loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 404 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (23)

اخبار کوتاه و مصاحبه ها


  • استقبال پارک از جذب کاگاوا - سایت باشگاه: جی سونگ پارک از کاگاوا و در اینکه می تواند قدم در راه پارک بگذارد و به یک آسیایی موفق در اولدترافور تبدیل شود حمایت کرد. پارک به خوبی می داند که امید یک ملت در اروپا بودن چه حسی دارد، چرا که خود او نیز در سال 2005 به عنوان اولین کره ای تاریخ یونایتد از PSV به یونایتد آمد. کاگاوا نیز به طور مشابه، اولین ژاپنی تاریخ سرخهای منچستر محسوب می شود که او هم از یک تیم اروپایی دیگر، یعنی دورتموند به یونایتد پیوسته است. پارک در رویدادی به میزبانی JS Foundation به ManUtd.kr (سایت کره ای باشگاه) گفت: "من می دانم که یونایتد بر سر یک قرارداد با کاگاوا به توافق رسیده اند و من خوشحالم چرا که کاگاوا بازیکن خوبی است. منچستر یونایتد باشگاهی عظیم است و ما هر سال بازیکنانی جدید با کلاس جهانی به خدمت می گیریم. من امیدوارم که کاگاوا فصل بعد نشان بدهد که چه بازیکن با کیفیتی است و فکر هم می کنم که این کار را انجام بدهد."
    اگرچه کاگاوا و نیک پاول، خریدهای جدیدی هستند که به خط هافبک تزریق شده اند، ولی پارک تأکید می کند که همچنان برای جایگاهش در تیم خواهد جنگید: "اکنون رقابتهای زیادی برای حضور در ترکیب وجود دارد، ولی برای من اصلا مهم نیست که با چه کسانی باید برای قرار گرفتن در ترکیب رقابت کنم. ما یک تیم واحد هستیم و من تنها می خواهم که روی ارائۀ نمایشهای بهتر تمرکز کنم. ما ماه آینده تور آماده سازی پیش فصل را آغاز می کنیم و این مسابقات به من کمک می کند که خود را برای فصل جدید آماده کنم. مانند همیشه، هنگامی که فصل جدید شروع می شود، من عزم خود را برای پیشرفت و بهتر شدن جزم می کنم."
  • kickoff: منچستریونایتد قول داد که برای دیدارهای دوستانۀ ماه آینده اش در افریقای جنوبی و کیپتاون و دوربان، قوی ترین تیم ممکن را به این مسابقات اعزام کند. اگرچه انتظار می رود هفت عضو تیم یونایتد حاضر در یورو (جونز، رونی، ولبک، یانگ، نانی، لیندگارد، اورا)، استراحت اضافه داشته باشند و به این مسابقات نروند.

  • Goal: منز، بازیکن جناحی 25 سالۀ پاریس سن ژرمن اعتراف کرد که هشت سال قبل، در حالی که تنها یک جوانی 17 ساله بود و قراردادی با سوشو امضا نکرده بود، باشگاه یونایتد و سرالکس با او برای پیوستن به یونایتد صحبت کرده بودند: "مایۀ خوشحالی من بود. من بازیهای منچستریونایتد را تنها در تلویزیون دیده بودم. باشگاهی بزرگ با یک سرمربی بزرگ. و من از اینکه آنها به من علاقمند بودند بسیار خوشحال بودم. در دفترآقای فرگوسن، صحبتهای زیادی زده شد. اما من زیاد حرف نزدم. من فقط به فرگوسن گوش دادم. او به من گفت که چه انتظاراتی از من دارد و دربارۀ پول صحب کرد. او زیاد دربارۀ روش اصلی کار توضیح نداد. اما برای من خیلی زود بود که به خارج رفتن فکر کنم. شاید شما (در این مواقع) به خود بگویید که یا الآن یا هیچ وقت! اما در چنین شرایطی، در واقع شما باید خونسردی خود را حفظ کنید. من تنها سه سال بود که در (اکادمی) سوشو توپ می زدم. و عجله ای برای رفتن نداشتم." منز اعلام کرده است که اکنون نیز نسبت به این رد پیشنهاد یونایتد، تأسفی ندارد. (مترجم: خدایی این مقاله های سایت گل رو نگاه کنید.... اکثرا ضد یونایتد، معلوم نیست کلا هدفشون از خبر چیه... یه بازیکن نه چندان سرشناس 8 سال قبل یونایتد می خواستش، جواب رد داده حالا هم پشیمون نیست!! خوب که چی هدفتون چی بود کلا؟!! این رو برای نمونه گذاشتم!)

شایعات نقل و انتقالات

پاپادوپولوس

  • Talksport: این سایت نوشته است که علی رغم علاقه و تلاش منچستریونایتد برای جذب کوادو آساموا، هافبک دفاعی غنایی اودینزه، باشگاه یوونتوس با مبلغ 12 میلیون پوند با باشگاه اودینزته به توافق رسیده اند و امروز آساموا در تست پزشکی یووه برای ثبت قرارداد نهایی شرکت کرده است. (مترجم: نوش جون پوگبا!)
  • Football365: پاپادوپولوس، مدافع 20 یونانی شالکه پس از شایعات مبنی بر علاقۀ یونایتد به او به اسکایسپورتس اعلام کرد که "من خبر ندارم که آیا علاقه ای از سوی یونایتد هست یا نه. اما این باعث افتخار من است که می شنوم باشگاهی به این بزرگی، فوتبال مرا میپسندد. اما اکنون من چیزی در این مورد نمی دانم. البته که من دوست دارم یک روزی در منچستریونایتد بازی کنم. اما در حال حاضر من بازیکن شالکه هستم و روی آنها تمرکز کرده ام." پاپادوپولوس در حال حاضر همراه یونان در مسابقات یورو به سر می برد.
  • football-Talk: امروز مربی شالکه، هورست هلت Horst Heldt فاش کرد که طبق بندی در قرارداد کلاس یان هونتلار، باشگاههای متقاضی می توانند او را با قیمت 20 میلیون یورو خریداری کنند که این اعلان، باشگاههای بزرگ خواهان او مانند منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام باید برای جذب او گوش به زنگ باشند.
  • thestar.co: سرمربی تیم بارنزلی، کیت هیل اعلام کرد که علی رغم اینکه دو پیشنهاد آنها برای جذب اولیور نوروود رد شده است، آنها ناامید نیستند و امیدوارند با پیشنهاد سوم بتوانند این هافبک 21 سالۀ یونایتد را به خدمت بگیرند.
  • sportsvibe.co: این سایت با استناد به سایت گل نوشته است که هر دو باشگاه بزرگ شهر میلان، ای سی میلان و اینتر در تلاش هستند تا هافبک برزیلی 24 سالۀ یونایتد، اندرسون را جذب کنند، انتقالی که به نظر می آید با مبلغی در حدود 15 میلیون پوند عملی باشد. منبع گل می گوید: "اندرسون آنگونه که باشگاه انتظار داشت برای باشگاه بازی نکرده است. با ابراز علاقۀ اینتر و میلان، قطعا یونایتد با یک مبلغ منطقی، به اندرسون اجازۀ خروج خواهد داد." اندرسون سال 2007 با مبلغی حدود 25.6 میلیون پوند به یونایتد پیوست.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط raman در تاریخ 1348/10/11 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

اها دلم خنگ شد،اين پوگبا واقعا احمقه!اخرم از اين جا مونده ار اونجا رونده ميشه و مجبور ميشه يا بياد همون قرارداد قبلي مارو با خفت قبول كنه يل بره ور دل موريسون.عقيده ي من راجع به مودريچ اينه كه هرچند اين اواخر تو تاتنهام تو افت بود و تو كرواسي هم خيلي خوب نبود ولي مي تونه اگه بياد يونايتد دوباره شكوفا شه.(نظر شخصي من،به مدعيان فوتبال و تاكتيك خداي نكرده بر نخوره).درباره ي گرت بيل هم فكر ميكنم ميتونه جانشي ايده ال سرگيگز باشه و حيف هم هست كه بيل و برا جانشيني اورا بياريم،پس اگه فرض كنيم بيل رو براي وينگ چپ بخريم عملا تو تيم ترافيك ايجاد كرديم پس بهتر اينه كه از توانايي ناني و والنسيا و ياگ اشتفاده كنيم و تو 28_29 سالگيشون يه وينگر جديد،ترجيحا از اكادمي جانشينشون كنيم تا مبلغ گزاف 40 ميليون برا بيل اونم الان،خود بيل هم كسي نيست كه رو نيمكت بشينه و حرفم نزنه.

این نظر توسط man u در تاریخ 1348/10/11 و 22:44 دقیقه ارسال شده است

در جواب نویسنده درباره منز:
احتمالا منظور گل این بوده که اگه کسی تو 17 سالگی بیاد زیر دست فرگوسن میشه رونی اگه نیاد میشه منز.شکلک

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 17:20 دقیقه ارسال شده است

بیل از معدود بازیکنهایی که میتونه تو سرعت بالا خیلی خوب تغییر مسیر بده و اینجوری خیلی راحت میتونه مدافع مستقیم رو رد کنه و تنهایی میتونه نتیجه بازیو عوض کنه هنوزم 22سالشه و حداقل تا 29سالگی این سرعت بالاشو داره(گفتم حداقل)

این نظر توسط امير بيطرف در تاریخ 1348/10/11 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

در جواب رضا عزيز :
بربا سال اول كه اومد منچستر فقط 9 تا گل زد ! شکلک هيچ وقت نمي گم بازيكن بدي بود ! اما 30 ميليون نمي ارزيد !!!
در جواب Ali-s :
علي جان تقريبآ ميشه گفت يكي از مهم ترين خصوصيات يك وينگر سرعتشه ! يعني ميگي همچين بازيكني چون سرعتيه افت مي كنه !!!!!!!؟؟؟؟؟؟ پس ما رو والنسيا و يانگ هيچ حسابي نمتونيم باز كنيم ! بر طبق حرف شما . چون به زودي افت مي كنند .يا گيگز كه يكي از خصلت هاي مهمش سرعتش بود ! علي جان من چون تاتنهام رو دوست دارم بازي هاشو دنبال مي كنم ، واقعآ برام جالبه كه ميگي بيل فقط رو سرعتش متكيه ! يه نگاه به تعداد پاس گل هاش بنداز ! به نفوذ هاش ! قدرت بدنيش ! هوش و بازي خوانيش ! سانترهايي كه تو حركت مي كنه بي نظيره ! اتفاقآ ما به شدت به همچين بازيكني نياز داريم ! بعد از گيگز ما ديگه وينگر چپ اختصاصي نداشتيم‌! ناني و يانگ هم مخصوص راست هستند !

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

به به بحث داغه...
به نظر من هم مهاجم نیاز نداریم یه مهاجم از آکادمی بیاریم (وی من عاشق مادا بودم حیف شد رفتشکلک)
ولی ما این همه زدیم تو سرمون برای یه بازیکن بازی ساز یه چیزی یادمون رفته...
فکرش رو کردید ما وینگر چپ نداریم؟ یا نانی بازی میکنند یا اشلی یانگ که پست تخصصیشون نیست گیگز هم که پیر شده دیگه....
باید به فکر باشیم نباید بزاریم مجبور به خرید بشیم از الان باید تو فکر باشیم.
----------------------
راستی کریس اونوقت که اومد خلی انتقاد شد از فرگی حتی کریس خودش پیرهن17 رو میخواست که فرگی 7 بش داد و حتی تو روز تولد جرج بست یونایتد بازی داشت خیلیا رونالدو رو زیر فشار گزاشتن که 7 حقش نیست ولی اون بازی هتریک کرد (دهنشون رو سرویس کرد)شکلک به قول بچه ها هم بکهام از وقتی نی نی بود تو یونایتد بود خدا کنه پسراشم همینطور بشنشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط رضا در تاریخ 1348/10/11 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

در جواب امیر بی طرف....سلام اقا امیر در مورد بربا داری اشتباه مبکنی بربا اون سالی که تو تاتنهام بود و فصل بعدش اومد منچستر امکان نداشت تو بازی های بزرگ گل نزنه تو بازی های کوچیکم همیشه 4 5 تا میزد خودم یادمه 4 تا بازی تو یه فصل 5 تا به حریفا زده بود پس ارزش 30 تا رو داشت بهترین تمام کننده جزیره بود ارسنالم دنبالش بود ولی اومد پیش فرگی شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

یه مقاله قرار بود شهاب ترجمه کنه راجع به هافبک های سرعتی و افت سریعشون ولی یادش رفت من میگم شاید بیل خیلی عالی باشه ولی به سبک کاری ما نمیخوره چون فقط رو سرعتش متکی و خیلی زود افت میکنه مصدومیتش هم کم نیس هرچند اگه بیاد من عاشقشم ولی فرگی 40 تا بده نیس فکر فروش اندرسون به میلان رو باید فراموش کنیم میلان پول بده نیس یادتون چقدر مفت زلاتان رو گرفتن یا اکوئیلانی که احتمالا مجانی میره میلان بازیکنای که چند وقت اخیر گرفتن تایوو ازاد ترائوره ازاد مونتولیوو ازاد فلامینی ازاد مکسس ازاد فن بومل هم راستی ازاد و... کلا هرچی بازیکن ازاد هس میره میلان یا هم یه فصل قرضی بازیکن میگیرن بعد با یه پول ناچیز میخرنش

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

با تمامه حرفهای امیر بیطرف موافقم مخصوصا قسمت مهاجمها.ما یه مهاجم چهارم میخایم که بهتره از آکادمی بیارن.کین خوبه.راجع به بیلم حق داری ولی فکر نکنم منچستر پولی بده که بتونه با سایر تیمها رقابت کنه.بیل هم دفاع خوبه هم هافبک والنسیا هم همینطور.

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1348/10/11 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

اميدوارم اندرسون را با اين قيمت بفروشه


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 128,765
  • بازدید کلی : 1,716,807
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2