loading...
منچستريونايتد Manchester United
آرمان داوطلب بازدید : 423 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (25)

راستش رو بخواین می خواستم دیگه راجع به لوکاس هیچ حرفی نزدم اما پشیمون شدمنیشخند 

توی وب سایت ساکر بلاگ به مطلب جالبی برخورد کردم و این خبرو اونا از وب سایت فوتبال برزیلی pitacodogringo گذاشته بودن تو سایتشون.

حرفای جالبی زده این یارو Wagner Ribeiro!

------------------------------------------------------------ 

به نقل از  pitacodogringo:

 لوکاس مورا به ینجتش گفته است که به صحبت با یونایتد ادامه دهد!

ادعاها و رد ادعاهای بسیاری از  باشگاه سائوپائولو و در رابطه با لوکا،توسط ایجنت او  واگنر ریبرو شده است.او یک تار در هم پیرامون امکان انتقال لوکاس به منچستر یونایتد تنیده است.(منظور گیج کردن ملت در رابطه با موضوعه!)

هم باشگاه و هم مدیر برنامه های بازیکن گفته اند که او در سائوپائولو خوشحال است. اما در عصر سه شنبه ریبرو به رادیو globo گفت که بازیکن به او دستور داده که به صحبت ها با یونایتد ادامه دهد:رئیس من بازیکن است.من همیش ه با او صحبت میکنم.او کسی است که تعیین می کند من باید چه کار کنم.راهنمای من بازیکن است.اگر او بگوید نمی خواهد تیم را ترک کند من هر پیشنهادی را رد میکنم.اما هنگامی که با او در مورد علاهق منچستر یونایتد صحبت کردم او گفت که به گفت و کو با یونایتد ادامه دهم.این یک پیشنهاد فوق العاده است.اگر این چیزی باشد که نتواند آنرا رد کند،مطمئنن او خواهد رفت.اما اواز بودن در سائوپائولو نیز خوشحال است و اگر او در باشگاه بماند زندگی ادامه خواهد یافت

m

 

کاملا معلومه که لوکاس دوس داره بیاد یونایتد!اگه این سائوپائولوی لعنتی و این وکلای پول دوستش بذارن یونایتدی میشه! 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 17:12 دقیقه ارسال شده است

نقطه سرخطشکلکمعلم ما به نقطه يه چيز ديگه ميگفت...شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

کلا منظورم اینه فقط نکات منفی رو نبینید.اگه وقت دارید نکات مثبت رو هم یادتون بیارید.

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

شما اگه طرفدارید لازم نیست هر روز بیاید اینجا نخریدن بازیکن رو بزنید تو سرمون.میدونید برای خرید پاول-دائهلی و عدنان جانوزاج چه تیم هایی رو کنار زدیم؟حالا چون یه بازیکن رو با پول احمقانه نمیخریم سر الکس مربی خوبی نیست و هر سال داریم توی فصل نقل و انتقالات شکست میخوریم؟
من خودم دوست دارم ستاره بخریم.ولی اگه نشد برنمیگردم به فرگوسن فحش بدم و بزنم تو سر خودم و هی بگم تیممون بدبخته.
البته سوء تفاهم نشه.با یه سری افراد خاص بودم.به نظرهای این پست هم هیچ ربطی نداره.
پاسخ : ول کن... من مدتهاست از جواب دادن به این تماشاگرنماها خسته شدم... چون تازگی با اتفاقات چتباکس متوجه شدم که پای یه آنتی یونایتدی هم در میونه... کلا شنونده ها باید عاقل باشن و اسیر جو سازی دشمنای یونایتد نشن

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

داش زانیار ممنون خبر رو ترجمه کردی ایول دمت گرمشکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

یه سوال میکنم جـــــــــــــــان من جوابمو بدین:چرا انجمن نمیسازین؟شکلکشکلک

این نظر توسط SE7EN در تاریخ 1348/10/11 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

قضیه مورا داره لوس میشه فک کنم فرگی بخواد لج کنه و یکهو بگه بی خیال خرید نمی کنیم تیمم تکمیله یعنی این حرفو بزنه و مخ هوادارا منفجر نشه

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

اینم آخرین خبر رسیده از مورا .....تریبال فوتبال:Manchester United are considering making one final bid for Sao Paulo star Lucas Moura.

The Daily Mail says United are considering whether to make a final offer for Brazilian playmaker Lucas or risk seeing the deal collapse.

United are wary of being manipulated by the player's club Sao Paulo and his agent Wagner Ribeiro, who claimed on Tuesday that the transfer is off because they will not increase their bid of £29million.

United believe a compromise can be reached.

کلا گفته یونایتد میخواد یه پیشنهاد جدید بده...و امیدوارن که بتونن بیارنش.....
البته فکر کنم اینارو گفته باشهشکلکوقتی زدم تو گوگل ترانسلیت که همچین چیزی در اومدشکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 13:08 دقیقه ارسال شده است

توی سایت منچشتر در قسمت شایعات نوشته وکیل مورا اعلام کرده اون جایی نمی ره.
پاسخ : اون قدیمیه داداش! ستون شایعات باشگاه میاد از ما آپ می کنه شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

راستی این بر و بچ تیم انگلیس که تو استراحت بودن کی میان تو تمرینات شرکت کنن......این اسپانیایی ها وایتالیایی ها که تا فینال هم رفتن الآن همراهه تیمشون رفتن اردو اما انگلیس که زودتر کارش تو یورو تموم شد .....به نظرتون زیادی استراحت نکردن....البته شاید به علته سنگینیه رقابتهای این فصل لیگه برتر بوده.............
پاسخ : والا من حدسم اینه که از قصد امثال رونی و یانگ و ... رو نمی برن این تورها... حالشیه دور تور زیاد میشه
اینا معروف شدن به Vilains of the Euros یا چهره های منفور یورو... نباشن توی سؤالای خبرنگارا خیلی برای آرامش و استراحتشون بهتره

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

بلکم امروز پاول ثابت بازی کنه......یه هتریکم بکنه دیگه عالی میشه....خدایی حیف نیست ما پاول رو داریم بریم دنباله این پولکیا...البته مورا مشخصه شخصیتش خوبه اما هر چی گنده از اون مدیر برنامه هاش بلند میشه..
اولین بازیه برزیل یکشنبه تو الدترافورده ، بگیم به این خیر ندیده(گیل)تور سرالکس رو برداره و مورا رو صید کنه.....
حسابشو کنین مورا گل بزنه بعدش پیرهنشو در بیاره و زیرش نوشته باشهone love-one heart-one united
چه حالی میده این کارو بکنه..........


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 393
  • بازدید ماه : 393
  • بازدید سال : 128,982
  • بازدید کلی : 1,717,024
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2