loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 417 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (12)

Holly Bleasdale

منچستری های المپیک : هالی بلیسدل

اینساید یونایتد با ورزشکار بریتانیایی در رشته پرش با نیزه اخیرا مصاحبه ای ترتیب داده،این یونایتدی اهل لنکشایر کسی نیست جز هالی بلیسدل...

سن:20

رشته : پرش با نیزه

هدف های المپیکی تو چه چیزهایی هستند ؟

چون که هنوز خیلی جوان هستم ،از حضور در این رقابت ها خوشحالم اما به دنبال موفقیت اخیرم[مدال برنز در رقابت های جهانی]،به رده های اول تا ششم چشم دارم.افراد زیادی در مورد بردن یک مدال با من حرف زدند،اما من فکر کنم که خیلی جوان هستم و دوست ندارم فشار روی خودم بیرم و هدفم رده های اول تا ششم است و خوشبختانه در دوره های بعدی بهتر خواهم شد.

میزبان بودن بازی های المپیک چقدر شگفت انگیز است ؟

من همیشه میخواستم در المپیک باشم،تا بتونم در کشور خودم در این رقابت ها شرکت کنم ،افراد زیادی این شانس را ندارند.جو اینجا شگفت انگیز است و من هم شگفت زده شده ام و این تجربه واقعا خوبی است.

تو بچگی دیوانه ورزش بودی ،فوتبال هم جزء سرگرمی هات بود ؟

اره،وقتی من دبیرستان بودم معمولا برای تیم محله مون بازی میکردم،من واقعا لرت میبردم اما مصدوم شدم بنابراین فکر کردم به ورزش های دو و میدانی روی بیارم بهتره چون اونجا برخورد فیزیکی وجود نداره.اما من عاشق فوتبال بودم و مهاجم بازی میکردم و خیلی هم گل میزدم.

چه مدته که یونایتد رو حمایت میکنی ؟

در تمام طول عمرم.فکر کنم پنج سالم بود که شروع به پوشیدن لباس یونایتد کردم.خانواده ام واقعا فوتبالی نبودند اما نمیدونم چی شد که ما رفتیم بازی منچستر رو ببینیم بازی در نزدیکی های ما بود و آنها واقعا تیم خوبی بودند و از اون پس ما برای همیشه هوادار یونایتد شدیم.

منچستری مورد علاقه ات در تمام دوران کی بوده ؟

رود ون نیستل روی،او واقعا حماسی بود ،من واقعا دوستش دارم اما از ترکیب کنونی من دنی ولبک رو انتخاب میکنم چون که او تو منچستر زندگی میکنه و من تمرینات او رو با جوانان دیدم و من واقعا تماشای حرکاتش رو دوست دارم.من به مدرسه ابتدایی میرم و به بچه ها پرش با نیزه یاد میدم و من واقعا از این کار لذت میبرم.این به من میگه که وقتی بزرگتر شدم من یک مربی خواهم شد.

MAMADGIGGS

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم در تاریخ 1348/10/11 و 14:56 دقیقه ارسال شده است

اون مرده اون پشت داره چیکا میکنه؟
شکلک

این نظر توسط MAHDI در تاریخ 1348/10/11 و 11:53 دقیقه ارسال شده است

http://globoesporte.globo.com/futebol/noticia/2012/08/so-falta-assinar-meia-lucas-acerta-transferencia-para-o-psg.html
پاسخ : داش مهدی این که انگلیسی نیس

این نظر توسط MAHDI در تاریخ 1348/10/11 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

http://www.faniq.com/blog/Manchester-United-finally-seal-a-deal-with-Sao-Paulo-for-Lucas-Moura-for-30m-Blog-53234
پاسخ : ترجمه شد. گذاشتمش رو سایت

این نظر توسط MAHDI در تاریخ 1348/10/11 و 9:16 دقیقه ارسال شده است

http://www.thebusbybabe.com/2012/8/6/3221578/what-would-lucas-mouras-arrival-mean-for-manchester-united

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1348/10/11 و 7:39 دقیقه ارسال شده است

سر کاریم بخداااشکلک

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1348/10/11 و 7:38 دقیقه ارسال شده است

http://www.sambafoot.com/en/news/34185_manchester_united_target_lucas_moura_on_the_verge_of_joining_psg_-_report.html

این نظر توسط shayan در تاریخ 1348/10/11 و 6:45 دقیقه ارسال شده است

خدا کنه مصاحبه بعدی با اوسین بولت باشهشکلک
انقدر حال کردم آسافا پاول وسط مسابقه مصدوم شد بیشرف طرفداره چلسیهشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 5:39 دقیقه ارسال شده است

کل قبلی رو خوابوند! قلبی توی 9 سالگی یونایتدی شده بود این پنج سالگی!
طبیعیه البته ساکن لنکشایره شکلک
پاسخ : آره ، فکرشو کن از پنج سالگی ،البته فک کنم رکورد کوچکترین هوادار دست جک مارشال باشه

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 5:29 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم محمد
خيلي بخش باحاليه من كه دنبالش ميكنم خيلي هم جذابه
از زحمت هاي همگي شما متشكرم و خيلي خيلي ممنونم
پاسخ : چاکرتم شکلک

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 5:08 دقیقه ارسال شده است

قهرمانی و رکورد شکنی اوسین بولت رو به همه منچستری ها تبریک میگم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,861
  • بازدید ماه : 1,861
  • بازدید سال : 130,450
  • بازدید کلی : 1,718,492
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2