خدمت شما خواهم بود. در این بین عکسهای دو تا از بازیکنان را که برای پرواز آماده می شوند ببینید. و صد البته ویدئوی گلهای یونایتد در آلمان را از دست ندهید:

- گلهایی که یونایتد در خاک آلمان به ثمر رسانده است - دانلود کنید -

 

 

 

 

08:23 آخرین باری که شینجی کاگاوا در ورزشگاه هانوفر بازی کرد، برای دورتموند موفق به گلزنی شد. با این حال متأسفانه تیم او بازندۀ آن بازی شد. امشب نیز امیدواریم او گلزنی کند، ضمن اینکه یونایتد هدفش بالای سر بردن جام شورلت است.

08:16 مهاجم پیشین یونایتد، مامه بیرام دیوف امروز مفسر بازی در شبکه MUTV خواهد بود. او از ژانویه در هانوفر به سر می برد ولی بازی امشب را به دلیل مصدومیت جزئی قوزک که از آپریل گریبانگیرش شده، از دست خواهد داد.

08:09 برای کسانی که علاقه دارند این چیزها را بدانند یا روی این چیزها شرط بندی می کنند، بگویم که این بار دیمیتار برباتف اولین فردی است که وارد فرودگاه شد. (کسی روی بربا شرط بسته بود؟!) مطمئنم این مرد بلغاری امیدواراست که امشب از ابتدا به میدان برود، در کشوری که دوران ورزشی او با بایر لورکوزن اوج گرفت. بسیار محتمل است که او این فرصت را پیدا کند چرا که زوج خط حملۀ دو بازی گذشته یونایتد یعنی دنی ولبک و وین رونی در این سفر حضور نخواهند داشت.

07:43 یک لحظه من فکر کردم باشگاه من رو بدون اطلاع خودم به تیم دیگه انتقال داده... بلکبرن روورز هم اینجا در فرودگاه است، تا برای بازی دوستانۀ فردایشان به کورک (خانه و زادگاه روی کین - تولدش هم برای دیروز مبارک!) در ایرلند پرواز کنند. میزبان آلمانی ما هانوفر نیز روز پنج شنبه در چهارچوب دور انتخابی لیگ اروپا با رقیبی ایرلندی بازی کرد و با پیورزی 5-0 برابر St Patrick به لیگ اروپا راه یافت.

07:30 امروز کار ما صبح زود شروع می شه چرا که باید در فرودگاه حاضر شویم تا برای بازی بعدی در تور 2012 به هانوفر پرواز کنیم. دیداری بسیار کوتاه از هانوفر خواهد بود و ما یک روزه بر میگردیم. در طول روز، تا جایی که بتوانم اخبار کمپ تیم و همچنین گزارش زندۀ بازی را به اطلاع شما می رسانم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1348/10/11 و 11:44 دقیقه ارسال شده است

بالاخره از ما مسن تر هم پیدا شد توی این سایتشکلکآقا امیر تولدت مبارک باشه

این نظر توسط محمد فاتحی در تاریخ 1348/10/11 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

شهاب رفتم پست امروز در المان رو خودنم تو فکر کردی اون که با اسم mtp و mohamamd نظر میده منم؟ واقعا فکر کردی منم؟ یا من اشتباه فهمیدم

این نظر توسط siaunited در تاریخ 1348/10/11 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارک آقا امیر ایشالا همیشه موفق باشی و یونایتدیشکلکشکلک

این نظر توسط raman vaziri در تاریخ 1348/10/11 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

يكي منو از برق بكشه از صب نميدونم چرا مخم چت كرده!امروز انتخاب رشتم كردم خدا بخير كنه با اين اوضاع من!!!!!! منظورم اين بود كه كنار ما تو سايت باشي!!!!!

این نظر توسط raman vaziri در تاریخ 1348/10/11 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارك اقا امير،ايشالا هميشه كنار تيم باشي.

این نظر توسط محمد فاتحی در تاریخ 1348/10/11 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

راستی چرا نوشتی جوون ترین ایشون که 34 سالشه من خودم 16 سالمهشکلک
تولدت مبارک امیر جون

این نظر توسط محمد فاتحی در تاریخ 1348/10/11 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

پس حالا دیدید من به کی توهین می کردم شهاب؟ همون طرفدار نما.... حالا من هرچی می گفتم کسی گوش نمیکرد اخرش همش افتاد تقصیر من!
بیخیال ممنون بابت پست

این نظر توسط شروين در تاریخ 1348/10/11 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

خدا كنه به همه خواسته هايي كه ميخوايد برسيد و در تمام مراحل زندگي سر افراز باشينشکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارک آقا امیر.داداشه بزرگه مایی.100 سال زنده باشیشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

ببین آقای زرنگ...
همین الآن از 750 صفحه نظری که داریم، 200 صفحه رو گشتم، یه فایل کامل از نظراتی که گاهی به اسم هوادار چلسی میدی، گاهی به اسم هوادار خودی، همه رو با آیپی ها که همه شون فقط و فقط مختص توی عشق چلسی هست ثبت کردم. یه فایل هم از دو ماه اول گند کاریهات توی بلاگ دارم آرمان در جریانه.
یه جاهایی هم سوتی دادی با اسم mohammad که به نفع یونایتد نظر دادی، آی پی رو تغییر ندادی با اسم mtp به یونایتد فحش دادی. خیلی وقته عین کرم توی این بلاگ لونه کردی. ولی یه بار دیگه بیای اینجا بخوای چوب لا چرخ بلاگ بذاری، یک پست جداگانه توی بلاگ از خجالتت در میآم آقای عشق تورس عشق چلسی آنتی یونایتدی....
پاسخ : 835


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,192
  • بازدید ماه : 2,192
  • بازدید سال : 130,781
  • بازدید کلی : 1,718,823
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2