loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 544 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (8)
امروز در سوئد

توضیح: ساعتها، طبق همگی طبق ساعت محلی هستند.

همانند سایت باشگاه رویدادها را بروید از پایین به بالا بخوانید!


19:20 اینجا در یولوی دو جایگاه موقت پشت هر دورازه ساخته شده تا هوادارا نزدیکترین جایگاه را به زمین داشته باشند. در سمت راست جایگاه خبری، یک دریایی از هواداران قرمز پوش قرار دارد. در سمت راست نیز آبی های بارسا هستند. هر دو گروه هواداران صدای زیادی تولید می کنند.

19:10 ترکیب یونایتد:

De Gea; Valencia, Vidic, Ferdinand, Evra; Nani, Anderson, Scholes, Young; Rooney, Welbeck.
Subs:
Lindegaard, Berbatov, Hernandez, Carrick, Powell, Kagawa, Macheda, Wootton, Brady, M Keane, Lingard

ترکیب بارسلونا:

Valdes; Alves, Puyol, Mascherano, Adriano; Roberto, Busquets, Iniesta; Sanchez, Messi, Tello.
Subs:
Pinto, Pique, Fabregas, Xavi, Villa, Bartra, Rodriguez, Alba, Montoya, Afellay, Fontas, Sanchez, Rafinha



18:00 من اکنون به ورزشگاه خواهم رفت، دو ساعت به شروع بازی مونده، منتظر اخبار تیمی از اتاق خبری ورزشگاه باشید.

17:56 تیتر اخبار امروز MUTV من جمله رسیدن سر الکس به گوتنبرگ
http://twii.edgeboss.net/download/twii/manutd/mufc_news_080812_sps.flv


17:22 خبرهای خوب: درهای بهشت باز شدند! قطعا گوتنبرگ بیشتر شبیه منچستر است تا بارسلونا. بنابراین اگر باران ادامه پیدا کند، یاران فرگوسن برتری نسبی آب و هوایی خواهند داشت. ما در دو ساعت و نیم دیگر خواهیم فهمید زمانی که بازی در ورزشگاه یولوی آغاز می شود.

16:20 بازی امشب صفحۀ اول Gotenberg Post را به خود اختصاص داده است، با عکسی که رونی و مسی را ستاره های احتمالی امشب نامبرده است. در داخل روزنامه نیز دو صفحۀ کامل به بازی امشب و نقل قولهای نشست خبری دیروز پرداخته است. همچنین اشاره شده است که آخرین باری که ورزشگاه یولوی 40000 تماشاگر به خودش دیده است، ده سال قبل بوده است! در سال 2004  (شد 8 سال قبل که!) زمانی که IFK و OIS در دربی پایان فصل گوتنبرگ به مصاف هم رفتند. امشب ما انتظار حضور 47000 تماشاگر را داریم.


15:43 برندۀ بازی امشب، یک مدال درخشان را به عنوان یادگاری به خانه میبرد تا به ویترین پرافتخار خودش اضافه کند. این جام با تشریفات تمام (با هلیکوپتر!!) در کنار توپ رسمی بازی که توسط نایک ساخته شده، پیش از شروع بازی به ورزشگاه آورده می شود. کی گفته که بازیهای پیش فصل مهم و هیجان انگیز نیستند؟ هان؟



15:30 خوب در مورد کوئیز لو ماکاری چه کردید؟ چهار اسپانیایی که لیگ برتر را برده اند عبارتند از: جرارد پیکه (یونایتد)، خوزه آنتونیو ریس (آرسنال)، آسیر دل هورنو (چلسی) و داوید سیلوا (منچسترسیتی).

15:01 مهاجم پیشین یونایتد، لو ماکاری نیز اینجا همراه تیم در گوتنبرگ است و معمایی طرح کرد که مخ همه ما رو 15 دقیقه ای به کار گرفته بود. نهایتا ما جواب را گفتیم ولی اصلا آسان نبود. شما تلاش کنید ببینید می توانید جواب دهید یا خیر. می توانید 4 اسپانیایی را نام ببرید که لیگ برتر را برده اند؟ من نیم ساعت دیگر با جواب بر می گردم.

12:20 ساعتهای بعدی من به مرتب کردن مصاحبه هایی که این چند روز انجام داده ام اختصاص خواهد یافت. این بخش کار بخش مورد علاقۀ من نیست، ولی به هر حال بخشی است که باید انجام شود. با این حال من خوش شانس بوده ام که توانستم با اعضای مختلفی از کادر تیم مصاحبه داشته باشم. بنابراین گوش کردن دوباره به این مصاحبه ها (در نوار ضبط شده) نباید خیلی هم بخش سخت ماجرا باشد.

12:05 پیاده روی تیمی طبق روال هر روز صبحهای مسابقه در حال انجام است و بازیکنان در بخشی زمین گلف مشغول قدم زدن هستند. اگر شانس بیاورند، ممکن است سر راهشان به برخی از گله های سرخ معروف سوئدی نیز برخورد بکنند. امید وارم که این بوفالو های سرخ ترکیب تیم را نترسانند! جوری که دیروز من را ترساندند - یک گاو دزدکی به پشت من آمد و ناگهان یک مووووووو بلند کشید!

11:25 امروز یک روز ویژه است. نه فقط به خاطر اینکه دو تیم از بزرگترین تیمهای اروپا، یونایتد و بارسلونا اینجا به مصاف هم میروند، بلکه به این خاطر که لباس جدید خارج از خانۀ ما اینجا برای اولین بار به کار گرفته می شود. اگرچه دو هفته پیش در کیپ تاون از این لباس رونمایی شد، ولی هنوز از این لباس در یک مسابقه رسمی استفاده نشده است. بنابراین امشب اولین بار چشممان به این لباس روشن می شود. در کل عکس العملهای اولیه تا به امروز نسبت به این لباس به طرز خارق العاده ای مثبت بوده است. شما چه فکر می کنید؟

08:55 از آنجایی که تا پیش از بازی اتفاقی نمی افتد، من سعی می  کنم در این آرامش قبل از طوفان یکی دو ساعتی در گوتنبرگ چرخ بزنم. من چیزهای زیادی دربارۀ این شهر سوئدی شنیده ام (حتی برخی گفته اند زیبا ترین و شیک ترین شهر سوئد است). و من می خواهیم سری هم به مغازه هایی که سی دی و آهنگ دسته دوم می فروشند بروم. شاید چند آهنگ عتیقه و گرانبها را بتوانم در انبوهی از آلبومهای Abba (گروه راک سوئدی که در 1972 شکل گرفت) پیدا کنم....

08:22 صبح به خیر از یک گوتنبرگ آفتابی. معمولا روزهایی که مسابقه هست، از بقیه روزهای تور آرامتر دنبال می شود. بازیکنان قبل مسابقه احتیاج به استراحت دارند و لذا تمرینات سبک تر دنبال می شوند. در واقع تنها کاری که در برنامۀ کاری امروز یادداشت شده (البته در کنار برگزاری مسابقه!!) پیاده روی آخر صبح است، که به شل شدن ماهیچه های خسته و آمدن هوای تازه به داخل ریه ها کمک می کند.

ادامۀ اخبار دیروز که مانده بود:

20:12 بازیکنان امروز عصر در چند جلسه به حمایت اسپانسرها و شرکا شرکت کردند. همیشه دیدن بچه های تیم در کنار هواداران به ویژه بچه های جوان عالی است. ضمن اینکه (نماد باشگاه) فرد د رد Fred The Red نیز برای هرچه بیشتر کردن شادی حضور داشت. در حالی که فعالیتهای بعد از ظهر فروکش کرده است، وقت آن رسیده است که به شما شب به خیر بگویم.


19:27 سرالکس فرگوسن همین الآن به هتل تیم رسید. او پس از اینکه بازی در اوسلو را به دلیل بیزنسهای باشگاه از دست داده بود، امروز از منچستر راه افتاد. او با استقبالی عالی از جانب هواداران که بیرون هتل منتظر او جمع شده بودند روبرو شد و چند دقیقه ای را به احترام آنها به امضای یادگاری پرداخت.


مترجم - تولدهای امروز باشگاه:

Joseph Myerscough

جو مایرسکو یک مهاجم انگلیسی متولد سال 1893 بود که در سال 1920 در 27 سالگی از باشگاه لنکستر تاون خریداری شد و طی سه سال بازی 34 بازی هشت گل برای یونایتد به ثمر رساند و در سال 1920 به باشگاه بردفورد فروخته شد. او در 29 جولای 1975 درگذشت. روحش شاد

Louis Laurent Saha

لوییز لورن ساها، متولد 1978 است و اکنون بازیکنی آزاد محسوب می شود. او در دستۀ دو به فولام پیوست و به آنها در اولین سال کمک کرد که به لیگ برتر صعود کنند. با جلب نظر منچستر یونایتد در فصل 2003-2004 با مبلغ حدود 12.4 میلیون پوند توسط باشگاه جذب شد. هرچند دوران ورزشیش در یونایتد با مصدومیتهای زیاد خراب شد، ولی با این حال در این دوره دو جام قهرمانی لیگ برتر و یک لیگ قهرمانان اروپا در سال 2008 را با یونایتد کسب کرد، همچنین با زدن شش گل برای یونایتد (من جمله یک گل در فینال) یک لیگ کاپ را برای یونایتد هدیه آورد.
پس از یونایتد به اورتون پیوست و اولین گلش برای این تیم را در ثانیۀ 26 فینال اف ای کاپ سال 2009 به ثمر رساند که سریع ترین گل تاریخ قدیمیترین جام جهان (اف ای کاپ!) محسوب می شود. از اورتون به عنوان یار آزاد به تاتنهام ملحق شد. ساها اولین بازیش برای فرانسه را در 26 سالگی انجام داد و در یورو 2005 و جام جهانی 2006 که فرانسه به فینال رسید، در ترکیب فرانسه حاضر بود.
ساها یک خواهر و برادر کوچکتر دارد. همچنین سه روز پس از شکست فرانسه در فینال جام جهانی 2006 برابر ایتالیا، پسرش به نام انزو ساها متولد شد.
او در باشگاه متس فرانسه و یک دوره قرضی در باشگاه نیوکاسل تحت نظر رود گولیت بازی کرد. پس از پیوستن به فولام، گفته می شود نمایش درخشانش در پیروزی فولام در اولدترافورد بود که سرالکس فرگوسن را برای خرید او متقاعد کرد. فولام مایل به فروش ساها نبود ولی اصرار ساها بر این قرارداد، عاقبل او را در ژانویۀ 2004 به اولدترافورد رساند.
در منچستریونایتد بود که او به تیم ملی فرانسه دعوت شد و در اولین بازیش در تیم ملی، برابر بلژیک گلزنی کرد و جای خودش را در ترکیب یورو 2004 تثبیت کرد.
پس از دوره های زیاد مصدومیت، در سال 2008 با یک قرارداد "حقوق به شرط بازی" به اورتون پیوست. ساها در 124 بازی برای یونایتد، 42 گل به ثمر رساند.

Jimmy Murphy statue.JPG
امروز همچنین سالگرد تولد جیمی مورفی است

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 3:46 دقیقه ارسال شده است

شهاب این اخبار گو جدیده کی بود میشناختیش ؟ پاره شدم از خنده
چرا اینطوری حرف میزنه ؟؟شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکلک)
والا من فقط یه بار اخبار اون زنه رو گوش کردم شکلک
این یارو ته خنده است! میگه بیلگست تشت یت! تست رو می گه تِشت شکلک
یهو بگو تَشت خودتو راحت کن شکلک
اونجاش که فرگی داره به هوادارا امضا میده، کار مورا راه نیفتاده آقا عصبانیه! از امضا دادنش معلومه شکلک

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 3:00 دقیقه ارسال شده است

مجسمه جیمی رو چقدر بد ساختن باید کنار مجسمه سر مت جلوی سر در باشگاه مجسمه او رو هم میزدن

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 21:58 دقیقه ارسال شده است

با فن پرسی و بولت ساله دیگه همرو میترکونیم.................میگم این بولت چند سالشه..

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 21:52 دقیقه ارسال شده است

خبره فن پرسی رو ورزش 3 هم گذاشته....
احتمالا یه کم جدی باشه.......
پاسخ : ورزش 3 که خبراش همه از این ور اونوره!

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1348/10/11 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

صددرصئشکلک

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1348/10/11 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

ديدم هيچي واسه گفتن ندارم شمارو اذيت كنمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آزار داری دیگه شکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

بابا یکی این خبر فن پرسی و بذاره داره میاد یونایتد.انگاری خیلی جدیه
پاسخ : وحید گفتن امشب میتونه نهایی بشه! تاکسپورت هم یه شوخی کرده تیتر زده RVP Signs!!!
بعد میری توش چندتا تابلو که روش نوشته RVP نگو بی مزه می خواسته اذیت کنه منظورش تابلوها و نشانه های RVP بوده!
ولی خبر جدیه و من تکذیب نمی کنم که ممکنه امشب نهایی بشه... یونایتد همیشه قراردادهای مهم رو موقع بازیهای مهم که کسی حواسش نیست عملی می کنه تا اخبارش توی اخبار بازی گم بشه!
موریسون قشنگ یادمه موقع بازی بالیورپول خبرش رو باشگاه اعلام کرد! درست سر بازی! ببینیم چی میشه

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1348/10/11 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

شهاب قضيه عدس پلو همچنان پابرجاست شکلکشکلکشکلک
پاسخ : قضیه عدس پلو درواقع قضیه نیست! یک اصله که قضیه ها رو از روی اون ثابت می کنن!!
حالا این که وگفتی یعنی چی؟ شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,021
  • بازدید ماه : 2,021
  • بازدید سال : 130,610
  • بازدید کلی : 1,718,652
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2