loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 345 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (14)

تیتر اخبار کوتاه

  • اخبار روزانۀ لوکا مودریچ! - Sportwitness: به اخبار روزانۀ لوکا مودریچ خوش آمدید! به جشنوارۀ شایعات پیرامون خروج او از وایت هارت لین! خوب امروز هم یک سری خبر جدید داریم پس خوب گوش بدید! مخصوصا شما که اون عقب نشستی!
    بازیکن سابق رئال مادرید، گوتی فکر میکند که لوکا مودریچ آنقدر خوب کار نکرده است که شایستۀ انتقال به قهرمان لالیگا باشد و رئال در عوض باید به دنبال داوید سیلوا برود. او به مارکا گفت: "او مرد و بازیکن خیلی خیلی مهمی در تاتنهام نیست و نبوده است. من فکر نمی کنم که او در تمامی جهاتی که برای بازی کردن در مادرید نیاز است، پیشرفت کرده باشد. در این پست من داوید سیلوا را ترجیح می دهم. من فکر می کنم که او بازیکنی ایدال برای رئال مادرید است."
    روزنامۀ AS اسپانیا نیز نوشته است که مودریچ با رئال به توافق شفاهی و زبانی رسیده اند و اکنون رئال تنها تلاش می کند که تا جایی که امکان دارد، قیمت را پایین بیاورد. آنها همچنین ادعا کرده اند که نوری شاهین نیز جزئی از قرارداد خواهد بود. Mundo Deportivo نیز ادعا کرده است که مودریچ تنها یک گزینۀ بکاپ محسوب می شود برای زمانی که احیانا رئال در جذب داوید سیلوا موفق نباشد. که این خبر قطعا مورد رضایت گوتی خواهد بود.
    صحبت از راضی کردن مردم شد، شاید برای سازندگان شایعه شنیدن این خبر از زبان نوری شاهین جالب باشد که -علی رغم شایعات حضورش در این قراردادها - او عنوان کرده است که هیچ جا نخواهد رفت. شاهین به Goal.com می گوید: "من کاملا اطمینان دارم که سال آینده سال من است. من می خواهم که جامهای زیادی را با رئال مادرید برنده شوم." او برای خودش تمرینات شخصی در پیش فصل تنظیم کرده است و می گوید که دوران مصدومیتش را پشت سر گذاشته و می خواهد فصل جدید را سر حال با باشگاه آغاز کند.
    همچنین همین شایعات امروز یک داستان را بازگو می کردند که گویا یونایتد از رقابت برای جذب مودریچ دست کشیده است که البته تقریبا در این روزها این چهارمین بار است که این خبر را می شنویم و قطعا خبر بعدی در روزهای آتی این خواهد بود که یونایتد مجددا برای جذب مودریچ وارد رقابت شد!
    رسانه های ایتالیایی نیز در صحنه بوده اند و کالچیومرکاتو ادعا کرده است که مورینیو از فلورنتینو پرز درخواست کرده است که مودریچ را برای او به خدمت بگیرد. البته این روزنامه ادعا کرده است که رقیب اصلی این قرارداد، باشگاه آنژی ماخاچکالا خواهد بود که حاضر است پول به مراتب بیشتری از هر دوی رئال مادرید و منچستر یونایتد پرداخت کند.
    اگر به انگلیس برگردیم، The Sunمی گوید که مودریچ مجددا یک درخواست انتقال کتبی و رسمی به باشگاه تاتنهام تقدیم خواهد کرد. و البته در خود کرواسی بیشتر علاقمند خواهند بود که روی این تمرکز کنند که مودریچ چگونه تعطیلات خود را می گذراند و با بقیه عکس یادگاری می اندازد (به جای پرداختن به شایعات بی اساس).
  • ibtimes: تیمهای یونایتد و بارسلونا، در دیداری دوستانه در تاریخ 8 آگوست (18 مرداد) در شهر گوتنبرگ سوئد به مصاف هم می روند. دیوید گیل دربارۀ این بازی به سایت باشگاه می گوید: "دیدارهای منچستریونایتد و بارسلونا، یکی از برترین و مهیجترین دیدارهای جهان فوتبال محسوب می شود و ما از همکاری با GotEvent برای هماهنگی برگزاری این بازی آن هم در شهر زیبای گوتنبرگ خوشحالیم. ما گروه هواداران بزرگی در اسکاندیناوی داریم و خیلی خوشحالیم که دیدار در این شهر یکی از دیدارهای آمادگی پیش فصل ما خواهد بود."
  • therepublikofmancunia: مربی تیم ذخیره ها، وارن جویس تأکید کرد که مایکل کین هم این فصل مانند جاشوا کینگ و رابی بردی، به چمپیونشیپ قرض داده خواهد شد. اما رایان تونیکلیف در اولدترافورد می ماند تا شاید در بازیهایی در تیم اول، احتمالا در لیگ کاپ و ... به کار گرفته شود.
  • ستون شایعات سایت باشگاه: طیق گزارش Corriere dello Sport پل پوگبا در تورین است تا آخر این هفته قراردادش را با یوونتوس به امضا برساند.
  • ستون شایعات سایت باشگاه: لیام یاکوب Liam Jacob دروازه بان جوان استرالیایی که به تازگی توسط باشگاه یونایتد بازیکن آزاد اعلام شده بود، در پیدا کردن تیم جدید کمترین مشکل را داشت و خیلی زود با باشگاه اولدهام برای قرارداد حرفه ای یک ساله به توافق رسید. برای او آرزوی موفقیت می کنیم.
  • ستون شایعات باشگاه: باشگاه بارنزلی بر سر انتقال 400000 پوندی الیور نوروود با باشگاه یونایتد به توافق رسیده است، اما چون باشگاه هادرسفیلد نیز به نوروود علاقمند است، آنها باید صبر کنند ببینند نوروود هادرسفیلد را انتخاب می کند یا بارنزلی را.
  • ستون شایعات باشگاه: روزنامۀ سان معتقد است که لوکا مودریچ این هفته یک درخواست رسمی و کتبی برای انتقال از تاتنهام به باشگاه تقدیم می کند. این روزنامه همچنین انتظار دارد که یک جنگ تمام عیار بین یونایتد و مادرید برای به خدمت گرفتن این هافبک کروات در حال وقوع باشد.
  • teamtalk: باشگاه هامبورگ هم برای جذب راسموس اِلم، ستارۀ سوئدی آلکمار وارد رقابت شد.
  • Click-Manchester: رئیس باشگاه جرمیو در برزیل Paulo Odone ادعا کرد که اندرسون می خواهد در فصل آتی به این باشگاه برزیلی برگردد: "او می خواهد که بازگردد".
  • gulfnews: مایکل اوون برای احتمالا آخرین انتقال ورزشی خودش، مدیر برنامه های خود را تغییر داد. اوون که تا به حال مدیریت برنامه هایش را به غول آژانسهای ورزشی یعنی گروه رسانه ای Wasserman سپرده بود، اکنون به دنبال دوست پانزده سالۀ خود و مدیر اجرایی سابق برند معروف Umbro یعنی سیمون مارش Simon Marsh است که به تازگی یک آژانس فوتبال تأسیس کرده است و اوون اولین مشتری او محسوب می شود. گویا مارش هفتۀ گذشته از طرف اوون در دوبی به سر می برد تا با الشباب برای به خدمت گرفتن اوون مذاکره کند که البته باشگاه الشباب انتقال مایکل اوون به این تیم را تکذیب کرد.

نوشته شده توسط Shahab

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

بعدم 2فصل اخیر که 18ماهشو مصدوم بوده دیگه چیزی نمیمونه و تنها عملکرد خوبش تو این 6سال همین اوایل فصل بود.یعنی بازیکنی که 6سال تو یونایتد هست باید چنین سطحی باشه؟تو این 6سال نباید 5بازی پشت هم خوب باشه؟بازیکنی هم که از مصدومیت بر میگرده چندتا بازی به عنوان ذخیره میاد تو تا شرایط بازی قرار بگیره ولی اندرسون هر موقع ذخیره اومد تو اکثرا تر زد و نتونست خودش به فرگی ثابت کنه واین مشکل خودشه که کم فیکس بازی کرد

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

علی آقا چندتا بازی فیکس بازی کرد و بدم بازی کرد ولی دقیق یادم نیست یکی چندسال پیش چمپیونز جلوی ویارئال یا والنسیا بود بد تر زد و یکیم جلوی شفیلد که نه خلاقیت خاصی نشون داد نه دوندگی و پوشش خوبی تو خط هافبک داشت و چند تا بازی دیگه هم دیدم فیکس بد بازی کرد و بد بود ولی انصافا پتانسیلشو داره و مشخصه چیزی واسه ارائه داره ولی متاسفانه نمیتونه اون چیزی که میخواد اجرا کنه واز همه مهمتر برزیلی بودن و مصدومیتهای زیادشه که مطمئنا این مصدومیتهای طولانی اگه بمونه بازم ادامه خواهد داشت

این نظر توسط SE7EN در تاریخ 1348/10/11 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

برو بکس میخواستم یه مشورت باهاتون بکنم در مورد گوشی موبایل من بودجم 450 تومنه دلم چسپیده به SONY U همه امکاناتش عالین ولی چند تا عیب داره یکی کوچیکه و دیگری کارت حافظه نمی خوره برام اندروید 4 مهمه و دوست دارم اندروید 4.1 رو هم که قراره بیاد رو گوشیم تجربه کنم و دوربینش هم 720p باشه به نظرتون همینو بگیرم یا گوشی های دیگه سراغ دارید؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ : هیوا جان اینجا کسی ندید نظرت رو... والا منم سررشته ندارم کلا به عمرم یه گوشی داشتم هنوزم همون یه دونه رو دارم...
برو توی پست نقل و انتقالات هم بپرس شکلک

این نظر توسط omid_united در تاریخ 1348/10/11 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

این مودریچ داره مثل هازارد بازار گرمی می کنه دیگه شورشو در اورده

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 13:28 دقیقه ارسال شده است

این مودریچ هم که دیگه نوبرش رو آورده .اگه به این خاطر که تو رئال بهش بازی نمیرسه میخواد بیاد یونایتد میخوام 100 سال سیا نیاد.دیگه داره حالم ازش بهم میخوره.

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 12:36 دقیقه ارسال شده است

شروین جون اگه یه بازی از اندرسون تو 2 فصل اخیر گفتی که فیکس بازی کرده باشه و بد بازی کرده باشه اونوقت قبول باید بره یه علاقه ی خیلی خاصی به اندرسون دارم خیلی امید داشتم ستاره ی بشه مث رونالدینیو ولی نشد فقط یه چیز خیلی منو دو دل کرده راجع به اندرسون اینکه اوج بازیکنای برزیلی حداکثر4-5 ساله مث کاکا رونالدینیو و رونالدو و ... حتی بعضی ها مث ادریانو اوجشون 2ساله

این نظر توسط ابوالفضل یونایتد در تاریخ 1348/10/11 و 11:58 دقیقه ارسال شده است

من میخواهم که جانهای زیادی را با رئال مادرید برنده شوم

جام دلبندم نه جانشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : تفافق، رقیل اصلی، اینا هم توی اون پاراگراف اشکال تایپی بود چرا اونا رو نگفتی؟ هـــــــــــــــــــــــــــان؟!
میم و نون توی کیبورد همسایه هستن اشکال تایپی بود شکلک

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

اندرسون,اوزیل و پیرلو؟مصدومم نمیشد چیزی جز یه بازیکن معمولی نبود البته همون موقع هم خیلی اعصاب خرد کن بود امسال هم یه جرقه بود چندتا بازیه اول فصلش که تازه از بدنسازی در اومده بود و بعضی بازیکنها تو اون شرایط بدنشون بهتر جواب میده تو این چند سال یه بازیکنه همیشه مصدوم و اضافی بوده و رفتنش بهترین خبر ممکنه

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

سلام...داش شهاب کجا بابا من تازه باهات جور شده بودم کجا رفتی خیلی دوستت دارم جدی میگم فکر کنم به خاطره اینه که شخصیتت مثل خودم با هم مثل این شکلکه باشه شکلکشکلکدرست گفتم؟؟؟؟؟؟.......انشالله موفق باشی داداش.....راستی من بس اومدم اینجا خبر و شایعه خوندم چشمام ضعیف شدن جدی میگم کسی خبر نداره چطوری باید لنز گذاشت لنزه بینایی نه زیباییشکلکجدی میگم من کلا تو جدی گفتن هم شوخمشکلکهرکی میدونه بگه که لنز بینایی چطوری میزارن .ققیمتش چقدره و همه اطلاعاتش دیگه تو رو خدا من رو مثل حسین فرگوسن 10 روز واسه جواب الاف نکنید کور شدم بس شایعه شنیدم شکلکمنتظره جوابتونم یا علیشکلک
پاسخ : هستم علی ولی بنده دستم شکلک
حالا حالا ها هم بیخ ریشتون بسته م شکلک
بابا من خودم یه جفت شیشه عینک درب و داغون دارم لنز منز کلا نمی دونم چی هست شکلک
حسین فرگوسین هم دو ساعته وحید جوابشو داد الکی جو داده بود ده روز کجا بود شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 1:47 دقیقه ارسال شده است

یه حسی بهم میگه مودریچ میاد ولی دوس ندارم بیاد


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 491
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,325
  • بازدید ماه : 2,325
  • بازدید سال : 130,914
  • بازدید کلی : 1,718,956
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2