loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 313 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (14)

اخبار کوتاه

  • پایان لیگ ذخیره ها - سایت باشگاه: دیروز تیم ذخیره ها که قهرمان لیگ شمالی شده بود، در آخرین دیدار خود برابر ساندرلند با دومین کلین شیت متوالی آندرس لیندگارد، به تساوی 0-0 رضایت داد تا با 14 امتیاز اختلاف در صدر رقابتهای این فصل را به پایان ببرد. یونایتد پنجشنبۀ آینده در دیدار پلی آف کشوری به مصاف استون ویلا قهرمان لیگ جنوبی خواهد رفت. تیم آکادمی نیز امروز برابر Crewe 3-2 به پیروزی رسید تا اولین پیروزی خارج از خانه را از ماه نوامبر به دست بیاورد.
  • انتقاد فرگوسن به تغییر زمان فینال اف ای کاپ - Metro: سرالکس به فدراسیون انتقاد شدید کرد که چرا فینال اف ای کاپ را از ساعت همیشگی و هر ساله اش یعنی 15:00 بعد از ظهر به 17:15 تغییر داده اند: "این کاملا مسخره است. آنها زمان دیدار فینال مهمترین و پراعتبار ترین جام دنیا را تغییر داده اند صرفا به این بهانه که مخاطبان بیشتری در این ساعت تلویزیون را تماشا کنند.""این عاقلانه نیست. که چون که تلویزیون عواید به ما می پردازد، باید به ما حکم فرمایی کند." فرگی اعلام کرد که جای شکرش باقی است که هنوز نمی خواهند به خاطر پخش زندۀ تلویزیونی، دیدار های آخرین روز را هم در ساعات مختلف پخش کنند و این حق را هم از ما بگیرند. فینال اف ای کاپ هرساله طبق رسومات آخرین روز فصل و ساعت 15:00 برگزار می شد. ولی امسال به تصمیم گرفتند از تداخل آن با یورو 2012 که پیش رو است جلو گیری کنند و دو هفته مانده به پایان لیگ برگزار می ود.
  • تری می خواهد که در یورو 2012 در کنار فردیناند بازی کند - Metro: جان تری ضمن اعلام حمایت از سرمربی گری روی هاجسون، اعلام که که بیش از پیش آمادۀ بازی در کنار ریو در یورو است: "من هیچ مشکلی با بازی کردن در کنار فرد خاصی ندارم و هیچ گاه هم نداشتم." "من نیستم که افراد تیم انگلیس را انتخاب می کنم و اگر هم انتخاب شوم هیچ مشکلی (با بقیه افراد انتخاب شده) ندارم." تری ژولای آتی باید در برابر اظهارات نژاد پرستانه به برادر ریو، آنتون فردیناند مدافع کوئینز پاسخگو باشد و روی هاجسون در نظر دارد با هر دوی این مدافعان کهنه کار تیمش صحبت کند تا مطمئن شود مشکلی بین این دو نیست. این نظرات درست کمی پس از اعلام نظر ملی پوش سابق آرسنال مارتین کیون (یادتونه اینو!) به وجود اومد که گفته بود انتظار ندارد که تری و فردیناند در یورو در کنار هم بازی کنند.
  • این هم لیست ثروتمند ترین مربیان انگلستان که سایت TalkSport آمارشون رو درآورده:
رتبهنام سرمربیدارایی در سال 2012دارایی در سال 2011
1سرالکس فرگوسن32 میلیون پوند27 میلیون پوند
2روی کین29 میلیون پوند30 میلیون پوند
3آرسن ونژر26 میلیون پوند19 میلیون پوند
4جیوانی تراپاتونی20 میلیون پوند20 میلیون پوند
5روبرتو مانچینی18 میلیون پوند16 میلیون پوند
6اسوِن گوران اریکسون16 میلیون پوند16 میلیون پوند
7استیو بروس14 میلیون پوند11 میلیون پوند
8هری ردنپ12 میلیون پوندتازه وارد (!! نمی دونم چرا!)
9مارک هیوز11 میلیون پوند11 میلیون پوند
9
روی هاجسون11 میلیون پوندتازه وارد
11دیوید مویس10 میلیون پوندتازه وارد به لیست
11مارتین اونیل10 میلیون پوند10 میلیون پوند

چند خبر حاشیه ای از بخش سوئیپر (خبر جمع کن - جارو) سایت گل:
  • ارتقا 11.5 میلیون پوندی کارینگتون از سر گرفته می شود: علی رغم ایجاد حواس پرتی ساختمان سازی ها در زمین تمرین، منچستر سرمایه گذاری 11.5 پوندی در ارتقا کارینگتون را از سر خواهد گرفت. این عملیات به دلیل شرایط جوی در زمستان متوقف شده بود، ولی با شروع مجدد، پیش بینی می شود تا پایان سال میلادی (دیماه) پایان یابد. گویا یونایتد می خواهد کارینگتون را با ایجاد یک دپارتمان علمی ورزش، یک مرکز پزشکی با مراکز بدنسازی و بازپروری و نیز افزودن زمینهای تمرینی جدید و دفترهای خبری ارتقا یافته، به سطح اول زمینهای تمرین جهانی نزدیک کند. کار بر روی این زمین 108 جریبی (مترجم: حدود 44 هکتار) اتاق رختکن تیم اول را مانع استفاده اش شده و اکنون مردان سرالکس فرگوسن لباسهای خود را برای تمرین در کانتینرهای موقت تعویض می کنند! پارکینگ نیز دچار اغتشاش شده است ولی یونایتد معتقد است که همۀ این مشکلات می ارزد به اینکه کارینگتون به عنوان یک مرکز تمرینی با کلاس جهانی باقی بماند.
  • مایکل کریک علاقمند به چاپ زندگی نامه: پس از ناکامی انگلیس در جام جهانی 2010، عده ای از بازیکنان مانند رونی، تری و جو کول علی رغم اینکه بخش وسیعی از زندگی نامه شان را نوشته بودند و آمادۀ چاپ آن بودند، از انتشار آن پشیمان شدند و آنها را به داخل قفسه شان بازگرداندند. ولی گویا مایکل کریک مشتاق است که زندگی نامه اش را منتشر کند و به دنبال یک ناشر برای چاپ آن است. اگرچه مسؤلان نشر نسبت به چاپ زندگی نامۀ بازیکنانی که حدس می زنند کتابشان فروشی به بالایی امثال جرارد نداشته باشد، بی میل هستند. جرارد در سال 2006 زندگی نامه اش 280000 تعداد فروش داشت که از هر بازیکن انگلیسی دیگر بیشتر محسوب می شود.
  • کاگاوا به منچستریونایتد می آید - Sportinglife: به گفتۀ این سایت کاگاوا در جمله ای به تلویزیون اکازای ژاپن صریح اعلام کرده است: "دوازدهم می، آخرین دیدار من در پیراهن تیم دورتموند خواهد بود و از آن پس، من فصل جدیدی از زندگیم را در منچستر یونایتد آغاز خواهم کرد."
  • هشدار دیوید مویس به چلسی و یونایتد - Sportsvibe: مربی اورتون به چلسی و یونایتد که به ترتیب به دنبال مارائونه فلینی و لیتون بینز هستند، هشدار داد: "برای ما بسیار مهم خواهد بود که بهترین بازیکنانمان را حفظ کنیم. ما مایکل آرتتا را سال قبل از دست دادیم ولی من اصلا نمی خواهم کسی را بفروشیم. ما هیچ تماسی هم از جانب چلسی (بابت فلینی) نداشته ایم."
تیتر شایعات:
  • صحبت مسؤولان لاتزیو با امیل دانچف، مدیر برنامه های برباتف - Football-Italia
  • تأکید رئیس مونتپلیر بر تلاش برای حفظ ماپو یانگا-امبیوا، الیویر ژیرود و یونس بلهاندا در صورت قطی شدن حضور مونتپلیر در لیگ قهرمانان فصل آتی InsideFutbal
doctery بازدید : 349 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (4)






مهار ضربه آزاد خوان ماتا توسط داوید 
دخئا  بطور قطع یکی از برترین لحظات این فصل بود. آن عکس العمل بهترین نمایش  دخئا  در مدت کوتاه حضورش در آنگلستان بوده است، عکس العملی که به این زودی ها از یاد نمی رود. اما اولین فصل حضورش به این سادگی ها هم نبود.

فشار، انتظارات زیاد، ترکیب چرخشی، چهار مدافع ناسازگار و میل رسانه های انگلیسی برای نقد تند گلرجوان خارجی بطور قطع به او کمک نکرد و کار 
دخئا  برای راضی کردن افرادی که از او بعنوان یک خرید ناموفق یاد می کردند، را بسیار سخت کرد. همه ما باید صبر می کردیم تا نظر مثبت افراد را راجع به جوان اسپانیایی بشنویم . 

وقتی ادوین وندرسار بازنشسته شد، فقط یک احمق میتوانست فکر که که منچستر یونایتد از دست دادن یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ فوتبال را احساس نکند. همه ما می دانستیم که توماس کوژاک هیچ شانسی برای شماره یک شدن نداشت و از آندرس لیندگارد نیز چیزی بجز یک جانشین خوب بودن انتظار نداشتیم؛ پس سرالکس فرگوسن باید یک دروازه بان در فصل نقل و انتقالات پیدا می کرد. اسامی زیادی از سوی رسانه ها اعلام شد؛ مثل ایگور آکنفیف، هوگو لوریس و یا رنه آدلر. اما سریعا مشخص شد که گزینه مورد نظر فرگوسن یا مانوئل نوئر شالکه خواهد بود یا داوید 
دخئا  اتلتیکو. هردو جوان بودند و در میادین مختلف اروپایی تجربه هایی داشتند. نوئر گفت که فقصد ترک آلمان را ندارد و بخاطر همین با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد اما دخئا  از تجربه یک ماجراجویی جدید لذت فراوانی می برد.

طی ماه اول حضور 
دخئا  در منچستر یونایتد، هواداران (به جز عده ای اندک) از او حمایت بی نظیری کردند – بر خلاف کاری که رسانه های انگلیسی انجام می دادند. فکر می کردم بعداز پایان مدت حضور شش ساله بسیار درخشان وندرسار هواداران به سختی از یک دروازه بان 20 ساله حمایت کنند. اما کسانی که برای بیان عقیده شان در فوتبال به آنها پول داده می شد، فاکتور های مهمی را درباره تازه وارد فراموش کردند. داوید  دخئا  در آن زمان اصلا انگلیسی نمی دانست و داشت خودرا با سبک فوتبالی جدید در یک کشور جدید وفق می داد. انجام این کار برای یک بازیکن 20 ساله بسیار سخت است.

بعداز اولین بازی رسمیش می توانستم نظر افراد را متوجه بشم، که تازه وارد ، به سادگی، خوب نیست. میک دنیس، نویسنده دیلی اکسپرس، نوشت :" او داوید 
دخئا  کوئینتانا صدا زده می شود. اما تلاش نکنید تا اسم کاملش را حفظ کنید. یک خرید جدید در راه خواهد بود. حتما این اتفاق می افتد." واقعا مضحک است. این مطلب بعداز دومین بازی  دخئا  نوشته شده بود. بطور قطع دنیس نوستراداموس نیست. میخواندم که تجربه کمتری نسبت به آندرس لیندگارد دارد و اصلا نمیتوانستم با این گفته موافقت کنم. قبل از اینکه لیندگارد با منچستر یونایتد قرارداد امضا کند، او برای کولدینگ (تیم دسته دومی دانمارک) 10 بازی، برای اودنزه 8 بازی و برای Aalesund توانست 63 بازی انجام داده بود و این اصلا آمار جالبی برای یک دروازه بان 27 ساله که فقط 2 فصل بعنوان انتخاب اول مطرح شده بود، نبود. در مقابل،  دخئا  برای اتلتیکو مادرید 84 بازی انجام داده بود و در سه فینال حاظر شده بود – کوپا دل ری ( شکست به سویا)، لیگ اروپا (پیروزی در برابر فولهام) و سوپر کاپ اروپا (پیروزی در برابر اینتر).

یک آمار خوب و دستاوردی جالب برای یک بازیکن جوان و بی تجربه. در بیست سالگی او آماده بود که در یونایتد به یک اسطوره تبدیل شود، بیشتر دروازه بانان با چنین سن و سال فقط می توانستند رویای حضور در چنین موقعیتی را داشته باشند. وندرسار در بیست سالگی به تازگی به تیم اول آژاکس راه یافته بود و پیتر اشمایکل بیست ساله بعنوان یک نظافتچی در خانه افراد پیر کار می کرد!

برایم واقعا لذتبخش بود که نظر روزنامه نگار ها را درمورد 
دخئا  می خواندم. پاتریک بارکلی ، رئیس بخش خبری فوتبال روزنامه تایمز گفت :" این دروازه بان مثل ژله است. خرید دروازه بان از اسپانیا یک ریسک بسیار بزرگ است و فرگوسن باید این را می دانست.  دخئا  یک هیلاریو گومز است بدون قابلیت شوتگیری. در انتظار بازی یونایتد با استوک هستم."  دخئا  فقط یک بار در برابر استوک ظاهر شد، چون در بازی برگشت بیمار بود و بن آموس فرصت کرد که اولین بازیش در لیگ برتر را انجام دهد. در سپتامبر، منچستر یونایتد در برابر استوک به تساوی رسید –  دخئا  و نانی در صدر فهرست برترین بازیکنان زمین اسکای اسپورت بودند و مطمئنم که پاتریک بارکلی عکس العمل های عالی جوان اسپانیایی، مخصوص عکس العملش در برابر شوت اندی ویلکینسون، را بیاد خواهد داشت. 






شما که این مطلب را می خوانید ، بطور قطع پیشرفت  دخئا  را حس کرده اید. دسامبر و ژانویه اصلا ماه های خوبی برای  دخئا  نبوداما حالا فکر میکنم که بدترین فرمش را در بهترین زمان داشت. خیلی خوب بود که توانست چنین شکی را تجربه کنه، بفهمد که چقدر بازی کردن در یونایتد با بازی در اتلتیکو متفاوت است و چقدر انتظارات از باشگاه ها زیاد است. خوش بختانه، آندرس لیندگارد کارش را به بهترین شکل ممکن نشان داد و البته – در بهترین وقت برای  دخئا  – مصدوم شد. بعداز فرم بدش او باید ایستادگی می کرد. فقط میتوانیم حدس بزنیم که اگر لیندگارد مصدوم نمی شد چه بر سر آینده  دخئا  می آمد. بن آموس دروازه بان دوم یونایتد شد و سرالکس مجبور شد که ( بنظر من دربعضی موارد -غیرضروری) چرخش دروازه بانان را کنار بگذارد. اگر  دخئا  در برابر سوانسی و ساندرلند به میدان رود، او 19 بازی پشت سرهم را انجام دده است. این وضعیت کاملا متفاوتی با ابتدای فصل دارد زیرا بیشترین تعداد بازی پشت سرهم که دگیا در دروازه می ایستاد به 5 بازی می رسید.

فقط جاهالان فوتبال و رزونامه نگارانی که امیدوار بودند مردم قصه هایشان را بخوانند تصمیم به کوبیدن دخئا گرفتند. بقیه دروازه بانان لیگ برتر نیز اشتباهات بسیار بدتر و با تکرار بیشتری داشته اند اما شما نمی توانید در مورد آنها بخوانید زیرا اینگونه مطالب نمیتوانند مانند " خرید 18.9 میلیون پوندی منچستریونایتد بعداز انجام یک اشتباه وحشتناک وفق شدن با شرایط انگلستان را کار سختی می بینید" باعث بوجود آمدن ترافیک در مشهورترین وبسایت های خبری جهان فوتبال شوند. مطمئنم داوید دخئا برای یونایتد ، بیشتر از آنکه امتیاز از دست داده باشد، امتیاز جمع کرده است. 

Giullem Ballague در آگوست این پیغام را تویت کرد:" مردم به دخئا شک دارند؟واقعا؟ در پایان فصل یک میهمانی خواهد بود که خیلی ها حرفهایشان را بازمی خورند!!!" فکر میکنم این اولین فصل حضور دخئا در انگلستان را بخوبی پوشش داد.
مترجم : امین ستاینده
منبع : منچستريونايتد بهترين تيم دنيا
شهاب بازدید : 338 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (12)

  • تابستان هدف بازگشت درن - Manutd.com : درن فلچر همچنان در حال درمان بيماري خود(كوليت خون ريزي دهنده)مي باشد و مدير او اميدوار است كه وي براي تمرينات پيش فصل در تابستان به اندازه ي كافي آماده باشد.اين هافبك در دسامبر سال 2011 اعلام كرد به دليل دستورات پزشكان نياز به استراحت دارد.در حالي كه وي به ورن جويس در مربي گري تيم رزروها كمك مي كند اما در درجه اول تمركز خود را بر روي ريكاوري بيماري اش گذاشته است. از سوي ديگر سر الكس فرگوسن در روز دوشنبه اعلام كرد كه با نظر رسانه ها مبني بر خداحافظي وي از دنياي فوتبال مخالف است و كاپيتان تيم ملي اسكاتلند به سختي تلاش مي كند تا به مرز آمادگي برسد.رئيس به خبرنگاران گفت :"ما اميدواريم كه او به تمرينات پيش فصل برسد.او در مسير بهبودي قرار دارد و در كنار درمان بيماري خود در حال انجام بعضي كارهاي ديگر است. ما هنوز نمي توانيم به طور كامل شرايط او را ارزيابي كنيم زيرا به اندازه كافي از آن(شرايط) خبر نداريم.در زمان مساعد اين پسر تمام تلاشش را مي كند تا به ميادين برگردد."


  • به گفته ي مدير برنامه هاي گايتان، او علاقه به بازي در منچستريونايتد دارد - Goal.com : در چند ماه اخير به طور پياپي در مورد حضور گايتان در يونايتد در روزنامه ها بحث شده است و ايجنت اين بازيكن 24 ساله از علاقه موكلش به بازي در الدترافورد سخن گفت. فرگوسن در تابستان جاري همچنان تاكيد بر تقويت خط هافبك يونايتد دارد. ايحنت اين بازيكن آرژانتيني اعلام كرد كه او علاقه به بازي در ليگ انگليس دارد و از پيوستن به شياطين سرخ لذت مي برد.خوزه ايبارن در گفت و گو با Sky Sports گفت :"نيكولاس منچستر يونايتد را خيلي دوست دارد و علاقه دارد براي اين تيم بازي كند.اگر براي او پيشنهادي ارائه شود وي با خوشحالي آن را بررسي مي كند."در حالي كه يونايتد هر گونه علاقه براي امضا قرارداد با اين بازيكن را رد كرده است ، در صورت انجام شدن اين انتقال اعتقاد بر اين است كه فابيو دا سيلوا به طور قرضي راهي بنفيكا مي شود.



مصاحبه:


  • روی کین و باز کردن زخمهای کهنه؟ - givemefootball و Indipendent: روی کین در مصاحبه ای جدید، عوان کرده است که به هیچ عنوان انتظار نداشته باشیم، روابطش با سر الکس فرگوسن بهبود بیابد، ولی گفت هنوز عاشق یونایتد است و امیدوار است جام به دست یونایتد بازگردد. او که پس از روابط تیره اش با سرالکس فرگوسن از مصاحبۀ سال 2008 به این طرف، تازه قبول کرده است که در دیدارهای خیرۀ ماه آینده در اولدترافورد و نیز ماه خرداد در مادرید در پیراهن یونایتد بازی کند، ولی هنوز تأکید می کند که روابطش با سرالکس بهبود نخواهد یافت: "من این طور فکر نمی کنم (که روابطمان خوب شود). او سرش بسیار شلوغ است و سر من هم بسیار شلوغ است. خیر من که اخیرا با او صحبتی نداشته ام، (او وقت ندارد) مگر مواقعی که سگش را برای پیاده روی روزهای شنبه بیرون می برد، ولی من هم اون جوری نیست که بیرون مدام به آدمهای ورزشی (مثل سر الکس که در حال پیاده روی هستند!) برخورد کنم." روی کین پس از حذف مقابل بازل، پس از انتقاد کورکمن از جونز، اسمالینگ و یانگ، رکورد مربی گری فرگوسن را زیر سؤال برده بود (و این رکورد را مدیون خودش و بقیه مثل نیکی بات و ...) دانسته بود. فرگی نیز در برگشت پاسخ داده بود. کین علی رغم این که برای فرگی حق پاسخ قائل است، ولی هنوز بر حرفش پافشاری دارد: "اگر صادق باشیم، من هنوز حرفی را که  زدم به نظرم انتقاد نبود. من تنها فکر می کردم که بازیکنان جوان نیاز دارند تا از ایده هایشان پشتیبانی شود. جونز قبل بازی داشت می گفت که "من چیزی برای ثابت کردن ندارم"، ولی نظر من برعکس این است. (برخورد با بازیکنان جوان باید به نحوی باشد و به آنها آن اعتماد و احساس مفید بودن داده شود) تا هر بار که پا به زمین می گذارند، چیزی برای اثبات داشته باشند.""ولی من میدانم چرا فرگی عصبانی شد و آنگونه جواب مرا داد. از او سؤال شد و او نیز همواره می خواهد که از بازیکنان جوانش دفاع کند و او همواره پس از باخت عصبانی است (و در این رفتار درکش می کنم)"
    "اما وقتی صحبتهای عوام فریبانه می شود، من نیز کمی در جواب پاسخ دادم."" گفتم که بدون امثال من و نیکی بات و ...، که کمک او کردیم، او نمی توانست این رکورد مربی گری را به دست بیاورد. مردم باید اینها را به یاد بیاورند."
    روی کین دربارۀ احتمال قهرمانی سیتی می گوید: "خیلی بعید است سیتی 3 امتیاز این هفته را بگیرد، کافی است نگاه کنید ببینید چه بازی دشواری برابر نیوکاسل دارند. ولی شاید اگر یونایتد لیگ را به سیتی ببازد، چندان هم مأیوس کننده نباشد. شاید آنها (مدیران) بگویند ببینید، شاید ما کمی سرمایه گذاری بیشتر نیاز داریم. آنها این را سال پیش نیز پس از شکست برابر بارسا گفتند و 50 میلیون پوند بابت دخیا، جونز و یانگ خرج کردند که همگی آنها نیز به خوبی ارزش این پول را داشتند."
    "به هر حال من هیچ گاه یونایتد را تیمی نزول کرده نمی دانم. یونایتد هنوز هم برترین تیم است. هنوز هم برترین سرمربی را دارد. و بهترین هواداران را. هنوز از باخت آنها بسیار ناراحت می شوم. من هنوز تعصب و عشق روی منچستریونایتد دارم، کاری هم به نحوۀ خروجم از باشگاه یا روابطم با سرمربی تیم ندارم."

اخبار کوتاه

  • سایت hereisthecity در پاسخ به اظهار نظر برخی رسانه ها که یونایتد را از جذب کاگاوا منع کرده اند (به دلیل عدم توانایی بازیکنان بوندسلیگا در لیگ برتر)، این ادعا را احمقانه خوانده و به بازیکنانی مانند پاپیس سیسه، یا دمبه با اشاره کرده است یا به خرید جدید چلسی، مارکو مارین از وردربرمن و توصیه کرده است یونایتد، کاگاوا را نیز مانند اوزیل صرفا به دلیل "بوندسلیگایی بودنش" از دست ندهد.

چند تیتر شایعه بدون تأیید که به قول یه سایتی اگه همه ش صحیح باشه، یونایتد فصل بعد باید با 2000 تا بازیکن به میدون بره!

  • مدیر تیم شانگهای شنوای چین انتقال اوون به این تیم رو تکذیب کرد - Goal
  • منچستریونایتد به دنبال ستارۀ تیم ملی زیر 16 ساله های ایرلند شمالی،  Noe Baba نوئه بابا - click-manchester
  • همچنان سایت کلیک منچستر اصرار دارد که قرارداد گایتان با یونایتد به ازای 25 میلیون یورو به اضافۀ انتقال قرضی دو جوان یونایتد، در شرف نهایی شدن است.
  • تمرکز فرگی روی پیکه در حالیکه پیکه منتظر است ببیند جایگاهش زیر دست سرمربی جدید بارسا تیتو ویلانوا چگونه است - click-manchester
manchester بازدید : 463 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (30)


  • فابیو هیجان زده و خوشحال است از اینکه میتواند یک فصل را به صورت قرضی در بنفیکا بازی کند.مدیر برنامه های او کاسیانو پریرا به خبر گزاری Jornal de Noticias.گفته :فابیو شدیدا مشتاق است تا در پرتقال بازی کند.بنفیکا باشگاه بزرگی است.من از باشگاه های دیگر تماسی دریافت نکرده ام


  • L EQUIPE:صفحه اول این روزنامه نوشته ادن هازارد باید از بین تیمهای یونایتد و سیتی یکی را به عنوان مقصد بعدیش انتخاب کند.گزارش شده بازیکن جوان و آینده دار تیم لیل با کنار گزاشتن دو تیم تاتنهام و پی اس جی یکی از دو تیم منچستری را انتخاب خواهد کرد.گفته شده که سیتی شانس بیشتری برای عقد این قرارداد دارد.



  • شینجی کاگاوا اعلام کرده او تا تاریخ 12 می آینده اش را مشخص میکند.ستاره جوان تیم دورتموند پیشنهاد تمدید قرارداد دارد اما او تمایل به بازی در انگلیس دارد.در حالی که یونایتد به او علاقه دارد او تاکید کرد هنوز تصمیمش را نگرفته.


شهاب بازدید : 558 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (3)

 

این ستون از دید خبرنگاران مستقر در اولدترافورد، به صورت اجمالی به اتفاقات رخ داده در باشگاه در هر روز کاری می پردازد.

توضیح: این بلاگ در طول ساعات اداری در اولدترافورد، توسط بلاگ نویسانش آپ دیت می شود. پس سر بزنید!

 

امروز:

  • فیل جونز اعتقاد دارد هنوز هم جابجایی رتبه در لیگ انجام شدنی است.
  • برگزاری نشست خبری مانچینی پیش از دیدار با نیوکاسل
  • امروز بازی تیم ذخیره ها، فردا بازی آکادمی، پس فردا بازی تیم اول
  • تبریک به رونی بابت زدن قشنگ ترین گل تاریخ لیگ برتر

-امروز در اولدترافورد - کلیک کنید-

جمعه


 


ساقیا آمدن عید مبارک بادت!
رأی امروز رو دادی؟! نرود از یادت!!


- رأی برای بلاگ برتر - لطفا کلیک کنید - قربون مرامتون
!!

رامین بازدید : 241 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

خوب دوستان ميدونم که همتون در انتظار روز ميشه گفت سرنوشت ساز هستين و بيشتر چشم به بازی نيوکاسل و سيتی داريم تا بازی خودمون واسه همين اگه خواستين ميتونين اين بازی رو از شبکه راه فردا ساعت 5 دنبال کنين که اگه با برد نيوکاسل يا تساويش به پايان برسه لذت ديدن بازی خودمون دوچندان ميشه.(به اميد يه روز خوب واسه يونايتد و همه هوادارش)

لینک عکس

شهاب بازدید : 292 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (8)

اخبار کوتاه

  • گل وین به سیتی، برترین گل تاریخ 20 سالۀ لیگ برتر - football365: به انتخاب صدها هزار هوادار از سراسر دنیا، گل قیچی برگردان وین رونی در فبریۀ 2011 در دقیقۀ 77 دیدار برابر سیتی به عنوان برترین گل 20 سال تاریخ لیگ برتر انتخاب شد. او 26% کل آرا را کسب کرده بود. پس از او گل دنیس برگکمپ در سال 2002 در پیراهن آرسنال برابر نیوکاسل با 19% آرا دوم شد و گل سرضرب تیری هانری در سال 2000 برابر منچستریونایتد با 15% رأی ها سوم شد. رونی در این باره می گوید: "من در دوران کودکی با تماشای لیگ برتر بزرگ شدم. بنابراین انتخاب گل من به عنوان زیبا ترین گل تاریخ لیگ برتر احساسی خارق العاده به من داده است. گلهای زیادی کاندید بودند. گلهای که من در کودکی از اتاق خودم تماشا کرده بودم، گل آلان شیرر، گل دی کانیو، تونی یبوئا، گل بکام، مسابقه دادن با چنین افرادی و بردن، چیزی است که واقعا مرا مغرور و خرسند می کتد. من از تمامی هواداران بابت آرا تشکر می کنم." گویا 4.2 میلیون رأی از 300000 هوادار در طی رأی گیری اخذ شده است تا بهترین گل، بهترین واکنش، بهترین شادی گل، بهترین تیم هواداران در تاریخ لیگ برتر انتخاب شود. بقیۀ جوایز طی دو هفتۀ آینده اعلام خواهد شد.
دانلود گل با گزارش فارسي

دانلود

  • مرگ تلخ یک هوادار یونایتد پس از گل کمپانی - monitor: پس از گلزنی کمپانی و برد 1-0 سیتی، ابوبکر سیسای درگذشت. او که اهل پایتخت سیارالئون است به گفتۀ پسرش از دوران کودکی طرفدار یونایتد بوده است، و در سالن سینمایی در شهر فریتاون پایتخت سیارالئون مشغول تماشای دیدار سیتی با یونایتد بود که پس از گل کمپانی بی مقدمه سالن را ترک کرده است و (سپس از غصه مرده است).
  • بابی چارلتون: رونالدو در یونایتد بهتر از مادرید بود - goal: سربابی چارلتون که برای فیکس کردن دیدار خیرۀ یونایتد و مادرید، در مادرید به سر می برد، در گفتگو با گل دربارۀ رونالدو و گلهایش در قهرمانی رئال گفت: "او بازیکنی حیرت آور است. واضح است که من اورا به خوبی می شناسم. چرا که او در یونایتد بازی کرده است. بنابراین من از اینکه او فصلی به این خوبی را سپری کرده است تعجبی ندارم. ولی من فکر می کنم که او در یونایتد بازیکن بهتری بود تا در مادرید. جدی می گم! اینجا، او گلهای بیشتری به ثمر می رساند، ولی توجه کنید که او در یونایتد در مرکز زمین بازی می کرد. و در رئال به عنوان مهاجم کار می کند." چارلتون دربارۀ شانس قهرمانی یونایتد برابر سیتی نیز گفت: "من نمی دانم که چه روی خواهد داد. کاشمی دانستم. من امیدوارم که لیگ را ببریم. ولی واضح است که دست من نیست. بلکه این دست سیتی است که تکلیف قهرمان را روشن کند."
  • راجرز هم از صحبتهای مانچینی دلخور شده است - football365: پس از مارتین اونیل، حال نوبت برندن راجرز سرمربی سوانسی است که از صحبت مانچینی و اینکه دیدارهای یونایتد با سوانسی و ساندرلند را "بسیار آسان" خوانده است دلخور شود. او صحبتهای مانچینی را ریشخند و زخم زبان (Tongue in Cheek) نامیده است: "آنچه روبرتو گفته، منصف باشیم زخم زبان و تمسخر گرفتن ما است. من فکر می کنم که ما در طول فصل میزان جنگندگی خودمان را نشان داده ایم. شاید ما از نظر سطح برخی چیزها پایین تر از بقیه باشیم، اما چیزی که در این فصل تضمین و اثبات شده است، این است که وقتی شما با سوانسی بازی می کنید، قطعا دیداری دشوار پیش رو خواهید داشت. و من مطمئنم که روبرتو این مسئله را میداند (مترجم: سیتی به سوانسی 1-0 باخت سه هفته پیش)"

من خودم چون از شایعات نقل و انتقالات که اغلب رنگ حقیقت هم نمی گیره، بدم میاد، از این به بعد تا خبرا قطعی نشه جزئیات رو اعلام نمی کنم. فقط تیتر شایعات نقل و انتقالات که تو اخبار می بینم رو اینجا میذارم... هر کدوم رو کسی کنجکاو بود یا براش جالب بود، بگه من روی چشم جزئیاتش رو هم میذارم:

  • میدلزبورو یکی از مشتریان ویل کین برای انتقال قرضی وی به ریورساید - gazettelive
  • تلاش آلکمار برای حفظ راسموس اِلم در تیم، ترس آنها از پیوست او به لیگ برتر و یونایتد و لیورپول - click-manchester
  • شایعات پیرامون پیوستن مایکل اوون به باشگاه پولدار شانگهای شنوا ی چین - footylatest
  • رئال مادرید آمادۀ ارائۀ پیشنهاد به بنفیکا برای جذب Axel Witsel، هدف بلژیکی منچستریونایتد - Talksport
شهاب بازدید : 1081 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (76)

پست ثابت است ، اخبار جدید را در پستهای زیرین دنبال کنید





قو های سفید و زاغهای سیاه

فرمانروای آسمان لیگ را تعیین می کنند

سیتی به آشیانۀ زاغهای نیوکاسل می رود و یونایتد پذیرای قوهای دریای ولز خواهد بود



در ادامۀ مطلب بخوانید:

  1. بررسی پیش از بازی از نگاه سایت باشگاه - ترجمۀ اختصاصی
  2. نکاتی که دربارۀ بازی فردا باید بدانید - سایت Goal - ترجمۀ اختصاصی


مسابقات لیگ پیش بینی:
  1. لطفا پیش بینی خودتون برای بازی یکشنبه برابر سوانسی رو حتما با ذکر ایمیل و حتما با نامی که دفعات قبل باهاش پیش بینی کردید، بیان کنید.
  2. افراد جدید قدمشون روی چشم! لطفا شرکت کنند! فقط اگر ذکر کنید که بار اول است که شرکت می کنید، کار ما خیلی راحتتر می شه. ممنون.
  3. اگر مشکلی در نحوۀ امتیاز دهی و قوانین می بینید، حتما گوشزد کنید. ما بررسی می کنیم. برای این لیگ اگر نشد، حداقل برای لیگ فصل آینده ایرادات رو بر طرف می کنیم. خیلی ممنون میشیم ذکر کنید.
  4. نکتۀ بسیار مهم: برای شرکت در مسابقه، حتما نتیجۀ کامل ذکر کنید. چون ما این پیش بینی ها رو وارد فایل اکسل می کنیم و محاسبات طبق فرمولا تو همون فایل حساب میشه، اگه شما نتیجه نگید و فقط بگید مساوی میشه یا برد یا باخت، ما نمی تونیم وارد کنیم پیش بینیتون رو. پس لطفا نتیجۀ کــــامـــل! ممنون
  5. مهلت پیش بینی تا سوت آغاز بازی یعنی حدود ساعت 19:30 هستش. بعد از شروع بازی نمی تونیم بپذیریم، مخصوصا، مخصوصا اگر گل به ثمر رسیده باشه.
لطفا پیش بینی خودتون رو بیان کنید در نظرات!

جدول لیگ پیش بینی تا پایان هفتۀ هفدهم

- رتبه های 1 تا 60 - کلیک کنید -

- رتبه های 61 تا 130 - کلیک کنید -

:07: آخر ليگ سه نفر اول جایزه می گیرن :07:


در غیاب ولبک، آیا گلزن بازی رفت زوج رونی خواهد بود؟ یا فرگی برای جبران تفاضل گل، چشم به ساقهای بربا دارد؟
بربایی که گل نمی زنه، نمی زنه، ولی اگه بزنه 5 تا کمتر نمیزنه

شهاب بازدید : 630 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (11)

 

 

این ستون از دید خبرنگاران مستقر در اولدترافورد، به صورت اجمالی به اتفاقات رخ داده در باشگاه در هر روز کاری می پردازد.

توضیح: این بلاگ در طول ساعات اداری در اولدترافورد، توسط بلاگ نویسانش آپ دیت می شود. پس سر بزنید!

 

امروز:

  • امروز نشست خبری پیش از بازی سرالکس
  • نکات نشست خبری سر الکس:
  1. ولبک و اونز به بازی با سوانسی نمی رسند.
  2. اگر سیتی نیوکاسل را 3-0 ببرد، دیگر قهرمانی غیر ممکن خواهد بود.
  3. نیوکاسل می تواند برابر سیتی نتیجه بگیرد.
  4. من هفتۀ پیش بازی سوانسی را از نزدیک دیدم.
  5. انتخاب هاجسون به جای ردنپ عجیب بود!
  • بازی دوستانۀ خرداد رئال مادرید و یونایتد بین اسطوره های قدیمی دو باشگاه خواهد بود!
شهاب بازدید : 412 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (15)

اخبار کوتاه

  • انتقال قرضی تعدادی از جوانان برای آمادگی بازی در تیم اصلی - Thebusbybabes: فرگوسن در مصاحبه ای با Inside United به انتقال قرضی بازیکنانی همچون برادران کین، پتروچی، تورپ و... در فصل آتی اشاره کرده است: "تعدادی از جوانان را به صورت قرضی به تیمهای دیگر خواهیم فرستاد. این کار همیشگی ماست. در این فصل نیز ما هشت یا نه بازیکن قرضی داشتیم من جمله Robbie Brady, Scott Wootton, Joshua King و John Cofie. من اخیرا رفتم و بازی الیور نوروود را در کاونتری تماشا کردم. او در آنجا ستارۀ تیمش شده بود. برخی از آنها قطعا این فصل  نیز قرضی خواهند رفت. احتمالا برادران کین، Tom Thorpe, Davide Petrucci, Zeki Fryers و Matty James که یک سال و نیم مصدوم بود ولی اکنون برگشته و خوب بازی می کند. ما بازیکنان جوان خارق العاده ای اینجا داریم: لینگارد، کول، برادران کین، پتروچی، فرایرز، ورمیل، تونیکلیف، تورپ. که برخی از آنها سال قبل اف ای کاپ جوانان را برده اند. هفت نفرشان (پوگبا، موریسون، فرایرز، کول، لینگارد و کینها) در تیم اصلی هم بازی کرده اند. تیم کنونی در نیمه نهایی جوانان به چلسی باخت، ولی در میان آنها تنها 3 بازیکن سال دومی بود. در حالی که بازیکنان چلسی تمامیشان سال دومی بودند. ما هشت بازیکن سال اولی داشتیم، من جمله مدافعمان Nicolas Loannou که تنها 16 سال داشت."
  • بازی در انگلیس و منچستریونایتد، رؤیای کاپیتان صدرنشین فرانسه - Soccernet: یانگا امبیوا Yanga-Mbiwa، کاپیتان 22 سالۀ تیم مونتپلیر فرانسه که اکنون بالا تر از پی اس جی در صدر جدول فرانسه قرار دارند، از علاقه اش برای پیوستن به لیگ برتر پرده برداشت. او نوامبر سال گذشته به France Football اعلام کرده بود که زبان انگلیسی را فرا گرفته است و می خواهد به انگلیس برود: "مردم انگلیس برای فوتبال زندگی می کنند. و این چیزی است که من می خواهم از نزدیک تجربه کنم. من منتظر پیشنهاد ها می مانم. در انجا تقابل های بدنی و فیزکی بیشتری از لیگ فرانسه وجود دارد، ولی من از آن لذت می برم - این درست منطبق بر شیوۀ بازی من است."
    او اکنون نیز در گفتگو با Canal Plus از علاقه اش به پیوست به اولدترافورد و یا آرسنال می گوید: "بازی کردن برای منچستریونایتد، بهترین ارضا کننده خواهد بود و به معنای تحقق یک رؤیاست. آرسنال هم همچنین تیم بزرگی هستند." قرارداد این مدافع 22 ساله تا سال 2013 اعتبار دارد و می توان با حدود 7 ملیون پوند او را به تیم آورد.
  • فردیناند آمادۀ حضور در یورو 2012 - express: هاجسون پس از انتخاب شدن به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس، اولویت اولش را حل مشکل اینکه کدام یک از تری یا فردیناند (یا هر دو) برای این جام انتخاب شوند، اعلام کرد. به نظر می آید فردیناند که حضور در جام جهانی را در زمان کاپلو به دلیل مصدومیت از دست داد، این بار برای حضور در تیم ملی اعلام آمادگی کند. (مترجم: اگه تری تو ترکیب قرار نگیره، کل مسئلۀ قهر کاپلو سر بازوبند کاپیتانی تری و استعفاش میره زیر سؤال!!)
  • معاوضۀ اندرسون به اضافۀ پول با کریس رونالدوی جدید؟ - menmedia: این سایت نوشته که یونایتد آماده است تا در صورت امکان برای جذب بال کلمبیایی پورتو، جیمز رودریگز، که از او به عنوان کریس رونالدوی جدید یاد میکنند، اندرسون را نیز به باشگاه سابقش پورتو بازگرداند. قیمت این بازیکن کناری که تابستان 21 ساله خواهد شد، 25 میلیون پوند برآورد شده است.
    (مترجم: خود اندرسون هم قرار بود رونالدینیوی جدید باشه... حیف)
  • هاجسون به دنبال فیل نویل به عنوان دستیار - telegraph: گویا هاجسون برای یورو 2012 به دنبال یک دستیار از بازیکنان سابق بالای 30 سال تیم ملی است که فیل نویل، بازیکن سابق یونایتد، جزو گزینه های اصلی او است. فیل نویل که کاپیتان مقتدری برای اورتون بوده است و 59 بازی ملی نیز در کارنامه دارد، اکنون در تیم زیر 21 ساله های انگلیس نیز مشغول است و جزو نفراتی بود که دیروز در قبال تیتر روزنامۀ سان که لهجۀ روی هاجسون را مسخره کرده بود (هاجسون ر رو و می گه!) موضع گرفت.
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 121

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 1,498
  • باردید دیروز : 672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,795
  • بازدید ماه : 6,795
  • بازدید سال : 135,384
  • بازدید کلی : 1,723,426
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2