loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 455 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (21)

 

رفـــــتــــــنــــــی هــــا


فصل داره به انتها میرسه و آروم آروم باز هم داریم میرسیم به بازار نقل و انتقالات و شایعات رو مخش! یکی از بلاگ نویسای سایت Stretford-end هم از فرصت (سوء!) استفاده کرده و نام ده بازیکن یونایتد رو که بیشتر احتمال میده این فصل از یونایتد جدا بشن رو لیست کرده و "احتمال جداییشون" رو هم از 10 عدد داده... بعضیا شاکی هستین که نظر سنجی سایت قدیمیه، بیاین همینو نظر سنجیش کنیم :D

شما چه کسایی رو (از کل تیم) حدس می زنید (یا حتی دوست دارید!!) فصل بعد تو یونایتد نباشن؟ احتمال بدید از 10 مثل این بابا نویسنده... فصل قبل چقدر احتمال میدادید فرگی اوشی و براون دو تا از وفادارترین یاراشو بفروشه به تیم استیو بروس؟؟
یه چیز دیگه رو هم خودتون اضافه کنید، فکر می کنید کدوم یکی از بازیکنای آکادمی مجوز حضور در تیم اول رو میگیرن؟ کی می خوایم از جوونای مستعد آکادمی استفاده کنیم؟؟ باز مثل فصلای قبل جوونای تیمای دیگه مثل جونز و اسمالینگ رو می خریم و جوونای مستعد خودمون مثل موریسون و پوگبا رو روونۀ تیمای دیگه می کنیم؟؟ تابستون شلوغی که دیوید گیل وعده داده بود، تا چه حد رنگ واقعیت میگیره؟؟؟ آیا باز یه خونه تکونی شلوغ مثل خونه تکونی سال 96 فرگی شاهد هستیم که غولهایی مثل رابی سویج و پوبورسکی رو از تیم روونه کرد بیرون و جا رو برای جوونای طلایی یونایتد وا کرد؟
خیلی سؤال پرسیدم.... ولی خوب جدا همۀ این سؤالا داره رو مغز من رژه نظامی میره... و اما بازیکنای نویسندۀ این سایته: ضمنا یارو تأکید کرده که دقت کنید این عددا احتمالی هستش که نویسنده "فکر می کنه" بازیکنا تیم رو ترک می کنن. نه میزانی که "دوست داره" تیم رو ترک کنن...

 

اندرسون 3/10:

یکی از ناامید کننده ترین بازیکنان یونایتد درسالهای اخیر - حتی بارقه های کم رنگی از کیفیت نیز که در او دیده می شود، توسط مصدومیتها و برخی نمایشهای متوسط خنثی شده است. هواداران یونایتد گمان میکردند که یک "رونالدینیوی آینده" را به خدمت گرفته اند، ولی در عوض شاهد عدم پیشرفت یک بازیکن میانیِ دینامیک (اصطلاح هافبک Box-toBox - هافبکی که هم تدافعی است و تکل می زند و هم تهاجمی در پاسکاری ها و شوتها) بعضاً کند و دارای اضافه وزن (برخلاف سرعتی که لازمۀ یک هافبک داینامیک است) بودند. با این حال نکتۀ مثبت اندرسون این است که هر بار که او فرصت می کند بازیهایی متوالی را انجام دهد، به یاد شما می آورد که چرا شما زمانی از بازی های او هیجان زده می شدید. برخی شایعات مطرح است از آنجا که باشگاه از مصدومیتهای او کلافه شده است، امکانش هست که در تابستان باشگاه را ترک کند. با این حال هنوز در پرتقال از او بسیار یاد می شود. این مسئله گویای این است که فرگی هنوز خاطرخواه اوست و به نظر می آید اقلا یک سال دیگر منتظر بازیکنی که سالها او را در پرتقال زیر نظر داشته است بماند.

دیمیتار برباتف 9/10:

قهرمان اغوا کنندۀ مورد علاقۀ هر آدمی. نبوغ بالای این مرد هرگز در یونایتد "به کار گرفته نشد". او دارد این فصل را در انجماد کامل و با تعداد بازیهای بسیار کم در لیگ به پایان می برد و بازیهایش محدود شد به بازیهای لیگ کاپ در برابر تیمهای رده پایین. نکتۀ مثبت او این بود که هیچ گاه لب به شکایت نگشود و همواره مانند آن بازیکن حرفه ای رفتار کرد که همه از او انتظار داشتیم. تمدید یکطرفۀ یکسالۀ قرارداد او نیز واضح است که تنها تضمینی است برای اینکه او مجانی و به صورت آزاد باشگاه را ترک نخواهد کرد. حتی فرگی نیز پذیرفته است و اشاره کرده است که بسیار محتمل است که او باشگاه را به دنبال بازی در ترکیب اولیه ترک کند.

ریکی دلات 7/10:

درحالیکه هنوز با تیم اول قرارداد نبسته است، اینکه دلات از زمان پیوستنش به تیم خوب کار کرده است یا نه جای بحث دارد. مصدومیتها و نمایشهای ناپایدار، به دوران قرضی او در این فصل در تیم نورویچ پایان داد و نشان داد که او از آن رگه بازیکنان نیست که بتواند بازیکن یونایتد باشد. او در لیگ ذخیره ها خوب عمل کرده است. به ویژه به عنوان یک مهاجم جایگزین (پستی که در دوران رشدش هم در آن به کار گرفته می شد) ولی باز هم هنوز نتوانسته به تیم اول راه پیدا کند. از طرفی او یک ویژگی منحصر به فرد دارد که فرگی می تواند این ویژگی را بپرستد: آن هم ورساتیلیتی و خاصیت چند پست بودن این بازیکن است. با این حال شاید این ویژگی  برای اینکه او بعد از تابستان هم در یونایتد باشد کافی نباشد.

ریو فردیناند 1/10:

شاید احمقانه باشد که ریو رو در این لیست جای بدیم. ولی مدتی است که شایعاتی مبنی بر پیوستن به امریکا یا دیگر مرزها برای پول زیاد، پیرامون این بازیکن در گردش است. در چنین فصلی که یکی از بهترین و خاطره انگیزترین فصلهای او محسوب می شود، یک انتقال می تواند دور از ذهن باشد. درست است که اونز در غیاب ویدیچ نشان داده که می تواند قابل اتکا باشد، ولی جونز و اسمالینگ نیز دو جوان نیازمند تجربه در تیم هستند که تضمین می کنند حضور تجربۀ ریو در تیم اقلا برای یک فصل دیگر می تواند بسیار سودمند باشد.

درن فلچر 4/10:

درست است که از تمرینات پیش فصل به عنوان زمان کاندید برای بازگشت او یاد می شود، ولی با این حال بازگشت او کاملا به شرایط سلامتش بستگی خواهد داشت. من کارشناس پزشکی نیستم و بنابراین نمی توانم نظر بدهم که چه میزان بعد او می تواند سلامتی لازم برای بازی در لیگ برتر را باز یابد، ولی تعجب هم نخواهم کرد اگر درن روزی دریابد که دیگر قادر نیست پس از بازگشت از مصدومیت، دوباره استانداردهای لازم برای بازی در یونایتد را باز یابد. ابتدا باید سلامت او بازگردد و آنگاه احتمال بازنشستگی او از فوتبال به سمت مربیگری بالاست.

توماس کوژاک 10/10:

این دروازه بان لهستانی، با نزول رتبه در اولویت باشگاه، اکنون انتخاب چهارم بین دروازه بانها محسوب می شود. قابلیتهای دروازه بانی او به نظر می آید که ملزومات دروازه بانی در یونایتد را - توزیع خوب توپ و نیز بازی با پای روان - ارضا نمی کند. انتقال قرضی او به تیم واتفورد در عوض تا اینجای کار خوب پیش رفته است و موفقیت آمیز بوده است و نظرات مثبت کارشناسان را در چمپیونشیپ به خود جلب کرده است. تعداد قابل توجهی از باشگاهها در حال حاضر علاقۀ خود را به استخدام او نشان داده اند و با توجه به اینکه قرارداد او در تابستان به پایان می رسد، او به صورت آزاد باشگاه را ترک خواهد کرد.

فدریکو ماکدا 4/10:

این فصل هم برای جوان ایتالیایی مشابه فصل قبل سپری شد. انتقال قرضی به کوئینز خوب پیش می رفت تا اینکه مربی عوض شد و به هیوز بودجۀ کافی برای خرید بازیکنان امتحان پس داده، داده شد. در حالیکه کیکو به دنبال دقیقه ای برای بازی کردن بود، زانویش او را برای یک ماه از میدان خارج کرد و باشگاه نیز تصمیم گرفت که عمل روی زانویش انجام دهد و به این ترتیب فصل او پایان یافت. با این حال فرگی هنوز هم یکی از هواداران بزرگ اوست و اعتقاد دارد که او آیندۀ خوبی در باشگاه دارد. انتقال قرضی خوب در فصل بعدی که به نظر می آید فصل اثبات توانایی های او یا جدایی او باشد، می تواند مفید باشد. گفته می شود که اگر پیشنهادی قابل توجه و یا به عنوان معاوضۀ بازکنان مورد نظر باشگاه، ارائه شود، یونایتد ممکن از که به انتقال او حکم دهد. از نظر شخصی، من امیدوارم که او قرضی به باشگاهی برود که بازی منظم به او برسد. او این پتانسیل را دارد که به چیزی بهتر از یک بازیکن حاشیه ای لیگ برتر تبدیل شود.

مایکل اوون 5/10:

مصدوم است. دوباره. در واقع اوون الآن نباید در یونایتد باشد، ولی ویژگی عدم شکایت کردن او و عشق او به مسابقات اسب دوانی، او را سه فصل در باشگاه حفظ کرده است. قرارداد او این تابستان به پایان می رسد و او هنوز ممکن است که بنا به دلایل متفاوت، یک فصل دیگر نیز تمدید کند. یونایتد جدا نیازی به او ندارد، و این امکان هست که او قربانی یک نیروی جوانتر، پراشتها تر و بهتر شود.

پارک جی-سونگ 6/10:

پارک-مرد بازیهای بزرگ در این فصل تبدیل شده به پارک-مرد بازیهای کوچک. با تغییر روش تیمی باشگاه، پارک نیز خود را در حاشیۀ ترکیب مشاهده می کند. تنها گاهی از او به عنوان "یار چرخشی" در بازی های کم اهمیتتر استفاده می شود. کیفت کار، انرژی و دیسیپیلین تاکتیکی هنوز هر در تیم نیاز است، ولی در شیوه هایی متفاوت (از پارک). با این حال فرگی حرفه ای گری او را دوست دارد و مالکان باشگاه نیز عوایدی را که او (از طریق هواداران آسیای شرقی) نصیب باشگاه می کند دوست دارند. با این حال پارک به خاطر بازی منظم و تمرکز روی باشگاه بود که از بازیهای ملی خداحافظی کرد - و این ویژگیها به نظر می آید که دیگر در یونایتد برای او قابل حصول نباشد.

پل اسکولز 2/10:

نابغه بازگشته است، و نیز به نحو احسن نبوغ خود را نشان داده است. او هنوز در مورد فصل بعد بلا تکلیف است و صحبت در مورد فصل آیندۀ او به تابستان موکول شده است. با فرمی که او داشته است و اهمیتی که تا به اینجای کار در بازیهای تیم داشته است، به نظر می آید که یک فصل دیگر حضور، به سود هر دو طرف باشد. لطفا یک فصل دیگر "شاهزادۀ زنجفیلی" در تیم باشد!!


سوال از ما پاسخ از شما 

بچه ها به نظرتون اين ليست تا چه حد درسته ؟ كدوم بازيكنا بايد از منچستر برن و كدوم بازيكنا جاشون تو اين ليست نيست؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسين فرگوسن در تاریخ 1348/10/11 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

آوون بره بهتره برباتوو هم داره تو منچستر حيف مي شه'كوژاك هم در وجود ده خيا كه داره عالي بازي مي كنه وليندگارد روي نيمكت بره بهتره.أندرسون و فلچر هم برن بهتره!

ما خيلي هافبك داريم ناني,والنسيا كه عاليه,یانك هم كه خوب كار مي كنه يه كي إز هازارد يا گايتان بيان هافبك عالييييي مي شه!حمله هم كه وليك و روني ديگه چي مي خوايم؟

دفاع يه دفاع وسط مي خوايم كه اگر كاپتان ويديچ يا فرديناند مشكلي براشون پيش بياد باشن دفاع كنار كه رافاعل عالي هست اورا هم خوبه ولي يه دفاع داشته راشين خوبه


این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

البته من فردیناند رو به خاطر شایعات توی لیست خودم گذاشتم.چون دستمزدی میخواد که برای یه بازیکن با این سن و مصدومیت دائمی زیاده.وگرنه خیلی مدافع خوبیه و دوست دارم بمونه.
پاسخ : ردیفه شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

سلام.انشاا...امسالم با زوج ریو ویدیچ حال کنیم تا بعد...دخه آ که داره راه خوبی رو میره واسه شش دانگ شدن لیندگاردم ذخیره قابل اتکاییست...اورا که عالیه هرچند کمی افت داشته خودمون فرایز رو داریم وفابیو که قرضی میره و برمیگرده...رافاعل که رفته رفته خوب میشه ولی کاش مایکون یا لام رو داشتیمشکلکوینگرم به حد کافی داریم...دو هافبک وسطم کلورلی و اسنایدرن که با سرالکس هماهنگ کردمشکلکزوج رونی ولبکم میترکونه امسال اوون و چیچا هم چرخشی بازی میکنن صد البته...بربا و کوژاک کاش برن واقعا سوختن...اندرسون1فصل میمونه
پاسخ : یه هافبک وسط بیاد واقعا غممون نیست برا فصل بعد..... کوژاک عمرا نمی مونه دیگه... شزنی دروازه بان آرسنال هم لهستانیه... حسابی جای کوژاک رو گرفت تو این یورو که لهستان و اوکراین میزبان مشترکن... کوژاک ضربۀ بدی خورد از نیمکت نشینی....

این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1348/10/11 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

از لیست فردیناند و اسکولز و فلچر و شاید پارک موندنی باشن الباقی نبودشون بهتره بودنشونه بخصوص اندرسون و اوون و کوژاک که در حد لیگ ایران هستن هنوز نمیدونم فرگوسن برا چی این اوون چیپسی رو خردید! خودمو میخریدی به صرفه تر بودم!
پاسخ : =))
البته اوون رو آزاد گرفت قراردادش با نیوکاسل تموم شده بود تمدید هم نمی کردن... اوون خودش تو اینترنت و یوتیوب از خودش بروشور پخش می کرد برا خودش تبلیغ می کرد که یکی منو بگیره... شکلک
ولی فصل قبل خوب کمکمون کرد.. بد نبود...
پاسخ : ضمن اینکه همینکه لیورپولیا دیدن که اسطوره شون داره تو جشن نوزدهمین قهرمانی یونایتد و جلو زدن از لیورپول میرقصه و پایکوبی می کنه، برا من یه دنیا ارزش داره شکلک
بد سوزش داشت اون رقص اوون تو قهرمانی نوزدهم ما!!

این نظر توسط ardal در تاریخ 1348/10/11 و 10:56 دقیقه ارسال شده است

man migam rio nabayad bere unam be andazae giggs o schools baraye in yeam zahmat keshide-
berbatov ham bazikoni ke shame golzani dare
nani ham ye wingere kheilii khobie شکلکشکلک
پاسخ : فردیناند صرفا برای شایعات مطرح شده از تیمای امریکایی تو این لیست آورده شده... وگرنه بعید می دونم فرگی یه همچین مربی فوق العاده ای برای مدافعهای جوونش رو از دست بده...
بربا بمونه خودش حیف میشه به خدا... باید بره برای لذت بردن از فوتبال
نانی هم تو ترافیک وینگر ها میمونه... والنسیا، یانگ، نانی، به اضافۀ یکی از هازارد یا گایتان.... خیلی ترافیک میشه... یکیشون اضافیه اقلا... یانگ رو که تازه خریدیم بعیده بدیم... والنسیا هم که سمت راست رو قوروق کرده... نانی رو عاشقشم ولی.... اگه کسی بخواد بره نانیه

این نظر توسط m.mohammad در تاریخ 1348/10/11 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

من ميگم برباتوف و اوون بفروشيم به جاش داويد ويا يا فرناندو يورنته را بخريم
پل اسكولز هم كه عاليه بمونه بهتره
اندرسون رد كنن بره به درد نميخوره مدريج بايد بگيريم با هازارد
تو دفاع هم بايد يه مدافع وسط خوب اضافه كنيم
سمت چپ هم به يكي نياز داريم
يه هافبك دفاعي خوب هم ميخوايم مثل تيوته
پاسخ : اوون اگرم بره، پولی عاید باشگاه نمیشه آزاد میره، چون قراردادش تابستون تموم میشه...لیورنته عالیه منم کاملا موافقم فقط یه بدی دارن این باسکی ها و تیم اتلتیک، جون به جونشون کنی بازیکن نمی فروشن... سالهاست رئال لیورنته رو می خواد نمی دن... ایالت متعصبیه تو اسپانیا..
تیوته هم بعید میدونم فرگی بگیره... فرگی از بعد جمبا جمبا و فورچون و ... دیگه سراغ بازیکن افریقایی نرفت... چون میدونه جام ملتهای افریقا تو زانویه ست که فشار بازیهای انگلیس سه برابر میشه... همون ضرری که مانچینی از غیب یحیی و کلو توره تو ژانویه دید و صدر رو از دست داد.... اصلا شرط فرگی با ولبک هم برای حضور مداوم در منچستر همین بود که ولبک از بین تیم ملی غنا و تیم ملی انگلیس، انگلیس رو انتخاب کنه.... فرگی نمی خواست دو سال درمیون ژانویه ولبک رو از دست بده...

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

دلات-کوژاک-بربا-فرایرز(9)
اوون-پارک-فردیناند(5)
اندرسون-ماچدا(3)
---------------------------
فکر کنم کین-جانستون و لینگارد هم بیان تیم اصلی.ولی احتمالا قرض داده میشن.
پاسخ : عدد 5 که به فردیناند دادی جالبه شکلک
راست میگی کلورلی و ولبک هم بعد از درخشش قرضی در ویگان و ساندرلند بود که تونستن به تیم اصلی راه پیدا کنن.... احتمالا بعیده قبل از درخشش در قرارداد قرضی قرگی بازیکنی رو به تیم اصلی بیاره.. به این نکته حواسم نبود...
جانستون رو هم خوب ولی نمی دونم شاید بهش نیاز نشه... 3تا دروازه بان کافیه... تو همون ذخیره ها بازی کنه فکر کنم فصل بعد رو هم

این نظر توسط خالداز لارستان در تاریخ 1348/10/11 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

در صورت امکان، یه پست مختص تاریخچه تقابل های منچستر و بارسلونا بگذارید.
یه بازیشون تو چمپیونز تو مرحله گروهی، رفت و برگشت سه سه شد.
اونا ریوالدو داشتن، خودمونم بکهام و اسکولز...
سبک پاسکاری که اینا الآن آوردن، ده سال پیش سررالکس اورد و بعدم منسوخش کرد چون نتیجه میشد حال و روز فعلی گاوبازای کاتالان!
پاسخ : خالد جان اتفاقا دیشب یه پست خوندم در همین مورد... اگه مایل باشی ترجمه کنم بذارم... همه بازیها که نه ولی 7 یا 8 تا از مهمترینها رو داره

این نظر توسط خالداز لارستان در تاریخ 1348/10/11 و 10:32 دقیقه ارسال شده است

از دید من که فقط معدودی از نفرات فعلی، در حد نام بزرگ منچستر کبیر هستند و مابقی میبایست چمدانهایشان را ببندند.
دروازه بان:
دخه آ + لیندگارد
مدافعان:
ویدیچ + فیل جونز + کریس اسمالینگ
(با عذرخواهی از کاپتان اورا)
لیست خرید: کاپدویلا + مارچنا + زاپاتا + اشملزر
+ متس هوملز
هافبکها:
آنتونی والنسیا + لوییز نانی
(با عذرخواهی از گیگز و اسکولز)
لیست خرید: اوور بانگا + دیه گو کاپل + نوری شاهین + کاکا + تینو کاستا + اسنایدر + ده روسی + بالزارتی + مارک همسیک + اسکات پارکر + ارنانس + خاویر پاستوره + گوتزه + بیل
مهاجمان: وین رونی، چیچاریتو، دنی ولبک
(با عذرخواهی از برباتف)
لیست خرید: جوزپه روسی + یورنته + سولدادو + دی ناتاله + ادینسون کاوانی
لیست خرید که بصورت فی البداهه به ذهنم خطور کرد، از اماده ترین بازیکنان 4 لیگ معتبر اروپا هستند که خرید ولو چند نفر از انها، غنیمت بزرگی محسوب میشود.
دوستان نظر شما چیست؟!
پاسخ : خیلی لیستت پرتنش بود داداش خالد! شکلک
جنجالیه!!
من با کاوانی کاملا موافقم جلو سیتی و چلسی نشون داد که قاتل تیمهای لیگ برتریه
با جوزپه روسی و کاکا هم مخالفم.... پاستوره و ده روسی هم فکر نمی کنم باشگاهاشون این تابستون حاضر به فروششون بشن

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 10:20 دقیقه ارسال شده است

اسکولز قضیش متفاوته اگه خودش بخاد بمونه تیم ماله خدشه.
پارک زحمت کشیده ولی دیگه تموم شده.فردیناندم درسته سنش رفته بالا ولی کاش تو یونایتد از فوتبال خداحافظی کنه.با بقیه هم کاملا موافقم که برن.
خرید بازیکنم مثل فصلای قبله حتما 2 3 تا بازیکن میگرن فرگی میگه بسته.به نظرم هازارد یکیش باشه یا گایتان.به یه دفاع وصطم نیازه(هیچوقت به اوانز اعتماد نداشتم.جونز و اسمالینگ هم هنوز باید پیشرفت کنن).اگه فابیو هم بره دفاع چپم میخایم.
از جوانان هم شاید تونکلیف بیاد (البته اگه پوگبا و فرایزر نرن)
به هر حال از این 10 تا 7 8 تا شون جدا شن ما هم خوشحال میشیم.شکلک
پاسخ : منم فکر می کنم از جوانان بخواد کسی رو بیاره، همون تونیکلیف یا نوروود رو بیاره....
ولی درمورد خداحافظی فردیناند تو یونایتد، خیلی کم پیش میاد مدافع وسط توی یونایتد از فوتبال خدافظی کنه، این ده پونزده ساله من فقط یه لورن بلان یادمه که دو سال آخر فوتبالش رو از 36 ساگلی تا 38 سالگی اونم اورژانسی برای پر کردن جای استام تو یونایتد تموم کرد... پالیستر رفت میدلزبرو، استیو بروس رفت بیرمنگام، سیلوستره، براون اوشی، استام.... نمی دونم فردیناند یه آدم دیگه ست شاید یه فرقی با اینا داشته باشه...


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 1,410
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,244
  • بازدید ماه : 3,244
  • بازدید سال : 131,833
  • بازدید کلی : 1,719,875
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2