loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 1489 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (9)


سر الکس فرگوسن معتقد است که حضور وی برای ۲۵ سال بر روی نیمکت یونایتد یک پدیده است و این رکورد هیچگاه تکرار نخواهد شد. ادامه مطلب  




http://img.skysports.com/11/08/660x350/POgba_2635409.jpg


چلسی با ارائه پیشنهاد £3m برای پوگبا وارد رقابت با آرسنال و من سیتی شد. ادامه مطلب  



http://images.football.co.uk/300x300/e7273f8d4c5d59f8dc9fb79e6f85e462.jpghttp://profilbola.com/wp-content/uploads/2011/11/home_panew_sport-5-1.jpg.display.jpg


آیا یانگ و کلورلی به بازی مقابل چلسی می رسند؟ ادامه مطلب  



امير بازدید : 446 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (2)

گری نویل : یونایتد نیازی به خرید بازیکن ندارد

کاپیتان سابق شیاطین سرخ معتقد است که در ژانویه تیم نیزی به خرید ندارد.

       ادامه مطلب        


Gary Neville



پویت:مذاکره ای با اوون نداشتیم

       ادامه مطلب        

http://images.teamtalk.com/11/10/402x210/Michael-Owen-Man-Utd_2670324.jpg


امير بازدید : 440 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (17)


امروز بعضی‌ از دوستان پرسیده بودند که عضویت چه فایده هایی دارد ؟

من هم تصمیم گرفتم در این پست به این سوال پاسخ بدهم >>  عضویت ۲ فایده دارد :


۱)ممکن است بعضی‌ از مطالب ، عکس‌ها ، کلیپ‌ها و ... فقط برای کابران عضو شده قابل نمایش باشند ! البته سعی‌ ما بر این است محدودیت زیادی برای بازدید کنند‌ها در نظر نگیریم.


۲) دومین مزیت که در واقع علت اصلی‌ عضویت می‌باشد مربوط به توانایی پست دادن است!یعنی‌ اعضا می‌تونند مثل نویسندگان  در سایت مطلب بگذارند!البته طی‌ شرایط خاص.عکس‌ها و کلیپ‌های که دوستان قصد ارسال آن‌ها را دارند واقعا باید جالب یا مورد جدیدی باشند،اخبار هم باید ترجمه شده شده و با ذکر منبع همراه باشند.

به طور کلی‌ عضویت به نحوی باعث مشارکت شما هم می‌شود !


دوستان در آخر باید ذکر شود که این پست برای چند روزی ثابت بوده و برای دیدن اخبار سایت به پست‌های زیرین مراجعه کنید.

شهاب بازدید : 879 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (15)
  • به گفتۀ سایت رسمی یونایتد در ساعاتی پیش، مصدومیت نانی ممکن است او را تا دو ماه دور از میادین نگه دارد.
ادامۀ مطلب

  • تورِ گرداندن جام نوزدهمین قهرمانی یونایتد به دور دنیا توسط شرکت حمل و نقل و پستی اسپانسر یونایتد: DHL





  • گزارش بازی امشب رزرو یونایتد در برابر تیم ذخیره های نیوکاسل (طبق درخواست یکی از اعضای محترم) تیم ذخیره های یونایتد با درخشش پوگبا، شش بر صفر تیم ذخیره های نیوکاسل را در هم کوبید. باز هم خبری از موریسون در ترکیب ذخیره های یونایتد نبود. برای مشاهدۀ گزارش به ادامۀ مطلب مراجعه نمایید

                                    

شهاب بازدید : 982 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (16)
  • به نقل از Sky Sport، مایک فلان، دستیار فرگوسن ساعاتی قبل اعلام کرد کاپیتان پاتریس اورا در صورتی که آماده باشد شنبه در آنفیلد به میدان خواهد رفت. و ما توجهی به رفتار احتمالی ای که ممکن است در آنفیلد به دلیل محرومیت هشت جلسه ای سوارز از سوی تماشاگران با اورا شود، نخواهیم داشت و رسیک نخواهیم کرد. (مترجم: بدین ترتیب شایعۀ پنج کارته بودن اورا و محرومیت او در آنفیلد صحیح نیست. در حالی که اورا سه کارت در لیگ برتر و یک کارت مقابل سیتی در FA Cup دریافت کرده بود و با کارت زرد دقیقه نود برابر آرسنال برخی اظهار کردند که اورا به دلیل گرفتن پنج کارت، قادر به بازی در آنفیلد نیست. که با این اظهار نظر مایک فلان به نظر می آید این شایعه صحت نداشته است)

  • یونایتد در شرف ثبت قراردادی پنج ساله با دنی ولبک:
    قرارداد کنونی ولبک تا تابستان 2013 معتبر است. اما یونایتد نمی خواهد تمدید قرارداد ولبک به فصل آخر موکول شود.
    لازم به ذکر است که.... ادامۀ مطلب

  • فرصت طلایی یونایتد برای ثبت قرارداد با Nathaniel Clyne، مدافع راست بیست سالۀ کریستال پالاس در پنجرۀ انتقالات زمستانی:
    به نقل از Menmedia، این مدافع راست آینده دار، یکی از ارکان موفقِ پالاس، در حذف یونایتد در اولدترافورد در یک چهارم Carling Cup بود و فرگوسن را تحت تأثیر خود قرار داده است. پیش از این.... ادامۀ مطلب
                 
  • زنده شدن امید یونایتد برای جذب هافبک هجومی سوئیسی و بیست سالۀ بازل
به گزارش Soccernet مسؤولان گالاتاسرای و بازل بر سر انتقالده ملیون پوندی خِردان شقیری، هافبک هجومی ملی پوش بازل، به توافق نرسیده اند... ادامۀ مطلب
  • به گزارش Varzesh3، فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS)، لیست بیست دروازه بان برتر بیست و پنج سال گذشته جهان فوتبال را طبق لیست زیر معرفی کرده است. نکتۀ جالب، حضور سه دروازه بان از تیم یونایتد در این لیست است. فابین بارتز، به همراه دو اسطورۀ بی رقیب هلندی و دانمارکی، ادوین ون درسار و پیتر اشمایکل. ادامۀ مطلب
  • در صورت تمایل در ادامه مطلب خلاصه ای از مصاحبۀ اختصاصی MUTV با مرد تمام نشدنی اولدترافورد، رایان گیگز را می خوانید در مورد رمز نهفته در تمریناتش و علل موفقیتش در بازی در سنینبالا.
امير بازدید : 434 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (7)


وین رونی معتقد است که برد در مقابل آرسنال نقطه شروعی برای حفظ موفقیت تا پایان فصل است.


http://www.fifa.com/mm/photo/classic/awards/01/56/60/24/1566024_full-lnd.jpg


رونی که خود اهل بندر لیورپول است باید در روز شنبه در دور چهارم FA Cup به مصاف رقیب همیشگی‌ لیورپول برود در حالی‌ که شیاطین سرخ تنها ۳ روز بعد با استوک سیتی مسابقه دارند.رونی که هفتمین سال حضور خود را در Oldtrafford میگذراند معتقد است این برهه از سال بهترین زمان ممکن برای پیشی‌ گرفتن از رقباست.

 رونی در ادامه افزود : ما در این مقطع از فصل انگیزه بسیاری داریم ! هرگاه وارد سال جدید میشویم ما روشنی و افتخار را در انتهای مسیری که پیش رو داریم می بینیم.هر بازی‌ برای ما آنقدر اهمیت دارد که ما نمی‌خواهیم حتی امتیازی از دست دهیم.ما در حال حاضر در بهترین فرم خود قرار داریم به طوری که می‌توانیم جایگاه تیم را با کسب تمامی‌ افتخارات ممکن در پایان فصل تصور کنیم و همگی با این عقیده پا به میدان می‌گذاریم.


شهاب بازدید : 490 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (6)


تمجید اندی کول از دنی ولبک/بررسی عملکرد تیم مقابل آرسنال/شایعه حضور اسکولزی در یورو



-اندی کول، ستارۀ خاطره انگیز یونایتد در سالهای 1994 تا 2002، امروز در شبکۀ MUTV به تمجید از استعداد و عملکرد دنی ولبک جوان در بازیهای اخیر پرداخت. کول معتقد است که استعداد و اعتماد به نفس فوق العادۀ ولبک باعث شده مربی، او را در بازی های مهم اخیر همچون جدال با سیتی و آرسنال، از ابتدا در ترکیب تیم قرار دهد و او نیز به خوبی در این بازیها درخشیده است:

"در حالی که چیچاریتو به دلیل مصدومیت، زیاد فرصت تکرار درخشش فصل قبل را نداشت، ولبک به خوبی خلأ او را پوشش داده است و موقعیت خود را در تیم تثبیت کرده است. در نظر برخی، من یک فوروارد کلاسیک بودم که با نفوذ هایم از پشت دفاع حریف موقعیتهای زیادی خلق میکردم. و حال که میبینم ولبک نیز در این نفوذهای پشت دفاع فوق العاده است، احساس خوبی دارم! و البته ولبک تکنیک توانایی لازم برای بازی رودرو با دفاع حریف را نیز داراست که عملکردش را بهبود میبخشد".




-- Daily Express به شرح حال اسکولز دربارۀ تصمیمش برای بازگشت به میادین از زبان خود او پرداخته است:
"پس از بازنشستگی، دو ماهی راکه با تیم جوانان باشگاه تمرین می کردم، حس کردم هنوز می توانم به خوبی بازی کنم. با کمی دلهره این موضوع را با سرالکس در دفترش درمیان گذاشتم و که او نیز استقبال کرد و از آن پس همۀ مقدمات بازگشت من به میادین به خوبی مرتب شد".
سپس پل به شرح دلایلش برای خداحافظی سال 2004 از تیم ملی پرداخته است:
"برخی گمان میکردند من چون مجبور بودم در تیم ملی در سمت چپ بازی کنم خداحافظی کردم. در صورتی که کاملا اشتباه است. من در یونایتد نیز یک فصل بارها در آن سمت بازی کردم و گلهای زیادی نیز به ثمر رساندم. دوری طولانی مدت از خانه مرا واقعا آزار میداد. نهایتا سال 2004 تصمیم به خداحافظی گرفتم. در برابر درخواست کاپلو برای بازگشت به جام جهانی 2010 افریقای جنوبی همواره مردد بودم. ولی نهایتا فکر دور بودن شش هفته ای از خانه، مرا از قبول پیشنهاد کاپلو منصرف کرد".
اسکولز در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است در یورو 2012 به تیم ملی برگردد یا خیر، پاسخ داد:
"کسی چه میداند"؟!!
  




---مدیر برنامه های ستارۀ آرژانتینی بنفیکا، نیکلاس گایتان، اعلام کرد که علی رغم شایعات متعدد دربارۀ علاقه دو باشگاه قدرتمند شهر منچستر به این بازیکن خوش آتیه، هنوز هیچ عکس العملی از هیچ یک از این دو باشگاه برای جذب گایتان صورت نگرفته است
لازم به توضیح است که گایتان سه ماه و نیم قبل در اکتبر، قراردادی پنج ساله با بنفیکا امضا کرده است که باشگاه خواهان او را وادار میکند برای فسخ این قرارداد پنج ساله، حداقل 38.5 ملیون پوند به باشگاه بنفیکا پرداخت کند!!
----مدیران هانوفر تمایل خود را برای جذب قرضی مهاجم بیست و چهار ساله و سنگالی یونایتد، مامه دیوف اعلام کردند.




-----در نهایت در ادامۀ مطلب به بررسی سایت رسمی باشگاه یونایتد، دربارۀ عملکرد بازیکنان در دیدار برابر آرسنال میپردازیم:


(برای دیدن ادامه مطلب بر روی تیتر خبر کلیک کنید)

امير بازدید : 474 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (8)



سلام خدمت همه بچه‌های گل منچستری !واقعا ممنونم برای این بازدید و نظرات ! اصلا انتظار همچین چیزیو تو روز اول نداشتم!شیرینی‌ این لطفتون هم این خبر هستش که تو اکثر خبرگزاری ها الان درج شده > فیل جونز به بازی با لیورپول تو جام حذفی میرسه!!!!!



http://answers.bettor.com/images/Articles/thumbs/extralarge/Phil-Jones-to-be-missing-in-action-for-Manchester-United-124900.jpg


صحنهٔ مصدومیت واقعا جالب نبود و به نظر خود فرگی هم جونز چند هفته‌ای از میادین احتمالا باید دور می‌بود !اما الان اعلام شده که جونز دورهٔ درمانی رو به خوبی‌ داره پشت سر میذاره !البته من از یه نظر موافق نیستم که جونز تو این بازی به میدان بره!ما قبلا از این عجله کردن ها ضربه خوردیم ! نمونش همین رونی ۲ سال پیش یا کلورلی تو اول فصل!شاید بهتر باشه جونز کمی‌ استراحت کنه! اما اگه واقعا آماده باشه خیلی‌ میتونه بهمون کمک کنه.


نظر شما دوستان چیه ؟ شما دوست دارید جونز رو در مقابل لیورپول تو ترکیب ببینید؟یا به نظرتون جونز نیاز به استراحت داره؟


امير بازدید : 499 سه شنبه 04 بهمن 1390 نظرات (4)


سر الکس فرگوسن از هواداران باشگاه خواست تا در بازی مقابل لیورپول در آنفیلد آرامش خود را حفظ کنند.

با توجه به پیشامد های اخیر مابین دو باشگاه که موجب محرومیت لوئیز سوارز شد حساسیت این بازی افزایش یافته است.

با توجه به جو سنگینی که بر ضد یونایتد خواهد بود فرگوسن از 5300 طرفداری که به مرسی ساید خواهند رفت درخواست حفظ آرامش و عدم استفاده از مواد منفجره را داشته است.


http://visionsport.co.uk/wordpress/wp-content/uploads/2011/07/Sir_alex-ferguson.jpg



به نقل از روزنامه Sun باشگاه دسته اولی Brighton دنبال به خدمت گرفتن مایکل اوون است!

این روزنامه در ادامه به تمجید از عملکرد دنی ولبک پرداخت و از احتمال عقد قرارداد جدید وی با باشگاه سخن گفت.






من به شخصه دوست دارم اوون بمونه...

اگه این مصدویت های لعنتی دست از سرش برداره بازیکن مفیدیه



امير بازدید : 349 سه شنبه 04 بهمن 1390 نظرات (3)


قرارداد Scott Wootton روز دوشنبه با باشگاه Peterborough United به پایان رسید.

درن فرگوسن به theposh.com گفت : این یک تصمیم دو طرفه است ، من با اسکات صحبت کردم و او احساس می کند در اینجا به اندازه کافی به او بازی نمی رسد.

بدین ترتیب با بازگشت Scott Wootton تنها Ryan Tunnicliffe به عنوان بازیکن منچستریونایتد در این تیم حضور دارد.


چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 121

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,987
  • بازدید ماه : 1,987
  • بازدید سال : 130,576
  • بازدید کلی : 1,718,618
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2