loading...
منچستريونايتد Manchester United
آرمان داوطلب بازدید : 261 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (4)

اول از همه یه عذرخواهی بهتون بدهکارم. بخاطر این چند روزی که نبودم.بخدا تقصیر منم نبود.شارژ ای دی اس الم تموم شده بود دوبار زدم شارژ کردم ولی وصل نشد ازون به بعد هروقت خواستم از خونه رفتم شارژش کنم بخش انتخاب مبلغو نمیاورد  رفتم کافی نت بازم نیاوردش آخر سر بابام رفت مخابرات و با کلی دنگ و فنگ وصلش کردن.قول میدم جبران کنم.

بازم شرمنده.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سایت رسمی باشگاه:والنسیا از پوشیدن پیراهن شماره 7 حساس غرور میکند.

بهترین بازیکن فصل 2012 باشگاه پس از رفتن اوون و خالی شدن شماره 7 آن را از سوی باشگاه دریافت کرد و گفت که خودش درخواست گرفتن این شماره را از باشگاه نکرده.

او در مصاحبه با شبکه رسمی باشگاه گفت:آن پیراهن(شماره)احترام  فراوانی دارد  و بازیکنان بزرگ بسیاری آن را پوشیده اند.من فقط امیدوارم بتوانم همانند کسانی که قبل از من این شماره را بر تن داشته اند بازی کنم زیرا بازیکنان بزرگ فراوانی این پیراهن را پوشیده اند.

 هنگامی که از او پرسیده شد آیا پوشیدن شماره 7 ایده ی او بود یا خیر گفت:نه نه.این اتفاق اینگونه نیفتاد.پیراهن به من داده شد.من برای گرفتن آن درخواست ندادم اما احترام فراوانی به پوشیدن آن میگذارم و سعی میکنم بهترین  بازیهایم را ارائه دهم.

 با وجود بردن جایزه بهترین بازیکن فصل باشگاه وینگر سابق ویگان هنوز به دنبال پیشرفت است و میخواهد تمامی افتخارات فردی دیگر را کسب کند. 

او گفت:من میخواهم هرچیزی را ببریم.لیگ و سایر جامها را.بیشترین افتخارات ممکن را.این چیزیست که وظیفه و ذهنیت هر بازیکنیست.ما میخواهیم همه چیز را برای باشگاه ببریم و سعی میکنم بهترین بازیهایمان را ازائه دهیم.

 کار من این است که خود را بهبود بخشم و مهمترین چیز سعی برای بردن لیگ است.

بازیکنان جدید تیم شینجی کاگاوا و نیک پاول به رقابت در هافبک و دفاع می افزایند اما والنسیا به آنها خوشامد گفت. 

وی گفت:این یک انگیزه  برای تمامی تیم است زیرا آنها بازیکنانی جوان هستند و بدیهی است که در دوران ورزشیشان بسیار خوب عمل کرده اند.این انگیزه را پیرامون تیم بالا میبرد بنابراین من مطمئنم تمامی ما میتوانیم بهترین بازیهایمان را ارائه دهیم تا از تیم جمایت کنیم.

vslen 

 کاگاوا در ماموریت!

کاگاوا از اولین هفته ی حضورش در منچستر خوشحال است و دوست دارد تواناییهایش را در پیراهن سرخ پوشان نشان دهد.

 بعد از انتقالی که خودش آنرا "مشتاقانه"نامید،کاگاوا هفته ی گذشته با هم تیمی هایش دیدار و تمرین کرد و اکنون در آفریقای جنوبی شوق و  شور هواداران را در تور پپیش فصل تجربه میکند.

قبل از بازی دوستانه با آمازولو اف سی در شهر دوربان او به mutv گفت که احساس میکرده در تیم جدیدش جا افتاده است و همینطور تاحدودی احوال پرسی انگلیسی را آموخته است.

 او از طریق مترجمش گفت:تمامی هم تیمیهای من بسیار گرم به من خوش امد گفتند و من از تک تک روزهایم در اینجا لذت میبرم.این باشگاه بسیار بزگریست و من بدنبال بازی کردن هستم.میخواهم خودم را در این راه اثبات کنم.

 من به باشگاه پیوسته ام اما پتانسیلم را نشان نداده ام.پس این اولین ماموریت من است و من میخواهم به تمامی هواداران نشان دهم که قادر به انجام چه کارهایی هستم.

کاگاوا 

ریو به دنبال اقلا 35 بازی در طول فصل.

ریوفردیناند باور دارد او میتواند بیش از 35 بازی در فصل 2012-2013 انجام دهد.

مدافع با تجربه تیم که در حال حاضر بعنوان کاپیتان تیم در آفریقا،در تور پیش فصل به سر میبرد تایید میکند که او سهم عادلانه ای از فوتبال در سالهای اخیر داشته است و مطمئن است که بدنش میتواند در مقابل لرزشها(مشکلات)فوتبال دوام بیاورد.

فردیناند که در یک کنفرانس شلوغ در دوربان قبل از بازی با آمازولو در روز چهارشنبه علاوه بر تقدیر از کادر پزشکی باشگاه گفت که او الان یک بازیکن با استعداد مصدومیت نیست.

او گفت:این کاملا مشخص است که من در سالهای اخیرمصدومیتهایی داشته ام اما فکر میکنم فصل قبل برای یونایتد نزدیک 35 بازی انجام دادم(او 38 بازی انجام داده بود).من فکر میکنم خودم را بخوبی در دوران نقاهتم مدیریت کردم.جا دارد از تیم علمی فیزیک و ورزش باشگاه تشکر کنم.آنان در طول این دوران به من کمک کردند.

این میزان بازی کردن ممکن است همچنان ادامه داشته باشد.بسیار امیدوارم این فصل بتوانم چیزی در حدود فصل قبل بازی کنم.این فوق العاده خواهد بود.

فردیناند در فصل قبل 38 بازی برای یونایتد انجام داد  و باورهایی مبنی بر اینکه او دیگر نمیتواند در سطح اول فوتبال بازی کند را مضحک نشان داد.

 او همچنان یکی از بهترین دفاعهای میانی دنیاست اما با این وجود پس از دعوت نشدن توسط هاجسون او هیچ برنامه ای برای برگشت به بازیهای ملی ندارد

او گفت:اگر بخواهم صادق باشم من به بازیهای ملی فکر نمیکنم. 

منچستر یونایتد مهم ترین مشغله ذهنی من است.این باشگاه من است و این چیزیست که من عاشق انجام دادن آن هستم حتی اگر هرچیز دیگری اتفاق بیفتد و بدنبال آن اتفاقاتی دیگر.

اما من به هیچ چیزی غیر از بازی برای یونایتد فکر نمیکنم.امیدوارم فصل بعد لیگ را پس بگیریم.

 rio

 

 armandante

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه.
اگه کاگاوا مصدوم نشه یه بازیکن فوق العاده میشه.

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

اگه ریو مصدوم نشه هنوزم یکی از 4دفاع اول دنیاست خیلی خوبه

این نظر توسط امیر بیطرف در تاریخ 1348/10/11 و 9:47 دقیقه ارسال شده است

ممنون آرمان ! امیدوارم کاگاوا به جایگاه خوبی برسه شکلک

این نظر توسط معین در تاریخ 1348/10/11 و 9:01 دقیقه ارسال شده است

آرمان جان دشمنت شرمنده باشه عزیز، ممنون واسه خبراشکلک
پاسخ : قربونت برم معین جون :-*شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 421
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 421
  • بازدید ماه : 421
  • بازدید سال : 129,010
  • بازدید کلی : 1,717,052
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2