loading...
منچستريونايتد Manchester United
رضا بازدید : 379 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (10)

 

ترجمه ي اختصاصي درmanchester-united.ir

نويسنده: ماتيو جونز


رابین ون پرسی یکی از خريدهاي پر سر و صداي يونايتد است. این درست است که امکان به خدمت گرفتن او يك دفعه به واقعیت تبدیل شد و آن،اين مسئله را اثبات می كند كه او در يك زمان بسیار کوتاه او بازیکن منچستر یونایتد شده است.

 

اما اين مسئله چقدر اهميت دارد ؟

 

قبل از خرید ون پرسی، من بی سر و صدا مشغول فعاليت بودم.ما می خواهيم او تبم ما را در این فصل تقویت كند.  به خدمت گرفتن شینجي كاگاوا از بوروسیا دورتموند به عنوان يك هدف طولانی مدت، به سرعت انجام شد.او يك استعداد هیجان انگیز با قدرت تهاجمي بالاست. در حالی که ممکن است در این فصل پتانسیل واقعی نیک پاول بازيكن سابق الکساندرا كرو را مشاهده نکنیم. بسیاری از باشگاه های علاقه مند به خدمت گرفتن او بودند و دوباره، ما تلاش كرديم و او را خريديم و بازيكن هلندی،كه ما او را پوشش دادن پاتریس اورا در دفاع چپ به خدمت گرفتيم - که اين ممکن نبود لیتون بينس یا يك بازيكن خيلي سطح بالا باشد- اما براساس گزارش هايي كه از الکساندر بوتنر خوانده ام، نشان می دهد که او تمايل دارد به جلو حركت كند،او می تواند از راه دور شوت هاي خوبي بزند و سريع به عقب برگردد و همچنين او می تواند تبدیل به بازيكن مورد علاقه ي هواداران در اولدترافورد تبديل شود. آنجلو هنريكوئز، مانند پاول، بسیار جوان و بي تجربه است، اما بسیاری از افراد از حضور او در باشگاه هیجان زده به نظر می رسند، بنابراين  تمام قراردادهاي نقل و انتقالات تابستان امسال، محتوايي براساس هیجان و پتانسيل دارند.

 

اما با ورود رابین پنجره نقل و انتقال بسته شد و باعث شد كه افراد زيادي از تابستان زيباي بریتانیا با بازي هاي المپیک و پارالمپیک لذت بردند و بر صندلی های ورزشگاه ها بنشينند.آنها منتظر بازگشت بازی زیباي ليگ برتر بودند. 

در فصل گذشته، در حالی که هزینه های فراوان منچستر سیتی و بازيكنان گران قيمت آنها، قهرماني را از منچستر يونايتد دزيد وعطش شياطين سرخ را براي رقابت با خريدهاي گران قيمت سيتزن ها افزايش دادند، ورود ون پرسی نشان می دهد که ما يك قدرت زود گذر نیستيم، آن قراردادي بود كه فرگي حتماً مي خواست منعقد شود و يك بیانیه با اين مفهوم بود كه ما نمي خواهيم هميشه گليزرها را در اين وضعيت ببينيم.(به اعتقاد مترجم منظور اين بوده كه طرفداران منچستر يونايتد دوست دارند گليزرها بيشتر خرج كنند.)

 

رابین در كنار بتمن ما، وین رونی، تعريف مي شود و يك همكاري بين دو قهرمان واقعی را وعده مي دهد.

 

من فکر می کنم ون پرسی می تواند بزرگترین خريد بعد از خود رونی باشد و با بازيكن هايي مانند اریک کانتونا، روی کین و رود ون نيستلروي قابل مقايسه است.

 

در اختيار داشتن او در دو بازي به طور كامل و يك بازي بصورت بازيكن تعويضي به روشني  نشان مي دهد که او مي تواند يك شيطان سرخ واقعي لقب بگيرد.تنها مشکلي كه در ورود رابين وجود دارد اين است كه ما فرم او را در يك همكاري ترسناك با روني_ که تمام طرفداران يونايتد آرزوي آن را دارند_ هنوز نديده ايم.

 

تا کنون مصدوميت ها ومشكلات طاقت فرساي رونی  در این فصل، باعث شده است كه آنها به دو فوق ستاره كه به طور موازی از یکدیگر حركت مي كند تبديل شوند، همانطور كه قبلاً به طور مخالف کابوس دفاع هاي لیگ برتر بوده اند.البته اين مراحل آغازين است بنابراين هنوز  زمان زيادي برای آنها وجود دارد كه بازي وحشتناک دو نفره ي خود را نشان دهند.

 

شروع متفاوت رونی و ون پرسی در اين فصل نمی تواند خيلي وارونه باشد. طرفداران فوراً به بازيكن هلندی عشق و علاقه خود را نشان دادند، البته به ثمر رساندن چهار گل خود را در سه بازی به اين مسئله کمک کرده است. این يك قرارداد درخشان است كه مردم فکر می كردند ما دیگر نمی توانيم آن را به وجود آوريم و مانند هنگامي است كه از روني در مورد سیاست ترانسفر باشگاه و توانایی رقابت در طول بازي فوق العاده خود در اکتبر 2010 سوال شد.ابلهانه است كه برخي در اولدترافورد وجود دارند که ادعا می کنند رونی، با توجه به آخرین آسیب خود و نشان ندادن آمادگي و فرم ايده ال خود در پایان فصل گذشته، باید در این باشگاه مورد انتقاد قرار بگيرد. مسخره است. من ایمان فوق العاده ای دارم. ایمان به رونی.براساس همين ایمان است که او هنوز هم مي تواند منچستر يونايتد را با قدرت به سوي شکوه هدايت كند و همان ويژگي ها و مشخصات برجسته ي فصل گذشته را بدست آورد و دوباره بدرخشد. من به سر الکس و توانایی های مدیریتي فوق العاده اش برای بدست آوردن بهترین عملكرد از بازیکن ستاره خود، ایمان دارم واين را در شروع اين فصل در او مشاهده كردم، و آن دقيقاً در ابتداي فصل قابل مشاهده بود. 

 

مردم رونی را به ظاهر براي حضور در پیش فصل به خاطر اضافه وزن مورد انتقاد قرار مي دهند. او پذیرفته كه چند پوند بیشتر از چيزي كه او انتظار داشته در سفر تابستان خود  به ایالات متحده، افزايش وزن داشته است و شخصيت رونی و نوع بدن او نشان دهنده ي اين است كه او همیشه به اضافه وزن تمايل دارد اگرچه او کاملا از آن مبرا نیست. او در بازي هاي پيش فصل خيلي بي تحرك مشاهده شد، اما آن بيشتر به دليل چند پوند  اضافه وزن و سرعت بالاي مدافعين بود. اما می خواهم بدانم او حقيقتاً تمام شدني نیست ؟

 

با وجود يك وقفه ي اجباري در آغاز مسابقات قهرمانی جام ملتهاي اروپا به دلیل محروميت بین المللی او، روني استراحت كرد و دوباره  نيروي تازه گرفت و وقتی که او به تركيب اصلي در بازی آخر گروه در برابر اوکراین بازگشت، گل پيروزي انگلستان را به ثمر رساند، در حالی که او قادر به رساندن کشورش به مرحله ي بعد از بازي ایتالیا در یک چهارم نهایی، نشد.

 

رونی دوست دارد نقطه ي مركزي جايي باشد كه او در آن بازي مي كند و به دلیل استعداد طبیعی و میل مطلق او، در بیشتر دوران زندگی حرفه ای، او اين چنين بوده است، اما سال گذشته، حتی برای او، کاملاً خاص بود. او بهترين عملكرد خود را برای منچستر يونايتد (با به ثمر رساندن 35 گل، يك گل بیشتر از  فصل 2010_2009 در 44 بازی) ثبت كرد  و با توجه به بی اعتمادی فرگي به دیمیتار برباتوف و مصدوميت خاویر هرناندز در شروع فصل، عملكرد موثر اما در حال رشد دنی ولبك و بازنشستگی چند بازيكن بزرگ، رونی در تمام فصل یک بازيكن ثابت بود.

 

بسیاری بر این باورند که ورود ون پرسی فشار وارد بر رونی سبك مي كند و به او آزادی بیشتری براي نشان دادن توانایی های درخشان خود می دهد. از سوی دیگر، همواره در مورد بازيكناني مانند استیون جرارد / فرانک لمپارد، بحث مي شود. بسیاری می گویند رونی و ون پرسي در يك تيم قادر نخواهد بود با هم،همكاري كنند. باور من این است که اگر شما یک مدیر سطح بالا و دو بازیکن کلاس بالا در پست مشابه داشته باشيد.مدير قادر خواهد بود بهترین عملكرد را از هر دو بازیکن به دست آورد. بنابراین با توجه به این مسئله، من هیچ نگرانی ندارم. یکی از نگرانی های من این است، با وجود حجم کاري روشن رونی، آیا او همان بازیکني است كه  از سرعت کامل خود برای هر بازی استفاده نمي كند ؟ رونی زندگی حرفه اي خود را به دور از حاشيه، ادامه مي دهد. مورد انتقاد طرفداران تيم هاي رقيب قرار مي گيرد، در سخت ترین شرایط مي توان به او اعتماد كرد، بهترين عملكرد در شرايط سختي، بدبختی و افسردگی دارد - حتی اگر او با انجام دادن آنها زمين بخورد.(به اعتقاد مترجم،مفهوم اين است كه روني هميشه در سخت ترين شرايط ،كار مثبت خود را انجام داده و همواره بهترين عملكرد ممكن در طول فصل از خود نشان داده است.)

 

در طول چند سال گذشته تهدید منچستر سیتی، به طور پیوسته  در حال افزايش بوده است و پيروزي درآخرين روز در فصل گذشته به آنها يك اعتماد به نفس بزرگ و يك روحيه ي بزرگ براي كسب موفقيت هاي بي پايان داده است.

فصل با قهرماني چلسی  در لیگ قهرمانان به پايان رسيد، اما شكل نگران کننده ي شياطين سرخ اصلاً نمي تواند توضيح داده شود.اما سيتي، آنها منابع مالي فراواني در دسترس دارند و آنها قدرت انعطاف مالي بالايي در تابستان نشان دادند، که احتمالاً به آن معنی خواهد بود كه آنها امسال به مراتب قوی تر هستند.

 

با ورود رابین، اگر چه كه من مطمئن هستم که خنده را بر چهره ها خواهند نشاند، مرا به یاد زمانی مي اندازد که ما با تدی شرينگهام در سال 1997 قرارداد امضا كرديم.شرينگهام در آن زمان 31 ساله بود. بيش تر مردم از این انتقال شگفت شدند،حتي برخی  فرگوسن را سرزنش كردند. با این حال، او یک دوره پرفروغ را دراولدترافورد سپري كرد، سه عنوان قهرماني، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان را بدست آورد.

منتقدان از سن و سال وسابقه مصدوميت رابين انتقاد كردند و مرتب در مورد اينكه او نمي تواند بازيكن مناسبي باشد و مانع پيشرفت ولبك مي شود و هرناندز مجبور خواهد شد باشگاه را به دلیل وجود او  ترك كند،صحبت كردند. بسیاری از طرفداران تیم هاي رقيب یا منتقدان این استدلال در مورد آينده را از روي ترس یا نفرت از يونايتد بيان كردند، اما طرفداران منچستر يونايتد و فرگوسن می دانند که دوره ي هیجان انگیز رابين ون پرسي در منچستر يونايتد چقدر می تواند با شكوه باشد ؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ReDevils در تاریخ 1348/10/11 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

khoda kone hamin chizi ke migan beshe شکلک

این نظر توسط Nevi.M در تاریخ 1348/10/11 و 14:04 دقیقه ارسال شده است

مجسمه سر الکس فرگوسن در اولدترافورد
بنیامین زرگر 32 دقیقه پیش

طرفداری - باشگاه منچستر یونایتد سرانجام دستور ساخت مجسمه سر آلکس فرگوسن و قرار دادن آن در ضلع شمالی ورزشگاه اولدترافورد را صادر کرد.

سر آلکس فرگوسن اسکاتلندی که در این فصل، 26 مین سال حضور خود در منچستر یونایتد را جشن خواهد گرفت، به زودی شاهد قرار گرفتن مجسمه خود در ضلع شمالی ورزشگاه اولدترافورد که سال گذشته به افتخار 25 سالگی سر آلکس در منچستر یونایتد، به "جایگاه سر آلکس فرگوسن" تغییر نام پیدا کرد، خواهد بود.

این مجسمه سه متری، از جنس برنز و توسط فیلیپ جکسون، برنده جایزه بهترین مجمسه ساز سال اسکاتلند، ساخته خواهد شد. از سال گذشته، همواره شایعاتی مبنی بر ساخت مجمسه فرگی در رسانه‌ها مطرح بود و سرانجام انتظار طرفداران یونایتد به پایان رسید و مسئولین این باشگاه برای انجام آخرین مرحله با شورای شهر منچستر و حوزه ترافورد به گفتگو خواهند نشست تا اجازه ساخت این مجسمه را از شهردار دریافت نمایند.

مجسمه فرگوسن‏‌، همانند مجسمه سر مت بازبی و مجسمه "مثلث مقدس" (سر بابی چارلتون - دنیس لاو - جرج بست) بر روی یک پایه قرار خواهد گرفت.

سخنگوی باشگاه منچستر یونایتد در این رابطه می‌گوید :‌ ”‌ ما معتقدیم که این مجسمه می‌تواند یک یادبود و تقدیر مناسب از فردی که یکی از نمادهای این کشور است و موفق شده برای 25 سال این باشگاه را هدایت کند. “

با سازنده این مجسمه آشنا شویم.

فیلیپ جکسون مجسمه ساز، یکی از طرفدارن سر آلکس فرگوسن است و ساخت مجسمه موفق‌ترین سرمربی تاریخ بریتانیا، برای او یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود. این هنرمند اسکاتلندی‌‏‌، یکی از برجسته‌ترین مجسمه سازان بریتانیایی است و از کارهای او می‌توان به مجسمه سر بابی مور و سر آلف رمزی در ورزشگاه ومبلی جدید، مجسمه سر مت بازبی و مثلث مقدس در ورزشگاه اولدترافورد و مجسمه موتزارت در موزه لندن اشاره کرد.

جکسون 68 ساله از عهده دار شدن این مسئولیت هیجان زده است و می‌خواهد مجسمه فرگی را به زیباترین شکل ممکن طراحی کند :‌ ” من در چند مراسم با سر آلکس فرگوسن ملاقات داشته‌ام. او یک مرد فوق العاده است!‌ من عکس‌های زیادی از او گرفته‌ام و نیز فیلم‌هایی از او را تماشا کرده‌ام. شما باید بدانید که از چه چیزی قرار است مجسمه بسازید. “

شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Nevi.M در تاریخ 1348/10/11 و 14:02 دقیقه ارسال شده است

ممنون شهاب.
یه غلط پیدا کردم، جمله ی اول بند دوم نوشتی تبم ما ، ای کلک دوباره میخواستی ما رو امتحان کنی؟؟شکلکشکلکشکلک
بهتره بقیش رو بفرستی ادامه مطلب. خیلی کش اومده.

این نظر توسط ماركوس فينيكسWR10 در تاریخ 1348/10/11 و 10:12 دقیقه ارسال شده است

جه زوجي بشن اكه هر دو اوج باشن البته

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 10:05 دقیقه ارسال شده است

زوج روني رابين واقعا رويايي ميشه...

این نظر توسط خالد از لارستان در تاریخ 1348/10/11 و 9:27 دقیقه ارسال شده است

اینجا دیگه کجاست که من اومدم...
اگه این پست پیش بینی شهابو نمیدیم، باورم نمیشد...
چقدر تغییر...
بابا همش ده روزه نبودم...
حال و روزم شبیه ماکسیمیلیانوس اصحاب کهف شده...
دمتون گرم و چند تا پیشنهاد
1)حاشیه های جانبی را از سمت چپ، به راست انتقال بدید، خیلی بهتر میشه...
2)عکس ولبک ثابت نباشه چرا که این همه الگو و اسطوره ماداریم،
3)پست های طولانی را به ادامه مطلب بکشانید.
4)فونت ها را bold کنید تا مشخص تر باشه...
5) این تصویر بالایی هم خیلی آشناس.قبلاً کجا دیدم؟شکلک
6)بازی هم دو بر یک منچستر میبره.

این نظر توسط RSMI-CR7 در تاریخ 1348/10/11 و 9:23 دقیقه ارسال شده است

هر چی نباشه اول فصل ثابت کرد واقعا بدرد منچستر میخوره اگه نبود دو بازی قبلی رو باخته بودیمشکلکدر هر حال مان که خیلی باحاش حال میکنم ....دمش گرم شکلک
دمت گرم داش

این نظر توسط RSMI-CR7 در تاریخ 1348/10/11 و 9:17 دقیقه ارسال شده است

داش اگه راست باشه من CR7 برمیدارم میزارم EC7 شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 9:13 دقیقه ارسال شده است

ون پرسی و رونی پستشون دقیقا یکی نیست.ون پرسی تمایل داره فقط تمام کننده باشه اما رونی همیشه برمیگرده عقب.این دو تا با هم دیگه کامل میشن.
انتقادات در مورد رونی هم همه ش چرت و پرته.فقط برای فروش روزنامه ها خوبه.

این نظر توسط ماركوس فينيكسWR10 در تاریخ 1348/10/11 و 9:00 دقیقه ارسال شده است

دوستان اين متن زير يعني جي؟
دختر انكليسي ١٩ ساله كه بعد از دوستي با رونالدو بار دار شده بود اما از سوي رونالدو طرد شده بود خودكشي كرد و به زندكي خود و فرزندش خاتمه داد
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
يعني راسته؟شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 383
  • بازدید ماه : 383
  • بازدید سال : 128,972
  • بازدید کلی : 1,717,014
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2