loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 260 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (9)

Liverpool   1

Gerrard (46)

Man United   2

Rafael (51), van Persie (81)

23 September 2012 Anfield | Attendance: 44,263

 

سلام به همگی! اول از همه عذر خواهی بابت تأخیر در ارائۀ جدول! به خدا تازه 9 از دانشگاه رسیدم خونه خورد و خمیر به زور جدول رو آماده کردم! طبعا بازی رو هم ندیدم ناراحت

ولی خوب این برد شیرین رو تبریک میگم و بیشتر از اون تبریک میگم افت سیتی رو! چلسی که چون 9 تا دربی لندن داره فکر نمی کنم تو توانش باشه از پس لندنیها توی دربیها بر بیاد و اون بالا بمونه... گوش شیطون کر قهرمانی بیستم تو راهه!
یه نکتۀ دیگه که می خواستم بگم، متأسفانه با شروع سال جدید من سرم توی دانشگاه خیلی خیلی شلوغ شده، یک سری عقب افتادگی ها ترم قبل داشتم (به دلیل بیماری مادرم و خوب البته این بلاگ هم توش بی تأثیر نبود)، که باید این ترم جبران کنم. شاید کمتر برسم کمک بچه ها بکنم از این نظر حسابی شرمنده شون هستم. این جدول پیش بینی رو هم چون نمی شه کار نصفه کاره بمونه به زور می کشونمش با اینکه خیلی وقت گیره مخصوصا تعداد هر روز بیشتر هم میشه. شاید اون رو هم با کسی هماهنگ کردم اقلا دو ماهی یک نفر دیگه زحمت پیش بینیها رو بکشه... فعلا که لنگ لنگان خودم می رسونمش به بازیها. تا ببینیم تا کجا توان دارم. ایشالا کارام دوباره راست و ریس بشه از حدود دو ماه دیگه با قدرت سابق کمک بچه ها می کنم. ولی فعلا کلام پس معرکه ست توی دانشگاه! همین قدر براتون بگم که ترم قبل یه واحد افتادم ناراحت که توی ارشد افتضاح محسوب میشه. به هر حال با ارسال مطلب کمک بچه ها بکنید، مخصوصا ممدگیگز عزیز که خودش دوباره درس و دانشگاهش شروع میشه، داش رضا و داش رامین که می دونم سرشون شلوغه جاهای دیگه هم.

اما جدول پیش بینی و نتایجش:
دویست سیصد نفری امروز نتایج رو درست گفتن  زبان

نحوۀ اعتراض به جدول پیش بینی: جدید و خیلی مهم
من احتمال اشتباهم زیاده
هرکس امتیاز خودش رو چک کنه، اگر پیش بینیش رو اشتباه وارد کرده بودم، از پست "ثابت جدول پیش بینی این بازی - کلیک کنید" پیش بینیش رو پیدا کنه، "تاریخ و ساعت نظرش رو که توش پیش بینی کرده بود" رو برای من توی نظرات "همین پست نتایج پیش بینی" کامنت کنه و بگه که شهاب پیش بینی ما این بوده برای ما تصحیح کن. بنده هم ضمن عذر خواهی فراوان از این عزیزان در اسرع وقت پیش بینیشون رو سریعا عوض میکنم. تأکید میکنم که فقط اعتراضهایی که پیش بینیشون رو خودشون توی پست پیش بینی پیدا کردن و تاریخ و ساعتش رو گفتن قبول میکنیم و در غیر اینصورت از پذیرفتن اعتراضهایی که پیش بینیشون توی پست پیش بینی ثبت نشده و الآن خودشون هم نمی تونن پیداش کنن معذوریم. ببخشید دیگه اینجا رو من شرمندۀ شما میشم.

- جدول پیش بینی هفتۀ ششم - کلیک کنید -

نتایج اعتراضات جدول پیش بینی:

1- zanni: پیش بینیشون 2-1 بود که من 2-0 ثبت کرده بودم. ضمن عذر خواهی از شما، پیش بینیت تصحیح شد در جدول و 20 امتیازی شدی
2- پیش بینی ممدگیگز 8-0 بود که من اشتباهی این پیش بینی رو برای Mohammad-a نوشته بودم در جدول من این مورد نیز تصحیح شد.
3- فرمول محاسبۀ امتیاز محسن_یونایتد اشتباه شده بود، باید 7 امتیاز می گرفت که تصحیح شد.
4- پیش بینی Mohammad United رو من دیده بودم ولی یادم رفته بود وارد کنم شرمنده نیشخند پیش بینی محمد هم وارد شد که 1-0 بود و 4 امتیاز گرفت و یازده امتیازی شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1391/07/03 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

سایت جدید برای 3 ماهه دیگه.فوقش دوباره برمیگردیم اینجا.اینجا خیلی خاطرات خوبی داریم.
البته بچه ها زحمت کشیدن.کلی هم پول براش دادن.دست همه شون درد نکنه.
پاسخ : بعید میدونم امیر و بقیه که پاش پول و زحمت ریختن دیگه به این راحتی از اونجا دل بکنن شکلک

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1391/07/03 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

خوشم میاد تفکراتت واسه ساله هزارو سیصدو پیچو مهرستشکلکشکلکشکلک
من خودم اینجارو به اونور ترجیح میدم،ایکاش میشود اینجاهم مث اونور آپ بشه:s
پاسخ : چه کاری اینجا هم مثل اونجا آپ بشه شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1391/07/03 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

قبول دارید سایت اینجوری جالب تر بود؟
بازم میگم الان حرفه ای تر شده ولی چون ما از اول سایت رو اینجوری دیده بودیم برامون دوست داشتنی تره.
پاسخ : نمی دونم والا. من که کلا کارم اونور خیلی سخت شده. از نظر قالب گذاشتن و پست گذاشتن و ... تازه اینجا شده بود راه دستم. هنوز هیچ مزیتی اونجا ندیدم جز اینکه خوب زحمتشو خود بچه ها کشیدن نسبت به اینجا که مدیرای رزبلاگ کدهاش رو نوشتن. جز همین دست ساز بودنش، والا هیچ مزیت دیگه ای نداره به نظر من هم. بچه ها میگن گوگل رنکینگمون میاد بالا که می خوام نیاد شکلک
رنک گوگلمون 2 باشه یا 3 باشه چه سودی داره برا ما نمی دونم هنوز شکلک

این نظر توسط orton در تاریخ 1391/07/03 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

شهاب الان این سایت واسه تؤ؟شکلک
پاسخ : آخ جات خالی نمی دونی چه حالی میده وقتی همه نظرات برا پست پیش بینی هستش من دیگه لازم نیست دونه دونه بگردم پیداشون کنم شکلک

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1391/07/03 و 10:13 دقیقه ارسال شده است

بخشکی شانس شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : غصه نخور بابا شکلک

این نظر توسط ₪ HAMED ₪ در تاریخ 1391/07/03 و 9:45 دقیقه ارسال شده است

جدول را نمیتونم ببینم
من درست پیش بینی کردم امتیازما دادینشکلک
پاسخ : نترس هفت امتیاز گرفتی با 19 امتیاز الآن ردۀ 39 جدولی شکلک

این نظر توسط سهیل در تاریخ 1391/07/03 و 9:41 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشی شهاب جان شکلک
مرد مومن این همه سبز کردی بعد فقط میگی 6 نفر دقیق پیشبینی کردن؟ شکلک
بعدشم اینکه یادت رفت اسم حریف رو عوض کنی و هنوز گالا مونده شکلک
ولی بازم دم شما گرم، خدا شما را خیر دهد شکلکشکلک
پاسخ : تصحیح شد شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1391/07/03 و 7:53 دقیقه ارسال شده است

کامل کپی کردی ها!شکلک فکر کنم دومین پیش بینی متوالی امیر بود.
اگه سرت شلوغه انقدر نیا اینجا.باور کن ما دوست نداریم به خاطر ما از کار و درست عقب بیفتی.
پاسخ : دومین پیشبینی متوالی امیر کیه دیگه شکلک
آره کامل پست رو کپی کرده بودم درست شد الآن شکلک

این نظر توسط zanni در تاریخ 1391/07/03 و 2:36 دقیقه ارسال شده است

اعتراض
1391/6/31 - 18:23



کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 563
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 563
  • بازدید ماه : 563
  • بازدید سال : 129,152
  • بازدید کلی : 1,717,194
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2