loading...
منچستريونايتد Manchester United
shahab_united19 بازدید : 387 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (20)

اخبار کوتاه

  • یونایتد این هفته پیشنهاد رسمی برای جذب کاگاوا ارائه میکند - Talksport: به نقل از رسانه های آلمانی، یونایتد در طول این هفته پیشنهادی رسمی برای جذب ستارۀ ژاپنی بوندسلیگا، شینجی کاگاوا به مدت سه سال با قیمت 15 میلیون یورو (برای دورتموند) و حقوق سالیانه 6 میلیون یورو (برای کاگاوا) ارائه خواهد داد. گفتنی است که کاگاوا پیشنهاد دورتموند برای تمدید قرار داد با حقوق سالیانۀ 3 میلیون یورو را نپذیرفته است و رئیس باشگاه دورتموند نیز گفته است که حقوق بالاتری به کاگاوا پیشنهاد نخواهد کرد. شایعات مبنی بر این است که کاگاوا بهترین گزینۀ یونایتد به عنوان یک ستارۀ جوانتر از پارک، از آسیای شرقی است که می تواند ضمن کمک به یونایتد، بازار ورزشی آسیای شرقی را نیز برای یونایتد حفظ کند.
  • بازگشت میکا ریچاردز از مصدومیت برای دربی دوشنبه - Dailymail: میکا ریچاردز که به دلیل مصدومیت عضلۀ ران (همسترینگ)، برد سیتی برابر ولوز را از دست داده بود، اکنون برای بازی با یونایتد آماده است. بالوتلی نیز پس از طی کردن سه جلسه محرومیت حاصل از کارت قرمز برابر آرسنال، اکنون اجازۀ حضور در بازی برابر یونایتد را دارد که البته با توجه به فرم عالی کارلس توز و آگرو، باید دید مانچینی از او استفاده خواهد کرد یا خیر.

  • اونز در انتظار بهبود مصدومیت برای حضور در دربی - سایت باشگاه: گویا امروز روزنامۀ تایمز در خبری نوشته است که جانی اونز، در تساوی 4-4 برابر اورتون دچار مصدومیت شده است که اگر چه توانسته با مصدویمت بازی را تا انتها به اتمام برساند، ولی کل این هفته را تمرین نکرده است. در صورت غیبت او، اسمالینگ یا جونز جایگزینهای احتمالی خواهند بود. (مترجم: فراموش نکنید که این خبر توسط سایت باشگاه هم بازتاب داده شده! هر سیاست مارموزانه ای می تونه پشت این خبر باشه!!)
رامین بازدید : 506 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (6)

دانیل نای تاکی منسا "دنی" ولبک (Daniel Nii Tackie Mensah "Danny" Welbeck ) متولد 26 نوامبر 1990 است . وی هم اکنون در باشگاه منچستریونایتد توپ میزند و در تیم ملی انگلستان نیز عضویت دارد، پست اصلی وی مهاجم است ولی در کناره ها به عنوان وینگر نیز میتواند بازی کند .

ادامه مطلب

شهاب بازدید : 483 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (10)

اخبار کوتاه

  • پیروزی دیگر برای تیم ذخیره ها: تیم ذخیره ها که قهرمانیش در لیگ ذخیره ها قطعی شده، امروز با نتیجۀ 2-0 ولوز را نیز شکست داد. گل اول یونایتد را کاپیتان دیوید پتروچی از توپ برگشتی که ویل کین (از پاس تونیکلیف) به تیر کوبیده بود به ثمر رساند. گل دوم را نیز تونیکلیف به ویل کین پاس داد و او نیز پاس گل را برای لارنل کول مهیا کرد که او نیز گل دوم را به ثمر رساند. جانستون، ورمیل، فرایرز، مایکل کین، دلات، تورپ، ون ولزن، فورنیزر، جیمز و بلاکت دیگر بازیکنانی بودند که در این بازی به میدان رفتند.
  • دعوت مایکل کین به تیم زیر 19 ساله های انگلیس: مایکل کین نیز پس از صدور مجوزش برای بازی در کشور زادگاهش، انگلیس، برای اولین بار، در کنار 3 بازیکن دیگر یونایتد به تیم زیر نوزده ساله های انگلیس دعوت شد. او پیش از این برای جوانان جمهوری ایرلند بازی کرده بود. برادر دوقلوی او ویل کین، در کنار سم جانستون و لارنل کول سه بازیکن دیگر یونایتد هستند که به تیم ملی دعوت شده اند.
  • ترس آلن شیرر از شکسته شدن رکوردش توسط وین رونی - ibtimes: مهاجم افسانه ای پیشین تیمهای نیوکاسل و بلکبرن واهمۀ این را دارد که رکورد 260 گل او در لیگ برتر، توسط رونی که اکنون 143 گل دارد شکسته شود: "با فرمی که رونی دارد، اگر این رکورد گلزنی را حفظ کند، قطعا به نزدیکی رکورد من خواهد رسید و من احساس خطر می کنم. رونی هنوز آن گلزن ذاتی و طبیعی نشان نداده است. خوب من هم در سالهای ابتدایی فوتبالم مانند او بودم و بعدها آمارم افزایش یافت، ضمن اینکه او تنها 26 سال سن دارد. اگر او دچار مصدومیت بدی نشود، (مانند سه مصدومیت من که دو سال از فوتبالم را هدر داد در مجموع) آنگاه رکورد شکنیش قطعی است." شیرر که نامزد بهترین گل در مراسم اهدای جوایز آیندۀ 20 سال لیگ برتر است، دربارۀ بهترین بازیکن این 20 سال لیگ برتر نیز گفت: "من خوشحالم که در این لیست قرار گرفتم. ولی بهترین گزینه، یکی از دو مرد تیم منچستر یونایتد خواهد بود: گیگز یا اسکولز. باید اعتراف کنم که اسکولز بهترین بازیکنی بوده است که من در کنارش و یا در برابرش بازی کرده ام. وقتی در کنار او در تیم انگلیس بازی می کنید، شما مطمئنید که هرگاه به عنوان مهاجم اقدام به دویدن می کنید، توپ با دقت 9 از 10 بلافاصله برای شما ارسال خواهد شد، و کمتر بازیکنانی هستند که مانند اسکولز قادر به انجام این کار باشند."
  • گیگز و اسکولز، الگوهای هافبک آرسنال - Skysports: توماس روسیچکی پس از تمدید حضورش در آرسنال، ابراز امیدواری کرد که بتواند از اسطوره های کارکشتۀ یونایتد در سودمندیش برای آرسنال الگو برداری کند: " من 31 ساله ام، ولی از نظر فوتبالی، 29 سال دارم چرا که دو سال را به دلیل مصدومیت از دست دادم. امیدوارم که سالهای متمادی بتوانم به بازی ادامه دهم. شما بازیکنانی مانند پل اسکولز و رایان گیگز را میبینید. خدمت و کیفیتی که آنها در این سن به تیمشان هدیه می کنند، خارق العاده است و همین برای من یک انگیزۀ واقعی خواهد بود. هرچیزی ممکن است."
شهاب بازدید : 817 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (12)

تاریخچۀ بازیهای بین منچستریونایتد و بارسلونا


سلام! به درخواست خالد عزیز برای بیان یه تاریخچه از بازیهای رسمی بین بارسا و یونایتد تو اروپا، مقالۀ زیر رو که سایت بلیچر ریپورت گذاشته اینجا قرار می دیم.

لازمه ذکر کنم که سایت بلیچر ریپورت، این مقاله رو به مناسبت فینال پارسال لیگ قهرمانان بین یونایتد و بارسا گذاشت برا همین این فینال توش نیست:



جام برندگان کاپهای اروپا - مرحلۀ یک چهارم نهایی
هفتم مارچ 1984 - بازی رفت در نو کمپ

تماشاگر: 70000 نفر

بارسلونا 2-0 منچستریونایتد

(بازی برگشت: منچستریونایتد 3-0 بارسلونا)


در سال 1983 بارسا و یونایتد تقریبا فصلی مشابه یکدیگر را سپری کرده بودند: یونایتد در لیگ سوم شده بود و در حالی که بارسا چهارم شده بود. و هر دو تیم کاپهای محلی را برده بودند، اف ای کاپ و کوپا دل ری. بنابراین هر دو تیم در فصل 1983/84به این مسابقات جام برندگان کاپهای اروپا که اکنون برچیده شده است، وارد شدند.

هر دو تیم از مراحل پایینی تورنومنت حریفان را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتند و بالا آمدند تا در مرحلۀ یک چهارم نهایی به هم رسیدند: بارسلونا از حضور بهترین بازیکن آن زمان فوتبال (به زعم برخی) یعنی دیگو مارادونا سود می برد و یونایتد نیز یک جوان ولزی به نام...

- ادامۀ مطلب - کلیک کنید -

رامین بازدید : 267 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (7)

ريو فرديناند ميگويد که بازگشت پول اسکولز درحرکت يونايتد به سمت بيستمين قهرمانی ليگ کليدی بوده است و ميخواهد که اين هافبک 37 ساله  به بازيش بعد از تابستان اتی ادامه دهد.

  • اسکولز همه را بعد از بازگشت مجددش در روزی که قرمز ها دفعه پيش به سيتی سفر کردند شکه کرد-برای بازی دور سوم رقابتهای FA Cup در ژانويه-و هم اکنون  قبل از بازی که بطور وسيع و اکثراً موافق اين هستند که مهمترين دربی در  روياروييهای اين دو تيم است،فرديناند اين استاد پاس را ستوده و از وی تمجيد کرده است.او به United Review گفت :"دلايل زيادی که چرا ما از سال جديد خوب کار کرده ايم وجود دارد.هيچ شاکی نيست که يکی از اين دلايل پل اسکولز است.آيا ما بدون او در جايگاهی که هم اکنون در ان هستيم ميبوديم؟غير ممکن است که بگوييم.اما خوب است که  او را دوباره در اختيار داريم و او بازگشته است.فقط کيفيت بازی فوتبالش نيست که من را تحت تأثير قرار ميدهد،شرايطی که او از لحاظ فيزيکی خود را وفق داده نيز من را تحت تأثير قرار ميدهد.او چندين ماه از ميادين دور بود  اما  او مستقيماً به سطح بالا و حرفه اي باز گشت و او به سختی به نظر ميرسد که در پستش موفق نبوده است.در اين برهه از دوران بازيکنيش، ان  فوق العاده است."مربی يونايتد سر الکس فرگوسن هفته پيش اشکار کرد که او در مورد امکان ادامه وی برای فصل 2012/13 صحبت نکرده است،به دليل اينکه ميترسد که ذهن و فکر اين هافبک را بخاطر موضوعی که نسبت به تمرکز کنونی تيم در بردن ليگ در رتبه دوم است را مشغول به خود کند."تا آخر فصل در مورد اين موضوع از او سؤال نميکنم.سر الکس گفت:اصلاً نميخواهم که ذهنش را مشغول کنم.بازگشت پول برای ما توقفی به نتايج ضعيفمان بود.فرم و شرايطی که او هم اکنون نشان ميدهد به خوبی  فرم هميشگييش است.او يک ارامش را به بازی ميياورد و او ميتواند گام و نبض بازيها را برای ما  ديکته کند.او از زمان بازگشتش  ان را انجام داده است.او شايد نسبت به فرمی که فصل پيش داشت در فرم بهتری باشد،بخاطر اينکه وقتی که تصميمش را مبنی بر بازنشستگی گرفت در ذهن و فکرش بوده که فصل آخرش است و شايد ان روی او تأثيرگذار بوده است."اما فرديناند علاقه شديد خود را برای ديدن پول اسکولز در پيراهن يونايتد برای نوزدهمين  فصل ابراز کرد."قطعاً، مطلوب خواهد بود اگر او بتواند يک فصل ديگر بازی کند.در مورد اسکولزی اما شما ميدانيد فرقی نميکند که هرکسی هرچيزی بگويد.او نظر شخصيش را بدون توجه به آنچه ديگران ميگويند خواهد گرفت."

شهاب بازدید : 570 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (4)

این ستون از دید خبرنگاران مستقر در اولدترافورد، به صورت اجمالی به اتفاقات رخ داده در باشگاه در هر روز کاری می پردازد.

توضیح: این بلاگ در طول ساعات اداری در اولدترافورد، توسط بلاگ نویسانش آپ دیت می شود. پس سر بزنید!

 

امروز:

  • امروز نشست خبری پیش از بازی سرالکس - نکات ایشالا حدود ساعت 18:00 از همین بلاگ آپدیت می شود
  • فردا تیم به یک پیک نیک دو روزه در جنوب ولز می رود!!!!!
  • نشست خبری سر الکس - نکات:
  1. از اول فصل بازی این هفته با سیتی حساس نشان می داد.
  2. هنوز 4 گلی که از اورتون خوردیم فکر ما را عذاب می دهد.
  3. ما در موقعیت بهتری نسبت به سیتی هستیم - آنها محکوم به برد هستند. ولی ما هم تیمی نیستیم که برای تساوی به میدان برویم.
  4. تیم ما تجربۀ کافی دارد. ما کاری به سه دیدار گذشتۀ این فصل نداریم.
  5. از این به بعد باید به دربی ها و دیدارهای مهم با سیتی عادت کنیم.
شهاب بازدید : 456 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (21)

 

رفـــــتــــــنــــــی هــــا


فصل داره به انتها میرسه و آروم آروم باز هم داریم میرسیم به بازار نقل و انتقالات و شایعات رو مخش! یکی از بلاگ نویسای سایت Stretford-end هم از فرصت (سوء!) استفاده کرده و نام ده بازیکن یونایتد رو که بیشتر احتمال میده این فصل از یونایتد جدا بشن رو لیست کرده و "احتمال جداییشون" رو هم از 10 عدد داده... بعضیا شاکی هستین که نظر سنجی سایت قدیمیه، بیاین همینو نظر سنجیش کنیم :D

شما چه کسایی رو (از کل تیم) حدس می زنید (یا حتی دوست دارید!!) فصل بعد تو یونایتد نباشن؟ احتمال بدید از 10 مثل این بابا نویسنده... فصل قبل چقدر احتمال میدادید فرگی اوشی و براون دو تا از وفادارترین یاراشو بفروشه به تیم استیو بروس؟؟
یه چیز دیگه رو هم خودتون اضافه کنید، فکر می کنید کدوم یکی از بازیکنای آکادمی مجوز حضور در تیم اول رو میگیرن؟ کی می خوایم از جوونای مستعد آکادمی استفاده کنیم؟؟ باز مثل فصلای قبل جوونای تیمای دیگه مثل جونز و اسمالینگ رو می خریم و جوونای مستعد خودمون مثل موریسون و پوگبا رو روونۀ تیمای دیگه می کنیم؟؟ تابستون شلوغی که دیوید گیل وعده داده بود، تا چه حد رنگ واقعیت میگیره؟؟؟ آیا باز یه خونه تکونی شلوغ مثل خونه تکونی سال 96 فرگی شاهد هستیم که غولهایی مثل رابی سویج و پوبورسکی رو از تیم روونه کرد بیرون و جا رو برای جوونای طلایی یونایتد وا کرد؟
خیلی سؤال پرسیدم.... ولی خوب جدا همۀ این سؤالا داره رو مغز من رژه نظامی میره... و اما بازیکنای نویسندۀ این سایته: ضمنا یارو تأکید کرده که دقت کنید این عددا احتمالی هستش که نویسنده "فکر می کنه" بازیکنا تیم رو ترک می کنن. نه میزانی که "دوست داره" تیم رو ترک کنن...

 

اندرسون 3/10:

یکی از ناامید کننده ترین بازیکنان یونایتد درسالهای اخیر - حتی بارقه های کم رنگی از کیفیت نیز که در او دیده می شود، توسط مصدومیتها و برخی نمایشهای متوسط خنثی شده است. هواداران یونایتد گمان میکردند که یک "رونالدینیوی آینده" را به خدمت گرفته اند، ولی در عوض شاهد عدم پیشرفت یک بازیکن میانیِ دینامیک (اصطلاح هافبک Box-toBox - هافبکی که هم تدافعی است و تکل می زند و هم تهاجمی در پاسکاری ها و شوتها) بعضاً کند و دارای اضافه وزن (برخلاف سرعتی که لازمۀ یک هافبک داینامیک است) بودند. با این حال نکتۀ مثبت اندرسون این است که هر بار که او فرصت می کند بازیهایی متوالی را انجام دهد، به یاد شما می آورد که چرا شما زمانی از بازی های او هیجان زده می شدید. برخی شایعات مطرح است از آنجا که باشگاه از مصدومیتهای او کلافه شده است، امکانش هست که در تابستان باشگاه را ترک کند. با این حال هنوز در پرتقال از او بسیار یاد می شود. این مسئله گویای این است که فرگی هنوز خاطرخواه اوست و به نظر می آید اقلا یک سال دیگر منتظر بازیکنی که سالها او را در پرتقال زیر نظر داشته است بماند.

دیمیتار برباتف 9/10:

قهرمان اغوا کنندۀ مورد علاقۀ هر آدمی. نبوغ بالای این مرد هرگز در یونایتد "به کار گرفته نشد". او دارد این فصل را در انجماد کامل و با تعداد بازیهای بسیار کم در لیگ به پایان می برد و بازیهایش محدود شد به بازیهای لیگ کاپ در برابر تیمهای رده پایین. نکتۀ مثبت او این بود که هیچ گاه لب به شکایت نگشود و همواره مانند آن بازیکن حرفه ای رفتار کرد که همه از او انتظار داشتیم. تمدید یکطرفۀ یکسالۀ قرارداد او نیز واضح است که تنها تضمینی است برای اینکه او مجانی و به صورت آزاد باشگاه را ترک نخواهد کرد. حتی فرگی نیز پذیرفته است و اشاره کرده است که بسیار محتمل است که او باشگاه را به دنبال بازی در ترکیب اولیه ترک کند.

ریکی دلات 7/10:

درحالیکه هنوز با تیم اول قرارداد نبسته است، اینکه دلات از زمان پیوستنش به تیم خوب کار کرده است یا نه جای بحث دارد. مصدومیتها و نمایشهای ناپایدار، به دوران قرضی او در این فصل در تیم نورویچ پایان داد و نشان داد که او از آن رگه بازیکنان نیست که بتواند بازیکن یونایتد باشد. او در لیگ ذخیره ها خوب عمل کرده است. به ویژه به عنوان یک مهاجم جایگزین (پستی که در دوران رشدش هم در آن به کار گرفته می شد) ولی باز هم هنوز نتوانسته به تیم اول راه پیدا کند. از طرفی او یک ویژگی منحصر به فرد دارد که فرگی می تواند این ویژگی را بپرستد: آن هم ورساتیلیتی و خاصیت چند پست بودن این بازیکن است. با این حال شاید این ویژگی  برای اینکه او بعد از تابستان هم در یونایتد باشد کافی نباشد.

ریو فردیناند 1/10:

شاید احمقانه باشد که ریو رو در این لیست جای بدیم. ولی مدتی است که شایعاتی مبنی بر پیوستن به امریکا یا دیگر مرزها برای پول زیاد، پیرامون این بازیکن در گردش است. در چنین فصلی که یکی از بهترین و خاطره انگیزترین فصلهای او محسوب می شود، یک انتقال می تواند دور از ذهن باشد. درست است که اونز در غیاب ویدیچ نشان داده که می تواند قابل اتکا باشد، ولی جونز و اسمالینگ نیز دو جوان نیازمند تجربه در تیم هستند که تضمین می کنند حضور تجربۀ ریو در تیم اقلا برای یک فصل دیگر می تواند بسیار سودمند باشد.

درن فلچر 4/10:

درست است که از تمرینات پیش فصل به عنوان زمان کاندید برای بازگشت او یاد می شود، ولی با این حال بازگشت او کاملا به شرایط سلامتش بستگی خواهد داشت. من کارشناس پزشکی نیستم و بنابراین نمی توانم نظر بدهم که چه میزان بعد او می تواند سلامتی لازم برای بازی در لیگ برتر را باز یابد، ولی تعجب هم نخواهم کرد اگر درن روزی دریابد که دیگر قادر نیست پس از بازگشت از مصدومیت، دوباره استانداردهای لازم برای بازی در یونایتد را باز یابد. ابتدا باید سلامت او بازگردد و آنگاه احتمال بازنشستگی او از فوتبال به سمت مربیگری بالاست.

توماس کوژاک 10/10:

این دروازه بان لهستانی، با نزول رتبه در اولویت باشگاه، اکنون انتخاب چهارم بین دروازه بانها محسوب می شود. قابلیتهای دروازه بانی او به نظر می آید که ملزومات دروازه بانی در یونایتد را - توزیع خوب توپ و نیز بازی با پای روان - ارضا نمی کند. انتقال قرضی او به تیم واتفورد در عوض تا اینجای کار خوب پیش رفته است و موفقیت آمیز بوده است و نظرات مثبت کارشناسان را در چمپیونشیپ به خود جلب کرده است. تعداد قابل توجهی از باشگاهها در حال حاضر علاقۀ خود را به استخدام او نشان داده اند و با توجه به اینکه قرارداد او در تابستان به پایان می رسد، او به صورت آزاد باشگاه را ترک خواهد کرد.

فدریکو ماکدا 4/10:

این فصل هم برای جوان ایتالیایی مشابه فصل قبل سپری شد. انتقال قرضی به کوئینز خوب پیش می رفت تا اینکه مربی عوض شد و به هیوز بودجۀ کافی برای خرید بازیکنان امتحان پس داده، داده شد. در حالیکه کیکو به دنبال دقیقه ای برای بازی کردن بود، زانویش او را برای یک ماه از میدان خارج کرد و باشگاه نیز تصمیم گرفت که عمل روی زانویش انجام دهد و به این ترتیب فصل او پایان یافت. با این حال فرگی هنوز هم یکی از هواداران بزرگ اوست و اعتقاد دارد که او آیندۀ خوبی در باشگاه دارد. انتقال قرضی خوب در فصل بعدی که به نظر می آید فصل اثبات توانایی های او یا جدایی او باشد، می تواند مفید باشد. گفته می شود که اگر پیشنهادی قابل توجه و یا به عنوان معاوضۀ بازکنان مورد نظر باشگاه، ارائه شود، یونایتد ممکن از که به انتقال او حکم دهد. از نظر شخصی، من امیدوارم که او قرضی به باشگاهی برود که بازی منظم به او برسد. او این پتانسیل را دارد که به چیزی بهتر از یک بازیکن حاشیه ای لیگ برتر تبدیل شود.

مایکل اوون 5/10:

مصدوم است. دوباره. در واقع اوون الآن نباید در یونایتد باشد، ولی ویژگی عدم شکایت کردن او و عشق او به مسابقات اسب دوانی، او را سه فصل در باشگاه حفظ کرده است. قرارداد او این تابستان به پایان می رسد و او هنوز ممکن است که بنا به دلایل متفاوت، یک فصل دیگر نیز تمدید کند. یونایتد جدا نیازی به او ندارد، و این امکان هست که او قربانی یک نیروی جوانتر، پراشتها تر و بهتر شود.

پارک جی-سونگ 6/10:

پارک-مرد بازیهای بزرگ در این فصل تبدیل شده به پارک-مرد بازیهای کوچک. با تغییر روش تیمی باشگاه، پارک نیز خود را در حاشیۀ ترکیب مشاهده می کند. تنها گاهی از او به عنوان "یار چرخشی" در بازی های کم اهمیتتر استفاده می شود. کیفت کار، انرژی و دیسیپیلین تاکتیکی هنوز هر در تیم نیاز است، ولی در شیوه هایی متفاوت (از پارک). با این حال فرگی حرفه ای گری او را دوست دارد و مالکان باشگاه نیز عوایدی را که او (از طریق هواداران آسیای شرقی) نصیب باشگاه می کند دوست دارند. با این حال پارک به خاطر بازی منظم و تمرکز روی باشگاه بود که از بازیهای ملی خداحافظی کرد - و این ویژگیها به نظر می آید که دیگر در یونایتد برای او قابل حصول نباشد.

پل اسکولز 2/10:

نابغه بازگشته است، و نیز به نحو احسن نبوغ خود را نشان داده است. او هنوز در مورد فصل بعد بلا تکلیف است و صحبت در مورد فصل آیندۀ او به تابستان موکول شده است. با فرمی که او داشته است و اهمیتی که تا به اینجای کار در بازیهای تیم داشته است، به نظر می آید که یک فصل دیگر حضور، به سود هر دو طرف باشد. لطفا یک فصل دیگر "شاهزادۀ زنجفیلی" در تیم باشد!!

 


 

سوال از ما پاسخ از شما 

بچه ها به نظرتون اين ليست تا چه حد درسته ؟ كدوم بازيكنا بايد از منچستر برن و كدوم بازيكنا جاشون تو اين ليست نيست؟

بچه ها الآن دو سه نفر نظر مخفی ارسال کردن که نظرای قشنگی هم هست... اگه از قصد بوده که دمتون گرم.. ولی می ترسم حواستون نبوده باشه و سهوی نظرای عالیتون به صورت مخفی ارسال میشه... خواستم بگم حواستون باشه فقط که اگه می خوای نظر آشکار ارسال کنید، حواستون باشه مربع نظر مخفی تیک نخورده باشه

شهاب بازدید : 257 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (7)

اخبار کوتاه

  • تاتنهام و یونایتد گوش به زنگ باشند - رئیس باشگاه لیل: هازارد آمادۀ ترک باشگاه در تابستان - به نقل از سایت Goal، میشل سیدو رئیس باشگاه لیل اذعان کرد که آنها بیهوده تلاش می کنند که ادن هازارد، بال گلزن بلژیکی را در متروپل حفظ کنند. او در مصاحبه ای با RMC گفت: ادن خواهان تجربه ای اروپایی در خارج فرانسه است و ما نمی توانیم او را حفظ کنیم. تا همین جای کار هم که ما توانستیم او را دو سال بیشتر در لیل حفظ کنیم، به این دلیل است که ما باشگاهی بسیار قوی (از نظر مالی) هستیم و هیچ گاه نیاز به فروش بازیکن نداشته ایم." هازارد نیز بارها از علاقه و ایمانش به بازی در فوتبال اروپایی سخن گفته است که می تواند در رقابت تاتنهام و یونایتد برای جذب این بازیکن ضربۀ مهلکی به تاتنهامی باشد که جایگاهش در لیگ قهرمانان در مصاف با چلسی و نیوکاسل به خطر افتاده است.
  • دلخوری باشگاه یونایتد از امتناع مسؤولان امریکایی فیسبوک در حذف کردن گروه توهین به حادثۀ مونیخ: به نقل از menmedia، چندی است در فیسبوک صفحه ای تحت عنوان I like to Munich Munich باز شده است که به گرداوری توهینهای به قربانیان حادثۀ مونیخ می پردازد. باشگاه و مردمان بیشماری از فیسبوک، حذف این صفحه را خواستار شده اند که مدیران امریکایی این شبکۀ اجتماعی در پاسخ گفته اند: "علی رغم تماسهای گستردۀ اعضای فیسبوک، شرکت صفحه ای را صرفا به خاطر بحث برانگیز بودنش حذف نمی کند"
    یک سخنگو از اولدترافورد اعلام کرده است:"ما خیلی دلخور شده ایم که فیسبوک تصمیم گرفته است کاری به این صفحه نداشته باشد، این صفحه چیزی فراتر از "یک صفحۀ بحث برانگیز است"، این صفحه عمیقا به کسانی که جانشان را در آن حادثۀ تلخ از دست دادند توهین می کند - که حتی برخیشان تنها شامل خانوادۀ منچستر یونایتد نبوده اند (روزنامه نگاران و پیشکسوتان ورزشی)." گفتنی است که بانیان این صفحه منتسب به هواداران تیم لیدز یونایتد هستند.
  • حذف رافائل از ترکیب دیدار برابر سیتی: سایت Daily Mail اعلام کرده است که دریافته که سرالکس می خواهد به دلیل اشتباهات رافائل روی گل اول و چهارم برابر اورتون، کریس اسمالینگ را جایگزین او در دفاع راست کند که به دلیل قد و قوای بدنی مستحکمترش نسبت به رافائل، توانایی بیشتری در تیم مستحکم و پر قدرت سیتی (از نظر بدنی) دارد. این سایت همچنین اعلام کرده که باز هم اونز و فردیناند و همچنین ولبک و رونی زوج خطوط دفاعی و حملۀ یونایتد را تشکیل خواهند داد.

  • ریکی دلات در شرف ترک باشگاه به مقصد لستر سیتی: روباهها (لقب لستر) که این فصل علی رغم انتظارات اهالی فوتبال، نتوانستند به پلی آف چمپیونشیپ برای حضور در لیگ برتر صعود کنند، در این هفته پیشنهادی 1.2 میلیون پوندی را برای جذب دلات روی میز سران یونایتد خواهند گذاشت. دلات که سال 2009 از تیم استوک به یونایتد پیوست، دوره هایی قرضی را در تیمهای شفیلد یونایتد، پرستون، پورتسموس و نورویچ سپری کرد ولی هیچ گاه نتوانست در ترکیب یونایتد جا بیفتد و در این سه سال تنها سه بازی در ترکیب اولیۀ یونایتد قرار گرفت. (مترجم: البته پس از بازگشتش در نیم فصل از تیم نورویچ، در دو بازی تیم ذخیره ها موفق به گلزنی هم شده است)
امير بازدید : 459 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (35)

پست ثابت


آپلود


  • الان چند ساعتی‌ هست که از بازی می‌گذره و من حرف‌های جالبی‌ میبینم تو این شبکه‌های اجتماعی.هوادار‌های (به ظاهر) بارسلونا دم از فوتبال پاک میزنن ! داداش تو اصلا میدونی‌ فوتبال پاک چیه ؟؟؟ اینکه ۱۰ نفره تو خونه‌ حریف ۲ تا گل بزنی‌ کثیفه اما با حمایت داور و پلاتینی و یوفا و هرچی‌ که تو اون خراب شدست بیای بالا پاکه.با یه ضربه ۶ تا غلت بزنی‌ ، با یه برخورد صورتت رو بگیری و زیرزیرکی نگاه کنی‌ ببینی‌ داور چی‌ کار می‌کنه! اینا همش فوتبال پاکه ! تورو خدا بیش تر از این نا امیدمون نکنین ! فوتبال پاک با وجود هوادار‌هایی‌ مثل شما مرد.همه قهرمانی‌هاتون توش حرفه.از سال ۲۰۰۶ که با نا‌داوری میلان رو حذف کردین ! سال ۲۰۰۹ که رسوایی قرن رو مقابل چلسی خلق کردید.همین پارسال که سر آرسنال و رئال رو بریدین ! به این میگی‌ فوتبال پاک ؟ اگه فوتبال پاک اینه من حاضرم تیمم ۱۰۰ تا جام با فوتبال کثیف ببره . میدونم سن فوتبالیت از ۴ سال بیشتر تجاوز نمیکنه ! پس دیگه تورو خدا اینقدر تظاهر نکن از زمان ریوالدو طرفدار بارسلونا بودی ! حالم از هوادار‌هایی‌ فوتبالی مثل شما به هم میخوره ! کل فصل رونالدو رو مسخره کردین براش لقب ساختین و بهش گفتید پنالدو ! دیدی پنالتی زدن هنره ؟ دیدی سر همین موضوع حذف شدید ! فقط یه جام حذفی اسپانیا براتون موند ! همین ! بعد این همه خرج(از سال ۲۰۰۸ تا به حال ۳۳۰.۲ میلیون یورو)!!!!!!!!!!!!! این همه حمایت ! یه جام حذفی براتون موند ! ای کسانی که یکی دو سالی بود طرفدار بارسلونا شده بودید به تیم سابق خود بازگردید شايد رستگار شويد !

امير بيطرف

شهاب بازدید : 432 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (17)


پاسخ ریو فردیناند به سؤالات هواداران در سایت باشگاه

  • نظر تو نسبت به حضور گری نویل به عنوان کارشناس تلویزیونی در مسابقات ورزشی چیست؟
    گری عاقبت جایگاه واقعی خودش رو پیدا کرد. بالاخره او همون جایی رو پیدا کرد که می تونه تا دلش می خواد صحبت کنه!! من اصلا باورم نمی شه که افرادی پیدا شدن که به او پول می دن تا صحبت کنه! ما اینجا حاضر بودیم به او هر چقدر می خواد پول بدیم تا ساکت بشه!!! ولی خوب اگر بخواهیم جدی باشیم، گری خیلی با معنی صحبت می کند. صدها آدم وجود دارند که همانند او تا این سطح فوتبال بازی کرده اند. ولی جدا چند نفر از آنها صداقت گری را دارند؟ و یا می توانند نکات را به خوبی شفافی او حالی مخاطب بکنند؟ او دارد کاری در سطح فوق العاده را انجام می دهد. ما همگی به او افتخار می کنیم.
  • چرا تو وقتی رونی داشت در برابر استون ویلا ضربۀ پنالتی می زد، روی خود را به سمت دیگر برگرداندی؟
    در این مقطع حساس از فصل، مسائل با اهمیت تر می شوند و بیشتر موجب فشار عصبی می شوند. من نمی توانستم صحنه را ببینم. من رو به تماشاگرا ایستادم و منتظر واکنش آنها شدم - و واکنش آنها به من فهماند که خوشبختانه توپ گل شده است.
  • تو همیشه اصرار داشته ای که دیگو مارادونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بوده است. قطعا مسی نیز دارد به او نزدیک می شود، اینطور نیست؟
    من باید اذعان کنم که چرا. در دوران کودکی، مارادونا قهرمان من بود. من تمامی نوارهای ویدئویی او را داشتم. اکنون باید بپذیریم که مسی هم به این درجه می رسد. هرچند هنوز در ذهن من مارادونا مرد شمارۀ یک است. در ناپولی، مارادونا بود که یک تیم حد وسط را به بهترین تیم و به قهرمان ایتالیا تبدیل کرد. او کاری مشابه را نیز با آرژانتین سال 1986 انجام داد و آنها را قهرمان جام جهانی کرد. تنها مسئلۀ شک برانگیز دربارۀ مسی این است که او در تیمی بازی می کند که دومین و سومین بازیکن برتر دنیا یعنی ژاوی و اینیستا را دارا است. (هرچند کریسیانو رونالدو نیز در حد آنها است). مسی (بیشتر از رونالدو) از هم تیمی هایش سود می برد. حتی بعد از ژاوی و اینیستا، سرخیو بوسکتس و داوید ویا نیز در بارسا هستند که می توانند در هر تیم دیگری در دنیا استخدام شوند. نکتۀ دیگر دربارۀ مارادونا این است که شما باید به یاد داشته باشید که او شگفتیش را در دوره ای خلق کرد که شما می توانستید با سنگ بر سر بازیکنان بکوبید!! ولی این روزها قانون حمایت کامل از فوتبالیستها دارد (ونمیشه رفت رو پاشون پاشون رو قلم کرد!!)
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 121

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 313
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 686
  • باردید دیروز : 672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,983
  • بازدید ماه : 5,983
  • بازدید سال : 134,572
  • بازدید کلی : 1,722,614
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2