loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 621 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (18)

سرالکس: اکنون سرنوشت قهرمانی به دست سیتی است.

ترجمۀ اختصاصی Manchester-United.ir


سرالکس فرگوسن قبول دارد که سیتی اکنون که یونایتد را با توجه به تفاضل گل در لیگ برتر پشت سر گذاشته است، شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارد:

"بازی بود که بسیار حساس و عصبی کننده و نفسگیر دنبال شد و البته نیز ما انتظار این چنین بازی را داشتیم. موقعیتهای گل زیادی خلق نشد. من فکر می کنم که واکنش داوید دخیا، تنها واکنش کل بازی بود. من از این ناراحتم که ما حتی یک بار هم دروازه بان آنها را آزمایش نکردیم. سانترهای ما ضعیف بود."

"من فکر می کنم که سیتی خطر جدی تری بود تا ما، با توجه به اینکه آنها بیشتر حول محوطۀ ما توپ را در گردش داشتند.ما در برخی زمانهای بازی کنترل را در دست داشتیم، ولی نه در آن حد که مشکلی برای حریف ایجاد کنیم."

"وقتی شما در این سطح از فوتبال از روی یک ضربۀ ایستگاهی گل می خورید، آنگاه تنها کسی که مقصر است، خودتان هستید. زمان گل خوردن ما نیز بسیار بد بود. درست قبل از پایان نیمۀ اول."

یونایتد بازی را با 5 میانه شروع کرد که هم کار رونی سخت شده بود و هم کار سیتی برای عبور از میانۀ یونایتد:

"ما بازی را شاید برای 10 یا 15 دقیقه خوب آغاز کردیم و در حفظ توپ و خلق موقعیت حول محوطۀ آنها برتر بودیم. ولی در مابقی بازی عملا هیچ کار خاصی نکردیم. آنها مالکیت توپ را بیرون محوطۀ ما در اختیار اشتند بدون این که عملا کاری انجام شود. سپس آنها یک کرنر به دست آوردند و روی همان کرنر به گل رسیدند. آن زمان برای گل خوردن، زمان بدی بود."

با تمام شدن بحث روی اتفاقات میدان، فرگی دربارۀ بحثش با مانچینی توضیح می دهد:

"او (مانچینی) در تمام طول بازی داشت حواس داور چهارم و کمک داورها را پرت می کرد. آن دقیقه هم که من بیرون رفتم سر همین بود. او هفتۀ گذشته از داوری ها شکایت داشت، ولی قطعا در این هفته نباید شکایتی داشته باشد."

سرالکس دربارۀ صدرنشینی من سیتی نیز گفت:

"بله آنها اکنون سرنوشت لیگ را در دستان خود دارند. آنها تنها نیاز دارند دو بازی فوتبال را (برابر نیوکاسل و کوئینز) پیروز شوند. کار تمام نشده است. تا آنجا که بازی برای انجام دادن وجود دارد، قطعا رقابت هم ادامه خواهد داشت. ما هم امتیازیم، ولی آنها 8 گل در تفاضل گل جلو هستند که در این مقطع از فصل، امتیاز برتری بزرگی محسوب می شود.



گری نویل: یونایتد به جنگیدن برای جام قهرمانی ادامه خواهد داد

ترجمۀ اختصاصی Manchester-United.ir


کاپیتان سابق منچستریونایتد معتقد است که تیم سابقش علی رغم اینکه صدر جدول را در برابر منچسترسیتی از دست داده است، به جنگ برای قهرمانی ادامه می دهد:

"سرالکس فرگوسن درست گفت که اکنون جام از دستان یونایتد رها شده است. ولی شما تنها وظیفه تان این است که به تلاش ادامه دهید. این تنها کاری است که در فوتبال از دستان شما بر می آید."

دربارۀ بازیهای آیندۀ سیتی:

"اکنون تمام فشارها بر سیتی است. آنها پیش از یونایتد در خانۀ نیوکاسل به میدان خواهند رفت و لذا یونایتد کاملا تکلیفش در سوت شروع بازی با سوانسی در اولدترافورد روشن است."

نویل همچنین ابراز امیدواری کرد که سرالکس در تابستان ترکیب تیمش را تقویت کند:

"من مطمئن هستم که او ترکیب را در تابستان بهبود خواهد بخشید. در واقع فکر می کنم که باید این کار را بکند. سرالکس انسان صادق و معقولی است و قطعا متوجه است که نقاطی در تیمش وجود دارد که باید تقویت بشوند."



نمرات و بررسی عملکرد بازیکنان از سایت بلیچرریپورت - ترجمۀ اختصاصی


داوید دخیا - 7: استحکام ذهنی این جوان اسپانیایی مهمترین عاملی بود که موجب شد شکست 1-0 به شکست 3-0 تبدیل نشود. خیلی شوت به داخل چارچوبش نیامد، ولی هر آنچه را که می توانست، گرفت. روی گل دیرهنگام کمپانی در نیمۀ اول مقصر نبود و چند واکنش سریع نیز داشت. یک جایگزین خوب طولانی مدت در اولدترافورد یافت شده است در چهارچوب دروازه. اگر هم تیمیهایش در خط حمله می توانستند گلزنی کنند، او نیز در عقب زمین از پس مهاجمان سیتی برآمده بود. (مترجم: به نظرم اگه مهاجما خوب بودن حتی کمپانی هم دقیقه آخر وقت اضافه جرأت نمی کرد بیاد جلو گل بزنه)

پاتریس اورا - 5.5: نمایش ضعیف در جناح چپ. قطع توپهای کمی داشت و چند بار نیز جایش خالی مانده بود. با جلو رفتن بازی، بیشتر در بازی درگیر شد، ولی بازی جنگنده اش با حفظ توپ ضعیف و تکلهای شلخته همراه بود. (به عنوان کاپیتان) باید بیشتر با داور صحبت می کرد.

ریو فردیناند - 7: محکم روی هوا و فرمانروا و حاکم در حضور در زمین. این کهنه کار 31 ساله شاید کمی شریک مصدومش جانی اونز را جایش را خالی میدید، ولی آنقدر خوب عمل کرد که اگر تمامی 4 مرد دفاعی ما اینگونه عمل می کردند، سیتی مجبور بود زمین را بدون گل زده ترک کند.

کریس اسمالینگ - 5: چند رقابت زمخت از او در نیمۀ اول نزدیک بود کارت را برای او به همراه داشته باشد. روی تنها گل بازی که کمپانی به ثمر رساند، کریس نتوانست سانتر او را دفع کند. او که جایگزین اونز مصدوم شده بود، تا جایی که در توانش بود خوب بازی کرد. ولی همان یک اشتباه می تواند برای این مدافعی که کمتر فرصت حضور در زمین یافته - و البته برای بقیۀ شیاطین سرخ - گران تمام شود در ادامۀ فصل.

فیل جونز - 6: نمایش دلنشین در دفاع راست. ولی خیلی خوب از حمله های تیم حمایت نکرد. هرجند او بیش از حد مطابق اهداف (دفاعی) یونایتد در این بازی بازی کرد.

مایکل کریک - 7: مانند دفعات دیگر باز هم یک جز لازم و غیر قابل چشم پوشی در مرکز بازی منچستر یونایتد بود. همه جای زمین حضور داشت. و به هر کسی که به او نیاز داشت کمک رسانی می کرد. و بزرگترین دلیل (بعد از دخیا) کریک بود که من سیتی تنها توانست 1-0 ببرد.

پل اسکولز - 6: غیر از یک هند در اوایل بازی نکتۀ قابل ذکری از بازی کهنه کار میانۀ میدان وجود ندارد. پاسهای خوب، ولی نه چندان رو به جلو و تهاجمی.

پارک جی - سونگ: 3.5: قطعا بدترین بازیکن بین کل 22 بازیکن زمین. بهترین فرصت به این مرد کرۀ جنوبی که در طول فصل فرصت بازی نداشت در اتیحاد داده شد و او این فرصت را به بدترین شکل خراب کرد. روبه روی هر بازیکن آبی که با او تقابل می کرد، کم آورد و نهایتا در دقیقۀ 58 از بازی بیرون کشیده شد. هیچ چیزش خوب نبود.

دنی ولبک - 6.5: در حالی که نیم ساعت از بازی مانده بود، جایگزین پارک شد. چند جرقه و حرکت ایجاد کرد. ولی چندان قابل توجه نبود. چرا فرگوسن ولبک را که اخیرا در فرمی وحشتناک عالی بوده، از ابتدا در ترکیب نگذاشت، معلوم نیست چه در ذهنش بوده.

آنتونیو والنسیا - 6: دقیقۀ 78 به جای اسکولز خسته به میدان آمد. چیز خاصی از یکی دیگر از بازیکنانی که او هم باید از ابتدا در ترکیب قرار می گرفت ندیدیم.

مهاجمین:

وین رونی - 5: امشب وین چش شده بود؟ او بدون علاقه نشون میداد و کل 90 دقیقه رو بدون ثبات بازی کرد. آیا  جدا یک دیدار برابر منچستر سیتی که سرنوشت قهرمانی به آن وابسته است، تا این حد برای وین حوصله سر بر بوده است؟ اگر او آنقدر که سر داد زدن سر داور غیرت و هیجان نشان داد، در بازی کمی از آن هیجان را به کار می گرفت، الآن یونایتد با هت تریک او 3-1 بازی را برده بود.

رایان گیگز - 5.5: حرکتهای اندکی به سمت دروازۀ حریف داشت. ولی هیچ گاه نتوانست از 30 یاردی دروازه به آن نزدیک تر شود. همه جای زمین حضور داشت فولی هیچ گاه آنقدر نزدیک نشد که خطرناک شود.

نانی - 6.5: بهترین در بین فورواردهای منچستر یونایتد. ولی باز نمایش او هم خیلی قابل قبول نبود. با هیجان و اشتیاق و پر طراوت بازی کرد. که خوب از این نظر نسبت به وین و گیگز سرتر بود. ولی بار ها و بارها توسط مدافعین سیتی متوقف شد. تو شوت خوب و هدفمند در اوایل نیمۀ اول، ولی کلا چیزی قابل توجه نبود.

اشلی یانگ - 6: در دقیقه 83 جایگزین نانی شد. در 7 دقیقه ای که در زمین حضور داشت، گویی نامرئی بود!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 9:18 دقیقه ارسال شده است

ما مخلصیم آقا دیگه شرمندمون نکن
پاسخ : شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

داش ببخشید بخدا فشار اومد وقتی ویدیچو رو نیمکت دیدم و توره اونجور با اسکولز برخورد کرد...منظوری نداشتم
پاسخ : من نوکرتم آقا سعید شکلک شکلک

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

علی رضا کاملا با قسمت گزارشت موافقم...
نمونش شوت توره فاصه اش با گل 4 متره میگه نفس گیر بعد نانی تو کل بازی بد بود غیر یه شوت که هارت نتونست بگیره توپ رو و کرنر شد اونوقت گزارشگر میگه شوت خوبی نبود دروازه بان میتونست جمعش نه....
بماند بقیه گزارش...
کلا همون بهتر بازی ها رو پخش نکنند.شکلک

این نظر توسط alireza در تاریخ 1348/10/11 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

من با شهاب كاملا موافقم.
به نظرم بازيكناي سيتي براي انگيزه ي بيشتري داشتند.
قبول كنيم كه تيم ما براي مساوي اومده بود و هيچ حرفي براي گفتن نداشت.
اگه از اول بازي نفرات 10 دقيقه اخر بازي تو زمين بودند مطمئنا سيتي اجازه قدرت نمايي تو زمين يونايتد رو به خودش نميداد
انقدر عقب بوديم كه پشت محوطه جريممون پاسكاري ميكردن.
روي گل هم كه اسمالينگ با اون جا گيري افتضاحش هيچ حرفي براي گفتن باقي نذاشت.
مطمئنا فرگوسن فصل بعد حرفهاي بسيار زيادي براي گفتن داره.
فصل بعد مطئنم و ايمان دارم كه فرگوسن توي انگليس و اروپا سونامي به پا ميكنه
ضمنا در اخر بايد بگم كه حالم از گزارشگر هاي بي شرفي كه توي گزارششون به طور علني از يك تيم تعريف ميكنن و تيم مقابل رو تحقير ميكنن با جملاتشون بهم ميخوره
امثال مزدك و خياباني و يه مشت نوووووبه سگه ليورپولي!
لياقتشون اينه كه تا اخر عمرشون زيرمون باشن
ببخشيد كه تند گفتم اخرشو
كوچيك همتون عليرضا
DOCTERY
پاسخ : شکلک

این نظر توسط 20 در تاریخ 1348/10/11 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

به درک که اندرسون میخواد بره.مزخرفترین بازیکن منچستره.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

به احترام آقا سعید و چون این نظرم شخصی بود، از داخل پست برش می دارم و میذارمش تو کامنتا:
نکتۀ اصلی بازی دیشب (نظر شخصی من): دیشب یه نکتۀ مثبت اخلاقی از بازی من گرفتم... بازی خوب و (یه جورایی ماورایی) یحیی توره جلو چشمای رونی بود... همه احتمالا موافقید که دیشب یحیی توره یه سر و گردن بالاتر از بقیه بازیکنای زمین بود... این روحیه ش برای من قابل ستایشه... قطعا می خواست خیلی چیزا رو به رونی ثابت کنه... من عاشق یونایتد هستم و صد البته عاشق وین... ولی زیاد با رونی که خوشحالیش از باخت یحیی و کلو توره تو فینال جام ملتهای افریقا رو توئیت کرده بود حال نکردم... یحیی توره گفته بود به رونی ثابت می کنه که این کارش اشتباه بود، و خوب دیشب ثابت کرد... دیشب رو من میذارم به حساب دل شکستۀ یحیی توره و خورده حسابش با رونی... و امیدوارم که تا همینجا خدا دیگه بی خیال تاوان پس دادن رونی بشه و به همین قدر کفایت کنه! و هفتۀ دیگه دوباره یونایتد و سیتی به جایگاه واقعیشون تو لیگ برگردن! (می دونم خیلیا با این نظرم مخالفید! ولی من کلا آدم اخلاق گرایی هستم! اینم نظر شخصیم بود! )

این نظر توسط Mohsen در تاریخ 1348/10/11 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

dishab eftezah boodim ! toosh hich shaki nis ! hala bayad be newcastle negah konim ! omidvaram harfaye neville doros bashe شکلک

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 15:41 دقیقه ارسال شده است

خداییش این اندرسون چه مرگشه میخواد بره؟
ولی به نظرم اگر بتونه کاکا رو بگیریم خیلی خوب میشه البته اسنایدر هم خوبه یکیشون رو بگیریم عالیه...شکلک
پاسخ : کاکا شکلک
نمی دونم والا میلاد جون
به نظر من که یه تننه کاکا باعث حذف رئال از لیگ قهرمانان شد...

این نظر توسط gh0rtex در تاریخ 1348/10/11 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

به شخصه با خودم عهد کردم که دیگه اگه تمام بازیهای یونایتدو کانال 3 پخش کرد هیچ کدومو نگاه نمیکنم. نحسه این شبکه.
پاسخ : البته من باز دیروز ظهر نهار عدس پلو خورده بودم شکلک
منم عهد کردم دیگه روزای بازی عدس پلو نخورم شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

از حق نگذريم بازيكن بزرگيه يحيي توره كل تيم منسيتي در دستاننش بود فكر كنم كل بزي فقط يك يا دو بار توپ رو لو داد حقشون بردبود نوش جانشون
پاسخ : یحیی بازیکن بزرگیه... موافقم...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,938
  • بازدید ماه : 1,938
  • بازدید سال : 130,527
  • بازدید کلی : 1,718,569
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2