loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 469 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (6)
امروز در نروژ

توضیح: ساعتها، طبق همگی طبق ساعت محلی هستند.

همانند سایت باشگاه رویدادها را بروید از پایین به بالا بخوانید!

 

16:50 من به داخل تونل می روم تا ببینم آیا می توانم با یکی از دو بازیکنان مصاحبه کنم یا که نه. در این فاصلخ، شما هم نگاهی به سایت بیندازید و گزارشات همکاران دیگرم را بخوانید. شاید من دیگر فرصت نکنم تا زمان رسیدن به هتل آنلاین شودم. پس لطفا صبور باشید!

 

16:47: والرنگا 0-0 یونایتد، شاید تابلوی نتیجه ناامید کننده باشد، ولی یونایتد در این بازی بسیار بهتر از سه بازی قبلیش در تور تابستانی ظاهر شد. 60 دقیقه بازی ویدیچ امتیازی بزرگ محسوب می شد. ضمن اینکه نانی، رونی، ولبک و یانگ نیز همگی اولین بازیهایشان را در تور تابستانی تجربه می کردند.

 

مترجم: گزارش بازی که دیگر ترجمه نمی کنم

 

16:01 و بازی شروع میشه. یونایتد در لباس قرمز جدیدش بازی می کند و والرنگا نیز با لبتسهای سفید و آبی کار را دنبال می کند. من هر ده دقیقه اخبار بازی را برای شما می گویم، تا آخر بازی که همکارم استیو بارترام چکیدۀ بازی را روی سایت قرار دهد.

 

15:55 تنها 5 دقیقه تا شروع بازی باقی مانده است. تیمها وارد میدان می شوند، والرنگا در زمین خودش... هو می شود! جدی می گویم، واقعا به نظر می آید که اینجا زمین خانگی یونایتد است. پشتیبانی عالی از هواداران محلی یونایتد.

 

15:41 غیر از اورا، تنها بازیکنی که به اسلو سفر کرده و در لیست امروز قرار نگرفته است، فیل جونز است. من تمام تلاشم را می کنم که هر چه زودتر ماجرا را بفهمم.

 

15:39 اگر شما تعجب کرده اید که پاتریس اورا کجاست، باید به شما اطلاع بدهم که او به منچستر برگشته که کنار همسرش باشد، چرا که انتظار می رود در حال به دنیا آوردن فرزند اورا باشد. همه در منچستریونایتد برای آنها در این اتفاق تولد بچه آرزوی موفقیت و شادی دارند.

 

15:30 خوب بنابراین تیمی نیرومند به میدان می رود، مهمترین تغییر حضور و بازگشت نمانیا ویدیچ به ترکیب است، بازیکنی که از مصدومیتش در بازل سوئیس در هفتم دسامبر بازی نکرده است. همچنین دیدن مایکل کین در سمت چپ دفاع نیز جالب است.

 

15:27 همچنین می توانید ویدئوی آمدن بقیۀ تیم برای گرم کردن را مشاهده کنید.

- لینک ویدئوی بقیه تیم - کلیک کنید -

 

15:15 لیندگارد و دخیا در بین خوشحالی جمع زیاد هزاران تماشاگر، همین الآن گرم کردن خودشون رو شروع کرده اند. استقبال پرشوری از این دو دروازه بان ما به عمل آمده است. ویدئو را مشاهده کنید.:

- ویدئو گرم کردن دخیا و لیندگارد - کلیک کنید -

 

 15:05 امیدوارم به زودی بتوانم ترکیب تیم رو به گوش شما برسونم. فعلا شنیدم که مایکل کین جوان در پست مدافع چپ بازی می کنه.

 

14:48 لیندگارد امروز شمارۀ 13 را برتن خواهد کرد... و البته کل فصل 2012/13 را. او فصل گذشته شمارۀ 34 می پوشید.


14:49 خیلی اطلاعات دربارۀ والرنگا ندارید؟ خوب هنوز یک ساعت تا شروع مسابقه مانده و بهترین فرصت است که پیش بازی ما در بارۀ این بازی را بخوانید. می تواند تمام چیزهایی که لازم است بدانید را در اختیار شما قرار بدهد. هر خلا و کاستی هم در این گزارش بود، در پیش بازی MUTV جبران شده است. پس از الآن به فکر دیدن ان روی آنتن باشید.

 

14:40 درهای ورودی باز شده اند و هواداران کم کم در ورزشگاه حاضر می شوند. هر جا که نگاه کنید پیراهن قرمز می بینید،اگر چه فکر می کنم که این یک بازی خانگی والرنگا باشد! حتی یک ساعت مانده به رسیدن اتوبوس تیم، صدها هوادار یونایتد بیرون ورزشگاه منتظر بودند به این امید که بتوانند با بازیکنان عکس یادگاری بگیرند.

 

14:31 آیا می دانستید که سرمربی والرنگا، مارتین اندرسون (که هم از گیگز و هم از اسکولز جوانتر است) به دو طریق به فوتبال انگلیس مربوط می شود؟ او که یک هافبک تدافعی بود، در فصل 1999/2000 در ویمبلدون توپ می زد و در سال 2003/04 نیز به صورت قرضی در بلکبرن از دومین دورۀ حضورش در لیگ برتر لذت برد. او در سال 2007 به مربی-بازیکن والرنگا تبدیل شد و تا سال 2010 که از فوتبال خداحافظی کند و کفشهایش را آویزان کند، این دو پست در والرنگا را حفظ کرد.

 

14:23 من داخل ورزشگاه یولیوال هستم و نظاره گر یک زمین فوتبال معصوم و زیبا. برخی بازیکنان والرنگا دارند در زمین قدم می زنند، در حالی که بازیکنان یونایتد نیز هر لحظه امکان ورودشان هست. منظره ای که من از اتاق خبری زمین را می بینم را ببینید:

 

13:11 زمان آن رسیده که برای رفتن به مسابقه آماده شویم. خوب من تا زمانی که مجددا در ورزشگاه اختصاصی والرنگا یعنی  Ullevaal آنلاین شوم، از شما خداحافظی می کنم. تقریبا یک ساعت پیش از آغاز مسابقه منتظر اخبار تیم باشید.

 

12:55 من داشتم فکر می کردم... وقتی صحبت از فرهنگ عمومی کشور می شود، نروژ خیلی نتوانسته در بیرون مرزهایش تأثیر چشمگیری بگذارد. ولی یکی از کارهای موزیکال که اکثر مردم باید با آن آشنا باشند، A-ha است، گروهی که کار آنها در سال 1984-85 با نام Take On Me شهرتی جهانی پیدا کرد. این کار در بریتانیا دوم شد (بعد از "نیروی عشق" اثر جنیفر راش) و در امریکا نیز اول شد. همچنین رجز خوانیهایی مبنی بر بهترین موزیک ویدئو بودن این اثر در طول تاریخ نیست هست. سوای از این Synthpop از A-ha نروژ همچنین مهد چند گروه موفق هِوی متال نیز هست: که واقعا عجیب به نظر می آید چرا که این کشور طبیعتی بسیار آرام و زیبا برای زندگی دارد. به هر حال من تا شروع مسابقه کمی به این آهنگ A-ha گوش می دهم. شما هم بد نیست این کار را بکنید.

 

12:36 من تنها فردی نبودم که امروز صبح فرصت صحبت با پیتر اشمایکل را پیدا کرد. MUTV نیز امروز صبح مصاحبه ای با پیتر اشمایکل و البته دنیس ایروین ترتیب داد که می توانید بخشی از آن را امروز بعد از ظهر حوالی ساعت 16:30 به وقت تهران در برنامۀ "شمارش معکوس تا آغاز مسابقه" مشاهده کنید.

 

12:14 صحبت از چهارچشمی مراقب بودن شد، برخی از ساکنان اسلو نیز دقایقی قبل چشمانشان از تعجب داشت از حدقه بیرون میزد. طبق روال هر روز روزهای مسابقه، ترکیب تیم برای یک پیاده روی کوتاه به خیابانهای اطراف هتل رفته بود. قیافۀ برخی از مردم واقعا دیدنی بود. من فکر می کنم که کمتر برای آنها این موقعیت پیش بیاید که رونی و دار  و دسته اش از جلوی باغچۀ چلوی خانۀ آنها عبور کنند!

 

12:05 من افتخار همراهی نیم ساعته با پیتر اشمایکل را داشتم و با او دربارۀ موضوعات مختلف گپ زدم، از رسیدنش به باشگاه در سال 1991، تا هم اتاقی شدن با اریک کانتونا، و البته واکنش مورد علاقه ش (که احتمالا آن چیزی نیست که شما فکر می کنید) - (مترجم: واکنش خیره کنندۀ اشمایکل برابر نیوکاسل بهترین واکنش لیگ برتر در رتبۀ دوم قرار گرفت که احتمالا منظور نیک کوپاک اینه که این واکنش نیست!). کل مصاحبه در شمارۀ آینده مجله اینساید یونایتد چاپ می شود، ولی خوب قبل از آن ممکن است بعضی قسمتهایش را در ManUtd.com قرار بدهم. گوش به زنگ باشید و چهارچشمی مراقب باشید!

 

10:33 صبحانه کاملا سنتی و مخصوص اسکاندیناوی بود: تخم مرغ، ماهی سالمون (قزل آلا)، ماست، پنیر گوشت سرد و البته پیتر اشمایکل! این دانمارکی بزرگ برای صرف صبحانه به تعدادی از ما ملحق شد و برای ما تعریف کرد که شب گذشته را در اتاقش برای تعدادی از هواداران یونایتد با گیتار زدن طی کرده است. من در عجبم که چه طور می تونه آواز بخونه! اگر شما او را در زمین به یاد داشته باشید، همیشه مشغول فریاد زدن بود!

 

09:30 من امیدوارم که بتوانم با دنیس اروین و البته سفیر جدید باشگاه، پیتر اشمایکل در یک رویداد که توسط اسپانسر تور، DHL برگزار می شود، مصاحبه ای انجام دهم. من در نظر دارم که با اشمایکز Schmikes در قلمرو خودش (می دونم اینجا دانمارک نیست! ولی اقلا ما در اسکاندیناوی هستیم!) مصاحبه کنم و نظظر را در مورد نقش جدیدش در یونایتد بپرسم و بدانم که در ماههای آینده چه کارهایی قرار است که برای باشگاه انجام بدهد. من شما را در جریان اخبار مربوطه خواهم گذاشت.

 

08:58 صبح همگی به خیر یونایتدی ها! شک ندارم که بعضی از شما هنوز کمی سرگیجه دارید که معمولا برای صبحهای روز تعطیل یکشنبه طبیعی است! ولی در پایگاه کمپ یونایتد کار از صبح زود شروع شده چرا که ما داریم خودمان را برای بازی بعد از ظهر برابر والرنگا آماده می کنیم. مطابق روزهای دیگر مسابقه، بازیکنان کار شاقی را انجام نخواهند داد تا پیش از آنکه به ورزشگاه اعزام شوند. هیچ کس قصد ندارد آنها را قبل مسابقه با تمرینات سخت خسته کند. بنابراین فعالیتهای آنها محدود به حرکات کششی ساده و احتمالا یک پیاده روی کوتاه محدود خواهد بود.

مترجم - تولدهای امروز:

David Bain

دیوید بین متولد سال 1900 در شهر روثرگلن اسکاتلند است. او در سال 1922 در 22 سالگی از باشگاه روثرگلن گلنکیرن اسکاتلند خریداری شد و در سال 1924 با مبلغ 1000 پوند به باشگاه اورتون فروخته شد. پست او مهاجم بود و در 23 بازی برای یونایتد 9 گل به ثمر رساند.

Terrence "Terry" John Cooke

تری کوک متولد 1976 در شهر بیرمنگام است. او زمانی که به آکادمی یونایتد ملحق شد هوادار بیرمنگام سیتی بود. یک هافک است و در سال 1995 پنالتی قهرمانی یونایتد در اف ای کاپ جوانان را به ثمر رساند. ولی تنها توانست 8 دیدار برای تیم اول باشگاه بازی کند. کوک یکی از اعضای نسلی از آکادمی اولدترافورد بود که جوانانی طلایی همچون دیوید بکام، پل اسکولز، گری نویل و رایان گیگز هم در همان نسل بودند. (تصویر کوک را در نفر آخر عکس زیر در بین نامداران یونایتد می بینید.). او اولین بازیش را برای یونایتد برابر بولتون انجام داد و گل گیگز دز آن بازی از روی سانتر او به ثمر رسید. و همه مانند بقیۀ نسل طلایی یونایتد، آینده ای روشن را پیش روی او می دیدند.همچنین در دیدار لیگ کاپ برابر یورک سیتی گلزنی کرد. با این حال او تنها 6 بازی دیگر برای یونایتد انجام داد. چرا که پست تخصصی او که جناح راست بود، توسط هم دوره اش دیوید بکام غوروق شده بود. در دورۀ حضورش در یونایتد، به باشگاههای ساندرلند، بیرمنگام سیتی، رکسهام و منچسترسیتی قرض داده شد.
نهایت در مارچ 1999 با مبلغ یک میلیون پوند با قراردادی دائم به Main Road و منچستر سیتی پیوست. یکی از بازیکنانی بود که به سیتی کمک کرد تا در فصل 98-99 از لیگ Division Two صعود کنند. در کل دوره های ناموفق او ادامه پیدا کرد و با حضورهای قرضی زیاد، و حضورهای دایمی در تیمهای کریمزبی تاون، شفیلد ونزدی، کولورادو رپیدز، نورث کوئینزلند فوری و نهایتا حضور سال گذشته اش در گابالای آذربایجان که توسط تونی آدامز هدایت می شد، دوران ورزشیش را ادامه داد. او اکنون از گابالا نیز آزاد شده است و بدون تیم است.
کوک در رده های زیر 16، زیر 18 و زیر 21 سال انگلیس بازی کرده است. از افتخارات تیمی او قهرمانی در اف ای کاپ 1995 است و افتخار شخصیش نیز بهترین بازیکن جوان یونایتد (جایزۀ جیمی مورفی) در سال 1995 را می توان نام برد.

Picture

David Jonathan Healy

 

 

 دیوید هیلی در سال 1979 در داون پاتریک ایرلند شمالی به دنیا آمد. او یک مهاجم است که در سال 1996 در آکادمی یونایتد ظهور کرد و در سال 1999 اولین قرارداد حرفه ای ش را با باشگاه ثبت کرد. او در سال 2000 به پورت واله قرض داده شد ولی تنها توانست در 16 مسابقه برای این تیم، سه گل به ثمر برساند. او برای یونایتد تنها در دو بازی در لیگ کاپ و در یک بازی در لیگ برتر آن هم به عنوان یار تعویضی به میدان رفت. نهایتا در سال 2000 به ازای 1.5 میلیون پوند به تیم برستون اند پیوست.
در پرستون اند توانست موفقیتی نسبی را به دست بیاورد، ولی پس از جدایی دیوید مویس، او هم درخششش فروکش کرد. دوره ای قرضی به نورویچ رفت، نورویچ که در یونایتد نیز خواهان او بود، خواست او را دایم بخرد، ولی با مخالفت جانشین مویس، کریگ براون روبرو شد. فصل 2003-2004 مجددا روی فرم آمد و با زدن 15 گل در 42 بازی، بهترین بازیکن سال پرستون اند لقب گرفت.
سال 2004 به لیدز پیوست و در اولین فصلش، همراه برایان دین بهترین گلزنان تیم شدند. علی رغم اینکه در نیم فصل به لیدز اضافه شده بود. در این دوران بود که شایعۀ حضورش با 3 میلیون پوند در سیتی در رسانه ها پخش شد. در فصل بعد نیز با 14 گل همراه راب هالس بهترین گلزنان لیدز بودند. فصل 2006-2007 در حالی که لیدز به دستۀ پایین سقوط کرد، باز هم هیلی با ده گل بهترین گلزن این تیم بود. هیلی در فصل بعد به فولام پیوست با مبلغ 1.5 میلیون پوند. او در تور پیش فصل گلزنی کرد همچنین در پنجاهمین ثانیه اولین بازیش در لیگ برتر نیز، از روی اشتباه ینس لمان دروازۀ آرسنال را در دربی لندن باز کرد. در دومین بازیش نیز دروازۀ بولتون را باز کرد. با اخراج مربی فولام، و آمد هاجسون، هیلی به نیمکت منتقل شد. با قراردادی سه ساله در سال 2008 به ساندرلند منتقل شد، ولی کمتر به بازی گرفته شد، ولی در اولین بازیهایش برای ساندرلند در هر سه جام، گلزنی کرد. پس از بازی در تیمهای ایپسوئیچ و دونکستر روورز، در ژانویۀ 2011 به تیم رنجرز اسکاتلند پیوست. او که در اولین بازیهایش برای لیدز، فئلام، ساندرلند، دونکستر و ایرلند شمالی گلزنی کرده بود، برای رنجرز هم در اولین بازیش گلزنی کرد. با مشکلات پیش آمده برای رنجرز، او نیز باشگاه را در پایان فصل 2011 2012 ترک کرد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 7:41 دقیقه ارسال شده است

شهاب جون یه عکس از این جوجه های فرگی عین این هست فقط تو این سن و سالن اگه کنارش میذاشتی جالبه
پاسخ : اتفاقا هموم عکس بود من سواش کردم شکلک
هم اینکه صفحه اول جا می گرفت مطالب پایینی میرفت، همین که تو دومی این جوجه ماشینی ناکامخ نبود شکلک

این نظر توسط 4030 در تاریخ 1348/10/11 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

hade aghale aghalesh ine ke asabet beham mirizeشکلک

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

واقعا حقش بود که به این روز بیفته .کسی که به سیتی بره عاقبتش بهتر از این نمیشه.ببینید بکام و گیگز و نویل و ... تو بهترین های تاریخ شدن اما اون .بازم حقش بود.
دمت گرم شهابشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خیلی مخلصم ممد جون شکلک

این نظر توسط shahriar در تاریخ 1348/10/11 و 18:01 دقیقه ارسال شده است

اینو فیسبوک فرگوسن نوشته بود We have got Moura.

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان دوروزی نبودم برای عرض ادب اومدم.ماکدا چرا کچل کرد؟اونجوری که اول بود باهاش بیشتر میومد
پاسخ : مخلصیم شروین جون شکلک

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

دم داش شهاب خودم گرم با اين پست خفنش
پاسخ : دمت گرم داداش حسام شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 431
  • باردید دیروز : 672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,728
  • بازدید ماه : 5,728
  • بازدید سال : 134,317
  • بازدید کلی : 1,722,359
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2