loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 740 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (35)

سرالکس تیمش را به عکس العمل در دربی فراخواند


سرالکس فرگوسن تأکید می کند که پس از از دست دادن یک جفت امتیاز در برابر اورتون، منچستریونایتد دوشنبۀ آینده حداقل یک امتیاز در برابر منچسترسیتی نیاز دارد:

"با دست خودمان امتیاز را دور انداختیم. یک هدر دادن امتیاز واضح و مطلق." سر الکس مبهوت وحشت زده ادامه می دهد: "ما تنها نیازداشتیم تا بازی را به همان شکل مشایعت کنیم تا به پایان برسد. این صحنه مسخره است چرا که فوتبالی که ما ارائه دادیم خارق العاده بود. گلهایی که به ثمر رساندیم عالی بودند. اجازه دادن به حریف برای به ثمر رساندن چهار گل، آنهم در خاک اولدترافورد و آن هم در موقعیتی به این مهمی باور نکردنی است. من نمی توانم باور کنم."

سرالکس با توجه به اینکه انتظار دارد سیتی ولوز را شکست دهد، ادامه می دهد:

"ما کار خودمان را در اتیحاد بسیار دشوار کردیم. اکنون ما تنها با سه امتیاز برتری به آنجا سفر می کنیم."

بازی مشابه یک نمایش جکیل و هاید بود (نام رمان دکتر جکیل معروف، که به دو شخصیتی بودن و شیطان درون اشاره دارد. در کل به دو شخصیتی بودن اشاره دارد): از یک سو قدرت تهاجمی فوق العاده یونایتد با حمله های عالی نانی، ولبک و رونی، و از سوی دیگر، دفاعی فوق العاده ضعیف.

"ما گلهایمان را با فوتبالی بسیار زیبا و عالی ساختیم و به ثمر رساندیم. ولی در عوض فکر می کنم که گلهای آنها بسیار ساده به ثمر رسید و ما به راحتی به آنها اجازۀ گل زدند دادیم."

"امروز رونی و ولبک خطراتی مهلک برای اورتون بودند. همکاری آنها و درک و بازیخوانی آنها از یک دیگر فوق العاده بود. آنها باید از این بازی دست پر تر خارج می شدند."

"اشتباهات دفاعی برای ما گران تمام شد. هرچند در بازی های گذشته ما بسیار خوب دفاع کرده بودیم. اما امروز دفاع ما نمایش بدی داشت. این نمایش به منزلۀ یک هشدار روی صفحۀ رادار بود (که باید با آن مقابله شود). فکر می کنم گلهایی که خوردیم، گلهای مفتی بودند."

"شکی نیست که ما اکنون به سیتی انگیزه و انرژی لازم را داده ایم. اکنون این نتیجه، بازی در اتحاد را به بازی ای بسیار مهم تبدیل می کند. اکنون بازی در اتحاد است که در واقع تکلیف قهرمانی را روشن می کند."

"کار را برای خودمان سخت کردیم، ولی باید با این دید به آنجا برویم که ما می توانیم و قادریم که نتیجه دلخواهمان را (حداقل یک تساوی) کسب کنیم. دلیلی وجود ندارد که نتوانیم. سیتی این امید را دارد که این بازی برای آنها تعیین کننده است، ولی خوب به همان اندازه هم برای ما تعیین کننده است و ما هم برای کسب نتیجه انگیزه خواهیم داشت."

"قطعا شاهد عکس العمل از جانب ما خواهید بود. شکی در آن نیست. دربی در برابر سیتی همواره دربی مهمی بوده است."

اما آیا این مهمترین دربی در تاریخ 25 سالۀ سرالکس است؟ "قطعا همین طور است" سر الکس پاسخ می دهد.





نانی: ما هنوز می توانیم برندۀ لیگ باشیم

نانی می گوید که علی رغم عدم کامیابی در برابر اورتون، بازیکنان هنوز باور و توانایی لازم برای بردن و بالای سر بردن بیستمین جام قهرمانی را دارند.

"البته که بازیکنان کمی عصبی و ناراضی هستند چرا که ما هدمان برد (در برابر اورتون) بود. ما ناراحتیم از اینکه چهار گل به ثمر رسیده را از دست دادیم. اما فوتبال همین است. گاهی می تواند چنین اتفاقهایی بیافتد."

"ما باید به کیفیت بازی خودمان ایمان داشته باشیم، چرا که هنوز این فرصت را داریم که جام را برنده شویم."

"(بازی در برابر سیتی) بازی عظیمی خواهد بود - جو در آنجا بسیار با شکوه خواهد بود."

"بازی دشواری خواهد بود. ولی اگر شما هدفتان بردن لیگ است، دیگر نباید دغدغه تان حریفتان یا جو ورزشگاهها باشد. ما تنها باید به شیوه ای که بازی خواهیم کرد فکر کنیم و تلاش کنیم که بازی را ببریم."

نانی در پاسخ اینکه آیا او هنوز مطمئن است که یونایتد لیگ را می برد، گفت: "البته که می برد"

نانی قبول دارد که تیم یونایتد، در برحه ای حیاتی از بازی تمرکزش را از دست داد و همین به اورتون اجازه داد که یک بازگشت دیر هنگام را رقم بزند:

"تمرکز تیم ما در دقایق اندک پایانی در حد خوب و مطلوب نبود - به همین دلیل آنها توانستند موقعیت خلق کنند و گل بزنند."

"ما مالکیت زیادی روی توپ داشتیم و در حمله نیز نمایشی عالی داشتیم. ولی ما گلهای زیادی دریافت کردیم و از این بابت خوشحال نیستیم."



نمرات بازیکنان از سایت گل

داوید دخیا - 6: برای اولین باز از اوایل مارچ (پس از برد 3-1 برابر تاتنهام و پس از سپری کردن 7بازی بدون گل خورده) دروازه اش باز شد - و مجبور شد 4 بار توپ را از درون دروازه اش خارج کند. اگر منصف باشیم، روی هیچ یک از گلهای اورتون، تقریبا کاری از دست این اسپانیایی بر نمی آمد. اگرچه دستش با ضربۀ فلینی هنگام گلزنی او سایشی داشت (و بدشانس بود که موفق نشد مانع گلزنی فلینی شود)

پاتریس اورا - 6: در هجوم های وحشتناک به جلو و پشتیبانی از نانی فوق العاده بود. ولی در واکنشهای دفاعی کند عمل کرد. ضمن اینکه دو گل اول اورتون روی سانترهای هیبرت از جناح اورا به ثمر رسید. در ده دقیقۀ پایانی با یک ضربۀ سر تیر دروازۀ اورتون را به لرزه در آورد.

ریو فردیناند - 4.5: در فرارهای هوشمندانۀ ژلاویچ، آسیب پذیر به نظر می آمد و در پاسخ به تحرکات اورتونی ها کند عمل می کرد. به ویژه روی گلهای سوم و چهارم اورتون این قضیه مشهود بود. والی او (شوت رو پا) در زمانهای تلف شده، هاوارد را مجبور به یک فوق واکنش کرد تا از 5-4 شدن نتیجه جلو گیری کند.

جانی اونز - 5: در کل محکم بود، ولی دو اشتباهش در یارگیری و عدم توانایی در دفع توپ گل اول و آخر اورتون بود که برای یونایتد گران تمام شد.

رافائل داسیلوا - 7: یک نیروی تهاجمی فوق العاده که ضمنا باید یک پنالتی نیز روی او در نیمه اول به نفع یونایتد اعلام می شد.

مایکل کریک - 7: کارآمد و مؤثر با پاسهایش. با نقشی که در به ثمر رسیدن گل سوم یونایتد داشت، تواناییش را نشان داد. در دفع حملات اورتون هوشیار و گوش به زنگ بود، به ویژه با قطع توپهایی که انجام می داد.

نانی - 6.5: مقدم بر یانگ، در زمین ترجیح داده شده بود. خطرناک نشان میداد. چند شوت را نیز روی دروازۀ اورتون امتحان کرده بود پیش از آن که با یک سانتر بسیار زیبا، گل اول یونایتد را برای رونی بسازد.

پل اسکولز - 6: سرعت بازی را به زیبایی به حریف دیکته می کرد. به ویژه زمانی که یونایتد در بازی پیش بود. هیچ گاه از مصافهای تن به تن نمی ترسید.

آنتونیو والنسیا - 5.5: در تمام طول بازی به او فضای کافی (از سوی مدافعان اورتون) داده می شد، ولی او نتوانست به نحو احسن از این فضا استفاده کند. حتی در صحنه ای که دیستین را نیز از پیش رو برداشته بود.

وین رونی - 7.5: گلزنیش در این فصل را به 26 گل رساند، با دو گلی که اکنون او را به چهارمین گلزن برتر یونایتد تبدیل کرده است. در دقیقه 41 با یک ضربۀ سر گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند و سپس در دقیقه 69 گل چهارم را زد. کارهای دیگری هم انجام داد که در برابر این دو گل قابل ذکر نیست.

دنی ولبک - 7.5: با استعداد خارق العاده و یک ضربۀ نهایی خارق العاده تر از لبۀ محوطه جریمه، نشان داد که چرا یونایتد او را بسیار با استعداد و ارزشمند رده بندی کرده است. یک گل زد و گلهای سوم و چهارم تیم میزبان را نیز ساخت.

تعویضی ها:

فیل جونز: تنها 4 دقیقه به جای اسکولز به بازی آمد.

چیچاریتو: در دقیقۀ 89 جای والنسیا را گرفت.


بازیکنان اورتون:

تیم هاوارد -7

تونی هیبرت - 7

جان هیتینگا - 6

فیل جگیلکا - 6

سیلوین دیستین 4 : بدترین بازیکن میدان

درن گیبسن - 6

فیل نویل - 6.5

لئون عثمان - 6

استیون پینار - 7

مارائونه فلینی - 8: بهترین بازیکن میدان از نظر سایت گل

نیکیا ژلاویچ - 7.5

تعویضیها:

تیم کهیل

جیمز مک فادن - 6

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ardal در تاریخ 1348/10/11 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

agha khabre khosh BAZIRO NESHUN MIDANشکلکشکلک
alan 90 gof ke barnameye navad 1shanbe 10om neshun miide bazi ham 2shanbe neshun mideشکلکشکلک
پاسخ : خوش خبر باشی اردلان جان!

این نظر توسط ardal در تاریخ 1348/10/11 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

hala unaye ke ti tehranan bebinan??unaye ke mitunan
behtar az ine ke hichki nabineشکلکشکلک
پاسخ : اون که صد البته... بابا دلمون خوش شد که دیگه شبکه ورزش داریم از این به بعدبازی ها رو میذارن...

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

دلم برای طرفدارای من سیتی میسوزه.بیچاره ها هیچ چیزی از خودشون ندارن.بازیکن که نساختن هیچی شعارهاشون هم توی ورزشگاه مال خودشون نیست.شعار تیم های دیگه رو تغییر میدن و میخونن!
------------------------------
تساوی با اورتون یه شوک خوب برای ما و یه آرامش خیال خطرناک برای من سیتیه.
حتی اگه اون بازی رو هم ببازیم شانس قهرمانی داریم.ما با سوانسی و ساندرلند بازی داریم در حال که من سیتی با QPR و نیوکاسلی که یکی از بهترین های ماه اخیر بوده.
امیدتون به خدا باشه.
پاسخ : راهرو گر صد هنر دارد....توکل بایدش شکلک

این نظر توسط خالداز لارستان در تاریخ 1348/10/11 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

سلام و تشکر از پاسخ ها.
این قالب جدیدت همونی نیست که قبلاً میگفتی تا قبل عید اماده میشه؟!شکلک
میگم یدفعه چه مون شد که مقابل ویگان تو خونه باختیم و مقابل اورتون، مساوی شدیم؟!
کلاً طرفدار تیمی هستیم که از جنبه مثبت و منفی، خاص است و کارهای منحصربفرد میکنه...!
ویگان ته جدولی واسه چی باید سه امتیاز ازمون بگیره؟!
شاید فرگی قبل بازی با ویگان تیمو استراحت داده بوده برای
چمیپیونز لیگ یا جام اروپا یا fa کاپ یا ...؟!
یدفعه بخودش اومده که ای دل غافل، از همش که حذف شدیم...!
خیلی زور داره اگه نتونیم از عنوان قهرمانیمون دفاع کنیم هرچند بنظرم خودمون به بخت خودمون لگد کات دار، زدیم!
شاید
پاسخ : متأسفانه همونقدر که آمار خارج خونۀ فصل قبلمون بد بود، آمار داخل خونۀ این فصلمون بد شده.... خارج خونه عالی بودیم برا همین من خیلی به بازی با سیتی امید دارم.

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

اگه امكان داره خلاصه بازي رو براي دانلود بذاريد
پاسخ : سلام حسام جان من کلیپ اینا بلد نیستم. ببین همین چهار تا کامنت پایین تر صالح یه کامنت گذاشته یه لینکه 220 مگابایتی از هایلایتای بازی...
ضمن اینکه گلا هم جداگانه از وب منچستریونایتد بهترین تیم دنیا میتونی دانلود کنی:
http://www.ali-man-utd.blogfa.com/

این نظر توسط ardal در تاریخ 1348/10/11 و 16:35 دقیقه ارسال شده است

agha ye tez?inaa ke hafteye bad bekhatere 90 baziio ro ke pakhsh nemikonan chetore begim bazio az shabake varzesh(17)pakhsh konan
heyfe be qoraan bazi be in mohemio nabinimشکلکشکلک
پاسخ : والا هونم عالی میشه. ولی بدیش اینه که شبکه ورزش هم فعلا فقط تو تهرانه. بابا شاسکولا بازی یونایتد-اورتون رو پخش نکردن، نیم ساعت با بازی استقلال تداخل داشت. اونوقت بازی استقلال رو هم از شبکه3 پخش کردن، هم از شبکه ورزش!!!! شکلک

این نظر توسط امیر-ORTON در تاریخ 1348/10/11 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

بچه ها منو بابت حرف های دیروزم ببخشید من هرگز این کارو نمی کنم اگه میشه نظر قبلی منو حذف کنید. ALI-S شما هم بیرون دعوا کنی بیایی خونه ببینی تیم محبوبت بازی چهار بر دو چهار چهار کرده عصبانی میشی. اگه میشه بیو گرافی KING OF OLD TRAFFORD کانتونا رو بزارین.
شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط خالداز لارستان در تاریخ 1348/10/11 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

سلام.امروز وقتم خالی بود و بیشتر تونستم در سایتمون چرخ بزنم.

اما چند نکته و پیشنهاد دوستانه:

1) سوال نظرسنجیتون مال بهمن ماه 90 هست.

شدیم اردیبهشت 91...! نمیخاین عوضش کنین؟!

2) عکس بالای صفحه، ولو برای تغییر فضا هم که شده عوضش کنید و عکس کل تیم 2012 که روی صندلی نشستند را جایگزین نمایید.

3) در صفحه اول، پستهای کمی را میشه خوند. اونو تا 20 یا 30 پست در صفحه اول با تنظیمات وب، تغییر دهید.

4) بخش پخش زنده، امروز در الدترافورد، جدول پیشبینی و ... فوق العادست.

5) بخش نظرات خوانندگان را جوری تنظیم نمایید تا در نگاه اول، تعداد نظرات هر پست مشخص باشد.مثلاً پایین پست نوشته باشد: 18 نظر.

6)فونتها بسیار بدسلیقه چیده میشوند.

فونت B Mitra 11 Bold را بعنوان فونت ثابت برگزینید.

7) عضو سایت هستیم ولی بنظرم مزایای خاصی نداریم. همینطوره؟!

8)چت باکس را در زمان بازی و تا انتهای ان در سایت قرار دهید. کلاً با حذف ان مخالفم.

هرچند، ظرفیت برخی اندازه نخودست!

9) اون کلیپ فوق العاده منچستر هم نتونستم دانلود کنم. لینک اصلی آن را بگذارید.

یا علی و به امید فتح جزیره در السوتی...
پاسخ : سلام به خالد عزيز.در جواب به پيشنهادات و انتقادات :

1) مال اسفنده . چشم دارم فكر مي كنم چي بذارم.

2)دارم يه قالب جديد آماده مي كنم !‌ تا اواخر خرداد همه چي عوض ميشه

3)اينجوري سايت خيلييييييييييي سنگين ميشه ! اما مي كنمش 10 تا ! خوبه ؟؟؟؟

4)لطف داري !‌نظراي شما ما رو سر حال مياره

5) تو قالب جديد اين تغيير هم اعمال ميشه

6) متاسفانه نداره اين فونت رو !

7) در صورتي كه نظرات پايين باشه و بعضي دوستان كم لطفيشون رو ادامه بدن كاري ميكنم كه اونايي كه با حساب كاربريشون ميان بتونن از سايت استفاده كنن ! اين هم تا تير ماه معلوم ميشه خالد جان

8) به روي چشم ...

9 باشه‌. حتمآ شکلک

این نظر توسط علی فقیه عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

سلام بچه ها . دیشب تو اتوبوس بودم همین الان نتیجه رو فهمیدم . آخه چطور ممکنه ؟ 4 - 4 !!!!!
واقعاکه . بخدا دربی جبران نکنن تک تکشونو به باد فحش میگیرم حتی فرگوسنو . چه وضعشه
پاسخ : زیارت قبول علی جان. التماس دعا شکلک

این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1348/10/11 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

فقط یک جمله
اعصابمونو خراب کرد


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,227
  • بازدید ماه : 2,227
  • بازدید سال : 130,816
  • بازدید کلی : 1,718,858
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2