loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 358 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (14)

 

 

ون پرسی :اسکولز کلید بازی بود

رابین ون پرسی به تمجید از پل اسکلز پرداخت ،بعد از اینکه اسطوره وارد زمین شد و یک بازگشت رویایی را برای تیم به ارمغان آورد.

وقتی که حریف 2-1 جلو افتاد سر الکس مرد تمام نشدنی را به بازی فرستاد و بازی ای را که داشت می باخت را با برد عوض کرد.

هرچند ون پرسی قهرمان با هتریکی که کرد با لیاقت تمام به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد اما این مرد هلندی مایل بود که از تاثیر هم تیمی اش برای به دست آوردن این افتخار تمجید کند.

ون پرسی گفت :قطعا همه سخت تلاش کردند اما من باید یک تشکر ویژه از پول اسکولز کنم،چون که بعد از ورود او همه چیز شروع شد.

تک تک پاس هایی که او میداد ،بهترین بود.همه این را احساس میکردند_من هم قطعا این را احساس کردم.او چند تا از پاس های باور نکردنی سی ، چهل متری اش را داد.با او شما همیشه آماده ای چون با کیفیتی که او دارد هر اتفاقی ممکن است بی افتد.از نظر من بهترین بازیکن زمین او بود.

ون پرسی تاثیر بسیار زیادی روی یونایتد داشته و تا کنون در سه بازی اش برای تیم چهار گل زده ،آماری که از نظر او به خاطر خوش آمدگویی گرمی که در الترافورد از او شد میداند.

مهاجم 29 ساله گفت :من باید از همه تشکر کنم .این یک باشگاه بزرگ است و همه خیلی کمک یار من هستند.من فقط دو هفته است که اینجا هستم اما احساس خیلی راحتی دارم.

بازیکنان ،کادر فنی و هرکسی که به یونایتد مربوط میشود کاری کردند که من احساس راحتی داشته باشم و همه کمک میکنند.آنها همه از حضور من قدردانی میکنند و این احساس بی نظیری است.

ممدگیگگز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی340 در تاریخ 1348/10/11 و 23:22 دقیقه ارسال شده است

معذرت میخوام آقای علیرضا کامنت شما رو دیر دیدم. درسته بهتره توی سایت تبلیغ نباشه.

این نظر توسط alireza_as در تاریخ 1348/10/11 و 16:33 دقیقه ارسال شده است

این جا جای تبلیغ نیستشکلک

این نظر توسط ( Rohallah ( MU در تاریخ 1348/10/11 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

اگر شما هم مثل بعضی دوستان دیگه یه دفعه سایتو ول نکنی بری حمایت ها ادامه داره عزیزم

این نظر توسط مهدی340 در تاریخ 1348/10/11 و 12:19 دقیقه ارسال شده است

یعنی بعد اسکولز چیکار کنیم؟

دوستان من یه سایت دارم توش حرفهای اخلاقی زده میشه. دوست دارم یه سری بزنید شاید خوشتون اومد. حالا یه هورا به افتخار مرد سه گله ی جدیدمون. هورررا
mehdi340.blogfa.com

این نظر توسط alireza_as در تاریخ 1348/10/11 و 11:07 دقیقه ارسال شده است

برو خانم.این جا جای تبلیغ نیست.خداییش اسکولز از ژاوی بهترهشکلک

این نظر توسط شیدا در تاریخ 1348/10/11 و 10:53 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید سایت خیلی خوبی دارید شکلک
دوست داشتید به من هم سر بزنیدشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 8:18 دقیقه ارسال شده است

اسکولز یه چیز دیگه ست.عمرا هافبک در حدش پیدا بشه.

این نظر توسط mobin در تاریخ 1348/10/11 و 2:48 دقیقه ارسال شده است

محمد فاتحی کجایی پسر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبلاگت چی شد ؟؟؟؟؟؟؟ شکلک

این نظر توسط محمد فاتحی در تاریخ 1348/10/11 و 2:09 دقیقه ارسال شده است

ممد گیگز این رونالدینیهو که گذاشتی بالاش نوشته jokes etc !!!! یعنی چی؟ من منظورشو نمیفهمم
پاسخ : شاید هم یه شوخی بوده

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 1:51 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم کلورلی هم روزی مثل اسکولز بشه.شکلک
چون واقعا بعد اسکولز مشکل خواهیم داشت.شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 2,088
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,922
  • بازدید ماه : 3,922
  • بازدید سال : 132,511
  • بازدید کلی : 1,720,553
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2