loading...
منچستريونايتد Manchester United
رامین بازدید : 312 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (3)

 

وظايف اصلی شما در تور چيست؟ وظيفه ام در تور اين است که از اينکه غذا در دمايی درست و مناسب در هتل ها باشد اطمينان حاصل کنم.که در دمايی صحيح نگهداری شود،و اينکه غذا  از احتياجات رژيم غذاييمان منحرف نشود.

 

 

چرا نقش شما در موفقيت تيم هنگامی که در حال سفر هستند مهم است؟ اگر بازيکنان بداند که چه کسی غذا را ميپزد،و ان غذاييست که انها به ان عادت دارند،ان از لحاظ روانی انها را خوشحال نگاه ميدارد. اگر انها گله و شکايتی  داشته باشند ميتوانند به من مراجعه کنند و، انوقت من حرفهايشان را به هتل منعکس خواهم کرد.

 

 

چه نوع اماده سازی(تهيه و تدارکی) شامل ميشود؟ ما ليستها را قبل از حرکتمان به هتل ها ميفرستيم.اگر چيزی بود  که نتوانند در اختيارمان بگّذارند،ميتوانند به ما اطلاع دهند و ما اطمينان حاصل خواهيم کرد که ان را با خود میبریم.به غیر از ان،فقط چاقوهايم را با خود ميبرم و از تجهيزات هتل استفاده ميکنم.

 

 

احتياجات رژيم غذايی بازيکنان چه چيز هايی هستند؟ چه خدماتی(غذا و نوشيدنی)در تور به انها ميدهی؟ ما هميشه از گوشت لخت(بدون چربی و استخوان) استفاده ميکنيم و  مطمئن ميشويم که غذاها و محصولات  متنوعی  وجود داشته باشد که بتوانند بخورند..بازيکنان هم هميشه وقتی در تور هستند معقول  ميباشند.دقيقاً ميداند که چه چيزی ميتوانند و نميتوانند بخورند بنابراين ان خيکی به من کمک ميکند.

 

 

چطور رژيم غذايی در تور با انچه که شما در يک برنامه روزانه در جريان فصل به بازيکنان ميدهيد تفاوت دارد؟ خوب،چيز خوب در مورد من اين است که با انها ميروم-زياد تفاوتی ندارد.تا حدی که ميتوانيم،سعی ميکنيم و ان را به همان اندازه و چيزی که در کارينگتون ميخورند  نگه ميداريم.شما به انها چيز هايی ميدهيد که عادت به خوردنشان دارند،که همين از هر عواقب و عارضه اي اجتناب ميکند.

 

 

چه ميزان رژيم بازيکنان در سفری مثل اين کنترل ميشود؟ من با  مشاورين تغذيه و  دانشمندان ورزشی در باشگاه بطور مرتب در ارتباطم.انها به من خواهند گفت که بازیکنان معين بايد غذاهای مشخصی بخورند و من اطمينان حاصل خواهم کرد که اين اتفاق رخ ميدهد.اين فقط تيم اول نيست-شما تمام بازيکنان جوان را در کارينگتون داريد و ما بايد مطمئن شويم که به انها هم توجه ميشود.

 

 

چه چيزی از تورهای قبلی اموخته ايد؟ از تجربه قبلی،اموخته ام که چيز هايی هستند که شما بايد با خودتان ببريد.من به عنوان مثال چيز هايی را نظير کيسه های چای خودمان و فرنی(یک نوع فرنی تهیه شده از غلات) را به افريقای جنوبی و چين بردم.وقتی به خارج از کشور ميرويم،هميشه  شکاياتی در مورد چای داريم و فرنی در ساير کشور ها هميشه متفاوت است.ما همچنين با خود مقداری  غذا و چيز های ميان وعده و از اين جور چيز ها خواهيم برد.

 

 

از تور لذت ميبريد؟ وقتی با تيم به سفر ميروم،هميشه احساس عالی دارم بخاطر اينکه منچستر يونايتد تيم من است.من باشگاه را برای ساليان است که پشتيبانی و حمايت ميکنم.همچنين تمام خوانواده ام،بنابراين وقتی که با انها به سفر ميروم خارق العاده است.من پير گروه هستم-انها مراقب من هستند،و من مراقب انها.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 19:51 دقیقه ارسال شده است

محمد علی من هم یه مدت اونجا بودم ،با ادی خیلی حال میکردم ولی از امیر حسین اصلا خوشم نمیومد .اون رئالی بود.ولی اینجا خیلی توپه خوش اومدیشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط محمد علی در تاریخ 1348/10/11 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

اول از همه سلام........شکلک
خب احتمالا بعضی هاتون من رو میشناسید.من نویسنده ی وبلاگ اریا بودم که از وقتی ول کرد رفت منم دیگه تصمیم گرفتم اپ نکنم.اخه به چه درد میخوره اپ کردن تو وبلاگی که مدیرش خودش به وبش اهمیت نمیده دیگه صرف نمیکنه باشی.شکلک
من به تمام وبلاگ ها و همچنین وبسایت منچستری سر زدم و اینجا رو به بقیشون ترجیح دادم.
پس از این به بعد اگه قبولمون کنید به امید خدا میخوام یکی از کاربرای پر و پا قرص اینجا باشم.
شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خوش اومدی محمد علی جون قدمت رو چشم

این نظر توسط عادل در تاریخ 1348/10/11 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

اقا 2 سوال؟ جک مارشال کیه؟اوسین بولت مگه طرفداره منچستره؟
پاسخ : آره عادل جون اوسين بولت طرفدار دو آتيشه يونايتده و حتی گفته دوست داره بعد بازنشستگيش از مسابقات دو بياد واسه يونايتد بازی کنه و در مورد جک مارشال هم اگه منظورت پسر دوست داشتنی يونايتدی 6 ساله باشه بخاطر تومور مغزی فک کنم پارسال 13 اکتبر بعد چن وقت مقابله با بيماريش جون خودشو از دست ميده


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 353
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 1,933
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,767
  • بازدید ماه : 3,767
  • بازدید سال : 132,356
  • بازدید کلی : 1,720,398
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2