loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 1108 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (52)




تأسف سرالکس برای دفاع پراشتباه یونایتد

ترجمۀ اختصاصی Manchester-United.ir


سر الکس فرگوسن احساس می کند که منچستریونایتد هنوز می تواند به مرحلۀ یک چهارم نهایی لیگ اروپا راه پیدا کند - اما تنها به این شرط که تیم او پس از باختن در یک بازی باز در اولدترافورد، از نظر دفاعی ترمیم شود و بهبود یابد.

"ما را به خوبی بردند. اتلتیک کلوبِ بیلبائو تیم برتر میدان بودند و دفاع ما امشب خیلی خوب نبود. آنها در هجومهایشان و پرسهای روی توپشان پشتکاری عالی داشتند. سیستم بازی آنها ما را دچار مشکل کرد. تمامی تیمها در بازی خارج خانه این سیستم را اجرا میکنند - میانۀ میدان را مملو از هافبک می کنن که برای شما ایجاد مشکل می کند."

"وقتی که ما در نیمۀ دوم با سه هافلک در میانۀ میدان کار را دنبال کردیم، به نظر می آمد که عملکردمان بهتر شد و بر بازی مسلط تر شدیم و بازی هجومیمان آن زمان تقریبا خوب شده بود. آن موقع بود که دیگر مشکل بازی ما بخش هجومی بازیمان نبود. اما دفاع ما خیلی خوب عمل نمی کرد و همین مسئله تیم مارا در تمام طول بازی عقب نگه داشته بود. دفاع بسیار متزلزل بود مخصوصا در نیمۀ اول."

"اگر دخیا نبود، ما 4 یا 5 گل دریافت می کردیم. او امشب خارق العاده بود. او تقریبا 4 یا 5 واکنش فوق العاده داشت."

"گل دوم ما را مجددا مجبور کرد در نیمۀ  دوم عقب بازی کنیم. من فکر کردم که آفساید است و اگر آن گل مردود اعلام می شد، به نظرم می توانستیم بازی را ببریم. شاید حقمان برد نبود ولی فکر می کنم می توانستیم ببریم."

سرالکس دربارۀ تصمیم داور در گل سوم و درآمدن کفش اورا می گوید: "داور به بازیکنان گفت که شما نمی توانید بدون کفش بازی کنید. این تصمیم کمی عجیب و غریب به نظر می رسد چرا که اورا توپ را تنها حدود 2 متر پاس داد (سانتر بلند نداشت که پابرهنگی روی دقت پاسش تأثیر بگذارد). این تصمیم کمی مایۀ تأسف بود."

سرالکس دربارۀ بازی برگشت در باسک می گوید: "ما می توانیم آن بازی را ببریم. فکر نمی کنم هیچ شک وپرسشی در این توانایی ما وجود داشته باشد. ما امشب نشان دادیم که توانایی این را داریم که در برابر آنها موقعیت خلق کنیم. و البته واضح است که ما باید در دفاع بهتر عمل کنیم"

"من باید بررسی کنم که آیا می توانم بدون اینکه لطمه ای به نمایشمان در لیگ برتر وارد شود، ریو فردیناند را به تیم بازگردانم یا خیر. چرا که فردیناند وزنۀ سنگینی از نظر تجربه در دفاع محسوب می شود."

سرالکس دربارۀ هواداران پرشور اتلتیک گفت:"وقتی که تیمهای میهمان تا این تعداد از هوادارانشان را همراه خود می آورند، این منجر به جوی عظیم و پرشور خواهد شد."- و البته به سود رقیبش مارسلو بیلسا:

"شاید تیم او آینه ای از شخصیت خودش باشد. اخلاق تعهد کاری تیم آنها فوق العاده بود. آنها امشب سختکوش تر از ما بودند. این شیوه ای است که او تیم خود را ساخته است تا تا جای ممکن سخت کار کنند و هرجای زمین پرس توپ را انجام دهند. آنها هیچگاه دست از دویدن برنداشتند. آنها دیروز یک جلسۀ تمرین دو ساعته داشتند - یک ساعت دیروز صبح در زمین تمرین قدیمی ما و یک ساعت هم دیشب و با وجود این دو ساعت تمرین باز هم آنها این تلاش را در میدان از خود نشان دادند. این گویای همۀ نکات دربارۀ میزان تلاش آنها است."





مایکل کریک آمادۀ نبرد در بیلبائو

ترجمۀ اختصاصی Manchester-Unted.ir


مایکل کریک تأیید می کند که پس از قانع شدن به شکست در برابر اتلتیک کلوب در اولدترافورد، یونایتد اکنون اگر می خواهند به یم چهارم لیگ اروپا صعود کنند، با یک "رقابت و آزمایش سخت و بزرگ" در بیلبائو روبرو هستند.

"همواره هر نتیجه ای رقم می خورد (حتی میبردیم هم) بازی برگشت سختی در انتظارمان بود. هیچگاه کار در بازی امشب تمام نشد و ما این را می دانیم."

"مشخصا شکست در بازی اول ناامید کننده است. با جلو رفتن بازی، ما در برخی زمانها خطرناک نشان دادیم، اما آنها بودند که موقعیتهای گلزنی زیاد خلق کردند نه ما. ما از این مسئله به هیچ وجه راضی نیستیم."

"ما به خوبی از کیفیت خوب آنها و خطر آنها آگاه شده بودیم. ما فقط وظایف خودمان را در زمانهایی خوب انجام ندادیم. در زمانهایی هم ما به اندازۀ کافی خوب بودیم و خطراتی ایجاد کردیم اما نمایش کلی ما به اندازۀ کافی خوب نبود."

"این یک نبرد رفت و برگشت است و ما در هر حال باید در خانۀ آنها عملکرد خوبی ارائه می دادیم. اما با این شرایط بازی در خانۀ آنها تبدیل به آزمایشی سخت و بزرگ برای ما شد. اما ما پیش از این هم این کار را انجام داده ایم: فرم خارج از خانۀ ما عالی بوده است و ما به همین پشتوانه امیدواریم. ما برای بازی برگشت آماده خواهیم بود."

علی رغم اینکه کریک قبول دارد سرخها خوب نبودند، اما در بارۀ گل سوم اتلتیک تعجب خود را اینگونه بیان می کند: "گل (سوم) آنها یکی از آن گلهای عجیب بود. داور خطا را توضیح می داد که آنها توپ را پشت سر ما انداختند و ما یک بار (توسط دخیا) توپ را سد کردیم و سپس آنها گل را به ثمر رساندند. سپس ما یک پنالتی واضح گرفتیم و به ثمر رساندیم. ولی در مجموع به دلیل ارزش گل زدۀ خارج از خانه، این فرآیند به سود آنها تمام شد."

کریک دربارۀ بازی یکشنبه در لیگ برتر: "ما برای یکشنبه آماده ایم. اینجا قضایا تمام شد و ما دغدغه ای از این بازی را به آن بازی انتقال نخواهیم داد. ما فردا مجددا دور هم جمع می شویم و کار را از نوع شروع می کنیم. بازی امشب مایۀ ناامیدی بود، اما ما از این وضعیت خارج خواهیم شد."




جانی اونز: مهارت (و کاربلدی) ما در خارج خانه می تواند کمکمان کند

ترجمۀ اختصاصی Manchester-United.ir


جانی اونز می گوید که بازیکنان با علم بر اینکه شرایط و گلشماری کاملا به ضرر آنهاست به بیلبائو خواهند رفت. اما تأکید دارد که تجربۀ عظیم باشگاه در بردن بازیهای خارج از خانه به آنها امید موفقیت می دهد.

"ما امشب خوب دفاع نکردیم و در تمام نقاط زمین نیز نتوانستیم آن فرم خوبی که واقعا هستیم را به نمایش بگذاریم."

"آنها مالکیت را بیش از ما در اختیار داشتند و کنترل بازی را در دست داشتند. ما در برخی زمانها بیش از حد باز بازی کردیم و به آنها این فرصت را دادیم که موقعیتهای بیشماری خلق کنند."

"داوید (دخیا) اجازه نداد که گلهای بیشتری بخوریم و چند واکنش عالی نمایش داد. اما با این حال آنها سه گل خارج از خانه به ثمر رساندند و ما اکنون باید در خانۀ آنها حداقل دو گل به ثمر برسانیم."

"با این حال ما تجربۀ گرانبهایی در بازی های خارج از خانه در اروپا داریم و امیدوارم که این تجربه در سفر ما به بیلبائو به سود ما عمل کند."




ارزیابی بازیکنان:

دیوید ده حیا|[ بهترین بازیکن زمین ](نمره 8 ): با اینکه سه گل دریافت کرد ولی عالی بود! این ستاره جوان اسپانیایی دریافت های خوبی رو از خودش نشون داد اما بالاخره دقیقه 50 از munian  گل خورد . ولی اگر دیوید نبود اتلتیک بیلبائو شکستی سنگین به یونایتد تحمیل میکرد.

مدافعان:

اورا|(نمره4) : اورا در حمله خوب بود اما در بازی دفاعی و ماندن در پست خودش و مقابل با حملات ضعیف بود.استراحت برای اورا بهتر بود. تلاش زیاد براي حمله و ضد حمله های سریع بیلبائو باعث پایین اومدن سطح کیفی اورا شده بود.

رافائل|(نمره4): بیشتر از اینکه تو کارهای دفاعی شرکت کنه داشت به بازی نگاه میکرد. روی گل مونیان هم فقط موند و نگاه کرد.

جانی اونز|(نمره5.5) : هیچ کدوع از دفاع های یونایتد نتونستند مونیان و یورنته و سوسیتا رو کنترل کنند اما ایونز با تلاش خودش در بعضی مواقع تونست از حملات جلوگیری کنه. تلاشش ستودنی ولی همیشه نمیتونه موفق باشه.

کریس اسمالینگ|(نمره5.5):او بهتر از هم تیمی های خودش بود اما اواسط بازی با تازه شدن زخمش(مصدومیت در بازی دوستانه انگلیس) باعث شد تا بازیش افت کنه و در نهایت مجبور به ترک زمین شد.

فیل جونز|(نمره4.5): جونز ابتدا به عنوان هافبک دفاعی شروع به بازی کرد. که با خروج کریس اسمالینگ به دفاع اومد اما در هر دو حالت آهسته به حرکات سریع اتلتیک بیلبائو واکنش نشون میداد.

میانه:

رایان گیگز|(نمره 5.0): گیگز کار خودش رو انجام داد و بیشتر مواقع توپ سازی های لازم رو برای یونایتد انجام داد.اما او هم در بازی محو بود.

پارک جی سونگ|(نمره 4.0) : پارک محو درخشش گیگز شد.بهتره که وظیفه یه بازیکن زیر مجموعه رو بازی میکرد.

اشلی یانگ|(نمره4.0): دلم میخواست بیشتر بنویسم ولی این جوون دیشب هیچکاری نکرد.این اصلا خبر خوبی نیست.

مهاجمان:

ویم رونی|(نمره6.5): عملکردش دو گل برای شیاطین به همراه داشت.رونی نمایش خوبی از خودش به معرض دید قرار داد و و در نیمه دوم در نیمه ي حریف پرسینگ رو با حمله انجام داد اما به عقب اومدن برای گرفتن توپ باعث شده بود از دروازه دور بشه.

چیچاریتو|(نمره4.0): او در تمام طول بازی مردد و دو دل بود. رونی در دقیقه 62 یک شانس گل برایش فراهم کرد ولی صبر بیش از اندازه چیچا باعث شد موقعیت از بین برود.رونی در 21 دقیقه بعد دوباره چیچا رو در موقعیت خوبی قرار داد ولی تا اومد توپ رو روی پای چپش بیار موقعیت از دست رفت.

تعویض ها:

مایکل کریک|(نمره5.0):
کریک به جای اسمالینگ به زمین اومد و در پست فیل جونز بازی کرد و وظایف مشابهی داشت.
نانی|(نمره:5.0):
نانی در اواخر بازی هرناندز رو راه انداخت و میتونست یه موقعیت خطرناک بسازه.
اندرسون|(نمره5.0):
در دقایق پایانی به میدان اومد سخت كوش بود. باید به خط هافبک نیروی تازه ای تزریق میکرد ولی نتونست.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرش صانعی پور در تاریخ 1348/10/11 و 2:04 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه بچه های منچستر
بابت باخت واقعا" دلگیرم ولی هنوز یک نیمه بازی مونده وقتی آتلتیک تو اولدترافورد میبره شیاطین نمی تونن تو اسپانیا ببرن ؟ حتما" می تونن / باید بتونن/ تا بازی برگشت بی صبرانه منتظریم . راستی دوستان در جواب نظریه طرفدار تیم سیتی هم باید بگم در شان ما نیست که تو این سایت از جملات ناشایست استفاده کنیم . جواب تو میدان بازیشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

بخدا آخره خنده ست سیتی هوادار داشته باشه

این نظر توسط علی فقیه عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

آخه بز مچه تورو چه به فوتبال اومدی هاپ هاپ میکنی . ببند کون خرو رو مخ نرو که بیشتر از این دهنم باز میشه . آخه سیتی گه یونایتد میشه ؟ هنوزم که به جایی نرسیدین . پس عر عر نکن مثه بچه خوب جیش کن بخواب .

این نظر توسط pouya 17 در تاریخ 1348/10/11 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

سلام من تازه واردم به همه ی با تجربه های این سایت سلام و خسته نباشید میگم *بازی دیشب هم شانس با ما یار نیست که کاپیتان ما مصدوم شده اگه بوداین اشغال های اسپانیایی یه گلم نمیزدن موافقین نهشکلک جواب این طرفدارای الشیتی که اسم شهر منچستر رو خراب کردن رو بازی برگشت میدیم* زنده باد منچستر* زنده باد فرگی* زنده باد رونی ویدیچ و همه وهمه منچستری ها*سایتتم خیلی خیلی با حاله*

این نظر توسط عقاب های آّبی (سیتی 6 - 1 یونایتد ) در تاریخ 1348/10/11 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

از طرفدارهای یونایتد بیشتر از این انتظار نمیره فقط یک جمله یادتون باشه سیتی 6 - 1 یونایتد اونم در اولتدرافورد ببین دوست عزیز الان دیگه سیتی افتخار جزیره است رو بالای سر یونایتد گذشته رو دیگه ول کن دادش بعدشم من نمیدونم کی تو این چند سال اومده طرفدار سیتی شده ما از خیلی وقت پیش طرفدار سیتی بودیم هستیم و خواهیم بود

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

ولی من هنوزمیگم هر تیمی یه شب خوب داره یه شب بد..
دیشب بد بودیم دلیل نمیشه بازیکن خوب نداشتیم..
همین بازیکنا اول فصل خوب بازی میکردن...
WE ARE UNITEDشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 18:00 دقیقه ارسال شده است

we are unitedشکلک

این نظر توسط raman vaziri در تاریخ 1348/10/11 و 17:24 دقیقه ارسال شده است

بايد قبول كنيم ديشب فاجعه بوديم.تركيبمون افتضاح بود.(ك..ك طرفداره جوجه مرغ آبي بل نگيرن اين وسط كه خاندانشونو به فحش ميكشم).
مسئوليت اين شكست به عهده ي رئيسه و مسلما ما به خاطر اينكه اين جام در حد يونايتد نيست خودمونو تحقير نكرديم تو زمين خودمون.مشكل ما حضور بازيكتايه كه در حد اين باشگاه نيستن مثل پارك كه هنوز توضيح قانع كننده اي براش پيدا نكردم.
بايد بپذيريم تركيبي كه رئيس فرستاد تو زمين مزخرف بود.
نميدونم حس من داريد يا نه ولي انگار روح تيم منجمد شده،اون طراوت چند سال قبل تو بازيكنامون ديده نميشه.
به اميد پيروزي تو بازي برگشت.
WE ARE UNITED

این نظر توسط sir alex در تاریخ 1348/10/11 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

اخه گوسفندا شما که تیمتون با گوز باقالی فروش فرقی نداره میاین راجع به یونایتد نظر میدین که اندازه موهای سر تک تکتون جام برده و قهرمانی داره؟
فرق ما با شما بی اصل و نسب ها اینه که تا پای جون از تیممون حمایت می کنیم.برای ما یونایتدی ها تیممون یعنی همه چیزمون.
از طرفداران تیم هم خواهش میکنم یکم ملایم تر انتقاد کنن تا این پشمکا به خودشون اجازه ندن حرف های گنده تر از دهنشون بزنن
WE ARE UNITED

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

داش تاسف نخور اول دعاکن ویدیچ برگرده بعدشم بعد از2دقیقه تشویق فرگوسن کبیر کاری نکنه که سیتی که2سال پیش در حد بولتون بود الان بیاد واسه ما کری بخونه...الکس الکس شعار ماست یونایتد افتخار ماست


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 102
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 391
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,225
  • بازدید ماه : 2,225
  • بازدید سال : 130,814
  • بازدید کلی : 1,718,856
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2