loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 519 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (12)

سلام! مقالۀ زیر رو از سایت unitedrant برای شما ترجمه می کنم که توسط Ed نوشته شده و به بررسی عملکرد شیاطین سرخ در مسابقات یورو پرداخته:

سرخهای منچستر در یورو 2012: عملکردشان چگونه بود؟

منبع: سایت unitedrant

ترجمۀ اختصاصی manchester-united.ir

7 بازیکن کنونی منچستریونایتد به همراه 6 بازیکن سابق این تیم، در مسابقات یورو 2012 حضور داشتند. در حالی که تورنومنت روز یکشنبه در کیف با برگزاری فینال بین اسپانیا و ایتالیا به پایان می رسد،  Rant (نام سایت) به بررسی عملکرد هر یک از این بازیکنان در یورو پرداخته است.

وین رونی - انگلیس

برگ برندۀ انگلیس باز هم یک تورنومنت ناامید کنندۀ دیگر را سپری کرد مانند بازیهای یورو 2004، جام جهانی های 2006 و 2010 که در هریک به دلایل مختلف از مصدومیت گرفته تا فرم ضعیف و یا اخراج از زمین بازی، تورنمنت به خوبی برای او سپری نشده بود (انگلیس یورو 2008 به دور نهایی صعود نکرد). اما در این تورنومنت نیز پس از 5 هفته دوری از تیم، در حالی که سیستم انگلیس کاملا بر مبنای فلسفۀ "جلوگیری از باختن" بنا شده بود، چگونه کسی می توانست انتظار عملکرد بهتری از رونی داشته باشد؟ پس از تماشا کردن دیدارهای انگلیس برابر فرانسه و سوئد از روی سکوها، رونی با گلزنی برابر اوکراین میزبان به بازیها بازگشت که البته با یک نمایش ضعیف و کم تحرک (پیک نیک گونه) برابر ایتالیا در دور یک چهارم نهایی همراه شد. اکنون رونی در واقع در کانون توجه متهم کنندگان برای این ناکامی و حذف در دور یک چهارم قرار گرف، اما در حالی که تنها 26 سال دارد، حد اقل در 3 تورنومنت دیگر توانایی درخشش در سطح ملی را دارد. و سؤال اینجاست که آیا او سرانجام در یکی از این تورنومنتها خواهد درخشید؟

حضور: 2

گل: 1

پاس گل: 0

خلق موقعیت: 2

شوت: 6

پاس: 55/76 (72 درصد صحیح)

 

اشلی یانگ - انگلیس

در حالی که در 10 دیدار ملیش پیش از شروع یورو 6 گل به ثمر رسانده بود، یانگ تورنومنت را به عنوان یکی از درخشانترین امیدهای انگلیس آغاز کرد. مانند نیروهای تهاجمی دیگر انگلیس، یانگ نیز از سیستم تفکر و تاکتیک حاکم بر بازی انگلیس لطمه خورد که منجر به جای ماندن یک سلسله آمار ناامید کننده از او شد من جمله عدم گلزنی، عدم ارسال پاس گل، و تنها خلق 2 موقعیت برای هم تیمیهایش در طول 4 بازی در یورو. این بازیکن سابق استون ویلا نمی تواند از عملکرد خودش راضی باشد. که البته این حقیقت که یانگ بیش از نصف ضربات پایش که به توپ خورده در نیمۀ زمین خودی بوده است که به خوبی نشان می دهد این بازیکن بسیار بسیار فراتر از آنچه در یونایتد از او خواسته می شد، در تیم ملی در دفاع به کار گرفته شده است. قطعا یانگ فرصت زیادی برای عرض اندام در عرصۀ بین المللی دارد، ولی قطعا او از اینکه نتوانست در این تورنومنت نقشی ایفا کند ناامید خواهد بود.

حضور: 4

گل: 0

پاس گل: 0

خلق موقعیت:2

شوت: 4

پاس: 76/102 (75 درصد صحیح)

 

دنی ولبک - انگلیس

نمایشهای قوی و محکم از جانب ولبک تحت شرایط بسیار سخت در یورو 2012 بدین معنی خواهد بود که این جوان یونایتد لهستان و اوکراین را با دست پر ترک خواهد کرد و قطعا می تواند از نمایشش راضی باشد. این جوان 21 ساله روی توپ خیلی مسلط و تر و تمیز کار می کرد، چه زمانی که به عنوان یک شمارۀ 9 کلاسیک کار می کرد و چه زمانی که برای کمک به هافبک در عقبتر به کار گرفته می شد. این مهاجم متولد شهر منچستر همچنین یک گل پیروزی بخش خارق العاده برابر سوئد به ثمر رساند - با کنارۀ پایش تا به انگلیس در صدر نشینی گروه D رقابتها کمک کند. آیندۀ بسیار درخشانی در پیش روی بازیهای ملی ولبک دیده می شود، به ویژه اینکه اگر او موفق شود گلهای بیشتری به بازی زیبایش تزریق کند.

حضور: 4

گل: 1

پاس گل: 0

خلق موقعیت: 2

شوت: 4

پاس: 82/90 (91 درصد صحیح)

 

فیل جونز - انگلیس:

با توجه به حضور گلن جانسون در سمت راست، این هافبک-مدافع یونایتد نتوانست در یورو نقشی جز حضور روی نیمکت تیم ایفا کند. قطعا جونز از همین تجربۀ حضور در یک تورنمنت مهم بین المللی هم سد خواهد برد البته که شاید سرالکس عصبانی خواهد بود از اینکه این جوانش که اکثر فصل گذشته را مصدوم بود نتوانست استراحت بیشتری در طول این تابستان داشته باشد. مضاف بر اینکه از آنجا که جانسون خیلی هم نمایش مطمئنی در دفاع نداشت، جونز می تواند از این که فرصت حضور در میدان پیدا نکرد کمی ناراحت باشد.

حضور: 0

گل: -

پاس گل: -

خلق موقعیت: -

شوت: -

پاس: -

 

پاتریس اورا - فرانسه:

 دو سال پس از درام ناراحت کنندۀ اورا و تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2010 در افریقای جنوبی، امسال هم این کاپیتان سابق فرانسه یک تورنومنت ناامید کننده را سپری کرد. علی رغم نمایشهای نه چندان محکم در باشگاه و در تیم ملی در طی این سال، در بازیهای اول از ابتدا در ترکیب انتخاب شد، ولی پس از تساوی 1-1 برابر انگلیس، با بیرحمی توسط لورن بلان از ترکیب کنار گذاشته شد. که این تصمیم بلان با توجه به نمایش محکم اورا برابر انگلیس البته پس از بازیهای منتقد آمیزش در دیدارهای دوستانۀ فرانسه، کمی تعجب آور محسوب می شود. با توجه به اینکه اکنون 31 ساله است، شاید باید در مورد آیندۀ بازیش در تیم ملی تصمیم گیری کند.

حضور: 1

گل: 0

پاس گل: 0

خلق موقعیت: 1

شوت: 0

پاس: 65/69 (94 درصد صحیح)

 

نانی - پرتغال

این بال یونایتد می تواند از نمایش قویش در این تورنومنت راضی باشد. تورنومنتی که در آن این بازیکن 25 ساله، یک سلسله از نمایشهای پایدار و کاملا خطرناک را برای تیم پرتغال که تا نیمه نهایی بالا آمد ارائه داد. در حالی که هنوز نزاع بر سر تمدید قراردادش در اولدترافورد ادامه دارد، نانی می تواند در این تابستان به شهرت و قیمت خودش بیفزاید. نانی اگرچه همچنان در سایۀ کریستیانو رونالدو قرار داشت، ولی نمایشهای عالی او نیز در رقم خوردن یک تورنومنت خوب برای پرتغال سهیم بود. او در ضربات پنالتی برابر اسپانیا توپ خود را به گل تبدیل کرد اگر چه در خود بازی برابر قهرمان جهان و اروپا خیلی خوب نبود.

حضور: 5

گل: 0

پاس گل: 2

خلق موقعیت: 13

شوت: 9

پاس: 106/142 (75 درصد صحیح)

 

آندرس لیندگارد - دانمارک

این مرد دانمارکی در حالی تورنومنت یورو را ترک کرد که نتوانست برای دانمارک به میدان برود. پس از گذشت تقریبا 5 ماه در مصدومیت، به هر حال این دروازه بان دوم یونایتد با این مصدومیت همین که توانست در این تورنومنت حضور پیدا کند خودش شانس بزرگی بود.

حضور: 0

گل: -

پاس گل: -

خلق موقعیت: -

شوت: -

پاس: -

 

بازیکنان پیشین یونایتد در یورو 2012:

کریستیانو رونالدو: این تورنومنت برای رونالدو، تورنمنتی بود که کریس شکهای تأخیر اندازش دربارۀ تواناییهایش در بازی در سطح اول را دور انداخته بود. سه گل به ثمر رساند و در چهار موقعیت نیز توپ را به تیر دروازۀ حریفان زد. البته برای بر عهده نگرفتن ضربۀ پنالتی در باخت برابر اسپانیا کمی مورد انتقاد قرار گرفته بود.

جرارد پیکه: با توجه به اینکه اسپانیا یک بار دیگر به فینال راه پیدا کرده است، او هنوز در تورنومنت حضور دارد. پیکه فصل خیلی خوبی را با باشگاه بارسلونا سپری نکرد، ولی به نظر می آید که در لباس تیم ملی باز هم دارد به همان فرم خوب گذشتۀ خود باز می گردد.

جان اوشی: یکی از کاندیداهای اصلی برای انتخاب " بدترین تیم تورنومنت" توسط کارشناسان. اوشی در کنار بقیۀ اعضای دفاع باری به هر جهت و (هردنبیل) ایرلند، نمایش فوق العاده ضعیفی برابر کرواسی، اسپانیا و ایتالیا داشتند.

درن گیبسون: در طول این تورنومنت فاجعه بار برای ایرلند به میدان نرفت.

پل مک شین Paul McShane: یک یدیگر از بازیکنان سابق یونایتد که در هیچ یک از سه بازی گروهی تیم ایرلند به میدان نرفت.

رون روبرت زیلر Ron Robert Zieler: برای تیم آلمان بازی نکرد در حالی که این تیم در مرحلۀ نیمه نهایی از گردونۀ رقابتها حذف شد.



خوب نظر شما چیه؟ آیا هاجسون باید ریسک استفاده ای جونز رو می پذیرفت؟ آیا مشکل انگلیس با استفاده از فیل جونز قابل حل بود؟ تاکتیکهای هاجسون رو بیشتر در ناکامی انگلیس دخیل می دونید یا عدم آمادگی رونی رو؟ یا هر دو؟ از عملکرد اشلی یانگ راضی هستید؟ چرا نانی نمی تونه از زیر سایۀ کریس رونالدو خارج بشه؟ استعدادش کمتره؟ پشتکار کریس رو نداره؟ یا اعتماد به نفس کریس رو؟ یا کلا سبک بازیشون اونقدر ها که بقیه فکر می کنن به هم شبیه نیست؟ اگر بخواهید به هر بازیکن یونایتد مخصوصا اونایی که بازی کردن، از 10 نمره بدید، چند می دید؟ و.....

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط kaka در تاریخ 1348/10/11 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

adrese banere mano be
news.kaka8.ir
taghir bedid mamnon

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

اسکولز کریک کلورلی بودن اگه راحت ایتالیارو میزدیم لعنت خدا بر هاجسون آخه پارکر هندرسن میلنر بازیکن هستن...فقط ولبک خوب بود هرچند بازی آخر بد بود

این نظر توسط alireza.as در تاریخ 1348/10/11 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

خط دفاع انگلیس خوب بود جونزم میومد فرقی نمیکرد.یانگ و رونی هم به عنوان مدافع بازی میکردن.طوری که رونی بازی اتالیا نفس نداشت بدو.از نظر من نانی عالی بو.بهترین یونایتد ها بعد رونالدو بهترین بود

این نظر توسط مهران در تاریخ 1348/10/11 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

از بین یونایتدی ها نانی از همه بهتر کار کرد یعنی میشه گفت عالی بود واقعا حرکتای قشنگی انجام میداد دریبلای کارساز و پاسای خطرناک و 2 پاس گل . بعد نانی ولبک و یانگ با توجه به سیستم تخیلی هاجسون بد کار نکردند سیستمی که ولبک که مهاجم نوک بود تا زمین خودی میومد عقب و دفاع میکرد یانگ هم بیشتر دفاع چپ بود تا هافبک چپ یا وینگر رونی هم خوب دفاع میکرد و چاره ی دیگه ای نداشت . کلا بد بازی کردن یونایتدی های انگلیس بیشتر تقصیر سیستم دفاعی انگلیس بود اگر جونز تو ترکیب بود بیشتر بازیش به چشم میومد مثل بقیه مدافع ها .

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 12:36 دقیقه ارسال شده است

در مورد کل بازیکنای شیاطین سرخ.........نانی از همه عالیتر بود بعدش ولبک بقیه هم غاز میچروندن شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

انگلیس از بازیساز ضربه خورد خیلی هم ضربه خورد چون جرارد یه هافبک تخریبی و شوتزن بود که تمام تواناییش تو دفاع از بین رفته بود انگلیس یا کریک یا اسکولز رو واقعا لازم داشت نگید کریک ضعیف هست چون کریک تو بازیسازی فقط اسکولز و پیرلو و زاوی بهترشن استعدادادش تو دفاع از بین میره واقعا خیلی کریک خوبه .....دوم انتخاب بازیکن نامناسب بود میلنر .داونینگ.واستفاده نکردن از کاهیل که همه فکر میکردن چون با تری تو چلسی با هم دفاع هستن باید اینجاهم باشن ولی نمیدونم رو چه حسابی لسکات رو گذاشت لسکات خوب بود ولی کمی خنگ بود شکلکبه نظرم اگه انگلیس با این ترکیب بود قهرمانی دور از دسترس نبود .....هارت....جانسون....تری...کاهیل....کول....اسکولز....جرارد....اشلی یانگ در پست توپ بخش کن.....رونی....لنون....ادام جانسون........................البته اگه لمپارد و ویلشر بودند خیلی بهتر میشد ترکیب چید ولی همین خیلی خوبهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : کاهیل که قبل از یورو مصدوم شد و به جاش کلی اومدشکلک
ولی انصافا خط دفاع انگلیس بی نقص بود

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

نانی و ولبک که عالی بودن .ولی میرسه به رونی و یانگ که هر دوشون خوب بازی کردن و منتها با تاکتیک های هاجسون جور نبودن.به نظر من انگلیس تو یورو هیچ تاکتیکی نداشت و هرچی بود خلاقیت بازیکناش بود.بدترین بازیکن انگلیس تو یورو که به طور قطع میلنر بود.اما فیل جونز واقعا حقش بود بازی کنه .او راحت جای پارکر رو پر میکرد و بهتر از پارکر بود.اینو قبلا زمان کاپلو ثابت کرده بود.اورا هم خوب بازی کرد.کلا این نمره ها رو بهشون میدم
ولبک:10-----نانی:10-----وازا:8-----یانگ : 7 -----اورا:8-

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

نانی از لحاظ تکنیکی در سطح بالاییه ولی قدرت و جدیت و اون عطش و میل به برتریه کریسو نداره و شاید چون سبک بازیشون مثه همه فشار کاذبی که رو نانی ایجاد میکنه روش تاثیر مخرب میزاره ولی نانی هم تو این چند سال پیشرفت خیلی خوبی داشته

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 12:17 دقیقه ارسال شده است

به نظرم جای میلنر که افتضاح بود باید والکات یا لنون بازی میداد که طراوت بیشتری به بازی میدادن و به چمبرلین هم بیشتر میدون میداد چون سرعت و دوندگیه خیلی خوبی داره.ضمنا واسه دفاع راست هر چند جانسون بد نبود ولی ریچادز با تحرک و سرعت و فیزیکش و واکر میتونستن گزینه بهتری باشن تو بعضی از بازیها که گره خورده بود حضور جونز با تحرکی که داره به عنوان هافبک دفاعی میتونست خیلی بهتر باشه.ولی چیزی که واسم گنگه عملکرد نامطلوب رونی تو تورنمنتهای ملیه.رونی پتانسیل خارق العاده ای داره و جز 3بازیکن اول دنیاست ولی نمیدونم چرا تو تیم ملی 20%رونی واقعی نیست

این نظر توسط SADEGH در تاریخ 1348/10/11 و 7:38 دقیقه ارسال شده است

به نظر من همش تقصیر هاجشون بود چون حتی یک بازیکن خلاق اون وسط میدون نداشت که 1 توپ خوب برای رونی فراهم کنه. رونی همش تا وسط زمین میومد تا یه توپ بهش برسه.کل بازی های انگلیس تو یورو رو نگاه کنیم میبینیم که بیشتر داشت جلوی همه تیم ها دفاع می کرد تا حمله کنه


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 717
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,551
  • بازدید ماه : 2,551
  • بازدید سال : 131,140
  • بازدید کلی : 1,719,182
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2