loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 336 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (12)

  • تابستان هدف بازگشت درن - Manutd.com : درن فلچر همچنان در حال درمان بيماري خود(كوليتيس روده)مي باشد و مدير او اميدوار است كه وي براي تمرينات پيش فصل در تابستان به اندازه ي كافي آماده باشد.اين هافبك در دسامبر سال 2011 اعلام كرد به دليل دستورات پزشكان نياز به استراحت دارد.در حالي كه وي به ورن جويس در مربي گري تيم رزروها كمك مي كند اما در درجه اول تمركز خود را بر روي ريكاوري بيماري اش گذاشته است. از سوي ديگر سر الكس فرگوسن در روز دوشنبه اعلام كرد كه با نظر رسانه ها مبني بر خداحافظي وي از دنياي فوتبال مخالف است و كاپيتان تيم ملي اسكاتلند به سختي تلاش مي كند تا به مرز آمادگي برسد.رئيس به خبرنگاران گفت :"ما اميدواريم كه او به تمرينات پيش فصل برسد.او در مسير بهبودي قرار دارد و در كنار درمان بيماري خود در حال انجام بعضي كارهاي ديگر است. ما هنوز نمي توانيم به طور كامل شرايط او را ارزيابي كنيم زيرا به اندازه كافي از آن(شرايط) خبر نداريم.در زمان مساعد اين پسر تمام تلاشش را مي كند تا به ميادين برگردد."


  • به گفته ي مدير برنامه هاي گايتان، او علاقه به بازي در منچستريونايتد دارد - Goal.com : در چند ماه اخير به طور پياپي در مورد حضور گايتان در يونايتد در روزنامه ها بحث شده است و ايجنت اين بازيكن 24 ساله از علاقه موكلش به بازي در الدترافورد سخن گفت. فرگوسن در تابستان جاري همچنان تاكيد بر تقويت خط هافبك يونايتد دارد. ايحنت اين بازيكن آرژانتيني اعلام كرد كه او علاقه به بازي در ليگ انگليس دارد و از پيوستن به شياطين سرخ لذت مي برد.خوزه ايبارن در گفت و گو با Sky Sports گفت :"نيكولاس منچستر يونايتد را خيلي دوست دارد و علاقه دارد براي اين تيم بازي كند.اگر براي او پيشنهادي ارائه شود وي با خوشحالي آن را بررسي مي كند."در حالي كه يونايتد هر گونه علاقه براي امضا قرارداد با اين بازيكن را رد كرده است ، در صورت انجام شدن اين انتقال اعتقاد بر اين است كه فابيو دا سيلوا به طور قرضي راهي بنفيكا مي شود.



مصاحبه:

  • روی کین و باز کردن زخمهای کهنه؟ - givemefootball و Indipendent: روی کین در مصاحبه ای جدید، عوان کرده است که به هیچ عنوان انتظار نداشته باشیم، روابطش با سر الکس فرگوسن بهبود بیابد، ولی گفت هنوز عاشق یونایتد است و امیدوار است جام به دست یونایتد بازگردد. او که پس از روابط تیره اش با سرالکس فرگوسن از مصاحبۀ سال 2008 به این طرف، تازه قبول کرده است که در دیدارهای خیرۀ ماه آینده در اولدترافورد و نیز ماه خرداد در مادرید در پیراهن یونایتد بازی کند، ولی هنوز تأکید می کند که روابطش با سرالکس بهبود نخواهد یافت: "من این طور فکر نمی کنم (که روابطمان خوب شود). او سرش بسیار شلوغ است و سر من هم بسیار شلوغ است. خیر من که اخیرا با او صحبتی نداشته ام، (او وقت ندارد) مگر مواقعی که سگش را برای پیاده روی روزهای شنبه بیرون می برد، ولی من هم اون جوری نیست که بیرون مدام به آدمهای ورزشی (مثل سر الکس که در حال پیاده روی هستند!) برخورد کنم." روی کین پس از حذف مقابل بازل، پس از انتقاد کورکمن از جونز، اسمالینگ و یانگ، رکورد مربی گری فرگوسن را زیر سؤال برده بود (و این رکورد را مدیون خودش و بقیه مثل نیکی بات و ...) دانسته بود. فرگی نیز در برگشت پاسخ داده بود. کین علی رغم این که برای فرگی حق پاسخ قائل است، ولی هنوز بر حرفش پافشاری دارد: "اگر صادق باشیم، من هنوز حرفی را که  زدم به نظرم انتقاد نبود. من تنها فکر می کردم که بازیکنان جوان نیاز دارند تا از ایده هایشان پشتیبانی شود. جونز قبل بازی داشت می گفت که "من چیزی برای ثابت کردن ندارم"، ولی نظر من برعکس این است. (برخورد با بازیکنان جوان باید به نحوی باشد و به آنها آن اعتماد و احساس مفید بودن داده شود) تا هر بار که پا به زمین می گذارند، چیزی برای اثبات داشته باشند.""ولی من میدانم چرا فرگی عصبانی شد و آنگونه جواب مرا داد. از او سؤال شد و او نیز همواره می خواهد که از بازیکنان جوانش دفاع کند و او همواره پس از باخت عصبانی است (و در این رفتار درکش می کنم)"
    "اما وقتی صحبتهای عوام فریبانه می شود، من نیز کمی در جواب پاسخ دادم."" گفتم که بدون امثال من و نیکی بات و ...، که کمک او کردیم، او نمی توانست این رکورد مربی گری را به دست بیاورد. مردم باید اینها را به یاد بیاورند."
    روی کین دربارۀ احتمال قهرمانی سیتی می گوید: "خیلی بعید است سیتی 3 امتیاز این هفته را بگیرد، کافی است نگاه کنید ببینید چه بازی دشواری برابر نیوکاسل دارند. ولی شاید اگر یونایتد لیگ را به سیتی ببازد، چندان هم مأیوس کننده نباشد. شاید آنها (مدیران) بگویند ببینید، شاید ما کمی سرمایه گذاری بیشتر نیاز داریم. آنها این را سال پیش نیز پس از شکست برابر بارسا گفتند و 50 میلیون پوند بابت دخیا، جونز و یانگ خرج کردند که همگی آنها نیز به خوبی ارزش این پول را داشتند."
    "به هر حال من هیچ گاه یونایتد را تیمی نزول کرده نمی دانم. یونایتد هنوز هم برترین تیم است. هنوز هم برترین سرمربی را دارد. و بهترین هواداران را. هنوز از باخت آنها بسیار ناراحت می شوم. من هنوز تعصب و عشق روی منچستریونایتد دارم، کاری هم به نحوۀ خروجم از باشگاه یا روابطم با سرمربی تیم ندارم."

اخبار کوتاه

  • سایت hereisthecity در پاسخ به اظهار نظر برخی رسانه ها که یونایتد را از جذب کاگاوا منع کرده اند (به دلیل عدم توانایی بازیکنان بوندسلیگا در لیگ برتر)، این ادعا را احمقانه خوانده و به بازیکنانی مانند پاپیس سیسه، یا دمبه با اشاره کرده است یا به خرید جدید چلسی، مارکو مارین از وردربرمن و توصیه کرده است یونایتد، کاگاوا را نیز مانند اوزیل صرفا به دلیل "بوندسلیگایی بودنش" از دست ندهد.

چند تیتر شایعه بدون تأیید که به قول یه سایتی اگه همه ش صحیح باشه، یونایتد فصل بعد باید با 2000 تا بازیکن به میدون بره!

  • مدیر تیم شانگهای شنوای چین انتقال اوون به این تیم رو تکذیب کرد - Goal
  • منچستریونایتد به دنبال ستارۀ تیم ملی زیر 16 ساله های ایرلند شمالی،  Noe Baba نوئه بابا - click-manchester
  • همچنان سایت کلیک منچستر اصرار دارد که قرارداد گایتان با یونایتد به ازای 25 میلیون یورو به اضافۀ انتقال قرضی دو جوان یونایتد، در شرف نهایی شدن است.
  • تمرکز فرگی روی پیکه در حالیکه پیکه منتظر است ببیند جایگاهش زیر دست سرمربی جدید بارسا تیتو ویلانوا چگونه است - click-manchester

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SE7EN در تاریخ 1348/10/11 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

این شایعست که میگن پیکه بر میگرده الان ما تو خط دفاع ترافیک بازیکن داریم که همشون خوبن ویدیچ که قراره یه ماه دیگه برگرده ما وقتی ویدیچ و فردیاندو داریم به پیکه چه احتیاجی هست فکرشو بکنید ما اونز جونز و املینگو داریم که باید به اونا بازی برسه وگرنه ما اونارو از کف میدیم.گایتان امید وارم نیاد بهتره.به نظرم فرگی اریکسن و گاگاوارو بگیره که خریدشون توسط فرگی 80 درصده اگه هازاردو بگیره دیگه واقعا شاهکاره ولی فک نکنم بگیرتش چون ما الان 3 تا وینگر اماده داریم البته نانی این روزا داره حسابی گند میزنه من ترجیع میدم نانی بره و به جاش هازارد بیاد
پاسخ : منم دوست ندارم تو دفاع ترافیک باعث بشه باز امثال اونز و جونز و اسمالینگ یا حتی فردریک وسلی از پیشرفت باز بمونن.... ولی به هر حال شایعات موجود رو بازتاب میدیم فعلا شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

فلچر اين رو از ته قلبم ميگم خيلي خيلي خيلي دلم برات تنگ شده ان شاء الله زودتر خوب بشي و دوباره تو زمين ببينيمت
گايتان بر خلاف همه به نظر خودم بازيكن خوبيه و به كارمون هم مياد و به سيستم 4-4-2 ما هم ميخوره
روي كين يعني غرور منچستر ولي نبايد به فرگوسن چيزي بگه چون هوادارا ديگه اين پسر غيرتي منچستر رو نميبخشن
كاگاوا من از اومدن اين بازيكن هم استقبال ميكنم هم از نظر اقتصادي براي ما خوبه هم از نظر بازي
اوون بايد از منچستر بره
بازيكن آينده دار باشه حالا هر كسي ميخواد باشه بابا مامان داداششکلک
پيكه !!!!! هيچ حرفي در مورد اين بازيكن نميزنم ولي بعيد ميدونم بياد
پاسخ : =))
مامان! شاید این مامانی بازیکن عشق استیلی رو هم بخریم شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

این خبرهایی که سیتی پخش میکنه بازی روانیه.وگرنه مگه بیل و هازارد دیوونه ان که برن من سیتی؟کجا میخوان بازی کنن؟
گایتان هم بازیکن خیلی خوبیه اما بعضی مواقع مثل نانی جوگیر میشه و یه تنه تیم رو به فنا میده.اگه بخریمش فرگوسن باید چند بار سرش داد بزنه تا آدم بشه.
پاسخ : بابا خون جیگر شدیم تا نانی نانی شد و رونالدو رونالدو... یادته چه قدر کریس دو سال اول توپ لو داد تا دریبلاش کم کم گرفت... خدا کنه این گایتان زود به صراط مستقیم هدایت بشه شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

من که از پیشنهاد شیتی به بیل استقبال میکنم اینجوری راه واسه خرید ازارد هموار میشه
پاسخ : البته ردنپ حسابی داره دندون نشون میده که جرأت دارید بیاید طرف بازیکنای ما ببینید چی کارتون می کنیم شکلک

این نظر توسط alireza)DOCTERY) در تاریخ 1348/10/11 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

40ميليون پوند بودجه سيتي براي گرت بيل

تيم تحت امر روبرتو مانچيني حاضر است براي جذب گلزن هاتسپرز 40 ميليون پوند خرج کند. براين اساس «آبي‌ها» حاضرند به گلزن تکنيکي هفته‌اي بيش از 100 هزار پوند دستمزد پرداخت کنند.
به اعتقاد مديران «سيتي» انتقال قرضي امانوئل آده‌بايور، مهاجم آفريقايي به تاتنهام در فصل جاري مي‌تواند کمک شاياني به اخذ موافقت همتايان تاتنهامي براي استخدام هافبک تيم ملي ولز کند.

بخدا خيلي حيفه اگه از دستمون بره
مطمئنا حضورش توي الدترافورد تداعي كننده يه گيگز ديگه هستش.
اميدوارم اگه نمياد به يونايتد حداقل توي سيتي نره!
پاسخ : شکلک

این نظر توسط BORHAN در تاریخ 1348/10/11 و 12:56 دقیقه ارسال شده است

وایییییییییییی نه از گایتان حالم بهم میخوره بابا مگه ندیدید جلو چلسی چطوری بازی میکرد نمرش تو اون بازی 6.5 بود.....اگه هازارد نیاد خیلی بد میشه....اگه هم بره السیتی دیگه باید السیتی رو کم کم یه تیم به حساب بیاریم!!!!!شکلکشکلکشکلک
پاسخ : منم زیاد با بازی گایتان جلو یونایتد و چلسی حال نکردم... ولی خوب چه میشه کرد دیگه اگه بیاد میشه آش کشک خاله.. پامون نوشته شده... مجبوریم به پاش بشینیم تا مثل والنسیا و یانگ پیشرفت کنه

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1348/10/11 و 11:55 دقیقه ارسال شده است

از دوستان ممنونم که به خوبی خبرها رو پوشش میدنو به فکر هوادارا هستن.خدا خیرتون بده.ایکاش خوش خبر باشین همیشه.دیشب شبکه 3 بازیمون با اورتونو داشت نشون میداد.انقد دندونامو به هم فشار دادم که داشت فکم میشکست.دو بار دیگه هم دیدما اما بازم دیدم.خیلی جسرت خوردم.اخه اون چه گلایی بود؟خط هافبکمون چقد ضعیف بود...اشنایدر اگه بود...هرچند به نظرم الان به شدت افت کرده و هی مصدوم میشه.ولی اگه اون وزلی تو اوجو بذاریم کنار هازارد اونوقت دیگه غمی نداریم.هازارد احتمالل 90% بره سیتی.گایتان کیه؟تو رو خدا یکی نظر بده.باز دوباره خرج نکنیم اندرسون دیگه بیاد تو تیم...کاگاوا والا نمیدونم چی بگم در موردش امکا بی شک 1خرید تبلیغاتی هم هست...اریکسون دی یانگ از اژاکس و گوتزه و هازارد و مودریچ باید از اولویت ها باشه.هرچند بازم اینا رو نمیخرن میرن بازیکن درجه دو میخرن...در ضمن به نظرم فرگی اشنایدر رو به راحتی میتونه این فصل بگیره.چون این اینتر لیگ قهرمانان نمیره و قیمت اشنایدرم با این فرم جدیدش افت کرده مگه اینکه تو یورو خودی نشون بده
پاسخ : فرگی هم خیلی از اون بازی با اورتون شاکیه... راحت 4تا گل به اون قشنگی رو نابود کردیم با دست خودمون

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 10:36 دقیقه ارسال شده است

جناب کین زحمت کشیدی واسه منچستر ولی اجازه بده سرالکس کارشو بکنه زیاد نرو رو مخ
پاسخ : آی گفتی سعید! شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 6:20 دقیقه ارسال شده است

کلیپ کاگاوا رو نگاه کردم نظرم عوض شد بازیکن خوبیه ولی نه اونقدر که فرگی تیمش رو روی اون پایه گذاری کنه بیشتر تکنیک داره زیاد بازیساز قهاری نیست ما یه بازیساز استثنایی میخایم مث اریکسن یا مودریچ نه گایتان که هیچی 2 بازی ازش دیدم چیزی در حد اوبرتان بود شکلکشکلک
پاسخ : آقا بزنه و این اوبرتان فردا یه گل بزنه به این هارت... آی می خندیم

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1348/10/11 و 1:59 دقیقه ارسال شده است

بابا چی میگید کاگاوا در حد یونایتد نیست؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عجبببببببببببببببببببببببب بازیکنیییهه لامصبببببببب
خدا کنه بیاد
بخدا روش کمی کار کنن اوزیل رو تو جیبش میزاره
اینم یه کلیپ با لینک مستقیم نگاه کنید و بعد نظر بدیییددد":
http://saeedbdn3000.persiangig.com/kagawa.FLV


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 400
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,234
  • بازدید ماه : 2,234
  • بازدید سال : 130,823
  • بازدید کلی : 1,718,865
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2