loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 380 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (26)

آپلود


  • بچه ها منم اعصابم مثل شما خورده ! مستحق باخت بوديم . همه بد بودن از فرگوسن گرفته تا بازيكنا ! پارك بدون شك بايد تيم رو ترك كنه ! امشب همش رو اعصابم بود ! ناني هم ديگه بازيكن نميشه ! اينو هميشه گفتم ، فقط دنبال خود نمايي هستش ! تعويض ها دير بود ! به طور كلي يونايتد تو هيچ دقيقه اي از بازي براي برد نجنگيد. واقعآ حوصله ترجمه ندارم ! ايشالله اومدم سر حال اخبار رو ميذارم. اما حرف آخرم !‌‌ بايد اميد داشته باشم ! يونايتد نشون داده تو شرايط سخت هميشه سر بلندمون مي كنه ! بهتره هممون زودتر با اين مساله كنار بيايم !

We Are United


به نظر شما مشكل اصلي يونايتد چي بود ؟؟؟ چه قدر به قهرماني اميد دارين ؟؟؟


جدول لیگ پیش بینی تا پایان هفتۀ هفدهم


رتبه های 1 تا 60 - کلیک کنید -


رتبه های 61 تا 122 - کلیک کنید -


شهاب بازدید : 511 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (40)



تـــــــــــــب داااااااااااااغ فـــــوتــــبـــــال!!
میدونم همه تون کله هاتون مثل من داغ کرده حسابی! من که دارم می سوزم..... دیگه طاقت ندارم صبر کنم بازی شروع شه... اوووووج هیـــجان
مایل بودین، بحثهاتون پیرامون بازی رو برای اینکه بمونه، جای چت باکس، تو نظرات این پست انجام بدید..

بازی پخش زنده میشه از شبکه سه
طبعا گزارش زنده نداریم...
ترکیب اعلام میشه اینجا...
امشب تا حدودی تکلیف بیستمین سال لیگ برتر هم مشخص میشه!! به امید بیستمین قهرمانی در لیگ بیستم!!
GO GO GO Man United


حدسای اولیه مبنی بر این بوده که رونی به عنوان تک مهاجم بازی خواهد کرد و پارک نیز در میانۀ پنج نفرۀ یونایتد به بازی گرفته می شه



گویا ترکیب اینه... قطعی شد:
De Gea; Jones, Smalling, Ferdinand, Evra; Nani, Carrick, Scholes, Giggs, Park; Rooney
نانی رسیده... اونز نرسیده... اسمالینگ و جونز جایگزین رافائل و اونز... پارک هم جای ولبک در میانه قرار گرفته...

ساکرنت نوشته ترکیب 4-3-3 تاکتیک یونایتده تو این بازی: جونز دفاع راست، اورا چپ، اسمالینگ و ریو وسط

کاریک مرکز، پارک راستش، اسکولزی چپش

گیگز مهاجم مرکز!!!؟؟؟ رونی چپش، نانی راستش

عدم حضور والنسیا و رافائل... والنسیــــــــــــا نیــــــست...
رو نیمکت: ولبک، والنسیا، چیچا، آموس، یانگ، بربا، رافائل
این هم ترکیب سیتی:
Hart; Zabaleta, Kompany, Lescott, Clichy; Yaya Toure, Barry; Silva, Nasri; Tevez, Aguero. 


درباره نقل و انتقالات هم یه خبر خوب دارم، یه خبر خیلی بد... کدوم رو اول بگم؟ حدس بزنید خودتون


خبر خوب: اسکولز اعلام کرد که صد در صد میخواد که یک فصل دیگه در ترکیب یونایتد بازی کنه...
اما خبر بد؟
نمی خواین خبر بد رو بگم؟ خوب نمیگم باشه
منم فکرم همین بود gh0rtex جون!! خبر بد الآن اخلاقمون رو زهرمار می کنه تو این هیجان... قطعی هم نیست البته...
باشه فردا

ترکیب سیتی هم 4-2-3-1:
کلیچی - لسکات - کمپانی - زابالتا

بری - توره

نصری - توز - سیلوا

آگرو

ساکرنت: برخی هوادارای اتحاد از "تاکتیک های منفی" سرالکس و حضور والنسیا رو نیمکت راضی نیستن و دارن اعتراضشون رو نشون میدن... هرچند سرالکس معمولا اشتباه نمیکنه....

حرف آخر سرالکس قبل بازی امشب: "ما میریم که بازی امشب رو ببریم... من به عمرم تیم رو برای تساوی به میدون نفرستادم"

بترس مانچینی!! بترس از آقا!!


ها ها ها!! ساکرنت نوشته دیگو مارادونا تو ورزشگاه اتیحاد رؤیت شده!! نوشته وقتی مارادونا، بالوتلی و توز زیر یک سقف باشن، هر اتفاق و جنجالی ممکنه رخ بده!! ها ها


بچه ها داداش قاسم علی راس میگه... پنج دقیقه تا بازی مونده... آیه الکرسی و دعای آخر برا تیم! کلیک کنید


لــــــعـــــنـــــت به این پوگبا... خبر جداییش عین بمب تو اینترنت ترکیده داره پخش میشه...ایشالا خودشم بترکه
به گوش هوادارای سیتی نرسه شعار بخونن روحیه خراب کنن...


شروع بازی.... یونایتد عزیز سوگند می خورم ببری تا صبح پایکوبی کنم! و سوگند می خورم که حتی اگر از روی تقدیر شکست هم بخوری... تنها تا صبح اشک خواهم ریخت و باز عاشقانه دوستت دارم... عاشقانه تمام بازیکنان و مربی مردت را دوست خواهم داشت... چون در ذهن من شما از همان اول فصل قهرمان بودید و هیچ چیز نمی تواند جایگاه شما را در ذهن من تغییر دهد! آمین!

بدترین زمان بود برای گل خوردن...
یارگیری موقع کرنر افتضاح بود... اسمالینگ باید بهتر کار میکرد... به امید نیمۀ دوم... نیمکتمون انبار مهمات فرگیه... سرالکس گزینه های خیلی خیلی خیلی خوبی رو نیمکت داره که میتونن سیتی رو منفجر کنن...دعا کنید بچه ها


منچستر یونایتد زودتر وارد میدان شده.. معلومه سرالکس حسابی بهشون انگیزه داده برای نیمه دوم


پایان... باختیم...
بد بودیم... امشب از دست تیم خیلی عصبانیم!!

این مانچینی هم هر چی دفاع و هافبک دفاعی داشت ریخت تو زمین بعد گل... کاری که سرالکس میتونست از اول بازی بکنه... اگه سرالکس کرده بود اینکارو شلوارش رو پرچم میکردن اهالی فوتبال... ولی مانچینی.... چی بگم والا

صدا سیما هم رکورد زده هر بازی که پخش کرد باختیـــــــم

من میرم تا دوباره فردا حالم جا بیاد دوباره روز از نو، عشق یونایتد هم از نو

رامین بازدید : 254 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (3)

مايکل کريک در مصاحبه اختصاصی با ManUtd.com  پيش از دربی مشتاقانه در انتظار...

 

  1. بازی دوشنبه به طور اساسی يک فينال ليگ برتر است، اينطور نيست؟نه من اينطور فکر نميکنم.هرچيزی که اتفاق بيافتد،رقابت بر سر قهرمانی درپايان بازی تمام نخواهد شد.پرواضح ما دو تيم اصلی در اين رقابتيم و اين يک سه امتياز بزرگ خواهد بود،اما هنوز دو بازی ديگر برای بازی کردن وجود خواهد داشت.و طرزی که چند هفته گذشته سپری شده است،فکر نميکنم که بتوانيد به دربی بعنوان تعيين کننده قهرمان نگاه کنيد.چه کسی ميداند که چه چيزی ممکن است اتفاق بيافتد؟ما فقط ميتوانيم به اين بازی بعنوان فرصت و شانسی برای گرفتن سه امتياز نگاه کنيم.منظور من را اشتباه متوجه نشويد:گام  عظيمی به سمت قهرمانی خواهد بود اگر بازی را ببريم،اما  ان جام را برای ما به ارمغان نخواهد آورد.
  2. گمان ميکنم پيچ و خم های اخير که شما را ثابت کرده نميتوان بعنوان برتری و مزيت دانست... درست است.هر باری که ما ليگ را از زمانی که من اينجا بوده ام برده ايم ان به چند بازی آخر کشيده شده است.ما هرگز ان را با تعداد بازيهای باقيمانده زياد نبرده ايم.ان اتفاق نمی افتد.در طول فصل شما امتياز از دست ميدهيد وشما ميتوانيد در هر زمانی امتياز از دست بدهيد.ما بعد از کريسمس در مسيری باورنکردنی قرار گرفتيم و خودمان را در موقعيت خوبی قرار داديم.و هنوز هم در موقعيت خوبی هستيم.ما سه امتياز جلو هستيم با سه بازی باقيمانده.فکر ميکنم که بعضی ها ان را فراموش کرده اند!

  3. چقدر نا اميدکننده بود که به اورتون اجازه بازگشت به بازی داده شد؟بله،نا اميد کننده بود.راهی برای گريز(پيچاندن) اين موضوع نيست اما شما بايد بهبوديتان را بدست بياوريد و به سمت جلو حرکت کنيد.ان اگر صادق باشيم يک کم بازی عجيب و غريبی بود.قطعاً من هرگز در چنين بازی مثل اين با يونايتد جايی که ما در خانه 4-4 مساوی بوديم بعد از بودن در موقعيتی که حکمران بازی بودیم نبوده ام.ما همه بعد از بازی نا اميد بوديم اما شما بايد روی پاهای خود باستيد و به سمت جلو حرکت کنيد.ما ميتوانستيم در موقعيتهای بدتری باشيم.ما هنوز در صدر جدول و ليگ هستيم.

  4. چه چيزی از بازی دربی انتظار داری-هيجانی خواهد بود؟چه کسی ميداند! برخی اوقات آنها(دربی ها) ميتوانند حيله اي(با احتياط از سوی دو تيم) باشند و برخی اوقات هم ميتوانيد جرقه هايی را از اول بازی شاهد باشيد. يکی ميتواند گلی زود هنگام بزند يا ميتواند حادثه اي بزرگ اتفاق بی افتد که موقعيتهايی را در بازی شاهد باشيم.ما فقط بايد به انجا برويم و طوری که ميدانيم ميتوانيم بازی کنيم بازی کنيم و در همين حال مطمئن شويم که از عهده خطرهايشان بر می آييم به دليل اينکه آنها بازيکنانی دارند که ميتوانند به شما صدمه برسانند. در رابطه با اينکه چطور بازی طوری که انتظارش را داريد اتفاق بی افتاد، غیر ممکن است که بگوييم.

  5. آيا برخی فراموش کرده اند که دو بازی ديگر باقيمانده است؟اينطور به نظر ميرسد.اما در طرق مختلف و زيادی قابل درک و فهم است.اين ديدار عظيم بوده است و همه در مورد اين بازی صحبت ميکنند اما هنوز دو بازی ديگر بعد از امشب خواهد بود و هرچيزی ميتواند اتفاق بی افتاد.چه کسی ميتواند بگويد که هر تيمی که بازی امشب را ببرد در دو بازی آخر امتياز از دست نخواهد داد؟فوتبال غير قابل پيشگويی است.

  6. کدام تيم با بيشترين فشار پا به اين مسابقه خواهد گذاشت؟هميشه فشار وجود دارد اما مطمئن نيستم که کداميک اين را بيشتر احساس خواهد کرد.ما در موقعيت خوبی هستيم-ما برای ليگ ميجنگيم-و قطعاً ان فشاريست که شما ميخواهيد.من در پايين جدول بوده ام و با تيم وستهام سقوط کرده ام و ان کلاً يک نوع ديگر از فشار است.ان اصلاً خوشايند نيست.بيشتر ترجيح ميدهم که (اینگونه)فشار رويم باشد به دليل اينکه در تيمی هستم که سعی در بدست آوردن قهرمانی دارد.اين جايی هست که ما ميخواهيم باشيم و اين فشار را بعنوان نکته منفی نميبينم.هيجان انگيز است و به هر حال همانطور که قبلاً گفتم ان فقط يک بازی ليگ است.ان (قهرمان)در شب دوشنبه معين نخواهد شد. ما درگير صحبت هايی که اطرافمان (در مورد اينکه اين نتيجه ميتواند بمعنی موفقيت کامل يا شکست کامل ما باشد)ميشود نخواهيم شد.به وضوح ما ميخواهيم به انجا برويم و سعی کنيم و بازی را ببريم.ما هرگز جز اين سعی و کار ديگری نميکنيم.

       

ترجمه اختصاصی: manchester-united.ir

شهاب بازدید : 307 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (6)


  • "ما آخرین تیم شهر منچستر بودیم که لیگ را بردیم، و البته تیم بعدی هم ما خواهیم بود." پیتر سوئیلز Peter Swales رئیس منچستر سیتی در سال 1992 - مترجم: توضیح اینکه یونایتد آخرین قهرمانی لیگش رو در سال 1966/67 بدست آورده بود، و سیتی نیز سال 1967/68 لیگ رو برده بود و تا سال 92 هیچ تیم منچستری لیگ رو نبرده بود که رئیس سیتی این سخن گهر بار رو گفت!! نکته ای که باعث تاریخی شدن این نقل قول شد این حقیقت بود که یونایتد سالهای 1992/93 و 1993/94 و 1995/96 و 1996/97 و ... جام رو به خونه برد و این داستان تا امروز ادامه داره!
doctery بازدید : 273 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (7)


بر اساس اعلام رسانه‌هاي انگليسي ديدار حساس تيم‌هاي منچستريونايتد و منچسترسيتي بيش از 650 ميليون بيننده خواهد داشت.


 

     به نقل از ورد ساکر، پيش بيني مي‌شود ديدار تيم‌هاي همشهري يونايتد و سيتي که در چارچوب هفته سي و ششم ليگ برتر انگليس برگزار مي‌شود، رکورد تعداد تماشاگران در دنياي فوتبال را بشکند.


بيش از 650 ميليون بيننده تلويزيوني در 190 کشور جهان ديدار اين دو تيم را تماشا خواهند کرد تا قهرمان اين فصل را بشناسند. يونايتدها با 83 امتياز و تفاضل 54 و سيتي با 80 امتياز و تفاضل 60 در رده‌هاي اول و دوم ليگ برتر جزيره قرار دارند. جذابيت اين ديدار تنها به رقابت اين دو تيم در صدر جدول محدود نمي‌شود. رقابت اين دو باشگاه و هواداران آنها ريشه‌اي تاريخي دارد.


شياطين سرخ با قهرماني در ليگ برتر غربيه نيستند. آنها از سال 1992 که اين بازي‌ها راه اندازي شده توانسته‌اند 12 بار جام را بالاي سر ببرند. در سوي ديگر ميدان همشهري‌هاي پر سر و صدايي قرار دارند که با پول‌ شيخ اماراتي در سال‌هاي اخير به پيشرفت بالايي دست پيدا کرده‌اند.


الکس فرگوسن در مورد ديدار تيمش برابر منچسترسيتي گفت: سيتي رقيب اصلي ما براي قهرماني در اين فصل به شمار مي‌رود. آنها تشنه قهرماني هستند. بايد در ديدار با اين تيم تمرکز بالايي داشته باشيم زيرا تنها تيمي که مي‌تواند قهرماني ما در ليگ را به خطر بيندازد، سيتي است. آنها در آينده نيز تيمي خواهند بود که بايد با آنها در بدست آوردن قهرماني‌ها رقابت سختي داشته باشيم.


فرگوسن به منچسترسيتي لقب "همشهري‌هاي پر سر و صدا"  داده است. حال بايد صبر کرده و به انتظار جواب روبرتو مانچيني و تيمش به حرف‌هاي فرگوسن بمانيم.


ديدار اين دو تيم فردا شب ساعت 23.30 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

 این پست توسط کاربر عزیز Doctery ارسال شده


http://www.varzesh3.com

رامین بازدید : 366 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (4)

خوب دوستان همه ميدونين که يه قولی داده شبکه 3 که بازی رو پخش ميکنه(البته من که چشمم آب نميخوره) ولی شبکه ايدمان و راه فردا هم بازی رو نشون ميدن. برين حالشو ببرين و به اميد انتقام و پيروزی پرگل

 

 

لینک عکس

shahabz بازدید : 337 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (4)

بچه ها همین جا آرزو می کنم بازم یکبار دیگه منچستر یونایتد خودشو به هممون نشون بده همون منچستری که آرزوشو داریم.

این کلیپ درباره بازی فرداست کلا 3 مگابایت بیشتر نیست از دستش ندید



Come On You RED Men



لینک دانلود از FileOr


لینک دانلود از HipFile


لینک دانلود از Upload Station

شهاب بازدید : 266 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (10)

اخبار کوتاه

  • مـــصــــدومــــیـــــت نــــانــــی در تــمرین - redflagflyinghigh: پس از اونز، اخبار رسیده از تمرین یونایتد حکایت از این دارد که نانی در جلسۀ تمرینی، از روی یک تکل قوزکش ضربه خورده و دچار مصدومیت شده است لنگان تمرین را ترک کرده است و بدین ترتیب یک نگرانی به مصدومیتهای منچستریونایتد اضافه شد. (مترجم: این کیه تو تمرین داره قوزک همه رو میزنه!! جان خودم جاسوسه!) نانی در دیدار برابر اورتون عملکردی فوق العاده داشت، البته یونایتد یک جایگزین آماده به نام اشلی یانگ را دارد که اخیرا انتقاداتی مبنی بر پنالتی های مشکوکی که روی او انجام میشد، از وی شده است و او به دنبال پاسخ به منتقدینش خواهد بود. (همین الآن سایت گل هم این مصدومیت رو تأیید کرد... ولی ابراز امیدواری کرده هم نانی و هم اونز برای بازی آماده باشند... امیدوارم... بچه ها دعا کنید)
  • لاتزیو اولین مشتری به دنبال خرید برباتف - Novinite: گویا امروز سایت ایتالیایی Calcionline نوشته که رئیس و مدیرورزشی باشگاه لاتزیو، با سرمربی لاتزیو پیرامون تلاش برای جذب برباتف دیدار کرده اند. سایت بلغاری gong.bg نیز از قول لاتزیو نوشته است که اگر این تیم جواز حضور در لیگ قهرمانان سال آتی را کسب کند، تلاشش را برای جذب برباتف سی و یک ساله دو برابر خواهد کرد. شایعات پراکنده نیز به علاقۀ تیمهای بوندسلیگایی بایرن مونیخ، بایر لورکوزن و دورتموند و نیز تیم گالاتاسرای به این مهاجم بلغاری اشاره کرده اند.
  • بیست تیم برتر تاریخ بیست سالۀ لیگ برتر - Talksport: این هم عکس جدول بیست تیم برتر حاضر در تاریخ بیست سالۀ لیگ برتر بر حسب امتیازهایی که در این بیست سال کسب کرده اند. لازم نیست یاداوری کنم که کدوم تیم اوله دیگه!! جایگاه سیتی رو هم داشته باشین فقط!!
- عکس بیست تیم برتر تاریخ لیگ برتر - کلیک کنید -
اگر در باز کردن عکس بالا به مشکل می خورید، احتمالا به خاطر حجم زیاد عکسه که نمیشد کمش کنم چون کیفیت میومد پایین. برا همین عکس رو سه قسمت کردم قسمتش رو جدا آپلود کردم این پایین. اگر باز مشکلی بود بگید.
  • نانی: یونایتد خانۀ من است - Setanta: نانی تأکید کرد که پیشنهاد باشگاههای ایتالیایی را رد کرده است و تنها به دنبال ثبت قراردادی جدید در منچستریونایتد است. نانی هنوز دو سال از قراردادش باقی است و علی رغم تلاش باشگاههای میلان و یووه برای کشاندن او به کالچیو، می گوید: "سرمربی اعتماد کامل به من دارد و تنها همین موضوع برای من اهمیت دارد. مدیر برنامه های من برای یک قرارداد جدید مشغول مذاکره است وهمه چی به خوبی پیش می رود و امیدوارم که در پایان فصل به توافق برسیم. من پرتقال را برای تلاش و پیشرفت در بازیم ترک کردم. همیشه (در دوری از وطن) زمانهایی بود که برای من دشوار بود ولی اینجا با من بسیار عالی رفتار شد و من گام به گام دارم به آرزوهایم نزدیک می شوم... منچستریونایتد خانۀ من است."
    (مترجم: بعید می دونم این خبر جدید باشه... به هر حال سایت ستنتا امروز گذاشتش... قشنگ بود ما هم گذاشتیم!)


  • زوج رونی-ولبک تداعی کنندۀ کول-یورک در اولدترافورد - Emirates274: سرالکس فرگوسن ایمان دارد که زوج رونی و ولبک می توانند آن خط حملۀ مرگ آوری را که کول و یورک تشکیل داده بودند، در اولدترافورد احیا کنند. این دو در این فصل 45 گل از گلهای یونایتد را به ثمر رسانده اند که یادآور 53 گلی است که یورک و کول در سه گانۀ مشهور سال 1999 به ثمر رساندند: "هفتۀ گذشته ما نمایشی منحصر به فرد را مشاهده کردیم. می دانم که شباهتهایی بین آنها و کول و یورک وجود دارد. جایگیری و حرکات دنی فوق العاده بود. اکنون او دوباره آماده است و ثابت بازی می کند. او پیشرفت کرده است. وین اکنون 26 ساله است و دنی 21 ساله... قطعا سالهای آینده نمایش عالیتری از این دو را می توان شاهد بود."
    (مترجم: بازی بارسا - یونایتد سال 1998 رو تو نوکمپ خلاصه ش رو دیدم،گلی که رو همکاری یورک و کول به ثمر رسید، کاملا.... کاملا.... کاملا مشابه گلی بود که رونی این هفته رو همکاری با ولبک به اورتون زد...)
shahab_united19 بازدید : 410 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (6)

اخبار کوتاه

  • پیتر شیلتون: دربی روز دوشنبه، بوتۀ آزمایش داوید دخیا خواهد بود - Football365: دروازه بان اسطوره ای سالهای نه چندان دور تیم انگلستان، پیتر شیلتون که از ابتدای فصل بازیهای دخیا را زیر نظر داشته است، معتقد است که این دربی مهمترین دیدار دوران ورزشی دخیا خواهد بود: "از دیدگاه فنی، من اوایل فصل که بازیهای او را می دیدم، خیلی از عملکرد او مطمئن نبودم. او خیلی خام و کم تجربه نشان می داد، در حد و اندازه های آن دروازه بان مقتدری که شما همیشه از یونایتد انتظار داشتید نشان نمی داد. دروازه بانهای دیگری نیز بودند که این مشکل را داشتند و نتوانستند با آن کنار بیایند، یک نمونه شان فابین بارتز بود. ولی دخیا در ماههای اخیر بسیار عالی آن مشکلات را پشت سر گذاشته است و اوضاع را تغییر داده است."
    "با این حال این دربی، بوتۀ آزمایش اصلی و تست عیار طلای او خواهد بود. این مهمترین دیدار دوران ورزشی اوست که سرنوشت قهرمانی یونایتد به آن بسته است. اگر او موفق باشد و یونایتد قهرمان شود، او نیز به یک قهرمان تبدیل می شود، ولی اگر نمایش شکننده ای داشته باشد (مترجم: زبونت لال شیلتون... مردیکه تن ماهی) و یونایتد بازنده از میدان بیرون بیاید، آنگاه باز انگشتهای اتهامات به سوی او روانه خواهد شد. او هنوز 21 ساله است و بسیار جوان است و برای تصمیم دربارۀ موقعیت او در یونایتد زود است. ولی کاملا پای اعتماد به نفس در میان است. به عنوان یک جوان باید یاد بگیرید که هنگام بازی، فکر کردن به بردن جام قهرمانی را فراموش کنید و تنها روی بازی تمرکز کنید و اجازه ندهید فشار حساسیت بازی در تفکر شما، روی عملکردتان تأثیر گذار باشد. این تنها راهی است که شما می توانید در مسابقات بازی کنید، شما فرصت این را ندارید که به اتفاقاتی که در گرو نتیجۀ این بازی است فکر کنید."


  • عصبانیت مارتین اونیل از صحبتهای اخیر مانچینی-Teamtalk: یونایتد پس از سیتی باید به مصاف سوانسی و ساندرلند برود و مانچینی در دو سه مصاحبه اش، این دو حریف را حریفان آسانی برای یونایتد برشمرده است و به برد از پیش قابل پیش بینی 10-0 و 2-0 یونایتد برابر این دو تیم اشاره کرده است. اونیل در این رابطه می گوید: "این صحبتها مرا متعجب می کند، چرا که تیمهایی که یونایتد باید با آنها روبرو شود، هردو در این فصل موفق به شکست سیتی شده اند. (ساندرلند این فصل 5 امتیاز سیتی رو خراب کرده! سوانسی هم که تو ولز برد سیتی رو!) ما 4 امتیاز از بازیهای با سیتی کسب کرده ایم، در واقع 5 امتیاز آنها را خراب کرده ایم، مانچینی قطعا فراموش کرده است که با دقت نگاهی به نتایج گذشته بیندازد. من تا چهار سال آینده این را فراموش نخواهم کرد، من ایمیل او را ندارم، ولی جدا به این فکر کردم که کسی را بفرستم پیشش تا بهش پیغام بدهد که در آینده بیشتر مراقب حرف زدنش باشد."
  • رونی و گیگز جوان: گزینهای مورد علاقۀ مانچینی از تیم شیاطین سرخ - Goal: درست است که رونی اخیرا تعهد کاملش را به باشگاه اعلام کرده است، ولی مانچینی وقتی ازش دربارۀ بازیکن مورد علاقه اش در رقیبشان یونایتد، برای حضور در سیتی سؤال شد، بی درنگ پاسخ دا: "رونی - او یک قهرمان است." گزینۀ بعدی مانچو، گیگز است: "من گیگز را هم انتخاب می کردم اگر می توانست 5 یا 6 سال دیگر به بازی ادامه دهد."
  • دغدغۀ رئیس برای انتخاب هجده بازیکن روز دوشنبه - مصاحبه با MUTV: رئیس در مصاحبۀ دیروزش با MUTV اعلام کرد که هنوز برای دشوار است که برخی بازیکنان تاپ را از بازیهای بزرگ بیرون بگذارد و اکنون دغدغه اش این است که از بین این بازیکنان آماده، کدام هجده نفر را برای بازی انتخاب کند: "همه آماده اند!" او تأکید می کند: "به غیر از پوگبا که کل فصل را از دست داده است."... "تمامی بازیکنان دوست دارند در چنین مسابقه ای بازی کنند و ولی من تنها می  توانم 11 نفر در زمین و 7 نفر روی نیمکت انتخاب کنم، بنابراین مجبورم که 3 یا 4 بازیکن را که بسیار مایلند بازی کنند، نادیده بگیرم."
شهاب بازدید : 1275 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (109)

پست ثابت است ، ادامه اخبار در زیر این پست


Love knows no limit to its endurance, no end to its trust, no fading of its hope; it can outlast anything. It is, in fact, the one thing that still stands when all else has fallen. (Paul the Apostle, First Letter to the Christians)

عشق، حد و مرزی در پایداری نمی شناسد،  ایمانش را پایانی نیست، امیدش محو نمی شود: عشق می تواند از هر موقعیتی جان سالم به در ببرد. همان نیرویی است که آن هنگام که همه شکست را پذیرفته اند، او هنوز پابرجا و استوار ایستاده است. (اقتباس از نامۀ اول پل پیامبر به مسیحیان کورینت)

فردا شب قلب 330 میلیون عاشق رو این کرۀ خاکی، فقط برای یک عشق می تپه. کوچیک و بزرگ، زن و مرد، سیاه و سفید همه 90 دقیقۀ تموم برای پیروزی عشق سرخمون دعا می کنیم. امید تا آخرین دقیقه... تا آخرین نفس... عشق ما بارها جملۀ قرمز بالا رو برامون ترجمه کرده. از عوض کردن باخت با قهرمانی تو وقتهای اضافۀ 99 بگیر، تا تعویض شکست 3-0 نیمۀ اول با برد 5-3، تا گل دقیقه 94 اوون تو اولدترافورد، تا لیز خوردن تری سر پنالتی، تا.... این جمله دربارۀ عـــشـــق گفته شده... ولی صد در صد دربارۀ یونایتد صادقه... یه نتیجه فقط می شه گرفت:
عــــشـــــق = یونایتد


آمپر حساسیت بازی فردا شب چسبونده به سقف. بــــایــــد ببریم، تا امروز هم فعلا دوتا خبر مصدومیت داشتیم. فردا شوخی بردار نیست. جان من این تن بمیره امشب همه دو دقیقه چشماتون رو ببندین... یاد چیزی بکنید که عظمتش بهتون آرامش و نیرو میده... اصلا یه بار اون کلیپ که شهاب زمانی گذاشت رو مرور کنید...نافرم جواب میده... آیه الکرسی (- کلیک کنید -) هم که همیشه نوک زبون بچه های این صفحه بوده... خوب که دلتون رقیق شد، به هر زبونی که دوست دارین از ته ته دل (از اون اعماق وجودتون!!) برا موفقیت فردا شب دعا کنید...

We are United - We are True Champions

نحوۀ دانلود کلیپ شهاب زمانی: لینک "دانلود" خرابه.. از لینک "Hipfile" که شهاب ز گذاشته استفاده کنید... این هم عکس از مراحل دانلود...:

- مرحلۀ یک - کلیک کنید -

- مرحلۀ دو - کلیک کنید -

- مرحلۀ سه - کلیک کنید -




شورش در شهر - نبرد خونین منچستر

عرقی که تا به این جا ریخته ایم،
تنها با خونی که دوشنبه بر زمین اتحاد خواهیم ریخت به ثمر می نشیند



در ادامۀ مطلب بخوانید:

  1. بررسی پیش از بازی از نگاه سایت باشگاه - ترجمۀ اختصاصی
  2. نکاتی که دربارۀ بازی فردا باید بدانید - سایت Goal - ترجمۀ اختصاصی


مسابقات لیگ پیش بینی:
  1. لطفا پیش بینی خودتون برای بازی دوشنبه برابر سیتی رو حتما با ذکر ایمیل و حتما با نامی که دفعات قبل باهاش پیش بینی کردید، بیان کنید.
  2. افراد جدید قدمشون روی چشم! لطفا شرکت کنند! فقط اگر ذکر کنید که بار اول است که شرکت می کنید، کار ما خیلی راحتتر می شه. ممنون.
  3. اگر مشکلی در نحوۀ امتیاز دهی و قوانین می بینید، حتما گوشزد کنید. ما بررسی می کنیم. برای این لیگ اگر نشد، حداقل برای لیگ فصل آینده ایرادات رو بر طرف می کنیم. خیلی ممنون میشیم ذکر کنید.
  4. نکتۀ بسیار مهم: برای شرکت در مسابقه، حتما نتیجۀ کامل ذکر کنید. چون ما این پیش بینی ها رو وارد فایل اکسل می کنیم و محاسبات طبق فرمولا تو همون فایل حساب میشه، اگه شما نتیجه نگید و فقط بگید مساوی میشه یا برد یا باخت، ما نمی تونیم وارد کنیم پیش بینیتون رو. پس لطفا نتیجۀ کــــامـــل! ممنون
  5. مهلت پیش بینی تا سوت آغاز بازی یعنی حدود ساعت 23:30 هستش. بعد از شروع بازی نمی تونیم بپذیریم، مخصوصا، مخصوصا اگر گل به ثمر رسیده باشه.

لطفا پیش بینی خودتون رو بیان کنید در نظرات!

جدول لیگ پیش بینی تا پایان هفتۀ شانزدهم


- رتبه های 1 تا 60 - کلیک کنید -


- رتبه های 61 تا 126 - کلیک کنید -


:07: آخر ليگ سه نفر اول جایزه می گیرن :07:

چقدر دلتون می خواست که مثل بازی تو اف ای کاپ، که اسکولز نشست رو نیمکت، فرگی این بازی هم یه سورپرایز برامون داشته باشه..؟!!
دلمون برا ابهت کاپیتان یه ذره شده... مرد می خواست بهش نزدیک بشه


چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 121

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 387
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 1,288
  • باردید دیروز : 672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,585
  • بازدید ماه : 6,585
  • بازدید سال : 135,174
  • بازدید کلی : 1,723,216
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2