loading...
منچستريونايتد Manchester United
آرمان داوطلب بازدید : 276 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (5)

این پستو اینجا میذارم تا بعدن شهاب ببرتش تو معرفی نویسندگان.نیشخند

خوب دوستان عزیز بنا به فرموده ی آقامون شهابنیشخند گفتم خودمو معرفی کنمنیشخند 

آرمان داوطلب هستم متولد 20 دی 1373 که البته خانوادم لطف کردن و تاریخ تولدمو توی شناسنامه 30(یا 31 دقیق نمیدونمنیشخند)شهریور گرفتن تا یه سال از زندگی جلو بیفتمنیشخند ساکن زاهدانم مهد شیره و تریاکنیشخند امسال کنکور دادم و پیش بینیم اینه که رتبه ی خوبی بیارم(دو رقمینیشخند).

اگه بخوام سال منچستری شدنمو بگم که والا حدودا 2000-2001 که پلی استیشن خریدم خیلی از منچستر خوشم اومد و با دیدن بازیهای نیستلروی تو منچستر عاشقش شدم.واقعا از رفتن هیچکی به اندازه ی رود ناراحت نشدم.بازیکنای مورد علاقه دیگم هم اسکلزی و گیگز که صد البتهنیشخند+کاپیتان و والنسیا و رونی(البته همه ی بازیکنا رو دوس دارم ولی اینا یه چیز دیگنقلب)

بازیکن مورد علاقه غیر منچستریم هم توتی و دلپیرو . زیدان و باستین شواین اشتایگر و ژاوی رو میتونم نام ببرم.

اسطوره های تیم رو هم بنظرم باید دانکن ادواردز جورج بست کینگ اریک و بابی چارلتون(که البته اصن ازش خوشم نمیاد و بنظرم آدم حسودیه) + کین و گیگز و اسکلز دونست!

شماره ی پیراهن مورد علاقم هم مثه 99 درصد منچستریها 7 هست.

تیم ملی هم روی تیم خاصی چندان تعصبی ندارم ترجیحا انگلیس.

توی لیگ داخلیمون هم چندان هوادار متعصبی نیستم یه کوچولو استقلالیمنیشخند

در مورد سایر تیمهای غیزمنچستری هم طرفدار هیچکدوم نمیشه گفت که هستم.ولی رم رو تاحدودی دوست دارم. 

در مورد سرمربی هم معتقدم که بهترین سرمربیهای تاریخ مالم ا بودن و بنظرم کاری که سرمت بازبی کرده رو حتی سرالکس هم نکرده.اگر کمی شانس داشت الان هنوز جامهای سرالکس بهش نرسیده بود.واقعا این دونفرو بهترین مربیهای تاریخ میدونم.

 تیمهای منفورم به ترتیب نفرت(از کم به زیادنیشخند)لوزرفول ،ريال و یوفاسلونانیشخند بازیکنای منفورم هم کریس رونالدونیشخند اون مسی موزمارنیشخندو در راس همه شون سه تا سوپر استار هالیوود آلوز بوسکتس و پدرو هستند(دلیل اصلی تنفرم از بارسا همین سه نفرن).

مربی منفور هم رافا خیکیخنده

قبلنا به موسیقی بیشتر گوش میدادم  و سبکهای مورد علاقه ام هم راک و پاپ هستن.خواننده های مورد علاقه ام (ایرانی)ابی،داریوش معین و هایده و خارجی سلطان مایکل جکسون انریکه و ایمی لی(سرکرده ی گروهک تروریستی evanesceneنیشخند)+گروه linkin park هستم.

از جاستین بیبر نر ماده هم متنفرمنیشخند 

معتاد بازیهای کامپیوتریم بهترین بازی که تو عمرم کردم هم devil may cry 3 بوده.بازی کهه منو غرق رویا میکنهنیشخند و اینکه میبینین از اسم Armandante استفاده میکنم این دانته شخصیت اصلی همین باز و کلا سری بازیهای  devil may cry هست اخیرا زدن بازی رو ریبوت کردن و کلی مادر این کپ کامی ها رو مورد عنایت قراردادمنیشخندالبته جا داره همینجا به دیگر عشمنیشخند elder scroll skyrim  اشاره کنم یک کلام بهترین بازی نقش آفرینی تاریخه. کلا از بازیهای کریزی اکشن و همینطور نقش آفرینی خیلی خوشم میاد! 

امیدوارم بتونم اخبار و مقالات خوبی رو در اختیارتون قرار بدم میخواستم کلیپ هم بذارم که دیدم خیلی باهاش حال نمیکنین بی خیال شدمنیشخند

همین دیگهنیشخند 

راستی ا ضافه کنم ازین به بعد با همین رنگ نظر میدم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

بابا نويسنده هاشکلکشکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 1:39 دقیقه ارسال شده است

ولی من فقط OPEN WORLD بازی میکنم.از RESIDENT EVIL هم خوشم میاد
پاسخ : ایول منم تو کار اپن ورد هستم دیگه:d پس باید طرفدار اسکایریمی چیزی باشی دیگهشکلک

این نظر توسط علی قنادزاده در تاریخ 1348/10/11 و 0:17 دقیقه ارسال شده است

داش آرمان ایشالا که دو رقمی بیاری!حالا دکتر صدات کنیم یا مهندس؟
راستی رافا خیکی همون بنیتزه دیگه فرگوسین!!! جان!شکلک
پاسخ : مرسیییییی داداش
دکتر کیلو چنده همین امیر پزشکیو خز کرده ما مهندسیم:d

این نظر توسط SE7EN در تاریخ 1348/10/11 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

دادا پس مثل خودم گیمر هستی
منم اسکاریمو با هیروهاش تا اخر رفتم بازی مورد علاقمم اسپیلنتر سل و هیتمن هستن
خوبه یه گیمر دیگه تو جمعمون داریم تو پردیس هم اسمم red devil هستش شاید بشناسی و تو گیمرز لند هم SE7EN هستم گفتم شاید بشناسی
درسته هوادار ویدیو گیم هستم و خوراکمه ولی یونایتد تو اولویتهشکلک
پاسخ : ایول:d نه من اگرچه اهل بازیم اما زیاد تو سایتای بازی چرخ نمیزنم خود کفامشکلک

این نظر توسط حسين فرگوسين در تاریخ 1348/10/11 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

داداش ١٦ تا شكلك موجوده ها!!شکلکشکلک

Devil may cry3خدا وكيلي عجب بازي بود!أولين بازي كه تو ps2 انجام دادمشکلک

اونيكيم نمي دونم چيه!كلاً تو كار گيم نيستم!شکلک

رافا خيكي كيه؟؟!

اميدوارم صد سال زنده باشي،بعد خوش اومدي،بعدش هم باي

شکلک
پاسخ : مرسیی داداش
جون من به این شکلکشکلک بستس دیگه چه میشه کردشکلک
رافا خیکی رو دیگه گفتن بچه ها بنیتزهشکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 297
  • بازدید سال : 128,886
  • بازدید کلی : 1,716,928
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2