loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 297 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (16)

گیگز کاپیتان تیم بریتانیا در المپیک

گیگز که به عنوان یکی از سه بازیکن سن بالا در تیم استوارت پیرس حضور دارد ،کاپیتان تیم خواهد بود.گیگز که 12 بار قهرمانی در لیگ برتر ،5بار قهرمانی در FA CUP ،دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده ،اولین تورنومنت بین المللی اش را تجربه میکند

فرگی :موفق باشی اندی ماری

سرالکس فرگوسن برای اندی ماری در فینال تنیس ویمبلدون که امروز برگزار میشود آرزوی موفقیت کرد.

فرگی گفت:من به همه مردم کشور می پیوندم تا برای اندی ماری آرزوی بردن فینال را داشته باشیم و به این مناسبت به او تبریک بگویم.

من در آرزوی موفقیت برای اندی ماری با همه مردم کشور یکصدا شدم.من امیدوارم که غیرت اسکاتلندی او ،او را به این قهرمانی برساند.اندی موفق باشی و از روزت لذت ببری.

فورچون قصد مربی گری در منچستر را دارد

فورچون هنوز با منچستر تمرین میکند و با تیم جوانان کار میکند.

فورچون میگوید:مردم از من سوال میکنند که چرا هنوز کار میکنم.من نمیدونم اگر به تمرینات نروم چی کار کنم.دیوونه میشم!من از کار کردن برای باشگاه هم لذت میبرم اما رفتن به کرینگتون و دیدن بچه ها و کار کردن با وارن جویس وقتی به من نیاز دارد عالی است.

من به شدت میخواهم این فصل مربی گری کنم.من دارم مدالهام رو جمع میکنم و من میتوانم این را در کرینگتون انجام دهم و عصرها کار کنم تا ساعاتم را سپری کنم.ارزیابی هایم را براورد بزنم و به کار ادامه دهم.(این پاراگراف کلا برام مبهم بود)

قطعا،فورچون برای اینکه در مربی گری حرفه ای شود با کار کردن کنار بهترین ها در این شغل در موقعیتی عالی قراردارد .

او گفت : دقیقا،جای بهتری برای یادگیری وجود ندارد.من هر روز تمرینات را نگاه میکنم و از مایک فیلن و بقیه چیزهای زیادی یاد میگیرم.من کار کردن با بچه های جوان را هم خیلی دوست دارم.

MAMADGIGGS

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

آقا بازی با سیتی قبول، هر چند اگه یکیرو داشتیم که توپ ها رو به ولبک و ... میروسوند ، عالی بود اما قبول. بازی های دیگه چی؟ بازی با چلسی یادتون رفته که اندرسون داشت به تورس پاس گل میداد. جالبه که الان میخواد مودریچ رو با قیمت پائین تر از اندرسون بیاره!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

آقای بست ، اولا که اوون همیشه مصدوم بود. بربا هم که یه فصل بهش بازی نداد، داره میره. پس نگو که بربا واسه ما تو ترکیب دوم بود و راضی بود. آره بزار فرگوسن بره واسه امثال اندرسون و توز و ... کلی خرج کنه. آقایون هم انینقدر به جوانان امیدوار نباشن ، چون هر کی خوب میشه، میره. آقا باشه اصلا میگین بازیکن نخریم چیزی نمیشه، واسه بازیساز کی خوبه؟ کلورلی. اسکولز و گیگز که خوددتون بهتر میدونید پیر شدن و دیگه نمی تونن جلو تیمای بزرگ خوب باشنت. مثلا گیگز تو فینال جلو بارسا خیلی خیلی بد بازی کرد. تازه اون موقع تو اوج بود و هر بازی پاس گل میداد. کلورلی هم اگه مصدوم شه ، کی هست؟ الان مودریچ میخواد بره رئال بشینه رو نیمکت. ولی حاضر نیس بیاد ترکیب اصلی من یو. یا همین پوگبا حتی حاضر شد بره یوونتوس که 2 تا هافبک دفاعی داره اما من یو فقط یه هافبک دفاعی داش که ااونم کریکه.
اون موقع که 6تا از سیتی خوردیم، تو حسرت نخوردی که بجای اندرسون میتونستیم اسننایدر یا مودریچ رو داشته باشیم؟ حالا کی چرت میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : من فقط یک کوچولو نظرم رو درباره 6 تایی که از سیتی خوردیم بگم! وقتی اونز دقیقه 46 اخراج شد، 1-0 عقب بودیم، فرگی یک ریسک بزرگی کرد، جونز رو برد تو، ولی یه مهاجم دیگه هم برد ده نفره داشتیم با 3 تا مهاجم نوک بازی می کردیم! رونی و ولبک و چیچا!!
اون 6 تا کاملا توجیه تاکتیکی داره نتیجۀ ریسک و شجاعت فرگی توی اون بازی بود، فرگی چوبش رو هم خورد آخر فصل با تفاضل گل جام رو دادیم به سیتی.... نه به ضعف تیم ربط داشت نه به هیچ چیز دیگه.
درست مثل بازی با لیورپول که قبل اینکه ویدیچ اخراج شه 2-1 عقب بودیم ولی دو تا دیگه خوردیم و شد 4-1.... انقدر این باختهایی که توش ده نفره بودیم رو بزرگ نکنید. فرگی آدمی نیست که ده نفره شه تیمش، بازی رو ببنده... ریسک می کنه و نتیجه این ریسکها گاهی میشه بازی آرسنال سال 99 که دهن آرسنال رو سرویس می کنه، گاهی هم می شه مثل این دو تا بازی

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1348/10/11 و 23:21 دقیقه ارسال شده است

بازم طبق معمول یونایتد تو فصل نقل و انتقالات گند زد شکلک
بابا چهارتا بازیکن درست حسابی بخرید دیگه ! خسته شدیم از این بازیکن های درجه دو که باشگاه چند ساله داره میخره
فکر کنم حاج فتل رفته شده مدیر منچستر !
مدریچ مبارک ریال مادرید باشد
آزارد مبارک چلسی باشد
آلبا مبارک بارسا باشد
اسنایدر و دیگر هیچ شکلک

این نظر توسط best در تاریخ 1348/10/11 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

فقط بلدید بیخودی انتقاد کنید آره ما همیشه با نوجونامون حرف واسه گفتن داریم تا وقتی سرالکس هست احتیاجی نیست اینقدر بترسید که چرا اینو نخریدیم چرا اونو نخریدیم رییس رسع هر بازیکنی که تو تیم باشه میکشه تا بهترین بازیشو انجام بده آقا محمد چرا چرت میگی ماکه برباتوف و تو ترکیب سوومم گذاشتیم مایکل اون که همه تیما دنبالشن که بزارنش ترکیب اصلی گفت حاضرم ذخیره ی یونایتد باشم ولی ترکیب اصلی تیمهای دیگه نباشم مثل حرفی که بربا زد بازیکنایی که میمونن تو تیم دنبال افتخار کسب کردن تو باشگاه بزرگ با تاریخ غنین ولی کسی که میرن از باشکاه یا نمیان مطمئن باش ملاکشون پول ولی ما خواسته مون تلاش کردن واسه رسیدن به افتخاره همون حرفی که روی یقه ی لباس فصل جدید نوشته شده پس مزخرف نگو 

این نظر توسط best در تاریخ 1348/10/11 و 22:54 دقیقه ارسال شده است

با درود و خسته نباشید خدمت آقا امیر شهاب علی و بقیه یه خواسته داشتم اولش باید بگم که لطفا غیرت داشته باشید وطرف بازیکنای غیر بریتانیا رو نگیرید سرالکس هم اومده واسه بازی خودم از تلوزیون دیدمش همراه با خانم بزرگوارش اونجا بود حالا شما اومدید میگید رافا و راجر و جوکوویچ واقعا باعث تاسف واسه کسی که به خودش میگه یونایتدی همین راجر احمق که شما طرفدارشید واسه چمپیونز اومده بود تئاتر رویاها که باخت یونایتد و ببینه ولی خوشبختانه تو خوابهای طلاییشم موفق به دیدن همچین چیزی نمیشه یه چیزه دیگه هم در مورد دفاع چپ میخواستم بگم آخه لیتون بین پا به سن گذاشته رو چه ارزشی داره که بخریم که اینقدر سنگشو به سینه میزنید من موندم که چرا کسی حرفی از سانتون نمیزنه بازیکن کن جوان قوی پرسرعت دوندگی بالا سانتر دیگه چی واسه اینکه یه دفاع چپ کامل باشه کم داره گزینه ی خوبیه واسه هافبک وسط هم مونتینو گزینه ی بدی نیست درضم اسم این اشنایدر پول دوست زالو صفت هم هی نیارید که حال آدمو بهم میزنه اون موقع که محتاجش بودیم واسه یه قرون دو زار ناز می اومد بااینکه مراحل اولیه داشت ردیف میشد دست دیوید گیل و رییس و گذاشته بود تو حنا آخرشم از همون پست ضربشو خوردیم پس یخورده تعصب داشته باشید در آخر هم یه خواهش از آقا امیر و شهاب داشتم اونم اینه که اگه میشه نسخه ی موبایل سایت اگه میشه تستش کنید چون اصلا خبری توش نیست فقط لینک خبرین وقتی کلیک میکنم خالی ین لطفا رسیدگی کنید چون من فقط یا بهتر بگم بیشتر اوقات با موبایل تو سایتم  
پاسخ : سلام آقا خیلی ممنون سلامت باشی!
این نسخۀ موبایل، مشکل از اینجاست که بعضی پستها موقع نوشتن یادمون میره داخل مطلب هم کپی کنیم. و نسخۀ موبایل چون فقط داخل مطلب قابل رؤیته، خالی می مونه
اینارو امیر درست میکرد، که الآن چند وقته این کار مونده رو هوا امیر که نیست.
ولی چشم من هر وقت یادم باشه درست می کنم ایشالا که دیگه این مشکل پیش نیاد! شکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

آقا دیگه لیست شایعات نقل و انتقالات رو بردارین، بجاش لیست بزارین شکست های نقل و انتقالات. واقعا واسه فرگوسن متاسفم که بازیکنا ترجیح میدن تو ترکیب دوم و حتی سوم تیمای دیگه بازی کنن اما نیان من یو. آره مزطمئن باشین من یو با این ترکیب امسال قهرمانه.
دخیا
فرایرز- جونز-اوانز-ازافائل
پاول- کاگاوا- کلورلی- نانی
رونی
ولبک.
واقعا که...شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط UT:D در تاریخ 1348/10/11 و 22:39 دقیقه ارسال شده است

تبريک به هواداران فدرر‏!‏
اميدوارم سر الكس برا تيم خودمون از اين "ارزوی موفقيت‏"ها نکنهشکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 20:08 دقیقه ارسال شده است

فقط فدرر

این نظر توسط امیر بیطرف در تاریخ 1348/10/11 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

امروز کلآ روز کم خبری بود ! منم نت نداشتم ، الآن هر چی می گردم چیز به درد بخوری پیدا نمیکنم !
xaniar من معتقدم نیار به سه تا خرید داریم . یه دفاع چپ ، یه هافبک دفاعی و یه هافبک خلاق که ترجیح میدم اسنایدر باشه ، یه مدت هم برای هافبک دفاعی رفتیم سمت استروتمن که باز الآن خبری نیست ! گزینه آخرم هم بازیکنیه که همیشه دوستش دارم ! گرت بیل ! خیلی به کارومون میومد ! چون می تونه دفاع چپ هم وایسه ! به هر حال تجربه ثابت کرده یونایتد الکی سر و صدا نمی کنه !!! کسایی خریداری میشن که شایعه دورو ورشون نیست ! تا از ثبت قرارداد مطمئن نشن ، خبر رو علنی نمی کنن ...
مثلآ من فکر می کنم احتمال خرید اسنایدر خیلی بیشتر از مودریچه !!! شکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

همه بچه ها اول جکوویچ دووما امروز همه بریتانیا ماری سوما همه از رافائل نادال متنفرن چون اسپانیاییه...اما خوب بازن پیکه لاس میزنه قبول داریدشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 98
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,130
  • بازدید ماه : 2,130
  • بازدید سال : 130,719
  • بازدید کلی : 1,718,761
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2