loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 546 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (23)


  • کريستیانو رونالدو ستاره باشگاه رئال مادرید اذعان کرد که هنوز دلش برای منچستر یونایتد تنگ میشود و تاکید نمود که ارتباط او با فرگوسن همچنان عالی‌ است.رونالدو ۶ سال از زندگی‌ فوتبالی خود را در اولدترافورد سپری کرد و در تابستان سال ۲۰۰۹ با شکستن رکورد نقل و انتقالات راهی‌ اسپانیا شد، با این حال رونالدو همچنان با سر مربی‌ قبلی‌ خود در ارتباط است و دلش برای هم تیمی‌هایش تنگ شده است.او در گفت و گو با مجله Zoo گفت :"من هنوز با سر الکس فرگوسن صحبت می‌کنم و دلم برای یونایتد تنگ شده است.این اتفاق مثل این است که خانواده‌ام را ترک کردم چون من ۶ سال را در باشگاه با بچه‌ها گذراندم و همچنین رابطه ی‌ خوبی‌ با مسئولین تیم دارم.من هنوز با ریو،نانی،اندرسون و پاتریس اورا صحبت می‌کنم و آنها را مثل یک خانواده ي بزرگ میبینم و البته دلتنگ آنها نیز هستم.من به طور شگت انگیزی دلم برای اپل کرامپل(نوعی پای سیب) و فرنی‌هایی‌ که در کارینگتون بعد تمرین میخوردیم تنگ شده است." وقتی‌ از رونالدو در مورد کار کردن زیر نظر فرگوسن سوال شد وی گفت:"من همیشه دلم برای شیوه اش تنگ می شود،همیشه خوش حال بودیم(با خنده)اما او همیشه به تیم و بازیکنان انرژی میداد."در ادامه رونالدو معتقد است که زمانی‌ به عنوان یک بازیکن فوتبال رشد کرد که در یونایتد بود."بهترین زمان ورزشیم وقتی‌ بود که با منچستر یونایتد قهرمان اروپا شدیم و زمانی‌ که اولین جام را با رئال مادرید فتح کردم و زمانی‌ که توپ طلا را بردم.همه ي این‌ها لحظات خاصی‌ برای من بود.البته افسوس هاي زیادی دارم اما همچنان برای پیشرفت تلاش می‌کنم."


سوال از ما پاسخ از شما

بچه ها نظر شما چيه ؟ شما هم دلتون براي رونالدو تنگ شده ؟ اون رو به عنوان يك اسطوره قبول دارين يا فقط به عنوان يه عضو سابق باشگاه؟ دوست دارين رونادو رو دوباره تو تيم ببينيد ؟


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عباس در تاریخ 1348/10/11 و 2:27 دقیقه ارسال شده است

من عاشق رونالدو هستم چه تومنچسترباشه چه تومادريدشکلکشکلک

این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1348/10/11 و 11:54 دقیقه ارسال شده است

دوستدارم برگرده ولی اسطوره نیست به جایی هم رسیده ما رسوندیمش بهرحال بازیکنی برای ما اسطوره میشه که اگه بره هم دلش واقعا پیش تیم باشه مثل بکام یا نیستلروی

این نظر توسط هادی باوقار در تاریخ 1348/10/11 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

اون زمان خیلی دوستش داشتم ولی از وقتی که با اون قراداد نجومی رفت به رئال ازش بدم اومد ، فکر میکنم از وقتی رفته رئال بی شخصیت شده ( شاید هم اشتباه برداشت میکنم ) ولی در هر حال اگه بیاد یونایتد مطمئنم که با رونی کولاک میکنه ، از لحاظ شخصیتی هم روبراه میشه. خداکنه بیادشکلک
پاسخ : اون بی شخصیتیش که یه درصد فکر کن برای هموطنش مورینیو نباشه!! خدایی زیر دست فرگی تربیت شدن کجا، زیر دست مورینیو تربیت شدن کجا شکلک

این نظر توسط shayan در تاریخ 1348/10/11 و 20:11 دقیقه ارسال شده است

شدیدا عاشقش بودم اما وقتی رفت دیگه اون علاقه همیشگی رو بهش نداشتم ولی دمش گرم خوب حال شانسلونا و اون هرمونی کوتوله رو تو الکلاسیکو گرفت.من بدم نمیاد که یه روز برگرده ولی فک کنم باتوجه به سبک بازیش وقتی سنش بالا بره بازیش افت کنه

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

هر وقت یاد اون روزا میفتم اشک تو چشام جمع میشه .هیچ وقت فکرشم نمیکردم برگشت کیریس برام ارزو بشه.ممکنه خیلی هااو رو یه اسطوره ندونن اما برای من یه اسطوره کامل هست.با نگاه کردن بازیهش بزرگ شدم.او کسی بود که باعث شد منچستری بشم.اگه او نبود معلوم نبود الان من چه غلطی مکردم.شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ardal در تاریخ 1348/10/11 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

man chon rafte az uno real badam miad age bargarde ke nokareshamشکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

بازیکنه خوبیه و برای یونایتد زحمت کشید.ولی به خاطره پول رفت..ازش بدم اومد ولی اسطورست حتی تو منچستر چون لیگ قهرمانان و فتح کرد...با رفتنش رونی و نانی بهتر شدن و والنسیا ی دوست داشتنی اومد

این نظر توسط melika در تاریخ 1348/10/11 و 17:30 دقیقه ارسال شده است

سلام.باز خوبه میدونه منچستر یه چیز دیگه بوده.خیلی حیف شد رفت اون موفقیت هایی که تو منچستر داشت تو رئال بدست نیاورد.ولی امیدوارم برگرده و دوباره برسه به روزای اوجششکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1348/10/11 و 17:08 دقیقه ارسال شده است

بره گمشه خائن . من که دیگه از او حالم به هم میخورد . با ما قهرمان چمپیوزلیگ شد با رئال چی

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 17:08 دقیقه ارسال شده است

سلام خوب هستید بچه ها
دیشب عادل فردوسی ظور گفت به دلیل بازی حساس بین منچستر یونایتد و منچستر سیتی برنامه هفته آینده نود به روز یکشنبه موکول شد
یعنی بازی رو پخش میکنندشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,099
  • بازدید ماه : 2,099
  • بازدید سال : 130,688
  • بازدید کلی : 1,718,730
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2