loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 980 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (16)
  • یونایتد در شرف ثبت قراردادی پنج ساله با دنی ولبک:

    قرارداد کنونی ولبک تا تابستان 2013 معتبر است. اما یونایتد نمی خواهد تمدید قرارداد ولبک به فصل آخر موکول شود.
    لازم به ذکر است که یونایتد این فصل در تمدید قرارداد با دو بازیکن فوق العاده مستعد آکادمی خود یعنی Ravel Morrison و Paul Pogba به مشکل برخورده است. قرارداد هر دو بازیکن در ماه ژون (خرداد امسال) به پایان میرسد. نیوکاسل به شدت به دنبال موریسون هجده ساله است و امروز آلان پاردیو اعلام کرد که از جذب موریسون نا امید نشده و حاضر است برای جذب این جوان خوش آتیه، پیشنهاد جدیدی به ارزش چهار ملیون پوند به یونایتد ارائه دهد. شایعاتی نیز دربارۀ علاقۀ یوونتوس به پل پوگبای فرانسوی وجود دارد.
  • فرصت طلایی یونایتد برای ثبت قرارداد با Nathaniel Clyne، مدافع راست بیست سالۀ کریستال پالاس در پنجرۀ انتقالات زمستانی:
    به نقل از Menmedia، این مدافع راست آینده دار، یکی از ارکان موفقِ پالاس، در حذف یونایتد در اولدترافورد در یک چهارم Carling Cup بود و فرگوسن را تحت تأثیر خود قرار داده است. پیش از این مدیران پالاس با این انتقال موافق نبودند. ولی پس از ناکامی پالاس در راهیابی به فینال ومبلی و شکست عقابها مقابل کاردیف، یونایتد امیدوار است سران پالاس با انتقال سه میلیون پوندی این بازیکن به اولدترافورد موافقت کنند. نکته قابل ذکر این است که قرارداد کلاین تابستان به پایان میرسد و مسلما سران پالاس تمایل ندارند این بازیکن را به صورت آزاد از دست بدهند. در گزارش استعدادیاب یونایتد، کلاین در دفاع نمرۀ 7/10، در بازی هجومی نمرۀ 6/10، در پخش و توزیع توپ و همچنین در ویژگی بلوغ شخصیتی نیز دو نمرۀ 7/10 کسب کرده است. به اعتقاد Menmedia، اسمالینگ و جونز، در دفاع مرکزی موفقتر هستند، و برادران داسیلوا نیز به مصدومیتهای متعدد دچار می شوند و گاهی هم با بازی جسورانه و خشن و اخراج از زمین، دست فرگوسن را در پوست گردو گذاشته اند. لذا فرگوسن می تواند به کلاین، به چشم یک جانشین ثابت و طولانی مدت، برای گری نویل بازنشسته شده بنگرد.
  • زنده شدن امید یونایتد برای جذب هافبک هجومی سوئیسی و بیست سالۀ بازل

به گزارش Soccernet مسؤولان گالاتاسرای و بازل بر سر انتقال ده ملیون پوندی خِردان شقیری، هافبک هجومی ملی پوش بازل، به توافق نرسیده اند. شقیری در جریان دو بازی لیگ قهرمانان مقابل یونایتد، نمایش خیره کننده ای داشت و توجه کادر فنی باشگاه را جلب کرده بود. این بازیکن تصمیم داشت راه ترکیه را در پیش بگیرد که انتقال او امروز به دلیل مسائل مالی به بن بست برخورد. مدیران باشگاه بازل برای انتقال او به تیمهای دیگر، بیست ملیون پوند طلب کرده اند. علاوه بر یونایتد، ای سی میلان و تاتنهام نیز خواهان شقیری هستند.


  • به گزارش varzesh3، فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال(IFFHS)، لیست بیست دروازه بان برتر بیست و پنج سال گذشته جهان فوتبال را طبق لیست زیر معرفی کرده است. این رده بندی بر اساس رده بندی سالانۀ دروازه بانها و امتیاز دهی به رتبۀ سالانۀ آنها بدست آمده است. نکتۀ جالب، حضور سه دروازه بان از تیم یونایتد در این لیست است. فابین بارتز، به همراه دو اسطورۀ بی رقیب هلندی و دانمارکی، ادوین ون درسار و پیتر اشمایکل:

 

 .1 جیان لوئیجی بوفون - ایتالیا - 226 امتیاز

2 . ایکر کاسیاس - اسپانیا - 213 امتیاز

3 . ادوین ون درسار - هلند - 201 امتیاز

4 . پیتر اشمایکل - دانمارک - 179 امتیاز

5 . الیور کان - آلمان - 162 امتیاز

6 . پتر چک - جمهوری چک - 154 امتیاز

7 . خوزه لوئیس چیلاورت - پاراگوئه - 146 امتیاز

8 . والتر زنگا - ایتالیا - 132 امتیاز

9. آندونی زوبی زاره تا - اسپانیا - 132 امتیاز

10 . کلودیو تافارل - برزیل - 130 امتیاز

11 . میشل پرودوم - بلژیک - 124 امتیاز

12 . فابین بارتز - فرانسه - 115 امتیاز

13 . دیوید سیمن - انگلیس - 114 امتیاز

14 . دیدا - برزیل - 109 امتیاز

15 . ویتور بایا - پرتغال - 94 امتیاز

16 . جیان لوکا پالیوکا - ایتالیا - 90 امتیاز

17 . فرانچسکو تولدو - ایتالیا - 82 امتیاز

18. ویکتور والدس - اسپانیا - 82 امتیاز

19 . ینس لمان - آلمان - 81 امتیاز

20 . خولیو سزار - برزیل - 76 امتیاز

(نویسنده بلاگ: لازم به ذکر است که همین فدراسیون تاریخ و آمار و  در اکتبر 2010 نیز طبق نظر سنجی از اعضایش، ده دروازه بان برتر بیست و پنج سال اخیر را به ترتیب زیر اعلام کرده بود:

1- بوفون 2- پیتر اشمایکل 3- ادوین ون درسار4- کاسیاس 5- الیور کان 6- چیلاورت 7- زوبیزارتا 8- زنگا 9- تافارل 10- میشل پرودهوم)

 


خلاصه ای از مصاحبۀ اختصاصی MUTV با مرد تمام نشدنی اولدترافورد، رایان گیگز:
در مورد رمز نهفته در تمریناتش و علل موفقیتش در بازی در سنین بالا. این مصاحبه در برنامه ای مربوط به  مجتمع تمرین اختصاصی تازه تأسیس یونایتد (Carrington)
، از شبکۀ MUTV پخش شد.

 

- چقدر  شیوۀ تمرین کردن تیم در طول این سالها تغییر کرده است؟

  • خیلی تغییر کرده است. مخصوصا محیط تمرین. مجتمع جدیدِ Carrington کاملا با زمین تمرین قدیمی تیم، The Cliff، فرق دارد. در کارینگتون ما استخر شنا، سالن بندسازی، سالن چند منظورۀ ورزشی، یک زمین چمن مصنوعی مسقف و .... هر آنچه که ممکن است لازم داشته باشید را داریم. The Cliff واقعا مقدماتی بود. تنها یک اتاق رختکن داشت، با یک سالن بدنسازی با وزنه های بسیار قدیمی. شما فقط به داخل زمین می رفتید، تمرین می کردید، بیرون می آمدید و دوش میگرفتید و به خانه میرفتید! در حالی که در کارینگتون امکانات متنوع تر مسلما شما را بیشتر در محل تمرین نگاه خواهد داشت و زمان بیشتری را در مجتمع می گذرانید.

(مترجم: The Cliff یک زمین بازی و تمرین تخصصی راگبی بود که در سال 1933 توسط باشگاه یونایتد خریداری شد و تا سال 1999 زمین اختصاصی تمرین باشگاه بود. که در این سال با مجموعۀ مجهز کارینگتون جایگزین شد. هر چند هنوز بازیهای تیمهای آکادمی و یک تیم راگبی در این مجموعه برگزار می شود)

نمایی زیبا از مجموعۀ تمرینی کارینگتون


مجموعۀ قدیمی کلیف که بیش از شصت سال محل تمرین تیم اول شهر منچستر بوده است

  - و همچنین اعضای کادر تمرین دهنده بیشتر شده اند درسته؟

  • بله. در گذشته زمانی که من به باشگاه آمدم، تنها مربی بود و کمکش برایان کید و قبل از او آرشی ناکس. سپس حضور فیزیوتراپ و تمام. الان علاوه بر کمک مربی (Assistant)، مربی ورزش (Coach)، مربیهای آمادگی جسمانی، و متخصصهای وزنه زدن و دو در تمرینات حضور دارند.


- یک روز عادی در کارینگتون چگونه سپری می شود؟

  • معمولا ساعت یک ربع به نه وارد آنجا می شوم. کمی صبحانه و سپس 45 دقیقه ماساژ. سپس ساعت ده همگی سوار دوچرخه های تمرین می شویم و به مدت 15 دقیقه رکاب میزنیم. ده دقیقه حرکات کششی و سپس شروع تمرین. اگر روزهای اول هفته باشد و وسط هفته هم بازی نداشته باشیم، یک ساعت و نیم یا شاید دو ساعت تمرین می کنیم. ولی اگر آخر هفته یا نزدیک بازیهایمان باشد، نیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه تمرین پرفشار انجام میدهیم. من خودم شخصا برخی روزها با پاهایم وزنه می زنم و دو روز در هفته نیز یوگا انجام می دهم.

- یوگا چه مقدار به شما کمک کرده است؟

  • خیلی زیاد. انجام یوگا یکی از دلایل اصلی است که به من کمک کرده است که در 38 سالگی هم بازی کنم. من یوگا را از سی سالگی آغاز کردم تا مشکلات عضلات همسترینگ (پشت ران) خود را بهبود ببخشم. و البته یوگا از جهات دیگر نیز برایم مفید بود: پاها و ماهیچه ام را قوی کرد، و انعطاف پذیری من را نسبت به زمانی که 18 یا 19 ساله بودم ارتقا داد. بدن من هم اکنون از بدن بیست سال پیشم انعطاف پذیرتر است که این قطعا در زمین هنگامی که بدن برای تکلها یا دورزدن های سریع در معرض کشیدگی قرار می گیرد، به شما کمک می کند.

- قسمت مورد علاقۀ شما در تمرین چیست؟

  • من فکر میکنم همۀ بچه ها با من هم عقیده باشند: boxes (خرس وسط) که گاهی بخشی از گرم کردن اولیه ما برای تمرین است.

- قطعا پرسنل تمرین، توصیه هایی به شما می کنند. ولی آیا خودتان نیز قادر هستید نوع تمرین خود را تشخیص دهید؟

  • بله من فکر می کنم هرچه بازیکن با تجربه تر شود، بهتر میتواند تشخیص دهد که چه چیزی برای او مناسبتر است. با گذر زمان وقتی شما به نزدیکیهای سی سالگی می رسید، بدن خود را کامل شناخته اید و می دانید چه حرکاتی را نیاز دارید و کدام یک را ندارید. پرسنل با توجه به داده هایی که جمع کرده اند، می توانند به شما بگویند که در طول هفته چه قدر سخت کار کرده اید یا در بازی قبلی چه عملکردی داشته اید. می توانند به شما اطمینان بدهند که به اندازۀ کافی خوب بوده اید یا که نه لازم است یک مقدار تلاش بیشتر کنید. واقعا یک رابطۀ محکم با مربی ها وجود دارد، اما تصمیم نهایی به خود شما و احساستان بستگی دارد.

- چگونه شما به خودتان انگیزه می دهید که همچنان سخت کوش در تمرینات حاضر شوید؟

  • شما باید سخت تمرین کنید وگرنه محو خواهید شد. گاهی من باید رودرروی Carras (مایکل کریک) یا اسکولزی در مرکز زمین بازی کنم. یا رودرروی اندرسون، کلورلی ویا Fletch. و مجبورم جلوی آنها خوب عمل کنم. من معتقدم این مسأله همان چیزی است که این باشگاه را متمایز می سازد: تمرین بسیار سخت است. سرعتش با سرعت یک بازی معمولی برابر است. و شما همیشه باید به آن سطح مطلوب بازی برسید و مهم نیست در چه سنی هستید.

- فکر می کنید برای چه مدت دیگر بتوانید به بازی ادامه دهید؟

  • نمی دانم. تنها تا زمانی که از بازی لذت ببرم، و البته برای تیم مفید باشم و در تمرینها و بازیها از خودم یک "کودن" جلوه ندهم! هر گاه شما دیدید که خوب بازی نمی کنید یا در تمرینات کم می آورید، آنگاه زمان آن رسیده است که کفشهای خود را آویزان کنید.

- شما دلیل این تداوم بازی خود را در چه می بینید؟

  • بازیکن باید کاملا دیسیپلین شده باشد. مواد صحیح را بخورد، مراقب خودش باشد و استراحت کافی به بدنش بدهد. چیزی مه با بالاتر رفتن سن من اهنیت بیشتری پیدا کرده است. یوگا هم کمک خوبی به من کرده است. اما در کل نیاز است که ترکیبی از موارد مختلف رعایت شود و نصایح صحیح به کار برده شود.

-برای توضیحات و عکسهای زیبا از داخل کارینگتون،به لینک کارینگتون از سایت یوتایتد بهترین تیم دنیا مراجعه کنید. </f

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sina rooney در تاریخ 1348/10/11 و 11:29 دقیقه ارسال شده است

agha kheili kareton doroste b khoda.mamnonam az zahmatadon. b omide ghahremani to leage va europa
پاسخ : نظر لطفته سینا جان!
آی گفتی! یه لیگ اروپا بگیره، فصل بعد هم چمپیونز لیگ بگیره با رکورد این باب پیزلی لیورپولیا برابر شه دیگه لیورپولیا نتونن جیک بزنن! شکلک

این نظر توسط one united در تاریخ 1348/10/11 و 2:32 دقیقه ارسال شده است

داداش کارت درسته،مصاحبه عالی بود
پاسخ : بزرگواری آقا. خیلی خوشحالم که مفید بود این مصاحبه

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1348/10/11 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

سلام ، کارتون خیلی عالیه
ممنون از سایت خوبتون
زنده باد شیاطین سرخشکلک
پاسخ : بزرگواری آقا مسعود!

این نظر توسط علی رضا خاوری در تاریخ 1348/10/11 و 15:09 دقیقه ارسال شده است

فقط منچسترشکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم ادامه بده
به اميد پيروي منچستر در برابر ليورپول (ان شاء الله)
پاسخ : بشمـــــــار!!!
بد جور میزنیمشون

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوب منچستري من تازه عضو سايت شدم مطالبتون واقعا عاليه واقعا دمت گرم داداش
پاسخ : ممنون از لطفت حسام جان!

این نظر توسط سلمان دانش در تاریخ 1348/10/11 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

thank you very much
i love you
پاسخ : لطف داری آقا!

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

بازم عالی بود.
مرسی واقعا
پاسخ : رضایت شما انگیزۀ مضاعف میده به آدم! دمتون گرم!

این نظر توسط amir در تاریخ 1348/10/11 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جان بابت خبر عالی و ترجمه ی عالی تر شکلک
پاسخ : خوبی از خودته امیر جان! شما خسته نباشی که تا همینجاش کل زحمتش پای شما بوده
شکلک

این نظر توسط ميلادويديج در تاریخ 1348/10/11 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

داداش واقعادمت كرم خيلي زود زود اب ميكني لطفاهمينجورادامه بديدشکلکشکلک
پاسخ : به روی چشم میلاد خان


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 323
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 128,912
  • بازدید کلی : 1,716,954
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2