loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 291 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (8)

اخبار کوتاه

  • گل وین به سیتی، برترین گل تاریخ 20 سالۀ لیگ برتر - football365: به انتخاب صدها هزار هوادار از سراسر دنیا، گل قیچی برگردان وین رونی در فبریۀ 2011 در دقیقۀ 77 دیدار برابر سیتی به عنوان برترین گل 20 سال تاریخ لیگ برتر انتخاب شد. او 26% کل آرا را کسب کرده بود. پس از او گل دنیس برگکمپ در سال 2002 در پیراهن آرسنال برابر نیوکاسل با 19% آرا دوم شد و گل سرضرب تیری هانری در سال 2000 برابر منچستریونایتد با 15% رأی ها سوم شد. رونی در این باره می گوید: "من در دوران کودکی با تماشای لیگ برتر بزرگ شدم. بنابراین انتخاب گل من به عنوان زیبا ترین گل تاریخ لیگ برتر احساسی خارق العاده به من داده است. گلهای زیادی کاندید بودند. گلهای که من در کودکی از اتاق خودم تماشا کرده بودم، گل آلان شیرر، گل دی کانیو، تونی یبوئا، گل بکام، مسابقه دادن با چنین افرادی و بردن، چیزی است که واقعا مرا مغرور و خرسند می کتد. من از تمامی هواداران بابت آرا تشکر می کنم." گویا 4.2 میلیون رأی از 300000 هوادار در طی رأی گیری اخذ شده است تا بهترین گل، بهترین واکنش، بهترین شادی گل، بهترین تیم هواداران در تاریخ لیگ برتر انتخاب شود. بقیۀ جوایز طی دو هفتۀ آینده اعلام خواهد شد.
دانلود گل با گزارش فارسي

دانلود

  • مرگ تلخ یک هوادار یونایتد پس از گل کمپانی - monitor: پس از گلزنی کمپانی و برد 1-0 سیتی، ابوبکر سیسای درگذشت. او که اهل پایتخت سیارالئون است به گفتۀ پسرش از دوران کودکی طرفدار یونایتد بوده است، و در سالن سینمایی در شهر فریتاون پایتخت سیارالئون مشغول تماشای دیدار سیتی با یونایتد بود که پس از گل کمپانی بی مقدمه سالن را ترک کرده است و (سپس از غصه مرده است).
  • بابی چارلتون: رونالدو در یونایتد بهتر از مادرید بود - goal: سربابی چارلتون که برای فیکس کردن دیدار خیرۀ یونایتد و مادرید، در مادرید به سر می برد، در گفتگو با گل دربارۀ رونالدو و گلهایش در قهرمانی رئال گفت: "او بازیکنی حیرت آور است. واضح است که من اورا به خوبی می شناسم. چرا که او در یونایتد بازی کرده است. بنابراین من از اینکه او فصلی به این خوبی را سپری کرده است تعجبی ندارم. ولی من فکر می کنم که او در یونایتد بازیکن بهتری بود تا در مادرید. جدی می گم! اینجا، او گلهای بیشتری به ثمر می رساند، ولی توجه کنید که او در یونایتد در مرکز زمین بازی می کرد. و در رئال به عنوان مهاجم کار می کند." چارلتون دربارۀ شانس قهرمانی یونایتد برابر سیتی نیز گفت: "من نمی دانم که چه روی خواهد داد. کاشمی دانستم. من امیدوارم که لیگ را ببریم. ولی واضح است که دست من نیست. بلکه این دست سیتی است که تکلیف قهرمان را روشن کند."
  • راجرز هم از صحبتهای مانچینی دلخور شده است - football365: پس از مارتین اونیل، حال نوبت برندن راجرز سرمربی سوانسی است که از صحبت مانچینی و اینکه دیدارهای یونایتد با سوانسی و ساندرلند را "بسیار آسان" خوانده است دلخور شود. او صحبتهای مانچینی را ریشخند و زخم زبان (Tongue in Cheek) نامیده است: "آنچه روبرتو گفته، منصف باشیم زخم زبان و تمسخر گرفتن ما است. من فکر می کنم که ما در طول فصل میزان جنگندگی خودمان را نشان داده ایم. شاید ما از نظر سطح برخی چیزها پایین تر از بقیه باشیم، اما چیزی که در این فصل تضمین و اثبات شده است، این است که وقتی شما با سوانسی بازی می کنید، قطعا دیداری دشوار پیش رو خواهید داشت. و من مطمئنم که روبرتو این مسئله را میداند (مترجم: سیتی به سوانسی 1-0 باخت سه هفته پیش)"

من خودم چون از شایعات نقل و انتقالات که اغلب رنگ حقیقت هم نمی گیره، بدم میاد، از این به بعد تا خبرا قطعی نشه جزئیات رو اعلام نمی کنم. فقط تیتر شایعات نقل و انتقالات که تو اخبار می بینم رو اینجا میذارم... هر کدوم رو کسی کنجکاو بود یا براش جالب بود، بگه من روی چشم جزئیاتش رو هم میذارم:

  • میدلزبورو یکی از مشتریان ویل کین برای انتقال قرضی وی به ریورساید - gazettelive
  • تلاش آلکمار برای حفظ راسموس اِلم در تیم، ترس آنها از پیوست او به لیگ برتر و یونایتد و لیورپول - click-manchester
  • شایعات پیرامون پیوستن مایکل اوون به باشگاه پولدار شانگهای شنوا ی چین - footylatest
  • رئال مادرید آمادۀ ارائۀ پیشنهاد به بنفیکا برای جذب Axel Witsel، هدف بلژیکی منچستریونایتد - Talksport

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shayan در تاریخ 1348/10/11 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

درباره گل رونی حرف نزنید که داغ دلم تازه میشه باید پوشکاشو میگرفت صد در صد
الم بازیکن خوبیه ولی الان اون دوران گذشته که جوون بااستعداد بگیریم و ستارش کنیم الان بحران هافبک داریم ما ستاره های جوون میخوایم مث اریکسن و گوتزه یا حداقل یکی مث مودریچ به هافبک های سیتی نگاه کنید ما باید با اونا رقابت کنیم
پاسخ : لامصبا اون لحظه که گل رو اعلام کردن نیمار هدفون مترجم رو از تو گوشش درآورد با رونی دست داد رفت بالای سن، می خواستم زار بزنم....
حیف اون گل که برا این فوتبال نفهمای فیفا که قدرنشناسن انقدر

این نظر توسط mohsen_united در تاریخ 1348/10/11 و 15:14 دقیقه ارسال شده است

هنوزم گل رونی رو نگاه میکنم خیلی حال میکنم یه سوپر گل بودشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

گل رونی که اصلا سوپر گل بود به خصوص چون به سیتی زد
رونالدو هم رفت چون از بچگی آرزوی پیراهن رئال رو داشت...
ولی اگر رئال درکار نبود همیشه یونایتدی بود...شکلک
پاسخ : فرگی هم گفت چون خیلی کمک ما کرده بهش جایزه میدیم تا به آرزوی کودکیش برسه شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

گل برگکمپ هم انصافا قشنگ بود.البته خودش گفته بود که اون گل رو شانسی زدم.

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 10:14 دقیقه ارسال شده است

در مورد گل وين روني همين بس كه به من سيتي زد و شيرينيش دو چندان بود اگر هم اول نميشد جفا در حق وين روني بود
خدا اين پسر با تعصب منچستري رو ان شاء الله بيامرزد
رونالدو واقعا تو منچستر بهتر از رئال كار ميكرد ولي خودش نخواست جزئي از منچستر باشه
تا امروز كه هر چي اين مانچيني صحبت كرده به نفع تيمش بوده خيلي باهوشه اين مردك اين تيم ها با نيروي دو چندان جلوي ما قرار ميگيرن
ويل كين به صورت قرضي بره خيلي خوب ميشه هم تجربه كسب ميكنه و هم از نظر روحي آماده تر ميشه
راسموس الم بازيكن خوبيه و به منچستر هم بياد بازيكن بزرگتري هم ميشه
اوون بايد از منچستر بره بيچاره اصلا بهش بازي نميرسه
من بازي اين پسر رو نديدم ولي ان شاء الله مياد حتما بازيكن خوبيه كه منچستر و رئال دنبالشون هستن

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 10:05 دقیقه ارسال شده است

چون محل زندگي چالوس بود گفتم حتما داش امير خودمونه
خيلي خيلي سرت شلوغه
تو mymanutd.ir
manutdfc منم زياد هم نميام كمي خلوت تر از mufctalk هستش

این نظر توسط alireza)DOCTERY) در تاریخ 1348/10/11 و 6:30 دقیقه ارسال شده است

مسلمه كه مانچو ميخواد كاري كنه كه سوانسي و ساندرلند بهشون بر بخوره و بهترين بازيشون رو جلوي يونايتد بخاطر ثابت كردن قدرتشون انجام بدن
كاري كه فرگوسن هم انجام ميداد وقتي توي كورس با ارسنال بود
اما مانچو اينو نميدونه كه الان كل ليگ هم جمع بشن نميتونن جلوي كمتر گل خوردن سوانسي و ساندرلند رو بگيرن!!!

این نظر توسط امير بيطرف در تاریخ 1348/10/11 و 4:20 دقیقه ارسال شده است

اين راسموس الم بي نظيره


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 102
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 801
  • باردید دیروز : 672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,098
  • بازدید ماه : 6,098
  • بازدید سال : 134,687
  • بازدید کلی : 1,722,729
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2