loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 386 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (24)

تیتر اخبار کوتاه

  • پنج حقیقت دربارۀ آندریاس پریرا - HereistheCity: به نوشتۀ این سایت، این جوون 16 سالۀ ایندهوون (حتما اخبارش یادتونه که یونایتد باهاش به توافق رسیده بود) نهایتا سه روز قبل با باشگاه قراردادهای حرفه ای امضا کرد. پنج حقیقتش خیلی مهم نیست ولی خوب برای حفظ منبع، میاریم:
    1- یونایتد در ماه نوامبر (آبان) در حالی که پریرا 15 ساله بود، برای به خدمت گرفت او با PSV به توافق رسیده بود.
    2- او خودش رو به عنوان یک شماره 10 کلاسیک و یک هافبک تهاجمی توصیف می کنه که تمایل به گل زدن و خلق موقعیت برای همتیمیهاش داره.
    3- پریرا یک بازیکن جوانان بلژیک متولد برزیل است که برای تیم زیر 16 سال کشورش بازی کرده است.
    4- او به خبرنگاران گفته بود که دیدار مستقیم با سر الکس و اینکه توانسته با او مستقیم صحبت کنه، نقش مهمی در ترغیبش برای پیوستن به یونایتد داشته.
    5- این هافبک مهاجم 16 ساله، برای زیر 18 ساله های یونایتد در آخر فصل قبل به میدان رفت و نقشی کلیدی نیز در برد 2-1 برابر استوک در ماه می ایفا کرد.


  • لوکاس مورا برزیل را ترک نمی کند! - Sportwitness: میدونم الآن امیر توی دلش میگه باز شهاب رفت یه دری وری از اسپورت ویتنس گیر آورد! ولی خوب چه کنم که دلم پیش نویسنده های این سایت گرو مونده! نیشخند
    به نقل از اسپورتویتنس: لوکاس مورا در این تابستان در شایعات زیادی قرارداشته است، که شایعات پیوستنش به چلسی و رئال مادرید، در مرکز این شایعات بوده اند. اما دیشب روزنامۀ میرور در یک خبر نوشت که لوکاس مورا، هدف اصلی یونایتد در نقل و انتقالات محسوب می شود و آنها هیئتی را برای ثبت قرارداد با مورا به برزیل فرستاده اند.
    علی رغم این موضوع که شایعات ارتباط دادن مورا با دیگر باشگاه ها دو هفته پیش توسط موکلش فروکش کرده بود. موکلش وگنر ریبیرو Wagner Ribeiro در وبسایت برزیلی sambafoot گفته بود که مورا برزیل را ترک نخواهد کرد: "اینتر یک پیشنهاد 18 میلیون یورویی به من ارائه داد، اما من حتی نخواستم برای بررسی آن وقتم را تلف کنم، چرا که خود بازیکن به من گفته است که قصد ترک سائو پائولو را ندارد."
    این خبر خیلی قطعی به نظر می رسد و مادامی که خواستۀ قلبی مورا تغییر نکند، احتمال پیوستنش به باشگاههای دیگر نیست.
    میرور گفته که: "سرمربی منچستریونایتد، سرالکس فرگوسن، می خواهد که امید آیندۀ برزیل را - لوکاس مورا از سائو پائولو - به عنوان خرید بزرگ تابستانی صید کند.
    فرگی یک هیئت با سرکردگی رئیس بخش استعداد یابی،جیم لاولور به برزیل فرستاده است تا با این بازیکن 19 ساله که مورد توجه چلسی و رئال مادرید هم هست، قرارداد ببندند.
    در این اثنا، فرگوسن در حال خواهش از رئیسهای باشگاه، گلیزرهاست تا با پرداخت 30 میلیون پوند، این نوجوان را به عنوان خرید اصلی فرگی پس از یک فصل بدون جام، به خدمت بگیرند.
    یونایتد ماههاست که خواهان مورا است و در زمانی، پدرش را نیز برای مذاکرات به اولدترافورد دعوت کرده بود."
    با این اوصاف میرور، توجه داشته باشید که منچستریونایتد تنها تیمی نیست که فک و فامیل مورا را برای مذاکرات دعوت کرده است و به خرید احتمالی آیندۀ این بازیکن امید دارد. در 14 آپریل، والدین و مدیر برنامه های او به عنوان مهمانان رئال مادرید در شامی با رئیس رئال مادرید، فلورنتینو پرز در عکسی در روزنامۀ AS شکار شده بودند.
    تمام این داستانها جالب است ولی برای آیندۀ نزدیک و درحالی که مدیر برنامه هایش به تازگی با قاطعیت اعلام کرده است که موکلش سائو پائولو را ترک نمی کند، این داستانها ارزشی به نظر نمی آید که داشته باشند.
    (مترجم: با این اوصاف اگه هیئت یونایتد بتونه مورا رو جذب کنه، باید گفت شاهکار چند سال اخیر نقل و انتقالات خواهد بود)

  • Goal: این سایت نوشته است که تمرینات پیش فصل منچستریونایتد از امروز آغاز می شود، و کاگاوا هم مجوز کار دریافت کرده است، ولی خود اصل کاغذ این مجوز، در فیلیپین گیر کرده و کاگاوا نمی تواند امروز در تمرینات حاضر شود! مسؤولین امیدوارند در 24 ساعت آینده این مشکل را حل کنند و حضور کاگاوا در تمرینات بلامانع باشد.
  • ESPN.Soccernet: سوباتیچ، مدافع تیم دورتموند، از ستاره شدن کاگاوا در تیم منچستریونایتد حمایت کرد: " او می تواند بازیکن بزرگی برای منچستر یونایتد شود. او پس از انتقال از دسته دوی ژاپن به بوندسلیگا، چنین نقش بزرگی در موفقیتهای ما ایفا کرد و هنوز هم بسیار جوان است. قطعا او می تواند نقشی مشابه در تیم منچستریونایتد ایفا کند. قطعا کارش در آنجا از دورتموند دشوار تر است. ولی اگر به او فرصت کافی داده شود، شکی نیست که می تواند کیفیت اینجایش را در یونایتد نیز ثابت کند."

  • ستارۀ جوان تیم Exter City به یونایتد پیوست - ExterCityFC: ستارۀ تیم اکستر، سین گاس Sean Goss در این هفته با مبلغی در حدود 100 هزار پوند به یونایتد پیوست. این بازیکن 16 ساله از 8 سالگی دورانی طلایی را در اکستر سپری کرده است و از روز دوشنبه زندگیش با شیاطین سرخ را آغاز کرده است. سین، که در خط هافبک تیم زیر 16 ساله های اکستر 13 گل به قمر رسانده بود در فصل قبل، در تورنومنتی در هلند یونایتد را همراهی کرد و با تحت تأثیر قراردادن مسؤولین، اکنون به آکادمی یکی از بزرگترین تیمهای دنیا پیوسته است.
  • اندرسون، گزینۀ مد نظر بنفیکا برای جایگزینی ویتسل - Sportwitness: اکسل ویتسل، یکی از آخرین بازیکنان پرتغالی است که خبر حضورش در تیمهای لیگ برتری به ویژه منچستر یونایتد بر سر زبانها افتاده است. شایعه شده بود که او توجه رئال مادرید را جلب کرده است ولی اکنون تیمهای دیگری نیز وارد این بازی شده اند.
    پریروز، The Daily Express از De Telegraaf در هلند نقل کرده بود که سرالکس زمان زیادی است که خواهان ویتسل است. البته که ما De Telegraaf را زیر و رو کردیم ولی منبع این خبر را نیافتیم! در واقع این سایت ویتسل را به منچسترسیتی ربط داده بود و نه یونایتد. با این حال اسپورتویتنس احتمال ترک کردن بنفیکا توسط ویتسل را بالا دانسته و با نقل قول از سایت پرتغالی Record، اندرسون را به عنوان گزینۀ احتمالی جایگزینی ویتسل در بنفیکا نام برده است. و در ادامه تبادل اندرسون و ویتسل را گزینه ای عالی برای هر 4 طرف دانسته است...

  • Manchester Evening News: رقابت منچستریونایتد با سیتی و چلسی برای جذب ستارۀ 4 میلیون پوندی ساتهمپتون (مدافع کناری) لوک شاو Luke Shaw
  • channelnewsasia: از سنگاپور گزارش می شود که انتخاب سهام امریکا (به جای سنگاپور) توسط یونایتد که دیروز اعلام شد، می تواند به منزلۀ یک گل به خودی برای یونایتد باشد که جمعیت هواداری 325 میلیون نفری در آسیا دارد. پیش بینی شده است که این حرکت هواداران آسیایی را بسیار ناامید کند. سین ساه Sean Seah، یک تاجر سهام و هوادار یونایتد در کوالالامپور مالزی می گوید که ناامیدکننده است که باشگاه سرمایه هایش را در آسیا افزایش نمی دهد. او عقیده دارد که یونایتد با سرمایه گذاری در آسیا می توانست پول بیشتری کسب کند تا در امریکا. "اگر شایطین سرخ سهامشان را در آسیا به اشتراک بگذارند، هواداران با ولع استقبال خواهند کرد. خیلی مسئله ساده است. هواداران منچستریونایتد با تیم خیلی صمیمی هستن. داشتن سهام در باشگاه، برای آنها مانند داشتن یک سوغاتی و یادبود خواهد بود و قطعا استقبالی عالی از سهام یونایتد در آسیا میشد. من فکر نمی کنم این استقبال در امریکا که مردمش کمترین علاقه را به فوتبال دارند روی بدهد."
  • امید دروازه بانی آیندۀ ایرلند، یونایتد را ترک کرد - Indipendent: ملی پوش زیر 17 ساله های ایرلند ، جو کل Joe Coll که از او به عنوان جانشین افرادی همچون پکی بونر و شی گیون در تیم ملی یاد می شد، یونایتد را ترک کرد و اعلام کرد که این جدایی کاملا در جوی خوب انجام شد: "من از باشگاه خواستم که من را آزاد کنند (علی رغم یک سال باقی ماندن از قرارداد). چرا که من درک می کردم قطعا بازی زیادی به من نخواهد رسید. منچستریونایتد یک باشگاه بزرگ است و دروازه بانان زیادی در این تیم برای بازی در دروازه رقابت دارند. من از آنها پرسیدم که آیا می توانم بازی بیشتری داشته باشم؟ و آنها پاسخ دادند که نمی توانند این را تضمین کنند. و من تصمیم گرفتم که برای پیشرفت بازیم از تیم جدا شوم."
  • این هم یک عکس عالی از ادن هازارد!!!
    ترجمۀ نوشتۀ داخل عکس سمت چپ: "ضمن احترام به باشگاه چلسی، من ترجیح می دهم که به باشگاهی با تاریخی غنی تر مانند لیورپول و یا آرسنال ملحق شوم!!!" ادن هازارد در 23 ژانویۀ 2012!!! خــــــداســــــــت این عکس به اندازۀ کافی ذات این آدم رو نشون میده! نیشخند

- لینک عکس در سایز اصلی - کلیک کنید -

نوشته شده توسط Shahab



عید همگیتون مبارک قلب

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 2:39 دقیقه ارسال شده است

وای خداکنه اندو نره .خیلی دوسش دارمشکلک

این نظر توسط علی عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 0:55 دقیقه ارسال شده است

عید همگی مبارک . آفرین بچه ها آفرین به غیرتتون که دینتونو هیچوقت کنار نمیذارید . روی گلتونو میبوسم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط امیر بیطرف در تاریخ 1348/10/11 و 17:39 دقیقه ارسال شده است

کثافت چه عکسیم ازش انتخاب کرده شکلک هاهاهااهاها !!!!!!! تو عکس یکی از فداییان باشگاهه انگار !!! هاهاهاها شکلک
پاسخ : همینه که هست! شکلک

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

داداشم مگه من گفتم نیاد؟من در جواب حسین عزیز اونارو گفتم.من تو نظرات قبلیم گفتم از خدامه که بیاد

این نظر توسط faramarz khanlo در تاریخ 1348/10/11 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

مگه عيدي هم وجود داره كه مبارك باشه ها ميلاد؟
پاسخ : میلاد؟ شکلک شکلک

این نظر توسط UT:D در تاریخ 1348/10/11 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

وااااااااای ينی ميشه اندرسون از تيم رفع زحمت کنه؟؟‏!‏‏!‏‏!‏
پاسخ : با یکی مثل ویستل عوضش کنیم من پایه ام! چون ویتسل رو خیلی پسندیدم... ولی از اندرسون هم اونجوری نیست که متنفر باشم ازش شکلک

این نظر توسط joker در تاریخ 1348/10/11 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

http://www.varzesh3.com/news.do?itemid=978298&title=%D8%B4%D9%8A%D8%A7%D8%B7%D9%8A%D9%86_%D8%B3%D8%B1%D8%AE_%D8%AF%D8%B1_%D8%B5%D9%81_%D8%AE%D8%B1%D9%8A%D8%AF_%D9%81%D8%A7%D9%86_%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%8A
پاسخ : نه نمیخوامش برباتوف بهتره این مفت نمیرزه
پاسخ : یه جورایی دوست ندارم بیاد! چون اگه بیاد، تیممون همه چی تموم میشه دیگه قهرمانی توی همه جامها حداقل وظیفه مون میشه!
یه جورایی بیاد یونایتد، فاصلۀ یونایتد با تیمهای دیگه بیش از حد زیاد میشه، میشه لالیگا... دوست ندارم مثل سیتی لیگ برتر رو هم به گند و گلاب بکشیم.... دوست دارم نقش تلاشمون توی قهرمانی پررنگ تر باشه تا نقش بازیکنای اسمی داشتن...

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

هافبک تهاجمی ها دو نوعند:
نوع اول بیشتر پاس گل میدن تا اینکه گل بزنن.
نوع دوم: بیشتر گل میزنن.

کاگاوا و پاول و مورا پست اصلیشون ،نوع دوم است
اما مودریچ نوع اول هستش.
پاسخ : آهان اینجوری بله قبول دارم شکلک

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب انقدر برا ما عزيزي ك ي ساعت از سايت دور شي انگار ك 1 ماه نيومدي
پاسخ : ای بابا حسام جون شرمنده نکن داداش گل... الآن زبون منو بند آوردی داداش شکلک

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

مورا یه بازیکن تهاجمیه و بیشتر تکنیکی و سرعتیه و بازیساز نیست علاوه بر هافبک تهاجمی به عنوان مهاجم گوش هم میتونه بازی کنه من چندتا بازی برزیل دیدم مورا مهاجم گوش بود.سبک و پست و استایل بازی مورا با پیرلو و مودریچ قابل قیاس نیست پست مورا بیشتر به سانچز و کریس میخوره
پاسخ : دوست نداری که کریس دیگه داشته باشیم؟
پاسخ : البته توی سائوپائولو هم کنار یه سری پایینتر از سطح خودش بازی می کنه، میشه این امید رو داشت که توی باشگاههای حرفه ای تر، با بازی کنار بازیکنای حرفه ای، بتونه بازیسازی رو هم به نمایش خودش اضافه کنه...


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 128,929
  • بازدید کلی : 1,716,971
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2