loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 344 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (12)

اخبار کوتاه

  • مثل اینکه عادل فردوسی پور در برنامۀ نود اعلام کرده برای اینکه تو برنامۀ صدا و سیما مانعی برای پخش بازی سیتی-یونایتد نباشه، نود رو هفتۀ آینده به روز یکشنبه انتقال داده و بازی هم به احتمال بالا پخش خواهد شد. با تشکر از این مرد بزرگ با فهم و شعور فوتبالی کشورمون
    و با تشکر از بچه هایی که در این سایت اطلاع رسانی کردن، به ویژه اردلان و شایان و قاسم علی و محمد عزیز

  • نانی هم زن گرفت!! به نقل از خیلی سایتها من جمله سایت Goal، نانی دیشب در توئیتر خود زیر عکسی اعلام کرد که با دوست دختر درازمدتِ پرتقالی خود، دنیلا مارتینز ازدواج کرده است. ما هم به این زوج جوان تبریک می گیم و براشون آرزوی خوشبختی بی نهایت داریم. ایشالا قسمت دیگر بازیکنا و هواداری گل این صفحه!!
    البته که سایت گل جای تبریک گیر داده به اینکه چرا شیش روز قبل از دربی منچستر و گفته حتما فرگوسن از دست دنیلا عصبی میشه و ازش می خواد این یکی دو هفته خیلی دور و بر لوئیز نپلکه!! :D   لینک عکس در سایز بزرگ - کلیک کنید
  • یحیی توره برای دربی منچستر محروم نیست: دو روزه من می بینم که تو بعضی از خبر گذاری های فارسی، اعلام میشه که یحیی توره به دلیل پنج کارته شدن جلوی ولوز، دربی منچستر رو از دست داده. ولی امروز سایت ساکرنت اعلام کرد که یحیی توره اجازۀ بازی در این مسابقه رو داره. البته گویا ماجرا از این قرار بوده که فکر کردن ژست توهین آمیز (!!) برای هوادارای ولوز گرفته که گویا امروز از هرگونه اتهام تبرئه شده و اجازه بازیش صادر شده. ولی خوب با توره و بی توره، یونایتد میبره :D
  • درخواست فرگوسن از بازیکنان برای سکوت و تمرکز روی دربی: سایت menmedia نوشت که فرگی از بازیکنانش خواسته است که به جای بحث و تبادل نظر دربارۀ دربی آتی منچستر در رسانه های عمومی، روی خود بازی تمرکز کنند تا بتوانند نتیجۀ مطلوب را از این بازی بگیرند. خبرها نیز حاکی از آن است که تمامی درخواستهای رسانه ها برای مصاحبه با بازیکنان در این هفته بلاک و ریجکت شده است و با هیچ مصاحبه ای موافقت نشده است. این سایت همچنین گمانه زنی هایی دربارۀ ترکیب یونایتد داشته است. من جمله پیشنهاد حضور جونز و اسمالینگی که در برد یونایتد در اتحاد در اف ای کاپ خوب کار کردند به جای فردیناند یا اونز و رافائلی که در تساوی 4-4 برابر اورتون پر اشتباه بوده اند. همچنین با قطعیت از حضور زوج ولبک و رونی خبر داده است که هم سه گل یونایتد در برد 3-2 برابر سیتی در اف ای کاپ را به ثمر رسانده اند، و هم 6 گل از 8 گل یونایتد در دوبازی اخیر برابر اورتون و استون ویلا را.
  • سولسکیائر ایمان دارد که یونایتد جام را می برد: اسطورۀ نروژی یونایتد که پس از جداییش از باشگاه، نامی برای خودش در دنیای مربیگری نروژ با تیم مولده دست و پا کرده است، در پاسخ به این سؤال که آیا یونایتد لیگ برتر را می برد؟ گفت: "درست است که اکنون (پس از نتایج این هفته) اوضاع کمی هیجان انگیز شده است، ولی من هنوز ایمان قلبی دارم که یونایتد لیگ را می برد".اوله گونار دو فاکتور مهم را کمک حال یونایتد می داند: "آنها جام را می برند، چرا که اولا آنها پیش از این نیز این کار را انجام داده اند (برخلاف سیتی مدرن) و ثانیا اینکه آنها پل اسکولز را دارند." قطعا شنیدن این سخنان برای هواداران یونایتد لذت بخش خواهد بود. واضح است که این مرد نروژی هنوز هم نام یونایتد را در نزدیکی قلبش حفظ کرده است و به باشگاه عشق می ورزد و همواره این احتمال وجود خواهد داشت که روزی به عنوان مربی به باشگاه بازگردد. ولی او اکنون فرگوسن را برای این پست می ستاید: "او عالی است، او عاشق کارش است، او عاشق بودن در چنین موقعیتهایی برای رقابت قهرمانی است."
امير بازدید : 549 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (23)


  • کريستیانو رونالدو ستاره باشگاه رئال مادرید اذعان کرد که هنوز دلش برای منچستر یونایتد تنگ میشود و تاکید نمود که ارتباط او با فرگوسن همچنان عالی‌ است.رونالدو ۶ سال از زندگی‌ فوتبالی خود را در اولدترافورد سپری کرد و در تابستان سال ۲۰۰۹ با شکستن رکورد نقل و انتقالات راهی‌ اسپانیا شد، با این حال رونالدو همچنان با سر مربی‌ قبلی‌ خود در ارتباط است و دلش برای هم تیمی‌هایش تنگ شده است.او در گفت و گو با مجله Zoo گفت :"من هنوز با سر الکس فرگوسن صحبت می‌کنم و دلم برای یونایتد تنگ شده است.این اتفاق مثل این است که خانواده‌ام را ترک کردم چون من ۶ سال را در باشگاه با بچه‌ها گذراندم و همچنین رابطه ی‌ خوبی‌ با مسئولین تیم دارم.من هنوز با ریو،نانی،اندرسون و پاتریس اورا صحبت می‌کنم و آنها را مثل یک خانواده ي بزرگ میبینم و البته دلتنگ آنها نیز هستم.من به طور شگت انگیزی دلم برای اپل کرامپل(نوعی پای سیب) و فرنی‌هایی‌ که در کارینگتون بعد تمرین میخوردیم تنگ شده است." وقتی‌ از رونالدو در مورد کار کردن زیر نظر فرگوسن سوال شد وی گفت:"من همیشه دلم برای شیوه اش تنگ می شود،همیشه خوش حال بودیم(با خنده)اما او همیشه به تیم و بازیکنان انرژی میداد."در ادامه رونالدو معتقد است که زمانی‌ به عنوان یک بازیکن فوتبال رشد کرد که در یونایتد بود."بهترین زمان ورزشیم وقتی‌ بود که با منچستر یونایتد قهرمان اروپا شدیم و زمانی‌ که اولین جام را با رئال مادرید فتح کردم و زمانی‌ که توپ طلا را بردم.همه ي این‌ها لحظات خاصی‌ برای من بود.البته افسوس هاي زیادی دارم اما همچنان برای پیشرفت تلاش می‌کنم."


سوال از ما پاسخ از شما

بچه ها نظر شما چيه ؟ شما هم دلتون براي رونالدو تنگ شده ؟ اون رو به عنوان يك اسطوره قبول دارين يا فقط به عنوان يه عضو سابق باشگاه؟ دوست دارين رونادو رو دوباره تو تيم ببينيد ؟


شهاب بازدید : 484 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (11)

اخبار کوتاه:

  • تیم ذخیره ها که پیش از این قهرمان لیگ ذخیره ها شده بود، امروز در این لیگ در زمین ذخیره های چلسی، 4-1 این تیم را درهم کوبید. گلهای این دیدار را برای یونایتد، رایان تونیکلیف (روی پاس فرایرز)، لارنل کول(پاس گل لینگارد)، ویل کین و ریکی دلات به ثمر رساندند.
  • یه خبر هم اینکه از یونایتد صدر نشین، تنها وین رونی در تیم منتخب لیگ جزیره قرار گرفت. ون پرسی بهترین بازی کن لیگ شد و کایل واکر مدافع جوان تاتنهام هم بهترین بازیکن جوان لیگ. این هم لیست کامل تیم منتخب: جو هارت(دروازه بان-من سیتی)، کولوچینی(مدافع مرکزی - نیوکاسل)، کایل واکر(مدافع راست - تاتنهام)، لیتون بینز (مدافع چپ - اورتون)، گرت بیل (بال چپ - تاتنهام)، اسکات پارکر (هافبک مرکزی - تاتنهام)، ییا توره (هافبک، من سیتی)، داوید سیلوا (هافبک - من سیتی)، روبین ون پرسی (مهاجم - آرسنال)، وین رونی (مهاجم - یونایتد)

  • توافق دنی ولبک برای ثبت قرارداد جدید: به نقل از Setanta، ولبک به زودی قراردادی جدید، پنج ساله با یونایتد امضا خواهد کرد و طبق این قرارداد، دستمزد هفتگی 45000 پوند نیز دریافت خواهد کرد که سه برابر دستمزد کنونی وی است. قرارداد کنونی دنی تابستان آینده به پایان می رسید.
  • علاقۀ شدید اسپورتینگ لیسبون پرتقال به جذب قرضی فابیو داسیلوا: به نقل از click-Manchester، پس از پخش شدن این شایعه که مراحل جذب گایتان از بنفیکا به یونایتد در ازای انتقال قرضی فابیو و بیست میلیون پوند در حال نهایی شدن است، یونایتد کمی از دست این باشگاه پرتقالی عصبانی است چرا که فرگوسن هافبک های دیگری نیز به جز گایتان برای جذب مد نظر دارد. در این اثنا و اوضاع گل آلود، دیگر باشگاه پرتقالی اسپورتینگ لیسبون، به شدت به دنبال جذب قرضی فابیو داسیلوا به مدت یک فصل است و اکنون آنها در موضع بهتری نسبت به بنفیکا برای جذب این مدافع چپ خوش استیل قرار دارند.
  • همین الآن خود سایت کلیک منچستر نوشت که وکیل فابیو گفته ما فقط از بنفیکا پیشنهاد داریم!! اسپورتینگ شایعه ست!! بابا این اخبار نقل و انتقالات پیر می کنه آدمو، یه سایت 5 دقیقه بعد خبر خودشو هم تکذیب می کنه
  • داور دربی هفتۀ آیندۀ شهر منچستر، آندره مارینر است، نه هاوارد وب: به نقل از Sport360، امروز به سرعت برق، خبری در توئیتر پخش شد که هاوارد وب داور دیدار هفتۀ آیندۀ دو تیم سیتی و یونایتد در اتحاد است که هیاهوی زیادی به همراه داشت. هاوارد وب که اهل یورکشایر است، اخیرا بسیار متهم است که سوتهایش به سود مدافع عنوان قهرمانی بوده است. از معروفترین آنها دیدار سال 2009 یونایتد با تاتنهام بود که یونایتد در کورس با لیورپول برای قهرمانی بود و یا دیدار این فصل چلسی با یوناید که دو پنالتی او (مترجم: که به نظر من 2 پنالتی کاملا به حق بود، حتی می تونست 4 پنالتی اعلام کنه) کمک کرد تا یونایتد باخت 3-0 رو با تساوی 3-3 عوض کنه. (مترجم: البته من هم از انتخاب وب خوشحال شده بودم، نه به این خاطر که به سود یونایتد بگیره، بلکه همیشه داور خوش یمنی بوده. وگرنه شایعات صحیح نیست)
  • علاقۀ مدیر برنامه های اریکسن به انتقال وی به میلان: مدیر برنامه های کریستین اریکسن، هافبک مستعد دانمارکی آیاکس، معتقد است که اریکسن باید رفتن به لیگ برتر و پیشنهاد تیمهای یونایتد، سیتی، چلسی و آرسنال را فراموش کند و برای او بهتر است که فعلا روی پیشرفتش در آیاکس تمرکز کند. ولی در مورد آینده اش نیز باشگاه ای سی میلان مکانی فوق العاده برای او خواهد بود.
  • روبرتو مانچینی در تازه ترین جنگ زیر پوستی خود علیه یونایتد، دیشب در مصاحبۀ پس از برد تیمش برابر ولوز، قهرمانی را به شاگردان سر الکس تبریک گفت!! به نقل از سایت Goal.com، علی رغم اینکه اکنون سیتی با پیروزی در اتحاد برابر یونایتد، می توانند صدر نشین لیگ شوند، گفت: "تنها یک تیم است (یونایتد) که می تواند این لیگ را ببرد. جام در دسترس ما نیست، ما سه امتیاز کمتر داریم. پس از دربی، ما دو دیدار نفسگیر برابر نیوکاسل و کوئینزی داریم که یکی برای سهمیۀ لیگ قهرمانان می جنگد و دیگری برای فرار از سقوط به دستۀ پایینتر. اگر یونایتد برابر سوانسی 10-0 پیروز شود و ساندرلند را نیز 2-0 شکست دهد، و ما سه بازی اینده مان را 1-0 1-0 1-0 ببریم، آنگاه آنها هستند که قهرمان می شوند." (مترجم: خیر سرش با این تحلیلش!!)
  • سایت TalkSport نیز تنها "از احتمال و گمانه زنی" انتقال برترین گلزن لیگ قهرمانان، رائول گونزالز به منچستریونایتد سخن گفته است. طبق شواهدی از قبیل اینکه در سال 2003 سرالکس رائول را "بهترین بازیکن دنیا" نامیده بود، و اینکه رائول اعلام کرده فصل آینده قطعا در شالکه نخواهد بود و به لالیگا نیز برنخواهد گشت، و نیز احتمالا فصل آینده برباتف و اوون در یونایتد حضور نداشته باشند، نویسندۀ این سایت این تابستان را بهترین زمان برای پیوستن این مهاجم کارکشته به یونایتد دانسته است. لازم به ذکر است که سال 2010 نیز فرگوسن اخبار رائول و در دسترس بودنش بعد از جدایی از رئال را دنبال می کرد که پس از نهایی شدن انتقال چیچاریتو از مکزیک به یونایتد، انتقال رائول هرگز صورت نگرفت و او نیز به شالکه پیوست. (مترجم: هنریک لارسن که انصافی خیلی کمکمون کرد تو یه نیم فصل! رائول هم قطعا تجربه ش عالیه، ولی اینا در حد حدس نویسندۀ تاک اسپورته)
  • پدر وین رونی - وین رونی سنیور، از اتهام تبانی تبرئه شد. به نقل از سایت ساکرنت. مترجم: حتما یادتون میاد بازی اکتبر لیورپول با یونایتد تو انفیلد که 1-1 شد، درست روز قبل بازی پلیس مرسیساید ریخت تو خونۀ پدر رونی تو شهر لیورپول و اونو به اتهام تبانی بازداشت کردند که مدتی تیتر روزنامه های ورزشی بود و خوب طبعا به اندازۀ کافی تمرکز وین رونی رو هم برای بازی تو انفیلد به هم ریخته بود. حالا امروز وکیل پدر رونی اعلام کرده که پلیس گفته وین رونی سنیور از اتهام پروندۀ شرط بندی تبرئه شده و دیگه پلیس کاری باهاش نداره. حالا سؤالی که برا من و شمای طرفدار یونایتد پیش میاد اینه که چرا پلیس مرسیساید درست روز قبل بازی یونایتد - لیورپول باید بره پدر وین رو بی گناه بازداشت کنه؟ بی ناموس بازی تا کی؟ هوادارای دیگه این دو امتیازا که با بی شرف بازی اهالی لیورپول از یونایتد گرفته میشه رو نمی بینن؟؟
شهاب بازدید : 744 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (35)

شکلات سازان کام یونایتد را تلخ کردند

تافی هایی با طعم زهرمار!!


منچستریونایتد 4-4 اورتون


نتیجۀ نهایی همین الآن رقم خورد:

ولورهمپتون 0-2 منچسترسیتی

لیورپول 0-1 وست برومویچ


یه خبر خیلی مهم دیگه که نتیجه مارو ازش غافل کرد:

رونی با دو گلی که امروز به ثمر رسوند، در یونایتد 180 گله شد و جرج بست و دنیس وایولت (گلزن اعجوبه ای تیم سر مت بازبی که تو حادثۀ مونیخ بود و رکورد وحشتناک 0.611 گل زده در هر بازی رو داره) رو پشت سر گذاشت و الآن پشت سر سر بابی چارلتون و دنیس لاو و جک راولی و بالاتر از دنیس وایولت و بست، در ردۀ چهارم برترین گلزنان تاریخ باشگاه قرار داره.

لازمه ذکر کنم که سر بابی چارلتون 249 گل زده. فعلا رونی 31 گل دیگه می خواد تا به جک راولی و رتبۀ سوم برسه... که به نظر من فصل آینده قطعا به این رکورد میرسه... با خرید یه هافبک تهاجمی خوب به امید خدا



در ادامۀ مطلب بخوانید:

  1. سرالکس تیم را به عکس العمل در دربی فرا می خواند - ترجمۀ اختصاصی
  2. نانی: ما هنوز می توانیم برندۀ لیگ باشیم - ترجمۀ اختصاصی
  3. نمرات بازیکنان از سایت گل - ترجمۀ اختصاصی





جدول لیگ پیش بینی تا پایان هفتۀ شانزدهم


- رتبه های 1 تا 60 - کلیک کنید -


- رتبه های 61 تا 126 - کلیک کنید -

  1. همه برد یونایتد رو پیش بینی کرده بودیم.. طبیعی بود همه منفی یک امتیاز بگیریم غیر از 4 نفر که تو پیش بینیشون تعداد گل یونایتد رو 4 گفته بودن و اینجارو زیر سیبیلی رد کردن 1 امتیاز گرفتن
  2. بچه ها هر کی امتیاز خودش، پیش بینی خودش رو چک کنه. تعداد خیلی زیاده 126 نفر!!! ماشالا!! امکان اشتباه من خیلی بالاتر میره هر هفته. اگر مشکلی بود بگید من درست کنم.
  3. اگر در شیوۀ امتیاز دهی برا کسی ابهام هست، بگین که من تو یه پست توضیح بدم. با تشکر از همگیتون.
شهاب بازدید : 468 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (32)

گزارش زنده


منچستر یونایتد - اورتون


نیمۀ دوم


آقا شرمنده!! من (شهاب غ) ساعت 4:20 کلاسم تموم شد... گوله کردم خونه به خدا الآن رسیدم. نیمه دوم رو متنی از یورو اسپورت میبینم اگه مایل هستید گزارش میذاریم.


فعلا یک یک مساوی تا پایان نیمۀ اول


ترکیب یونایتد:

Man Utd: De Gea, Rafael, Evans, Ferdinand, Evra, Valencia, Carrick, Scholes, Nani, Rooney, Welbeck.

روی نیمکت:

Subs: Amos, Jones, Giggs, Smalling, Park, Hernandez, Young.

ترکیب اورتون:

Howard, Hibbert, Jagielka, Heitinga, Distin, Osman, Neville, Fellaini, Gibson, Pienaar, Jelavic.


گلها: 

ژلاویچ دقیقه 33 برای اورتون(همون بازیکنی که سایت باشگاه هم به عنوان ستارۀ احتمالی اورتون ازش یاد کرده بود.

وین رونی دقیقه 41 برای یونایتد


خوب مثکه قبل دو نیمه از روی دو ضربه آزاد متوالی ضربۀ سر ولبک خیلی خطرناک به بیرون رفته و داشتیم 2-1 جلو می افتادیم.

گل رونی هم روی ضربۀ سر و خیلی ساده و تر و تمیز از روی سانتر نانی به ثمر رسیده

منم نهار نخوردم! بشقاب عدس پلو کنار دستمه دارم تایپ می کنم جای شما خالی... من عاشق عدس پلوئم... یونایتد ببره دیگه حسابی کیفم کوک میشه امروز :D


اینم گل ژلاویچ که روی سانتر هیبرت با یک ضربۀ سر زیبا توپ رو به گوشۀ مخالف دروازۀ دخیا فرستاده:



شروع نیمۀ دوم.... برو بچه های آیه الکرسی و صلوات کجایین؟! بسم الله....

ای بابا اورا یک کارت گرفت برای هیچی!! گزارش گر ساکرنت نوشته کارتش مفت مفت بود

راستی نمیمۀ اول هم فقط سیلوین دیستین از اورتون کارت گرفته بود. این دومین کارت بازیه. تعویض هم تیمی نداشته

دقیقه 48: لعنتی اورتون نیمۀ دوم رو خوب شروع کرده، یه کرنر همین اول کاری به دست آوردن، دوتا توپ خطرناک هم تو محوطه فرستادن

یه آمار مشتی هم از یورواسپورت: منچستریونایتد با گل امروز، تونسته تو 48 بازی خونگی متوالی تو لیگ برتر گل بزنه که توی 50 سال اخیر رقابت در سطح بالا، بدون رقیبه و رکورد شکنی محسوب میشه

دقیقه 51: زوج فلینی و ژلاویچ خیلی اونز و فردیناند رو داره محک جدی میکنه... اخ اخ برخور سر اورا و ائون عثمان جلو جایگاه بازیکنا

دقیقه 52: یونایتد هنوز به دنبال یه راه میگرده که از دفاع فوق فشردۀ اورتون عبور کنه... اسکولز یه توپ سر گردان پشت محوطه رو میگیره و میشوته که هاوارد میگیره.

دقیقه 54: نانی عالی کار میکنه و توپ رو به اورا میرسونه. ولی جگیلکا سانتر اورا رو دور می کنه

دقیقه 55: باز اورا به محوطه میزنه که هیتینگا توپشو دور میکنه و تو برگشت فردیناند فیل نویل رو منگنه _کلیپس) میکنه تا از یه ضد حمله جلو گیری کنه...

حرکت عالی از والنسیا که سانترش برا رونی رو هیتینگا قطع می کنه

دقیقه 57: گـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل

گــــــــــــــــــل عالی از ولبک!!!

دقیقه 57: گل فوق العاده زیبا از ولبک! مدافعای اورتون در دفع توپ نا موفق بودن که این مهاجم توپ رو می گیره توپ رو پایین میاره و با یه حرکت عالی توپ رو به پای راست میبره و توپ رو به گوشۀ بالای سمت راست دروازه میفرسته...عالی! 2-1!!!

دقیقۀ 58: اورتونی ها شاکین چون توی این مراحل گل زنی یونایتد، پینار مصدوم رو زمین بود.. ولی مصدومیت از ناحیه سر نبود و داور لازم نبود بازی ور متوقف کنه... اعتراضشون بی مورده

نویل کارت زرد میگیره!! گـــــــــــــــــــــــــل از نانی!!!

بابا عدس پلو تو گلوم گیر کرد!!!! فرت و فرت گل میزنیم :D

دقیقه 60: گل عالی از نانی!! یک مثلث فوق العاده زیبا بین کاریک و ولبک که به نانی ختم میشه و نانی هم تک به تک به هاوارد توپ رو به گوشۀ دروازه میرسونه... 3-1!! ایول بچه ها

دقیقه 61: اورتونی ها هنوز از گل دوم که داور بازی رو متوقف نکرد شاکین... مثکه میگن داور نیمۀ اول که اونز مصدوم بود، بازی رو متوقف کرده، سر مصدومیت پینار هم باید متوقف می کرد...

دقیقه 63: تعویض برا اورتون: جیمز مک فادن کارکشته جای لئون عثمان رو میگیره

دقیقه 64: والنسیا شوت از پشت محوطه ش به بیرون میره

دقیقه 66: لعنتی گل برای اورتون... فلینی حساب کار رو 3-2 می کنه

گل قشنگی بود از اورتون... باز هم سانتر هیبرت که گل اول رو ساخته بود... فلینی با یه والی (شوت روی پا و سرضرب) توپ رو به گوشۀ دروازه میفرسته... دخیا نوک انگشتاش به توپ میرسه ولی کافی نیســــــــت

دقیقه 67: اورتون مثکه روحیه گرفته... فلینی باز توپ رو برای پینار گوشۀ محوطه میفرسته که شوت کات دارش رو دخیا میگیره

دقیقه 69: گـــــــــــــــــــــــــل از روووووونییی!! بابا فقط دارم گل گزارش می کنم که!! :D

یک گل عالی دیگه!! ولبک سانتر می کنه و رونی به زیبایی هرچه تمامتر تموم میکنه... همکاری عالی بین این دو مهاجم انگلیسی... بچه ها حیف رونی تو دور مقدماتی یورو نیست کنار ولبک

خدای من عجب نیمۀ دوم پر هیجانی بوده... 4 گل های کلاس فوق العاده.... یک مسابقۀ مهیج و مفرح (خدا پدر صدا سیما رو بیامرزه مارو از چه بازی ای محروم کرد باز!!)

این هم تصویر گل مساوی رونی تو نیمۀ اول:

هاهاها!! گلا از دستتون در رفته؟!! الآن 4-2 نتیجه

دقیقه 72: یک ضربۀ بد و نا امید کننده از مک فادن که توپ رو به محوطه میفرسته ولی هیچکی نیست... فرگی داره با داور چهارم جوک می گه می خنده!!! از نظر فرگی بازی تموم شدست!!!

دقیقه 74: حرکت عالی از پینار به محوطه میزنه ولی هیچ بازیکن پیرهن آبی کنارش نیست....

دقیقه 75: اسکولز روی توپ تو محوطه معطل می کنه که موجب میشه یه موقعیت شوت زنی برا ژلاویچ مهیا بشه... ولی او هم از زاویه بسته تور گوشۀ دروازه رو هدف می گیره

دقیقه 76: یه همکاری زیبا بین مک فادن و فلینی.. که نهایتا فردیناند شوت فلینی رو بلاک می کنه

این هم تصویر گل دوم یونایتد که ولبک اول نیمۀ دوم زد:

این نتیجه قطعا من سیتی رو در سفر امروزشون به ولوز زیر فشار استرس قرار میده.... اگه میخوان توی رقابت قهرمانی بمونن باید ببرن... (مترجم: البته سقوط ولوز دیشب با نتیجه گرفتن بلکبرن قطعی شد)

دقیقه 79: رونی توپ را برای والنسیا در گوشۀ زمین ارسال می کنه که جگیلکا توپ رو قطع میکنه... بعد اون کریک توپ رو با اختلاف به بیرون میزنه... معلوم نبود شوت بود یا سانتر...

دقیقه 81: وااااای! فکر کنم هد یرجه ای اورا خورد به تیر دروازه!!

این ساکرنت جون به لب کرد مارو... دونه دونه عکسارو میذاره... اینم گل سوم یونایتد که نانی زد:

دقیقه 83: خدایا رحم کن!! اورتون سومین گل رو زد... 4-3

سانتر بلند فلینی توی محوطه فرود میاد که ژلاویچ با یه نصفه والی گل دوم خودش و گل سوم اورتون رو به ثمر میرسونه

دقیقه 84: تعویض دوم اورتون: تیم کهیل به جای دیستین مصدوم

دقیقه 85: لعنـــــــــــــــتـــــــــــی... پینار گل چهارم اورتون

گلش خیلی قشنگ بود رو پاس عالی فلینی.... برن به جهنم... بچه ها 5 دقیقه وقت داریم... فرگی جوک نگو بابا یه تعویض کن!!

دقیقه 86: فیل جونز جای اسکولز میاد تو زمین... حالا دیوید مویسه که کنار زمین خوشحاله

دقیقه 88: فلینی امروز عالی بوده.... یه صحنه هم در حالی که دخیا جلو اومده بود... ژلاویچ از فاصله 25 یاردی توپ رو به بیرون دروازه میفرسته...

دقیقه 89: تعویض دوم ما: چیچاریتو جای والنسیا

دقیقه 90: یه ضربۀ آزاد خطر ناک برای یونایتد که اورتون دفع می کنه توپ رو

5دقیقه وقت اضافه... خدایا خودت کمک کن

گزارش گر ساکرنت به یه چیز این 5 دقیقه تیکه انداخته من نمیفهمم! اعصابم ندارم... خلاصه حوصله شوخی نیست

دقیقه 93: جگیلکا به خوبی توپ را با سر دور می کنه در حالی که بازیکنای یونایتد تو محوطه اورتون وول می خورن بسکه زیادن

در طول تاریخ لیگ برتر... اورتون سومین تیمیه که تونسته تو اولدترافورد چهار گل یا بیشتر بزنه... سیتی امشب این فرصت رو داره که فاصله امتیاز رو به 3 برسونه

دقیقه 95: وااااااااااااااااااییییییی! یه شوت از فردیناند که هاوارد فوق العاده جلوی گل شدن توپ رو میگیره... از ماست که بر ماست... به هر حال اونم تو یونایتد تمرین دیده یه دوره

منچستریونایتد 4-4 اورتون

پایان بازی... عدس پلو کوفتم شد

بچه ها امیر تا 8 کلاس داره... پست بعد از بازی رو بعد اینکه جدول پیش بینی رو حاضر کردم با یه خورده تأخیر میذارم... دمتون گرم همراهی کردین.. خورد تو کرک و پرمون... هفتۀ بعد جلو سیتی باید مساوی رو بگیریم با این اوضاع. به امید خدا

یه نکته دیگه!! سرتون رو بالا بگیرید ما مثل سیتی نیستیم که از بازیکنای تیمای دیگه آویزون بشیم.. جلو اورتون هم که انقدر جلومون شاخ بازی کرد، سه تاشون بازیکنای قدیم خودمون بودن، هاوارد و نویل و گیبسن... اگه همون هاوارد نبود دقیقه 94 بازی 5-4 شده بود... یونایتد بزرگتر از ایناست که بشه با سیتی مقایسه ش کرد هوادارای سیتی تو گوششون فرو کنن اینو... هفتۀ دیگه سوسکن... اون هد اسکولز تو ایستلند که بعدش نویل ازش لب گرفت، یا اون بایسیکل کیک وین رونی... یادتون بیاد بترسین جوجه ها! ما داریم میایم که قهرمانی رو مسجل کنیم!! :D

امير بازدید : 942 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (75)


پست ثابت(ادامه اخبار در پايين اين پست قرار دارند)


آپلود

در ادامۀ مطلب بخوانید:

  1. بررسی پیش از بازی از نگاه سایت باشگاه - ترجمۀ اختصاصی
  2. آمار جالب پیش از بازی
  3. مصاحبه فرگي در كنفرانس خبري هفته (رئيس:اندرسون و پوگبا ادامه فصل را به دلیل مصدومیت از دست دادند)



مسابقات لیگ پیش بینی:
  1. لطفا پیش بینی خودتون برای بازی دوشنبه برابر بلکبرن رو حتما با ذکر ایمیل وحتما با نامی که دفعات قبل باهاش پیش بینی کردید، بیان کنید.
  2. افراد جدید قدمشون روی چشم! لطفا شرکت کنند! فقط اگر ذکر کنید که بار اول است که شرکت می کنید، کار ما خیلی راحتتر می شه. ممنون.
  3. اگر مشکلی در نحوۀ امتیاز دهی و قوانین می بینید، حتما گوشزد کنید. ما بررسی می کنیم. برای این لیگ اگر نشد، حداقل برای لیگ فصل آینده ایرادات رو بر طرف می کنیم. خیلی ممنون میشیم ذکر کنید.
  4. نکتۀ بسیار مهم: برای شرکت در مسابقه، حتما نتیجۀ کامل ذکر کنید. چون ما این پیش بینی ها رو وارد فایل اکسل می کنیم و محاسبات طبق فرمولا تو همون فایل حساب میشه، اگه شما نتیجه نگید و فقط بگید مساوی میشه یا برد یا باخت، ما نمی تونیم وارد کنیم پیش بینیتون رو. پس لطفا نتیجۀ کــــامـــل! ممنون
  5. مهلت پیش بینی تا سوت آغاز بازی یعنی حدود ساعت 16:00 هستش. بعد از شروع بازی نمی تونیم بپذیریم، مخصوصا، مخصوصا اگر گل به ثمر رسیده باشه.

                لطفا پیش بینی خودتون رو بیان کنید در نظرات!

جدول لیگ پیش بینی تا پایان هفتۀ پانزدهم


رتبه های 1 تا 60 - کلیک کنید -


رتبه های 61 تا 122 - کلیک کنید -

:07: آخر ليگ سه نفر اول جایزه می گیرن :07:

امير بازدید : 889 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (80)

تيم رزروها در جدال با ليورپول به نتيجه اي بهتر از تساوي دست نيافت !


Will and Michael Keane


LIVERPOOL 2(Ngoo 49, Eccleston 91)MANCHESTER UNITED 2(M.Keane 26, Lingard 41)




David Gill


دیوید گیل:منچستر یونایتد اماده یک تابستان جالب است

  • دیوید گیل مدیر اجرایی یونایتد نوید یک تابستان پر کار و فعال در خصوص نقل و انتقالات تابستانی را به هواداران داد.وی در بازدیدی که از تعدادی از پروژه های محلی بنیاد خیریه یونایتد داشت به سوالات خبر نگاران در مورد نقل و انتقالات تابستانی و همچنین جدال پایان فصل برای کسب قهرمانی، پاسخ داد و ضمن ابراز امیدواری برای کسب قهرمانی و بیان لزوم قدرت تمرکر در این زمان حساس، وضعیت روحی تیم را بسیار ایده آل ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد تا با هدایت سر الکس فرگوسن، بار دیگر جام قهرمانی به تئاتر رویاها برسد.وی همچنین در مورد وضعیت تمدید قرار داد تعدادی از بازیکنان سخن گفت و در بخش دیگری نیز اشاره کرد که تعدادی از ستاره های یونایتد در تابستان این تیم را ترک خواهند کرد...

ترجمه اختصاصي توسط كاربر Farhang Nosrati


    سوال از ما ، پاسخ از شما

  بچه ها نظر شما در مورد تابستون چيه ؟؟؟ واقعآ يونايتد دستخوش تغيير ميشه ؟؟؟ اگر از نظر شما يونايتد نياز به تغيير داره ، اين تغييرات چه جوري بايد اعمال بشه ؟؟؟ كدوم بازيكن ها بايد يونايتد رو ترك كنند؟ تو كدوم پست نياز به بازيكن داريم؟؟؟


امير بازدید : 462 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (13)
فهرست بهترین سازندگان گل حال حاضر اروپا به شرح زیر است :


1- مسعود اوزیل، رئال مادرید، آلمانی، 23 ساله، 15 پاس گل در 31 بازی

2-آنخل دی ماریا، رئال مادرید، آرژانتینی، 23 ساله، 14 پاس گل در 19 بازی

3-آنتونیو والنسیا،‌ منچستریونایتد انگلیس، اکوادوری، 25 ساله، 13 پاس گل در 23 بازی

4-لیونل مسی، بارسلونا اسپانیا، آرژانتینی، 24 ساله، 13 پاس گل در 32 بازی

5-داوید سیلوا، منچسترسیتی انگلیس،‌اسپانیایی ، 25 ساله،‌ 13 پاس گل در 32 بازی

6-فابریزیو میکولی، پالرمو ایتالیا، ایتالیایی، 32 ساله، 12 پاس گل در 24 بازی

7-ادن آزاراد، لیل فرانسه، بلژیکی، 21 ساله، 12 پاس گل در 32 بازی

8-ماتیو والبونه، المپیک مارسی فرانسه، فرانسوی، 27 ساله، 11 پاس گل در 26 بازی

9-فرانک ریبری، بایرن مونیخ آلمان، فرانسوی، 28 ساله، 11 پاس گل در 30 بازی

10-خوان ماتا، چلسی انگلیس،‌ اسپانیایی، 23 ساله و
 خوان آرانگو، بورسیامونش‌گلادباخ آلمان، ونزوئلایی، 31 ساله – هردو 11 پاس گل در 31 بازی

واي ! اين آنتونيو عاليه !!!!!!!!‌ كلي حال كردم !!!!تازه كلي بازي هم كم تر از اوزيل انجام داده. وقتي مي ره طرف دفاع حريف انگار كرگدن داره ميره سمتش ، بچه ها به نظرتون يه ديويد بكهام جديد پيدا نكرديم ؟؟؟؟؟؟ 

ديگه چي كار كنيم ! بازم با ارزش ترين باشگاه جهان شديم !

آپلود
farhangnosrati بازدید : 408 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (18)

 Bryan Oveido

یونایتد در صدد جذب دفاع راست تیم اف سی کوپنهاگ 

با توجه به زمزمه های مبنی بر انتقال قرضی رافائل به بنفیکا در ازای بخشی از قرارداد احتمالی گایتان، روزنامه ایندیپندنت خبر از علاقه یونایتد به جذب برایان اویدو، دفاع چپ تیم کوپنهاگ داد. وی که در این فصل 13 بار پیراهن قهرمان دانمارک را به تن کرده، تا پایان سال 2013 با این تیم قرارداد دارد و می تواند در ازای مبلغ 2 میلیون پاند در تابستان به یونایتد بپیوندد. او به عموان جانشین احتمالی برای اورا در غیاب رافائل مد نظر یونایتد قرار گرفته.

در ستونی دیگر این روزنامه از علاقه بنفیکا برای به خدمت گرفتن اندرسون، هافبک برزیلی یونایتد خبر داد.می توان پیش بینی کرد که شانس وی برای قرارگیری در ترکیب ثابت با به خدمت گرفتن احتمالی گایتان و یا ایدن هزارد کاهش خواهد یافت.

در ستونی دیگر نیز اشاره شده که فرگی ترجیح می دهد که رافائل فصل بعد را در لیگ برتر ولی در تیمی دیگر به بازی بپردازد.


ترجمه اختصاصي توسط كاربر Farhang Nosrati



بچه ها !‌به نظرتون الآن وقتشه كه دنبال جانشين اورا باشيم ؟؟؟؟ بازيكن مد نظرتون كيه؟؟؟

 

رامین بازدید : 300 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (3)

 

  •  رافائل داسيلوا اشکار کرد دوستی نزديکش با انتونيو والنسيا به آنها در همکاری داخل زمينشان کمک ميکند. 

 

 

بال راست اکوادوری والنسيا، يکی از کليديترين بازيکنان در بالابردن يونايتد به صدر جدول اين فصل بوده است و برزيلی جوان رافائل بعنوان پشتيبانی در دفاع راست در اکثر مواقع اين فصل بوده است.

 

 

اين 21 ساله عقيده دارد اين رابطه نزديک بين اين دو بخشی از موفقيتشان بوده است. رافائل به Daily Mirror گفت:"فکر کنم توسط همه تشخيص داده شده است که انتونيو يک از بهترين دوستانم در باشگاه است.ان به معنی بی احترامی به ديگران نيست اما ما درک و فهم خيلی خوبی را در زمين  ايجاد ميکنيم.سخت است که کيفيت های انتونيو در داخل زمين را مشخص و تعريف کرد.او سريع و مستقيم(به راحتی در پستش عقب و جلو ميرود)است.او هميشه به دنبال توپ است.اگر من حمله کنم، او پشت سر را پوشش ميدهد و بلعکس. کار کردن با او اسان است و وقتی که او را در زمين ميبينم، بيشتر آرامش دارم."

 

 

رافائل که بازی  هفته پيش  با ويگان  و باخت شکه کننده مقابل اين تيم را از دست داد،همچنين مطمئن است او هم اکنون تجربه لازم  در  کنترل چيزی که ميتواند بعنوان سختی آخر فصل باشد را دارد.

 

 

او اضافه کرد:" تجربه گذشته ام به من در کنار آمدن با اين چند بازی آخر کمک خواهد کرد.ان به ما کمک ميکند تا با  بردها،شکست ها و هر دلشکستگی ديگر بهتر کنار بياييم."

چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 121

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 582
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 8,191
  • بازدید ماه : 8,191
  • بازدید سال : 136,780
  • بازدید کلی : 1,724,822
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2