loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 313 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (10)

اخبار کوتاه

  • تعجب رونالدو از عدم دعوت فردیناند توسط هاجسون - Theworldgame: کریستیانو رونالدو انتظار داشت که ریو فردیناند را در اوکراین و لهستان ببیند و ایمان دارد که هاجسون با دعوت نکردن همتیمی سابقش به تیم ملی، اشتباه بزرگی مرتکب شده است: "ریو بهترین مدافع مرکزی انگلستان است و هنوز هم یکی از بهترینها در جهان محسوب می شود. من درک نمی کنم که چرا به تیم ملی دعوت نشده است. شاید سرمربی انگیزه هایی داشته است و ما باید به آنها احترام بگذاریم. ولی من باید با شما روراست باشم: من عاشق ریو هستم. او بازیکن و مردی بزرگ است، او باید در تیم ملی باشد چرا که حضور او به عملکرد خوب انگلیس... شاید حتی برای بردن تورنومنت، کمک می کرد. من همیشه فکر می کنم که انگلیس توانایی بردن یک تورنومنت بزرگ را دارد. انگلیس برخی از بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد و همواره تیمی دشوار برای رقیبانشان هستند. من امیدوارم که انگلیس در یورو خوب عمل کند چرا که من دوستان بی شماری در تیمشان دارم. انگلیس کشوری است که من دوستش دارم. من برای کشور انگلیس و مربی جدیدش بزرگترین دستاوردها را آرزو می کنم."
  • مشورت فلچر با تیم متخصص برای حضور در تور پیش فصل یونایتد - Goal: درن فلچر که از ماه دسامبر به دلیل بیماری از ترکیب یونایتد به دور بوده است، ماه آینده با تیم متخصص همیشگیش مشورت خواهد کرد تا شرایط حضورش در تور آماده سازی پیش فصل یونایتد را بررسی کند. در اولدترافورد همه خوشبین هستند که او بتواند در تور آماده سازی پیش فصل در ژولای شرکت کند. پیش از این شایعاتی مطرح شده بود که درن ممکن است مجبور شود از فوتبال خداحافظی کند ولی سرالکس این موضوع را رد کرده بود و البته ااعلام کرده بود که به دلیل عدم آگاهی از جزئیات بیماری، تصمیم اصلی به عهدۀ تیم پزشکی متخصص درن خواهد بود.

شایعات نقل و انتقالات

  • ادن هازارد آیندۀ خود را پس از دیدار دوستانۀ هفتۀ آیندۀ بلژیک برابر انگلیس در ومبلی اعلام می کند. به نقل از تلگراف، جان بیچو، وکیل هازارد روز سه شنبه اعلام کرده است که: "ما دیگر با باشگاهی مذاکره نخواهیم کرد. توقعات مالی ما با تمامی طرفین مذاکرات حل شده است و ما چشم طمع به پولهای بیشتر نداریم. خود ادن گفته است که می خواهد تا دوم ژون (دوازدهم خرداد) تکلیف انتقالش را روشن کند. او پس از بازی شیاطین سرخ (بلژیک!!) برابر مونتنگرو و انگلیس تصمیمش را می گیرد و سپس با خیال آسوده به تعطیلات خواهد رفت"
  • سایت English.Chosun از شایعۀ تلاش گالاتاسرای ترکیه برای جذب پارک جی سونگ خبر داده است. این سایت مبلغ این انتقال را 3.5 میلیون یورو و حقوق سالیانۀ پارک را نیز 2.7 میلیون یورو اعلام کرده است. که البته خود پارک طبق نوشتۀ سایت گل هر گونه تماس از جانب مسؤولان گالاتاسرای را رد کرده است.
  • سایت Talksport اعلام کرده است که باشگاه اسپورتینگ لیسبون قصد دارد قرارداد جدیدی به ریکی ولفسوینکل که مورد توجه یونایتد و سیتی است، پیشنهاد بدهد. طبق این قرارداد هم دستمزد این مهاجم افزایش می یابد و هم یک بند شرط خرید 25 میلیون پوندی برای این بازیکن منظور می گردد.
  • استوارت متیسن نویسندۀ سایت Menmedia هم خودش (!!) پیشنهاد معاوضۀ برباتف با لواندوفسکی، مهاجم دورتموند را مطرح کرده است.
  • سایت Liverpool-kop نیز نوشته است که اسطورۀ لیورپول، مارک لارنسون به لیورپول پیشنهاد خرید بربا را داده است و اعلام کرده است که این مهاجم باهوش زوجی عالی برای سوارز خواهد بود.
  • سایت کلیک منچستر: باشگاه گالاتاسرای در تلاش برای جذب برباتف است و مدیر این باشگاه اعلام کرده است که مذاکرات برای جذب بربا در مراحل پیشرفته جلو می رود.
  • سایت کلیک منچستر: باشگاه گرانادا منتظر پیشنهاد یونایتد برای دفاع کناری برزیلیشان، Guilherme Siqueira سیکوئرا است. بازی این مدافع چپ بارها در طول فصل زیر ذره بین نمایندۀ یونایتد مارتین فرگوسن قرار گرفته است.
  • سایت nsno: این سایت هم از قول میرور نوشته است که یونایتد برای جذب لیتون بینز با اورتون وارد مذاکره شده اند.
  • دیلی میلز نیز اعلام کرده است که یونایتد می تواند ستارۀ تیم رایو وایکانو، میچو Michu را با قیمت پایین 3 میلیون پوند به خدمت بگیرد. این هافبک، با 17 گل، گلزنترین هافبک فصل قبل اسپانیا محسوب می شود. البته باشگاه رایو 8 میلیون پوند این بازیکن را قیمت گذاری کرده است ولی به دلیل مشکلات مالی، احتمالا مجبور خواهند بود که ستارۀ خود را زیر قیمت روانه کنند.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط man u در تاریخ 1348/10/11 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

حالا فلچر آماده میشه برای فصل بعد من فکر میکردم بره.ای کاش پارک و بربا برن بشیکتاش.شکلک
پاسخ : گالاتسرای!
البته یه منبع هم قدیمتر شایعه تمایل بشیکتاش به بربا رو گفته بود، ولی خوب چون گالاتاسرای قهرمان ترکیه ست، شانس گالا بیشتره

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

چرا فلچر همین ماه تیم متخصص همیشگیش مشورت نمیکنه؟شکلک
اگه منچستر میخواست طبق شایعات بازیکن بخره الان باید یه تیم 50 نفره ی پر از ستاره داشتیمشکلک
پاسخ : تا آخر این ماه که همه یا تعطیلات عشق و حالن، یا درگیر یورو که اسکاتلند هم یورو نیست....
پس میتونه برای بهبودی کامل تا آخر ماه بعد صبر کنه و خدای نکرده اگر هم نتونست بازی کنه، هنوز تو نقل و انتقالات وقت برای پیدا کردن جایگزین هست... بهترین وقت همون ماه دیگه ست....

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

همین دیگه جز جرارد نباید کسی رو دعوت میکرد تعصب تری رو نگه داشت و ریورو دعوت نکرد عوضی...آره منم امیدوارم سبک انگلیسی دوباره برگرده به بازی سه شیرها

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

واي بچه ها اگه برباتوف با لواندوفسكي عوض بشه چي ميشه هم براي بربا خوبه هم براي منچستر.......فكر كنم هازارد بياد منچستر اگه بياد خيلي خوب ميشه......كاشكي كاگاوا هم مشكل انتقالش هل بشه و بياد.....ديگه درمورد دفاع ها هم نظر خواصي ندارم چون دفاع هارو زياد نميشناسم........بازم ممنون بابت خبراتون .....(شهاب غ) دمت گرم واقعا انشا... ب هرچي تو زندگي ميخواي برسي داداششکلکشکلکشکلک
پاسخ : یه عقل سالم می خوام برم بشینم سر درسم این دو ماهو شکلک
ممنون داداش سلامت باشی شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

کریسشکلکهاجسون لیاقت نداره ریو زیر نظرش تمرین کنه
پاسخ : دقیقا! بهتر بگم. هاجسون لیقت نداره از بازیکن بزرگی مثل ریو چیزای زیادی یاد بگیره شکلک
ولی سوای از شوخی و تعصب روی ریو، من خیلی به هاجسون امید دارم... غیر از کارنامۀ افتضاحش تو لیورپول (که می تونیم به حساب لیورپول بذاریم و نه هاجسون!!) توی فولام و این آخری هم توی وست بروم عالی کار کرده... من واقعا امید وارم بعد از مدتها انگلیس رو به جایگاه اصلیش برگردونه... فقط نفهم نباید 4تا لیورپولی دعوت می کرد.. اونم کی... داونینگی که این فصل نه گل داشته، نه پاس گل... آمار افتضاح افتضاح افتضاح

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

من هنوز روي حرفم هستم خيلي خوشحالم كه ريو به يورو دعوت نشد
ان شاء الله هم فلچر خوب ميشه من كه خيلي دلم براش تنگ شده
ادن هازارد !! ديگه نميدونم چي بگم ولي هنوز اميد وارم كه بياد ان شاء الله كه مياد ولي باز هم چشمم آب نميخوره
پارك بره بهتره ديگه وقت رفتن اين بازيكن رسيده خيلي برامون زحمت كشيده ولي اين طور بازيكن ها براي چند سال بيشتر نميتونن تو يه تيم بمونن بهتر بگم بازيكن هاي مقطعي هستن
من كه اين ريكي ولفسوينكل رو نميشناسم اگر بازيكنيه مثل پاول ان شاء الله كه مياد
مغاوضه بربا با لواندوفسكي !! من كه فكر نكنم چنين چيزي بشه
ليورپول تيمه بربا بره تو تيمشون بازي كنه بره تو يه تيم عربي بهتر از اين تيم ليورپوله
برباتف هم بره همون گالاتاسراي بهتره تا اين تيمي كه ما بيشتر از من سيتي ازش نفرت داريم
ما به يه مدافع كناري احتياج داريم خيلي خيلي هم احتياج داريم ولي با برزيلي ها زياد حال نميكنم
ليتون بينز خيلي با خريد ايم بازيكن موافقم
ميچو معلومه كه بازيكن خوبيه ولي فكر نكنم فرگوسن دنبال چنين بازيكن هايي بره
و يه چيزي رو بگم من فكر ميكنم اسم بازيكن هم بايد به تيم منچستر بخوره هميشه چنين تفكري رو از بازيكن مقابل داشتم همين اندسون اصلا اسمش به تيم ما نميخوره نميدونم چرا اينطوري فكر ميكنم مثلا همين لواندوفسكي اسمش اصلا به منچستر نميخوره هر چي هم با استعداد باشه ولي اسمش براي من عجيبه مثلا ناني روني ولبك يا مثلا بازكن هاي قديمي كانتونا روي كين گيگز اسكولز اين بازيكن ها اسمشون به منچستر مياد
پاسخ : راس میگی! جمبا جمبا هم اسمش به یونایتد نمیومد اصلا شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

سلام چند روز شده درسا زیاده نمیتونم بیام خدا کنه ازارد بیاد به هر قیمتی واقعا نیاز داریم بهش البته اگه انتخاب خودش منچستر باشه پول زیادی لازم نیس واسش بدیم اگه فرض کنیم 35 تا باشه میشه نانی رو 25 تا فروخت
لواندوفسکی (چه اسم سختیشکلک) نگیریم بهتره یادتون نره ویل کین تو راهه راستی نیک پاول قطعی شد ؟نمیدونم چرا اینقدر عاشقش شدم شکلک راستی اسنایدر هم که شاید بره میلان بهتر شاید اینجوری بشه استروتمن رو جذب کرد

این نظر توسط نویسنده در تاریخ 1348/10/11 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

و خوب من خیلی برام مهمه که تو همچین سایتی با این همه مخاطب، کلمات صحیح نوشته بشن تا خدای نکرده املای غلطی مصطلح نشه تو جامعه شکلک

این نظر توسط نویسنده در تاریخ 1348/10/11 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

بچه ها بی زحمت کسانی که املاشون خوبه، غلطهای املایی من (شهاب غ) رو تصحیح کنید بگید... من خودم خیلی رو املای پارسی وسواس داشتم املام هم عالی بود.. ولی از وقتی تو این بلاگ دارم ترجمه انگلیسی به پارسی می کنم، مغزم تو املا کم آورده... این انگلیسی مغز پارسیم رو تحلیل داده...
خلاصه املای کلماتی مخصوصا سرمایه گزاری، قیمت گزاری.... اینا من خیلی موقع نوشتن شک می کنم که با ز هست یا با ذ... فقط یادمه قانون گذاری با ذ بود و سپاس گزاری با ز!!! دمتون گرم...
غلطهای املایی رو بگید ها! نه غلطای تایپی شکلک شکلک
پاسخ : علی:دقیقاً دوتاش بر عکس با ذ هست...
قیمت گذاری-سرمایه گذاری
پاسخ : ایول علی دمت گرم! آره رفتم نکته املاییش رو هم پیدا کردم!
- « گذار » در کلماتی مانند بنیان گذاری ، قانون گذاری و قیمت گذاری به معنای قرار دادن ، وضع کردن و تعیین کردن است . امّا « گزار » در کلماتی مانند نمازگزار ، خدمت گزار و سپاس گزار به معنای به جا آوردن و ادا کردن است . هنگام نوشتن املای درست این کلمات باید توجّه داشته باشیم .

شکلک شکلک
پاسخ : B-:

این نظر توسط حسين فرگوسين در تاریخ 1348/10/11 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

اين هازارد شورش در اوردهشکلک
اگه برباتوف رو با لواندفسكي عوض كنن چي مي شه؟شکلک
ليتون بينز عاليه اگه بگيرنش خيليييي خوب مي شه!

ممنون من از سايتتون خيلييي خوشم مي ياد مخصوصا از اين خبر ها كوتاههههه
پاسخ : آقایی حسین جان شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 287
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 517
  • بازدید ماه : 517
  • بازدید سال : 129,106
  • بازدید کلی : 1,717,148
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2